Ik wil niks, maar kan me simpelweg niet indenken dat het hier bij blijftquote:Op donderdag 24 februari 2022 06:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer dan? Een rechtstreekse confrontatie tussen kernmachten?
Straks maar gauw eigen alcohol stoken en de aandrijving van je auto zo aanpassen dat het op ethanol kan rijden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 06:22 schreef THEFXR het volgende:
raad de benzineprijs over een maand?
Kreeg mee op Twitter dat het gaat om explosies verderop. Niets wijst op een operatie in Moldavie so far. (Onbevestigde berichten).quote:Op donderdag 24 februari 2022 06:22 schreef Haags het volgende:
Zijn er nou ook explosies in Moldavi?
Ga maar uit van 3 de liter voor mei.quote:Op donderdag 24 februari 2022 06:22 schreef THEFXR het volgende:
raad de benzineprijs over een maand?
Wellichtquote:Op donderdag 24 februari 2022 06:24 schreef Jor_Dii het volgende:
CNN zegt dat Wit Rusland wellicht samen met Rusland optrekt in deze invasie
Die vliegen in formatie voor een luchtshow. Waarschijnlijk voor de 9 Mei parade. Dit is fake nieuws.quote:
over een maand zekerquote:Op donderdag 24 februari 2022 06:25 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ga maar uit van 3 de liter voor mei.
Dat klopt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 06:24 schreef Jor_Dii het volgende:
ff naar beneden bij de opening en dan flink omhoogquote:Op donderdag 24 februari 2022 06:24 schreef Jemoederniet het volgende:
Crypto aan het dalen.
Benieuwd wat de beurzen gaan doen.
Dat weet ik wel zeker gezien ze via daar zijn binnengevallen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 06:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Dan kan mijn manager de tering krijgen en werk ik gewoon weer 5 dagen per week thuis. Sorry boss, naar kantoor komen is me te duur.quote:
Nee het zijn ook echt Wit-Russische troepen volgens CNNquote:Op donderdag 24 februari 2022 06:26 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker gezien ze via daar zijn binnengevallen.
Ja dat doen ze al sinds de Oekraine werd uitgenodigd door de NAVO.quote:Op donderdag 24 februari 2022 06:19 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De NAVO gaat zo ook vergaderen.
Lukashenko zit er natuurlijk ook alleen met de gratie van Poetin. Daar moet wat voor worden terug gedaan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 06:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee het zijn ook echt Wit-Russische troepen volgens CNN
Als Trump er nog wat van had, kan de rest van zijn geloofwaardigheid ook wel de kliko in.quote:Op donderdag 24 februari 2022 06:31 schreef Kijkertje het volgende:
Alles draait om Trump natuurlijk![]()
[ twitter ]
Het blijft een Narcist.quote:Op donderdag 24 februari 2022 06:31 schreef Kijkertje het volgende:
Alles draait om Trump natuurlijk![]()
[ twitter ]
Rusland uit swift is geen slappe maatregel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 06:26 schreef bijdehand het volgende:
Tijd voor het westen om zwak slappe maatregelen af te kondigen.
Nou nou, dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 06:31 schreef byah het volgende:
Gatverdamme zeg, dit is het einde van ons zorgeloze leventje hier
Eerst maar eens afwachten wat betrouwbare bronnen zeggen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 06:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee het zijn ook echt Wit-Russische troepen volgens CNN
Tenzij je echt een treinhoer bent, ga je dit merken aan de pomp en niet zo’n klein beetje ook.quote:Op donderdag 24 februari 2022 06:33 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Nou nou, dat zal wel meevallen.
Hoewel dit een extreme move is van Putin, zullen wij er niet veel van merken hier. Zolang China niet apeshit gaat met Taiwan of zich hier mee gaat bemoeien zal dit geen extreem conflict gaan worden.
De grote winnaars zijn sowieso de militair industrieel complexen van zowel de VS als Rusland.quote:Op donderdag 24 februari 2022 06:32 schreef PzKpfw het volgende:
Ik snap echt werkelijk waar niet wat er voor Rusland te winnen valt met een eventuele oorlog.
Strategisch gezien komt hij nu erg dicht bij NAVO gestationeerde troepen en zo nodig kan hij in het nieuw bezette gebied lanceerplatformen met langeafstandsraketten plaatsen om de NAVO in het gareel te houden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 06:32 schreef PzKpfw het volgende:
Ik snap echt werkelijk waar niet wat er voor Rusland te winnen valt met een eventuele oorlog.
En de energie leveranciers. Die zien hun winsten stijgen naar ongekende hoogten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 06:34 schreef Digi2 het volgende:
[..]
De grote winnaars zijn sowieso de militair industrieel complexen van zowel de VS als Rusland.
quote:BREAKING: Ivano-Frankivsk airport in western #Ukraine was hit
Dacht ik ook.quote:Op donderdag 24 februari 2022 06:22 schreef Haags het volgende:
Zijn er nou ook explosies in Moldavi?
Het is al maanden ellende aan de pomp. Mooi moment voor de overheid om de belasting op brandstof flink te verlagen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 06:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Tenzij je echt een treinhoer bent, ga je dit merken aan de pomp en niet zo’n klein beetje ook.
Die buiten Rusland waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 06:35 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
En de energie leveranciers. Die zien hun winsten stijgen naar ongekende hoogten.
Zwaar geval van NPD.quote:Op donderdag 24 februari 2022 06:32 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Als Trump er nog wat van had, kan de rest van zijn geloofwaardigheid ook wel de kliko in.
Wat een figuur.
Al geweestquote:Op donderdag 24 februari 2022 06:35 schreef KINGIEE het volgende:
Zijn we eindelijk van de lockdowns af, kunnen we straks de dienstplicht in...
Kwartje van Kok terug graag.quote:Op donderdag 24 februari 2022 06:36 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Het is al maanden ellende aan de pomp. Mooi moment voor de overheid om de belasting op brandstof flink te verlagen.
54% in dit land heeft overgewicht, zie dat niet gebeuren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 06:35 schreef KINGIEE het volgende:
Zijn we eindelijk van de lockdowns af, kunnen we straks de dienstplicht in...
De 50 cent van Rutte.quote:Op donderdag 24 februari 2022 06:36 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Het is al maanden ellende aan de pomp. Mooi moment voor de overheid om de belasting op brandstof flink te verlagen.
Zo dan.quote:
Tot nu toe zijn het toch voornamelijk raketaanvallen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 06:35 schreef Jemoederniet het volgende:
En Maarten van Rossem was gisteren in Op1 nog zo overtuigd dat er geen invasie zou komen.
Dat is nooit opgeheven.quote:Op donderdag 24 februari 2022 06:37 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Kwartje van Kok terug graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |