Aai-over-de-bol-tijdquote:Op maandag 14 februari 2022 15:50 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
@:Strani Woppert in Spanje, hij is wel een stuk groter dan Spaanse minister
Dat ziet er bijna gephotoshopt uitquote:Op maandag 14 februari 2022 15:50 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet het er bijna bij al zijn foto's uit als hij in het buitenland isquote:Op maandag 14 februari 2022 16:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat ziet er bijna gephotoshopt uitOf zouden ze bij het ministerie expres dit perspectief hebben uitgekozen om groter te lijken dan onze 80-jarige overheersers?
quote:Op maandag 14 februari 2022 15:50 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja inderdaad!quote:Op maandag 14 februari 2022 15:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hebben we eenO
een
N
en een
S
?
Ik weet niet eens waar het koffieapparaat staat.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Doet het koffieapparaat het nog wel?
Ging toevallig even mijn mail checken en daar was/is het ook storing.quote:
Ik had hem in de derde beurt, was even een lastige maar ineens viel het kwartje.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:14 schreef Fred_B het volgende:
Voor de liefhebbert is er blijkbaar ook Eurovision Sporcle:
http://escnation.com/wordle/
Ik had twee beurten nodig voor deze eerste poging van mijn kant. Ik vind dat zelf een teken van deskundigheid, en niet omdat ik toevallig een ongebruikelijke letter meteen in de eerste beurt had
One night stand?quote:Op maandag 14 februari 2022 15:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hebben we eenO
een
N
en een
S
?
Ben je zelf 1.50 Cyan?quote:Op maandag 14 februari 2022 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Het zou verboden moeten worden, die vieslange Nederlanders.
Hier werkt het nu weer, maar nu heb ik geen zin meer hoor.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:55 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ging toevallig even mijn mail checken en daar was/is het ook storing.
Ik heb m'n lengte hier meerdere keren vermeld.quote:
Je wil jezelf verbieden?quote:Op maandag 14 februari 2022 17:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hier werkt het nu weer, maar nu heb ik geen zin meer hoor.
[..]
Ik heb m'n lengte hier meerdere keren vermeld.
Nog geen vuige seks gehad?quote:
Ik weet niet of ik de cut-off dan net wel of net niet redquote:Op maandag 14 februari 2022 17:50 schreef Strani het volgende:
Ik stel voor dat we alleen nog mannen van boven de 1.90 accepteren hier.
De vrouwen maken onderling maar uit wat hun minimum wordt.
Hm, ik kan de deur wat inkorten naar 1.90 en er een bordje naast zetten dat alleen mannen die er niet door kunnen erin mogen, maar ik weet niet of dat de handigste manier is om dit te handhaven.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:50 schreef Strani het volgende:
Ik dacht dat jij ongeveer mijn lengte was, maar dat kan ik verkeerd ingeschat hebben.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik de cut-off dan net wel of net niet redIk denk net wel overigens, maar weet het niet helemaal zeker
Jij bent wel iets groterquote:Op maandag 14 februari 2022 18:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, ik kan de deur wat inkorten naar 1.90 en er een bordje naast zetten dat alleen mannen die er niet door kunnen erin mogen, maar ik weet niet of dat de handigste manier is om dit te handhaven.
[..]
Ik dacht dat jij ongeveer mijn lengte was, maar dat kan ik verkeerd ingeschat hebben.
Als de SC gelijk oploopt met NL dan raak je 80% van de mannelijke users kwijt.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:50 schreef Strani het volgende:
quote:21 procent van de mannen langer dan 190 cm
Begin jaren 50 waren lange mannen (190 cm of meer) nog zeer bijzonder. Niet meer dan 3 procent van de generatie uit 1930–1934 bereikte een lengte van minimaal 190 cm. In 2020 is ruim een op de vijf jonge mannen minstens 190 cm lang, 7 procent is minstens 195 cm lang. Een lengte korter dan 175 cm was in de jaren 50 heel normaal voor een man: 42 procent van de jonge mannen was kleiner dan 175 cm. Deze lengte zien we minder in het huidige straatbeeld: 12 procent van de jonge mannen heeft de 175 cm niet gehaald.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)maar-nog-steeds-lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |