Maar sommige mensen willen niet naar rechts maar rechtdoor.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Elke auto die niet naar rechts gaat als dat alang kan.
Kan dit niet ontkennen. Maar ik bumperkleef je omdat je niet doorrijdt in je Picanto. Ik rij links omdat ik vaak 120 of hoger rij. En ik doe (soms) geen knipperlicht aan als er niemand staat te wachten of achter me rijdt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:59 schreef Nagelslak het volgende:
De meest irritante vind ik die lui die in een Civic VTEC 1996 rijden. Nooit knipperlicht aan, bumperklevers en links rijders. Als we dan toch al generaliseren.
Serieus, en dan zeggen ze dat 'er gevaarlijke situaties ontstaan op de snelweg als mensen te hard rijden'.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Elke auto die niet naar rechts gaat als dat alang kan.
Waarom maken die mensen van hun probleem mijn probleem? Hebben mensen vaker een handje van, met allerlei zaken, valt me op.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar sommige mensen willen niet naar rechts maar rechtdoor.
Ik rij geen picanto. Ga op de fiets. Heb een Shelby gt350h ‘67 voor een tour.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:24 schreef Muisje_ het volgende:
[..]
Kan dit niet ontkennen. Maar ik bumperkleef je omdat je niet doorrijdt in je Picanto. Ik rij links omdat ik vaak 120 of hoger rij. En ik doe (soms) geen knipperlicht aan als er niemand staat te wachten of achter me rijdt.
Kia picanto rijder gespotquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:50 schreef Selenophilia het volgende:
Mercedes
Bmw
Audi
Onvolwassen jongens, pooier auto’s, gladde jongens, uitslovers, ordinair, aso’s. Eye roll
Dit ja.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Volvo rijders
Oudere mannen die niet kunnen rijden en bewust een veilige auto kopen voor als het mis gaat
Dat ze onderweg andere mensen hiermee in gevaar brengen interesseert ze geen reet
Zij zijn veilig en zo rijden ze ook![]()
Ook nee...alhoewel het misschien best interessant is.quote:Op zaterdag 26 augustus
[quote][b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2689241/1/25#p210433911]zaterdag 26 augustus 2023 19:00 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Pooier gespot.
En nee.
Rustigquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:01 schreef smizy het volgende:
[..]
Ook nee...alhoewel het misschien best interessant is.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:05 schreef Emmerdeur het volgende:
Alles met het woord hybrid erin
Die rijden zelden door
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:05 schreef Emmerdeur het volgende:
Alles met het woord hybrid erin
Die rijden zelden door
Weinig verschil met de files hier dusquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:35 schreef Managarm het volgende:
Bedrijfsbestelbusjes, gruwelijk irritant omdat ze nooit de spiegels gebruiken. Leuk hoor zo'n geblindeerde achterkant maar je hebt toch echt zijspiegels. Gelukkig heb ik er weinig last meer van, grootste file hier is een kudde schapen.
Nou ja dat hangt ervan af wie je het vraagt. Ik zelf denk niet het hoogste van mensen die plezier halen uit lawaai van hun auto. Maar als je dat zelf leuk vindt en anderen niet tot last bent (niet in woonwijken extra onnodig lawaai maakt) dan ben je wat mij betreft niet sneu of een sneuquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:19 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ik heb 20 jaar oude V40.. En ik Op snelwegen rijd ik nog vaak 120 km/u omdat dat auto heerlijk bromt...
Ben ik een sneu?
Die van mij was een sedan, dus daar was sowieso weinig aan te pimpen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:41 schreef SOG het volgende:
Civics met max 115pk, bereden door mensen die net doen alsof ze een snelle auto hebben. Vaak een dikke pijp eronder met een dikke sound maar je auto is zo traag als dikke stront door een trechtertje.
Blasfemiequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van mij was een sedan, dus daar was sowieso weinig aan te pimpen.
Overigens heeft mijn zoon hem nog wel eens in een parkeergarage in Arnhem zien staan nadat hij hem ingeruild had, toen had iemand er rode velgen onder gezet![]()
![]()
![]()
De Coupes/CRX'en werden inderdaad het vaakst "verfraaid" door de petjesmannetjes, maar de sedans en gewone hatchbacks zijn evengoed nog wel gewild bij die groep. Het is zelfs vrij lastig om een niet-extreem verlaagde Civic Shuttle te vinden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van mij was een sedan, dus daar was sowieso weinig aan te pimpen.
Overigens heeft mijn zoon hem nog wel eens in een parkeergarage in Arnhem zien staan nadat hij hem ingeruild had, toen had iemand er rode velgen onder gezet![]()
![]()
![]()
Het is niet die lawaai, maar auto rijdt gewoon lekkerder op 120 dan met 100. Alsof ie voor gemaakt is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:32 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Nou ja dat hangt ervan af wie je het vraagt. Ik zelf denk niet het hoogste van mensen die plezier halen uit lawaai van hun auto. Maar als je dat zelf leuk vindt en anderen niet tot last bent (niet in woonwijken extra onnodig lawaai maakt) dan ben je wat mij betreft niet sneu of een sneu
Het is vaak een dure bak die graag op links rijstrook rijden.. Maar als ze rechts en traag rijden, zitten ze vaak aan de telefoon.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:53 schreef Document1 het volgende:
Golf, audi en dat soort volk. Altijd schijt aan iedereen en denken dat de snelweg er alleen ligt voor zichzelf en hun doorgesnoven bijrijder.
Meeste “dure” bakken hebben een luxe ingebouwde carkit dus zal wel meevallenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:54 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Het is vaak een dure bak die graag op links rijstrook rijden.. Maar als ze rechts en traag rijden, zitten ze vaak aan de telefoon.
Is toch zo?quote:
Niet echt een terechte klacht, het gros is leaserijders die alleen maar een hybride namen voor de lagere bijtelling, niet omdat het milieu of zuinig rijden ze wat kon schelen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:16 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Is toch zo?
Hebben ze extra kracht van accu gaan ze potje zitten zuinig rijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |