Als het westen niets doet, dan spreken we hier straks Russischquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:14 schreef Bocaj het volgende:
Putin gaat hier gewoon mee wegkomen als het westen nu nix doet en alleen maar blijft praten!
We moeten zorgen dat in Rusland het licht uit gaat op alle fronten!
Ja alle signalen duiden op grote interne problemen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:13 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hij komt anders behoorlijk labiel over en een kat in het nauw maakt rare sprongen. Het is te hopen dat iemand in zijn innercircle wel verstandig genoeg is om in te grijpen mocht het zo ver dreigen te komen.
45 Jaar in buitengewone omstandigheden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 06:36 schreef raptorix het volgende:
Al geweest
Tot je hoeveelste kun je opgeroepen worden, en doet mijn Telex het nog @:achja ?
Nee, ook dat niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:14 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als het westen niets doet, dan spreken we hier straks Russisch
En dan?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:14 schreef Bocaj het volgende:
Putin gaat hier gewoon mee wegkomen als het westen nu nix doet en alleen maar blijft praten!
Tenzij uit de financiële markten wordt gehouden. Dat houdt Rusland 4 tot 5 maanden vol en dan zijn de reserves op waardoor zijn volk het zal gaan voelen. Dus: Putin heeft alleen baat bij een korte oorlog waar hij snel resultaten boekt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit is juist de rationele keuze voor hem. Een militair conflict houdt hem in het zadel
Laten we nou niet doen alsof wij het allemaal zo goed weten. Ik bedoel, Putin is een mafklepper, waar als wij als westen ervoor gezorgd zouden hebben dat ook Rusland kon profiteren van de toenemende welvaart dan was dit nooit gebeurd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wanneer hebben de EU en de NAVO dan Rusland aangevallen?
Of bedoel je met 'kankeren' dat bepaalde oostbloklanden in de armen van het westen zijn gelopen na vele decennia van terreur, moord, verkrachting, dwangarbeid en verplichte volksverhuizingen vanuit Moskou?
Wat een kolderquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:15 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Laten we nou niet doen alsof wij het allemaal zo goed weten. Ik bedoel, Putin is een mafklepper, waar als wij als westen ervoor gezorgd zouden hebben dat ook Rusland kon profiteren van de toenemende welvaart dan was dit nooit gebeurd.
Ik vrees het ook, en de kans bestaat dan dat Poetin steeds verder zijn grenzen gaat opzoeken (bijvoorbeeld het proberen annexeren van EU landen en/of één van de Baltische staten).quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:14 schreef Bocaj het volgende:
Het is oorlog daar. Verwacht je nu echt dat die nu de waarheid gaan zitten verspreiden?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:13 schreef Ylaesias het volgende:
[..]
Misschien de foto, kan ik niet verifiëren. Maar de generale staf van de Oekraïense strijdkrachten heeft het ook bevestigd.
Ja dat denk ik ook. Zeker als wij verdeeld blijven en slap reageren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vrees het ook, en de kans bestaat dan dat Poetin steeds verder zijn grenzen gaat opzoeken (bijvoorbeeld het proberen annexeren van EU landen en/of één van de Baltische staten).
Привет, Стархоппер, хорошего дня!quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:14 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als het westen niets doet, dan spreken we hier straks Russisch
Zijn maar weinig mensen gek genoeg om te sterven voor hun grote leider. Vele zijn alleen loyaal zolang het hen goed uitkomt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:14 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vergt veel lef en al die mensen zijn al geneutraliseerd. De beste kans is nog een beveiliger ofzo die hem executeert. Een echte staatsgreep is onwaarschijnlijk.
Lekker naief.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:13 schreef Ylaesias het volgende:
[..]
Misschien de foto, kan ik niet verifiëren. Maar de generale staf van de Oekraïense strijdkrachten heeft het ook bevestigd.
Ken jij tenminste 1 persoon die slachtoffer is van bovenstaande? Of copy/paste je het standaard EU - riedeltje zoals zo vaak gebeurt door mensen die propaganda aannemen en verorberen als roze koek?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wanneer hebben de EU en de NAVO dan Rusland aangevallen?
Of bedoel je met 'kankeren' dat bepaalde oostbloklanden in de armen van het westen zijn gelopen na vele decennia van terreur, moord, verkrachting, dwangarbeid en verplichte volksverhuizingen vanuit Moskou?
De fabeltjesfuik gecreeerd door de techreuzen om geld binnen te harken is hardnekkigquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je zit net in het verkeerde algortime op Facebook en youtube maat
Like gegeven.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dan gaan we naar Brabant, want daar brandt nog licht.
Je bent wel een beetje een vreemde sensatiezoekende ramptoerist of niet?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:17 schreef Starhopper het volgende:
Waar blijft Steve. Is er eindelijk een invasie en dan is hij niet live
Uhm, 30 jaar geleden hadden we op TV de actie 'Help de Russen de winter door' en nu kopen we voor vele miljarden aan gas waardoor Rusland gewoon een rijk land is geworden. Dat Poetin een corrupte dictator is die enkel zichzelf en z'n vrienden verrijkt is niet onze schuld.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:15 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Laten we nou niet doen alsof wij het allemaal zo goed weten. Ik bedoel, Putin is een mafklepper, waar als wij als westen ervoor gezorgd zouden hebben dat ook Rusland kon profiteren van de toenemende welvaart dan was dit nooit gebeurd.
Gek, dat is ze/hij normaal gesproken anders nooit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:18 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een vreemde sensatiezoekende ramptoerist of niet?
Ik voel weer een eindeloze discussie komen over hoeveel vluchtelingen wij per EU land moeten opnemen.quote:
Ja ik. Ik ken iemand uit oost duitsland wiens broer dit is overkomenquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:17 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ken jij tenminste 1 persoon die slachtoffer is van bovenstaande? Of copy/paste je het standaard EU - riedeltje zoals zo vaak gebeurt door mensen die propaganda aannemen en verorberen als roze koek?
Blindelings die idioten wat wij EU-leiders noemen geloven is het slechtste wat je kan doen. Laat Rusland maar die buffer creëren zoals overeengekomen is
Nu is het wachten op die Oost-Europese landen die om 'solidariteit' gaan vragen van West-Europa bij de opvang..quote:
Nou, hij was de afgelopen week belachelijk veel uren live met zijn breaking news en sensatie. Dus ik vind het nogal opvallend dat nu het zover is hij er niet is.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:18 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een vreemde sensatiezoekende ramptoerist of niet?
Tuurlijk dat klopt ook. Maar zijn onvrede moet toch ergens vandaan komen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Uhm, 30 jaar geleden hadden we op TV de actie 'Help de Russen de winter door' en nu kopen we voor vele miljarden aan gas waardoor Rusland gewoon een rijk land is geworden. Dat Poetin een corrupte dictator is die enkel zichzelf en z'n vrienden verrijkt is niet onze schuld.
Een verdeelsleutel klinkt wel leukquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:19 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ik voel weer een eindeloze discussie komen over hoeveel vluchtelingen wij per EU land moeten opnemen.
Sport staat toch boven politiek of geldt dit alleen in china?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:18 schreef JeMoeder het volgende:
UEFA schrapt finale in St. Petersburg. Dat was wel te verwachten.
Ben benieuwd hoe snel bijvoorbeeld F1 laat zien ook over enige moraliteit te beschikken.
Waar lees je dat?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:18 schreef JeMoeder het volgende:
Ben benieuwd hoe snel bijvoorbeeld F1 laat zien ook over enige moraliteit te beschikken.
Liever deze mensen uit Oekraiene dan al die veilige landers die er nu zittenquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:19 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ik voel weer een eindeloze discussie komen over hoeveel vluchtelingen wij per EU land moeten opnemen.
Het altijd achterlijke 'De ReGiO'-argument kan wel weer van stal worden gehaald.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:19 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Wow best heftig, maar zal wellicht ook kunnen zijn dat ze ingezet worden om vluchtelingen op te vangen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:19 schreef Automatisch het volgende:
Polen naar hoogste legerparaatheid
Polen heeft de hoogste staat van paraatheid van het leger afgekondigd, melden Poolse media. Alle militairen moeten zich op legerkazerne melden. Ook zijn alle verloven en vakanties ingetrokken.
Niet persoonlijk, maar ik ken ook persoonlijk geen Holocaustslachtoffer. Wil je nu beweren dat dat ook niet is gebeurd?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:17 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ken jij tenminste 1 persoon die slachtoffer is van bovenstaande? Of copy/paste je het standaard EU - riedeltje zoals zo vaak gebeurt door mensen die propaganda aannemen en verorberen als roze koek?
Blindelings die idioten wat wij EU-leiders noemen geloven is het slechtste wat je kan doen. Laat Rusland maar die buffer creëren zoals overeengekomen is
Volgens mij was gisteren de Russische GP al niet meer zichtbaar op de site, en was de Turkse GP toegevoegd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:18 schreef JeMoeder het volgende:
Ik denk dat Poetin vooral aan zijn eigen kortetermijnbelang als machthebber denkt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:20 schreef Stoorzendert het volgende:
Zal Putin zich realiseren dat dit jarenlang bomaanslagen e.d. gaat opleveren voor Moskou?
Ja, ik ken wat Litouwers die dat kunnen bevestigen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:17 schreef KNAK het volgende:
[..]
Wel geinig als je 'ns in R'dam bent.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
45 Jaar in buitengewone omstandigheden.
En de telex... Die heb ik al heel lang niet meer gezien...
Hij is een eikel. Daar komt zijn onvrede vandaan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:19 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Tuurlijk dat klopt ook. Maar zijn onvrede moet toch ergens vandaan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |