Oh jee, niet het pakje gekregen waar je op hoopte?quote:Op maandag 14 februari 2022 20:16 schreef NailQueen het volgende:
Voor de rest kan valentijnsdag mij gestolen worden
Mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh jee, niet het pakje gekregen waar je op hoopte?
Alles wijst erop dat het de mijne ook niet gelukt isquote:Op maandag 14 februari 2022 20:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.
Ja die!quote:
Het is ronduit een schande dat dit ons land niet mag vertegenwoordigen!quote:Op maandag 14 februari 2022 20:31 schreef H_T het volgende:
De ESF-inzending van Dries is uit!
En de Nederlandse delegation denkt dus dat het nummer van S10 beter is dan deze he?
Zou hij denken dat, omdat het nu in Italië is, alleen Italianen mogen stemmen en dat die gewoon voor alles stemmen waar iets Italiaans in zit?quote:Op maandag 14 februari 2022 20:31 schreef H_T het volgende:
En de Nederlandse delegation denkt dus dat het nummer van S10 beter is dan deze he?
Woehoehoeee broekpiesenquote:Op maandag 14 februari 2022 20:31 schreef H_T het volgende:
Iedereen is er ook helemaal stil van, nog niet eens reacties.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:31 schreef H_T het volgende:
Mijjn Rome-ervaring is besmeurd nuquote:Op maandag 14 februari 2022 20:31 schreef H_T het volgende:
Graag! Ik vind er niks aan om zo lang te zijnquote:
Is toch perfecte lengte juistquote:Op maandag 14 februari 2022 19:23 schreef Momo het volgende:
Ik ben trouwens maar 1,70 ongeveer, terwijl vrouwen in mijn familie allemaal langer zijn
Een of twee centimeter langer zou ik niet erg vinden, maar het hoeft niet. Er moet wel rekening mee gehouden worden dat je vanaf 1.95 niet meer in sommige achtbanen magquote:Op maandag 14 februari 2022 22:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik net iets langer willen zijn
Oh, dat is goed om te weten. Dan kan ik voortaan als me gevraagd wordt in een achtbaan te gaan gewoon zeggen dat ik daar waarschijnlijk toch niet in mag.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Een of twee centimeter langer zou ik niet erg vinden, maar het hoeft niet. Er moet wel rekening mee gehouden worden dat je vanaf 1.95 niet meer in sommige achtbanen mag
Het geldt maar voor sommige Roger, echt niet voor allemaal!quote:Op maandag 14 februari 2022 22:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dat is goed om te weten. Dan kan ik voortaan als me gevraagd wordt in een achtbaan te gaan gewoon zeggen dat ik daar waarschijnlijk toch niet in mag.
Maar om te voorkomen dat ik heel lang in de rij sta om er dan op gewezen te worden dat ik er niet in mag kan ik er maar beter gewoon bij elke achtbaan van uitgaan dat het zo is.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Het geldt maar voor sommige Roger, echt niet voor allemaal!
Nee joh, dan mis je alle pret! Bij de achtbanen waar dat verplicht bij is staat het gewoon keurig bij de ingang aangegevenquote:Op maandag 14 februari 2022 22:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar om te voorkomen dat ik heel lang in de rij sta om er dan op gewezen te worden dat ik er niet in mag kan ik er maar beter gewoon bij elke achtbaan van uitgaan dat het zo is.
Maar misschien heeft een of andere grapjurk dat bordje wel weggehaald, om te kunnen lachen met al die lange slungels die dan na het wachten worden teruggestuurd. Nee, ik kan er maar beter niet eens voor in de rij gaan staan.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee joh, dan mis je alle pret! Bij de achtbanen waar dat verplicht bij is staat het gewoon keurig bij de ingang aangegeven
Anders chop chopquote:Op maandag 14 februari 2022 22:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Een of twee centimeter langer zou ik niet erg vinden, maar het hoeft niet. Er moet wel rekening mee gehouden worden dat je vanaf 1.95 niet meer in sommige achtbanen mag
Nee dat niet. Waarschijnlijk kan de veiligheidsbeugel dan niet goed dicht en kan de trein het station niet uitquote:
Wat leukquote:Op maandag 14 februari 2022 20:31 schreef H_T het volgende:
Zo werkt het uiteraard niet.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat als anderen nou vinden dat vieslang pas boven de 2.05 of 2.10 is, wordt je dan weer ontverboden of werkt dat zo niet?
Jammer, dat zou wel makkelijk geweest zijn.quote:
Dat is wel een hele exacte tijd..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 06:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Vannacht lekker tussen 4:27 en 4:53 wakker gelegen.
En terecht, Tuitert verwoordt het goed nu.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:31 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb niet veel vertrouwen in deze ploegachtervolgingen
Mark Tuitertquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:42 schreef Cee het volgende:
[..]
En terecht, Tuitert verwoordt het goed nu.
Ze hebben bij de mannen het ‘geluk’ dat ze in dezelfde ploeg rijden maar inderdaad ja. Zou wel heel sneu zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:44 schreef Em31 het volgende:
Als dit ook gebeurt bij de mannen... waarom was die achtervolging dan zo belangrijk in die matrix.
Inb4 een zeer verongelijkt interview van Kramer bij Maaalderink.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:55 schreef Em31 het volgende:
Nou super, Kramer straks nog laatste bij de massastart en het was een belachelijk groot succes.
Wat een pannekoek.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:40 schreef AgnesGru het volgende:
Orie bedankt, Orie bedankt
En Coopmans
Die matrix gewoon gebaseerd op resultaten in de afgelopen jaren, en die waren best goed. Maar als je er dan verder niet op traint en de rest wel loop je natuurlijk achterstand op.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:44 schreef Em31 het volgende:
Als dit ook gebeurt bij de mannen... waarom was die achtervolging dan zo belangrijk in die matrix.
Nee en die bondscoach heeft blijkbaar een obsessie met hem ofzo. Anders neem je hem ook niet mee bij de massastart. Behoorlijk beschamend.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die matrix gewoon gebaseerd op resultaten in de afgelopen jaren, en die waren best goed. Maar als je er dan verder niet op traint en de rest wel loop je natuurlijk achterstand op.
En Sven Kramer had nooit mee gemoeten, dat was vooraf al duidelijk maar niemand durft die man te zeggen dat hij niet goed genoeg meer is.
Dat heeft volgens mij te maken met een bepaalde regel, ik weet niet precies welke (misschien heeft de bondscoach dat wel verzonnen om hem mee te kunnen nemen). Maar je gaat toch niet iemand op de Spelen laten debuteren op een bepaald onderdeel, dat is sowieso amateuristisch.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee en die bondscoach heeft blijkbaar een obsessie met hem ofzo. Anders neem je hem ook niet mee bij de massastart. Behoorlijk beschamend.
Volgens mij telde de massastart ook als individueel, dus dan had je alsnog daar Bosker kunnen zetten (zodat hij die TP kon rijden) en dan roest de 1500. Maar Kramer moest zo nodig bij de Massastart, dus moest Bosker die 1500 rijden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:08 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij te maken met een bepaalde regel, ik weet niet precies welke (misschien heeft de bondscoach dat wel verzonnen om hem mee te kunnen nemen). Maar je gaat toch niet iemand op de Spelen laten debuteren op een bepaald onderdeel, dat is sowieso amateuristisch.
Je zou bijna denken; was het niet verstandig Groenewoud vorige ronde al in te zettenquote:
Misschien wel, al had zij ook moeite om te volgen, en ze reden nog langzamer dan met De Jong.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je zou bijna denken; was het niet verstandig Groenewoud vorige ronde al in te zetten
De Russen hadden geen zin in bronsquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Misschien wel, al had zij ook moeite om te volgen, en ze reden nog langzamer dan met De Jong.
Dat Japan valt?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:43 schreef Em31 het volgende:
Nou, eigenlijk vind ik het hierbij wel grappig.
Ja Em de mensen die niet kijken weten toch niet waar het dan wel om gaat?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja daar reageerde ik 7 minuten later nog even op Strani.
Ik dacht dat de coach van Canada ook Nederlands is, of klopt dat niet?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:31 schreef Yesse het volgende:
HOLY SHIT. Gewoon onderuit gaan terwijl je voor ligt![]()
Geen goud met een oranje randje
Ik dacht dat een Luctortje wel moest kunnen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja Em de mensen die niet kijken weten toch niet waar het dan wel om gaat?
Bijdehandje
Ik kon niet vanwege een werk-call. En die is geannuleerd dus ik had achteraf wel degelijk kunnen gaanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:50 schreef GeorgeM het volgende:
Had er niemand anders kunnen gaan ipv Kramer?
Wie is En?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:50 schreef Strani het volgende:
Zou ook kunnen dat je het eerst zielig vindt en dat er dan in je hoofd iets gebeurt waardoor die emotie langzaam aan wordt omgeturnd in een psychopatische schaterlach.
We weten níks van je En.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kon niet vanwege een werk-call. En die is geannuleerd dus ik had achteraf wel degelijk kunnen gaan
Dat klopt ook, maar ik had het ook over de Nederlandse mannen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:50 schreef Strani het volgende:
Zou ook kunnen dat je het eerst zielig vindt en dat er dan in je hoofd iets gebeurt waardoor die emotie langzaam aan wordt omgeturnd in een psychopatische schaterlach.
We weten níks van je Em.
Ook ik denk, ondanks dat ik een jonkie ben én een naamgenoot van Kramer, dat ik niet de geschikte persoon ben om naar de Winterspelen te gaan hoor.quote:
Nee oké dan is het duidelijkquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat klopt ook, maar ik had het ook over de Nederlandse mannen.
Ja klopt, die van Esmee Visser 4 jaar geledenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:48 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik dacht dat de coach van Canada ook Nederlands is, of klopt dat niet?
Daar kwam ik 3 minuten later ook achterquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:48 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik dacht dat de coach van Canada ook Nederlands is, of klopt dat niet?
Waarom niet Molletje?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ook ik denk, ondanks dat ik een jonkie ben én een naamgenoot van Kramer, dat ik niet de geschikte persoon ben om naar de Winterspelen te gaan hoor.
Ze moeten het toch een beetje vol lullenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:05 schreef Yesse het volgende:
Wat is dat toch met dat constante benadrukken dat Weideman lang is? Ja, 1.87 is relatief lang voor een vrouw maar dat is nou niet het belangrijkste aan haar lijkt mij.
Poe poe poequote:
Van mij mogen ze ook soms stil zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze moeten het toch een beetje vol lullen
Ik heb al meerdere keren vragen voorbij horen komen waarbij ik denk: dat die schaatsers niet gewoon weglopen na deze vraagquote:
Maar dat soort dingen heb je bijna bij elke sporter. Als diegene iets aparts heeft, dan gaat het daar constant over. Bijvoorbeeld als diegene 8 jaar geleden iets had, dan wordt het alsnog steeds benoemd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:05 schreef Yesse het volgende:
Wat is dat toch met dat constante benadrukken dat Weideman lang is? Ja, 1.87 is relatief lang voor een vrouw maar dat is nou niet het belangrijkste aan haar lijkt mij.
Ja true. Er wordt nu ook al 100 keer genoemd "JULLIE ZIJN GEEN TEAM HE. ZIJN JULLIE EEN TEAM? HIER STAAT EEN TEAM HE?!?!?!?!". Misschien beginnen met feliciteren met brons???quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat soort dingen heb je bijna bij elke sporter. Als diegene iets aparts heeft, dan gaat het daar constant over. Bijvoorbeeld als diegene 8 jaar geleden iets had, dan wordt het alsnog steeds benoemd.
Ik ben ervan overtuigd dat Nederlandse verslaggevers soms Nederlandse sporters overwinningen kosten. Zoals Han Kock bij het wielrennen: 'kun je tegen de druk? de druk is wel immens he? god zeg, wat een druk moet jij voelen!' Ja, dan ga je die druk op een gegeven moment wel ervaren.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja true. Er wordt nu ook al 100 keer genoemd "JULLIE ZIJN GEEN TEAM HE. ZIJN JULLIE EEN TEAM? HIER STAAT EEN TEAM HE?!?!?!?!". Misschien beginnen met feliciteren met brons???
Zou dat in andere landen nou ook zo zijn? Het lijkt wel alsof wij vooral het willen hebben over dingen die niet goed gaan. Het moet "schuren".quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:20 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat Nederlandse verslaggevers soms Nederlandse sporters overwinningen kosten. Zoals Han Kock bij het wielrennen: 'kun je tegen de druk? de druk is wel immens he? god zeg, wat een druk moet jij voelen!' Ja, dan ga je die druk op een gegeven moment wel ervaren.
Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Van mij mogen ze ook soms stil zijn
[..]
Ik heb al meerdere keren vragen voorbij horen komen waarbij ik denk: dat die schaatsers niet gewoon weglopen na deze vraag
Maar dat was ook wel terecht.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja true. Er wordt nu ook al 100 keer genoemd "JULLIE ZIJN GEEN TEAM HE. ZIJN JULLIE EEN TEAM? HIER STAAT EEN TEAM HE?!?!?!?!". Misschien beginnen met feliciteren met brons???
Jawel, de lengte van een vrouw is met afstand het belangrijkste aspect van haar hele zijn. Dat is nou eenmaal gewoon zo.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:05 schreef Yesse het volgende:
Nee, dat is wel echt iets Nederlands. Ontzettend kritisch volkje. Je merkt het hier natuurlijk ook, we hebben het vooral over de medailles die niet worden gewonnenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zou dat in andere landen nou ook zo zijn? Het lijkt wel alsof wij vooral het willen hebben over dingen die niet goed gaan. Het moet "schuren".
Nee jij nietquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oja. Ik zal nu weer even 5 minuten stil zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |