SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
quote:Op vrijdag 5 november 2021 12:22 schreef minilot het volgende:
Ha leuk @:Miss_Sly! Ik ben er denk ik zondag ook een middagjeVeel plezier alvast en jup, altijd stappen genoeg op zo'n dag
Mijn gewicht is nog steeds wat geschrokken van het sushifestijn eerder deze week![]()
Lijst!
T: Koffie
B: Anderhalf uur baantjes getrokken in het zwembad, uurtje wandelen
D: Spinazietortillas met hummus, gekaramelliseerde rode ui, gegrilde rode paprika, artisjokhart, mesclunsla en beetje geitenkaas. Toe mango, ananas en plantaardige chocoladevla![]()
T: Mogelijk vanavond nog wat speciaalbier
Ik ben die met twee tienermeiden en man met gipsen armquote:
Wat is Volksjury?quote:Op vrijdag 5 november 2021 12:48 schreef BE het volgende:
Vanmorgen een uur gewandeld met de nieuwste Volksjury in mijn oren, daarna nog dingen gedaan dus de 10.000 stappen zitten al weer in de pocket.
Hele leuke truecrime podcast van twee Belgische meiden.quote:Op vrijdag 5 november 2021 12:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat is Volksjury?
Lekker bezig al, in ieder geval.
Dat klinkt tof. Waar op internet kun je dat vinden?quote:Op vrijdag 5 november 2021 13:04 schreef BE het volgende:
[..]
Hele leuke truecrime podcast van twee Belgische meiden.
ah, truecrime klinkt goed!quote:Op vrijdag 5 november 2021 13:04 schreef BE het volgende:
[..]
Hele leuke truecrime podcast van twee Belgische meiden.
Via spotify, itunes bijvoorbeeld. Ik luister via een app ‘pocketcast’. Gratis te downloaden en makkelijk om bij te houden.quote:Op vrijdag 5 november 2021 13:08 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat klinkt tof. Waar op internet kun je dat vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op vrijdag 5 november 2021 16:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kocht een dadelreep bij de bakker waarvan ik de helft vandaag en de helft morgen zou eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Kudos voor de gedachte.
Docuserie (Un)Well op Netflix heeft een ep over vasten, voor de liefhebbers.
Ooo! Een vriendin van me heeft "kritiek" op mijn geOMAD. Is deze docu voor of tegen?quote:Op vrijdag 5 november 2021 16:21 schreef Holyme het volgende:
[..]! Kudos voor de gedachte.
Docuserie (Un)Well op Netflix heeft een ep over vasten, voor de liefhebbers.
Nog niet helemaal gekeken, maar tot dusver nemen die afleveringen geen standpunt in, belichten het onderwerp van verschillende kanten. IF, OMAD, watervasten en intuïtief eten is al even aangetikt nu.quote:Op vrijdag 5 november 2021 16:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ooo! Een vriendin van me heeft "kritiek" op mijn geOMAD. Is deze docu voor of tegen?
Watervasten klinkt nu al fascinerendquote:Op vrijdag 5 november 2021 16:27 schreef Holyme het volgende:
[..]
Nog niet helemaal gekeken, maar tot dusver nemen die afleveringen geen standpunt in, belichten het onderwerp van verschillende kanten. IF, OMAD, watervasten en intuïtief eten is al even aangetikt nu.
Ik merk dat het '3 maaltijden eten per dag' er bij veel mensen echt wel ingestampt zit.quote:Op vrijdag 5 november 2021 16:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ooo! Een vriendin van me heeft "kritiek" op mijn geOMAD. Is deze docu voor of tegen?
Ja ik doe NIKS op het moment. Ik zie weinig mensen, heb geen werk, dus geen afleiding of iets. Ben benieuwd hoe het me bevalt als ik wel weer werk...quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:43 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Ik merk dat het '3 maaltijden eten per dag' er bij veel mensen echt wel ingestampt zit.En dat OMAD bij veel van die mensen gelijk de gedachte oproept dat je jezelf uithongert. Ik zie mezelf ook nog wel echt OMAD doen, maar vooralsnog heb ik de kinderen te klein/te laat van m'n werk om dan elke dag een gevarieerde maaltijd op tafel te zetten. Plus, ik ben ook echt een sociale eter en lunch dus graag op werk en/of uitgebreid in het weekend met de hele fam.
Ik denk dat de meeste mensen 3 maaltijden per dag gewoon prettig vinden. Tenminste, dat is voor mij zo.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:43 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Ik merk dat het '3 maaltijden eten per dag' er bij veel mensen echt wel ingestampt zit.En dat OMAD bij veel van die mensen gelijk de gedachte oproept dat je jezelf uithongert. Ik zie mezelf ook nog wel echt OMAD doen, maar vooralsnog heb ik de kinderen te klein/te laat van m'n werk om dan elke dag een gevarieerde maaltijd op tafel te zetten. Plus, ik ben ook echt een sociale eter en lunch dus graag op werk en/of uitgebreid in het weekend met de hele fam.
Dat is mooi shitquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:43 schreef miss_sly het volgende:
Wij gaan zondag niet naar de Efteling. De bestie van dochter die mee zou gaan, testte net positief
De nachten waren afgelopen week wat beter. Ben nu wel vroeg wakker maar lag er gisteren al rond 21:00u in (mag met een nacht van bijna 8 uur niet klagen).quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 05:40 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Nog steeds slechte nachten hier helaas. Vorige week was het stress / malen, nu ben ik gewoon overdreven vroeg wakker.
Weer een plus deze week, weer niet onverwacht. Spanning was na maandag behoorlijk teruggelopen, maar wel 2 etentjes en geen sport (want verkouden).
Startpunt: 150,0
Huidig: 142,2
Afgelopen week: +0,8
Hoera voor de minquote:Op zaterdag 6 november 2021 06:01 schreef Sometimes het volgende:
[..]
De nachten waren afgelopen week wat beter. Ben nu wel vroeg wakker maar lag er gisteren al rond 21:00u in (mag met een nacht van bijna 8 uur niet klagen).
Een onverwachte (en gevoelsmatig onverdiende) min deze week; zo verstandig heb ik me niet gedragen. Nog steeds niet gesport vanwege naweeën verkoudheid die weer terug lijkt te komen.
Startpunt: 150,0
Huidig: 141,4
Afgelopen week: -0,8
Ok, ook bij OMAD bestaat er zo iets als een te grote maaltijd, kolerequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |