Omdat de klok dat aan gaf.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is wel een hele exacte tijd..Hoe weet je dat je precies toen wakker lag?
Maar jij wist dus precies om 4:37 dat je weer in slaap vielquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat de klok dat aan gaf.
In ieder geval niet eerder.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar jij wist dus precies om 4:37 dat je weer in slaap viel
quote:
Het ligt in ieder geval niet bij m'n buren aan de overkant van de gang. Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om de 5 andere trappenhuis buren te checken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:12 schreef Meridiaan het volgende:
Oh dat is idd niet grappig. Heb je aardige buren?
Dat kan nog weleens een lastige klus zijn, je zou kunnen proberen hem bij zijn nekvel te pakken en hem op de grond te zetten en NEE zeggen of anders met een plantenspuit hem beetje nat spuiten.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sytse springt op het aanrecht : Hoe dat af te leren?
Ik heb nu dubbelzijdig tape op de randen geplakt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat kan nog weleens een lastige klus zijn, je zou kunnen proberen hem bij zijn nekvel te pakken en hem op de grond te zetten en NEE zeggen of anders met een plantenspuit hem beetje nat spuiten.
Zwieren zwaaien kontje draaien!quote:
Welkomquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:04 schreef Meridiaan het volgende:
Hall0n!
Tijdje geleden, maar weer met frisse moed kom ik hoi zeggen
Trucs die ik wel eens heb gelezen zijn aluminiumfolie op de rand leggen of cayennepeper op de rand strooien. Bij een eerdere kat hebben mijn broer en ik nog wel succes gehad door 'flamingo' te roepen en dan daarna een knuffelflamingo haar kant op te smijtenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sytse springt op het aanrecht : Hoe dat af te leren?
Eeeeh...quote:
Best oké! Recentelijk geopereerd en het gaat wonderwel prima eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Zwieren zwaaien kontje draaien!
[..]
WelkomHoe is je vaarwater?
Nah snap ik. Ik ben ook nooit zo’n fan van pakketje afgeven bij de buren, als het even kan laat ik het bij een bezorgpunt brengen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het ligt in ieder geval niet bij m'n buren aan de overkant van de gang. Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om de 5 andere trappenhuis buren te checken.
Lijkt een leuke kant op te gaanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:57 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Best oké! Recentelijk geopereerd en het gaat wonderwel prima eigenlijk.
Hoe is jouw vaarwater?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |