Maar sommige mensen willen niet naar rechts maar rechtdoor.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Elke auto die niet naar rechts gaat als dat alang kan.
Kan dit niet ontkennen. Maar ik bumperkleef je omdat je niet doorrijdt in je Picanto. Ik rij links omdat ik vaak 120 of hoger rij. En ik doe (soms) geen knipperlicht aan als er niemand staat te wachten of achter me rijdt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:59 schreef Nagelslak het volgende:
De meest irritante vind ik die lui die in een Civic VTEC 1996 rijden. Nooit knipperlicht aan, bumperklevers en links rijders. Als we dan toch al generaliseren.
Serieus, en dan zeggen ze dat 'er gevaarlijke situaties ontstaan op de snelweg als mensen te hard rijden'.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Elke auto die niet naar rechts gaat als dat alang kan.
Waarom maken die mensen van hun probleem mijn probleem? Hebben mensen vaker een handje van, met allerlei zaken, valt me op.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar sommige mensen willen niet naar rechts maar rechtdoor.
Ik rij geen picanto. Ga op de fiets. Heb een Shelby gt350h ‘67 voor een tour.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:24 schreef Muisje_ het volgende:
[..]
Kan dit niet ontkennen. Maar ik bumperkleef je omdat je niet doorrijdt in je Picanto. Ik rij links omdat ik vaak 120 of hoger rij. En ik doe (soms) geen knipperlicht aan als er niemand staat te wachten of achter me rijdt.
Kia picanto rijder gespotquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:50 schreef Selenophilia het volgende:
Mercedes
Bmw
Audi
Onvolwassen jongens, pooier auto’s, gladde jongens, uitslovers, ordinair, aso’s. Eye roll
Dit ja.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Volvo rijders
Oudere mannen die niet kunnen rijden en bewust een veilige auto kopen voor als het mis gaat
Dat ze onderweg andere mensen hiermee in gevaar brengen interesseert ze geen reet
Zij zijn veilig en zo rijden ze ook![]()
Ook nee...alhoewel het misschien best interessant is.quote:Op zaterdag 26 augustus
[quote][b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2689241/1/25#p210433911]zaterdag 26 augustus 2023 19:00 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Pooier gespot.
En nee.
Rustigquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:01 schreef smizy het volgende:
[..]
Ook nee...alhoewel het misschien best interessant is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |