Het lukt mij niet om dit in 1 keer begrijpend te lezen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:11 schreef iemand het volgende:
Het wordt wel tijd voor een antidemocratische partijen te verbieden voor onze veiligheid in Nederland. We zitten allemaal in negatieve spiraal waar ook bedreigingen, haat, racistische en fascistische uitspraken boven te komen. Hert is voor ons allemaal erg vervelend wat afgelopen periode is gebeurd.
Hoe denken jullie over hoe de partij kan verbieden als ze niet volgens democratische regelgeving hanteert, zowel FvD en PVV zijn die partijen van. Kort geleden hebben de fractievoorzitters van de Tweede Kamer een gesprek over met deskundigen gehad wat mogelijkheden zijn om FvD te verbieden. Ik denk helaas wel dat gaat gebeuren over een tijdje om een partij uit de Tweede Kamer weren.
Het is wettelijk toegestaan om een partij te verbieden via de rechter om onze democratie en waarden te beschermen, het is ook niet uitgesloten dat in de toekomst via Tweede Kamer kan gebeuren zodat de Grondwet gewijzigd moet worden.
Tja als je in de champagne flatertquote:Op donderdag 20 juli 2023 15:17 schreef iemand het volgende:
Zolang Dilan geen flater slaat in de champagne, zou ze in staat moeten zijn om de VVD-kiezer te behouden
Als je het niet door hebt, dan hoef je er ook niet over te posten…quote:Op zondag 23 juli 2023 18:38 schreef iemand het volgende:
[..]
Ja je doet het heel handig ja, dat neemt niet weg dat ik die rare spelletjes niet door heb.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:34 schreef iemand het volgende:
Ik had ducttape vlekken op mijn caravan omdat ik provecories een lekkage had opgelost die gingen weg met wasbenzine of terpentine ik weet het niet meer.
Overigens als die schilder geen beunhaas was zou ik het terug halen.
Maar een pro die ducttape gebruikt bestaat hopelijk niet meer
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:27 schreef iemand het volgende:
zijn er mensen die in hetzelfde scheutje hebben gezeten
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:55 schreef iemand het volgende:
Mensen die over je scheurlijn struikelen, waardoor je tent scheeftrekt,
Geesterlijk!quote:Op zondag 30 juli 2023 20:01 schreef iemand het volgende:
Simpel
Het is of een lichamelijk probleem
Of
Het is een geesterlijk probleem.
Eerste lichamelijke laten bekijken om geesterlijke uit te sluiten.
Is het geesterlijk dan is vaak dat je spieren aan trek om geen pijn te hebben waardoor de juist pijn ontstaat om dat je het afklemt . (Onbewust)
Dan is inderdaad spelen met klein speelgoed de oplossing om te gaan ontspannen.
Lullige gezegt maar als een vrouw ontspannen is kan het flink rekken en strekken tot aan de dikte van een kleine mandarijn of makkelijk 4 vingers zonder dat er pijn ontstaat.
Dokter is je antwoord dus .
Dat kan, lang leve de autocorrect functie misschien ook.quote:
Dat is uit het geciteerde dus helemaal niet op te maken.quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:26 schreef iemand het volgende:
Ik heb altijd het idee dat de gevangenis voor 90% geditneerden met buitenlandse afkomst bestaat.
Althans, famillie van mij heeft vastgezeten en tijdens het spreekuur zach je eigenlijk alleen maar buitenlanders met soms een verdwaalde blanke tokkie ertussen.
Lijkt mij soberso niet fijn als normaal persoon om tussen de druggies en paupervolk te zitten, als dat je soort mensen zijn is een gevangenis inderdaad een soort hotel gezien de vrijheid die je krijgt.
Weet verder wel dat de norm tegenwoordig is met twee man in één cel. Dat moet je ook maar net liggen.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:14 schreef iemand het volgende:
[..]
En een heel volk over een kamp scheren wel?
Maar oké. Wist niet dat er een postvereiste was op dit forum voor je een mening mag geven!
Relatie uit? Zand erover.quote:Op maandag 17 juli 2023 04:18 schreef iemand het volgende:
[..]
Dat heet zelfrespect. Deze mensen in dit topic denken dat het leven ex in the beach is en wellicht zijn ze ook werkelijk zo ordinair.
Wees blij dat je niet zo bent. Twee weken is echt achterlijk kort.
Joran?quote:
Verstieren/versjteren.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:35 schreef iemand het volgende:
Als ie zelf wel erkende kinderen enzo heeft, ga die maar eens inlichten.
Ff lekker de boel bestieren. Dat wordt leuk thuis bij hem.
Douwer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:00 schreef iemand het volgende:
Hallo,
Ik heb van iemand een gevulde lpg fles geleend. Dit is nogal een rauw rauwer. Ik zoek bij zo iets alles precies uit. Hij niet gewoon vullen totdat die vol zit. Bij hem gaat dat ook nog altijd min of meer goed. Ik heb meestal pech.
Kan ik deze fles veilig gebruiken voor een terras verwarmer, of kan ik de fles veilig leeg wat leeg laten lopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
🐃🐃🐃quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:35 schreef iemand het volgende:
Als ie zelf wel erkende kinderen enzo heeft, ga die maar eens inlichten.
Ff lekker de boel bestieren. Dat wordt leuk thuis bij hem.
Kijk eens een paar reacties boven je.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:02 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
🐃🐃🐃![]()
Versjteren moet dat denk ik zijn.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kijk eens een paar reacties boven je.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:13 schreef iemand het volgende:
Elke auto die niet naar rechts gaat als dat alang kan.
Als ik het zo terug lees zet ik hier een beroepsgroep neer als beesten. Of staat er nog weer iets anders? In ieder geval klopt het taalkundig niet met wat ik bedoelde vrees ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 15:44 [b] schreef ikzelf
Aan de andere kant werden gepensioneerde honden vaak wel aangehouden door de geleider, die hebben dan toch een jarenlange band met het beest. Mijn werkgever eiste dan dat die beesten een kennel buitenshuis hadden voor pensionado's.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 03:32 schreef een gevaarlijk type het volgende:
om die kleine pakje cornflakes en andere serials mee te nemen.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:59 schreef xxx het volgende:
[..]
Ja doei, werk er hard genoeg voor. Laat laaghangende fruit maar fietsen.
Gedeeltelijke smart is halve smartquote:Op woensdag 1 november 2023 22:06 schreef iemand het volgende:
Vorig jaar hebben ze nachten vergoed (ik moest ivm covid naar een privékamer ipv slaapzaal in het hostel), alsook eten (moest allemaal bezorgd want natuurlijk geen mogelijkheid in de gedeeltelijke keuken).
oeps foutje nu val ik door de mand.... was even vergeten dat er ook een foto bijstaat.quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:28 schreef iemand het volgende:
[..]
nl/p/1s.gif[/img] Op vrijdag 3 november 2023 20:07 schreef maily het volgende:
e best
Ik zou het juist koud hebben als ik dakloos was.quote:Ik had ook veel last van zweten en zweetaanvallen, vooral 's nachts. Heel vervelend. Helaas geen huis, tuin en keukenmiddeltjes die ertegen helpen.
Het raakt inderdaad helemaal nergens op.quote:Op zondag 10 december 2023 21:46 schreef iemand het volgende:
[..]
Dit even los van de stelling van TS in de OP, die kant noch wal slaat…
Dank voor het mij hier quoten, ik pas 'm even aan.quote:Op zondag 10 december 2023 22:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het raakt inderdaad helemaal nergens op.
quote:Op zondag 10 december 2023 14:55 schreef kanovinnie het volgende:
Mensen worden van de weggeramt, de zijkant zit in elkaar en jij zet het weg als blikschade?
Blijven smeren, werkt zweerverlagend…quote:Op dinsdag 12 december 2023 00:16 schreef iemand het volgende:
Denk dat het toch minder gaat worden, de zweer van geen zomer, het vakantiegevoel speelt mee denk ik. En ik vind de lineup nou niet echt hoopgevend, alleen maar mannen en 1 vrouw. Dit seizoen duurt denk ik ook niet zo lang als in de zomer serie.
Ja, het gaat soms met horten en stoten.quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:43 schreef iemand het volgende:
[..]
Hotten en stotterend bleef hij een beetje ontwijkend.
[..]
Dat kan je wel zeggen.quote:Wij noemen appelbeignets altijd appelflappen. Incorrect, maar het zei zo.
Eigen post, eigen foutquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
U kunt uw klacht in 187491452 fout indienen bij mijn moeder
En deze.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Spandeau ballet is een van de beste bands
Ik had er nooit over nagedacht waar 'het zij zo' vandaan komt. Nu heb ik geleerd over de aanvoegende wijs. Bedanktquote:
quote:Op zondag 31 december 2023 14:32 schreef iemand het volgende:
De zon schijt hier, maar eens even een stukje wandelen
quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:18 schreef Iemand het volgende:
aftans uitgeleeft huisje voor een bedragje van 3 en een halve ton...
https://www.funda.nl/koop(...)6-oostkapelseweg-17/
maja location location
quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:02 schreef [url=iemand[/url] het volgende:
Alsof D66 de partij van het sociale cement is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |