Ja. En daarbij Wüst, maar ik trainde wel gewoon mee hé. Jammer dat Bert toen niet naar De Jong ging om haar mening daarover te vragen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:24 schreef Em31 het volgende:
Irene Schouten met haar 'als je weer niet komt opdagen zetten we er iemand anders neer'. Dat ging over De Jong
Heerlijk die gezelligheid
Daar heb je wel een punt. Dat zie je ook wel met de coronamaatregelen.. Het is nooit goed, we kunnen het altijd beter.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nee, dat is wel echt iets Nederlands. Ontzettend kritisch volkje. Je merkt het hier natuurlijk ook, we hebben het vooral over de medailles die niet worden gewonnen
Ja, maar het is voor mij als kijker wel vervelend om dat de hele tijd te horen. Elke keer weer erover beginnen. Het is ook niet bevorderlijk naar de sporters toe. Nu hoeven ze niet meer maar dit bandje draait hij nu al meerdere dagen af.quote:
Ik wist niet eens dat het alweer zover was.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:25 schreef Strani het volgende:
Hebben jullie trouwens de Superbowl Half Time Show al teruggekeken? Eigenlijk weer eens een echte hele goede
Ik heb een stukje gezien bij Johnny de Mol, maar is dat niet allemaal playback?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:25 schreef Strani het volgende:
Hebben jullie trouwens de Superbowl Half Time Show al teruggekeken? Eigenlijk weer eens een echte hele goede
Die van Uber Eats was grappigquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het alweer zover was.
Maar eens kijken dan of er nog leuke reclames voor gemaakt zijn binnenkort.
Oh dat zou kunnen (hoewel ik niet bij allemaal die indruk kreeg hoor) maar het gaat nou eenmaal om de show hè.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:30 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb een stukje gezien bij Johnny de Mol, maar is dat niet allemaal playback?
Ik hoorde dat die vd Poel 7 uur per dag hard heeft gelopenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:32 schreef Em31 het volgende:
Het is natuurlijk wel jammer allemaal vandaag, maar aan de andere kant, het is voor ons allemaal beter dat schaatsen in ieder geval nog populair blijft in andere landen door dit soort dingen.
Stel je voor dat Nils van der Poel niet had bedacht om weer te gaan schaatsen, dan waren de eerste 6 gouden medailles allemaal naar Nederland gegaan.
If you say soquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnen (hoewel ik niet bij allemaal die indruk kreeg hoor) maar het gaat nou eenmaal om de show hè.
Die kerel spoort niet helemaal.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik hoorde dat die vd Poel 7 uur per dag hard heeft gelopen![]()
Dat kan toch niet goed zijn voor een mens
Bij Eminem hoor je vrij duidelijk dat het live is, en met sommige andere stukken ook welquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
If you say so![]()
Ik vond het té perfect klinken, maar ik weet het niet hoor.
Valt me bij die vooral op dat als ik snel even zoek bij YT ik die meteen zie verschijnen in zowel 'best sb commercials' als 'worst sb commercials' lijstjes. Ben benieuwd.quote:
Haha nou ja ik kon er wel om lachenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Valt me bij die vooral op dat als ik snel even zoek bij YT ik die meteen zie verschijnen in zowel 'best sb commercials' als 'worst sb commercials' lijstjes. Ben benieuwd.
Van wat ik tot nu toe gezien heb is het idd wel een van de betere, al zegt dat dit jaar ook niet zo heel veel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nou ja ik kon er wel om lachen
Allemaal live gemixt door Drequote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij Eminem hoor je vrij duidelijk dat het live is, en met sommige andere stukken ook wel
Wil je nou zeggen dat er gesport wordt tijdens een Super Bowl?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:06 schreef sportfreak het volgende:
Oh, het gaat hier over de Super Bowl
Geweldig hoe de Rams leken te gaan verliezen maar dankzij een touchdown in de laatste anderhalve minuut toch nog de Bengals versloegen
We hebben altijd een hele grappige foto van ik een jaar of tien geleden die een smak maakt op het ijs (echt een prachtig actie shot) met daarnaast een vriend van me die letterlijk deze smiley uitvoertquote:
Er werd gesport als intervalactquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat er gesport wordt tijdens een Super Bowl?![]()
Ik dacht dat het een en al muziek en reclames was. Beetje als een Amerikaans San Remo, maar dan korter en zonder Amadeus en dus iets minder goed.
Wat ze tegenwoordig al niet verzinnen om een muziekshow op te leuken, ik vraag me af waar het allemaal heen gaat.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:17 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Er werd gesport als intervalact![]()
een hinderlijke onderbreking van waar het echt om gaat idd
Alle blokjes groen.quote:
17 jaarquote:
Ik vind dat je mening over het Japanse drama nu wel echt vreemde vormen begint aan te nemen...quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat je mening over het Japanse drama nu wel echt vreemde vormen begint aan te nemen...
Dat zou voor mij persoonlijk dan weer niet zo zwaar meewegen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:57 schreef Em31 het volgende:
Ik zou deze sport alleen al willen kunnen voor de mooie jurkjes die je aan mag.
Wat vreemd!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zou voor mij persoonlijk dan weer niet zo zwaar meewegen.
Dan krijg je dat mensen risicoloze optredens doen, met het idee dat als er maar genoeg anderen vallen, ze dan goed scoren.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Enige jammere aan deze sport is toch steeds al die mensen met vallen en misstappen die dan toch beter gewaardeerd worden dan een foutloze. Natuurlijk, moeilijkheidsgraad en zo, maar het voelt toch altijd een beetje dubbel.
Het zou me ook verbazen als ze er een konden vinden die groot genoeg was.quote:
Ik begrijp het idee erachter wel, het voelt gewoon niet zo fijn als je zit te kijken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan krijg je dat mensen risicoloze optredens doen, met het idee dat als er maar genoeg anderen vallen, ze dan goed scoren.
Dat kan vast allemaal wel geregeld worden joh!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het zou me ook verbazen als ze er een konden vinden die groot genoeg was.
Hij voelde ook niet helemaal goed aan dat ze gewoon wat moeite heeft met sowieso al simpele vragen beantwoorden. Als iemand zo verlegen voor je camera staat moet je op een gegeven moment ook gewoon stoppen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
'Vind je het vervelend dat er in jouw sport een dopingschandaal is?'
Zijn de goede vragenschrijvers al een paar jaar in staking of zo?
Even alle stof opkopen voor mijn outfit, geen pakjes voor de rest.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat kan vast allemaal wel geregeld worden joh!
Ik vind het bizar dat die Russische die doping heeft gebruikt, gewoon mee mag doenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
'Vind je het vervelend dat er in jouw sport een dopingschandaal is?'
Zijn de goede vragenschrijvers al een paar jaar in staking of zo?
Het schijnt dat ze geen doping heeft gebruikt, maar dat haar positieve test kwam door de medicijnen van haar opa.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind het bizar dat die Russische die doping heeft gebruikt, gewoon mee mag doen
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze geen doping heeft gebruikt, maar dat haar positieve test kwam door de medicijnen van haar opa.
Of zo.![]()
Dat zegt haar advocaat iig en die zal het wel weten toch?
Jij weet niks van @Em31, wij wel hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:50 schreef Strani het volgende:
Zou ook kunnen dat je het eerst zielig vindt en dat er dan in je hoofd iets gebeurt waardoor die emotie langzaam aan wordt omgeturnd in een psychopatische schaterlach.
We weten níks van je Em.
Ik denk dat ik met mijn lijf er niet zo heel mooi uitzie in zo'n jurkje, iets bedekter zou voor mij beter zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:57 schreef Em31 het volgende:
Ik zou deze sport alleen al willen kunnen voor de mooie jurkjes die je aan mag.
Oh okéquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij weet niks van @:Em31, wij wel hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |