abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202042453
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_202042458
Dus!

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:22 schreef minilot het volgende:
Ha leuk @:Miss_Sly! Ik ben er denk ik zondag ook een middagje :) Veel plezier alvast en jup, altijd stappen genoeg op zo'n dag :Y

Mijn gewicht is nog steeds wat geschrokken van het sushifestijn eerder deze week :')

Lijst!
T: Koffie
B: Anderhalf uur baantjes getrokken in het zwembad, uurtje wandelen
D: Spinazietortillas met hummus, gekaramelliseerde rode ui, gegrilde rode paprika, artisjokhart, mesclunsla en beetje geitenkaas. Toe mango, ananas en plantaardige chocoladevla :)
T: Mogelijk vanavond nog wat speciaalbier
  vrijdag 5 november 2021 @ 12:48:30 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202042860
Vanmorgen een uur gewandeld met de nieuwste Volksjury in mijn oren, daarna nog dingen gedaan dus de 10.000 stappen zitten al weer in de pocket. :s)
pi_202042993
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:23 schreef minilot het volgende:
Dus!
[..]

Ik ben die met twee tienermeiden en man met gipsen arm :')
Het was de meiden beloofd en we hebben al tickets, dus we gaan maar gewoon. Misschien blijft man ook wel thuis, ligt eraan hoe het gaat.
Ik heb er wel zin in, groot Eftelingfan hier O+

Anderhalf uur baantjes is wel heftig, trouwens!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_202043004
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:48 schreef BE het volgende:
Vanmorgen een uur gewandeld met de nieuwste Volksjury in mijn oren, daarna nog dingen gedaan dus de 10.000 stappen zitten al weer in de pocket. :s)
Wat is Volksjury?
Lekker bezig al, in ieder geval.
  vrijdag 5 november 2021 @ 13:04:45 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202043120
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wat is Volksjury?
Lekker bezig al, in ieder geval.
Hele leuke truecrime podcast van twee Belgische meiden. ;)
pi_202043175
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:04 schreef BE het volgende:

[..]
Dat klinkt tof. Waar op internet kun je dat vinden?
ROBODEMONS..................|:(
pi_202043193
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:04 schreef BE het volgende:

[..]
ah, truecrime klinkt goed!
Ken je Root of evil, een Amerikaanse podcast over de Black Dahlia moord in LA (?) in 1947? Vond ik ook tof.
  vrijdag 5 november 2021 @ 15:16:19 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202044357
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:08 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Dat klinkt tof. Waar op internet kun je dat vinden?
Via spotify, itunes bijvoorbeeld. Ik luister via een app ‘pocketcast’. Gratis te downloaden en makkelijk om bij te houden.

@miss_sly Die ken ik idd.
pi_202044904
Ik kocht een dadelreep bij de bakker waarvan ik de helft vandaag en de helft morgen zou eten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202045131
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kocht een dadelreep bij de bakker waarvan ik de helft vandaag en de helft morgen zou eten.
SPOILER
:') ! Kudos voor de gedachte.

Docuserie (Un)Well op Netflix heeft een ep over vasten, voor de liefhebbers.
pi_202045143
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:21 schreef Holyme het volgende:

[..]
:') ! Kudos voor de gedachte.

Ooo! Een vriendin van me heeft "kritiek" op mijn geOMAD. Is deze docu voor of tegen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_202045203
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ooo! Een vriendin van me heeft "kritiek" op mijn geOMAD. Is deze docu voor of tegen?
Nog niet helemaal gekeken, maar tot dusver nemen die afleveringen geen standpunt in, belichten het onderwerp van verschillende kanten. IF, OMAD, watervasten en intuïtief eten is al even aangetikt nu.

Edit, gaat nu al even over watervasten waar mensen ergens anders heen gaan om langdurig te vasten (deels bij een creepy gast, deels bij een arts, die ook wel creepy is eigenlijk :+ )

[ Bericht 17% gewijzigd door Holyme op 05-11-2021 16:42:27 ]
pi_202045338
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:27 schreef Holyme het volgende:

[..]
Nog niet helemaal gekeken, maar tot dusver nemen die afleveringen geen standpunt in, belichten het onderwerp van verschillende kanten. IF, OMAD, watervasten en intuïtief eten is al even aangetikt nu.
Watervasten klinkt nu al fascinerend *O*
pi_202046013
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik merk dat het '3 maaltijden eten per dag' er bij veel mensen echt wel ingestampt zit. :Y En dat OMAD bij veel van die mensen gelijk de gedachte oproept dat je jezelf uithongert. Ik zie mezelf ook nog wel echt OMAD doen, maar vooralsnog heb ik de kinderen te klein/te laat van m'n werk om dan elke dag een gevarieerde maaltijd op tafel te zetten. Plus, ik ben ook echt een sociale eter en lunch dus graag op werk en/of uitgebreid in het weekend met de hele fam. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_202046026
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 17:43 schreef Nanuke het volgende:

[..]
Ik merk dat het '3 maaltijden eten per dag' er bij veel mensen echt wel ingestampt zit. :Y En dat OMAD bij veel van die mensen gelijk de gedachte oproept dat je jezelf uithongert. Ik zie mezelf ook nog wel echt OMAD doen, maar vooralsnog heb ik de kinderen te klein/te laat van m'n werk om dan elke dag een gevarieerde maaltijd op tafel te zetten. Plus, ik ben ook echt een sociale eter en lunch dus graag op werk en/of uitgebreid in het weekend met de hele fam. :P
Ja ik doe NIKS op het moment. Ik zie weinig mensen, heb geen werk, dus geen afleiding of iets. Ben benieuwd hoe het me bevalt als ik wel weer werk...
pi_202046088
Dat heeft zeker z'n voordelen. Ik denk dat als ik echt die knop om zou gooien ik het wel zou kunnen, ook met alle dingen die me tegenhouden. Ik ben er alleen nog niet achter of ik het wil.
pi_202046511
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 17:43 schreef Nanuke het volgende:

[..]
Ik denk dat de meeste mensen 3 maaltijden per dag gewoon prettig vinden. Tenminste, dat is voor mij zo.

Maar als je zelf merkt dat je beter functioneert met 1 of 2 maaltijden, moet je dat vooral doen. We zijn allemaal verschillend, dus ik geloof zelf niet zo in dat één soort ‘dieet’ voor iedereen werkt.
pi_202047000
O+ volgestampt met chili O+
  vrijdag 5 november 2021 @ 20:31:47 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202048325
Wij aten ‘monkey platter’ en ik was een baviaan. :’)

Verder een ok dag qua eten want ik reed 2 banden lek en moest wachten op hulp en toen bij de bandenboer en… en…
Ik heb 5,5 uur gedaan over iets dat 2uur zou duren. -O-

Lekker DP! :Y

[ Bericht 36% gewijzigd door BE op 05-11-2021 21:52:14 ]
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 22:43:10 #21
5428 crew  miss_sly
pi_202049995
Wij gaan zondag niet naar de Efteling. De bestie van dochter die mee zou gaan, testte net positief -O-
pi_202050125
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 22:43 schreef miss_sly het volgende:
Wij gaan zondag niet naar de Efteling. De bestie van dochter die mee zou gaan, testte net positief -O-
Dat is mooi shit -O-

Ik had voor de tweede week op rij een drop op vrijdagochtend. Donderdag is ook wel m'n actiefste dag meestal. Vorige week van hele week tussen 59.9-60.2 naar 59.3, deze keer hele week tussen 59.15-59.45 en drop naar 58.35. Ik begin bij @minilot in de buurt te komen!

Vanavond sushi, dus morgenochtend is de drop vast weer verdwenen haha, maar dat is ingecalculeerd.
pi_202051537
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 05:40 schreef Sometimes het volgende:

[..]
Nog steeds slechte nachten hier helaas. Vorige week was het stress / malen, nu ben ik gewoon overdreven vroeg wakker.

Weer een plus deze week, weer niet onverwacht. Spanning was na maandag behoorlijk teruggelopen, maar wel 2 etentjes en geen sport (want verkouden).

Startpunt: 150,0
Huidig: 142,2
Afgelopen week: +0,8
De nachten waren afgelopen week wat beter. Ben nu wel vroeg wakker maar lag er gisteren al rond 21:00u in (mag met een nacht van bijna 8 uur niet klagen).

Een onverwachte (en gevoelsmatig onverdiende) min deze week; zo verstandig heb ik me niet gedragen. Nog steeds niet gesport vanwege naweeën verkoudheid die weer terug lijkt te komen.

Huidig: 141,4
Afgelopen week: -0,8
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_202053375
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 06:01 schreef Sometimes het volgende:

[..]
De nachten waren afgelopen week wat beter. Ben nu wel vroeg wakker maar lag er gisteren al rond 21:00u in (mag met een nacht van bijna 8 uur niet klagen).

Een onverwachte (en gevoelsmatig onverdiende) min deze week; zo verstandig heb ik me niet gedragen. Nog steeds niet gesport vanwege naweeën verkoudheid die weer terug lijkt te komen.

Hoera voor de min *O*
pi_202053588
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
O+ volgestampt met chili O+
Ok, ook bij OMAD bestaat er zo iets als een te grote maaltijd, kolere :')
pi_202055182
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 20:36 schreef Myraela het volgende:
Planning morgen:
L: Haveryoghurt met chocolade muesli en mandarijntjes
D: Uiteten. Als ik de menukaart bekijk dan gaan we denk ik voor de veggie platter. Met portobello, tarte tartin van ui, miso aubergine, arancini, bahji, jackfruit bun en dips om te delen. :9
Daar kwam nog bij: 1 boterham, blokje pure chocolade en een broodje kruidenboter vooraf. Avondeten was echt heerlijk. :9 Wel veel te veel, maar ben gewoon gestopt toen ik voldoende had.

Vandaag:
L: Heerlijke bowl van The Harvest in Rotterdam. Met zoete aardappel, geroosterde spruiten, bietensalade en boerenkoolsalade. :9~
D: Rijst met linzencurry
T: Puntje taart

En vanochtend al begonnen met een flinke wandeling en een rondje markt, dus de 15.000 stappen hebben we ook al.
pi_202055188
quote:

Fijn dat het nu toch weer naar beneden gaat. Elke min verdien je gewoon hoor, je zal er toch iets goed voor hebben gedaan.
pi_202055281
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 22:58 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Vanavond sushi, dus morgenochtend is de drop vast weer verdwenen haha, maar dat is ingecalculeerd.
Slechts +0.15 :D daar teken ik voor.

quote:

[..]

Wat @Myraela ook al zei: er is niet zoiets als een verdiende of onverdiende min (noch een verdiende of onverdiende plus). En niet sporten vanwege naweeën verkoudheid die terug lijkt te komen klinkt bij uitstek als verstandig gedrag!

@Myraela jouw lijstjes klinken heerlijk!

Ik deed rondje markt vanmorgen. Kaas, geitenkaas, olijfbrood en dubbeldooier eitjes gehaald, en een klef wit bolletje gerookte zalm en klef wit bolletje haring als ontbijt+lunch. Voorlopig zit ik daar nog goed vol van.. vanavond denk ik klein stukje olijfbrood als borrel en avondeten weet ik nog niet. Misschien maak ik omelet met broccoli oid, iig iets met groente want die mis ik wat te vaak laatste tijd.
pi_202055366
Een dagje honger. Zo irritant. (wel genoeg gegeten, honger van de medicijnen daar helpt geen eten tegen).
pi_202057106
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 november 2021 13:46 schreef Myraela het volgende:

[..]
Fijn dat het nu toch weer naar beneden gaat. Elke min verdien je gewoon hoor, je zal er toch iets goed voor hebben gedaan.
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 13:54 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Wat @:Myraela ook al zei: er is niet zoiets als een verdiende of onverdiende min (noch een verdiende of onverdiende plus). En niet sporten vanwege naweeën verkoudheid die terug lijkt te komen klinkt bij uitstek als verstandig gedrag!

Jullie hebben ongetwijfeld gelijk, maar het voelt niet zo.

Ik was vroeger gek op de winter, lekker koud. Tegenwoordig vind ik het al snel te fris. Zo jammer, zorgt ervoor dat ik veel minder (buiten) doe dan voorheen.
It was delicious.
pi_202066472
:@ ochtendsiggie in hoop dat de stuitligging ontstuit :@
pi_202066519
Succes met de bevalling, je krijgt er zoveel moois voor... ehh, laat maar :') Heb je je kleren van voor de bevalling al klaarliggen, en wordt het sushi of biefstuk :7
pi_202066739
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:47 schreef Sometimes het volgende:

[..]
[..]

Ik was vroeger gek op de winter, lekker koud. Tegenwoordig vind ik het al snel te fris. Zo jammer, zorgt ervoor dat ik veel minder (buiten) doe dan voorheen.
Als je een beetje doorloopt, fietst, rent, werkt, tuiniert of whatever dan krijg je het zo warm hoor.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_202066764
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 10:18 schreef Holyme het volgende:
Succes met de bevalling, je krijgt er zoveel moois voor... ehh, laat maar :') Heb je je kleren van voor de bevalling al klaarliggen, en wordt het sushi of biefstuk :7
Gelijk door met de volgende bakken. Volcontinu operatie hier.
pi_202067131
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:47 schreef Sometimes het volgende:

Het is nu juist heerlijk om buiten wat te doen. Ga je tenminste bij een beetje inspanning niet dood van de hitte. Ik kleed me nog steeds vaak te warm aan omdat ik vergeet hoe warm het is na de eerste 2 minuten. :')

In dat thema vanochtend weer een rondje gedaan. Vandaag was de dag van de gevreesde 10 minuten achter elkaar rennen. *O* Nu kwam het piepje beide keren precies op het moment dat ik er ook echt wel klaar mee was. :') Maar toch gelukt. Dus yay. Wel net vast wat gegeten, want echt teveel trek om gezellig te zijn. :D

O: Havermout met banaan en cacao, light kokosyoghurt met een berg blauwe bessen en frambozen
L: Dubbele boterham met hummus, korianderchutney en snoeptomaatjes
D: Groene asperges met hoisin met veggie gyoza
T: Reese's peanut butter cup. :9

quote:
14s.gif Op zaterdag 6 november 2021 13:45 schreef Myraela het volgende:
Vandaag:
L: Heerlijke bowl van The Harvest in Rotterdam. Met zoete aardappel, geroosterde spruiten, bietensalade en boerenkoolsalade. :9~
D: Rijst met linzencurry
T: Puntje taart
En het lijstje van gisteren was toch weer iets anders. M'n moeder had zelf naan gemaakt, sperziebonen en komkommersalade. Met dus de linzencurry. En daarna maar een half puntje taart, want geen trek en niet lekker genoeg.

Mijn lijstjes lopen echt bijna nooit zoals ik ze plan. :') Maar dat probeer ik juist een beetje te accepteren en los te laten.
pi_202067205
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 10:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Als je een beetje doorloopt, fietst, rent, werkt, tuiniert of whatever dan krijg je het zo warm hoor.
Dat is precies het probleem. Zodra ik serieus ga bewegen begin ik enorm te zweten. Dan wordt die kou snel onprettig.

Bij de fitness staan de roldeuren helemaal open (vanwege Corona / ventilatie). Dat is soms niet te doen. Een joggingbroek in plaats van een korte broek werkt goed, maar méér dan een sportshirt op het bovenlichaam..?
It was delicious.
pi_202067311
Ik vind laagjes wel fijn. Je kunt ook altijd weer iets uitdoen als het te warm is.
pi_202067423
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 11:20 schreef Sometimes het volgende:

[..]
Dat is precies het probleem. Zodra ik serieus ga bewegen begin ik enorm te zweten. Dan wordt die kou snel onprettig.

Bij de fitness staan de roldeuren helemaal open (vanwege Corona / ventilatie). Dat is soms niet te doen. Een joggingbroek in plaats van een korte broek werkt goed, maar méér dan een sportshirt op het bovenlichaam..?
Ja dat is lastig. Normaal probeer je het zweten te voorkomen door steeds wat meer uit te trekken.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_202067468
En kijk ook zeker naar de stof. Bij een joggingbroek denk ik al snel aan zo'n dikke stof, terwijl laagjes van het juiste materiaal prima ademen, ook al heb je veel aan.
pi_202075255
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:21 schreef Holyme het volgende:
Even gekeken. Vond het zelf wat veel over het watervasten gaan. Die wereld kende ik nog helemaal niet, maar ik sla die klinieken ook graag over. :D
pi_202075341
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 19:31 schreef Myraela het volgende:

[..]
Even gekeken. Vond het zelf wat veel over het watervasten gaan. Die wereld kende ik nog helemaal niet, maar ik sla die klinieken ook graag over. :D
Ja, tot die conclusie kwam ik ook :P En dan die vrouw met al dat gefrituurde eten in de woonplaats, die zat qua locatie echt ruk. Vraag me dan toch af hoe dat gaat als ze weer thuis is. Educated guess, terug bij af.
pi_202075624
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 19:36 schreef Holyme het volgende:
Ja, tot die conclusie kwam ik ook :P En dan die vrouw met al dat gefrituurde eten in de woonplaats, die zat qua locatie echt ruk. Vraag me dan toch af hoe dat gaat als ze weer thuis is. Educated guess, terug bij af.
Ja, wel mooi dat ze na het vasten betere resultaten kreeg uit het bloedonderzoek. Maar ik vraag me wel af hoeveel ze daarvan ook gewoon had kunnen bereiken met een gezondere leefstijl in plaats van met 28 dagen alleen maar water. En inderdaad, hoe gaat ze thuis verder?
pi_202078927
Mijn nieuwe werkkleding maakt me een beetje nerveus :') Ik heb voor het eerst ooit een kleinere maat broek besteld en ik heb niet één grotere maat meer en wie bedrijfskleding kent die weet dat het eeuwen duurt voor je een bestelling krijgt. Dus als ik hier te dik voor word dan zit ik een hele tijd zonder broeken :+ Vroeger deed ik een riem om en zag het er niet uit. Nu eindelijk een keurig zittende broek, maar ik kan niet weer dikker worden. Ik vind het maar niks :X

(toen ze mij járen geleden de maat opnamen voor mijn vorige, véél te grote broek heb ik heel erg mijn buik ingehouden en die broek zat in het begin eigenlijk veel te strak :o )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202083705
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 21:53 schreef Isabeau het volgende:
Mijn nieuwe werkkleding maakt me een beetje nerveus :') Ik heb voor het eerst ooit een kleinere maat broek besteld en ik heb niet één grotere maat meer en wie bedrijfskleding kent die weet dat het eeuwen duurt voor je een bestelling krijgt. Dus als ik hier te dik voor word dan zit ik een hele tijd zonder broeken :+ Vroeger deed ik een riem om en zag het er niet uit. Nu eindelijk een keurig zittende broek, maar ik kan niet weer dikker worden. Ik vind het maar niks :X

(toen ze mij járen geleden de maat opnamen voor mijn vorige, véél te grote broek heb ik heel erg mijn buik ingehouden en die broek zat in het begin eigenlijk veel te strak :o )
Gouden Dr. Phil tip he. Alle schepen (broeken) achter je verbranden, zodat je niet meer terug kunt *O*

Ik heb een range in de kast, maar het zijn ook weer geen volwaardige garderobes. De fase waar ik nu in zit voelt als een tussenfase. Er liggen broeken in de kast waar ik nu nog niet in pas en er liggen broeken in mn kast die van mn kont afzakken :') Ik heb nu 1 spijkerbroek. die ik niet naar naar werk zou dragen en 1 spijkerbroek die eigenlijk nog 3 kilo te strak zit, die ik afwissel als ik de deur niet uit hoef. Als ik de deur uitmoet "moet" ik eigenlijk wel in een jurkje, die zijn wat geschikter voor een ruimere gewichtsrange.
pi_202083976
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 11:20 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Laagjes (vooral om ook weer wat aan te kunnen trekken op het moment dat je jezelf voelt afkoelen) en je kleding uitkiezen op zweetafvoer. Bij serieus onprettig zou ik ook een shirtwissel niet uitsluiten.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_202083983
Ik heb zo min mogelijk range in de kast, al scheelt het ook dat ik geïnvesteerd heb in wat duurdere kledingstukken. De H&M'etjes zijn makkelijker te vervangen; "ach, maatje groter nodig is geen probleem, ik val wel weer af." Ik moet zeggen dat het wel helpt om dure dingen te hebben op dit vlak :P
pi_202084002
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Laagjes (vooral om ook weer wat aan te kunnen trekken op het moment dat je jezelf voelt afkoelen) en je kleding uitkiezen op zweetafvoer. Bij serieus onprettig zou ik ook een shirtwissel niet uitsluiten.
Zweetafvoer, heet dat zo bij kleding, weer wat geleerd :D Maar eens! Ik ril al bij de gedachte aan joggingbroek en tshirt stof met zweet en dan koude lucht. Gruwel.
pi_202084039
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 11:08 schreef Holyme het volgende:

[..]
Zweetafvoer, heet dat zo bij kleding, weer wat geleerd :D Maar eens! Ik ril al bij de gedachte aan joggingbroek en tshirt stof met zweet en dan koude lucht. Gruwel.
Ik heb 'm letterlijk vertaald hoor. :+ "Sweat-wicking" is wel serieus een ding. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202084067
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik heb 'm letterlijk vertaald hoor. :+ "Sweat-wicking" is wel serieus een ding. :Y
Ja ik heb het in sommige stukken, maar het woord viel me nu ineens op :+
pi_202084842
De afgelopen tijd niet veel gepost hier maar wel normaal blijven doen. Ook niet heel veel aangekomen gelukkig. Nu door omstandigheden zit ik even een tijdje thuis, dus wil ik het sportritme wel weer lekker op gaan pakken. Krachttraining vond ik altijd heerlijk, maar daar afgelopen tijd weinig tijd voor gehad, dus dat gaan we nu weer lekker doen.
Moet alleen kijken hoe ik het weer ga bijhouden qua meten. Voorheen meestal gewoon de weegschaal. Maarja, als je meer krachttraining gaat doet is dat meestal niet zo motiverend. Meetlint kan, maar vind ik wel altijd lastig om dat precies op de goede plek te meten iedere keer. Foto's dan maar? Al zie je daar meestal niet na 4 weken ofzo al verschil.
Eigenlijk moet ik me ook niet druk maken over meten, maar toch altijd fijn om bevestiging te krijgen.
pi_202085537
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 12:17 schreef Pinuts het volgende:
De afgelopen tijd niet veel gepost hier maar wel normaal blijven doen. Ook niet heel veel aangekomen gelukkig. Nu door omstandigheden zit ik even een tijdje thuis, dus wil ik het sportritme wel weer lekker op gaan pakken. Krachttraining vond ik altijd heerlijk, maar daar afgelopen tijd weinig tijd voor gehad, dus dat gaan we nu weer lekker doen.
Moet alleen kijken hoe ik het weer ga bijhouden qua meten. Voorheen meestal gewoon de weegschaal. Maarja, als je meer krachttraining gaat doet is dat meestal niet zo motiverend. Meetlint kan, maar vind ik wel altijd lastig om dat precies op de goede plek te meten iedere keer. Foto's dan maar? Al zie je daar meestal niet na 4 weken ofzo al verschil.
Eigenlijk moet ik me ook niet druk maken over meten, maar toch altijd fijn om bevestiging te krijgen.
Geen ervaring met krachttraining hoor, maar is binnen enkele weken goed verschil zien/meten sowieso wel realistisch? Lijkt me inderdaad lastig om helemaal goed te meten. Misschien juist focussen op de verschillen die je merkt qua prestaties?

Lijstje vandaag:
T: Banaan
L: Twee geroosterde boterhammen, hummus, korianderchutney en snoeptomaatjes
T: Kaki
D: Gado gado met sperziebonen, wortel, tauge en tofu.
pi_202085561
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 13:11 schreef Myraela het volgende:

[..]
Geen ervaring met krachttraining hoor, maar is binnen enkele weken goed verschil zien/meten sowieso wel realistisch? Lijkt me inderdaad lastig om helemaal goed te meten. Misschien juist focussen op de verschillen die je merkt qua prestaties?
Daarom vond ik de weegschaal altijd wel fijn omdat je daar wel per week een beetje een trend kan zien. Maar goed, als ik ineens meer krachttraining ga doen dan zal ik in begin stilstaan/misschien zelfs beetje aankomen. Dus dat is nu niet heel handig. Inderdaad, prestaties + gevoel zal ik het meer van moeten hebben dit keer. Maar iets meetbaars was toch ook altijd fijn, puur voor je eigen bevestiging.
pi_202086434
Mijn kind zit aan de nacho's en kaasdip en ik... aan een peer :') #Winning!
Vanavond weer eens stamppot andijvie met die lekkere Unox rookworst. Was eindelijk weer eens fatsoenlijk geprijsd (50% korting bij de AH, de vega variant).
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_202087055
O! kaasdip :9~

Ik hoop al een week een nieuw tiental in te klappen. Mn darmen werken alleen niet mee :')
pi_202087063
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 15:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ik hoop al een week een nieuw tiental in te klappen. Mn darmen werken alleen niet mee :')
Ik mocht het bakje uitlikken :')
Die van de Lidl is echt superieur _O_

Hier ook dwarse darmen en daardoor teveel kg's op de weegschaal.
  maandag 8 november 2021 @ 19:05:35 #56
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_202089850
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 14:28 schreef Declan-Harp het volgende:
Vanavond weer eens stamppot andijvie met die lekkere Unox rookworst. Was eindelijk weer eens fatsoenlijk geprijsd (50% korting bij de AH, de vega variant).
Ik heb kaartje van de postcodeloterij gekregen van bazin, die gaat ook met mij mee van de week *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_202089866
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 19:05 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Ik heb kaartje van de postcodeloterij gekregen van bazin, die gaat ook met mij mee van de week *O*
Lekkerrr!! *O*
  maandag 8 november 2021 @ 20:06:29 #58
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_202090980
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 19:06 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Lekkerrr!! *O*
Ja *O*
pi_202091061
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 20:06 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Ja *O*
Had je iets speciaals in gedachten?
pi_202091297
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 14:28 schreef Declan-Harp het volgende:
Vind je die rookworst lekker? Mijn ding is het niet, ik vind die van de HEMA wel lekker.

Ik wilde vandaag wel de Unox vega ragout halen, maar die verkocht mijn Albert Heijn niet. ;( Dus nog ik veel te veel andere zooi mee. :')
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 19:05 schreef LPFAN het volgende:

Leuk! Ik heb hem van m'n moeder gekregen. :D Ondanks dat je er superveel producten mee kan halen, knapte zij toch al af op het stukje 'vega'. Kan ook gewoon voor de groenten etc, maar mij hoor je niet klagen. :D
pi_202091368
En ik klaag op maandagen altijd dat ik geen energie heb om te sporten omdat kantoordag. Maar vandaag thuisgebleven door een andere afspraak, dus moest ik bewijzen dat het echt aan kantoor ligt en ik niet stiekem gewoon een lui mens ben. :7 Half uur boksen vanochtend en de 15.000 stappen aangetikt. *O*

En m'n lijstje voor morgen:
L: Rest van de gado gado met taugé, sperziebonen en tofu
T: Kaki
T: Worteltjes met hummus
D: Pasta met een saus van pompoen en spinazie

En er staat ook weer een rondje lopen op de planning. M'n app heeft er automatisch een herhaling van de vorige keer ingestopt. Maar misschien is dat ook wel een goed idee.
  maandag 8 november 2021 @ 20:52:36 #62
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_202091669
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 20:20 schreef Myraela het volgende:

[..]
Vind je die rookworst lekker? Mijn ding is het niet, ik vind die van de HEMA wel lekker.

Ik wilde vandaag wel de Unox vega ragout halen, maar die verkocht mijn Albert Heijn niet. ;( Dus nog ik veel te veel andere zooi mee. :')
[..]
Leuk! Ik heb hem van m'n moeder gekregen. :D Ondanks dat je er superveel producten mee kan halen, knapte zij toch al af op het stukje 'vega'. Kan ook gewoon voor de groenten etc, maar mij hoor je niet klagen. :D
Nee precies ik ga ook voor de groenten en fruit en soep enzo. :9
pi_202091766
quote:

[..]

Over Hema gesproken, persoonlijk vind ik die groente hotdogs erg lekker. :9
pi_202091974
quote:

[..]

[..]
Ja! Lekker zurig :9
pi_202094804
Hotdogs van de HEMA, met extra saus :9 :9 :9

Mijn lijf doet iets stoms. Ik hang sinds een paar maanden steeds 1-1,5 week vast op een gewicht, en dan opeens, roetsj naar beneden. En repeat.
Ben ik niet gewend van mezelf, meestal gaat het geleidelijker- en is voor mij motiverender. Maar ja, heb het er maar mee te doen.
Nu sinds juli -16,4 kilo. Doel is dit jaar tot -20 te komen. En dan langzaamaan richting gezond(er) gewicht. Als ik een BMI van <30 bereik ben ik tevreden.
pi_202095046
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 08:26 schreef SilverEyes het volgende:
Hotdogs van de HEMA, met extra saus :9 :9 :9

Mijn lijf doet iets stoms. Ik hang sinds een paar maanden steeds 1-1,5 week vast op een gewicht, en dan opeens, roetsj naar beneden. En repeat.
Ben ik niet gewend van mezelf, meestal gaat het geleidelijker- en is voor mij motiverender. Maar ja, heb het er maar mee te doen.
Nu sinds juli -16,4 kilo. Doel is dit jaar tot -20 te komen. En dan langzaamaan richting gezond(er) gewicht. Als ik een BMI van <30 bereik ben ik tevreden.
Woohoo, jij bent écht lekker bezig!
pi_202095850
Ehrmagerd, Jules de Strooper wafeltjes bij de Hello Fresh :9~

Beter dan het chemische smaakwatertje van vorige week.
pi_202095902
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 10:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ehrmagerd, Jules de Strooper wafeltjes bij de Hello Fresh :9~

Beter dan het chemische smaakwatertje van vorige week.
Tss, precies nu ik geen box heb iets wat wél lekker is natuurlijk. :{w
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202095923
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Tss, precies nu ik geen box heb iets wat wél lekker is natuurlijk. :{w
Zou het ook voor iedereen hetzelfde zijn elke week? Ik kan je het rare smaakwatertje van vorige week sturen om het goed te maken?

Wij zitten wel een beetje met die box, wij hebben hem om gezonder te eten en minder geld kwijt te zijn dan normaal, maar zelfs als alles al lekker voor je uitbedacht is, vind ik het nog best een ding alles op te krijgen of iig niet weg te gooien (dus invriezen)... We zijn te lui :@
pi_202096178
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 10:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Zou het ook voor iedereen hetzelfde zijn elke week? Ik kan je het rare smaakwatertje van vorige week sturen om het goed te maken?

Wij zitten wel een beetje met die box, wij hebben hem om gezonder te eten en minder geld kwijt te zijn dan normaal, maar zelfs als alles al lekker voor je uitbedacht is, vind ik het nog best een ding alles op te krijgen of iig niet weg te gooien (dus invriezen)... We zijn te lui :@
Hmm, volgens mij had ik het rare smaakwatertje op een ander moment...

En ik heb eigenlijk altijd twee maaltijden per week (met af en toe een quiche van die versmarkt erbij als ik een dag alleen eet, want lui varken), dat gaat goed. Moet ik er wel bij zeggen dat ik eigenlijk al jaren 4 avonden per week kook, qua tijd maakt het ook niet echt uit of ik een HF-recept aan het volgen ben of dat ik wortelen klaar sta te maken. (Helemaal met die kleine rotaardappels van de laatste tijd, schillen duurt lang yo. :( ) M'n reden om HF/maaltijdbox eens te proberen was dan ook meer variatie, bezorgen/uit eten doen we amper en in het weekend heb ik helemaal geen zin om me bezig te gaan houden met m'n avondeten van de week daarna. :+ Even wat uit een lijstje selecteren op wat "kan" en wat me lekker lijkt, gaat nog net. :')

En soms heb ik geen geschikte recepten en sla ik een week over, ook geen punt. De "saaie" dingen zijn dan immers ook al weer een tijdje niet langsgekomen, dus da's dan ook wel weer eens lekker.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 9 november 2021 @ 11:18:33 #71
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_202096688
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 20:10 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Had je iets speciaals in gedachten?
Nee dat niet.
pi_202099240
Rondje weer gemaakt *O*

Ben emotioneel wel toe aan een sprongetje naar beneden :')

De man eet niet mee, dus ik kan lekker wat vroeger eten. Nu we weer wat geregelder Hello Freshen proberen we ook wat vaker samen te eten. Wat natuurlijk voor van alles goed is, maar me soms wel zwaar valt omdat ik dan toch vaak een tijdje echt trek heb, ipv gewoon gaan eten wanneer de trek op komt.

@minilot: doe jij OMAD tenzij...? Of een x aantal dagen per week OMAD? Of iets van een ritme?
pi_202100019
@DancingPhoebe Alle dagen OMAD tenzij :)
Zo'n tenzij is er niet vaak, maar toevallig afgelopen weekend wel: mijn moeder kwam voor het eerst ooit bij ons logeren en ik had geen zin in wat voor discussie dan ook over intermitterend vasten dus gewoon mee-ontbeten en -geluncht, plus ettelijke van de meegebrachte oliebollen bij de koffie en 's avonds hapjes.
Tweeënhalve kilo eraan in één lang weekend :')

Ze is inmiddels uitgezwaaid en vanavond is het avondeten krokante kaasdingen uit de oven die dit weekend niet op zijn gegaan + gesmoorde spitskool, wortelsalade en toe verse mango en banaan. Er na de afgelopen dagen zeer aan toe niet meer 3579922 keer per dag te eten en ik overweeg misschien nog een 48-uurs vastenrondje :+
pi_202100039
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 15:45 schreef minilot het volgende:
@:DancingPhoebe Alle dagen OMAD tenzij :)
Zo'n tenzij is er niet vaak, maar toevallig afgelopen weekend wel: mijn moeder kwam voor het eerst ooit bij ons logeren en ik had geen zin in wat voor discussie dan ook over intermitterend vasten dus gewoon mee-ontbeten en -geluncht, plus ettelijke van de meegebrachte oliebollen.
Tweeënhalve kilo eraan in één lang weekend :')

Ze is inmiddels uitgezwaaid en vanavond is het avondeten kaashapjes die dit weekend niet op zijn gegaan + gesmoorde spitskool, wortelsalade en toe verse mango en banaan. Er na de afgelopen dagen zeer aan toe niet meer 3579922 keer per dag te eten en ik overweeg misschien nog een 48-uurs vastenrondje :+
:D Herkenbaar :D Ik merk sowieso dat veel mensen wel iets van IF vinden :D
pi_202100074
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 15:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
:D Herkenbaar :D Ik merk sowieso dat veel mensen wel iets van IF vinden :D
Yup en ik probeer mijn neiging tot evangeliseren zoveel mogelijk te onderdrukken, behalve soms als mensen er concreet naar vragen hoe het mij en/of mijn lief gelukt is om een boel gewicht te verliezen, al hou ik het ook dan nog vaak zat op een 'gewoon minder gaan eten' omdat ik er geen zin in heb :')
pi_202100217
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 15:49 schreef minilot het volgende:

Yup en ik probeer mijn neiging tot evangeliseren zoveel mogelijk te onderdrukken, behalve soms als mensen er concreet naar vragen hoe het mij en/of mijn lief gelukt is om een boel gewicht te verliezen, al hou ik het ook dan nog vaak zat op een 'gewoon minder gaan eten' omdat ik er geen zin in heb :')
Ik zeg altijd dat ik minder energie heb gegeten dan ik heb verbrand. Verder heb ik totaal niet de behoefte om iemand te vertellen hoe ik afval, want iedereen moet zelf uitvogelen wat het prettigst/makkelijkst vol te houden is. Ik heb heus niet het wiel uitgevonden en ben al helemaal niet perfect.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202100845
Commentaar is altijd wel te vinden ja.

Ik doe IF en skip ontbijt -> dat is een hype, ('s avonds) oh nou mag je niet meer eten he, dat zou ik niet kunnen.

Ik skip ontbijt -> da's niet gezond, belangrijkste maaltijd van de dag, je motor moet opstarten.
pi_202101320
Op elk dieet krijg je altijd opmerkingen. Overigens ben ik ook niet heilig als het om commentaar leveren gaat. :D Vooral de ‘dat zou ik echt niet kunnen’, de betweterige probeer ik wel in te houden omdat ik weet hoe irritant die zijn.
pi_202101398
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 17:52 schreef Myraela het volgende:
Op elk dieet krijg je altijd opmerkingen. Overigens ben ik ook niet heilig als het om commentaar leveren gaat. :D Vooral de ‘dat zou ik echt niet kunnen’, de betweterige probeer ik wel in te houden omdat ik weet hoe irritant die zijn.
Ik kon het toch niet nalaten om tegen mijn nichtje te verzuchten dat het zonde van het geld was -O-
Afvallen mbv electrische pads die schokjes geven en dan met een dieet.
Waarbij je de eerste week geen wit mag (gekookt ei mocht niet, geklutst = geel = goed - ik maak geen grapje).
Dan een week koolhydraat arm.
Een week vetarm.
Een week kcal tellen.
Etc.
Slechts 350 euro voor de eerste 5 weken. Daarna maar 150 euro per maand. Maar je krijgt wel een heel fancy glossy paper dieetboek met allemaal super slanke lachende vrouwen op de foto's.

Ze heeft haar hele leven al alle dieten geprobeerd en nu jaren na haar gastric bypass en weer aangekomen te zijn valt ze terug op het enige wat ze kent: een dieet volgen.
pi_202101401
"Dat zou ik echt niet kunnen" is precies het hele ding. Het gaat er om wat jij wel redelijk makkelijk kunt volhouden. Dat is voor iedereen anders. Hell het verschilt voor mij ook van tijd tot tijd.

Ik heb ECHT genoten van mijn koekjes :D Het was ook een keurige portie wat mij betreft en heb er als voorafje van zitten snaaien! Hoofd was een curryachtige soep met bonen en zoete aardappel van Hello Fresh. Net te veel en te machtig maar :9~
pi_202101678
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 17:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik kon het toch niet nalaten om tegen mijn nichtje te verzuchten dat het zonde van het geld was -O-
Afvallen mbv electrische pads die schokjes geven en dan met een dieet.
Waarbij je de eerste week geen wit mag (gekookt ei mocht niet, geklutst = geel = goed - ik maak geen grapje).
Dan een week koolhydraat arm.
Een week vetarm.
Een week kcal tellen.
Etc.
Slechts 350 euro voor de eerste 5 weken. Daarna maar 150 euro per maand. Maar je krijgt wel een heel fancy glossy paper dieetboek met allemaal super slanke lachende vrouwen op de foto's.

Ze heeft haar hele leven al alle dieten geprobeerd en nu jaren na haar gastric bypass en weer aangekomen te zijn valt ze terug op het enige wat ze kent: een dieet volgen.
Achja, bij dat soort extremere dingen zou ik het ook wel lastig vinden om niets te zeggen. :D Is ze nu al begonnen? Ben wel benieuwd naar haar ervaringen. :D

De enige bij wie ik er wel heel open over ben, is tegenover mijn moeder. Die heeft mij ook m'n hele leven ongevraagd kritiek gegeven, dus ik vind dat ik dat nu ook mag. :7 Ze kan niet veel bewegen door haar incomplete dwarslaesie, dus om dat te combineren hongert ze zichzelf gewoon uit. Ze is wel veel afgevallen, en nu eet is ze gelukkig weer normaal avondeten.

Aangezien ik al zo blij was met normaal avondeten eten, heb ik ook niets gezegd over het feit dat ze nu ontbijt met fruit en luncht met een dak druiven, want fruit telt nooit mee. Al is dat nog altijd beter dan die keer dat ze zo trots haar nieuwste gezonde snack deelde, ze at gewoon gebakken uitjes alsof het chips was. :D
pi_202101804
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 17:52 schreef Myraela het volgende:
Daarom ook niet zeggen dat je op dieet bent. En mensen bij mij naar vragen, dan zeg ik gewoon “Minder eten, meer bewegen.”
pi_202101845
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 18:27 schreef Myraela het volgende:

[..]
Achja, bij dat soort extremere dingen zou ik het ook wel lastig vinden om niets te zeggen. :D Is ze nu al begonnen? Ben wel benieuwd naar haar ervaringen. :D

De enige bij wie ik er wel heel open over ben, is tegenover mijn moeder. Die heeft mij ook m'n hele leven ongevraagd kritiek gegeven, dus ik vind dat ik dat nu ook mag. :7 Ze kan niet veel bewegen door haar incomplete dwarslaesie, dus om dat te combineren hongert ze zichzelf gewoon uit. Ze is wel veel afgevallen, en nu eet is ze gelukkig weer normaal avondeten.

Aangezien ik al zo blij was met normaal avondeten eten, heb ik ook niets gezegd over het feit dat ze nu ontbijt met fruit en luncht met een dak druiven, want fruit telt nooit mee. Al is dat nog altijd beter dan die keer dat ze zo trots haar nieuwste gezonde snack deelde, ze at gewoon gebakken uitjes alsof het chips was. :D
Daar zitten heul veul kcal in :o :o :o Echt. Wow.

Nichtje en ik hebben een goede band, dan durf ik wel zoiets te zeggen. Ik zou het ook niet snel tegen een ander zeggen.
pi_202102047
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 17:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Dat zou ik echt niet kunnen" is precies het hele ding. Het gaat er om wat jij wel redelijk makkelijk kunt volhouden. Dat is voor iedereen anders. Hell het verschilt voor mij ook van tijd tot tijd.

Ik heb ECHT genoten van mijn koekjes :D Het was ook een keurige portie wat mij betreft en heb er als voorafje van zitten snaaien! Hoofd was een curryachtige soep met bonen en zoete aardappel van Hello Fresh. Net te veel en te machtig maar :9~
Ze hebben er ook ijs van. Ijs tussen die wafeltjes of een pint met almond thins. Gevaarlijk wel. Net als die florentines van ze :9~
pi_202107206
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 18:38 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Daarom ook niet zeggen dat je op dieet bent. En mensen bij mij naar vragen, dan zeg ik gewoon “Minder eten, meer bewegen.”
Dit!
Ik ben benieuwd wanneer ik de eerste 'complimenten'krijg. Nog niets gehoord. Maar ik ben de afgelopen jaren al zo vaak aangekomen-afgevallen-aangekomen dat het misschien niet eens meer opvalt :')
pi_202107446
Ik kreeg vorige week één van de liefste complimenten ooit. Een collega zei 'Jeetje, jij bent nog steeds slank.'. Ik vond het zo lief. O+ Vaak krijg je veel complimenten als het grootste verschil net zichtbaar is. En dat vind ik aardig, maar ik ben vaak afgevallen en aangekomen dat ik die complimenten niet echt goed aan kan nemen. Maar deze kwam wel binnen.

De doorloop is bij ons redelijk snel, dus de meeste collega's waar ik nu mee werk, weten niet eens dat ik afgevallen ben.
pi_202107730
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:17 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg vorige week één van de liefste complimenten ooit. Een collega zei 'Jeetje, jij bent nog steeds slank.'. Ik vond het zo lief. O+ Vaak krijg je veel complimenten als het grootste verschil net zichtbaar is. En dat vind ik aardig, maar ik ben vaak afgevallen en aangekomen dat ik die complimenten niet echt goed aan kan nemen. Maar deze kwam wel binnen.

De doorloop is bij ons redelijk snel, dus de meeste collega's waar ik nu mee werk, weten niet eens dat ik afgevallen ben.
Dat is inderdaad heel lief ja. Vooral omdat je kennelijk ook al een verleden hebt met wisselen van gewicht, is dit des te knapper! Lief dat dat ook opgemerkt wordt :)
pi_202110194
Lekker Myra *O*

Rondje gemaakt *O*

Cakes in de oven, niet gesnoept *O*
pi_202110276
Gisteren verbaasd over m'n oncontroleerbare honger. Overigens extra gegeten, maar wel allemaal gezonde dingen. Vandaag onverwachts vroeg ongesteld geworden. Blijft toch een prachtig ding, zo'n vrouwenlichaam.
pi_202110287
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lekker Myra *O*

Rondje gemaakt *O*

Wat ben je voor cakes aan het bakken? :9
pi_202110296
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:09 schreef Myraela het volgende:

[..]
Wat ben je voor cakes aan het bakken? :9
Smart cakes :@
pi_202110302
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lekker Myra *O*

Rondje gemaakt *O*

Piratencakes? *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:08 schreef Myraela het volgende:
Gisteren verbaasd over m'n oncontroleerbare honger. Overigens extra gegeten, maar wel allemaal gezonde dingen. Vandaag onverwachts vroeg ongesteld geworden. Blijft toch een prachtig ding, zo'n vrouwenlichaam.
Blijft "grappig" ja. :') Ik heb niet echt een cyclus, dus die dagen komen zonder enig patroon af en toe langszeilen. Toch altijd geruststellend dat de HONGER gewoon hormonaal is. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202110308
Het is eigenlijk 1 cake, maar worden dus dikke plakken voor de vriezer.
pi_202110334
Gebakken dingen invriezen wil gewoon niet in m'n systeem ofzo. :') Suf, want ik vind bakken best leuk, alleen alles opeten of veel weggooien staat me tegen, maar dat zijn helemaal de enige opties niet. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202110350
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Gebakken dingen invriezen wil gewoon niet in m'n systeem ofzo. :') Suf, want ik vind bakken best leuk, alleen alles opeten of veel weggooien staat me tegen, maar dat zijn helemaal de enige opties niet. :+
Wij hebben sinds onze meest recente verhuizing ook wel echt een pornovriezer, dus dat maakt de vriesleef wel makkelijker.
pi_202110469
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Smart cakes :@
Oh, dan zou ik het al wat makkelijker vinden om niet te snoepen. :D

quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Uitdelen. *O* Maar ik herken het wel. Ik wil al een poosje graag oefenen met taarten maken, maar ik wil niet in de verleiding komen om ze zelf te eten. :D
pi_202111449
Ik bak ook precies om die reden bijna niet meer inderdaad. En ik zou best kunnen uitdelen, maar ik weet ook dat de helft van m'n buurvrouwen zelf ook probeert wat op gewicht te letten, dus dat voelt dan ook wat lullig :D

Ik kookte maandag drie porties gezond avondeten, en heb m'n koelkast vol liggen met groente voor de volgende drie dagen gezond avondeten. Ik heb wel nog steeds moeite moet ik zeggen. Ik heb gewoon echt weinig tot geen trek, en daarmee ook niet echt motivatie moeite te doen iets lekkers/gezonds klaar te maken. Maandag maar iemand uitgenodigd te komen eten, dat motiveert dan wel, want die zet ik niet een boterham met kaas voor :+
pi_202111485
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:27 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik bak ook precies om die reden bijna niet meer inderdaad. En ik zou best kunnen uitdelen, maar ik weet ook dat de helft van m'n buurvrouwen zelf ook probeert wat op gewicht te letten, dus dat voelt dan ook wat lullig :D

Ik kookte maandag drie porties gezond avondeten, en heb m'n koelkast vol liggen met groente voor de volgende drie dagen gezond avondeten. Ik heb wel nog steeds moeite moet ik zeggen. Ik heb gewoon echt weinig tot geen trek, en daarmee ook niet echt motivatie moeite te doen iets lekkers/gezonds klaar te maken. Maandag maar iemand uitgenodigd te komen eten, dat motiveert dan wel, want die zet ik niet een boterham met kaas voor :+
Je hoeft geen trek te hebben om gezond te eten.
pi_202111572
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Je hoeft geen trek te hebben om gezond te eten.
Dat weet ik, daarom zei ik ook specifiek dat ik door de geen trek geen motivatie heb om de moeite te nemen wat gezonds klaar te maken.
Daar zit 't probleem namelijk, ik heb toch geen trek, dus ook geen zin om moeite te doen om iets te maken.

En ja, ik weet heus wel dat er allerlei goeie redenen zijn om dat alsnog wel te doen zoals gezond en beter voor je en beetje voor jezelf zorgen enzo, maar ik vind koken sowieso al stom als het alleen voor mezelf is en dat is nu toch regelmatig sterker dan de 'jamaar beter voor je' gedachte. Daarom dus maar iemand uitgenodigd maandag zodat ik meteen voor paar keer extra voor mezelf ook wat gezonds gemaakt heb wat ik gewoon m'n mond in kan schuiven zonder moeite.
pi_202111728
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:34 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Dat weet ik, daarom zei ik ook specifiek dat ik door de geen trek geen motivatie heb om de moeite te nemen wat gezonds klaar te maken.
Daar zit 't probleem namelijk, ik heb toch geen trek, dus ook geen zin om moeite te doen om iets te maken.

En ja, ik weet heus wel dat er allerlei goeie redenen zijn om dat alsnog wel te doen zoals gezond en beter voor je en beetje voor jezelf zorgen enzo, maar ik vind koken sowieso al stom als het alleen voor mezelf is en dat is nu toch regelmatig sterker dan de 'jamaar beter voor je' gedachte. Daarom dus maar iemand uitgenodigd maandag zodat ik meteen voor paar keer extra voor mezelf ook wat gezonds gemaakt heb wat ik gewoon m'n mond in kan schuiven zonder moeite.
Je hebt ook geen motivatie nodig om toch gewoon gezond te eten :D
pi_202111937
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Je hebt ook geen motivatie nodig om toch gewoon gezond te eten :D
Nee, maar wel om de moeite te nemen om gezond eten klaar te maken. Iets gezonds koken kost toch veel meer moeite dan wat plakjes kaas op een boterham gooien of wat kwark met hagelslag in een bakje te doen. Voor mij iig, blijkbaar is dat voor jou niet echt zo :D
pi_202112040
Ik heb geen motivatie of trek nodig voor ongezond. Dat bijgestuurd naar gezond :+

Maar herken het wel, voor mezelf koken heb ik ook niet altijd zin in. Het helpt om je beeld van een gezonde maaltijd wat ruimer te maken. Een monkey platter met allerlei snaaigroente en wat noten als tussendoortje bv, dan is het echt geen ramp als je D weinig of geen groente bevat. Of je maakt van dat snaaibord je D. Vervang die hagelslag in je kwark met wat muesli, of gooi daar wat nootjes bij, enz. Beetje out of the 2x bammetjes en 1x agv'tje box denken (voor zover je dat deed dan he :+ )
pi_202112091
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 14:54 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Nee, maar wel om de moeite te nemen om gezond eten klaar te maken. Iets gezonds koken kost toch veel meer moeite dan wat plakjes kaas op een boterham gooien of wat kwark met hagelslag in een bakje te doen. Voor mij iig, blijkbaar is dat voor jou niet echt zo :D
Maar een plak kaas op een boterham is heul niet perse ongezond. *)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202112320
quote:

[..]
Heb je ook geen motivatie voor nodig. Kun je gewoon doen.
  woensdag 10 november 2021 @ 15:25:34 #105
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_202112417
quote:

[..]
Youtube!

Zoek op youtube simpele en makkelijke zooi.
Zo heb ik het gedaan.
Er zijn zelfs zulke simpele receptjes dat thuisbezorgd aanslingeren nog meer moeite kost /overdrijf.
pi_202112453
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Maar een plak kaas op een boterham is heul niet perse ongezond. *)
Dat ben ik met je eens, maar wel als dat soort dingen grootste deel van de week je avondeten is en dus geen groente of iets.

Ter illustratie, ik at maandag een halve appel en wat noedelsoep met groente en kip, gisteren een cronut en wat noedelsoep met groente en kip en vandaag een Italiaanse bol met kaas en vanavond weer wat noedelsoep met groente en kip en ik hoop nog wel wat erin te krijgen. Dat zijn de gezondere dagen die er nu tussen zitten. Vorige week heb ik er dagen tussen gehad dat ik een Italiaanse bol met boter of een boterham met tonijnsalade at overdag en een bakje kwark met hagelslag als avondeten. Of op een hockey-kijk-dag drie tosti's en een appel. In dat licht is in elk geval ergens op de dag wat met voedingsstoffen binnen krijgen wel handig. Maar de snackgroente zet ik wel weer even op m'n lijstje, dat is wel een goeie om makkelijk tussendoor al iets binnen te krijgen.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Heb je ook geen motivatie voor nodig. Kun je gewoon doen.
Dat is vast waar, maar dat lukt me dus vaak niet nu. Voelt beetje als een dooddoener moet ik zeggen.
pi_202112561
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:28 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Dat is vast waar, maar dat lukt me dus vaak niet nu. Voelt beetje als een dooddoener moet ik zeggen.
Het is beide kanten op een dooddoener. Je kunt dus evengoed kiezen voor die dooddoener die je dichter bij je doel brengt
pi_202112660
God koken en vasten is wel een dingetje. Ik maak nu vast een curry zodat die straks alleen nog even doorgewarmd hoeft te worden, maar niet proeven dan striks noodzakelijk is, blijft wel een uitdaging :')
pi_202112700
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:28 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Dat ben ik met je eens, maar wel als dat soort dingen grootste deel van de week je avondeten is en dus geen groente of iets.

Ter illustratie, ik at maandag een halve appel en wat noedelsoep met groente en kip, gisteren een cronut en wat noedelsoep met groente en kip en vandaag een Italiaanse bol met kaas en vanavond weer wat noedelsoep met groente en kip en ik hoop nog wel wat erin te krijgen. Dat zijn de gezondere dagen die er nu tussen zitten. Vorige week heb ik er dagen tussen gehad dat ik een Italiaanse bol met boter of een boterham met tonijnsalade at overdag en een bakje kwark met hagelslag als avondeten. Of op een hockey-kijk-dag drie tosti's en een appel. In dat licht is in elk geval ergens op de dag wat met voedingsstoffen binnen krijgen wel handig. Maar de snackgroente zet ik wel weer even op m'n lijstje, dat is wel een goeie om makkelijk tussendoor al iets binnen te krijgen.
Het is wat simpel gezegd, maar inplannen en jezelf ertoe dwingen om het toch te maken, is efficiënter dan wachten tot je weer gemotiveerd bent. Gewoon een ding van de to do-list, zeg maar.

Misschien een wat bruikbaardere tip: maak soepen (van het goedgevulde soort, een pompoensoep ofzo) en vries het in porties in. Dan heb je echt een bak groente ineens en je hebt er eens in de zoveel dagen werk aan. Of kijk in de supermarkt bij de verse maaltijden, met de soepen (pompoensoepentijd!) of een quiche met aardig wat groente heb je toch weer wat meer voedingsstoffen binnen.

Verder inderdaad snackgroente, paprika/komkommer (evt. met een dipje), tomaten, wortels en vast nog wel meer dingen die je makkelijk rauw kan eten (eind van de werkdag, m'n hoofd wil niet meer meewerken).

Ook in rotperiodes ben je het waard om voor jezelf te zorgen. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202112733
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ook in rotperiodes ben je het waard om voor jezelf te zorgen. :Y
Zo'n hekel aan dit soort motivatie gedoe maar:

En die switch kun je dus ook zonder die grijns op je gezicht omzetten en ook met tegenzin en ook wanneer je het helemaal niet wil.

En nu heb ik zin in humus :(
pi_202113136
Maar als je zo weinig eet als vlindertje hierboven aangeeft, dan vraag ik me toch af wat daaronder zit. Is wel serieus crashen.
pi_202113905
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 16:10 schreef Holyme het volgende:
Maar als je zo weinig eet als vlindertje hierboven aangeeft, dan vraag ik me toch af wat daaronder zit. Is wel serieus crashen.
In elk geval op dit moment geen eetlust, waarvan ik nu niet zo goed weet waar dat vandaan komt, en sowieso al niet zo van voor mezelf koken houden, ook als ik wel trek heb. En ik heb een hersenschudding, al heb ik geen idee of dat hier iets mee te maken heeft, want weinig eetlust speelt al wel iets langer.
Verder gaat het prima met me en zit ik lekker in m'n vel, dus het is niet per se een rotperiode oid.

Maargoed ik haal iig wat makkelijke gezonde dingen voor tussendoor, probeer idd wat vaker in één keer voor paar dagen te koken en dan komt het ook wel weer goed. Het is overigens ook niet elke dag kommer en kwel met zo weinig kcal, alleen de dagen met meer zijn niet per se met dan wel heel veel groente etc, maar met dingen als een appelbeignet, sushi en/of ham-kaas croissantje enzo. Dus qua kcal aantal wel gezonder maar qua voedingsstoffen niet per se. Het is ook niet alsof ik 2kg per week afval ofzo, over de afgelopen zes weken zit ik gemiddeld op driekwart kilo per week. En bij zo'n Italiaanse bol met kaas smeer ik er bewust roomboter op en beleg ik goed gevuld met kaas, dus qua kcal zit daar ook meer in dan zou hoeven omdat ik weet dat ik t kan gebruiken.
pi_202115209
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Zo'n hekel aan dit soort motivatie gedoe maar:

[ afbeelding ]
En die switch kun je dus ook zonder die grijns op je gezicht omzetten en ook met tegenzin en ook wanneer je het helemaal niet wil.

En nu heb ik zin in humus :(
Ja, eens hoor. Valt onder "de klusjes" wat mij betreft. De was heb ik ook nooit zin in, maar ook díe doe ik. :+ Gewoon een algehele jezelf gezond houden, ditdat.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202125383
Ah. Het is Sint Maarten, dus er is snoep in huis.

:')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202126986
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah. Het is Sint Maarten, dus er is was snoep in huis.

pi_202126994
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 15:30 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Ik ben niet thuis op het moment. Goddank. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202127011
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik ben niet thuis op het moment. Goddank. :+
Ik wel, morgen ook en overmorgen ook :')
Nu maar hopen dat er vééél kinders komen vanavond :D
pi_202127051
Ach, pre-nieuwelifestyle moest ik op 11 nov nog zakken bijhalen omdat ik de rest zelf al naar binnen had geschoven, dus het valt nu reuze mee!
pi_202127078
Hier komen kennelijk geen kinderen langs de deur, dus nadat we 2 jaar alle snoep zelf op moesten eten zijn we maar gestopt met inkopen
  donderdag 11 november 2021 @ 21:08:52 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202132799
Mijn kleine stapje van vandaag was: 1 dag niet snoepen. Gewoon 1 dag. Dat moet toch wel lukken?
En daarmee bedoelde ik echt puur geen chocola of speculaas of andere dingen, gewoon niet. 1 dag.

En het is me gelukt... De dag is niet voorbij, maar ik durf nu wel te stellen dat ik vandaag iig niet meer zal snoepen.
Wel heb ik iets meer gegeten dan ik normaal zou doen, dus een paar kleine krentenbolletjes in de auto, toen ik terugreed van een uitvaart in Utrecht, maar het ging me er om dat ik niet speciaal ergens heen zou rijden om troep te halen.
De speculaas ligt op een meter afstand van me (omdat mijn puber het niet opgeruimd heeft) maar het doet me niks.

1 dag... eens zien of dat me morgen weer lukt.

Lijstje werd:
O: Maaltijdshake (puur omdat ik er trek in had. :@ Chocolade-smaak. :@ )
L: 3 boterhammen met kaas
T: 3 kleine krentenbolletjes
D: Farfalle met broccoli, runderworst en room
pi_202133174
Ik had 10 grote kitkats ingekocht (ja zo weinig kinderen verwachtte ik) en welgeteld 0 kinderen langs gekomen. Dus nu zit ik met 10 kitkats in huis :')

Vandaag niet weesten sporten omdat ik nog zo'n spierpijn heb van gisteren dat ik amper kan lopen. Dus maar een rondje gewandeld (ofja, gewaggeld was het eerder).
O: bak kwark met beetje slimpie
L: pannenkoek met eiwitpoeder erdoorheen
T: proteïne toetje (die van melkunie zijn echt heeel lekker!)
D: kippensoep, pompoenrisotto
B: uur wandelen
pi_202138104
De chocolaatjes waren lekker. En omdat ik toen al HEEL SLECHT bezig was, en weekend, de biertjes daarna ook.
En de tapashapjes daarna ook. :')

Vandaag weer een dag *O*
pi_202145085
Ik had veel te veel snoep over :') de helft ging in m'n mond en de andere helft in de uitdeelzakjes voor kind z'n kinderfeestje :7
pi_202149028
All you can eat hier. I did well :7
pi_202149260
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 20:33 schreef Holyme het volgende:
All you can eat hier. I did well :7
Could you eat it ALL? O+
pi_202150471
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 20:44 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Could you eat it ALL? O+
Nee, dat was onmogelijk, ze hadden alles behalve pizza. Maar dan ook echt alles. :')
pi_202150834
Of misschien hadden ze wel pizza en heb ik dat gemist, ik sluit het niet uit :+
pi_202153685
quote:

[..]

Rustig weekje, weinig bijzonders.
1 x gesport.

Huidig: 140,8
Afgelopen week: -0,6
It was delicious.
pi_202153997
Ik overweeg om 2 dagen in de week omad te gaan doen, 3x 16-8 en 2x yolo, omdat ik best lastig niet eet als het huis vol is met schransende gezinsleden.
Is dat een groots en moeilijk ding, van 16-8 naar omad?
@DancingPhoebe en @minilot voor zover ik weet
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_202154901
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 08:32 schreef Vanyel het volgende:
Ik overweeg om 2 dagen in de week omad te gaan doen, 3x 16-8 en 2x yolo, omdat ik best lastig niet eet als het huis vol is met schransende gezinsleden.
Is dat een groots en moeilijk ding, van 16-8 naar omad?
@:DancingPhoebe en @:Minilot voor zover ik weet
Ik vond 16:8 meer denkgedoe en daarmee omad makkelijker.
pi_202154950
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Geen omg need foods need foods need foooooooods?
Ik heb geen de missies met 16-8. Gewoon geen ontbijt, lunchen als ik tijd heb en geen gesnaai nadat de kinderen in bed liggen. Enige lastige is daar de incidentele alcohol na 8 of 9.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_202155055
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Geen omg need foods need foods need foooooooods?
Ik heb geen de missies met 16-8. Gewoon geen ontbijt, lunchen als ik tijd heb en geen gesnaai nadat de kinderen in bed liggen. Enige lastige is daar de incidentele alcohol na 8 of 9.
Nee, het gekke is dat ik dat gevoel dus bij omad het minst heb.
  zaterdag 13 november 2021 @ 10:50:33 #133
298315 SacreCoeur
pi_202155259
Ik doe niet standaard omad, maar soms als ik een opgeblazen gevoel heb en het gevoel heb dat mijn lijf er oprecht even om vraagt ofzo. Maaaaar ik heb dus echt een extreem rommelende maag rond lunch tijd, maar echt super hard ook :') zodat ik me dan weer opgelaten voel bij collega's. Hebben andere hier last van en tips?
pi_202155989
Lekker laten rommelen?
pi_202156056
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 06:47 schreef Sometimes het volgende:

[..]
Rustig weekje, weinig bijzonders.
1 x gesport.

Huidig: 140,8
Afgelopen week: -0,6
Toch weer een min!
pi_202156094
Gisteren weegdag. -0,1 :') Ik neem hem gewoon mee! Rare week met door omstandigheden minder vaak en minder lang sporten en stress-eten, dus niet ontevreden. Bovendien zie ik aan mijn lijf ook echt verbetering, in de vorm van wat strakker er wat minder buik.
pi_202157388
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Exact dit.

Vandaag overigens geen OMAD, want intocht betekent kikkers&muizen, taaitaai en chocokruidnoot. We hadden een driedubbele hoeveelheid daarvan gerust als OMAD kunnen beschouwen hoor, maar moeten vanavond naar een etentje bij mijn moeder en haar vriend waar niet onderuit te komen is.. :)
pi_202157838
Bij mij gaat er van alles in, maar er komt niks uit, dus de weegschaal klimt alleen maar omhoog :')
pi_202158216
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 12:13 schreef miss_sly het volgende:
Gisteren weegdag. -0,1 :') Ik neem hem gewoon mee!
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 12:09 schreef miss_sly het volgende:
Toch weer een min!
It was delicious.
pi_202158465
Festivalvoer. Tot volgende week ofzo. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202159999
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 14:08 schreef minilot het volgende:

Exact dit.

Vandaag overigens geen OMAD, want intocht betekent kikkers&muizen, taaitaai en chocokruidnoot. We hadden een driedubbele hoeveelheid daarvan gerust als OMAD kunnen beschouwen hoor, maar moeten vanavond naar een etentje bij mijn moeder en haar vriend waar niet onderuit te komen is.. :)
Ik wil dit jaar maar 1x kikkers en muizen kopen, maar de kwaliteit verschilt vaak enorm. Soms verdenk ik winkels de kikkers en muizen van vorig jaar te verkopen, dan zijn ze keihard en niet zo lekker. Ze moeten nog wat smeuïg zijn en zachtig. Heb je goede kikkers en muizen gevonden en zo ja waar? :+

Verder gaat het hier weer prima. Heb de draad afgelopen week goed opgepakt en ben nu weer even zwaar als het moment waarop ik de mist in ging.
pi_202163769
Wat mij betreft zijn de enige kikkers en muizen die de moeite waard zijn om de kcal van te nemen die van Jamin O+
pi_202164701
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 21:23 schreef miss_sly het volgende:
Wat mij betreft zijn de enige kikkers en muizen die de moeite waard zijn om de kcal van te nemen die van Jamin O+
Ja fuck. Dat hebben we hier niet -O-
  zondag 14 november 2021 @ 08:58:08 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202169204
Gisteren na een uitvaart stond dit op ons te wachten:

Maar ook een heerlijke sandwich van donkerbruin brood met kaas, ham en sla. Dus daar heb ik voor gekozen.
En toen even later de warme borrelhapjes ook nog voorbij kwamen daar ook een paar van. :@ (Ze zijn echt altijd superlief voor ons bij dat crematorium). Dat was een mooi voorafje voor mijn avondeten zeg maar.

Gisteren dus:
O: Griekse yoghurt, blauwe bessen en zelfgemaakte no-carb granola
L: 2 bruine boterhammen met ei en kaas
T: sandwich en een paar borrelhapjes
D: camembert uit de oven met stokbrood en wat plakjes saucisson sec

Geen low kcal lijstje, maar iig geen chocolade zooi etc. *O*

Nu net yoghurt op en dan nu lekker naar de sauna! *O*
pi_202182851
Wat een mooi bordje lekkers zo, @BE :) En knap van het eraf blijven! ^O^
pi_202182858
Zo. Bleef vorig weekend mijn naar de andere kant van het land verhuisde moeder voor het eerst bij ons logeren, was het afgelopen weekend wegens een inmiddels al een paar keer afgezegd naar nu dan toch plaatsvindend etentje onze beurt om die kant op te gaan voor een logeerpartij. Aangezien ik logeren welke kant op dan ook behoorlijk weerzinwekkend vind, ben ik nu in danige jubelstemming dat het nu voor minstens een half jaar ofzo weer achter de rug is :7 En de peer pressure om 357890448 keer per dag te eten is daarmee ook voorlopig achter de rug :+ Verder was het intochtweekend en ik maakte eenmaal weer thuis nog twee liter glühwein en dat ging op en er waren ettelijke handenvol kruidnoten. :9 :')

Hoog tijd voor een echte maandag dus! 8-)
B: Zodadelijk 5km sprintintervallen hardlopen
D: Pastinaakfritatta en spruitjessla: https://food52.com/recipe(...)and-parsnip-frittata + https://cookieandkate.com/honey-mustard-brussels-sprout-slaw/ en een appel toe
B: Tweeürige avondwandeling
pi_202182861
@Isabeau Ik had doorsnee kikkers & muizen van Lidl: niet smeuïg maar zeker niet keihard en prima te doen. Maar ik ben een minder kritische kikkers & muizen-eter dan jij :) Ben toevallig morgen in een stad met een Jamin, ik zal eens kijken ^O^
pi_202183045
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 04:52 schreef minilot het volgende:
@:Isabeau Ik had doorsnee kikkers & muizen van Lidl: niet smeuïg maar zeker niet keihard en prima te doen. Maar ik ben een minder kritische kikkers & muizen-eter dan jij :) Ben toevallig morgen in een stad met een Jamin, ik zal eens kijken ^O^
Ik vind eigenlijk alleen die keiharde niet te eten. Nou ja, ik eet ze uiteraard ook dan gewoon op :') Maar als ik dan maar 1 zak haal dit jaar, dan moeten ze ook gewoon echt goed zijn :+

Bij logeren sta ik nooit stil eigenlijk. Is helemaal prima. Mensen bij mij prima. Bij andere mensen prima. Alleen qua gezond eten wordt dat standaard niks nee :+ Wel verder een leuk weekend gehad? Ondanks het gevoel dat logeren weerzinwwekkend is :D
pi_202183424
Heb al jaren geen kikkers&muizen meer gehad maar ik kocht altijd die van de Aldi wegens smeuig en awesome.

Goed, ik ben nog steeds dik, kloot nog steeds met m'n schouder en had toch wel vrij veel eethappenings (verjaardagen, uiteten, borrels).

Gisteren zag ik een foto van mezelf en ik vind mn hoofd gewoon echt te dik, dus uh, here we go, still:

L: leftover roti van gisteren. Misschien met wat extra erwtjes
D: tomatensoep, tosti met kaas en shortribvlees

Trainen zit er vandaag niet in, zaterdag tijdens competitie-dingetje een tractorband op de grote teen gekregen *O* Ik denk dat ie niet gebroken is maar hij is wel paars en gigantisch.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202183628
Meh, hier ook een stressvolle week gehad, met veel sociale dingen, en dus alcohol, waardoor mijn ruggengraat weg is en trek in zoet terug, dus gisteren een zak chocotruffelnoten en choladeletters etc. Weegschaal niet opgestaan, maar vast +100 ofzo.
Dus vanaf nu weer lekker in het IF ritme, kcal bijhouden en weer in de benen! Woensdag check ik de schade op de weegschaal wel #struisvogel
  maandag 15 november 2021 @ 09:35:20 #151
298315 SacreCoeur
pi_202184140
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lekker laten rommelen?
Haha.

Ja, ik dacht misschien drinken mensen wel iets speciaals :+
  maandag 15 november 2021 @ 09:38:42 #152
298315 SacreCoeur
pi_202184166
En ew ik lust dus geen taaitaai, kikkers&muis of kruidnoten.
Enige wat ik wel lust is gevulde speculaas, speculaastaart of kruidcake ;( :9~
En dan weer niet banketstaaf of speculaasstaaf :r
pi_202184206
Nou, dat was 0,5 kg in een maand, ik had gehoopt op iets meer. Volhouden maar weer.
pi_202188003
Had er dit weekend géén zin in. Ook nog steeds last van mn buik, waar ik sikkeneurig van werd (en ben) :') Beetje met de pet naar gegooid dus dit weekend. Nu weer netjes in het gareel, al nam ik net wel per ongeluk een cappuccino ipv koffie :o eigenlijk is deze week ook al weer mislukt dus :o

* DancingPhoebe zoekt cheesecake en chocola :9~
pi_202189629
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 14:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Had er dit weekend géén zin in. Ook nog steeds last van mn buik, waar ik sikkeneurig van werd (en ben) :') Beetje met de pet naar gegooid dus dit weekend. Nu weer netjes in het gareel, al nam ik net wel per ongeluk een cappuccino ipv koffie :o eigenlijk is deze week ook al weer mislukt dus :o

* DancingPhoebe zoekt cheesecake en chocola :9~
Ja wat is dat hier met die cappuccino's? :o Daar zit toch nog geen 50ml melk in :D
pi_202189707
quote:
2s.gif Op maandag 15 november 2021 08:21 schreef Lonaa het volgende:
Gisteren zag ik een foto van mezelf en ik vind mn hoofd gewoon echt te dik, dus uh, here we go, still:
Misschien moet je naast met gewichten je gezichtsspieren gaan trainen? O-)
pi_202190101
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2021 16:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Misschien moet je naast met gewichten je gezichtsspieren gaan trainen? O-)
A la face yoga of meer 'zuigen kreng'? :+

Hier vandaag de all you can eat weer kwijtgeraakt, dat lucht op :@ Nu 0.3 zwaarder dan vanochtend, en dat is met kleren aan :P

O muesli met chiazaad en lijnzaad, hazelnootmelk (meh), bietensap
L knäckebröd met vega filet american
T gemengde noten, goji bessen, appel
D quiche en tafelzuur
B klein stukje wandelen, ruim 2u fietsen, skaten

Komt misschien nog wat bij.
pi_202190339
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2021 17:18 schreef Holyme het volgende:

[..]
A la face yoga of meer 'zuigen kreng'? :+
:o
Dat laatste geeft toch alleen maar weer meer caloos?
SPOILER
pi_202190491
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2021 17:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:o
Dat laatste geeft toch alleen maar weer meer caloos?
SPOILER
Proteine jonge :7

pi_202214319
Ik sta nu (wederom) stil. Al twee weken precies hetzelfde getal. Ondertussen ongesteld geweest, afgelopen weekend veel gedronken en gegeten, en vanochtend nog steeds/weer(?)precies hetzelfde getal (ik weeg me niet dagelijks). Heb mijn man gevraagd erop te gaan staan om te kijken of ie niet vastgelopen was :') Al twee weken lang echt precies hetzelfde wegen, ik vind het een prestatie.

maar mag nu wel weer naar beneden pleezz
pi_202214394
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 08:21 schreef SilverEyes het volgende:
Ik sta nu (wederom) stil. Al twee weken precies hetzelfde getal. Ondertussen ongesteld geweest, afgelopen weekend veel gedronken en gegeten, en vanochtend nog steeds/weer(?)precies hetzelfde getal (ik weeg me niet dagelijks). Heb mijn man gevraagd erop te gaan staan om te kijken of ie niet vastgelopen was :') Al twee weken lang echt precies hetzelfde wegen, ik vind het een prestatie.

maar mag nu wel weer naar beneden pleezz
Ik weet niet of het helpt bij de gemoedsrust, maar dat heb ik ook (meermaals) gehad. Tot 5 weken ( :')) aan toe, hoogstens 200 gram verschil (naar boven of naar beneden) bij dagelijks wegen. Na die 5 weken schoot het wel meteen een kilo of 2-3 naar beneden, dus eh.

Hier tart lichaam zo'n beetje alle afvalwetten, afgelopen weekend festival en weegschaal gaf vanmorgen weer een lager getal aan. Geen klacht, wel verwondering. :+ (Vorige week woensdag 83.2 en vanmorgen 82.1)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202218921
We wachten maar rustig af, eens zal het gaan dalen. Dat kán niet niet anders.

Of mijn lijf kan niet afvallen op IF :')
pi_202219734
Long time fok lurker, newbie poster hier.

Status; 50 kg afgevallen dmv IF 18/6, puur eten en sporten (voor zo ver dat lukt met mijn lijf)
Wil het er graag af houden en hoop hier wat houvast/commitment mee te kunnen pakken..
pi_202221525
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 16:17 schreef Dextera het volgende:

Status; 50 kg afgevallen dmv IF 18/6, puur eten en sporten (voor zo ver dat lukt met mijn lijf)
Wil het er graag af houden en hoop hier wat houvast/commitment mee te kunnen pakken..
Welkom! Wat goed zeg, 50 kilo eraf, Chapeau! Hoe lang heb je daar over gedaan? En hoe zwaar/lang ben je nu?
  woensdag 17 november 2021 @ 18:50:34 #165
497858 A6
Randstad _O_
pi_202221532
Neuh

[ Bericht 98% gewijzigd door Ole op 17-11-2021 20:43:04 ]
pi_202224625
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 15:19 schreef SilverEyes het volgende:
We wachten maar rustig af, eens zal het gaan dalen. Dat kán niet niet anders.

Of mijn lijf kan niet afvallen op IF :')
Zover ik weet hebben de tijdstippen waarop je eet geen invloed op of je wel of niet afvalt.

Houd je wel bij wat je per dag eet?
  Moderator / Miss SHO woensdag 17 november 2021 @ 22:29:29 #167
22592 crew  Ole
pi_202224898
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 16:17 schreef Dextera het volgende:

Goed hoor! Als voor jou werkt geweldig toch!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_202224992
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2021 22:09 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Zover ik weet hebben de tijdstippen waarop je eet geen invloed op of je wel of niet afvalt.

Houd je wel bij wat je per dag eet?
Yes. Alles afwegen en invoeren. Kan er eens een keer 50kcal naast zitten, maar dat moet geen grote verschillen opleveren.
pi_202227339
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 22:39 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Yes. Alles afwegen en invoeren. Kan er eens een keer 50kcal naast zitten, maar dat moet geen grote verschillen opleveren.
Hm, dat is wel balen. Maar anderen gaven ook aan dat het niet lineair verloopt.
Dus veel succes ermee. Al begrijp ik dat het niet echt motiverend is.
pi_202228757
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 22:39 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Hoe groot is je tekort nu gemiddeld?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202229509
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 18:50 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Welkom! Wat goed zeg, 50 kilo eraf, Chapeau! Hoe lang heb je daar over gedaan? En hoe zwaar/lang ben je nu?
Thanks! Ben ergens eind 2017/begin 2018 met de serieuze poging begonnen, onder het mom van 'zie wel waar 't schip strandt, iedere kilo die eraf gaat is mooi meegenomen'. Momenteel 1.65m en rond de 60kg, helemaal prima wat mij betreft.

Wellicht kun je nog proberen om 2 weken juist 200kcal ofzo meer te eten en daarna weer terug naar wat je nu eet? Ben je extra gaan bewegen/sporten?
pi_202233682
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Hoe groot is je tekort nu gemiddeld?
Tussen de 500-800 tekort.
  vrijdag 19 november 2021 @ 08:55:11 #173
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_202240809
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 18:34 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Dan zou je, wat @Dextera hierboven ook zegt, eens kunnen proberen om wat meer te eten. Kan zijn dat je lichaam nu even zoiets heeft van "ja, fuck dit, ik weet niet wanneer ik weer binnenkrijg hoeveel ik gewend was om binnen te krijgen, dus ik ga zo efficiënt mogelijk aan de gang". (Wat niet perse gebaseerd is op onderzoek overigens :+ )
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202241086
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Dan zou je, wat @:dextera hierboven ook zegt, eens kunnen proberen om wat meer te eten. Kan zijn dat je lichaam nu even zoiets heeft van "ja, fuck dit, ik weet niet wanneer ik weer binnenkrijg hoeveel ik gewend was om binnen te krijgen, dus ik ga zo efficiënt mogelijk aan de gang". (Wat niet perse gebaseerd is op onderzoek overigens :+ )
Dat is nog wel een goede tip, mooie timing ook zo voor het weekend *)
Morgen uit eten naar zo'n all you can eat toko, dochter wou dat graag, dus komt goed :')
pi_202262285
Ook maar weer eens aan het bijhouden.
Momenteel 67 kg / 1,74 m. Niet te zwaar maar mag wel wat af. Voel me beste op 62 kg.

4 sneetjes volkoren casino
150 g beefburger (100% gehakt), 1x sardines en 1x agave siroop
400 gram gemengde groenten
500 gram magere kwark met 25 g vanille whey

Havermout ingeslagen om havermout/whey pannenkoekjes te maken vanaf morgen.
pi_202263143
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Dan zou je, wat @:dextera hierboven ook zegt, eens kunnen proberen om wat meer te eten. Kan zijn dat je lichaam nu even zoiets heeft van "ja, fuck dit, ik weet niet wanneer ik weer binnenkrijg hoeveel ik gewend was om binnen te krijgen, dus ik ga zo efficiënt mogelijk aan de gang". (Wat niet perse gebaseerd is op onderzoek overigens :+ )
Het is dan ook lastig in te schatten hoeveel je op een dag gebruikt.
pi_202263469
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 16:12 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Het is dan ook lastig in te schatten hoeveel je op een dag gebruikt.
De grap is dat je dát niet eens perse hoeft te weten, al helpt het wel als weet hoeveel je pre-eten aanpassen binnen kreeg, dus een weekje calorieën tracken zonder aanpassen. Op basis daarvan dan je tekort bepalen en dat dan weer een paar weken (2 of 3) volhouden om te zien wat het doet. Gaat de lijn naar beneden? Lekker zo doorgaan. Doet 'ie niks? Beetje meer eraf.

Maar dan is het wel zaak dat je niet meteen flink onder je oorspronkelijke inname gaat zitten, want dan heb je geen speelruimte. En bijkomend voordeel imo van kleine aanpassingen is dat het niet als een straf voelt, bij wijze van spreken heeft dagelijks een glas chocomel laten staan al invloed. :P

Duurt alleen wel lang op die manier. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202263702
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 18:34 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Ik zou ook even wat meer gaan eten :Y Heeft hier ook wel eens geholpen. Ben je erg actief dat je tot 800 tekort kan doen, of zit je dan wel erg laag in totale inname?
Ik weet niet hoe je trackt maar mocht je MFP gebruiken en het nog niet weten, negeer wat MFP voorstelt aan kcal, dat is soms echt veel te laag.
pi_202273855
:O

Moggeh! Ik zit even in een ingecalculeerde periode van gewichtstoename, zo tussen Intocht en Pakjesavond. We bakken ons scheel thuis en ik besta momenteel voor de helft uit kruidnootjes :') O+ Ben benieuwd of de schade dit jaar nog wat beperkt blijft door het vele gesport.. *O*
Ik weeg nu omstreeks 57 kilo en ga proberen het onder de zestig te houden met Sinterklaas, Kerst, Oud en Nieuw en als sluitstuk de verjaardag van mijn koter op 9 januari :)

Lijst!
T: Koffie
B: Zeven kilometer sprintintervallen hardgelopen net
D: Zelfgemaakte erwtensoep :9 Toe mandarijntjes en zelfgemaakte gevulde speculaas :)
  Moderator zondag 21 november 2021 @ 17:15:40 #180
5428 crew  miss_sly
pi_202281083
Hahaha, @minilot, voor de helft uit kruidnootjes? :D

Ik ga de komende weken als het even kan voor stabiel op mijn huidige gewicht en dan in januari weer verder.
Afgelopen vrijdag toch nog -0,3, dus ongeveer een kilo per maand nu. Dat is mooi.
pi_202289961
Ik ben gestopt met IF, ik bleef maar op dat zelfde gewicht hangen, terwijl ik voordat ik met IF begon heel lekker ging.
Ik voelde me wel fit met IF, maar zaken als stoelgang lagen echt volledig stil, zelfs met voldoende water, vezels en beweging. O dit moment is mijn overgewicht zodanig dat er echt nog wat af moet, dus vanochtend een bakje havermout naar binnen geschoven. Eens even kijken over een weekje wat dit doet.
pi_202290517
Ik had even een zwabberweek, vnl omdat mn darmen erg dwars lagen en ik daar een beetje laks van werd. Gecombineerd met een week met veel afspraken en gewoon ff geen zin.

Maandagochtend is altijd een mooi moment om te herstarten, so here we are :')

Rondje al weer in de benen *O*

Valt me wel op hoe irritant op tijd komen ineens is, nu ik niet meer #eatallthethings. Ik mikte altijd op veel te vroeg ergens zijn zodat ik in de buurt even een bakkie met iets lekkers kon doen en stipt op tijd op de afspraak te verschijnen. Nu maar als een creeper in de auto blijven zitten ofzo :')
pi_202290744
En een bakkie zonder iets lekkers?
pi_202291662
Of een lekker bakkie? ;)
pi_202291720
Of beginnen met roken.
pi_202292537
Wat kennen jullie mij toch slecht :')
pi_202295735
quote:
2s.gif Op maandag 22 november 2021 13:57 schreef Lonaa het volgende:
Of beginnen met roken.
Ik dacht dit ook :')
pi_202295761
Ruim dertigduizend stappen in de kou en ik at/dronk:

- Cappuccino
- Hartenkoek
- Kaasbroodje
- Chocoladebroodje
- Sprookjesboskoffiespecialiteit met slagroom
- Vegan loempia

*burp*
Misschien straks thuis nog wat fruit voor de pitamienen :')
pi_202295864
Ja, ik kwakkel nog steeds met lijf en ik eet lekker en ik werd niet significant dikker. Ook niet per definitie lichter, maar ok.

Vandaag:
S: ranzige fiets intervallen.
L: sinaasappelkwark, whey, blauwe bessen, vlokken
T: boterham met cervelaat.
D: stoofpotje met cider, room, champignons, spek met zelfgebakken brood. aioli en salade. _O_
T: verjaardag. in ieder geval 1 bier.

Dus.
pi_202300680
quote:
2s.gif Op maandag 22 november 2021 18:37 schreef Lonaa het volgende:
S: ranzige fiets intervallen.
Oeeee, ik haat dat :r

B: zalige hardloopintervallen *)
D: restant homemade erwtensoep, kiwi en banaan toe
B: tweeürige avondwandeling

57.2 op de teller :O
pi_202300684
@Lonaa wat voor zelfgebakken brood? :9
pi_202300737
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 06:49 schreef minilot het volgende:
@:Lonaa wat voor zelfgebakken brood? :9
We hebben zaterdag bij een vriend bier gebrouwen en ik heb wat van de bierbostel meegenomen. Daar heb ik brood van gebakken. :)

Vandaag:
S: iets met fietsen (again), ringen, burpees (moet vervangen want teen kapot nog) en overhead squats.
L: roerei met champignons, spek, tomaat
T: boterham tonijnsalade met avocado, cranberrie, pecan.
D: fattoush met kofte van kabeljauw
T: kwark met dingen.

Zoiets.
pi_202301545
Ringen @Lonaa - tof! O+ En bierborstelbrood _O_

Extra B: hier is straks nog drie kwartier baantjes trekken in het zwembad, ik krijg het er als het goed is nog wel tussengepropt temidden van boodschappen doen en kind ophalen ^O^
pi_202324382
Godver, wordt het niet afvallen nu wel een beetje beu...
pi_202324643
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 20:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Godver, wordt het niet afvallen nu wel een beetje beu...
Enig idee wat de oorzaak kan zijn?

Bij mij gaat het met sprongetjes. Hele tijd niets en dan plots een kilo en zo.
pi_202324713
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 20:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Enig idee wat de oorzaak kan zijn?

Bij mij gaat het met sprongetjes. Hele tijd niets en dan plots een kilo en zo.
Ja zeker :D What goes in, does not come out :D
SPOILER
pi_202324746
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 20:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

Is dat niet gewoon een kwestie van tijd? O-)
pi_202324756
Je opmerking kon overigens op poepen of de hele dag op je kont zitten slaan.
pi_202324779
Ik heb nog even ge-edit, skoezie :@
pi_202325079
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 20:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Wil je kefir van me? Dat kreeg zelfs Dot lekkerder aan t metaboliseren, en die is al 5 jaar ofzo aan de forlax.
pi_202325089
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 21:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wil je kefir van me? Dat kreeg zelfs Dot lekkerder aan t metaboliseren, en die is al 5 jaar ofzo aan de forlax.
Kom je brengen? Neem je schilderdoos mee?
pi_202325099
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Kom je brengen? Neem je schilderdoos mee?
Halen }:|
pi_202325106
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 21:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Halen }:|
Mag ik dan ook de droger? En de schilderdoos? :D
pi_202325208
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 21:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

Mag ik dan ook de droger? En de schilderdoos? :D
Wow.

Je geeft ze één vinger!
pi_202325342
quote:
10s.gif Op woensdag 24 november 2021 21:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wow.

Je geeft ze één vinger!
Jij bent duidelijk nog nooit bij V over de vloer geweest. Die geeft nooit maar 1 vinger :N
pi_202326904
quote:
10s.gif Op woensdag 24 november 2021 21:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wow.

Je geeft ze één vinger!
Ja hè!
Ik schrok er ook ff van.
pi_202329087
Mijn sportschoolsessie net was te intens om niet nu ook de wiebels te krijgen van het gesprek hier, chickies :') O+

Gewicht is 56.7
Lijst is
B: Uur krachttraining
B: Half uur yoga
D: Taquitos met bonen en kaas + salsa van onder meer ananas, paprika, ui en chilipepers. Flesje Desperados Munt & Limoen erbij. Banaan en plantaardige chocoladevla toe.
pi_202329238
Heuj, er begint wat vorm in bovenlichaam zichtbaar te worden! Verhip! :)

SPOILER
Edit: Vandaag een onverwachte T van gevulde speculaas. Grmbl @ echtgenoot }:| O+

[ Bericht 12% gewijzigd door minilot op 25-11-2021 13:21:29 ]
pi_202330034
Hoera voor de arm van minilot

Ik word een beetje gefrustreerd, ik heb weer het volgende plateau te pakken, al een week of 5, met als dieptepunt vandaag, waarop ik 0,3 meer weeg dan die 5 weken geleden. Tussendoor leek het heel voorzichtig naar beneden te schommelen, vorige week dacht ik echt dat ik in een maand 0,5 kilo kwijtgeraakt was, maar het schommelt weer omhoog.
pi_202336869
:9~ arm :9~

Ik ging naar buiten toen het 3 uur droog zou blijven. Einde van de straat... regen :') Toen lekkere koffie edit: cappuccino, vast ook gelijk mislukt dus :'( gehaald, weer naar boven geklommen en de rest van de dag zitten janken :') :'( Hopelijk zie ik het vochtverlies terug op de weegschaal morgen :')
pi_202340249
Kus op de tranen Poebs, enig zicht op het einde van deze baggerperiode? :*

Extra T net nog: wederom gevulde speculaas. :') Het is nu bijna op en ik heb het de echtgenoot uitdrukkelijk verboden meer te kopen. o|O
pi_202352216
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:36 schreef minilot het volgende:
Kus op de tranen Poebs, enig zicht op het einde van deze baggerperiode? :*

Geen idee, er zit doorgaans weinig logica in mn depressieve buien :(

SPOILER
Ik had ineens per ongeluk een bonbon in mn mond -en mn maag- en hij was eigenlijk helemaal niet lekker :'(
pi_202366436
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 08:52 schreef minilot het volgende:
Heuj, er begint wat vorm in bovenlichaam zichtbaar te worden! Verhip! :)

SPOILER
Edit: Vandaag een onverwachte T van gevulde speculaas. Grmbl @ echtgenoot }:| O+
Dat is gaaf, als je vorm krijgt! Hard gewerkt dus ook.
pi_202366457
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoera voor de arm van minilot

Ik word een beetje gefrustreerd, ik heb weer het volgende plateau te pakken, al een week of 5, met als dieptepunt vandaag, waarop ik 0,3 meer weeg dan die 5 weken geleden. Tussendoor leek het heel voorzichtig naar beneden te schommelen, vorige week dacht ik echt dat ik in een maand 0,5 kilo kwijtgeraakt was, maar het schommelt weer omhoog.
Dat is stom.
Heb je een idee of je iets wil veranderen, en zo ja, wat dan? Frustrerend hoor.
pi_202366465
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Geen idee, er zit doorgaans weinig logica in mn depressieve buien :(

SPOILER
Ik had ineens per ongeluk een bonbon in mn mond -en mn maag- en hij was eigenlijk helemaal niet lekker :'(
Sterkte :*
pi_202366496
Gisteren weer weekdag: -0,5.

In totaal nu 3,1 kg sinds de zomervakantie ongeveer. Ook een ruime -1 op BMI en vetpercentage en een iets ruimere +1 op spieren en vochtgehalte. Al met al gaat het dus nog steeds lekker *O*
  zondag 28 november 2021 @ 12:33:14 #217
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_202376528
Hoi weer eens een update van mijn kant.

Laatste weken ging met ups en downs, ook gezondheid werkte weer niet eens mee waardoor ik weinig kon bewegen.

Maar vanmorgen toch weer even op de weegschaal gestaan en mezelf gemeten en ondanks alles ben ik nu 88,5 kilo :o Dat betekend dat ik precies 20 kilo nu kwijt ben :o En mijn meting was 102 centimeter terwijl ik een paar week geleden nog 106 was. *O* *O* *O*

Ik heb gewoon een 8 op de weegschaal! :o
  Moderator zondag 28 november 2021 @ 13:51:36 #218
5428 crew  miss_sly
pi_202377620
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 12:33 schreef LPFAN het volgende:

Laatste weken ging met ups en downs, ook gezondheid werkte weer niet eens mee waardoor ik weinig kon bewegen.

Maar vanmorgen toch weer even op de weegschaal gestaan en mezelf gemeten en ondanks alles ben ik nu 88,5 kilo :o Dat betekend dat ik precies 20 kilo nu kwijt ben :o En mijn meting was 102 centimeter terwijl ik een paar week geleden nog 106 was. *O* *O* *O*

Wat een prestatie *O*
pi_202379254
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 12:33 schreef LPFAN het volgende:

Oh wow, wat een prestatie!
  zondag 28 november 2021 @ 16:33:09 #220
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_202379502
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 16:15 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Oh wow, wat een prestatie!
Was mijn doel om het eind januari te wegen omdat ik dan precies 2 jaar bezig ben, maar ben het nu dus gewoon al *O*
  maandag 29 november 2021 @ 08:42:30 #221
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_202386912
Lekker bezig LP!

Ik was afgelopen tijd niet heel tevreden met mezelf, maar de post van miss_sly deed me even anders naar m'n voortgang kijken. :+ Voor m'n gevoel ben ik de afgelopen twee/drie weken vooral aan het prutsen, maar de weegschaal zei vanmorgen alsnog 82.9kg. Begin september was het nog 86.0kg en objectief bekeken is zo ongeveer een kilo per maand een prima tempo, helemaal als ik bedenk dat ik ook pepernoten snack en alcohol drink en de afgelopen paar weken helemaal niets getracked heb qua eten.

Wel is het erg jammer dat m'n maandagavondtrainingen niet door mogen gaan, dat wilde ik na ze een tijdje gemist te hebben precies weer oppakken vandaag. Maar ja. :') Mooi moment om m'n hardlopen weer op te pakken, I guess. Aangezien ik ook niet voor 16.30 in de sportschool kan zijn. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202391571
Ik kreeg net een mini chocoladelettertje (40 gram), staat erop dat er maar 20 kcal (en 1 gram vet) in zit. Doe mij maar heel vaak zulke chocolade :Y)

Helaas zijn ze dus een 0 vergeten -O-
pi_202401296
Alle kaaspannenkoeken van Sint Pannenkoek gisteren bevinden zich nog ergens in mijn spijsverteringskanaal dus ik tikte nét de 58 aan vanmorgen. Komt wel weer goed :) Tussen Sint en Kerst dadelijk even een periode van beperkte inname :') Nog nét warme kruidnootjes uit de oven, gemaakt met mijn zelfgemalen specerijenmengsel zijn momenteel de extra kcals nog even ruimschoots waard O+

Lijst!
O: Zwarte koffie en een medjooldadel
B: Uur baantjes trekken in het zwembad
D: https://www.hellofresh.nl(...)a1f979a23c10488b4567 met verse ananas toe
B: Avondwandeling van ca. twee uur

[ Bericht 13% gewijzigd door minilot op 30-11-2021 09:17:15 ]
pi_202405229
Hier ging het afgelopen week echt helemaal mis. Te veel kruidnoten, chocoladeletters, banketstaven, sushi, pizza, alcohol. Ging echt niet goed. Gelukkig mezelf bij elkaar weten te rapen én gelijk vanochtend op de weegschaal gaan staan. Normaal ben ik 'kop in het zand en opeens 20 kilo zwaarder' type.
Schade: slechts 600 gram zwaarder :o
Sinds gisteren wel weer lekker in het gareel. Maar de grootste winst voor mezelf is dat ik mezelf op tijd (!) bijeen heb weten te rapen en direct ook weer de confrontatie met de weegschaal ben aangegaan. Voelt goed :)
pi_202419430
Ik ben november (normaal best een vreetmaand..) ook lichter geëindigd dan begonnen :D En heb nog steeds geen oliebol gehad _O_
Hier gaat dus alles volgens plan, geen uitspattingen maar ook geen dikke drops down.
pi_202436769
Heb een beetje met "iets lekkers" op het moment. Ik kan alleen rempejek bedenken :9~ maar daar zitten wel gelijk weer duusent calorietjes in.

Toch skronchen :9~
pi_202445347
God kolere, mn lichaam begint (heeeel langzaam aan) weer een beetje normaal te doen.

Iets minder belangrijk op het moment, maar wel weer een new low aangetikt voor deze ronde *O*

*O* sinterklaasweekend *O*

pi_202445593
Bij mijn echtgenoot gaat het voortvarend, hij is in een half jaar al 15 kilo kwijtgeraakt. Hier nog steeds het plateau op 77, ik ga maar weer wat beter op variatie in de lunch en tussendoortjes letten.
  vrijdag 3 december 2021 @ 10:49:08 #229
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_202446349
De weegschaal was stom, 83,5kg. :{w

Maar wel weer twee keer sporten deze week (ik heb in ieder geval alles gereed om vanmiddag weer te gaan), dus we gaan weer de goede kant op. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202535135
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 15:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

Nou een maand en een dag later zijn we er dan eindelijk hoor :')

Echt niet terecht dit keer, want ik heb echt netjes gedaan overall :'(

Maar goed *O*
pi_202535402
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 09:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar goed *O*
*O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202535408
quote:

[..]

Maar goed *O*
Blij met deze mijlpaal *O*
Hier gaat het ook tergend langzaam, maar ik zie nu al 3 dagen 76,1 op de weegschaal, dus er lijkt wel beweging in te zitten na bijna 2 maanden. Waar ik op 1 september dacht dat ik de 75 op 1 januari makkelijk zou kunnen halen weet ik nu dat dat zeker niks gaat worden, maar goed, het is wat het is.
pi_202535463
Bij mij staat het stil, maar ik ben er ook even totaal niet mee bezig, dus eh. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202535725
quote:

[..]

Maar goed *O*
*O* voor vooruitgang *O*
pi_202535738
Ik stapte afgelopen vrijdag even op de weegschaal, zag dat het niet de goede kant op ging (wat ik al verwachtte) en ben er maar weer afgestapt voor hij ergens op bleef staan :+

December, tja.... :')
pi_202535751
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:12 schreef miss_sly het volgende:
Ik stapte afgelopen vrijdag even op de weegschaal, zag dat het niet de goede kant op ging (wat ik al verwachtte) en ben er maar weer afgestapt voor hij ergens op bleef staan :+

December, tja.... :')
Struisvogelen. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202535756
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Struisvogelen. O+
Heerlijk soms O+ :D
pi_202586644
Hoe gaan jullie om met feedende enablers die je paginalange lijsten lekkers van Crisp sturen en je dwingen daar te bestellen?
pi_202587153
Dwingen nog wel ;)

Ja als je gedwongen wordt kun je niks anders doen dan het maar slikken he ¯\_(ツ)_/¯
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  zondag 12 december 2021 @ 17:59:35 #240
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_202587553
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 17:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe gaan jullie om met feedende enablers die je paginalange lijsten lekkers van Crisp sturen en je dwingen daar te bestellen?
Van genieten en de volgende dag weer volgens plan eten. :+

Of weigeren.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202590566
De 76,1 lijkt permanent, al bijna een week elke dag. En ik heb 3 broeken weggedaan omdat ze van m’n kont zakken. Progress *O*
pi_202833927
Stil hier. Iedereen van de wagen gevallen door de feestdagen?
pi_202833985
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 10:02 schreef Nanuke het volgende:
Nee hoor, hier is het nog steeds hetzelfde gewicht als 2 weken geleden. Ik doe niet echt uitgebreid aan feestdagen, al is het ritme wel een beetje weggevallen, dus daar ga ik wat weer aan doen want er moeten nog 6 kilo’s af.
En bij jou?
  maandag 27 december 2021 @ 10:15:27 #244
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_202834061
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 10:02 schreef Nanuke het volgende:
Neuh, daar heb ik over het algemeen niet echt "last" van. Ik zit meer met het amper fatsoenlijk kunnen sporten op het moment. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202834794
Hier gaat het ook nog steeds meer dan prima :Y Heb dit topic niet meer nodig als stok achter de deur, mijn ''lifestyle change'' is zo goed als compleet. Ik dieet dan ook niet meer.

Kocht vorige week nog een gave broek bij de kringloop, op het eerste gezicht véééél te klein, maar ik paste hem dus gewoon. Mijn hoofd is nog niet helemaal bij ;) Heb al wel geleerd om alles met maat L of XL te negeren.
  Moderator maandag 27 december 2021 @ 11:07:36 #246
5428 crew  miss_sly
pi_202834923
Ik heb wel de teugels een beetje laten vieren, maar we hebben niet overdreven gek gedaan. En ik ben redelijk blijven sporten met VR, dus dat scheelt ook wel. Ik denk wel dat er iets bij is, maar dat heb ik ingecalculeerd, dus dat vind ik verder niet erg.
pi_202836905
Goed bezig allemaal! *O*

Hier ook weinig last van de feestdagen. Doordat ik maar 2 eetmomenten heb (en soms 1) is het heel makkelijk te beperken allemaal.

Lastiger vind ik dat een van m'n beste vriendinnen hier straks 3 dagen is, en die vindt alleen ontbijten stom. :P Ik overweeg nu laat samen te brunchen en dan wat vroeger avondeten zodat t allemaal meevalt. En dan even zien of ik daarna m'n eigen ritme weer makkelijk kan oppakken. :)
  maandag 27 december 2021 @ 13:27:00 #248
319308 Tink89
To live is to dance
pi_202837356
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 12:58 schreef Nanuke het volgende:
Goed bezig allemaal! *O*

Hier ook weinig last van de feestdagen. Doordat ik maar 2 eetmomenten heb (en soms 1) is het heel makkelijk te beperken allemaal.

Lastiger vind ik dat een van m'n beste vriendinnen hier straks 3 dagen is, en die vindt alleen ontbijten stom. :P Ik overweeg nu laat samen te brunchen en dan wat vroeger avondeten zodat t allemaal meevalt. En dan even zien of ik daarna m'n eigen ritme weer makkelijk kan oppakken. :)
En als je nu ipv ontbijt/brunch een lekkere kop thee maakt en er gezellig bij gaat zitten?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_202838572
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 13:27 schreef Tink89 het volgende:

[..]
En als je nu ipv ontbijt/brunch een lekkere kop thee maakt en er gezellig bij gaat zitten?
Dit doe ik met de kinderen wel gewoon, maar dat vind ze dus niet zo gezellig. Voor die paar dagen is het niet zo'n ramp natuurlijk. Maar ik vind mijn ritme dusdanig fijn dat ik er ook niet te veel aan wil klooien en dus niet naar 3 maaltijden wil. Nu heb ik een goed excuus want ik mag ivm medicijnen s ochtends toch niet eten. Maar brunch kan wel, en dan kom ik haar nog een beetje tegemoet. :)
pi_202951582
inb4 rotschop op 2 januari. :7
  vrijdag 31 december 2021 @ 09:11:04 #251
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_202951708
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 december 2021 09:01 schreef Lonaa het volgende:
inb4 rotschop op 2 januari. :7
Inb4 de stormloop. *O*

Tevens: :')

Eergisteren op de weegschaal: 84. Gisteren op de weegschaal: 83.2. Vandaag op de weegschaal: 82.1.

Het is geen klacht, maar verwondering.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202952556
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Inb4 de stormloop. *O*

Tevens: :')

Eergisteren op de weegschaal: 84. Gisteren op de weegschaal: 83.2. Vandaag op de weegschaal: 82.1.

Het is geen klacht, maar verwondering.
Gek is dat he?

Ik ga het jaar uit op 76 kg. Ik ben half mei gestart op 85, dus dat is best een prestatie eigenlijk. Eens kijken of die laatste 6 er voor de zomer af te krijgen zijn. Dat zal er vooral aan liggen of ik er veel extra moeite voor wil gaan doen, met alleen goed opletten gaat het nog wel wat langer duren.
pi_202953722
Ik kom vanaf morgen ook (al)weer. Afgelopen jaar eigenlijk heel goed gegaan. Totaal 10 kg afgevallen. En toen kwam oktober, november, december. Heel veel stress gehad, slecht gegaan op werk etc. En ik ben echt een emotie eter dus de afgelopen 3 maanden niks anders gedaan dan chocola en chips naar binnen werken. :'(
Dus ik ben heel bang voor de weegschaal morgen, verwacht dat echt alles waar ik afgelopen jaar zo mijn best voor heb gedaan er weer bij is. Maar het roer moet weer echt om. Ik weet hoe het moet, dat scheelt :P
pi_202974997
Zo. Eerste weging gedaan. En hoewel ik er heel bang voor was viel het reuze mee. Vorig jaar was ik op zijn laagst 69.5 maar gemiddeld gezien ergens rond de 72 a 73. En vanmorgen stond er 75.9 op de weegschaal. Wel aangekomen dus, maar dat kon ook niet anders. Maar ik had het getal veel dichter op de 80 verwacht dus dat geeft de burger moed.
Daarnaast ook aantal 'progressie-startfoto's' gemaakt. Vond het jammer dat ik die de vorige keer niet had dus dacht ik maak nu op 1/1 foto's en dan moet ik straks eigenlijk op 31/12 weer een foto maken en dan kijken wat het verschil is :P
  zaterdag 1 januari 2022 @ 11:07:01 #255
149959 SQ
snelle trees
pi_202975237
Ha, de 1 januari boost komt weer op gang!
Ik ga niet op de weegschaal vandaag, ik weet dat het erg is. Begin maandag weer. Vandaag zijn er nog te veel leftovers :')

Succes weer iedereen! Hopelijk lukt t dit jaar wél! :D
disclaimer
  zaterdag 1 januari 2022 @ 11:49:48 #256
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_202975605
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 11:07 schreef SQ het volgende:
Ha, de 1 januari boost komt weer op gang!
Ik ga niet op de weegschaal vandaag, ik weet dat het erg is. Begin maandag weer. Vandaag zijn er nog te veel leftovers :')

Succes weer iedereen! Hopelijk lukt t dit jaar wél! :D
Same here _O- _O- Nu doe ik vandaag al wel redelijk weer normaal. Maar vond het wel even best afgelopen 2 weken.

Beste wensen voor iedereen trouwens!
pi_203010352
:W
Ik kom weer meelezen/posten..
Om te beginnen ga ik voor -5.. de 8 moet weer terug op de weegschaal
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_203010381
Ik ben ook weer goed in het ritme.
Niet veel gewichtstoename maar ook niet heel netjes gegeten.

Begonnen met hardlopen ivm de dichte sportscholen en dat is eigenlijk best lekker (als ik klaar ben :')).
Overall probeer ik wat vroeger op te staan elke dag en wat minder gestresst mijn dagen door te gaan. En dan het hardlopen af te wisselen met 's morgens vroeg met een kop koffie en podcast door de wijk te wandelen ofzo.

Lijstje ook maar weer:

O: Alpro nature met banaan en muesli
L: Wortelwraps met hummus, kipfilet, tomaat en spinazie.
T: Appel
D: Groene curry met wokgroente en roerbakreepjes
T: volkoren brood met geitenkaas
pi_203024325
Ik heb me wel beseft hoe heerlijk het eigenlijk is om s'ochtends voor het werk al te sporten. Voel me de hele dag voldaan en savonds kan ik meteen op de bank ploffen. Moet alleen nog even kijken hoe ik dat ga doen als ik straks weer naar kantoor moet/mag want vgm is mijn sportschool 'pas' om 7 uur open.
pi_203026033
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 15:54 schreef Vicky het volgende:
:W
Ik kom weer meelezen/posten..
Om te beginnen ga ik voor -5.. de 8 moet weer terug op de weegschaal
Ik doe ook weer mee.
Ben wat geschrokken van de weegschaal })

Was ooit 88k 2 jaar geleden.. dat was een enorm plateau, ik struggelde daar wel mee. Wil zó graag naar de 85k van 1998 :D
Nu was ik zondagochtend 93.1 8)7

Ok.
Plan is om op vrije dagen weer 15 min crosstrainer 15 roeien te doen en smiddags te wandelen.
4x in de week is dat .
Alcohol in de ban, geen tussendoortjes en iets meer 'gewoon' eten. Dat moet het gaan doen. ~O>
pi_203028217
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:01 schreef Pinuts het volgende:
Ik heb me wel beseft hoe heerlijk het eigenlijk is om s'ochtends voor het werk al te sporten. Voel me de hele dag voldaan en savonds kan ik meteen op de bank ploffen. Moet alleen nog even kijken hoe ik dat ga doen als ik straks weer naar kantoor moet/mag want vgm is mijn sportschool 'pas' om 7 uur open.
Ja dat ervaar ik ook zo inderdaad!
  dinsdag 4 januari 2022 @ 13:30:49 #262
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203028322
Eerder opstaan om te sporten lukt me écht niet, maar gelukkig heb ik voor ik aan het eten moet beginnen wel tijd beschikbaar, dan kan ik na het eten alsnog neerploffen. O+

De beweging deze week zal wel niet heel veel soeps worden, vandaag (wel op de fiets, dus íets van beweging *O*) booster gehaald en gezien m'n eerdere ervaringen zal het wel voor dood op de bank hangen worden de komende paar dagen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203028441
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Eerder opstaan om te sporten lukt me écht niet, maar gelukkig heb ik voor ik aan het eten moet beginnen wel tijd beschikbaar, dan kan ik na het eten alsnog neerploffen. O+

De beweging deze week zal wel niet heel veel soeps worden, vandaag (wel op de fiets, dus íets van beweging *O*) booster gehaald en gezien m'n eerdere ervaringen zal het wel voor dood op de bank hangen worden de komende paar dagen. :')
Ja die flexibiliteit is hier iets minder geworden sinds kind :P

Ik heb m de 13e gepland *O* Kan ik het hele weekend plat mocht het nodig zijn :')
  dinsdag 4 januari 2022 @ 13:41:39 #264
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203028496
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 13:38 schreef VitaBella het volgende:

[..]
Ja die flexibiliteit is hier iets minder geworden sinds kind :P

Ik heb m de 13e gepland *O* Kan ik het hele weekend plat mocht het nodig zijn :')
Snap ik. :Y

Ik had prik eigenlijk nog niet zo vroeg verwacht, maar hey, fietsafstand en niet op een achterlijk tijdstip, dus doe maar dan. :') Werk is nog niet superdruk gelukkig, nooit in die eerste week van het jaar. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator dinsdag 4 januari 2022 @ 13:49:19 #265
5428 crew  miss_sly
pi_203028628
Ik heb ook net de booster gehaald. Van Janssen vorige keer ook twee dagen op bed geleden, dus ben benieuwd wat Moderna nu met me doet :D

Vrijdagochtend wegen. Als ik in de spiegel kijk, lijkt het erop dat het heel erg meevalt. We hebben ook met de feestdagen niet heel gek gedaan, en ik heb ook wel vrijwel iedere dag even gesport met de vr-bril. Dus het zou te overzien moeten zijn....hoop ik heel erg :P
  dinsdag 4 januari 2022 @ 14:02:32 #266
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203028874
Weegschaal was deze week nog niet heel erg lief, maar beetje raar geslapen en meer gesnaaid met het thuiszitten (nu weer naar kantoor, als het even meezit op de fiets), dus niet heel gek. Wel weer onder m'n gehate 84. |:)

En, voor de lulz, eens een lijstje:
O: twee sneeën brood met chocopasta (normaal ontbijt ik niet, maar later van huis weg en nuchter prikken leek me niet enorm slim).
L: vier sneeën brood/twee boterhammen, de een met chocopasta en de ander met "broodbeleg" (echt, die naam. :'))
D: https://www.hellofresh.nl(...)f5e927a53150bc4c5502 - niet echt licht/kcal-arm, maar dan ben ik wel uitgesnaaid ook de res van de avond.

En nog ergens een appel tussendoor. Even checken nog hoe ik in m'n eiwit zit, dat vul ik wellicht nog aan.

Edit: Totaal van het lijstje is zo'n 1700kcal en eiwit is inderdaad laag, dus moar foodz voor mij. :9

[ Bericht 7% gewijzigd door IJsdraakje op 04-01-2022 14:07:50 ]
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203038714
Prima dagje gehad vandaag. Ben wel benieuwd of ik morgen nog kan lopen. Vanmorgen een workout gedaan met 100 (knee) push ups en 200 squats.
Daarnaast wel wat veel extra eiwitten gegeten. Eigenlijk omdat ik voor mijn gevoel er erg weinig had bij mijn avondeten. Ik weet niet zo goed waar ik mijn extra eiwitten vandaan kan/wil halen. Het liefst op een natuurlijkere manier dan dat ik nu doe (eiwitshakes/repen) maar ik moet zeggen dat ik na 2 jaar iedere dag kwark eten die wel een beetje zat ben. Maar goed, dan 'mis' ik wel zo'n 45 gram eiwitten op een dag.

O: eiwitshake na workout
L: toast met 2 eieren en veel groente
T: proteïnetoetje
D: rijst met groene curry (veel groente en wat kip)
T: eiwitreep
pi_203043267
Ik meld me ook weer! Ik moet weer even in het gareel komen :)

Vandaag:
O: Alpro als kwark met zelfgemaakte granola
T: Peer & 2 mandarijnen
L: zelfgebakken bananenbrood (groot stuk)
T: druiven
D: salade met pasta, sla, kip kebab flakes, tomaat, komkommer, paprika, beetje mayo
B: rondje lopen tijdens de lunch, misschien hardlopen
  woensdag 5 januari 2022 @ 20:24:02 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_203053099
Voor het eerst in 2 jaar gaan 'hard'lopen, dat was gvd kut zeg _O-
Maar ben wel gegaan. It's something.
disclaimer
pi_203054581
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 20:24 schreef SQ het volgende:
_O_
pi_203055714
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 20:24 schreef SQ het volgende:
Wow
Ik ben al blij als 2 keer pw een wandeling van 4 km lukt
pi_203055871
Op nieuwjaarsdag gaf de weegschaal na weken exact 76 opeens 75,7 aan en sindsdien elke dag 75,3, ik keur ‘m goed hoor. Eens kijken of ik op mijn verjaardag (over bijna 2 weken) op 75 uitkom, dat zou minus 10 kilo in 8 maanden zijn.
pi_203057803
Hoi hoi! Ik kom hier ook weer eens meeposten en lezen voor de zoveelste keer 😅
Sinds nieuwjaarsdag is er al 3 kg af. Nu weet ik dat dit vooral vocht zal zijn maar een goed begin motiveert toch. Vooral bij het afkicken van de suiker, want dat merk ik toch weer goed.
Ik ben 7 weken geleden bevallen, geef borstvoeding aan twee kindjes en mijn doel voor dit jaar is 20 kg eraf.
My salvation lies in your love..
pi_203057978
Vandaag iets lichter dan gister, klein stapje!

Planning vandaag:
O: Alpro als kwark met zelfgemaakte granola
T: mandarijntjes
L: 2 boterhammen van zelfgebakken brood met beleg
T: peer
D: zelfgemaakte babi ketjap, pittige boontjes en rijst
B: rondje hardlopen

Hopelijk gaat dit jaar eindelijk de triatlon door (ik doe 1/8 dus 500 meter zwemmen, 20 km fietsen, 5 km hardlopen), dus mijn training daarvoor moet weer beginnen ...
pi_203060221
Vandaag zowel geen zin om te sporten als ook nog wat spierpijn van de afgelopen dagen. Dus ik vervang mijn hardlooprondje maar met een wandeling.
Van het weekend een weekendje weg dus dan zal er veel gewandeld worden, maar ook meer gegeten.

Lijstje:
O: eiwitreep
L: ciabatta met kipfilet
D: boerenkoolstamppot met rookworst, peer na
T: proteïnepudding
  Moderator vrijdag 7 januari 2022 @ 10:52:12 #276
5428 crew  miss_sly
pi_203075190
De schade van de feestdagen is hier toch 1,5 kilo. Toch iets meer dan ik had verwacht gebaseerd op mijn spiegelbeeld :D Kennelijk heb ik toch ergens wel iets van buikspieren gekweekt de afgelopen maanden waardoor ik slanker lijk. Ik vind 1,5 kilo ook weer niet dramatisch, dus we gaan maar weer verder waar we waren gebleven: gezond eten, niet te veel snoepen en goed bewegen.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 10:57:27 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_203075298
Anderhalve kilo zie je ook niet in de spiegel hoor :D
Fijn dat t meevalt!
disclaimer
  Moderator vrijdag 7 januari 2022 @ 11:01:01 #278
5428 crew  miss_sly
pi_203075364
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 10:57 schreef SQ het volgende:
Anderhalve kilo zie je ook niet in de spiegel hoor :D
Fijn dat t meevalt!
Ik ging ook niet zo heel hard, he :D Ik was pas 3,5 kilo kwijt, dus 1,5 kilo weer erbij klinkt dan toch best flink. Maar het maakt me verder ook niet heel veel uit, hoor. Ik heb leuke feestdagen gehad, lekker gegeten en gedronken en toch een beetje rustig aan gedaan.

En ik heb deze week ook een paar dagen op bed gelegen na de boosterprik, dus wellicht dat dat ook een slechte invloed heeft gehad. We zien het volgende week vrijdag weer.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 11:17:13 #279
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203075605
Zo, de booster-naweeën lijken voorbij, dus het snacken uit zelfmedelijden kan de kast weer in, samen met m'n bankhangsmoes. :Y)

Weegschaal zei vanmorgen 83,4kg, da's een redelijk constante lijn als ik kijk naar (heel) december. Uiteindelijk dus ongeveer 3kg minder dan toen ik de teugels weer aantrok in september. Prima resultaat voorlopig dus!

Plan van aanpak:
• M'n inname toch maar weer gaan tracken
• Vaker op de fiets naar het werk, ondanks minder weer. Afgelopen dinsdag is gebleken dat m'n nieuwe jas + regenbroek prima werkt tegen een lichte regenbui, dus dat is geen excuus.
• Het oude sportritme "thuis" invoeren, dus op ma-wo-vr in ieder geval íets van een workout doen. Thuis even rustig inplannen allemaal, vandaag (want vrijdag) ga ik wandelen.
• Ook in het weekend wat meer bewegen, al is het maar een half uurtje wandelen of ergens op de fiets heen ipv de auto pakken.

En dan zien we over een maandje wel weer verder. |:)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203075948
Ik begon vorig jaar maart op 69 kilo, en schommel nu sinds half november al ergens tussen 56-58 kilo zonder veel moeite te hoeven doen, en ondanks genoeg appelbeignets etc. Ik heb alleen een tijd niet echt kunnen sporten ivm knieblessure en erna hersenschudding, wel veel wandelen maar veel minder hockey en dingen als bodypump dan eerder, en dat zie ik wel aan m'n lijf. Dus ik wil vooral in mijn benen en billen nog wat vet inruilen voor spieren :)

Doel dit jaar is dus vooral consistent blijven sporten, en rond dit gewicht blijven. Eens kijken of het me lukt om het dit keer wel langduriger vast te houden!
pi_203110205
Goed bezig allemaal ?! *G*

Ik was blij met de weegschaal vanochtend.
In een week tijd van 93.1 naar 91.8
Door alcoholvrij doordeweeks, wat meer gewoon normaal gezond eten en geen tussendoortjes en wat meer beweging. (Niet eens zoveel eigenlijk).
En veel water.

Ga zo door Blues *)
pi_203113895
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 15:09 schreef Blues het volgende:
Goed bezig allemaal ?! *G*

Ik was blij met de weegschaal vanochtend.
In een week tijd van 93.1 naar 91.8
Door alcoholvrij doordeweeks, wat meer gewoon normaal gezond eten en geen tussendoortjes en wat meer beweging. (Niet eens zoveel eigenlijk).
En veel water.

Ga zo door Blues *)
Kleine aanpassingen hier en daar werken ook veel beter dan de rigoreuze aanpak wat heel veel geestelijke energie kost :7

Ga zo door, Blues *O*

Hier ook lekker afgevallen in 1 weekje *) Ok, dat was er vanaf kerst ook áángekomen, maar nu dus weer weg. O-)
pi_203127006
Afgelopen week weer begonnen met hardlopen, wandelen en pilates (en gezonder eten na de kerst en O&N ...). Het gaat weer omlaag gelukkig! Begon kleine 2 weken geleden op 73,5 , nu op 72,7.

Paar dagen thuis deze week, dat is wel de grootste uitdaging. Op mijn werk kan ik niks kopen dus wat ik meeneem is ook hetgeen wat ik kan eten, niks meer.
pi_203141225
Afgelopen weekend een weekendje weg geweest. Heerlijk genoten en qua voeding ook niet echt opgelet. Echter als ik kijk naar de hoeveelheid die ik ook gelopen heb denk ik dat ik qua voeding nog steeds rond onderhoud of er net boven heb gezeten. Dus denk dat de schade meevalt. En zo niet, boeien. Af en toe moet kunnen.

Maar goed, vandaag weer gewoon back on track. Dat is tenminste een ding wat ik vorig jaar eindelijk onder de knie heb gekregen. Gewoon meteen back on track ipv oh deze week is al verpest ik start maandag/volgende maand wel weer.
Lijstje:
O: -
L: Roerei (2) met veel groente en 1 toast
D: krielaardappels, boontjes en een biefstukje
T: proteïnetoetje
pi_203141580
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 16:31 schreef Pinuts het volgende:
Maar goed, vandaag weer gewoon back on track. Dat is tenminste een ding wat ik vorig jaar eindelijk onder de knie heb gekregen. Gewoon meteen back on track ipv oh deze week is al verpest ik start maandag/volgende maand wel weer.
Ik ben hier ook steeds beter in aan het worden _O_ Want 1 dag of weekend te veel eten is eigenlijk helemaal niet zo erg. Maar het kan wel erg worden als je er in blijft hangen en er een week, weken of maanden van maakt :') Het is zo logisch, maar gevoelsmatig bleef ik altijd heel erg hangen in 'het is nu toch verprutst'.

Het gaat hier op zich prima. Vanaf zaterdag een week op vakantie, dus dan maak ik me verder niet druk. En dan als ik thuis kom bovenstaande even 100x voor mezelf oplezen :+
pi_203141853
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 16:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik ben hier ook steeds beter in aan het worden _O_ Want 1 dag of weekend te veel eten is eigenlijk helemaal niet zo erg. Maar het kan wel erg worden als je er in blijft hangen en er een week, weken of maanden van maakt :') Het is zo logisch, maar gevoelsmatig bleef ik altijd heel erg hangen in 'het is nu toch verprutst'.
Klopt. En ik merk ook dat ik daardoor ook makkelijker on track blijf. Als ik bijv. ging uiteten dacht ik 'vroeger' van vrijdag ga ik uit eten dus kan ik beter pas de week erna weer 'starten met afvallen'. En uiteindelijk heb je natuurlijk zo altijd wel een of ander excuus. Terwijl nu denk ik juist deze week knallen en dan vrijdag lekker genieten.
Heeft bij mij ook geholpen dat ik me dan erna woog (oke niet meteen de dag erna, maar 2 dagen erna) woog en zag dat ik dan nog steeds gewoon afgevallen was. Dus dat afvallen en genieten prima samen kan.

Eye opener was ook wel toen iemand tegen mij zei: 'Als je je toast verbrand, accepteer je dat dan en ga je door met je leven, of steek je dan maar je huis in de fik?'. Uh... ja dat eerste _O- En afvallen is eigenlijk precies hetzelfde.
pi_203142200
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 17:18 schreef Pinuts het volgende:

Klopt. En ik merk ook dat ik daardoor ook makkelijker on track blijf. Als ik bijv. ging uiteten dacht ik 'vroeger' van vrijdag ga ik uit eten dus kan ik beter pas de week erna weer 'starten met afvallen'. En uiteindelijk heb je natuurlijk zo altijd wel een of ander excuus. Terwijl nu denk ik juist deze week knallen en dan vrijdag lekker genieten.
Heeft bij mij ook geholpen dat ik me dan erna woog (oke niet meteen de dag erna, maar 2 dagen erna) woog en zag dat ik dan nog steeds gewoon afgevallen was. Dus dat afvallen en genieten prima samen kan.

Eye opener was ook wel toen iemand tegen mij zei: 'Als je je toast verbrand, accepteer je dat dan en ga je door met je leven, of steek je dan maar je huis in de fik?'. Uh... ja dat eerste _O- En afvallen is eigenlijk precies hetzelfde.
Oh hemel ja _O- En wat dacht je dan van: dinsdag heb ik een verjaardag en zaterdag ga ik uit eten, dus tussen dinsdag en zaterdag heeft op mijn eten letten toch geen zin dus dan kan ik dan ook wel chips en chocolademelk met slagroom en en en.... (en het weekend er vóór maakt ook niets uit, want dinsdag verjaardag huh)

Mooie analogie ook O+
pi_203142310
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 17:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oh hemel ja _O- En wat dacht je dan van: dinsdag heb ik een verjaardag en zaterdag ga ik uit eten, dus tussen dinsdag en zaterdag heeft op mijn eten letten toch geen zin dus dan kan ik dan ook wel chips en chocolademelk met slagroom en en en.... (en het weekend er vóór maakt ook niets uit, want dinsdag verjaardag huh)

Mooie analogie ook O+
Vooral dat en en en inderdaad. Want in mijn redenatie moest ik dan ook nu juist chocolade en chips en alles eten want ja, vanaf volgende week ging ik ECHT beginnen.
pi_203142442
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 17:55 schreef Pinuts het volgende:

Vooral dat en en en inderdaad. Want in mijn redenatie moest ik dan ook nu juist chocolade en chips en alles eten want ja, vanaf volgende week ging ik ECHT beginnen.
Maandag begin ik O+

Jammer dat er al een boek met die titel bestaat, want dat zou mijn titel worden _O-
pi_203147350
Ommegot O+ Dikkies Drukte O+

Mijn lichaam doet/reageert nog steeds eigenaardig. Inmiddels wandel ik bijna 10 km, keer of 5 per week. Wel met een hoop tegenzin, terwijl ik "je hoeft het niet leuk te vinden, je hoeft het alleen maar te doen" tegen mezelf foeter :')

Noemenswaardig van afvallen? Hmmeuuh :')
pi_203155979
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 17:55 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Terwijl je met afvallen ook gewoon af en toe chocolade en chips kan eten. Het is niet dat je het de rest van je leven moet verbannen.

Ik was zelf trouwens vorig jaar eind januari begonnen met afvallen. Gewoon heel spontaan en niet van te voren gepland. Inmiddels 14 kilo afgevallen in een jaar.
pi_203156206
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2022 16:04 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Terwijl je met afvallen ook gewoon af en toe chocolade en chips kan eten. Het is niet dat je het de rest van je leven moet verbannen.
Helemaal waar. Gelukkig heb ik dat ook wel geleerd het afgelopen jaar. Het werkt voor zowat iedereen beter om niet te strikt te zijn dan de teugels heel strak aan te trekken. Want meestal hou je het dan toch maar eventjes vol.
pi_203157785
Ik heb een aantal maanden geleden om redenen eigenlijk in 1 keer mn complete levensstijl omgegooid, min of meer per ongeluk kwam ik daar ook mee in OMAD terecht. Nu heb ik eigenlijk dat ik toch geruime tijd stil sta. Terwijl ik wel netjes beweeg en veel dagen per week OMAD eet. Vandaag toch maar een lunch toegevoegd, om te kijken of dat veel uithaalt. Ik word een beetje moe van mn eigen lijf atm :r
pi_203171995
Sportscholen waarschijnlijk weer open *O* *O*

O: -
L: carpaccio, 2 eieren met groente en toast
T: kiwi, proteinetoetje
D: kipfilet gevuld met kaas en spinazie, salade
B: uur wandelen
  vrijdag 14 januari 2022 @ 07:34:31 #295
149959 SQ
snelle trees
pi_203180424
Valt halverwege je hardloopje je fitbit dood. Helemaal voor niets gelopen :(
disclaimer
pi_203180968
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 07:34 schreef SQ het volgende:
#foreverfat
  vrijdag 14 januari 2022 @ 08:55:23 #297
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203181008
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 07:34 schreef SQ het volgende:
Ja, jammer, nu heb je dus niet gelopen. ;( Hup, nog een keer!

Hier vooral blij dat de sportscholen weer redelijk normaal open lijken te gaan, op zich was deze week qua beweging best braaf (wandelen, fietsen en vanmiddag moetmoetmoet ik wat weerstandstraining doen, want m'n rug haat me), maar het is toch niet hetzelfde als je naast je wasrekken staat te sporten. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203191213
Google Timeline zegt dat ik in 2021 1242km heb gewandeld. ^O^
pi_203191328
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 19:41 schreef Declan-Harp het volgende:
Google Timeline zegt dat ik in 2021 1242km heb gewandeld. ^O^
Wauw, lekker bezig! ^O^ ^O^

Moet zeggen dat ik sowieso merk dat ik wandelen eigenlijk een meer dan prima vorm van bewegen vind. Bij hardlopen kijk ik er tegen op. Bij wandelen heb ik er juist zin in. Dus dan maar gewoon wandelen :D
pi_203191363
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 19:46 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Wauw, lekker bezig! ^O^ ^O^

Moet zeggen dat ik sowieso merk dat ik wandelen eigenlijk een meer dan prima vorm van bewegen vind. Bij hardlopen kijk ik er tegen op. Bij wandelen heb ik er juist zin in. Dus dan maar gewoon wandelen :D
Ik word bij het idéé van hardlopen al niet blij :D Gaan we niet aan beginnen.
Dankzij Vitality heb ik een gemiddelde stappencount van 12.000 stappen per dag.
pi_203192330
Je hoeft er niet blij van te worden he :D

Gelukkig is hardlopen ontzettend overschat in relatie tot wandelen :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')