Heeft Hitler daar gewoond🤔🤔🤔quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:33 schreef Iemand91 het volgende:
Hier hoeft voor mij geen strik om, ik neem het zo wel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
D'oh!
https://www.funda.nl/koop/westervelde/huis-43460400-derde-dijk-2/
En dan in ZH een perceel van 500 meter erbij lijkt mij de prijs niet verkeerd. Het is wel klein maar volkomen nieuw en vrijstaand.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer een tiny house wel 30-40K kostte, maar toen ik pre-euro naar een nieuwe recreatiewoning (lees stacaravan) keek was een winterharde variant al 100.000 gulden, dus ¤ 45.000... en dan praten we over 1997.
Begreep ik ook wel.. Vond het erg ironischquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:48 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Derde dijk. Zet je leesbril even op.
Voor zuiver gebruik..quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:34 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
"Voor louter gebruik" maakt google translate er van. Niet een bijzonder diepzinnige spreuk of mis ik weer een diepere filosofische betekenis?
Perceel lijkt geen eigendom te worden maar huur/erfpacht.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:00 schreef qajariaq het volgende:
[..]
En dan in ZH een perceel van 500 meter erbij lijkt mij de prijs niet verkeerd. Het is wel klein maar volkomen nieuw en vrijstaand.
Oeps, nieuwe pagina niet gezien....
but ofcourse... Is dit het nieuwe normaal?quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Perceel lijkt geen eigendom te worden maar huur/erfpacht.
Het is "voor zuiver gebruik". Ook niet echt diepzinnig maar sluit beter aan bij de zuiverende functie van een wastafel.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:34 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
"Voor louter gebruik" maakt google translate er van. Niet een bijzonder diepzinnige spreuk of mis ik weer een diepere filosofische betekenis?
Ben benieuwd, kun je de ironie er achter uitleggen?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:18 schreef hoechst het volgende:
Begreep ik ook wel.. Vond het erg ironisch
Dat je in Zuid-Holland voor 235.000 geen huis(je) op 500m˛ eigen grond kunt kopen?quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:51 schreef marcel.de het volgende:
[..]
but ofcourse... Is dit het nieuwe normaal?
Ik vind het wel bijzonder dat je in Zuid Holland 235k betaald voor een groot uitgevallen caravan die je niet met je auto kan verplaatsen op een gehuurd stukje grond wat lijkt mij ook nog eens gedeeld isquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je in Zuid-Holland voor 235.000 geen huis(je) op 500m˛ eigen grond kunt kopen?
Denk het wel, de grond is al minstens het dubbele waard als er op gebouwd mag worden.
Welkom in het rouwcentrum 'de wijde blik'. Levensloopbestendige woning ook nog.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:26 schreef Lienekien het volgende:
Welke vaas nepbloemen zullen we vandaag eens op tafel zetten?
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)84-de-wijde-blik-28/
Godsallejezus zoveel bloemen krijg ik nieteens van sp3c. En hij doet iets met bloemen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:26 schreef Lienekien het volgende:
Welke vaas nepbloemen zullen we vandaag eens op tafel zetten?
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)84-de-wijde-blik-28/
Jij bent ook nog gewoon onder de levenden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Godsallejezus zoveel bloemen krijg ik nieteens van sp3c. En hij doet iets met bloemen.
Niemand weet wat.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Godsallejezus zoveel bloemen krijg ik nieteens van sp3c. En hij doet iets met bloemen.
Niemand weet wat.
Jullie denken dat het échte bloemen zijn?!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij bent ook nog gewoon onder de levenden.![]()
Daar in het midden geeft de kist gestaan. In de 'Levensloopbestendige' woning. Dat ziet toch iedereen.
Kist eruit, makelaar er in.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
[..]
Jullie denken dat het échte bloemen zijn?!
quote:De onderneming Kunstbloemen enzo is gevestigd op De Wijde Blik 28 te MUNTENDAM en is actief in de branche Vervaardiging van overige goederen n.e.g.. Het bedrijf is bij de kamer van koophandel geregistreerd onder kvk nummer 83460225 en is gelegen in Muntendam met Oude Verlaat in de gemeente Menterwolde. Bij Kunstbloemen enzo is 1 persoon werkzaam.
[off topic] huh? heb ik iets gemist[/off topic]quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niemand weet wat.
Ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:40 schreef Ole het volgende:
[..]
[off topic] huh? heb ik iets gemist[/off topic]
Op dat adres zit een kunstbloemen handel: https://www.oozo.nl/bedri(...)28/kunstbloemen-enzoquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij bent ook nog gewoon onder de levenden.![]()
Daar in het midden heeft de kist gestaan. In de 'Levensloopbestendige' woning. Dat ziet toch iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |