Dat klopt ook, maar ik had het ook over de Nederlandse mannen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:50 schreef Strani het volgende:
Zou ook kunnen dat je het eerst zielig vindt en dat er dan in je hoofd iets gebeurt waardoor die emotie langzaam aan wordt omgeturnd in een psychopatische schaterlach.
We weten níks van je Em.
Ook ik denk, ondanks dat ik een jonkie ben én een naamgenoot van Kramer, dat ik niet de geschikte persoon ben om naar de Winterspelen te gaan hoor.quote:
Nee oké dan is het duidelijkquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat klopt ook, maar ik had het ook over de Nederlandse mannen.
Ja klopt, die van Esmee Visser 4 jaar geledenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:48 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik dacht dat de coach van Canada ook Nederlands is, of klopt dat niet?
Daar kwam ik 3 minuten later ook achterquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:48 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik dacht dat de coach van Canada ook Nederlands is, of klopt dat niet?
Waarom niet Molletje?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ook ik denk, ondanks dat ik een jonkie ben én een naamgenoot van Kramer, dat ik niet de geschikte persoon ben om naar de Winterspelen te gaan hoor.
Ze moeten het toch een beetje vol lullenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:05 schreef Yesse het volgende:
Wat is dat toch met dat constante benadrukken dat Weideman lang is? Ja, 1.87 is relatief lang voor een vrouw maar dat is nou niet het belangrijkste aan haar lijkt mij.
Poe poe poequote:
Van mij mogen ze ook soms stil zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze moeten het toch een beetje vol lullen
Ik heb al meerdere keren vragen voorbij horen komen waarbij ik denk: dat die schaatsers niet gewoon weglopen na deze vraagquote:
Maar dat soort dingen heb je bijna bij elke sporter. Als diegene iets aparts heeft, dan gaat het daar constant over. Bijvoorbeeld als diegene 8 jaar geleden iets had, dan wordt het alsnog steeds benoemd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:05 schreef Yesse het volgende:
Wat is dat toch met dat constante benadrukken dat Weideman lang is? Ja, 1.87 is relatief lang voor een vrouw maar dat is nou niet het belangrijkste aan haar lijkt mij.
Ja true. Er wordt nu ook al 100 keer genoemd "JULLIE ZIJN GEEN TEAM HE. ZIJN JULLIE EEN TEAM? HIER STAAT EEN TEAM HE?!?!?!?!". Misschien beginnen met feliciteren met brons???quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat soort dingen heb je bijna bij elke sporter. Als diegene iets aparts heeft, dan gaat het daar constant over. Bijvoorbeeld als diegene 8 jaar geleden iets had, dan wordt het alsnog steeds benoemd.
Ik ben ervan overtuigd dat Nederlandse verslaggevers soms Nederlandse sporters overwinningen kosten. Zoals Han Kock bij het wielrennen: 'kun je tegen de druk? de druk is wel immens he? god zeg, wat een druk moet jij voelen!' Ja, dan ga je die druk op een gegeven moment wel ervaren.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja true. Er wordt nu ook al 100 keer genoemd "JULLIE ZIJN GEEN TEAM HE. ZIJN JULLIE EEN TEAM? HIER STAAT EEN TEAM HE?!?!?!?!". Misschien beginnen met feliciteren met brons???
Zou dat in andere landen nou ook zo zijn? Het lijkt wel alsof wij vooral het willen hebben over dingen die niet goed gaan. Het moet "schuren".quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:20 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat Nederlandse verslaggevers soms Nederlandse sporters overwinningen kosten. Zoals Han Kock bij het wielrennen: 'kun je tegen de druk? de druk is wel immens he? god zeg, wat een druk moet jij voelen!' Ja, dan ga je die druk op een gegeven moment wel ervaren.
Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Van mij mogen ze ook soms stil zijn
[..]
Ik heb al meerdere keren vragen voorbij horen komen waarbij ik denk: dat die schaatsers niet gewoon weglopen na deze vraag
Maar dat was ook wel terecht.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja true. Er wordt nu ook al 100 keer genoemd "JULLIE ZIJN GEEN TEAM HE. ZIJN JULLIE EEN TEAM? HIER STAAT EEN TEAM HE?!?!?!?!". Misschien beginnen met feliciteren met brons???
Jawel, de lengte van een vrouw is met afstand het belangrijkste aspect van haar hele zijn. Dat is nou eenmaal gewoon zo.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:05 schreef Yesse het volgende:
Nee, dat is wel echt iets Nederlands. Ontzettend kritisch volkje. Je merkt het hier natuurlijk ook, we hebben het vooral over de medailles die niet worden gewonnenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zou dat in andere landen nou ook zo zijn? Het lijkt wel alsof wij vooral het willen hebben over dingen die niet goed gaan. Het moet "schuren".
Nee jij nietquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oja. Ik zal nu weer even 5 minuten stil zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |