Ja wat is dat hier met die cappuccino's?quote:Op maandag 15 november 2021 14:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Had er dit weekend géén zin in. Ook nog steeds last van mn buik, waar ik sikkeneurig van werd (en ben)Beetje met de pet naar gegooid dus dit weekend. Nu weer netjes in het gareel, al nam ik net wel per ongeluk een cappuccino ipv koffie
eigenlijk is deze week ook al weer mislukt dus
* DancingPhoebe zoekt cheesecake en chocola
Misschien moet je naast met gewichten je gezichtsspieren gaan trainen?quote:Op maandag 15 november 2021 08:21 schreef Lonaa het volgende:
Gisteren zag ik een foto van mezelf en ik vind mn hoofd gewoon echt te dik, dus uh, here we go, still:
A la face yoga of meer 'zuigen kreng'?quote:Op maandag 15 november 2021 16:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien moet je naast met gewichten je gezichtsspieren gaan trainen?
quote:Op maandag 15 november 2021 17:18 schreef Holyme het volgende:
[..]
A la face yoga of meer 'zuigen kreng'?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op maandag 15 november 2021 17:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat laatste geeft toch alleen maar weer meer caloos?Proteine jongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik weet niet of het helpt bij de gemoedsrust, maar dat heb ik ook (meermaals) gehad. Tot 5 weken (quote:Op woensdag 17 november 2021 08:21 schreef SilverEyes het volgende:
Ik sta nu (wederom) stil. Al twee weken precies hetzelfde getal. Ondertussen ongesteld geweest, afgelopen weekend veel gedronken en gegeten, en vanochtend nog steeds/weer(?)precies hetzelfde getal (ik weeg me niet dagelijks). Heb mijn man gevraagd erop te gaan staan om te kijken of ie niet vastgelopen wasAl twee weken lang echt precies hetzelfde wegen, ik vind het een prestatie.
maar mag nu wel weer naar beneden pleezz
Welkom! Wat goed zeg, 50 kilo eraf, Chapeau! Hoe lang heb je daar over gedaan? En hoe zwaar/lang ben je nu?quote:Op woensdag 17 november 2021 16:17 schreef Dextera het volgende:
Long time fok lurker, newbie poster hier.
Status; 50 kg afgevallen dmv IF 18/6, puur eten en sporten (voor zo ver dat lukt met mijn lijf)
Wil het er graag af houden en hoop hier wat houvast/commitment mee te kunnen pakken..
Zover ik weet hebben de tijdstippen waarop je eet geen invloed op of je wel of niet afvalt.quote:Op woensdag 17 november 2021 15:19 schreef SilverEyes het volgende:
We wachten maar rustig af, eens zal het gaan dalen. Dat kán niet niet anders.
Of mijn lijf kan niet afvallen op IF
Goed hoor! Als voor jou werkt geweldig toch!quote:Op woensdag 17 november 2021 16:17 schreef Dextera het volgende:
Long time fok lurker, newbie poster hier.
Status; 50 kg afgevallen dmv IF 18/6, puur eten en sporten (voor zo ver dat lukt met mijn lijf)
Wil het er graag af houden en hoop hier wat houvast/commitment mee te kunnen pakken..
Yes. Alles afwegen en invoeren. Kan er eens een keer 50kcal naast zitten, maar dat moet geen grote verschillen opleveren.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:09 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Zover ik weet hebben de tijdstippen waarop je eet geen invloed op of je wel of niet afvalt.
Houd je wel bij wat je per dag eet?
Hm, dat is wel balen. Maar anderen gaven ook aan dat het niet lineair verloopt.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:39 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Yes. Alles afwegen en invoeren. Kan er eens een keer 50kcal naast zitten, maar dat moet geen grote verschillen opleveren.
Hoe groot is je tekort nu gemiddeld?quote:Op woensdag 17 november 2021 22:39 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Yes. Alles afwegen en invoeren. Kan er eens een keer 50kcal naast zitten, maar dat moet geen grote verschillen opleveren.
Thanks! Ben ergens eind 2017/begin 2018 met de serieuze poging begonnen, onder het mom van 'zie wel waar 't schip strandt, iedere kilo die eraf gaat is mooi meegenomen'. Momenteel 1.65m en rond de 60kg, helemaal prima wat mij betreft.quote:Op woensdag 17 november 2021 18:50 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Welkom! Wat goed zeg, 50 kilo eraf, Chapeau! Hoe lang heb je daar over gedaan? En hoe zwaar/lang ben je nu?
Tussen de 500-800 tekort.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe groot is je tekort nu gemiddeld?
Dan zou je, wat @Dextera hierboven ook zegt, eens kunnen proberen om wat meer te eten. Kan zijn dat je lichaam nu even zoiets heeft van "ja, fuck dit, ik weet niet wanneer ik weer binnenkrijg hoeveel ik gewend was om binnen te krijgen, dus ik ga zo efficiënt mogelijk aan de gang". (Wat niet perse gebaseerd is op onderzoek overigensquote:
Dat is nog wel een goede tip, mooie timing ook zo voor het weekendquote:Op vrijdag 19 november 2021 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zou je, wat @:dextera hierboven ook zegt, eens kunnen proberen om wat meer te eten. Kan zijn dat je lichaam nu even zoiets heeft van "ja, fuck dit, ik weet niet wanneer ik weer binnenkrijg hoeveel ik gewend was om binnen te krijgen, dus ik ga zo efficiënt mogelijk aan de gang". (Wat niet perse gebaseerd is op onderzoek overigens)
Het is dan ook lastig in te schatten hoeveel je op een dag gebruikt.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zou je, wat @:dextera hierboven ook zegt, eens kunnen proberen om wat meer te eten. Kan zijn dat je lichaam nu even zoiets heeft van "ja, fuck dit, ik weet niet wanneer ik weer binnenkrijg hoeveel ik gewend was om binnen te krijgen, dus ik ga zo efficiënt mogelijk aan de gang". (Wat niet perse gebaseerd is op onderzoek overigens)
De grap is dat je dát niet eens perse hoeft te weten, al helpt het wel als weet hoeveel je pre-eten aanpassen binnen kreeg, dus een weekje calorieën tracken zonder aanpassen. Op basis daarvan dan je tekort bepalen en dat dan weer een paar weken (2 of 3) volhouden om te zien wat het doet. Gaat de lijn naar beneden? Lekker zo doorgaan. Doet 'ie niks? Beetje meer eraf.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:12 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Het is dan ook lastig in te schatten hoeveel je op een dag gebruikt.
Ik zou ook even wat meer gaan etenquote:
Oeeee, ik haat datquote:
We hebben zaterdag bij een vriend bier gebrouwen en ik heb wat van de bierbostel meegenomen. Daar heb ik brood van gebakken.quote:
Enig idee wat de oorzaak kan zijn?quote:Op woensdag 24 november 2021 20:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Godver, wordt het niet afvallen nu wel een beetje beu...
Ja zekerquote:Op woensdag 24 november 2021 20:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Enig idee wat de oorzaak kan zijn?
Bij mij gaat het met sprongetjes. Hele tijd niets en dan plots een kilo en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Is dat niet gewoon een kwestie van tijd?quote:Op woensdag 24 november 2021 20:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja zekerWhat goes in, does not come out
Wil je kefir van me? Dat kreeg zelfs Dot lekkerder aan t metaboliseren, en die is al 5 jaar ofzo aan de forlax.quote:Op woensdag 24 november 2021 20:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja zekerWhat goes in, does not come out
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |