Een waarde van 1,90 is wel erg weinig, toch?quote:Op maandag 14 februari 2022 17:50 schreef Strani het volgende:
Ik stel voor dat we alleen nog mannen van boven de 1.90 accepteren hier.
De vrouwen maken onderling maar uit wat hun minimum wordt.
Oef. Dat was nipt.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:50 schreef Strani het volgende:
Ik stel voor dat we alleen nog mannen van boven de 1.90 accepteren hier.
Dit gelooft niemand.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je hebt echt helemaal niks aan mij.
Ik ben 1,80quote:Op maandag 14 februari 2022 18:33 schreef Em31 het volgende:
Wat zijn jullie allemaal groot![]()
Ik ben qua lengte precies de gemiddelde Nederlandse vrouw zie ik (1,69).
Nee. We hebben @Cyan9 sowieso nodig voor zijn prachtige WOEST en OPHEF paints.quote:
Jij hebt een mod-joker van 5cm dus dat komt goed.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik de cut-off dan net wel of net niet redIk denk net wel overigens, maar weet het niet helemaal zeker
Oei maar dan weet ik niet of je het wel gaat redden hier hoorquote:Op maandag 14 februari 2022 18:33 schreef Em31 het volgende:
Dat zullen we nog weleens zienquote:Op maandag 14 februari 2022 18:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei maar dan weet ik niet of je het wel gaat redden hier hoor
Ja het zijn niet mijn regels mevrouw!quote:Op maandag 14 februari 2022 18:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat zullen we nog weleens zien
[ afbeelding ]
Ukkie.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:33 schreef Em31 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
14 cm groter dan Nicolas Sarkozy.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben 1,80![]()
Toen ik nog jong(ER) was, was dat heel lang voor een meisje. Maar tegenwoordig zie je ontzettend veel meisjes die mijn lengte hebben.
quote:Op maandag 14 februari 2022 18:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 februari 2022 17:50 schreef Strani het volgende:
Ja da's voor jou makkelijk praten h, lytse dwerch.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wij vrouwen steunen elkaar hier dus iedereen onder de 2.50 is welkom.
Het is inderdaad een aantrekkelijk idee soms, maar ik sta hier figuurlijk boven.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:50 schreef Strani het volgende:
Ok mensen mijn vorige berichtje wordt mijn dood dus was gezellig, bedankt voor alles.
Ik denk dat wij moeten inzetten op een minimale breedtegraad om hier te mogen postenquote:Op maandag 14 februari 2022 18:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wij vrouwen steunen elkaar hier dus iedereen onder de 2.50 is welkom.
quote:Grote Friezen, kleine Limburgers
Er is een opvallend groot lengteverschil tussen mensen uit het noorden en zuiden van Nederland. Dit verschil in lengte is er al jaren. Het gemiddelde lengteverschil tussen bijvoorbeeld een jonge Fries en een jonge Limburger blijft al decennia stabiel tussen 3 en 3,5 cm, bij de vrouwen uit deze provincies ligt dit verschil rond 3 cm. De Limburgers zijn de kleinste Nederlanders, gevolgd door de Brabanders en de Zeeuwen. De Groningers, Friezen, Drentenaren en Overijsselaren zijn de langste mensen van Nederland. Dit geldt zeker voor de huidige veertigers, die gemiddeld 185 cm (mannen) en 172 cm (vrouwen) zijn.
Zo, hier zoekt iemand ruzie.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat wij moeten inzetten op een minimale breedtegraad om hier te mogen posten
Ik las op Twitter: wie wordt de langstzittende coach van TVOHquote:Op maandag 14 februari 2022 18:53 schreef Em31 het volgende:
Glennis zit gewoon nog vast![]()
Bijna een prestatie als The Voice coach om niet in de gevangenis te belanden
Sowieso wel fascinerend dat ze niet echt weten hoe het ooit is ontstaan dat Nederlanders veel langer werden.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:53 schreef usagi414 het volgende:
Wel opvallend dat er ook binnen Nederland een verschil in lengte zit.
[..]
quote:Op maandag 14 februari 2022 18:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik las op Twitter: wie wordt de langstzittende coach van TVOH
Fries en Overijssels bloed hierquote:Op maandag 14 februari 2022 18:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wel grappig dat ik dit anekdotisch kan bevestigen. Van de mannen uit m'n vriendengroep kom ik als enige van boven de rivieren en jawel, ik ben de langste!quote:Op maandag 14 februari 2022 18:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 februari 2022 18:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een aantrekkelijk idee soms, maar ik sta hier figuurlijk boven.
Dus het is niet mijn schuld dat ik niet zo groot ben, dat komt door waar ik geboren ben.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is dan maar goed dat je niet aan volleybal doet.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus het is niet mijn schuld dat ik niet zo groot ben, dat komt door waar ik geboren ben.
Dat Zeeuwen korter zijn, komt omdat we wegzakken in de klei.
Same, maar toen ik laatst de stamboom in elkaar zette bleek er toch ook veel Duits, Scandinavisch en dus zelf Oost-Europees in te zittenquote:
Ik wil wel ruilen. Ik ben 1,84quote:Op maandag 14 februari 2022 18:33 schreef Em31 het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2022 18:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat haal ik niet eensquote:Op maandag 14 februari 2022 18:33 schreef Em31 het volgende:
Ik ben 1.98, dus als het niet veel scheelt denk ik dat je hier gewoon nog in kan, zelfs met Strani's ietwat aparte suggestie.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Jij bent wel iets groterScheelt niet heel veel. Volgens mijn paspoort ben ik 1.91 meter, maar dat was meer een gok van mij dan dat het officieel gemeten is
quote:Op maandag 14 februari 2022 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Het zou verboden moeten worden, die vieslange Nederlanders.
Heb ik een WOEST paint?quote:Op maandag 14 februari 2022 18:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee. We hebben @:cyan9 sowieso nodig voor zijn prachtige WOEST en OPHEF paints.
Conclusie: carnaval is slecht voor de groeiquote:Op maandag 14 februari 2022 18:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Oh echtquote:
Wat als anderen nou vinden dat vieslang pas boven de 2.05 of 2.10 is, wordt je dan weer ontverboden of werkt dat zo niet?quote:Op maandag 14 februari 2022 19:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja, dus ik heb mezelf net verboden.
John Lundvik is er nu. Niet met Hoe Het Danst, maar gewoon met Too Late For Love.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:01 schreef NailQueen het volgende:
Uit nieuwsgierigheid hier op geklikt en Helena begint gewoon![]()
Melfest heb ik helaas niet gezien. Zal het eens terugkijkenquote:Op maandag 14 februari 2022 20:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
John Lundvik is er nu. Niet met Hoe Het Danst, maar gewoon met Too Late For Love.
Oh, daar ligt het aanquote:Op maandag 14 februari 2022 19:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Conclusie: carnaval is slecht voor de groei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |