Gek, dat is ze/hij normaal gesproken anders nooit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:18 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een vreemde sensatiezoekende ramptoerist of niet?
Ik voel weer een eindeloze discussie komen over hoeveel vluchtelingen wij per EU land moeten opnemen.quote:
Ja ik. Ik ken iemand uit oost duitsland wiens broer dit is overkomenquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:17 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ken jij tenminste 1 persoon die slachtoffer is van bovenstaande? Of copy/paste je het standaard EU - riedeltje zoals zo vaak gebeurt door mensen die propaganda aannemen en verorberen als roze koek?
Blindelings die idioten wat wij EU-leiders noemen geloven is het slechtste wat je kan doen. Laat Rusland maar die buffer creëren zoals overeengekomen is
Nu is het wachten op die Oost-Europese landen die om 'solidariteit' gaan vragen van West-Europa bij de opvang..quote:
Nou, hij was de afgelopen week belachelijk veel uren live met zijn breaking news en sensatie. Dus ik vind het nogal opvallend dat nu het zover is hij er niet is.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:18 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een vreemde sensatiezoekende ramptoerist of niet?
Tuurlijk dat klopt ook. Maar zijn onvrede moet toch ergens vandaan komen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Uhm, 30 jaar geleden hadden we op TV de actie 'Help de Russen de winter door' en nu kopen we voor vele miljarden aan gas waardoor Rusland gewoon een rijk land is geworden. Dat Poetin een corrupte dictator is die enkel zichzelf en z'n vrienden verrijkt is niet onze schuld.
Een verdeelsleutel klinkt wel leukquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:19 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ik voel weer een eindeloze discussie komen over hoeveel vluchtelingen wij per EU land moeten opnemen.
Sport staat toch boven politiek of geldt dit alleen in china?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:18 schreef JeMoeder het volgende:
UEFA schrapt finale in St. Petersburg. Dat was wel te verwachten.
Ben benieuwd hoe snel bijvoorbeeld F1 laat zien ook over enige moraliteit te beschikken.
Waar lees je dat?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:18 schreef JeMoeder het volgende:
Ben benieuwd hoe snel bijvoorbeeld F1 laat zien ook over enige moraliteit te beschikken.
Liever deze mensen uit Oekraiene dan al die veilige landers die er nu zittenquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:19 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ik voel weer een eindeloze discussie komen over hoeveel vluchtelingen wij per EU land moeten opnemen.
Het altijd achterlijke 'De ReGiO'-argument kan wel weer van stal worden gehaald.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:19 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Wow best heftig, maar zal wellicht ook kunnen zijn dat ze ingezet worden om vluchtelingen op te vangen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:19 schreef Automatisch het volgende:
Polen naar hoogste legerparaatheid
Polen heeft de hoogste staat van paraatheid van het leger afgekondigd, melden Poolse media. Alle militairen moeten zich op legerkazerne melden. Ook zijn alle verloven en vakanties ingetrokken.
Niet persoonlijk, maar ik ken ook persoonlijk geen Holocaustslachtoffer. Wil je nu beweren dat dat ook niet is gebeurd?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:17 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ken jij tenminste 1 persoon die slachtoffer is van bovenstaande? Of copy/paste je het standaard EU - riedeltje zoals zo vaak gebeurt door mensen die propaganda aannemen en verorberen als roze koek?
Blindelings die idioten wat wij EU-leiders noemen geloven is het slechtste wat je kan doen. Laat Rusland maar die buffer creëren zoals overeengekomen is
Volgens mij was gisteren de Russische GP al niet meer zichtbaar op de site, en was de Turkse GP toegevoegd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:18 schreef JeMoeder het volgende:
Ik denk dat Poetin vooral aan zijn eigen kortetermijnbelang als machthebber denkt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:20 schreef Stoorzendert het volgende:
Zal Putin zich realiseren dat dit jarenlang bomaanslagen e.d. gaat opleveren voor Moskou?
Ja, ik ken wat Litouwers die dat kunnen bevestigen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:17 schreef KNAK het volgende:
[..]
Wel geinig als je 'ns in R'dam bent.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
45 Jaar in buitengewone omstandigheden.
En de telex... Die heb ik al heel lang niet meer gezien...
Hij is een eikel. Daar komt zijn onvrede vandaan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:19 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Tuurlijk dat klopt ook. Maar zijn onvrede moet toch ergens vandaan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |