Geen ervaring met krachttraining hoor, maar is binnen enkele weken goed verschil zien/meten sowieso wel realistisch? Lijkt me inderdaad lastig om helemaal goed te meten. Misschien juist focussen op de verschillen die je merkt qua prestaties?quote:Op maandag 8 november 2021 12:17 schreef Pinuts het volgende:
De afgelopen tijd niet veel gepost hier maar wel normaal blijven doen. Ook niet heel veel aangekomen gelukkig. Nu door omstandigheden zit ik even een tijdje thuis, dus wil ik het sportritme wel weer lekker op gaan pakken. Krachttraining vond ik altijd heerlijk, maar daar afgelopen tijd weinig tijd voor gehad, dus dat gaan we nu weer lekker doen.
Moet alleen kijken hoe ik het weer ga bijhouden qua meten. Voorheen meestal gewoon de weegschaal. Maarja, als je meer krachttraining gaat doet is dat meestal niet zo motiverend. Meetlint kan, maar vind ik wel altijd lastig om dat precies op de goede plek te meten iedere keer. Foto's dan maar? Al zie je daar meestal niet na 4 weken ofzo al verschil.
Eigenlijk moet ik me ook niet druk maken over meten, maar toch altijd fijn om bevestiging te krijgen.
Daarom vond ik de weegschaal altijd wel fijn omdat je daar wel per week een beetje een trend kan zien. Maar goed, als ik ineens meer krachttraining ga doen dan zal ik in begin stilstaan/misschien zelfs beetje aankomen. Dus dat is nu niet heel handig. Inderdaad, prestaties + gevoel zal ik het meer van moeten hebben dit keer. Maar iets meetbaars was toch ook altijd fijn, puur voor je eigen bevestiging.quote:Op maandag 8 november 2021 13:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen ervaring met krachttraining hoor, maar is binnen enkele weken goed verschil zien/meten sowieso wel realistisch? Lijkt me inderdaad lastig om helemaal goed te meten. Misschien juist focussen op de verschillen die je merkt qua prestaties?
Ik mocht het bakje uitlikkenquote:Op maandag 8 november 2021 15:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
O! kaasdip
Ik hoop al een week een nieuw tiental in te klappen. Mn darmen werken alleen niet mee
Ik heb kaartje van de postcodeloterij gekregen van bazin, die gaat ook met mij mee van de weekquote:Op maandag 8 november 2021 14:28 schreef Declan-Harp het volgende:
Mijn kind zit aan de nacho's en kaasdip en ik... aan een peer#Winning!
Vanavond weer eens stamppot andijvie met die lekkere Unox rookworst. Was eindelijk weer eens fatsoenlijk geprijsd (50% korting bij de AH, de vega variant).
Lekkerrr!!quote:Op maandag 8 november 2021 19:05 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik heb kaartje van de postcodeloterij gekregen van bazin, die gaat ook met mij mee van de week
Had je iets speciaals in gedachten?quote:
Vind je die rookworst lekker? Mijn ding is het niet, ik vind die van de HEMA wel lekker.quote:Op maandag 8 november 2021 14:28 schreef Declan-Harp het volgende:
Mijn kind zit aan de nacho's en kaasdip en ik... aan een peer#Winning!
Vanavond weer eens stamppot andijvie met die lekkere Unox rookworst. Was eindelijk weer eens fatsoenlijk geprijsd (50% korting bij de AH, de vega variant).
Leuk! Ik heb hem van m'n moeder gekregen.quote:Op maandag 8 november 2021 19:05 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb kaartje van de postcodeloterij gekregen van bazin, die gaat ook met mij mee van de week
Nee precies ik ga ook voor de groenten en fruit en soep enzo.quote:Op maandag 8 november 2021 20:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind je die rookworst lekker? Mijn ding is het niet, ik vind die van de HEMA wel lekker.
Ik wilde vandaag wel de Unox vega ragout halen, maar die verkocht mijn Albert Heijn niet.Dus nog ik veel te veel andere zooi mee.
[..]
Leuk! Ik heb hem van m'n moeder gekregen.Ondanks dat je er superveel producten mee kan halen, knapte zij toch al af op het stukje 'vega'. Kan ook gewoon voor de groenten etc, maar mij hoor je niet klagen.
Over Hema gesproken, persoonlijk vind ik die groente hotdogs erg lekker.quote:Op maandag 8 november 2021 20:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind je die rookworst lekker? Mijn ding is het niet, ik vind die van de HEMA wel lekker.
Ja! Lekker zurigquote:Op maandag 8 november 2021 20:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag wel de Unox vega ragout halen, maar die verkocht mijn Albert Heijn niet.Dus nog ik veel te veel andere zooi mee.
[..]
Leuk! Ik heb hem van m'n moeder gekregen.Ondanks dat je er superveel producten mee kan halen, knapte zij toch al af op het stukje 'vega'. Kan ook gewoon voor de groenten etc, maar mij hoor je niet klagen.
Woohoo, jij bent écht lekker bezig!quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:26 schreef SilverEyes het volgende:
Hotdogs van de HEMA, met extra saus![]()
![]()
![]()
Mijn lijf doet iets stoms. Ik hang sinds een paar maanden steeds 1-1,5 week vast op een gewicht, en dan opeens, roetsj naar beneden. En repeat.
Ben ik niet gewend van mezelf, meestal gaat het geleidelijker- en is voor mij motiverender. Maar ja, heb het er maar mee te doen.
Nu sinds juli -16,4 kilo. Doel is dit jaar tot -20 te komen. En dan langzaamaan richting gezond(er) gewicht. Als ik een BMI van <30 bereik ben ik tevreden.
Tss, precies nu ik geen box heb iets wat wél lekker is natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ehrmagerd, Jules de Strooper wafeltjes bij de Hello Fresh![]()
Beter dan het chemische smaakwatertje van vorige week.
Zou het ook voor iedereen hetzelfde zijn elke week? Ik kan je het rare smaakwatertje van vorige week sturen om het goed te maken?quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tss, precies nu ik geen box heb iets wat wél lekker is natuurlijk.
Hmm, volgens mij had ik het rare smaakwatertje op een ander moment...quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zou het ook voor iedereen hetzelfde zijn elke week? Ik kan je het rare smaakwatertje van vorige week sturen om het goed te maken?
Wij zitten wel een beetje met die box, wij hebben hem om gezonder te eten en minder geld kwijt te zijn dan normaal, maar zelfs als alles al lekker voor je uitbedacht is, vind ik het nog best een ding alles op te krijgen of iig niet weg te gooien (dus invriezen)... We zijn te lui
Nee dat niet.quote:Op maandag 8 november 2021 20:10 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Had je iets speciaals in gedachten?
quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:45 schreef minilot het volgende:
@:DancingPhoebe Alle dagen OMAD tenzij![]()
Zo'n tenzij is er niet vaak, maar toevallig afgelopen weekend wel: mijn moeder kwam voor het eerst ooit bij ons logeren en ik had geen zin in wat voor discussie dan ook over intermitterend vasten dus gewoon mee-ontbeten en -geluncht, plus ettelijke van de meegebrachte oliebollen.
Tweeënhalve kilo eraan in één lang weekend
Ze is inmiddels uitgezwaaid en vanavond is het avondeten kaashapjes die dit weekend niet op zijn gegaan + gesmoorde spitskool, wortelsalade en toe verse mango en banaan. Er na de afgelopen dagen zeer aan toe niet meer 3579922 keer per dag te eten en ik overweeg misschien nog een 48-uurs vastenrondje
Yup en ik probeer mijn neiging tot evangeliseren zoveel mogelijk te onderdrukken, behalve soms als mensen er concreet naar vragen hoe het mij en/of mijn lief gelukt is om een boel gewicht te verliezen, al hou ik het ook dan nog vaak zat op een 'gewoon minder gaan eten' omdat ik er geen zin in hebquote:Op dinsdag 9 november 2021 15:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Herkenbaar
Ik merk sowieso dat veel mensen wel iets van IF vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |