Ondanks door het slotje erken ik deze post toch.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:58 schreef Moira het volgende:
[..]
Vorig jaar is bij een hevige storm het boeibord van het dak gevlogen, da’s dan wel spannend omdat met 1 windvlaag dan alle dakpannen van je dak af waaien. Maar die is er wel weer aardig stevig opgeschroefd
En als het echt met bakken uit de hemel stort hoor je hier her en der drup-drup-drup
Wish me luck
En toch woon ik er graag hoor
Valkenburg viel mij sowieso erg tegen. De parkeervoorzieningen zijn er ook erg matig.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sowieso, de meeste oude gebouwen zijn niet meer in goede staat tegenwoordig. Van moderne gebouwen staan er nog veel meer overeind!
[ afbeelding ]
Dit pauperding zagen we laatst in Valkenburg staan. Nou nou wat een kwaliteit
Hoera voor de ‘soort van prima’ oude wegwaaihuizenquote:Op maandag 14 februari 2022 13:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ondanks door het slotje erken ik deze post toch.![]()
Veel geluk in de storm vrijdag en bedenk maar dat het pand waar ik in zit er al langer staat en dat is ook nog soort van prima.
* Nu snel wat hout gaat kopen om af te kloppen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op maandag 14 februari 2022 13:53 schreef Yesse het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
+1 voor herkenbaarheid.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Hoera voor de ‘soort van prima’ oude wegwaaihuizen
Ik krijg op Facebook af en toe wat mee, weet dat S10 voor NL doet en Mahmoud voor Itali, maar verder nog helemaal niks gehoordquote:Op maandag 14 februari 2022 13:31 schreef Arizona het volgende:
Ik ben maar een beetje de al bekende inzendingen voor ESF dit jaar aan het luisteren. Voel me nu weer wat beter dan vanmorgen.
Niks mis met gewoon op de avonden zelf ze voor het eerst horenquote:Op maandag 14 februari 2022 13:59 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik krijg op Facebook af en toe wat mee, weet dat S10 voor NL doet en Mahmoud voor Itali, maar verder nog helemaal niks gehoord![]()
Ga waarschijnlijk weer traditiegetrouw alles op het laatste moment beluisteren en dan weer balen dat ik de nummers niet beter ken ten tijde van het ESF![]()
Deze week zal ik blij zijn als het in Oekrane bij een songfestival drama blijft.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:59 schreef Momo het volgende:
Er is al weer songfestival drama in Oekraine
Nou ja, of Donetsk nou Oekraens of Russisch isquote:Op maandag 14 februari 2022 14:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Deze week zal ik blij zijn als het in Oekrane bij een songfestival drama blijft.![]()
Dit klinkt niet ideaal om je productiviteit op peil te houden.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:56 schreef Cyan9 het volgende:
Het systeem op m'n werk is volledig en compleet gecrasht. Ik kan geen dossiers bekijken, niet rapporteren, gewoon niks.
Klinkt een beetje als mijn productiviteit van vandaag.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:56 schreef Cyan9 het volgende:
Het systeem op m'n werk is volledig en compleet gecrasht. Ik kan geen dossiers bekijken, niet rapporteren, gewoon niks.
Hebben we eenquote:Op maandag 14 februari 2022 14:56 schreef Cyan9 het volgende:
Doet het koffieapparaat het nog wel?quote:Op maandag 14 februari 2022 14:56 schreef Cyan9 het volgende:
Zo dat scheelt nogalquote:Op maandag 14 februari 2022 15:50 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
@:Strani Woppert in Spanje, hij is wel een stuk groter dan Spaanse minister
Aai-over-de-bol-tijdquote:Op maandag 14 februari 2022 15:50 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziet er bijna gephotoshopt uitquote:Op maandag 14 februari 2022 15:50 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet het er bijna bij al zijn foto's uit als hij in het buitenland isquote:Op maandag 14 februari 2022 16:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat ziet er bijna gephotoshopt uitOf zouden ze bij het ministerie expres dit perspectief hebben uitgekozen om groter te lijken dan onze 80-jarige overheersers?
quote:Op maandag 14 februari 2022 15:50 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja inderdaad!quote:Op maandag 14 februari 2022 15:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hebben we eenO
een
N
en een
S
?
Ik weet niet eens waar het koffieapparaat staat.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Doet het koffieapparaat het nog wel?
Ging toevallig even mijn mail checken en daar was/is het ook storing.quote:
Ik had hem in de derde beurt, was even een lastige maar ineens viel het kwartje.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:14 schreef Fred_B het volgende:
Voor de liefhebbert is er blijkbaar ook Eurovision Sporcle:
http://escnation.com/wordle/
Ik had twee beurten nodig voor deze eerste poging van mijn kant. Ik vind dat zelf een teken van deskundigheid, en niet omdat ik toevallig een ongebruikelijke letter meteen in de eerste beurt had
One night stand?quote:Op maandag 14 februari 2022 15:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hebben we eenO
een
N
en een
S
?
Ben je zelf 1.50 Cyan?quote:Op maandag 14 februari 2022 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Het zou verboden moeten worden, die vieslange Nederlanders.
Hier werkt het nu weer, maar nu heb ik geen zin meer hoor.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:55 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ging toevallig even mijn mail checken en daar was/is het ook storing.
Ik heb m'n lengte hier meerdere keren vermeld.quote:
Je wil jezelf verbieden?quote:Op maandag 14 februari 2022 17:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hier werkt het nu weer, maar nu heb ik geen zin meer hoor.
[..]
Ik heb m'n lengte hier meerdere keren vermeld.
Nog geen vuige seks gehad?quote:
Ik weet niet of ik de cut-off dan net wel of net niet redquote:Op maandag 14 februari 2022 17:50 schreef Strani het volgende:
Ik stel voor dat we alleen nog mannen van boven de 1.90 accepteren hier.
De vrouwen maken onderling maar uit wat hun minimum wordt.
Hm, ik kan de deur wat inkorten naar 1.90 en er een bordje naast zetten dat alleen mannen die er niet door kunnen erin mogen, maar ik weet niet of dat de handigste manier is om dit te handhaven.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:50 schreef Strani het volgende:
Ik dacht dat jij ongeveer mijn lengte was, maar dat kan ik verkeerd ingeschat hebben.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik de cut-off dan net wel of net niet redIk denk net wel overigens, maar weet het niet helemaal zeker
Jij bent wel iets groterquote:Op maandag 14 februari 2022 18:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, ik kan de deur wat inkorten naar 1.90 en er een bordje naast zetten dat alleen mannen die er niet door kunnen erin mogen, maar ik weet niet of dat de handigste manier is om dit te handhaven.
[..]
Ik dacht dat jij ongeveer mijn lengte was, maar dat kan ik verkeerd ingeschat hebben.
Als de SC gelijk oploopt met NL dan raak je 80% van de mannelijke users kwijt.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:50 schreef Strani het volgende:
quote:21 procent van de mannen langer dan 190 cm
Begin jaren 50 waren lange mannen (190 cm of meer) nog zeer bijzonder. Niet meer dan 3 procent van de generatie uit 1930–1934 bereikte een lengte van minimaal 190 cm. In 2020 is ruim een op de vijf jonge mannen minstens 190 cm lang, 7 procent is minstens 195 cm lang. Een lengte korter dan 175 cm was in de jaren 50 heel normaal voor een man: 42 procent van de jonge mannen was kleiner dan 175 cm. Deze lengte zien we minder in het huidige straatbeeld: 12 procent van de jonge mannen heeft de 175 cm niet gehaald.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)maar-nog-steeds-lang
Een waarde van 1,90 is wel erg weinig, toch?quote:Op maandag 14 februari 2022 17:50 schreef Strani het volgende:
Oef. Dat was nipt.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:50 schreef Strani het volgende:
Dit gelooft niemand.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je hebt echt helemaal niks aan mij.
Ik ben 1,80quote:Op maandag 14 februari 2022 18:33 schreef Em31 het volgende:
Wat zijn jullie allemaal groot![]()
Ik ben qua lengte precies de gemiddelde Nederlandse vrouw zie ik (1,69).
Nee. We hebben @Cyan9 sowieso nodig voor zijn prachtige WOEST en OPHEF paints.quote:
Jij hebt een mod-joker van 5cm dus dat komt goed.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik de cut-off dan net wel of net niet redIk denk net wel overigens, maar weet het niet helemaal zeker
Oei maar dan weet ik niet of je het wel gaat redden hier hoorquote:Op maandag 14 februari 2022 18:33 schreef Em31 het volgende:
Dat zullen we nog weleens zienquote:Op maandag 14 februari 2022 18:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei maar dan weet ik niet of je het wel gaat redden hier hoor
Ja het zijn niet mijn regels mevrouw!quote:Op maandag 14 februari 2022 18:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat zullen we nog weleens zien
[ afbeelding ]
Ukkie.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:33 schreef Em31 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
14 cm groter dan Nicolas Sarkozy.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben 1,80![]()
Toen ik nog jong(ER) was, was dat heel lang voor een meisje. Maar tegenwoordig zie je ontzettend veel meisjes die mijn lengte hebben.
quote:Op maandag 14 februari 2022 18:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 februari 2022 17:50 schreef Strani het volgende:
Ja da's voor jou makkelijk praten h, lytse dwerch.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wij vrouwen steunen elkaar hier dus iedereen onder de 2.50 is welkom.
Het is inderdaad een aantrekkelijk idee soms, maar ik sta hier figuurlijk boven.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:50 schreef Strani het volgende:
Ok mensen mijn vorige berichtje wordt mijn dood dus was gezellig, bedankt voor alles.
Ik denk dat wij moeten inzetten op een minimale breedtegraad om hier te mogen postenquote:Op maandag 14 februari 2022 18:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wij vrouwen steunen elkaar hier dus iedereen onder de 2.50 is welkom.
quote:Grote Friezen, kleine Limburgers
Er is een opvallend groot lengteverschil tussen mensen uit het noorden en zuiden van Nederland. Dit verschil in lengte is er al jaren. Het gemiddelde lengteverschil tussen bijvoorbeeld een jonge Fries en een jonge Limburger blijft al decennia stabiel tussen 3 en 3,5 cm, bij de vrouwen uit deze provincies ligt dit verschil rond 3 cm. De Limburgers zijn de kleinste Nederlanders, gevolgd door de Brabanders en de Zeeuwen. De Groningers, Friezen, Drentenaren en Overijsselaren zijn de langste mensen van Nederland. Dit geldt zeker voor de huidige veertigers, die gemiddeld 185 cm (mannen) en 172 cm (vrouwen) zijn.
Zo, hier zoekt iemand ruzie.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat wij moeten inzetten op een minimale breedtegraad om hier te mogen posten
Ik las op Twitter: wie wordt de langstzittende coach van TVOHquote:Op maandag 14 februari 2022 18:53 schreef Em31 het volgende:
Glennis zit gewoon nog vast![]()
Bijna een prestatie als The Voice coach om niet in de gevangenis te belanden
Sowieso wel fascinerend dat ze niet echt weten hoe het ooit is ontstaan dat Nederlanders veel langer werden.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:53 schreef usagi414 het volgende:
Wel opvallend dat er ook binnen Nederland een verschil in lengte zit.
[..]
quote:Op maandag 14 februari 2022 18:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik las op Twitter: wie wordt de langstzittende coach van TVOH
Fries en Overijssels bloed hierquote:Op maandag 14 februari 2022 18:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wel grappig dat ik dit anekdotisch kan bevestigen. Van de mannen uit m'n vriendengroep kom ik als enige van boven de rivieren en jawel, ik ben de langste!quote:Op maandag 14 februari 2022 18:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 februari 2022 18:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een aantrekkelijk idee soms, maar ik sta hier figuurlijk boven.
Dus het is niet mijn schuld dat ik niet zo groot ben, dat komt door waar ik geboren ben.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is dan maar goed dat je niet aan volleybal doet.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus het is niet mijn schuld dat ik niet zo groot ben, dat komt door waar ik geboren ben.
Dat Zeeuwen korter zijn, komt omdat we wegzakken in de klei.
Same, maar toen ik laatst de stamboom in elkaar zette bleek er toch ook veel Duits, Scandinavisch en dus zelf Oost-Europees in te zittenquote:
Ik wil wel ruilen. Ik ben 1,84quote:Op maandag 14 februari 2022 18:33 schreef Em31 het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2022 18:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat haal ik niet eensquote:Op maandag 14 februari 2022 18:33 schreef Em31 het volgende:
Ik ben 1.98, dus als het niet veel scheelt denk ik dat je hier gewoon nog in kan, zelfs met Strani's ietwat aparte suggestie.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Jij bent wel iets groterScheelt niet heel veel. Volgens mijn paspoort ben ik 1.91 meter, maar dat was meer een gok van mij dan dat het officieel gemeten is
quote:Op maandag 14 februari 2022 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Het zou verboden moeten worden, die vieslange Nederlanders.
Heb ik een WOEST paint?quote:Op maandag 14 februari 2022 18:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee. We hebben @:cyan9 sowieso nodig voor zijn prachtige WOEST en OPHEF paints.
Conclusie: carnaval is slecht voor de groeiquote:Op maandag 14 februari 2022 18:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Oh echtquote:
Wat als anderen nou vinden dat vieslang pas boven de 2.05 of 2.10 is, wordt je dan weer ontverboden of werkt dat zo niet?quote:Op maandag 14 februari 2022 19:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja, dus ik heb mezelf net verboden.
John Lundvik is er nu. Niet met Hoe Het Danst, maar gewoon met Too Late For Love.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:01 schreef NailQueen het volgende:
Uit nieuwsgierigheid hier op geklikt en Helena begint gewoon![]()
Melfest heb ik helaas niet gezien. Zal het eens terugkijkenquote:Op maandag 14 februari 2022 20:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
John Lundvik is er nu. Niet met Hoe Het Danst, maar gewoon met Too Late For Love.
Oh, daar ligt het aanquote:Op maandag 14 februari 2022 19:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Conclusie: carnaval is slecht voor de groei
Oh jee, niet het pakje gekregen waar je op hoopte?quote:Op maandag 14 februari 2022 20:16 schreef NailQueen het volgende:
Voor de rest kan valentijnsdag mij gestolen worden
Mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh jee, niet het pakje gekregen waar je op hoopte?
Alles wijst erop dat het de mijne ook niet gelukt isquote:Op maandag 14 februari 2022 20:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.
Ja die!quote:
Het is ronduit een schande dat dit ons land niet mag vertegenwoordigen!quote:Op maandag 14 februari 2022 20:31 schreef H_T het volgende:
De ESF-inzending van Dries is uit!
En de Nederlandse delegation denkt dus dat het nummer van S10 beter is dan deze he?
Zou hij denken dat, omdat het nu in Itali is, alleen Italianen mogen stemmen en dat die gewoon voor alles stemmen waar iets Italiaans in zit?quote:Op maandag 14 februari 2022 20:31 schreef H_T het volgende:
En de Nederlandse delegation denkt dus dat het nummer van S10 beter is dan deze he?
Woehoehoeee broekpiesenquote:Op maandag 14 februari 2022 20:31 schreef H_T het volgende:
Iedereen is er ook helemaal stil van, nog niet eens reacties.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:31 schreef H_T het volgende:
Mijjn Rome-ervaring is besmeurd nuquote:Op maandag 14 februari 2022 20:31 schreef H_T het volgende:
Graag! Ik vind er niks aan om zo lang te zijnquote:
Is toch perfecte lengte juistquote:Op maandag 14 februari 2022 19:23 schreef Momo het volgende:
Ik ben trouwens maar 1,70 ongeveer, terwijl vrouwen in mijn familie allemaal langer zijn
Een of twee centimeter langer zou ik niet erg vinden, maar het hoeft niet. Er moet wel rekening mee gehouden worden dat je vanaf 1.95 niet meer in sommige achtbanen magquote:Op maandag 14 februari 2022 22:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik net iets langer willen zijn
Oh, dat is goed om te weten. Dan kan ik voortaan als me gevraagd wordt in een achtbaan te gaan gewoon zeggen dat ik daar waarschijnlijk toch niet in mag.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Een of twee centimeter langer zou ik niet erg vinden, maar het hoeft niet. Er moet wel rekening mee gehouden worden dat je vanaf 1.95 niet meer in sommige achtbanen mag
Het geldt maar voor sommige Roger, echt niet voor allemaal!quote:Op maandag 14 februari 2022 22:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dat is goed om te weten. Dan kan ik voortaan als me gevraagd wordt in een achtbaan te gaan gewoon zeggen dat ik daar waarschijnlijk toch niet in mag.
Maar om te voorkomen dat ik heel lang in de rij sta om er dan op gewezen te worden dat ik er niet in mag kan ik er maar beter gewoon bij elke achtbaan van uitgaan dat het zo is.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Het geldt maar voor sommige Roger, echt niet voor allemaal!
Nee joh, dan mis je alle pret! Bij de achtbanen waar dat verplicht bij is staat het gewoon keurig bij de ingang aangegevenquote:Op maandag 14 februari 2022 22:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar om te voorkomen dat ik heel lang in de rij sta om er dan op gewezen te worden dat ik er niet in mag kan ik er maar beter gewoon bij elke achtbaan van uitgaan dat het zo is.
Maar misschien heeft een of andere grapjurk dat bordje wel weggehaald, om te kunnen lachen met al die lange slungels die dan na het wachten worden teruggestuurd. Nee, ik kan er maar beter niet eens voor in de rij gaan staan.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee joh, dan mis je alle pret! Bij de achtbanen waar dat verplicht bij is staat het gewoon keurig bij de ingang aangegeven
Anders chop chopquote:Op maandag 14 februari 2022 22:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Een of twee centimeter langer zou ik niet erg vinden, maar het hoeft niet. Er moet wel rekening mee gehouden worden dat je vanaf 1.95 niet meer in sommige achtbanen mag
Nee dat niet. Waarschijnlijk kan de veiligheidsbeugel dan niet goed dicht en kan de trein het station niet uitquote:
Wat leukquote:Op maandag 14 februari 2022 20:31 schreef H_T het volgende:
Zo werkt het uiteraard niet.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat als anderen nou vinden dat vieslang pas boven de 2.05 of 2.10 is, wordt je dan weer ontverboden of werkt dat zo niet?
Jammer, dat zou wel makkelijk geweest zijn.quote:
Dat is wel een hele exacte tijd..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 06:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Vannacht lekker tussen 4:27 en 4:53 wakker gelegen.
En terecht, Tuitert verwoordt het goed nu.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:31 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb niet veel vertrouwen in deze ploegachtervolgingen
Mark Tuitertquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:42 schreef Cee het volgende:
[..]
En terecht, Tuitert verwoordt het goed nu.
Ze hebben bij de mannen het ‘geluk’ dat ze in dezelfde ploeg rijden maar inderdaad ja. Zou wel heel sneu zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:44 schreef Em31 het volgende:
Als dit ook gebeurt bij de mannen... waarom was die achtervolging dan zo belangrijk in die matrix.
Inb4 een zeer verongelijkt interview van Kramer bij Maaalderink.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:55 schreef Em31 het volgende:
Nou super, Kramer straks nog laatste bij de massastart en het was een belachelijk groot succes.
Wat een pannekoek.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:40 schreef AgnesGru het volgende:
Orie bedankt, Orie bedankt
En Coopmans
Die matrix gewoon gebaseerd op resultaten in de afgelopen jaren, en die waren best goed. Maar als je er dan verder niet op traint en de rest wel loop je natuurlijk achterstand op.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:44 schreef Em31 het volgende:
Als dit ook gebeurt bij de mannen... waarom was die achtervolging dan zo belangrijk in die matrix.
Nee en die bondscoach heeft blijkbaar een obsessie met hem ofzo. Anders neem je hem ook niet mee bij de massastart. Behoorlijk beschamend.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die matrix gewoon gebaseerd op resultaten in de afgelopen jaren, en die waren best goed. Maar als je er dan verder niet op traint en de rest wel loop je natuurlijk achterstand op.
En Sven Kramer had nooit mee gemoeten, dat was vooraf al duidelijk maar niemand durft die man te zeggen dat hij niet goed genoeg meer is.
Dat heeft volgens mij te maken met een bepaalde regel, ik weet niet precies welke (misschien heeft de bondscoach dat wel verzonnen om hem mee te kunnen nemen). Maar je gaat toch niet iemand op de Spelen laten debuteren op een bepaald onderdeel, dat is sowieso amateuristisch.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee en die bondscoach heeft blijkbaar een obsessie met hem ofzo. Anders neem je hem ook niet mee bij de massastart. Behoorlijk beschamend.
Volgens mij telde de massastart ook als individueel, dus dan had je alsnog daar Bosker kunnen zetten (zodat hij die TP kon rijden) en dan roest de 1500. Maar Kramer moest zo nodig bij de Massastart, dus moest Bosker die 1500 rijden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:08 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij te maken met een bepaalde regel, ik weet niet precies welke (misschien heeft de bondscoach dat wel verzonnen om hem mee te kunnen nemen). Maar je gaat toch niet iemand op de Spelen laten debuteren op een bepaald onderdeel, dat is sowieso amateuristisch.
Je zou bijna denken; was het niet verstandig Groenewoud vorige ronde al in te zettenquote:
Misschien wel, al had zij ook moeite om te volgen, en ze reden nog langzamer dan met De Jong.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je zou bijna denken; was het niet verstandig Groenewoud vorige ronde al in te zetten
De Russen hadden geen zin in bronsquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Misschien wel, al had zij ook moeite om te volgen, en ze reden nog langzamer dan met De Jong.
Dat Japan valt?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:43 schreef Em31 het volgende:
Nou, eigenlijk vind ik het hierbij wel grappig.
Ja Em de mensen die niet kijken weten toch niet waar het dan wel om gaat?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja daar reageerde ik 7 minuten later nog even op Strani.
Ik dacht dat de coach van Canada ook Nederlands is, of klopt dat niet?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:31 schreef Yesse het volgende:
HOLY SHIT. Gewoon onderuit gaan terwijl je voor ligt![]()
Geen goud met een oranje randje
Ik dacht dat een Luctortje wel moest kunnen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja Em de mensen die niet kijken weten toch niet waar het dan wel om gaat?
Bijdehandje
Ik kon niet vanwege een werk-call. En die is geannuleerd dus ik had achteraf wel degelijk kunnen gaanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:50 schreef GeorgeM het volgende:
Had er niemand anders kunnen gaan ipv Kramer?
Wie is En?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:50 schreef Strani het volgende:
Zou ook kunnen dat je het eerst zielig vindt en dat er dan in je hoofd iets gebeurt waardoor die emotie langzaam aan wordt omgeturnd in een psychopatische schaterlach.
We weten nks van je En.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kon niet vanwege een werk-call. En die is geannuleerd dus ik had achteraf wel degelijk kunnen gaan
Dat klopt ook, maar ik had het ook over de Nederlandse mannen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:50 schreef Strani het volgende:
Zou ook kunnen dat je het eerst zielig vindt en dat er dan in je hoofd iets gebeurt waardoor die emotie langzaam aan wordt omgeturnd in een psychopatische schaterlach.
We weten nks van je Em.
Ook ik denk, ondanks dat ik een jonkie ben n een naamgenoot van Kramer, dat ik niet de geschikte persoon ben om naar de Winterspelen te gaan hoor.quote:
Nee ok dan is het duidelijkquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat klopt ook, maar ik had het ook over de Nederlandse mannen.
Ja klopt, die van Esmee Visser 4 jaar geledenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:48 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik dacht dat de coach van Canada ook Nederlands is, of klopt dat niet?
Daar kwam ik 3 minuten later ook achterquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:48 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik dacht dat de coach van Canada ook Nederlands is, of klopt dat niet?
Waarom niet Molletje?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ook ik denk, ondanks dat ik een jonkie ben n een naamgenoot van Kramer, dat ik niet de geschikte persoon ben om naar de Winterspelen te gaan hoor.
Ze moeten het toch een beetje vol lullenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:05 schreef Yesse het volgende:
Wat is dat toch met dat constante benadrukken dat Weideman lang is? Ja, 1.87 is relatief lang voor een vrouw maar dat is nou niet het belangrijkste aan haar lijkt mij.
Poe poe poequote:
Van mij mogen ze ook soms stil zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze moeten het toch een beetje vol lullen
Ik heb al meerdere keren vragen voorbij horen komen waarbij ik denk: dat die schaatsers niet gewoon weglopen na deze vraagquote:
Maar dat soort dingen heb je bijna bij elke sporter. Als diegene iets aparts heeft, dan gaat het daar constant over. Bijvoorbeeld als diegene 8 jaar geleden iets had, dan wordt het alsnog steeds benoemd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:05 schreef Yesse het volgende:
Wat is dat toch met dat constante benadrukken dat Weideman lang is? Ja, 1.87 is relatief lang voor een vrouw maar dat is nou niet het belangrijkste aan haar lijkt mij.
Ja true. Er wordt nu ook al 100 keer genoemd "JULLIE ZIJN GEEN TEAM HE. ZIJN JULLIE EEN TEAM? HIER STAAT EEN TEAM HE?!?!?!?!". Misschien beginnen met feliciteren met brons???quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat soort dingen heb je bijna bij elke sporter. Als diegene iets aparts heeft, dan gaat het daar constant over. Bijvoorbeeld als diegene 8 jaar geleden iets had, dan wordt het alsnog steeds benoemd.
Ik ben ervan overtuigd dat Nederlandse verslaggevers soms Nederlandse sporters overwinningen kosten. Zoals Han Kock bij het wielrennen: 'kun je tegen de druk? de druk is wel immens he? god zeg, wat een druk moet jij voelen!' Ja, dan ga je die druk op een gegeven moment wel ervaren.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja true. Er wordt nu ook al 100 keer genoemd "JULLIE ZIJN GEEN TEAM HE. ZIJN JULLIE EEN TEAM? HIER STAAT EEN TEAM HE?!?!?!?!". Misschien beginnen met feliciteren met brons???
Zou dat in andere landen nou ook zo zijn? Het lijkt wel alsof wij vooral het willen hebben over dingen die niet goed gaan. Het moet "schuren".quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:20 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat Nederlandse verslaggevers soms Nederlandse sporters overwinningen kosten. Zoals Han Kock bij het wielrennen: 'kun je tegen de druk? de druk is wel immens he? god zeg, wat een druk moet jij voelen!' Ja, dan ga je die druk op een gegeven moment wel ervaren.
Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Van mij mogen ze ook soms stil zijn
[..]
Ik heb al meerdere keren vragen voorbij horen komen waarbij ik denk: dat die schaatsers niet gewoon weglopen na deze vraag
Maar dat was ook wel terecht.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja true. Er wordt nu ook al 100 keer genoemd "JULLIE ZIJN GEEN TEAM HE. ZIJN JULLIE EEN TEAM? HIER STAAT EEN TEAM HE?!?!?!?!". Misschien beginnen met feliciteren met brons???
Jawel, de lengte van een vrouw is met afstand het belangrijkste aspect van haar hele zijn. Dat is nou eenmaal gewoon zo.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:05 schreef Yesse het volgende:
Nee, dat is wel echt iets Nederlands. Ontzettend kritisch volkje. Je merkt het hier natuurlijk ook, we hebben het vooral over de medailles die niet worden gewonnenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zou dat in andere landen nou ook zo zijn? Het lijkt wel alsof wij vooral het willen hebben over dingen die niet goed gaan. Het moet "schuren".
Nee jij nietquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oja. Ik zal nu weer even 5 minuten stil zijn.
Ja. En daarbij Wst, maar ik trainde wel gewoon mee h. Jammer dat Bert toen niet naar De Jong ging om haar mening daarover te vragen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:24 schreef Em31 het volgende:
Irene Schouten met haar 'als je weer niet komt opdagen zetten we er iemand anders neer'. Dat ging over De Jong
Heerlijk die gezelligheid
Daar heb je wel een punt. Dat zie je ook wel met de coronamaatregelen.. Het is nooit goed, we kunnen het altijd beter.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nee, dat is wel echt iets Nederlands. Ontzettend kritisch volkje. Je merkt het hier natuurlijk ook, we hebben het vooral over de medailles die niet worden gewonnen
Ja, maar het is voor mij als kijker wel vervelend om dat de hele tijd te horen. Elke keer weer erover beginnen. Het is ook niet bevorderlijk naar de sporters toe. Nu hoeven ze niet meer maar dit bandje draait hij nu al meerdere dagen af.quote:
Ik wist niet eens dat het alweer zover was.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:25 schreef Strani het volgende:
Hebben jullie trouwens de Superbowl Half Time Show al teruggekeken? Eigenlijk weer eens een echte hele goede
Ik heb een stukje gezien bij Johnny de Mol, maar is dat niet allemaal playback?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:25 schreef Strani het volgende:
Hebben jullie trouwens de Superbowl Half Time Show al teruggekeken? Eigenlijk weer eens een echte hele goede
Die van Uber Eats was grappigquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het alweer zover was.
Maar eens kijken dan of er nog leuke reclames voor gemaakt zijn binnenkort.
Oh dat zou kunnen (hoewel ik niet bij allemaal die indruk kreeg hoor) maar het gaat nou eenmaal om de show h.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:30 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb een stukje gezien bij Johnny de Mol, maar is dat niet allemaal playback?
Ik hoorde dat die vd Poel 7 uur per dag hard heeft gelopenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:32 schreef Em31 het volgende:
Het is natuurlijk wel jammer allemaal vandaag, maar aan de andere kant, het is voor ons allemaal beter dat schaatsen in ieder geval nog populair blijft in andere landen door dit soort dingen.
Stel je voor dat Nils van der Poel niet had bedacht om weer te gaan schaatsen, dan waren de eerste 6 gouden medailles allemaal naar Nederland gegaan.
If you say soquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnen (hoewel ik niet bij allemaal die indruk kreeg hoor) maar het gaat nou eenmaal om de show h.
Die kerel spoort niet helemaal.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik hoorde dat die vd Poel 7 uur per dag hard heeft gelopen![]()
Dat kan toch niet goed zijn voor een mens
Bij Eminem hoor je vrij duidelijk dat het live is, en met sommige andere stukken ook welquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
If you say so![]()
Ik vond het t perfect klinken, maar ik weet het niet hoor.
Valt me bij die vooral op dat als ik snel even zoek bij YT ik die meteen zie verschijnen in zowel 'best sb commercials' als 'worst sb commercials' lijstjes. Ben benieuwd.quote:
Haha nou ja ik kon er wel om lachenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Valt me bij die vooral op dat als ik snel even zoek bij YT ik die meteen zie verschijnen in zowel 'best sb commercials' als 'worst sb commercials' lijstjes. Ben benieuwd.
Van wat ik tot nu toe gezien heb is het idd wel een van de betere, al zegt dat dit jaar ook niet zo heel veel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nou ja ik kon er wel om lachen
Allemaal live gemixt door Drequote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij Eminem hoor je vrij duidelijk dat het live is, en met sommige andere stukken ook wel
Wil je nou zeggen dat er gesport wordt tijdens een Super Bowl?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:06 schreef sportfreak het volgende:
Oh, het gaat hier over de Super Bowl
Geweldig hoe de Rams leken te gaan verliezen maar dankzij een touchdown in de laatste anderhalve minuut toch nog de Bengals versloegen
We hebben altijd een hele grappige foto van ik een jaar of tien geleden die een smak maakt op het ijs (echt een prachtig actie shot) met daarnaast een vriend van me die letterlijk deze smiley uitvoertquote:
Er werd gesport als intervalactquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat er gesport wordt tijdens een Super Bowl?![]()
Ik dacht dat het een en al muziek en reclames was. Beetje als een Amerikaans San Remo, maar dan korter en zonder Amadeus en dus iets minder goed.
Wat ze tegenwoordig al niet verzinnen om een muziekshow op te leuken, ik vraag me af waar het allemaal heen gaat.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:17 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Er werd gesport als intervalact![]()
een hinderlijke onderbreking van waar het echt om gaat idd
Alle blokjes groen.quote:
17 jaarquote:
Ik vind dat je mening over het Japanse drama nu wel echt vreemde vormen begint aan te nemen...quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat je mening over het Japanse drama nu wel echt vreemde vormen begint aan te nemen...
Dat zou voor mij persoonlijk dan weer niet zo zwaar meewegen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:57 schreef Em31 het volgende:
Ik zou deze sport alleen al willen kunnen voor de mooie jurkjes die je aan mag.
Wat vreemd!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zou voor mij persoonlijk dan weer niet zo zwaar meewegen.
Dan krijg je dat mensen risicoloze optredens doen, met het idee dat als er maar genoeg anderen vallen, ze dan goed scoren.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Enige jammere aan deze sport is toch steeds al die mensen met vallen en misstappen die dan toch beter gewaardeerd worden dan een foutloze. Natuurlijk, moeilijkheidsgraad en zo, maar het voelt toch altijd een beetje dubbel.
Het zou me ook verbazen als ze er een konden vinden die groot genoeg was.quote:
Ik begrijp het idee erachter wel, het voelt gewoon niet zo fijn als je zit te kijken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan krijg je dat mensen risicoloze optredens doen, met het idee dat als er maar genoeg anderen vallen, ze dan goed scoren.
Dat kan vast allemaal wel geregeld worden joh!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het zou me ook verbazen als ze er een konden vinden die groot genoeg was.
Hij voelde ook niet helemaal goed aan dat ze gewoon wat moeite heeft met sowieso al simpele vragen beantwoorden. Als iemand zo verlegen voor je camera staat moet je op een gegeven moment ook gewoon stoppen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
'Vind je het vervelend dat er in jouw sport een dopingschandaal is?'
Zijn de goede vragenschrijvers al een paar jaar in staking of zo?
Even alle stof opkopen voor mijn outfit, geen pakjes voor de rest.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat kan vast allemaal wel geregeld worden joh!
Ik vind het bizar dat die Russische die doping heeft gebruikt, gewoon mee mag doenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
'Vind je het vervelend dat er in jouw sport een dopingschandaal is?'
Zijn de goede vragenschrijvers al een paar jaar in staking of zo?
Het schijnt dat ze geen doping heeft gebruikt, maar dat haar positieve test kwam door de medicijnen van haar opa.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind het bizar dat die Russische die doping heeft gebruikt, gewoon mee mag doen
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze geen doping heeft gebruikt, maar dat haar positieve test kwam door de medicijnen van haar opa.
Of zo.![]()
Dat zegt haar advocaat iig en die zal het wel weten toch?
Jij weet niks van @Em31, wij wel hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:50 schreef Strani het volgende:
We weten nks van je Em.
Ik denk dat ik met mijn lijf er niet zo heel mooi uitzie in zo'n jurkje, iets bedekter zou voor mij beter zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:57 schreef Em31 het volgende:
Ik zou deze sport alleen al willen kunnen voor de mooie jurkjes die je aan mag.
Oh okquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij weet niks van @:Em31, wij wel hoor.
Omdat de klok dat aan gaf.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is wel een hele exacte tijd..Hoe weet je dat je precies toen wakker lag?
Maar jij wist dus precies om 4:37 dat je weer in slaap vielquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat de klok dat aan gaf.
In ieder geval niet eerder.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar jij wist dus precies om 4:37 dat je weer in slaap viel
quote:
Het ligt in ieder geval niet bij m'n buren aan de overkant van de gang. Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om de 5 andere trappenhuis buren te checken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:12 schreef Meridiaan het volgende:
Oh dat is idd niet grappig. Heb je aardige buren?
Dat kan nog weleens een lastige klus zijn, je zou kunnen proberen hem bij zijn nekvel te pakken en hem op de grond te zetten en NEE zeggen of anders met een plantenspuit hem beetje nat spuiten.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sytse springt op het aanrecht : Hoe dat af te leren?
Ik heb nu dubbelzijdig tape op de randen geplakt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat kan nog weleens een lastige klus zijn, je zou kunnen proberen hem bij zijn nekvel te pakken en hem op de grond te zetten en NEE zeggen of anders met een plantenspuit hem beetje nat spuiten.
Zwieren zwaaien kontje draaien!quote:
Welkomquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:04 schreef Meridiaan het volgende:
Hall0n!
Tijdje geleden, maar weer met frisse moed kom ik hoi zeggen
Trucs die ik wel eens heb gelezen zijn aluminiumfolie op de rand leggen of cayennepeper op de rand strooien. Bij een eerdere kat hebben mijn broer en ik nog wel succes gehad door 'flamingo' te roepen en dan daarna een knuffelflamingo haar kant op te smijtenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sytse springt op het aanrecht : Hoe dat af te leren?
Eeeeh...quote:
Best ok! Recentelijk geopereerd en het gaat wonderwel prima eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Zwieren zwaaien kontje draaien!
[..]
WelkomHoe is je vaarwater?
Nah snap ik. Ik ben ook nooit zo’n fan van pakketje afgeven bij de buren, als het even kan laat ik het bij een bezorgpunt brengen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het ligt in ieder geval niet bij m'n buren aan de overkant van de gang. Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om de 5 andere trappenhuis buren te checken.
Lijkt een leuke kant op te gaanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:57 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Best ok! Recentelijk geopereerd en het gaat wonderwel prima eigenlijk.
Hoe is jouw vaarwater?
JOY OF MISSING OUTquote:
Hoi, alles goed?quote:
Hoera voor geen beren!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Lijkt een leuke kant op te gaanGeen zichtbare beren op de weg en een ander project op het werk
En dat ben je niet meer, of juist wel weer?quote:
Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:08 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Is dat dan je blij bent dat je iets mist?
Dat was ik, maar nu mag je weer meer mensen ontvangen en beginnen al die verplichte feestjes en verjaardagen weerquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dat ben je niet meer, of juist wel weer?
En wij allemaal maar denken dat we er op vooruit gaan met de versoepelingen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat was ik, maar nu mag je weer meer mensen ontvangen en beginnen al die verplichte feestjes en verjaardagen weer![]()
Aankomend weekend begint het alweer met een verjaardag van m’n schoonvader
Ik hoop dat het werkt, want katten op het aanrecht dat hoort niet. Snap je helemaal, zeker met je darmziekte.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb nu dubbelzijdig tape op de randen geplakt.
Bakjes citroengeur neerzetten.
Of anders antislipmatten op het aanrecht.
Als dat allemaal niet werk, dan doe ik hem weg vooral vanwege dat ik een darmziekte heb.
Een kat op het aanrecht is bij no go.
Ah zo, dan begrijp ik het.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat was ik, maar nu mag je weer meer mensen ontvangen en beginnen al die verplichte feestjes en verjaardagen weer![]()
Aankomend weekend begint het alweer met een verjaardag van m’n schoonvader
Zoalsquote:
Ik denk dat zware restricties daarbij opleggen niet te handhaven zou zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:30 schreef ijs_beer het volgende:
(ieniminie carnavalsjuichje overigens)
Ik heb op internet gezocht naar tips.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:32 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik hoop dat het werkt, want katten op het aanrecht dat hoort niet. Snap je helemaal, zeker met je darmziekte.
Na 2,5 jaar heeft onze kat het ineens zijn hoofd gehaald dat ie wel op het aanrecht kan springen
Dat lijkt me zo fijn! Meneer Sjors vindt feestjes en verjaardagen gewldig en ik ht het. Is een oneindige discussie in Hause Sjorsquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah zo, dan begrijp ik het.
Ik heb dat ook een beetje, gelukkig doe ik zelf niet aan verplichte feestjes organiseren en ken ik vooral mensen die daar ook geen fan van zijn.
Neequote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:40 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Zoals![]()
? Voetbalwedstrijden van Ajax, afleveringen van Boulevard?
Ik hoop dat je de trailer van Titanic met Leo en zijn nieuwe poesje niet hebt gemist![]()
Goed bezigquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb op internet gezocht naar tips.
Lavendel & citroen geur op het aanrecht.
dubbelzijdig tape op het aanrecht.
Ik heb net een sensorspray waar een kat van schrikt gekocht.
Morgen bij de plaatselijke dierwinkel kijken voor een voerpuzzel, zodat ik hem toch iets meer voer geef en dat in voerpuzzel en Sytse daarmee bezighoudt.
Ik wil wel alles aangedaan hebben om dat aanrecht springen af te leren.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En wij allemaal maar denken dat we er op vooruit gaan met de versoepelingen.
Het is af en toe een irritante kater.quote:
Katers zijn sowiesoquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is af en toe een irritante kater.
Hij is wel mijn liefie kater
Kluizenaar!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Ik vond de lockdown helemaal niet erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |