Ondanks door het slotje erken ik deze post toch.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:58 schreef Moira het volgende:
[..]
Vorig jaar is bij een hevige storm het boeibord van het dak gevlogen, da’s dan wel spannend omdat met 1 windvlaag dan alle dakpannen van je dak af waaien. Maar die is er wel weer aardig stevig opgeschroefd
En als het echt met bakken uit de hemel stort hoor je hier her en der drup-drup-drup
Wish me luck
En toch woon ik er graag hoor
Valkenburg viel mij sowieso erg tegen. De parkeervoorzieningen zijn er ook erg matig.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sowieso, de meeste oude gebouwen zijn niet meer in goede staat tegenwoordig. Van moderne gebouwen staan er nog veel meer overeind!
[ afbeelding ]
Dit pauperding zagen we laatst in Valkenburg staan. Nou nou wat een kwaliteit
Hoera voor de ‘soort van prima’ oude wegwaaihuizenquote:Op maandag 14 februari 2022 13:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ondanks door het slotje erken ik deze post toch.![]()
Veel geluk in de storm vrijdag en bedenk maar dat het pand waar ik in zit er al langer staat en dat is ook nog soort van prima.
* Nu snel wat hout gaat kopen om af te kloppen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op maandag 14 februari 2022 13:53 schreef Yesse het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
+1 voor herkenbaarheid.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Hoera voor de ‘soort van prima’ oude wegwaaihuizen
Ik krijg op Facebook af en toe wat mee, weet dat S10 voor NL doet en Mahmoud voor Italië, maar verder nog helemaal niks gehoordquote:Op maandag 14 februari 2022 13:31 schreef Arizona het volgende:
Ik ben maar een beetje de al bekende inzendingen voor ESF dit jaar aan het luisteren. Voel me nu weer wat beter dan vanmorgen.
Niks mis met gewoon op de avonden zelf ze voor het eerst horenquote:Op maandag 14 februari 2022 13:59 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik krijg op Facebook af en toe wat mee, weet dat S10 voor NL doet en Mahmoud voor Italië, maar verder nog helemaal niks gehoord![]()
Ga waarschijnlijk weer traditiegetrouw alles op het laatste moment beluisteren en dan weer balen dat ik de nummers niet beter ken ten tijde van het ESF![]()
Deze week zal ik blij zijn als het in Oekraïne bij een songfestival drama blijft.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:59 schreef Momo het volgende:
Er is al weer songfestival drama in Oekraine
Nou ja, of Donetsk nou Oekraïens of Russisch isquote:Op maandag 14 februari 2022 14:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Deze week zal ik blij zijn als het in Oekraïne bij een songfestival drama blijft.![]()
Dit klinkt niet ideaal om je productiviteit op peil te houden.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:56 schreef Cyan9 het volgende:
Het systeem op m'n werk is volledig en compleet gecrasht. Ik kan geen dossiers bekijken, niet rapporteren, gewoon niks.
Klinkt een beetje als mijn productiviteit van vandaag.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:56 schreef Cyan9 het volgende:
Het systeem op m'n werk is volledig en compleet gecrasht. Ik kan geen dossiers bekijken, niet rapporteren, gewoon niks.
Hebben we eenquote:Op maandag 14 februari 2022 14:56 schreef Cyan9 het volgende:
Doet het koffieapparaat het nog wel?quote:Op maandag 14 februari 2022 14:56 schreef Cyan9 het volgende:
Zo dat scheelt nogalquote:Op maandag 14 februari 2022 15:50 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
@:Strani Woppert in Spanje, hij is wel een stuk groter dan Spaanse minister
Aai-over-de-bol-tijdquote:Op maandag 14 februari 2022 15:50 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziet er bijna gephotoshopt uitquote:Op maandag 14 februari 2022 15:50 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet het er bijna bij al zijn foto's uit als hij in het buitenland isquote:Op maandag 14 februari 2022 16:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat ziet er bijna gephotoshopt uitOf zouden ze bij het ministerie expres dit perspectief hebben uitgekozen om groter te lijken dan onze 80-jarige overheersers?
quote:Op maandag 14 februari 2022 15:50 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja inderdaad!quote:Op maandag 14 februari 2022 15:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hebben we eenO
een
N
en een
S
?
Ik weet niet eens waar het koffieapparaat staat.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Doet het koffieapparaat het nog wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |