Waar zie/lees je dat van dat bidet? En waar zie je die stempels?quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:28 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Prachtig. Hopelijk is er na de renovatie nog wat van de sfeer behouden. Wanneer was een bidet naast het bed in de mode? De bouwstempels om het plafond te steunen op het 1e overloop vallen wel een beetje uit de toon.
360° foto'squote:Op woensdag 17 januari 2024 20:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar zie/lees je dat van dat bidet? En waar zie je die stempels?
Thanks.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:39 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
360° foto's
https://www.funda.nl/koop(...)60-foto-slaapkamer2
https://www.funda.nl/koop(...)#360-foto-overloop1
Wel handig..quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:28 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Prachtig. Hopelijk is er na de renovatie nog wat van de sfeer behouden. Wanneer was een bidet naast het bed in de mode?
quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:58 schreef Zedi het volgende:
Heel veel Lego… Deze dozen en auto's zijn nog maar het topje van de ijsberg.. Het huis, eigenlijk de huizen staan vol.
Vraag me af voor hoeveel euro Lego er staat, zal wel om een 5-cijferig bedrag gaan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je de 380 graden foto's bekijkt dan kan de 375 wel kloppen. Allemaal kleine hokjes. Met per etage een kleine badkamer.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Volgens mij mist er een plattegrond... Ik zie in de tekst 8 slaapkamers maar vind ze niet op de plattegrond.
Ook vraag ik me af of die 375 m² wel klopt. Mijn huis heeft 410 m² en dit lijkt me toch echt groter als ik het zo zie, ook gezien het een voormalig hotel is geweest.
Verder wel leuk object voor weinig geld. Is wel wat moois van te maken.
Ik was juist benieuwd naar al die kleine hokjes maar kwam ze helaas niet tegen op de plattegrond.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:53 schreef z80 het volgende:
[..]
Als je de 380 graden foto's bekijkt dan kan de 375 wel kloppen. Allemaal kleine hokjes. Met per etage een kleine badkamer.
Of een goed restaurant waar je ook kunt overnachten.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik was juist benieuwd naar al die kleine hokjes maar kwam ze helaas niet tegen op de plattegrond.
Wel een hoop werk om daar wat van te maken, mag je wat muren door mag gaan breken... Of je begint weer opnieuw een hotel, dan is het juist een voordeel
Omg, dat kan toch nooit fris ruiken rond de wcquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:54 schreef virl3 het volgende:
Ik zat ff te kijken wat er bij mij in de buurt te koop is, en ik deze mooie badkamer in een woning!
Die vind ik wel in dit topic passen.
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)kallenbroekerweg-31/
Voor de hoeveelheid ruimte die ze hebben vind ik 5-cijfers nog wel meevallen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:58 schreef Zedi het volgende:
Heel veel Lego… Deze dozen en auto's zijn nog maar het topje van de ijsberg.. Het huis, eigenlijk de huizen staan vol.
Vraag me af voor hoeveel euro Lego er staat, zal wel om een 5-cijferig bedrag gaan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verplicht zittenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:27 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Omg, dat kan toch nooit fris ruiken rond de wc
Je mag wel eerst of een vergunning gaan aanvragen of een deel gaan afbrekenquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:58 schreef Zedi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Engeland heb ik best veel badkamers (incl wc) met hoogpolig tapijt gezienquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:27 schreef valentijn101 het volgende:
Omg, dat kan toch nooit fris ruiken rond de wc
Sommige mensen kunnen dan nog onder de bril door plassen!quote:
🙋♂️quote:Op zaterdag 20 januari 2024 07:06 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen dan nog onder de bril door plassen!
Meestal alleen op de vloer toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In Engeland heb ik best veel badkamers (incl wc) met hoogpolig tapijt gezienDat is echt heel raar.
quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:54 schreef Tlaloc het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)-vleutenseweg-405-6/
Deze al voorbij gekomen? Weet niet of ik moet lachen of huilen.
Dan maar zo:
quote:Binnengekomen in je woning zit je gerust, wetende dat het gebouw voldoet aan alle brandveiligheidseisen en is voorzien van gekoppelde rookmelders.
165.000 euro voor 17m2 geen geldquote:
Wat een verder ongelofelijk saai huis. En dat moet dan 1 miljoen kosten..quote:
En als je na het eten doucht meteen afwassen.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:24 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Je kunt dan wel tijdens het douchen even snel door je pannen roeren..
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |