Moet naar KLB. Sorryquote:Op zaterdag 29 juli 2023 06:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik herken al je klachten... maar waar wil je naar toe met dit topic?
Past dit niet beter in TRV of KLB?
Waar parkeer je dan?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 06:57 schreef Flow3r het volgende:
Met een kampeerbusje naar de kaai in Antwerpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan deze ga ik me komende week schuldig makenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 06:22 schreef Justinn het volgende:
Mensen die babies meenemen naar een camping.
Dit.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:31 schreef FoieGras het volgende:
Die ruzies zou ik juist extreem van genieten.
1) Medekampeerders die mekkeren over het uitzicht dat je door je lage tentje wegneemt.quote:
Dat is ook zeker waar! Leedvermaak.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:31 schreef FoieGras het volgende:
Die ruzies zou ik juist extreem van genieten.
Veel plezier gewenst in elk geval!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:00 schreef Gehenna het volgende:
Terechte klachten wel!
[..]
Aan deze ga ik me komende week schuldig maken
Ieder zn meug natuurlijk, maar ik slaap doorgaans extreem goed tijdens het kamperen. Veel beter dan menig (goedkoop) hotel of appartement.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:25 schreef haan29 het volgende:
In een tent slapengeen comfort willen als je op vakantie bent
zie post n° 13quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:19 schreef Innisdemon het volgende:
toen jij nog aan je moeders tiet lag.
Al je herinneringen als puber komen weer boven begrijp ik?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:55 schreef blomke het volgende:
[..]
1) Medekampeerders die mekkeren over het uitzicht dat je door je lage tentje wegneemt.
2) Mensen die over je scheurlijn struikelen, waardoor je tent scheeftrekt,
3) Mensen die zich met je kampeerbezigheden bemoeien,
4) Vrouwen die 's morgens voor dag en dauw je tent inkruipen, vanwege een GSM batterij die opgeladen moet, terwijl je nog met een ochtenderectie ligt,
5) Blikseminslag in je tentstokken,
6) Ongedierte dat je tent inkruipt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |