Oh jee, niet het pakje gekregen waar je op hoopte?quote:Op maandag 14 februari 2022 20:16 schreef NailQueen het volgende:
Voor de rest kan valentijnsdag mij gestolen worden
Mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh jee, niet het pakje gekregen waar je op hoopte?
Alles wijst erop dat het de mijne ook niet gelukt isquote:Op maandag 14 februari 2022 20:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.
Ja die!quote:
Het is ronduit een schande dat dit ons land niet mag vertegenwoordigen!quote:Op maandag 14 februari 2022 20:31 schreef H_T het volgende:
De ESF-inzending van Dries is uit!
En de Nederlandse delegation denkt dus dat het nummer van S10 beter is dan deze he?
Zou hij denken dat, omdat het nu in Italië is, alleen Italianen mogen stemmen en dat die gewoon voor alles stemmen waar iets Italiaans in zit?quote:Op maandag 14 februari 2022 20:31 schreef H_T het volgende:
En de Nederlandse delegation denkt dus dat het nummer van S10 beter is dan deze he?
Woehoehoeee broekpiesenquote:Op maandag 14 februari 2022 20:31 schreef H_T het volgende:
Iedereen is er ook helemaal stil van, nog niet eens reacties.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:31 schreef H_T het volgende:
Mijjn Rome-ervaring is besmeurd nuquote:Op maandag 14 februari 2022 20:31 schreef H_T het volgende:
Graag! Ik vind er niks aan om zo lang te zijnquote:
Is toch perfecte lengte juistquote:Op maandag 14 februari 2022 19:23 schreef Momo het volgende:
Ik ben trouwens maar 1,70 ongeveer, terwijl vrouwen in mijn familie allemaal langer zijn
Een of twee centimeter langer zou ik niet erg vinden, maar het hoeft niet. Er moet wel rekening mee gehouden worden dat je vanaf 1.95 niet meer in sommige achtbanen magquote:Op maandag 14 februari 2022 22:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik net iets langer willen zijn
Oh, dat is goed om te weten. Dan kan ik voortaan als me gevraagd wordt in een achtbaan te gaan gewoon zeggen dat ik daar waarschijnlijk toch niet in mag.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Een of twee centimeter langer zou ik niet erg vinden, maar het hoeft niet. Er moet wel rekening mee gehouden worden dat je vanaf 1.95 niet meer in sommige achtbanen mag
Het geldt maar voor sommige Roger, echt niet voor allemaal!quote:Op maandag 14 februari 2022 22:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dat is goed om te weten. Dan kan ik voortaan als me gevraagd wordt in een achtbaan te gaan gewoon zeggen dat ik daar waarschijnlijk toch niet in mag.
Maar om te voorkomen dat ik heel lang in de rij sta om er dan op gewezen te worden dat ik er niet in mag kan ik er maar beter gewoon bij elke achtbaan van uitgaan dat het zo is.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Het geldt maar voor sommige Roger, echt niet voor allemaal!
Nee joh, dan mis je alle pret! Bij de achtbanen waar dat verplicht bij is staat het gewoon keurig bij de ingang aangegevenquote:Op maandag 14 februari 2022 22:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar om te voorkomen dat ik heel lang in de rij sta om er dan op gewezen te worden dat ik er niet in mag kan ik er maar beter gewoon bij elke achtbaan van uitgaan dat het zo is.
Maar misschien heeft een of andere grapjurk dat bordje wel weggehaald, om te kunnen lachen met al die lange slungels die dan na het wachten worden teruggestuurd. Nee, ik kan er maar beter niet eens voor in de rij gaan staan.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee joh, dan mis je alle pret! Bij de achtbanen waar dat verplicht bij is staat het gewoon keurig bij de ingang aangegeven
Anders chop chopquote:Op maandag 14 februari 2022 22:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Een of twee centimeter langer zou ik niet erg vinden, maar het hoeft niet. Er moet wel rekening mee gehouden worden dat je vanaf 1.95 niet meer in sommige achtbanen mag
Nee dat niet. Waarschijnlijk kan de veiligheidsbeugel dan niet goed dicht en kan de trein het station niet uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |