SPOILER: Voor Windows gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voor MacBook gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Android en Chrome gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: IPAD en I-PHONE gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
http://forum.fok.nl/topicchain/53
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen
En foto's natuurlijk ! Het is niet voor niks het opmerkelijke foto topic !Protège moi de mes désirs.![]()
Tsja, zou dit ooit weer in de mode raken? Verder veel Engelse behangetjes met bijpassende gordijnen en spreien
https://www.funda.nl/koop/vught/huis-88797575-de-viselaan-4/![]()
bizar ! 1,6 miljoenquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:55 schreef Fietsertje70 het volgende:
Tsja, zou dit ooit weer in de mode raken? Verder veel Engelse behangetjes met bijpassende gordijnen en spreien
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/vught/huis-88797575-de-viselaan-4/
Vooral die detailfoto's van de stoel en verschoten kleed zullen het goed verkopen makelaar:
Zie trouwens 1 toilet op de foto's. Ene ding in die badkamer is bidetvoorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de![]()
Toch een mooi huis, er staan wat dingen die ik zo zou willen overnemen als ik dit huis zou kopen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:55 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/vught/huis-88797575-de-viselaan-4/![]()
![]()
Ik zie een hoekhuis van een rijtje, al weet ik dat dit in een dure buurt van Rotterdam ligt.
Maar als je 1,7 miljoen vraagt, dan maakt de makelaar er een "Royaal en uitgebouwd HALFVRIJSTAAND herenhuis" van.
Kralingen![]()
Mijn god, bouwjaar 1970 en het energielabel is F.... hoe dan???quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:55 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/vught/huis-88797575-de-viselaan-4/
Maar goed, boven de "snelweg" dus aan de goeie kant van Vught.... alleen de grond zal het al bijna waard zijn.![]()
En dat is dus het verschil tussen Fok en mij. Ik denk bij dit soort berichten niet aan prijzen, bouwjaar of energielabel.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn god, bouwjaar 1970 en het energielabel is F.... hoe dan???
Maar goed, boven de "snelweg" dus aan de goeie kant van Vught.... alleen de grond zal het al bijna waard zijn.
Ik kijk naar het huis, het interieur, en zie dan de liefde die werd betracht bij deze woning.
Nooit aan de vraagprijs, het eventuele verlies in waarde bij allerlei negatieve zaken die de verkoop in geldwaarde doen verminderen.
Ben ik nou gek of....?![]()
Veel grote ramen met enkel glas doen wonderen voor je energieverbruik. Als dan ook nog het dak niet adequaat geisoleerd is kun je bankbiljetten gaan verstoken om warm te blijven.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn god, bouwjaar 1970 en het energielabel is F.... hoe dan???Dat omschrijft de makelaar dus ook correct :quote:Maar goed, boven de "snelweg" dus aan de goeie kant van Vught.... alleen de grond zal het al bijna waard zijn.met de villa als "bijzaak".quote:Grijp deze unieke kans om eigenaar te worden van deze locatie en geef de villa de upgrade die het verdient.Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.![]()
Iemand nog een villa kopen? Voor MAAR ¤ 950.000,-.
Misschien moet je wel even verven:
Vloer een keertje dweilen:
En even het gras om het zwembad wat bijtrimmen:
stupidity has become as common as common sense was before![]()
Die kwam dus de 12e al voorbij: Essebes in K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #233 - Zitkuilen en schrootjesquote:Op donderdag 28 december 2023 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen ook de aangehaalde nieuwsberichten in die reeks.
Maar goed, opvallend huis javoorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de![]()
Ah, niet gezien.quote:Op donderdag 28 december 2023 13:26 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Die kwam dus de 12e al voorbij: Essebes in K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #233 - Zitkuilen en schrootjes
Maar goed, opvallend huis jastupidity has become as common as common sense was before![]()
Die had ik wel gezienquote:Op donderdag 28 december 2023 13:31 schreef Iemand91 het volgende:
Hier een artikel erover: Ooit een droomvilla, nu staat hij te verpieteren (en is hij te koop voor 950.000 euro)
stupidity has become as common as common sense was before![]()
Vette plek wel om te urbexen hahaquote:Op donderdag 28 december 2023 13:31 schreef Iemand91 het volgende:
Hier een artikel erover: Ooit een droomvilla, nu staat hij te verpieteren (en is hij te koop voor 950.000 euro)![]()
![]()
aftans uitgeleeft huisje voor een bedragje van 3 en een halve ton...
https://www.funda.nl/koop(...)6-oostkapelseweg-17/
maja location location![]()
Nee hoor, dat heb ik net zo. Of ik ben ook gekquote:Op woensdag 27 december 2023 18:16 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En dat is dus het verschil tussen Fok en mij. Ik denk bij dit soort berichten niet aan prijzen, bouwjaar of energielabel.
Ik kijk naar het huis, het interieur, en zie dan de liefde die werd betracht bij deze woning.
Nooit aan de vraagprijs, het eventuele verlies in waarde bij allerlei negatieve zaken die de verkoop in geldwaarde doen verminderen.
Ben ik nou gek of....?En van zoiets zie ik ook het aftandse niet, bij mij is dat echt wat anders dan dit. Laat staan 'uitgeleefd'.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:18 schreef hoechst het volgende:
aftans uitgeleeft huisje voor een bedragje van 3 en een halve ton...
https://www.funda.nl/koop(...)6-oostkapelseweg-17/
maja location location
Locatielocatielocatie zie ik er ook niet zo aan af, teringend weg van praktisch alles.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Dat is ook echt verre van afgeleefd
Locatie is top voor strandliefhebbers die een tweede huis willen gok ik, dus duur
Zou er niet dood gevonden willen worden maar ieder zijn dingOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Verkoop namens de bank; zag in dat artikel dat er nog een film gemaakt is toen het te koop stond.quote:Op donderdag 28 december 2023 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is schijnbaar dan alweer zeven jaar oud.
https://vimeo.com/169656538
Toen zag het er heel anders uit, nu koop je voor dat geld een casco villa die je van binnen compleet opnieuw moet opbouwen.![]()
![]()
https://www.funda.nl/koop/oostzaan/huis-42334249-zuideinde-130/
Bijzonder huis op een locatie dichtbij Amsterdam met heel veel potentie om er weer een pareltje van te maken en het volledig te verduurzamen. Het huis zal zeker niet ieders smaak zijn en je moet ook in staat zijn om door de huidige staat heen te kijken. Lijkt mij prima geschikt voor een galerie in combinatie met wonen e.d.![]()
Wel geinig pandje eigenlijkquote:Op zondag 31 december 2023 14:43 schreef rutger05 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijzonder huis op een locatie dichtbij Amsterdam met heel veel potentie om er weer een pareltje van te maken en het volledig te verduurzamen. Het huis zal zeker niet ieders smaak zijn en je moet ook in staat zijn om door de huidige staat heen te kijken. Lijkt mij prima geschikt voor een galerie in combinatie met wonen e.d.![]()
Het is 235m2 op een leuk stukje grond. Vroege 20e eeuw. Statig. Voldoet prima aan de definitiequote:Op woensdag 27 december 2023 17:41 schreef NedKelly het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie een hoekhuis van een rijtje, al weet ik dat dit in een dure buurt van Rotterdam ligt.
Maar als je 1,7 miljoen vraagt, dan maakt de makelaar er een "Royaal en uitgebouwd HALFVRIJSTAAND herenhuis" van.
Kralingen![]()
Onbegrijpelijk dit. Zoveel woningnood en dan laten ze zo'n huis gewoon wegrotten.quote:Op donderdag 28 december 2023 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
https://www.funda.nl/koop(...)144472-strandweg-18/
Doordacht huis op zeer aantrekkelijke locatie op loopafstand van de zee. Vraagprijs op aanvraag.![]()
Allemaal leuke huisjes enzo, maar dit topic is voor opmerkelijke foto´s en die zie ik niet.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Gaaf!quote:Op zondag 31 december 2023 17:41 schreef rutger05 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)144472-strandweg-18/
Doordacht huis op zeer aantrekkelijke locatie op loopafstand van de zee. Vraagprijs op aanvraag.![]()
![]()
Precies ! Laten we het bij echt opmerkelijke foto's houdenquote:Op zondag 31 december 2023 19:07 schreef flipsen het volgende:
Allemaal leuke huisjes enzo, maar dit topic is voor opmerkelijke foto´s en die zie ik niet.![]()
![]()
![]()
Nou post wat voorbeelden zou ik zeggen.quote:Op zondag 31 december 2023 19:07 schreef flipsen het volgende:
Allemaal leuke huisjes enzo, maar dit topic is voor opmerkelijke foto´s en die zie ik niet.![]()
![]()
Heb ik geen tijd voorquote:Op zondag 31 december 2023 19:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nou post wat voorbeelden zou ik zeggen.Maar goed, uit dat huisje van hierboven dan:
Wat een godsgruwelijk lelijke plafondplaten zijn er gebruikt voor verder een prachtig huis, onbegrijpelijk
Datzelfde onbegrijpelijk geldt voor de video-amateur: een huis dat ruim een miljoen (of 2?) zal opleveren en dan niet even een gimbal aanschaffen, nu hobbel je de hele tijd mee, bizar.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Want mensen moeten het weggeven?quote:Op zondag 31 december 2023 15:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dit. Zoveel woningnood en dan laten ze zo'n huis gewoon wegrotten.![]()
Mijn Ex kwam uit Monster, daar wil je als buitenstaander niet komen wonen.quote:Op donderdag 28 december 2023 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Pand lijkt onbewoond maar het kippenhok is wel bewoond.quote:Op zondag 31 december 2023 14:43 schreef rutger05 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijzonder huis op een locatie dichtbij Amsterdam met heel veel potentie om er weer een pareltje van te maken en het volledig te verduurzamen. Het huis zal zeker niet ieders smaak zijn en je moet ook in staat zijn om door de huidige staat heen te kijken. Lijkt mij prima geschikt voor een galerie in combinatie met wonen e.d.https://www.funda.nl/koop(...)ideinde-130/#foto-61
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.![]()
Dat heb je scherp gezien.quote:Op maandag 1 januari 2024 09:44 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Pand lijkt onbewoond maar het kippenhok is wel bewoond. [ afbeelding ] https://www.funda.nl/koop(...)ideinde-130/#foto-61
In de omschrijving staat 'ontbindende voorwaarde toestemming kantonrechter op de inhoud van de koopakte en de voorgenomen levering.' Ik vermoed dat de bewoner wilsonbekwaam is geworden, dat kan bijvoorbeeld heel goed zijn door dementie en dat daarom toestemming van de kantonrechter nodig is. Diegene die de boel nog een beetje bij aan het houden is en op het huis let zal wel voor het kippenhok zorgen.![]()
Mijn hemel wat een prachtig huis![]()
En op loopafstand van een treinstation!
De speakers op deze foto wegen honderden kilo's en je koopt voor dezelfde prijs een leuke auto..![]()
Jugendstil Villa
[ Bericht 9% gewijzigd door Nostalgist op 01-01-2024 22:16:14 ]"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est![]()
Ik deed weer eens ' Wat kun je zoal voor max. 125K in Nederland kopen zonder dat het een kavel, parkeerplaats of bungalow is?
Het is altijd gezellig in Sluiskil:
" Deze woning is nu onbewoonbaar en de verdieping niet beloopbaar maar voor iemand die handig is, is het wellicht een kans om een eigen thuis te maken. De verkoop zal geschieden op basis van “as is, where is” dat wil zeggen: u koopt de woning zoals deze er nu bij staat en aanvaardt alle risico’s."
https://www.funda.nl/koop/sluiskil/huis-42363404-kanaalweg-105/
Mijn fantasie draait overuren hier.
Epilepsie opwekkende schilderkunsten:
https://www.funda.nl/koop(...)324460-hagenadyk-41/
De gehele omgeving is meegefotografeerd om te verbloemen hoe erg het huis is ondergekalkt, denk ik.
Liefdeloos, verwaarloosd huis/junkenhol in Zeeland:
https://www.funda.nl/koop(...)1-zandkreekstraat-5/
Of je kunt voor 125K op de rukkerweg gaan wonenhttps://www.funda.nl/koop/kerkrade/huis-42391282-rukkerweg-251/
[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 02-01-2024 13:45:10 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Licht eraan.. als het plaatjes kijken voor de leuk is of ideeen opdoen voor je eigen huis dan ben je niet perse gek (hoewel het mij zelf net als vorige poster zeker wel opvalt). Als het gaat over beoordelen of het een huis voor jezelf zou kunnen zijn omdat je wil kopen zou ik locatie en energie label wel mee nemen.. en de prijs.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:16 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En dat is dus het verschil tussen Fok en mij. Ik denk bij dit soort berichten niet aan prijzen, bouwjaar of energielabel.
Ben ik nou gek of....?I'm right and you know it![]()
Maar ik wil die badkamer welquote:Op zaterdag 23 december 2023 12:20 schreef marcel.de het volgende:
[..]
bizar ! 1,6 miljoen
Vooral die detailfoto's van de stoel en verschoten kleed zullen het goed verkopen makelaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie trouwens 1 toilet op de foto's. Ene ding in die badkamer is bidet
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik kijk naar de prijs vs staat vs locatie, het geheel dus.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:16 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of....?
En dat geheel verbaasde me niet gezien de kavel en locatie, maar een huis uit 1970 met een F-label is altijd verbazingwekkend, dat is echt verre van standaard.
Dat kun je vergelijken met een auto uit 1980 zonder gordels (toen waren ze al verplicht), zo ga je je bij dit huis bijna afvragen of het wel volgens het bouwbesluit van 1970 gebouwd is, als het een F-label heeft.![]()
Zeer fraaie villa. Een genot om naar te kijken.quote:Op maandag 1 januari 2024 22:03 schreef Nostalgist het volgende:
Mijn hemel wat een prachtig huis![]()
En op loopafstand van een treinstation!
De speakers op deze foto wegen honderden kilo's en je koopt voor dezelfde prijs een leuke auto..![]()
Jugendstil Villa
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zou er in zo'n kubuswoning nou veel geluidsoverlast zijn? Dat plafond is toch tegen geluid? (of maakten de bewoners zelf heel veel geluid in die slaapkamer)
Het hele huis is natuurlijk 'opmerkelijk': kubuswoning Rotterdam"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
De eerste energiecrisis was in 1973 ongeveer dus huizen tot 1975 zou ik niet te veel isolatie en dergelijke bij verwachten. 'Wij' hadden een nieuwbouwhuis uit 1969, toen keek je op zolder echt nog onder het dak door naar buiten. Die ventilatie had je ook nog nodig voor de centrale verwarming. Glas was toen allemaal enkel en je had onder de ramen lekgaatjes naar buiten om condens af te voeren. Tocht bestreed je met de kachel hoger zetten.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kijk naar de prijs vs staat vs locatie, het geheel dus.
En dat geheel verbaasde me niet gezien de kavel en locatie, maar een huis uit 1970 met een F-label is altijd verbazingwekkend, dat is echt verre van standaard.
Dat kun je vergelijken met een auto uit 1980 zonder gordels (toen waren ze al verplicht), zo ga je je bij dit huis bijna afvragen of het wel volgens het bouwbesluit van 1970 gebouwd is, als het een F-label heeft.![]()
Weet ik wel. Ik ben dan ook iemand die niet op zoek is maar het leuk vind om binnen te kijken.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:19 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Licht eraan.. als het plaatjes kijken voor de leuk is of ideeen opdoen voor je eigen huis dan ben je niet perse gek (hoewel het mij zelf net als vorige poster zeker wel opvalt). Als het gaat over beoordelen of het een huis voor jezelf zou kunnen zijn omdat je wil kopen zou ik locatie en energie label wel mee nemen.. en de prijs.
Ik let dan voornamelijk op de meubels, dingen die aan de muur hangen enz.![]()
Ik vind ze spuuglelijk. Zowel de binnenkant als de buitenkant. Dat geel met grijs, welke kleurenblinde bedenkt zoiets?quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:36 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Zou er in zo'n kubuswoning nou veel geluidsoverlast zijn? Dat plafond is toch tegen geluid? (of maakten de bewoners zelf heel veel geluid in die slaapkamer)
Het hele huis is natuurlijk 'opmerkelijk': kubuswoning Rotterdam
Binnen zou ik echt gillend gek worden.![]()
![]()
Lees ik toch tot 2x toe "kluswoning"quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:36 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
* flipsen zit te vaak in dit topic...Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Voor een half miljoen zijn er wel fijnere woningen om in te wonen in centrum Rotterdamquote:Op woensdag 3 januari 2024 12:06 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik vind ze spuuglelijk. Zowel de binnenkant als de buitenkant. Dat geel met grijs, welke kleurenblinde bedenkt zoiets?
Binnen zou ik echt gillend gek worden.
[ afbeelding ]![]()
Het lijkt mij ook absoluut vreselijk wonen, al die schuine wanden."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Die trieste slaapkamer icm het noemen van geluidsoverlast: ik snap het welquote:Op woensdag 3 januari 2024 12:37 schreef flipsen het volgende:
Lees ik toch tot 2x toe "kluswoning"
* flipsen zit te vaak in dit topic...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Iemand op Twitter post dit vervallen industriele pandje. Extreem lang, wat authentieke details, maar ook een enorm gat in het pand...
hartje Den Bosch: https://www.funda.nl/koop(...)t-26-achter/#foto-13Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zo te zien heeft de bewoner een gitaar. Misschien gebruiken ze deze slaapkamer als repetitie ruimte?quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:36 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Het hele huis is natuurlijk 'opmerkelijk': kubuswoning RotterdamIf you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.![]()
Nou dat.... het oogt leuk hoor maar qua praktisch is het allemaal minder.quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor een half miljoen zijn er wel fijnere woningen om in te wonen in centrum Rotterdam![]()
Het lijkt mij ook absoluut vreselijk wonen, al die schuine wanden.![]()
Die is eerder voorbij gekomen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:11 schreef SEMTEX het volgende:
Iemand post dit vervallen industriele pandje. Extreem lang, wat authentieke details, maar ook een enorm gat in het pand...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hartje Den Bosch: https://www.funda.nl/koop(...)t-26-achter/#foto-13
Wat ik mij vooral afvraag is, hoe verbouw je zo een pand? Aan de voorkant zit je in een winkelstraat. Aan de achterkant kom je ook niet zonder giga kraan over het stadskantoor. En het is niet ff een muurtje verven wat er moet gebeuren. Dat moet echt een hel zijn.
![]()
Het is zonde dat die lange hal bij de berging zo raar gevormd is en je er geen bowlingbaan in kan maken.quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:11 schreef SEMTEX het volgende:
Iemand op Twitter post dit vervallen industriele pandje. Extreem lang, wat authentieke details, maar ook een enorm gat in het pand...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hartje Den Bosch: https://www.funda.nl/koop(...)t-26-achter/#foto-13Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
In de omschrijving staat dat dit een ‘slaapcabine’ is die de huidige eigenaar zelf heeft gemaakt.quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:36 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien wel iemand die nachtdiensten draait en graag overdag in een donkere en geluidsarme kamer wil kunnen slapen.The love you take is equal to the love you make.![]()
Aan de andere kant vind ik 450.000 helemaal niet zoveel voor 120 m2 in het centrum van Rotterdam voor een goed onderhouden woning (wel wat gedateerde badkamer misschien), maar daar staat tegenover dat verbouwen altijd een gedoe is waar dingen op maat gemaakt moeten worden (denk ik) en staat er een pilaar tussen de bank en de tv. Maar dan heb je wel weer een uniek huis.quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor een half miljoen zijn er wel fijnere woningen om in te wonen in centrum Rotterdam![]()
Het lijkt mij ook absoluut vreselijk wonen, al die schuine wanden.![]()
Ik heb er in een gewoond wat wil je er over weten?quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:36 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Het hele huis is natuurlijk 'opmerkelijk': kubuswoning Rotterdam![]()
Waarom dat huis gedaan en niet een ander huis van dezelfde prijs? En wat vond je ervan na een aantal jaar wonen?quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:04 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik heb er in een gewoond wat wil je er over weten?I'm right and you know it![]()
Bij ons was het huur omdat we de vorige huurders kende konden we het daarna huren. We hebben er 3 jaar gewoond en toen was ik er wel klaar meequote:Op donderdag 4 januari 2024 20:02 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Waarom dat huis gedaan en niet een ander huis van dezelfde prijs? En wat vond je ervan na een aantal jaar wonen?![]()
https://www.funda.nl/koop(...)-vleutenseweg-405-6/
Deze al voorbij gekomen? Weet niet of ik moet lachen of huilen.
Dan maar zo:![]()
![]()
17m2 voor 165.000 waar je geen hypotheek voor kunt nemen... Toe maar. Dus vrijwel alleen geschikt voor studenten met ouders die dat kunnen financieren (en dat staat ook in hun tekst dus dat is blijkbaar hun doelgroep).quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:54 schreef Tlaloc het volgende:
Dan maar zo:
Maar wel handig dat je kunt douchen tijdens het koken, dan kun je roeren zonder onder de straal vandaan te stappen.![]()
En het is gelukkig wel heel Smart en Duurzaam.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:01 schreef Ceviche het volgende:
[..]
17m2 voor 165.000 waar je geen hypotheek voor kunt nemen... Toe maar. Dus vrijwel alleen geschikt voor studenten met ouders die dat kunnen financieren (en dat staat ook in hun tekst dus dat is blijkbaar hun doelgroep).
Maar wel handig dat je kunt douchen tijdens het koken, dan kun je roeren zonder onder de straal vandaan te stappen.
Vraag mij af wanneer de eerste pods in Nederland komen.![]()
Nou: https://www.funda.nl/koop(...)ena-schaapstraat-16/
Is op het oog een hele aardige kleurstelling (al is dat smaakgebonden), maar, die lui maken gewoon niet schoon. Voor de foto's is dat op het oog gedaan, maar die trap, die afzuigkap, de filters daarvan en die kolom op zolder waar dat traphek aan vast zit kan écht niet![]()
Die trap en dat traphekje op zolder hebben nog nooit een vochtige doek van dichtbij gezien, en die filters boeien schijnbaar ook niet echt.Kun je wel leuk voor de show een dekentje ofzo op dat bed leggen, maar daar wordt het huis niet schoner van.
Breitling - Instruments for Professionals![]()
Mag dit uberhaupt?quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:09 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
En het is gelukkig wel heel Smart en Duurzaam.
Vraag mij af wanneer de eerste pods in Nederland komen.![]()
![]()
Je bedoelt vanwege doorgang bij brand etc? Geen idee maar het lijkt me niet heel wenselijk neequote:Op donderdag 11 januari 2024 19:28 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Mag dit uberhaupt?
[ afbeelding ]Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik zie een trap met afgesleten grondverf geloof ik. En verder absoluut geen idee wat jij ziet qua viezigheid, laat staan dat het zo heftig is dat het hier in dit topic pastquote:Op donderdag 11 januari 2024 18:46 schreef CoolGuy het volgende:
Is op het oog een hele aardige kleurstelling (al is dat smaakgebonden), maar, die lui maken gewoon niet schoon. Voor de foto's is dat op het oog gedaan, maar die trap, die afzuigkap, de filters daarvan en die kolom op zolder waar dat traphek aan vast zit kan écht niet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die trap en dat traphekje op zolder hebben nog nooit een vochtige doek van dichtbij gezien, en die filters boeien schijnbaar ook niet echt.Kun je wel leuk voor de show een dekentje ofzo op dat bed leggen, maar daar wordt het huis niet schoner van.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Had ik ooit als student, of als begin twintiger, zeker willen wonen. Zo leuk.quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:33 schreef mascara-klodder het volgende:
De kubuswoning![]()
Toplocatie
Toch wel een favoriet stukje Rotterdam van me.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Dit ja, volgens mij is het niet verder afschilderen van de trap net zoiets als ontbrekende plintjes. Maar ik zie zelfs in de afgelopen paar huizen viezere voorbij komen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie een trap met afgesleten grondverf geloof ik. En verder absoluut geen idee wat jij ziet qua viezigheid, laat staan dat het zo heftig is dat het hier in dit topic pastquote:Op donderdag 11 januari 2024 22:48 schreef bleiblei het volgende:
En welke kleurstelling? Ik zie wit, wit, beige, wit en eh grijs!en dit ja (maar inderdaad, smaken verschillen)
![]()
Zonder die wasmachine en droger is het ook al vrij smal. Volgens het bouwbesluit moet de breedte van een gang minimaal 85 cm zijn. Dan kan er nog een brancard langs enzo. Naast dat moet je deze opstelling toch ook gewoon niet willen?quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:28 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Mag dit uberhaupt?
[ afbeelding ]To BG or not to BG!![]()
Denk niet dat de brandweer daar blij van zou worden inderdaad. In een huurhuis zou dat zeker niet mogen, maar dit is niet echt een huurhuis, maar een soort gedeeld eigenaarschap, zal wel een grijs gebied zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Je bedoelt vanwege doorgang bij brand etc? Geen idee maar het lijkt me niet heel wenselijk nee![]()
HET bouwbesluit bestaat niet? Dit is een document dat regelmatig gewijzigd wordt.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:45 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Zonder die wasmachine en droger is het ook al vrij smal. Volgens het bouwbesluit moet de breedte van een gang minimaal 85 cm zijn. Dan kan er nog een brancard langs enzo. Naast dat moet je deze opstelling toch ook gewoon niet willen?
Dat wil zeggen allen de versie die actueel was tijdens de bouw of grote renovatie is van toepassing. Dan is de vraag stond er bij het maken van de bouwtekeningen en vergunning aanvraag al een minimale breedte voorgeschreven.
Dat het plaatsen van apparatuur op deze manier niet handig is, is een andere vraag.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.![]()
zo'n beetje zes keer anderhalve ton voor een eensgezinswoning en dan nog maandelijks zes keer ¤ 150 vangen voor de servicekosten. Lijkt mij een mooi verdienmodel.quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:54 schreef Tlaloc het volgende:
Dan maar zo:![]()
Weer een kerk te koop. Dit keer katholiek en met een flinke pastorie.
https://www.fundainbusine(...)echtestraat-162-164/![]()
Nee, het Bouwbesluit bestaat niet. Althans sinds 1 januari niet meer. Maar het Bouwbesluit zegt alleen iets over de constructie. Wat je verder qua inrichting en vrije indeelbaarheid doet, daar gaat/ging het niet over (tenzij je een theater/bioscoop o.i.d. met een vaste stoelopstelling bent).quote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:51 schreef z80 het volgende:
[..]
HET bouwbesluit bestaat niet? Dit is een document dat regelmatig gewijzigd wordt.
Dat het plaatsen van apparatuur op deze manier niet handig is, is een andere vraag.
Maar ontopic: Eigenlijk vind ik 125000 voor dat 'appartement' niet zo heel erg gek. Als je het omrekent naar maandlasten, dan was mijn studentenkamer 20 jaar geleden al duurder.
Edit: dom, dom, dom.
[ Bericht 2% gewijzigd door stavromulabeta op 12-01-2024 19:27:20 ]Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij![]()
Ik was 20 jaar geleden 165euro p/m kwijt voor 16m2 in een grote studentenstad (ok, niet Amsterdam). Jij was in dit tijd meer dan 550 euro per maand kwijt voor een kamertje van 11m2?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:09 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Nee, het Bouwbesluit bestaat niet. Althans sinds 1 januari niet meer. Maar het Bouwbesluit zegt alleen iets over de constructie. Wat je verder qua inrichting en vrije indeelbaarheid doet, daar gaat/ging het niet over (tenzij je een theater/bioscoop o.i.d. met een vaste stoelopstelling bent).
Maar ontopic: Eigenlijk vind ik 125000 voor dat 'appartement' niet zo heel erg gek. Als je het omrekent naar maandlasten, dan was mijn studentenkamer 20 jaar geleden al duurder.![]()
![]()
Je moet alleen even een ander onderpand zoeken, anders is er niemand die aan Koos Student 125k leent zonder hypothecaire zekerheid (en dus blijkbaar ook geen appartementsrecht).quote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:09 schreef stavromulabeta het volgende:
Als je het omrekent naar maandlasten, dan was mijn studentenkamer 20 jaar geleden al duurder.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Kak. Guldens. fl 600,-quote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik was 20 jaar geleden 165euro p/m kwijt voor 16m2 in een grote studentenstad (ok, niet Amsterdam). Jij was in dit tijd meer dan 550 euro per maand kwijt voor een kamertje van 11m2?
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij![]()
Vergeleken met de bibliotheek er vlakbij is dit echt een schitterend gebouw, een pareltje. Het hoort gewoon bij Rotterdam, mooi kan ik ze niet vinden, maar het is leuker dan al die standaard lelijke grijze blokken.quote:Op woensdag 3 januari 2024 12:06 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik vind ze spuuglelijk. Zowel de binnenkant als de buitenkant. Dat geel met grijs, welke kleurenblinde bedenkt zoiets?
Binnen zou ik echt gillend gek worden.
[ afbeelding ]![]()
Ik had kamer all incl. voor 450 gulden pm in Schoonhoven.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:29 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat je studendentijd meer dan 20 jaar geleden is dan
Was in 88.To BG or not to BG!![]()
Ik huurde een huis voor 340 gulden per maand in een dorp net onder Rotterdam in 1997.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 22:43 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ik had kamer all incl. voor 450 gulden pm in Schoonhoven.
Was in 88.![]()
Dat was zeker wel fantastisch?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 22:43 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ik had kamer all incl. voor 450 gulden pm in Schoonhoven.
Was in 88.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Precies. Want het was niet eens goedkoop voor een kamer van 4x4 met gedeelde keuken en badkamer.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 08:03 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik huurde een huis voor 340 gulden per maand in een dorp net onder Rotterdam in 1997.
Maar als je het vergelijkt met nu was het een schijntje. Had ook 1600 gulden stufie.
[ Bericht 0% gewijzigd door oppiedoppie op 13-01-2024 12:25:11 ]To BG or not to BG!![]()
https://www.funda.nl/koop(...)rinsengracht-309-pp/
Een parkeerplaats kopen voor 100.000 euro en daarnaast nog 325 euro servicekosten per maand![]()
![]()
![]()
Daar kan toch minstens de foto wel bij?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:40 schreef Alkazar25 het volgende:
Een parkeerplaats kopen voor 100.000 euro en daarnaast nog 325 euro servicekosten per maand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Abnormaal..quote:Op zondag 14 januari 2024 16:40 schreef Alkazar25 het volgende:
Een parkeerplaats kopen voor 100.000 euro en daarnaast nog 325 euro servicekosten per maand![]()
Het ergste is ook dat het binnen enkele maanden door iemand gekocht wordt.![]()
Servicekosten voor een parkeerplaatsquote:Op zondag 14 januari 2024 16:40 schreef Alkazar25 het volgende:
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Die lift moet toch ook ergens van betaald worden?quote:Op maandag 15 januari 2024 00:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Servicekosten voor een parkeerplaats![]()
![]()
Mam! jij ook op FOK!quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:46 schreef CoolGuy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nooit gedacht.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Het heeft wat liefde nodig maar denk dat je hier iets heel moois van kunt maken. Wel jammer dat het een monument is...
https://www.funda.nl/koop(...)strijthagerweg-6-8a/![]()
![]()
Volgens mij moet de muur aan een kant helemaal onderhanden worden genomen, die houten bescherming zit er niet voor niets voor.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:03 schreef bondage het volgende:
Het heeft wat liefde nodig maar denk dat je hier iets heel moois van kunt maken. Wel jammer dat het een monument is...
https://www.funda.nl/koop(...)strijthagerweg-6-8a/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Heeft een scouting ingezeten volgens mij.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:03 schreef bondage het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)strijthagerweg-6-8a/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Joh...quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:29 schreef F_r het volgende:
[..]
Heeft een scouting ingezeten volgens mij.![]()
![]()
Er moet veel meer onderhanden worden genomenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:29 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Volgens mij moet de muur aan een kant helemaal onderhanden worden genomen, die houten bescherming zit er niet voor niets voor.Maar had dezelfde gedachte bij die muur inderdaad. Ik vind vooral de kelder en het uiterlijk van het gebouw erg gaaf. Helaas zou je er veel geld in moeten steken om er wat van te maken.
![]()
Gezien al die markeringen; ja. Ik kan er echter weinig over vinden. Misschien dat de club al een tijd niet meer bestaat, via Google is er niets over te vinden.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:29 schreef F_r het volgende:
[..]
Heeft een scouting ingezeten volgens mij.![]()
Baarles kasteeltje te koop voor de prijs van een rijtjeshuis: ‘Dit is uniek’
https://www.ed.nl/tilburg(...)t-is-uniek~a87de321/
Prachtig huis. Foto's lukt zo 123 mobiel niet.![]()
paywall, geen funda en geen foto, post dan niks.
hier op funda
En waarom het zo goedkoop is:quote:Hij kwam uit op 375.000 euro, duizend euro per vierkante meter. Een relatief lage prijs. ,,We denken dat het een scherpe vraagprijs is”, zegt Geerts. ,,Het is wel een pand dat wel onderhoud nodig heeft, dat gemoderniseerd moet worden. Er is geen vloer-, muur- of dakisolatie, er is nergens dubbel glas, bouwkundig moet er het een en ander aan gebeuren. Er zijn nog plafonds die op riet gestuukt zijn, de elektra moet verbeterd worden.”
Het moge duidelijk zijn: er komt een forse kostenpost bij voor een toekomstige koper, denkt Geerts. ,,Maar dat ligt er ook aan of je er zelf wil gaan wonen, of dat je het wil gaan gebruiken als hotel of bed & breakfast. Dat is een heel ander kostenplaatje.”![]()
Wauw, de tijd heeft stil gestaan ergens in de jaren '80. Wel je eigen kasteeltje als je het aandurft
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Volgens mij mist er een plattegrond... Ik zie in de tekst 8 slaapkamers maar vind ze niet op de plattegrond.quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:42 schreef Daantke het volgende:
paywall, geen funda en geen foto, post dan niks.
hier op funda
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En waarom het zo goedkoop is:
[..]
Ook vraag ik me af of die 375 m² wel klopt. Mijn huis heeft 410 m² en dit lijkt me toch echt groter als ik het zo zie, ook gezien het een voormalig hotel is geweest.
Verder wel leuk object voor weinig geld. Is wel wat moois van te maken.![]()
Prachtig. Hopelijk is er na de renovatie nog wat van de sfeer behouden. Wanneer was een bidet naast het bed in de mode? De bouwstempels om het plafond te steunen op het 1e overloop vallen wel een beetje uit de toon.![]()
Waar zie/lees je dat van dat bidet? En waar zie je die stempels?quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:28 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Prachtig. Hopelijk is er na de renovatie nog wat van de sfeer behouden. Wanneer was een bidet naast het bed in de mode? De bouwstempels om het plafond te steunen op het 1e overloop vallen wel een beetje uit de toon.The love you take is equal to the love you make.![]()
360° foto'squote:Op woensdag 17 januari 2024 20:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar zie/lees je dat van dat bidet? En waar zie je die stempels?
https://www.funda.nl/koop(...)60-foto-slaapkamer2
https://www.funda.nl/koop(...)#360-foto-overloop1
![]()
Thanks.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:39 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
360° foto's
https://www.funda.nl/koop(...)60-foto-slaapkamer2
https://www.funda.nl/koop(...)#360-foto-overloop1The love you take is equal to the love you make.![]()
Wel handig..quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:28 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Prachtig. Hopelijk is er na de renovatie nog wat van de sfeer behouden. Wanneer was een bidet naast het bed in de mode?
Schoon voor de lik en schoon na de pik.![]()
Heel veel Lego… Deze dozen en auto's zijn nog maar het topje van de ijsberg.. Het huis, eigenlijk de huizen staan vol.
Vraag me af voor hoeveel euro Lego er staat, zal wel om een 5-cijferig bedrag gaan?
[ Bericht 18% gewijzigd door Zedi op 18-01-2024 10:08:44 ]Well done is better than well said. - Benjamin Franklin![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:58 schreef Zedi het volgende:
Heel veel Lego… Deze dozen en auto's zijn nog maar het topje van de ijsberg.. Het huis, eigenlijk de huizen staan vol.
Vraag me af voor hoeveel euro Lego er staat, zal wel om een 5-cijferig bedrag gaan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Geld speelt duidelijk geen rol!
Smaak ook niet.
Die kasten met Swarovski ook!En al die gouden wandbekleding.
***![]()
Als je de 380 graden foto's bekijkt dan kan de 375 wel kloppen. Allemaal kleine hokjes. Met per etage een kleine badkamer.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Volgens mij mist er een plattegrond... Ik zie in de tekst 8 slaapkamers maar vind ze niet op de plattegrond.
Ook vraag ik me af of die 375 m² wel klopt. Mijn huis heeft 410 m² en dit lijkt me toch echt groter als ik het zo zie, ook gezien het een voormalig hotel is geweest.
Verder wel leuk object voor weinig geld. Is wel wat moois van te maken.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Ik was juist benieuwd naar al die kleine hokjes maar kwam ze helaas niet tegen op de plattegrond.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:53 schreef z80 het volgende:
[..]
Als je de 380 graden foto's bekijkt dan kan de 375 wel kloppen. Allemaal kleine hokjes. Met per etage een kleine badkamer.
Wel een hoop werk om daar wat van te maken, mag je wat muren door mag gaan breken... Of je begint weer opnieuw een hotel, dan is het juist een voordeel![]()
![]()
Of een goed restaurant waar je ook kunt overnachten.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik was juist benieuwd naar al die kleine hokjes maar kwam ze helaas niet tegen op de plattegrond.
Wel een hoop werk om daar wat van te maken, mag je wat muren door mag gaan breken... Of je begint weer opnieuw een hotel, dan is het juist een voordeel
Ik zat ff te kijken wat er bij mij in de buurt te koop is, en ik zag deze mooie badkamer in een woning!
Die vind ik wel in dit topic passen.
https://www.funda.nl/koop(...)kallenbroekerweg-31/
[ Bericht 0% gewijzigd door virl3 op 19-01-2024 17:29:48 ]Dit is een Signature....![]()
Omg, dat kan toch nooit fris ruiken rond de wcquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:54 schreef virl3 het volgende:
Ik zat ff te kijken wat er bij mij in de buurt te koop is, en ik deze mooie badkamer in een woning!
Die vind ik wel in dit topic passen.
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)kallenbroekerweg-31/
Voor de hoeveelheid ruimte die ze hebben vind ik 5-cijfers nog wel meevallen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:58 schreef Zedi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Genoeg "gekken" met heel veel lego in een veel kleiner huis.![]()
Verplicht zittenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:27 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Omg, dat kan toch nooit fris ruiken rond de wc
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Je mag wel eerst of een vergunning gaan aanvragen of een deel gaan afbrekenquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:58 schreef Zedi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.![]()
In Engeland heb ik best veel badkamers (incl wc) met hoogpolig tapijt gezienquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:27 schreef valentijn101 het volgende:
Omg, dat kan toch nooit fris ruiken rond de wcDat is echt heel raar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Sommige mensen kunnen dan nog onder de bril door plassen!quote:
Volgens mij is dat tapijt ook wel bijna 50 jaar oud... 🤮![]()
🙋♂️quote:Op zaterdag 20 januari 2024 07:06 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen dan nog onder de bril door plassen!When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Meestal alleen op de vloer toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In Engeland heb ik best veel badkamers (incl wc) met hoogpolig tapijt gezienDat is echt heel raar.
Ik vind het wel sjiek dat het tapijt hier doorloopt op de badrand![]()
![]()
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:54 schreef Tlaloc het volgende:
Dan maar zo:quote:Binnengekomen in je woning zit je gerust, wetende dat het gebouw voldoet aan alle brandveiligheidseisen en is voorzien van gekoppelde rookmelders.![]()
![]()
![]()
165.000 euro voor 17m2 geen geldquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
Wat een verder ongelofelijk saai huis. En dat moet dan 1 miljoen kosten..quote:Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
En als je na het eten doucht meteen afwassen.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:24 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Je kunt dan wel tijdens het douchen even snel door je pannen roeren..
[ afbeelding ]![]()
De lambrisering in de gang heeft ontzettend toffe kleurquote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:05 schreef Puala het volgende:
Ik vind dit toch wel een creatief pareltje hoor![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Ik vind t heftigquote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De lambrisering in de gang heeft ontzettend toffe kleur![]()
![]()
Beter dan de VTWonen inrichtingquote:Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Wat was het idee bij die tegels? Als je dronken thuiskomt ziet het er ineens recht uit?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:05 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]A mind with a heart of it's own![]()
Wilden eigenlijk een kubuswoning, maar die waren te duur.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat was het idee bij die tegels? Als je dronken thuiskomt ziet het er ineens recht uit?When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Die kleur heeft de kamer van ons dochter ook ongeveer!!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De lambrisering in de gang heeft ontzettend toffe kleurToch super leuk dat men eens wat anders doet dan de middelmaat!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat was het idee bij die tegels? Als je dronken thuiskomt ziet het er ineens recht uit?![]()
Dat paars is ook mij iets te veel maar die natte ruimtes en de keuken vind ik fantastisch.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:05 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Die kleur heeft de kamer van ons dochter ook ongeveer!!
[..]
Toch super leuk dat men eens wat anders doet dan de middelmaat!![]()
Mee eens, maar in wat zwakkere vorm. Het paars vind ik niks, pijn aan de ogen fel, maar de rest is niet onaardig en in elk geval origineel. Ik heb wel wat mijn twijfels over de boekenkast in de badkamer.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:56 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Dat paars is ook mij iets te veel maar die natte ruimtes en de keuken vind ik fantastisch.![]()
Eens.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:05 schreef KaheemSaid het volgende:
Toch super leuk dat men eens wat anders doet dan de middelmaat!Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
lijkt een best redelijk huis, totdat je de keuken ziet...
https://www.funda.nl/koop/bergen-li/huis-43460579-kleefstraat-9/![]()
O je, een keuken zonder eiland. Dat kan echt niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:26 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/bergen-li/huis-43460579-kleefstraat-9/
Dit is een volledig functionele keuken in een huis wat ook nog enigszins betaalbaar is. Lijkt me weinig mis mee.![]()
Die keuken is gewoon wat gebeurt als je dertig jaar geleden een huis koopt en denkt 'gooi er maar iets basics in, we kijken over een paar jaar wel om iets mooiers.' Niets mis mee.Ik ga naar huis.![]()
Ik vind de badkamer erger, die is pas echt cheap-ass nooit iets aan gedaan...Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Oké ik houd helemaal niet van roze maar word toch stiekem wel vrolijk van die gang. Verder veel te druk.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:05 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Why are you wearing that stupid man suit?![]()
Het stadspaleis van wat ooit 'De Koning van Groningen' was staat volledig te koop. Ooit opgedeeld in twee woonhuizen omdat niemand rijk genoeg was het helemaal te kopen.
Klik hier voor wat achtergrondinformatie
Het deel voor 2,2 miljoen euro (duidelijk het veel mooiere huis)
Het deel voor 1,57 miljoen euro (het grotere huis qua oppervlak)
Ik zou wel een andere keuken doen:
Badkamer ook jaren 70?
En wat achterstallig onderhoud:
Maar ook prachtige details
Echt een huurhuiskeukenblok.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:26 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben hier in mijn middelbareschooltijd en daarna elke dag langs gefietst en heb me altijd afgevraagd hoe het er van binnen uit ziet.
1,5 decennia later word ik gehoord: lekkere garagevibes:
Ik zou er niet zelf gaan wonen, maar ik moet zeggen dat ik op een bepaalde manier wel tof vind.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Dit nodigt niet echt uit om in te wonen moet ik zeggen, oogt niet echt gezellig. En totaal geen privacy als je buiten gaat zitten op je terras, of in de tuinquote:Op maandag 29 januari 2024 08:38 schreef Hojdhopper het volgende:
Ben hier in mijn middelbareschooltijd en daarna elke dag langs gefietst en heb me altijd afgevraagd hoe het er van binnen uit ziet.
1,5 decennia later word ik gehoord: lekkere garagevibes:
[ afbeelding ]
Ik zou er niet zelf gaan wonen, maar ik moet zeggen dat ik op een bepaalde manier wel tof vind.![]()
Hoevaak word een keuken er niet meteen uitgeslagen? Dan heb je bij deze keuken niet teveel kapitaalvernietiging!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:26 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt inderdaad op het soort keuken dat een vriendin in haar huis had toen ze het verkocht. Ze trok er in als huurhuis (toen een nieuwe keuken gekregen) en kon het huis een aantal jaar later kopen. Ze heeft in de tussentijd de badkamer en wc opgeknapt en laten stucen maar de keuken was voor haar niet belangrijk, dus net als hier kastjes met losse vaatwasser, losse koelkast etc.quote:http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops![]()
In de advertentie staat:
''en een tuin met veel privacy''
zoo dat klinkt lekker.
wonen in een bos ofzo?
eh nee...
https://www.funda.nl/koop(...)olendijk-19/#foto-15
[ Bericht 0% gewijzigd door hoechst op 30-01-2024 10:08:19 ]![]()
lijkt meer op een luchtplaats van een gevangenis..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:00 schreef hoechst het volgende:
In de advertentie staat:
''en een tuin met veel privacy''
zoo dat klinkt lekker.
wonen in een bos ofzo?
eh nee...
https://www.funda.nl/koop(...)olendijk-19/#foto-15
volgens een vriend van mij![]()
![]()
Ik vond viavia (er moet een woord zijn voor het door een beetje rondklikken op internet per ongeluk op een bepaalde website komen) een website voor rijke mensen. Je kan er van alles kopen waar mensen met een gewoon inkomen niet eens van kunnen dromen. Zoals jachten, dure auto's, helicopters, vliegtuigen en luxe huizen. Je kan ook selecteren op Nederland: https://www.jamesedition.(...)ter_location=heroBar
linkje naar dit pand
Hier staat dus bij dat de villa in Amsterdam ligt. Met ' stunning coastal sea view'. Ik zal wel niet begrijpen hoe groot Amsterdam wel niet is! Blijkbaar ligt het nu ook al tot aan de kust. Vervolgens kijk ik of er dan een adres is? Bijlmer-Centrum staat het onder. Eh...ik had geen idee dat de Bijlmer zo'n enorme gentrificatie was ondergaan. Ik bedoel, dit huis is bijna 12 miljoen. Google maps linkje van adres Florijn 5b. En dat linkt naar dit: lelijke typische Bijlmer-flat. Dacht nog even dat het misschien het adres van de makelaar was, maar dat zit in Portugal.
Oh, Bijlmer-Centrum wordt omschreven als(volgens mij moet dit overigens nog gebouwd worden? op de plek van die Bijlmer-flat??)quote:The location is stunning, with pristine nature and views, bustling lifestyle, highly developed communities and unspoilt scenery. All of this makes for not only a great destination, but a sound investment too.
[ Bericht 3% gewijzigd door Isabeau op 30-01-2024 11:31:36 ]"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Er klopt helemaal niks aan die advertentie!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond viavia (er moet een woord zijn voor het door een beetje rondklikken op internet per ongeluk op een bepaalde website komen) een website voor rijke mensen. Je kan er van alles kopen waar mensen met een gewoon inkomen niet eens van kunnen dromen. Zoals jachten, dure auto's, helicopters, vliegtuigen en luxe huizen. Je kan ook selecteren op Nederland: https://www.jamesedition.(...)ter_location=heroBar
[ afbeelding ]
linkje naar dit pand
Hier staat dus bij dat de villa in Amsterdam ligt. Met ' stunning coastal sea view'. Ik zal wel niet begrijpen hoe groot Amsterdam wel niet is! Blijkbaar ligt het nu ook al tot aan de kust. Vervolgens kijk ik of er dan een adres is? Bijlmer-Centrum staat het onder. Eh...ik had geen idee dat de Bijlmer zo'n enorme gentrificatie was ondergaan. Ik bedoel, dit huis is bijna 12 miljoen. Google maps linkje van adres Florijn 5b. En dat linkt naar dit: lelijke typische Bijlmer-flat. Dacht nog even dat het misschien het adres van de makelaar was, maar dat zit in Portugal.
Oh, Bijlmer-Centrum wordt omschreven als
[..]
(volgens mij moet dit overigens nog gebouwd worden? op de plek van die Bijlmer-flat??)![]()
![]()
Hetzelfde huis, maar dan in Madeira![]()
https://www.luxuryestate.com/nl/p129595652-villa-for-sale-funchal![]()
![]()
Wat bizar slordig.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:18 schreef taxibabe het volgende:
Er klopt helemaal niks aan die advertentie!![]()
![]()
Hetzelfde huis, maar dan in Madeira![]()
https://www.luxuryestate.com/nl/p129595652-villa-for-sale-funchal
[ afbeelding ]Ik dacht er nog aan dat het allemaal AI gegenereerd was en daarom zo'n zooitje. Maar het is gewoon rare slordigheid.
Of een goeie scamquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat bizar slordig.Ik dacht er nog aan dat het allemaal AI gegenereerd was en daarom zo'n zooitje. Maar het is gewoon rare slordigheid.
Maareh, we dwalen weer af geloof ik
Bouwjaar 2027, dus misschien heb je wel gelijk met je AI.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat bizar slordig.Ik dacht er nog aan dat het allemaal AI gegenereerd was en daarom zo'n zooitje. Maar het is gewoon rare slordigheid.
The love you take is equal to the love you make.![]()
Gelachenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:25 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
linkje naar dit pand
[..]
(volgens mij moet dit overigens nog gebouwd worden? op de plek van die Bijlmer-flat??)![]()
![]()
Echt bizar dit ja.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:25 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
linkje naar dit pand
[..]
(volgens mij moet dit overigens nog gebouwd worden? op de plek van die Bijlmer-flat??)
Deze passage in de tekst geeft wel wat helderheid over de aard van het bedrijf en hun doelgroep
quote:Prometheus accepts payment in all currencies globally, including cryptocurrencies and assists in the process of securing your family’s resident permit / Golden visas to Portugal, Spain and Netherlands.![]()
Zou het een willekeurig adres kunnen zijn of een 'locatiesuggestie'? Kennelijk is het een soort Prefab ontwerp dat ze op meerdere locaties bouwen: https://prometheus.international/monolith_prices.php
De tekst is gekopieerd uit advertenties voor ditzelfde huis in Spanje/Portugal. Dat verklaart het zeezicht![]()
![]()
ik vond dezelfde thread op reddit.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:25 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
linkje naar dit pand
[..]
(volgens mij moet dit overigens nog gebouwd worden? op de plek van die Bijlmer-flat??)
of mag je die site niet noemen als FOK mod
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.![]()
Wie is hier de fokmod? En ja, ik klikte op een linkje op reddit.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:28 schreef junkiesietze het volgende:
ik vond dezelfde thread op reddit.
of mag je die site niet noemen als FOK mod"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Oh God, ik zie jou ook nog steeds als blauwquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wie is hier de fokmod? En ja, ik klikte op een linkje op reddit.![]()
Zo ken ik je het grootste deel van mijn FOK!leven.![]()
lijkt mij ook een scam..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:25 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
linkje naar dit pand
[..]
Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"AVAILABLE FOR PRE-ORDER IN NETHERLANDS, IN OUR SHORT LISTED LAND SITE OR A LOCATION OF YOUR OWN CHOICE.
NEW HOME CAN BE AVAILABLE BY 2025."![]()
Eens mod, altijd mod. je kan je wel verbergen achter die zwarte naam, maar mij fop je nietquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wie is hier de fokmod? En ja, ik klikte op een linkje op reddit.Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.![]()
In Bijlmer-Centrum? Met coastal view? Ze zijn nogal wat van plan dan.quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:42 schreef Yozzz het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet?
"AVAILABLE FOR PRE-ORDER IN NETHERLANDS, IN OUR SHORT LISTED LAND SITE OR A LOCATION OF YOUR OWN CHOICE.
NEW HOME CAN BE AVAILABLE BY 2025.""Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Gewoon op hele hoge palen zetten!quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In Bijlmer-Centrum? Met coastal view? Ze zijn nogal wat van plan dan.![]()
Komt wel goed, global warming hequote:Op woensdag 31 januari 2024 08:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In Bijlmer-Centrum? Met coastal view? Ze zijn nogal wat van plan dan.
Dat sowieso! Ik lees het meer als: 'zoek jij grond, dan zetten wij dit huis voor je erop'. Maar vaag is het wel jaquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In Bijlmer-Centrum? Met coastal view? Ze zijn nogal wat van plan dan.![]()
![]()
Als ik 12 miljoen had, zou ik wel even een architect inhuren in plaats van een prefab-hut neerplempen.Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij![]()
Die lui handelen in gouden visa voor rijke criminelen. Met vastgoed heeft het weinig te maken en dat verhullen ze dan ook maar amper.ik moet verrassend weinig
Deze kwam paar dagen terug voorbij op tv, geen idee meer waar maar als ik het geld had... Ding staat in Nieuw-Buinen, of all places...
https://www.funda.nl/koop(...)3850-noorderdiep-21/![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In Bijlmer-Centrum? Met coastal view? Ze zijn nogal wat van plan dan.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:26 schreef Morgane89 het volgende:
https://prometheus.international/monolith_prices.php
De tekst is gekopieerd uit advertenties voor ditzelfde huis in Spanje/Portugal. Dat verklaart het zeezicht![]()
![]()
Die staat ook al een hele tijd te koop dan, want die blijft hier ook terugkomenquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:21 schreef bondage het volgende:
Deze kwam paar dagen terug voorbij op tv, geen idee meer waar maar als ik het geld had... Ding staat in Nieuw-Buinen, of all places...
https://www.funda.nl/koop(...)3850-noorderdiep-21/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Of mn huidige toko zo opknappen dat het helemaal af is.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:24 schreef stavromulabeta het volgende:
Als ik 12 miljoen had, zou ik wel even een architect inhuren in plaats van een prefab-hut neerplempen.
Woon prima op het moment, ook als ik stinkendsmerigonwijsrijk zou zijn. Paar aanpassingen en wensen vervullen.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Owja, tijdje geleden alweer: Leandra in K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #233 - Zitkuilen en schrootjesquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die staat ook al een hele tijd te koop dan, want die blijft hier ook terugkomen![]()
Het zal er wel een beetje ruiken volgens mij. Even verderop aan de overkant van de straat/weg een riool/slib zuivering zo te zien. Als je dan gaat kijken bedank je door de lucht.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Owja, tijdje geleden alweer: Leandra in K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #233 - Zitkuilen en schrootjes![]()
Misschien dat het daardoor niet zo in trek is... Ook dat zwembad in de huiskamer is een ding, maar dat kun je natuurlijk volstorten met betonquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:25 schreef Rob het volgende:
[..]
Het zal er wel een beetje ruiken volgens mij. Even verderop aan de overkant van de straat/weg een riool/slib zuivering zo te zien. Als je dan gaat kijken bedank je door de lucht.![]()
![]()
Nog niet:quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:59 schreef Leandra het volgende:
Inmiddels lijkt er wel een tussenwand te zijn geplaatst, zodat je niet zomaar per ongeluk in de woonkamer in het zwembad valt.
Foto's 3, 4 en 5 geven een 3D sfeer impressie van de opgedeelde living waarbij het zwembad en de woonkamer zijn gescheiden.
Maar wel een goed idee voor bij dronken thuiskomst![]()
![]()
Ah, my bad. Tekst niet gelezenquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:13 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Nog niet:
Foto's 3, 4 en 5 geven een 3D sfeer impressie van de opgedeelde living waarbij het zwembad en de woonkamer zijn gescheiden.
Maar wel een goed idee voor bij dronken thuiskomst![]()
![]()
Oh man, daar heb ik toch zo’n hekel aan. Veel hotels hebben dat tegenwoordig ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:44 schreef Kreator het volgende:
Spaanse funda. Lekker poepen.
[ afbeelding ]
https://www.idealista.com/nl/inmueble/103786360/
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:04 schreef valentijn101 het volgende:
Oh man, daar heb ik toch zo’n hekel aan. Veel hotels hebben dat tegenwoordig ook.ik had zo'n hotelkamer, maar aan de buitenkant van het glas (dus waar het bed staat) hing een gordijn wat je dicht kon trekken.
Slaapkamer van Caroline's tweede huis?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:44 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.idealista.com/nl/inmueble/103786360/When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Soms zie je ook wel eens van die foto's dat er 2 wc's naast elkaar of tegenover elkaar staan. Ik vraag me oprecht af of die dan wel eens als zodanig gebruikt wordenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:44 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.idealista.com/nl/inmueble/103786360/![]()
![]()
Romantisch samen schijtenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Soms zie je ook wel eens van die foto's dat er 2 wc's naast elkaar of tegenover elkaar staan. Ik vraag me oprecht af of die dan wel eens als zodanig gebruikt worden
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik zie m’n kind er wel gezellig bij komen zitten. Als ik naar de WC ga moet hij opeens heel toevallig eerst…quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Soms zie je ook wel eens van die foto's dat er 2 wc's naast elkaar of tegenover elkaar staan. Ik vraag me oprecht af of die dan wel eens als zodanig gebruikt wordenWell done is better than well said. - Benjamin Franklin![]()
Op deze schitterende badkamer rust opstalrecht, volgens de beschrijving. Vermoedelijk wordt andersom bedoeld, op een deel van de grond van de buren rust opstalrecht voor deze badkamer.
Vreemde situatie in elk geval, zo te zien is de badkamer een uitstulping in de woning van de buren. Wat zou de pacht zijn?![]()
![]()
De hele dag een chloorgeur in je huiskamer en keukenquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die staat ook al een hele tijd te koop dan, want die blijft hier ook terugkomen![]()
![]()
"Vergif"quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:06 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ruime woning met de restanten van een oude dierenartspraktijk, hier![]()
Wat een prachtige tijdscapsule. Behalve de wasmachine, computer en de thermostaatkraan in de douche heeft de tijd echt stil gestaan.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:06 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huis van dierenartsechtpaar Jaap en Heleen Borsje.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:06 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ruime woning met de restanten van een oude dierenartspraktijk, hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.![]()
niet echt slecht.. Als ik het zou hebben zou ik "MIJN" roepen..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:06 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)gulde-draakstraat-5/quote:Swarovski crystal lamps with 18 carat GOLD all over the Mansion
Toeval?
https://www.almeredezewee(...)vergulde-draakstraat![]()
![]()
Zit wel een paar jaar tussen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:19 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/koop(...)gulde-draakstraat-5/
Toeval?
https://www.almeredezewee(...)vergulde-draakstraat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]The love you take is equal to the love you make.![]()
Wat ontzettend lelijk...quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:19 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Toeval?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Hahahaha die Rolex-klok ook aan de gevel, alles ademt fout.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:19 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Toeval?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]blablablabla![]()
Slechts een van de vele klokken die ik zag.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Hahahaha die Rolex-klok ook aan de gevel, alles ademt fout.
Zal degene die het koopt de boel niet strippen en het zo laten? Ik vind het niet mooi maar is wel pure kapitaalvernietigingWell done is better than well said. - Benjamin Franklin![]()
Dat klopt, maar lijkt mij wel om diezelfde woning te gaan, zie google maps van 2019, toen stond er een ferrari voor de deur.quote:
https://www.google.com/ma(...)384!8i8192?entry=ttu![]()
Dat sluit ik niet uit, maar door de jaren tussen inbeslagname toen en verkoop van huis nu vermoed ik dat destijds de woning al eens (noodgedwongen) van eigenaar is veranderd.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:21 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar lijkt mij wel om diezelfde woning te gaan, zie google maps van 2019, toen stond er een ferrari voor de deur.
https://www.google.com/ma(...)384!8i8192?entry=ttu
Dus in die zin zou ik wel van toeval spreken.The love you take is equal to the love you make.![]()
Tekst in het Engels geschreven door iemand die het Engels niet beheerst.
Wat ze bedoelen is "no bargaining" (niet onderhandelbaar cq geen onderhandelingen), wat er staat is "no bargain" (geen koopje), en dat is dan misschien wel juist, maar niet correct.![]()
Een koopje zou ik het ook niet willen noemen voor bijna 1,8 miljoen. In ieder geval is de straatnaam veelbetekenend met "vergulde draak".quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:33 schreef Leandra het volgende:
Wat ze bedoelen is "no bargaining" (niet onderhandelbaar cq geen onderhandelingen), wat er staat is "no bargain" (geen koopje), en dat is dan misschien wel juist, maar niet correct.
Mijn eerste reactie is iets van een religieus hoofdkwartier of zo. Een woonwagen zonder wielen is het denk ik niet, die zijn nog drukker.![]()
Ik gok op iets minder spannends maar simpelweg Indi(a)sche mensen, het object staat in de Indische buurt en 100 meter verderop staat een enorme boeddhistische tempel die qua innerlijk wel overeenkomt met dat huis..quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:06 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Een koopje zou ik het ook niet willen noemen voor bijna 1,8 miljoen. In ieder geval is de straatnaam veelbetekenend met "vergulde draak".
Mijn eerste reactie is iets van een religieus hoofdkwartier of zo. Een woonwagen zonder wielen is het denk ik niet, die zijn nog drukker.
blablablabla![]()
Indisch en afgeleiden daarvan wordt meestal gebruikt voor mensen van gemengde Europese en (thans) Indonesische achtergrond. Boeddhisme is daar klein, alleen op Bali vind je dat relatief veel.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:17 schreef Elan het volgende:
Indi(a)sche mensen, het object staat in de Indische buurt
Ik denk wel dat je gelijk heb dat dit boeddhistisch is en daarmee zeer waarschijnlijk Indiaas. (wat ook weer iets anders is dan Indiaans....)![]()
Ik zie islamitische decoraties in het huis, dus boeddhistisch zullen ze vermoedelijk niet zijn.The love you take is equal to the love you make.![]()
Goed punt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:37 schreef Lienekien het volgende:
Ik zie islamitische decoraties in het huis, dus boeddhistisch zullen ze vermoedelijk niet zijn.
Ach, de moskee zit er naast:
Letterlijk aan de overkant van het spoor.blablablabla![]()
Maar de naam Shiva op de poort wijst weer naar Hindoeïsme.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:37 schreef Lienekien het volgende:
Ik zie islamitische decoraties in het huis, dus boeddhistisch zullen ze vermoedelijk niet zijn.
Oeps, er staat Shifa met een f. Dat is dus een meisjesnaam uit de koran.![]()
Het jaar is nog niet bijzonder oud, maar ik denk dat ik 'm vast ga maken; mijn Understatement of the Year: wat een gedrocht van een huis en inrichting.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:19 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Toeval?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
'non-negotiable', al zie je eerder staan: offers in excess of (waarbij ze eigenlijk verwachten dat er overboden wordt, maar dan is de prijs dus niet naar beneden onderhandelbaar).quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:33 schreef Leandra het volgende:
Wat ze bedoelen is "no bargaining" (niet onderhandelbaar cq geen onderhandelingen), wat er staat is "no bargain" (geen koopje), en dat is dan misschien wel juist, maar niet correct.
Als het onderhandelbaar is zie je eerder staan 'guide price' of 'O.N.O' (or nearest offer).![]()
Dat zou idd een stuk beter zijn, dat "No bargain" in deze advertentie is om meerdere redenen lachwekkend.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:52 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
'non-negotiable', al zie je eerder staan: offers in excess of (waarbij ze eigenlijk verwachten dat er overboden wordt, maar dan is de prijs dus niet naar beneden onderhandelbaar).
Als het onderhandelbaar is zie je eerder staan 'guide price' of 'O.N.O' (or nearest offer).![]()
Dus iemand buiten het toilet kan dan bepalen of je te zien bent of niet?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik had zo'n hotelkamer, maar aan de buitenkant van het glas (dus waar het bed staat) hing een gordijn wat je dicht kon trekken.
![]()
Ik vind het sowieso onsmakelijk om altijd het toilet in het zicht te hebben.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Geen idee of hij al eerder voorbij is gekomen, huis is ook verkocht maar toch:
https://www.funda.nl/koop(...)rewaardensestraat-2/![]()
nee niet eerder gezien. Ligt daar nou een lamp of wat in die stortbak? En dan die rol industrieel papier ernaast. Bizar! Lijkt foto uit een tweedewereldlandquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:48 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)rewaardensestraat-2/voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de![]()
https://www.funda.nl/koop/eede/huis-88652091-vuilpanstraat-2-a/
welke zeeuw wilt nou afstand doen van zoiets moois???
Leuk als je dan op google maps street view kijkt en ziet dat het vroeger 1 grote boeren akker was en dat hij zelf een bos aangeplant heeft evenals een grote vijver.
[ Bericht 26% gewijzigd door hoechst op 09-02-2024 08:12:42 ]![]()
Mooi? Ik vind het wanstaltig.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 07:53 schreef hoechst het volgende:
https://www.funda.nl/koop/eede/huis-88652091-vuilpanstraat-2-a/
welke zeeuw wilt nou afstand doen van zoiets moois???
Hoe zit het nou met het energielabel in zo'n geval? Moeten de verkopers dat niet hebben/beschikbaar stellen?I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:48 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)rewaardensestraat-2/
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik weet bouwkavels die dubbel duurder zijn dan dat. Ja, je moet er wel behoorlijk aan klussen maar daar is de prijs naar.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:48 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)rewaardensestraat-2/![]()
???quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:19 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Toeval?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Bij dit huis in Duitsland denk je "ziet er vrij normaal uit van buiten". Maar dan ineens heel bijzondere niet echt samenpassende stijlen binnen:
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
![]()
Huis met onbedoeld zwembad in kelder
Verder wel goeie locatie
https://www.funda.nl/koop/putte/huis-89828572-europalaan-15/![]()
Ik snap hem ff niet, lekt het daar? Ook uit de beschrijving kan ik niks opmaken.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:16 schreef devlinmr het volgende:
[ afbeelding ]
Huis met onbedoeld zwembad in kelder
Verder wel goeie locatie
https://www.funda.nl/koop/putte/huis-89828572-europalaan-15/Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Nu ik op funda goed gekeken heb zie ik wel watersporen op de muren in andere ruimtes. Ik denk dat het al eens/meerdere keren ondergelopen is geweestquote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:07 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik snap hem ff niet, lekt het daar? Ook uit de beschrijving kan ik niks opmaken.![]()
Ah, zou kunnen idd!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:14 schreef Rob het volgende:
[..]
Nu ik op funda goed gekeken heb zie ik wel watersporen op de muren in andere ruimtes. Ik denk dat het al eens/meerdere keren ondergelopen is geweestNederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Kijk ook even hoe alle kasten staan op het beton. Juist op plankjes. De tafelpoten staan in bekertjes.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:14 schreef Rob het volgende:
[..]
Nu ik op funda goed gekeken heb zie ik wel watersporen op de muren in andere ruimtes. Ik denk dat het al eens/meerdere keren ondergelopen is geweest
Dit is niet de eerste keer dat daar natte voeten zijn.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Google maar op wateroverlast of overstroming Putte.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:43 schreef z80 het volgende:
[..]
Kijk ook even hoe alle kasten staan op het beton. Juist op plankjes. De tafelpoten staan in bekertjes.
Dit is niet de eerste keer dat daar natte voeten zijn.
Komt vaker voor denkelijk.
Even gemeentelijke aanpak bekeken.. in 2025 wordt de buurt aangepakt v.w.b. riolering en waterhuishouding.
[ Bericht 14% gewijzigd door Rob op 13-02-2024 19:51:01 ]![]()
Staat gewoon 1 cm water. Of wat dacht je dat dat glimmen was?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:07 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik snap hem ff niet, lekt het daar? Ook uit de beschrijving kan ik niks opmaken.![]()
Oh wow, was me niet opgevallen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:07 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Staat gewoon 1 cm water. Of wat dacht je dat dat glimmen was?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Foto 24 is het ook mooi op te zien.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:07 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Staat gewoon 1 cm water. Of wat dacht je dat dat glimmen was?![]()
![]()
Volgens mij was het hier niet de bedoeling dat degene die hier sliep zelf naar buiten kon. Of zichzelf kon bezeren tegen een harde vloer/muur.
https://www.funda.nl/koop/spierdijk/huis-89844827-bobeldijk-149/Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
De rechterdeur is naar de badkamer, met een afsluiter vanuit de badkamer, dus logisch. Op de deur naar de gang zit die afsluiter aan de binnenkant. Lijkt me dat daar vooral voorkomen moest worden dat er ongewenst iemand de kamer in kwam.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij was het hier niet de bedoeling dat degene die hier sliep zelf naar buiten kon. Of zichzelf kon bezeren tegen een harde vloer/muur.
https://www.funda.nl/koop/spierdijk/huis-89844827-bobeldijk-149/
Die haken aan het plafond zijn ook wel merkwaardig.The love you take is equal to the love you make.![]()
Ik kan dat bed niet goed rijmen met die stootkussens.quote:
Edit: via googelen op het adres kom ik wel uit op autisme. (Stichting vrienden van Horison is geregistreerd op het adres.)
[ Bericht 18% gewijzigd door Lienekien op 20-02-2024 14:03:38 ]The love you take is equal to the love you make.![]()
Die punt bij dat voeteneind intrigeert nogal in de context van soort van snoezelruimte verder
Hier hoeft voor mij geen strik om, ik neem het zo wel:D'oh!quote:
https://www.funda.nl/koop/westervelde/huis-43460400-derde-dijk-2/![]()
Linkje?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:33 schreef Iemand91 het volgende:
Hier hoeft voor mij geen strik om, ik neem het zo wel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[img=720https://cloud.funda.nl/valentina_media/185/464/182_2160.jpg[/img]
[ afbeelding ]***![]()
Zal ik alvast de kopjes pakken? Is goed, ze staan boven het toilet. Woning is 400m2, zou je vast wel een beter plekje kunnen vinden....
https://www.funda.nl/koop(...)7651-vredepeelweg-1/![]()
Misschien een 1 girl 16 cups-liefhebber?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:50 schreef Fietsertje70 het volgende:
Zal ik alvast de kopjes pakken? Is goed, ze staan boven het toilet. Woning is 400m2, zou je vast wel een beter plekje kunnen vinden....
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)7651-vredepeelweg-1/Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
https://www.funda.nl/koop(...)randwijksedijk-45-a/
De tijd dat Tiny houses 30k-40k kostten zien we ook niet meer terug hé.
235k![]()
![]()
Ik denk dat er een soort hangmat aan de haken heeft gehangen, zoiets:quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die haken aan het plafond zijn ook wel merkwaardig.
Wellicht is het bed er speciaal voor de foto neergezet. Anders is het wel bijzonder ja.Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Ik weet niet wanneer een tiny house wel 30-40K kostte, maar toen ik pre-euro naar een nieuwe recreatiewoning (lees stacaravan) keek was een winterharde variant al 100.000 gulden, dus ¤ 45.000... en dan praten we over 1997.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:18 schreef onlogisch het volgende:
235k![]()
Dat is een zeer bekende plek voor mij.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:33 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
D'oh!
![]()
35 K voor het huisquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:18 schreef onlogisch het volgende:
235k
200K voor de plek
Maar zoals ik het lees is het dat je de plek huurt en alleen de hut koopt. Nooit doen zoiets![]()
Als ik het geld had, zou ik het kopen. Leuk.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:18 schreef Kreator het volgende:
Heel dorp voor anderhalf miljoen.
https://manly.nl/funda-dorp-kopen![]()
"Voor louter gebruik" maakt google translate er van. Niet een bijzonder diepzinnige spreuk of mis ik weer een diepere filosofische betekenis?![]()
Heeft Hitler daar gewoond🤔🤔🤔quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:33 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
D'oh!
En dan in ZH een perceel van 500 meter erbij lijkt mij de prijs niet verkeerd. Het is wel klein maar volkomen nieuw en vrijstaand.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer een tiny house wel 30-40K kostte, maar toen ik pre-euro naar een nieuwe recreatiewoning (lees stacaravan) keek was een winterharde variant al 100.000 gulden, dus ¤ 45.000... en dan praten we over 1997.
Oeps, nieuwe pagina niet gezien....![]()
Begreep ik ook wel.. Vond het erg ironischquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:48 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Derde dijk. Zet je leesbril even op.![]()
Voor zuiver gebruik..quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:34 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
"Voor louter gebruik" maakt google translate er van. Niet een bijzonder diepzinnige spreuk of mis ik weer een diepere filosofische betekenis?![]()
Perceel lijkt geen eigendom te worden maar huur/erfpacht.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:00 schreef qajariaq het volgende:
[..]
En dan in ZH een perceel van 500 meter erbij lijkt mij de prijs niet verkeerd. Het is wel klein maar volkomen nieuw en vrijstaand.
Oeps, nieuwe pagina niet gezien....![]()
but ofcourse... Is dit het nieuwe normaal?quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Perceel lijkt geen eigendom te worden maar huur/erfpacht.voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de![]()
Het is "voor zuiver gebruik". Ook niet echt diepzinnig maar sluit beter aan bij de zuiverende functie van een wastafel.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:34 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Ben benieuwd, kun je de ironie er achter uitleggen?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:18 schreef hoechst het volgende:
Begreep ik ook wel.. Vond het erg ironischIk ga naar huis.![]()
Dat je in Zuid-Holland voor 235.000 geen huis(je) op 500m² eigen grond kunt kopen?quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:51 schreef marcel.de het volgende:
[..]
but ofcourse... Is dit het nieuwe normaal?
Denk het wel, de grond is al minstens het dubbele waard als er op gebouwd mag worden.![]()
Ik vind het wel bijzonder dat je in Zuid Holland 235k betaald voor een groot uitgevallen caravan die je niet met je auto kan verplaatsen op een gehuurd stukje grond wat lijkt mij ook nog eens gedeeld isquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je in Zuid-Holland voor 235.000 geen huis(je) op 500m² eigen grond kunt kopen?
Denk het wel, de grond is al minstens het dubbele waard als er op gebouwd mag worden..
![]()
Welke vaas nepbloemen zullen we vandaag eens op tafel zetten?
https://www.funda.nl/koop(...)84-de-wijde-blik-28/The love you take is equal to the love you make.![]()
Welkom in het rouwcentrum 'de wijde blik'. Levensloopbestendige woning ook nog.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:26 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)84-de-wijde-blik-28/"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Godsallejezus zoveel bloemen krijg ik nieteens van sp3c. En hij doet iets met bloemen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:26 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)84-de-wijde-blik-28/
Niemand weet wat.![]()
Jij bent ook nog gewoon onder de levenden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Godsallejezus zoveel bloemen krijg ik nieteens van sp3c. En hij doet iets met bloemen.
Niemand weet wat.![]()
Daar in het midden heeft de kist gestaan. In de 'Levensloopbestendige' woning. Dat ziet toch iedereen.
[ Bericht 0% gewijzigd door capricia op 23-02-2024 22:32:05 ]"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Godsallejezus zoveel bloemen krijg ik nieteens van sp3c. En hij doet iets met bloemen.
Niemand weet wat.Jullie denken dat het échte bloemen zijn?!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij bent ook nog gewoon onder de levenden.![]()
Daar in het midden geeft de kist gestaan. In de 'Levensloopbestendige' woning. Dat ziet toch iedereen.The love you take is equal to the love you make.![]()
Kist eruit, makelaar er in.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
[..]
Jullie denken dat het échte bloemen zijn?!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
quote:De onderneming Kunstbloemen enzo is gevestigd op De Wijde Blik 28 te MUNTENDAM en is actief in de branche Vervaardiging van overige goederen n.e.g.. Het bedrijf is bij de kamer van koophandel geregistreerd onder kvk nummer 83460225 en is gelegen in Muntendam met Oude Verlaat in de gemeente Menterwolde. Bij Kunstbloemen enzo is 1 persoon werkzaam.![]()
[off topic] huh? heb ik iets gemist[/off topic]quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niemand weet wat.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
Ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:40 schreef Ole het volgende:
[..]
[off topic] huh? heb ik iets gemist[/off topic]The love you take is equal to the love you make.![]()
Op dat adres zit een kunstbloemen handel: https://www.oozo.nl/bedri(...)28/kunstbloemen-enzoquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij bent ook nog gewoon onder de levenden.![]()
Daar in het midden heeft de kist gestaan. In de 'Levensloopbestendige' woning. Dat ziet toch iedereen.![]()
![]()
https://www.funda.nl/koop(...)rtseweg-568/#foto-29
Lekker veel privacy op de wc
En een apart urinoir op de gang?
"Op de overloop vind je nog een urinoir met fonteintje en de vlizotrap welke je naar de vliering brengt."![]()
Kwam deze mysterieuze woning tegen op funda. Misschien wel bedrijf pyr-oil-1 bv failliet oid:
https://www.funda.nl/koop/leersum/huis-43499597-bovenhaarweg-1/
Bijna geen informatie, geen fotos van het huis, alleen van het hek. Ik ken die buurt en ben altijd wel nieuwsgierig geweest wat er nu staat.
Na wat googlen kwam ik op deze woning uit, in spaanse stijl met binnenzwembad, bioscoop en zeer merkwaardig interieur. Wel mooie spaanse stijl verder buiten. Fotos zijn wel bijzonder:
Meer fotos:
https://docplayer.nl/105825926-Bovenhaarweg-1-leersum.html
Zal wel tussen de drie en vijf miljoen zijn, gok ik.![]()
Lekker schijten en dan in de stank gaan slapenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:32 schreef Morgane89 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)rtseweg-568/#foto-29
Lekker veel privacy op de wc
En een apart urinoir op de gang?
"Op de overloop vind je nog een urinoir met fonteintje en de vlizotrap welke je naar de vliering brengt."
![]()
![]()
Heb je gezien hoe ver het anders lopen is om in de nacht even te moeten plassen? Voor het zicht kan je er een deurtje of gordijn voor maken en verder kan je natuurlijk afspreken daar alleen te pissen. Als het een kerel alleen was geweest had er een alleen urinoir gehangen denk ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 07:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
Lekker schijten en dan in de stank gaan slapen![]()
Dat urinoir op de gang doet me denken aan het huis waar ik geboren ben. Daar was alleen beneden een toilet. ‘s Nachts stond er boven voor de kinderen een po op de overloop.
The love you take is equal to the love you make.![]()
mooi zeg! alles! kijk er naar en je hebt het.quote:uiteindelijk lukt altijd alles![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Beetje jammer dat het waarschijnlijk een piepklein toefje boven m'n budget ligt![]()
![]()
De tiende kan het zomaar gebeuren.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:43 schreef MissRelin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Beetje jammer dat het waarschijnlijk een piepklein toefje boven m'n budget ligttoch
![]()
![]()
Technisch gezien ja, maar dan moet je wel meedoenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:29 schreef Rob het volgende:
[..]
De tiende kan het zomaar gebeuren.toch
![]()
![]()
Altijd een eigen gewelfde kelder willen hebben, sla dan nu je slag
Sla dan nu je slag voor slechts 3,6miljoen in het centrum van MaastrichtTics van je petten.![]()
Een studentenkamer, maar dan mag je in je eigen knoflookkooklucht slapen ipv een gedeelde keuken te hebbenquote:Op zondag 3 maart 2024 13:02 schreef AchJa het volgende:
Ik weet niet of dit hier is toegestaan...![]()
[ x ]
Hier de Funda link.![]()
Sorry, maar zoveel geld uitgegeven aan huis en inrichting en dan zo weinig smaak hebbenquote:
Wat een foeilelijke inrichting.![]()
Wel alle stijlen door elkaar inderdaad. Die tv achter de houtblokken vind ik echt lelijk.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Sorry, maar zoveel geld uitgegeven aan huis en inrichting en dan zo weinig smaak hebben
Wat een foeilelijke inrichting.
Van die patio een tuintje maken en dan een prikhekje om het huis, dan kan je al dat gras prima gebruiken voor IJslandse paarden of schapen.
De manier van editen van die film vind ik ook niet fijn. Maar als ik dat huis cadeau krijg hoor je mij niet klagen hoor.![]()
Stel ik krijg het cadeau, ik vind de locatie erg mooi. Het huis op zich heeft wat, maar zou daar een paar ton aan moeten verspijkeren. Goed, die zou ik hebben want mijn huis verkopen.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:09 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Wel alle stijlen door elkaar inderdaad. Die tv achter de houtblokken vind ik echt lelijk.
Van die patio een tuintje maken en dan een prikhekje om het huis, dan kan je al dat gras prima gebruiken voor IJslandse paarden of schapen.
De manier van editen van die film vind ik ook niet fijn. Maar als ik dat huis cadeau krijg hoor je mij niet klagen hoor.
Denk dat ik het eerder zou verpatsen en er een villa in Frankrijk ofzo voor zou kopen
Als ik het geld had om het te kopen zou ik het zeker niet kopen.![]()
Wordt ook aangeboden door DAK Woningbeleggingen. Nou dan weet je het wel.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:02 schreef AchJa het volgende:
Ik weet niet of dit hier is toegestaan...![]()
[ x ]
Hier de Funda link.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Pareltje voor slechts ¤75.000 !
https://www.funda.nl/koop/wierum/huis-89861618-haadstrjitte-3/
Ik ken het dorpje toevallig omdat ik er wel eens foto's maak, vanaf de dijk in dit geval![]()
![]()
Oh, daar komen we ook wel eens! Om te wandelen, en dan koffie met appelgebak bij ta etablissement op de hoek.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
Pareltje voor slechts ¤75.000 !
https://www.funda.nl/koop/wierum/huis-89861618-haadstrjitte-3/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ken het dorpje toevallig omdat ik er wel eens foto's maak, vanaf de dijk in dit geval
[ afbeelding ]
Mooie foto, trouwens.The love you take is equal to the love you make.![]()
En nu kan je er nog wonen ook, iedere dag koffie met appelgebak!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, daar komen we ook wel eens! Om te wandelen, en dan koffie met appelgebak bij ta etablissement op de hoek.
Mooie foto, trouwens.![]()
![]()
Dan zou het zijn om de rust en het weidse uitzicht.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En nu kan je er nog wonen ook, iedere dag koffie met appelgebak!The love you take is equal to the love you make.![]()
Ik vind de "Vergelijkbaar in de buurt" onderaan de funda-pagina ook wel opmerkelijk
Of ben ik de enige die iets in Frankrijk en iets in Lesbos voorgeschoteld krijg?Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Nee, ik zie het ook. Vergelijkbaar qua prijs.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:01 schreef flipsen het volgende:
Ik vind de "Vergelijkbaar in de buurt" onderaan de funda-pagina ook wel opmerkelijk
Of ben ik de enige die iets in Frankrijk en iets in Lesbos voorgeschoteld krijg?Al staat er ‘in de buurt’.
The love you take is equal to the love you make.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: