Doordenkertje op vrijdagavondquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:41 schreef Janneke141 het volgende:
Ik had mijn antwoord (fiets) al ingevuld toen ik bedacht dat de vraag dubbelzinnig was. Ik maak het vaakst gebruik van de fiets, maar het meest van de auto. Als in: aantal ritten vs. aantal kilometers.
Voor mij hetzelfde. Ik pak meestal de fiets maar maak wel meer kilometers in de auto.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:41 schreef Janneke141 het volgende:
Ik had mijn antwoord (fiets) al ingevuld toen ik bedacht dat de vraag dubbelzinnig was. Ik maak het vaakst gebruik van de fiets, maar het meest van de auto. Als in: aantal ritten vs. aantal kilometers.
Geldt denk ik voor de meeste mensen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:47 schreef simonblue het volgende:
maar maak wel meer kilometers in de auto
Ik woon minder dan 5 kilometer van mijn werk, dus ik pak voor woon-werkverkeer de fiets. Ook voor boodschappen doen pak ik de fiets. De auto gebruik ik meestal voor bezoek aan familie en oude vrienden en dat is dan vaak meer dan 100 km enkele reis, dus voor een zo'n bezoekje kan ik heel vaak van en naar werk fietsen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:48 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Geldt denk ik voor de meeste mensen?
Ik kan me niet goed voorstellen dat veel mensen bv 80 km op een dag wegtrappen
Ja doei, werk er hard genoeg voor. Laat laaghangende fruit maar fietsen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:53 schreef simonblue het volgende:
[..]
Ik woon minder dan 5 kilometer van mijn werk, dus ik pak voor woon-werkverkeer de fiets. Ook voor boodschappen doen pak ik de fiets. De auto gebruik ik meestal voor bezoek aan familie en oude vrienden en dat is dan vaak meer dan 100 km enkele reis, dus voor een zo'n bezoekje kan ik heel vaak van en naar werk fietsen.
Zo'n illigaal ding?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:13 schreef dick_laurent het volgende:
Verder heb ik ook nog een electrische step die voor korte ritjes ideaal is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |