Met dit topic bedoel ik dus dat je vertelt welke soort auto (merk) je het vervelendste vindt om voor je te hebben rijden. Natuurlijk kan ieder weldenkend mens zich indenken dat bij bepaalde automerken ook bepaalde type mensen en rijstijlen horen, en ik heb dan ook graag dat deze ook omschreven worden.
TS trapt af:
1. Kia Picanto. Kon dit subtype nauwelijks typen zonder een rilling van walging. Type mens: altijd van die blonde vrouwtjes die eigenlijk niet durven te rijden en op de snelweg als een malloot met een recordlage snelheid van links naar rechts zwalken, maar er heilig van overtuigd zijn dat ze oh zo sportief zijn in hun leuke autootje. Als er een vent in zit is dit gewoon diep triest, ga ik verder niks meer over zeggen.
2. De Volkswagen Up. Ook zelfde type vrouw, maar deze kunnen soms toch nog nét wat beter en rustiger doorrijden (dus dat scheelt). Als er een vent in zit is het vaak iemand die denkt dat hij in een maserati de snelweg domineert (en hij overschat de cm's in de broek net zo erg als dat hij dat met zijn auto doet).
3. De Renault Twingo. Al het bovenstaande, maar dan x10.
Misschien haat ik over het algemeen kleine kutautootjes, wellicht nog niet eens zozeer de auto zelf, maar het volk wat er inzit, wat mijn rijplezier in mijn

Civic VTEC 1996

gewoon zeer ernstig aantast.