JOY OF MISSING OUTquote:
Hoi, alles goed?quote:
Hoera voor geen beren!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Lijkt een leuke kant op te gaanGeen zichtbare beren op de weg en een ander project op het werk
En dat ben je niet meer, of juist wel weer?quote:
Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:08 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Is dat dan je blij bent dat je iets mist?
Dat was ik, maar nu mag je weer meer mensen ontvangen en beginnen al die verplichte feestjes en verjaardagen weerquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dat ben je niet meer, of juist wel weer?
En wij allemaal maar denken dat we er op vooruit gaan met de versoepelingen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat was ik, maar nu mag je weer meer mensen ontvangen en beginnen al die verplichte feestjes en verjaardagen weer![]()
Aankomend weekend begint het alweer met een verjaardag van m’n schoonvader
Ik hoop dat het werkt, want katten op het aanrecht dat hoort niet. Snap je helemaal, zeker met je darmziekte.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb nu dubbelzijdig tape op de randen geplakt.
Bakjes citroengeur neerzetten.
Of anders antislipmatten op het aanrecht.
Als dat allemaal niet werk, dan doe ik hem weg vooral vanwege dat ik een darmziekte heb.
Een kat op het aanrecht is bij no go.
Ah zo, dan begrijp ik het.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat was ik, maar nu mag je weer meer mensen ontvangen en beginnen al die verplichte feestjes en verjaardagen weer![]()
Aankomend weekend begint het alweer met een verjaardag van m’n schoonvader
Zoalsquote:
Ik denk dat zware restricties daarbij opleggen niet te handhaven zou zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:30 schreef ijs_beer het volgende:
(ieniminie carnavalsjuichje overigens)
Ik heb op internet gezocht naar tips.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:32 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik hoop dat het werkt, want katten op het aanrecht dat hoort niet. Snap je helemaal, zeker met je darmziekte.
Na 2,5 jaar heeft onze kat het ineens zijn hoofd gehaald dat ie wel op het aanrecht kan springen
Dat lijkt me zo fijn! Meneer Sjors vindt feestjes en verjaardagen gewéldig en ik háát het. Is een oneindige discussie in Hause Sjorsquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah zo, dan begrijp ik het.
Ik heb dat ook een beetje, gelukkig doe ik zelf niet aan verplichte feestjes organiseren en ken ik vooral mensen die daar ook geen fan van zijn.
Neequote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:40 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Zoals![]()
? Voetbalwedstrijden van Ajax, afleveringen van Boulevard?
Ik hoop dat je de trailer van Titanic met Leo en zijn nieuwe poesje niet hebt gemist![]()
Goed bezigquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb op internet gezocht naar tips.
Lavendel & citroen geur op het aanrecht.
dubbelzijdig tape op het aanrecht.
Ik heb net een sensorspray waar een kat van schrikt gekocht.
Morgen bij de plaatselijke dierwinkel kijken voor een voerpuzzel, zodat ik hem toch iets meer voer geef en dat in voerpuzzel en Sytse daarmee bezighoudt.
Ik wil wel alles aangedaan hebben om dat aanrecht springen af te leren.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En wij allemaal maar denken dat we er op vooruit gaan met de versoepelingen.
Het is af en toe een irritante kater.quote:
Katers zijn sowiesoquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is af en toe een irritante kater.
Hij is wel mijn liefie kater
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |