quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:02 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat de Amerikaanse intel leugens waren. Ik heb zelfs gezegd dat Rusland nooit bluft en serieus genomen moet worden. Dat het propaganda was, dat wel. Propaganda om voor de Amerikaanse regering bevestiging te krijgen dat ze het juiste deden.
Maar ik had wel gedacht dat Oekraïne op enig moment nog in serieus gesprek met Rusland zou gaan. Want Rusland was er duidelijk in dat het op deze manier niet verder kon gaan. Ik heb ook gezegd dat de Russische dreiging serieus genomen moest worden en dat er diplomatie nodig was in plaats van politiek.
Maar dat is allemaal niet gebeurd. Zelenskiy heeft tot, wat hij dacht, het laatste moment gewacht. Maar toen hij belde werd er niet meer opgenomen. Dus heeft hij zijn hand overspeeld, en nu zit iedereen met de brokken.
De diplomatie heeft gefaald, terwijl ik dacht dat het dit keer wel zou lukken. Dat er dan oorlog komt, is een gegeven.
Waar ruzie is, hebben er twee schuld. Ik geloofde echt dat de diplomaten dat zouden inzien en de ruzie zouden bijleggen. Niet dus, ik had te veel vertrouwen in de diplomaten.
Godverdomme hey, quote van de dagquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:02 schreef RetepV het volgende:
Waar ruzie is, hebben er twee schuld.
Totalen Krieg.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:00 schreef superniger het volgende:
Ben net wakker. Wat heb ik allemaal gemist?
Dit gaat om heel Oekraine of misschien de zuidoostelijke helft.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:04 schreef PluggieOD het volgende:
Wat wel duidelijk is, is dat dit niet alleen om de Donbass gaat inmiddels.
Persoonlijk had ik dit niet verwacht.
Nee want dan lijk ik wel op een kaaskop.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Heb je al een kind in elkaar geslagen, omdat je te bang voor volwassen mannen bent?
Lemberg!quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeggen jullie levief of levof?
Dit gaat niet te ver. Het is uiteindelijk Oekraïne maar. Als jij wel daarvoor wilt sterven hebben ze in Oekraïne een vreemdelingenlegioenquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
We hebben Afghanistan ook al verloren. Als we dit over onze kant laten gaan zijn valt China over 2 maanden Taiwan binnen en zo voort. We moeten wel ergens een duidelijke grens trekken. Dit gaat echt te ver. Dit is wat anders dan 2 van die mini-landjes die toch al half Russisch waren de facto.
Lefjofquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Burgeroorlog zou niet heftig genoeg zijn...nu vallen ze je hele land aan. Situatie is net ff anders.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als dat het geval zou zijn zou er niet eens een burgeroorlog geweest zijn, dus nee.
Ik had er een paar verstopt als garantie. Vertrouwen is goed, controleren is beter.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die moesten ze in 1994 inleveren. Met als belofte dat niet zou gebeuren wat vandaag gebeurt.
[..]
Dus jij denkt toch aan een een-op-een gevecht met de Russen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
We hebben Afghanistan ook al verloren. Als we dit over onze kant laten gaan zijn valt China over 2 maanden Taiwan binnen en zo voort. We moeten wel ergens een duidelijke grens trekken. Dit gaat echt te ver. Dit is wat anders dan 2 van die mini-landjes die toch al half Russisch waren de facto.
De tijden zijn in zoverre interessant dat ze kakofonisch zijn' je moet bijwijlen je oren dichtstoppen tegen het tenhemelschreiende geblabla van de muezzins van de eeuwige vergelding in het ene oor en dat van de filistijnen van het geperoxideerde ressentiment in het andere.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaja, natuurlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je bent niet goed. Er is maar 1 land schuldig hier en dat is Rusland mafkees.
Laat wel zien dat je als staat gewoon kernwapens nodig hebtquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die moesten ze in 1994 inleveren. Met als belofte dat niet zou gebeuren wat vandaag gebeurt.
[..]
Ik dacht tot gisteren dat dit niet zou gebeuren, maar nu sluit ik het zeker niet meer uit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus jij denkt toch aan een een-op-een gevecht met de Russen?
En nooit Rusland moet vertrouwen om zich aan verdragen te houden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laat wel zien dat je als staat gewoon kernwapens nodig hebt
Die is kapot.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:07 schreef polderturk het volgende:
Javelin's aan het werk?
[ twitter ]
Klopt, met zijn slappe woke-taal.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik krijg bij die Zelensky ook elke keer het idee dat er een Russische soldaat naast hem staat die hem onder schot houdt. Wat een ongekend slappe teksten voor een land wat in zijn bestaan wordt bedreigd.
Zodra er kernwapens gebruikt gaan worden is de hele aardbol weg. Dat gaat niemand op deze aardkloot overleven.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
En nooit Rusland moet vertrouwen om zich aan verdragen te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |