wat is nieuwjaarkezoete?quote:Op zondag 31 december 2023 12:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hier wordt traditioneel nieuwjaarkezoete gezongen.
Waar is de tijd dat ik Gooreind doorkruiste. Ook wel eens gekke dingen gezien.
Wat leukquote:Op zondag 31 december 2023 12:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
lekkah![]()
wel leuk dat ieder een beetje zijn eigen traditie heeft. Mijn moeder deed altijd kipborrelhapjes, stokbrood en een huzarensalada die ze helemaal opmaakte. En dat doe ik nu ook nog steeds.
Sorry ... klik en google is soms heel simpelquote:Op zondag 31 december 2023 12:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat leukOok dat die tradities doorgegeven worden
Daarom mag er nog wel ergens naar gevraagd worden.quote:Op zondag 31 december 2023 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry ... klik en google is soms heel simpel
Dit filmpje is geweldig en zo waar ook, wat voor ons redelijk normaal is is voor mensen uit andere landen heeeeel raarquote:
waaaaaaaaquote:
geweldigquote:
Wajooo indeedquote:Op zondag 31 december 2023 14:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
geweldig![]()
13 year old boys....WAJOOOOOOOO
eigenlijk is het best wel erg als je dat zo zietquote:
Inderdaad, behalve dat ik er ontzettend om moest lachen had ik een pietsie plaatsvervangende schaamtequote:Op zondag 31 december 2023 14:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
eigenlijk is het best wel erg als je dat zo ziet
Pas op voor vuurpijlen tussen de cheeks.quote:Op zondag 31 december 2023 14:32 schreef marcb1974 het volgende:
De zon schijt hier, maar eens even een stukje wandelen
Jullie ookquote:Op zondag 31 december 2023 14:34 schreef oma-Nijn het volgende:
Wij wensen jullie allemaal een mooie avond en alvast een mooi, liefdevol, maar vooral een gezond 2024.
Liefs Silverfox en oma-Nijn
[ afbeelding ]
Dank je wel, jullie ook een hele fijne avond en alvast de beste wensenquote:Op zondag 31 december 2023 14:34 schreef oma-Nijn het volgende:
Wij wensen jullie allemaal een mooie avond en alvast een mooi, liefdevol, maar vooral een gezond 2024.
Liefs Silverfox en oma-Nijn
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 december 2023 14:32 schreef marcb1974 het volgende:
De zon schijt hier, maar eens even een stukje wandelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |