abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202325089
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 21:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wil je kefir van me? Dat kreeg zelfs Dot lekkerder aan t metaboliseren, en die is al 5 jaar ofzo aan de forlax.
Kom je brengen? Neem je schilderdoos mee?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202325099
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Kom je brengen? Neem je schilderdoos mee?
Halen }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_202325106
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 21:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Halen }:|
Mag ik dan ook de droger? En de schilderdoos? :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_202325208
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 21:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

Mag ik dan ook de droger? En de schilderdoos? :D
Wow.

Je geeft ze één vinger!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202325342
quote:
10s.gif Op woensdag 24 november 2021 21:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wow.

Je geeft ze één vinger!
Jij bent duidelijk nog nooit bij V over de vloer geweest. Die geeft nooit maar 1 vinger :N
pi_202326904
quote:
10s.gif Op woensdag 24 november 2021 21:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wow.

Je geeft ze één vinger!
Ja hè!
Ik schrok er ook ff van.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_202329087
Mijn sportschoolsessie net was te intens om niet nu ook de wiebels te krijgen van het gesprek hier, chickies :') O+

Gewicht is 56.7
Lijst is
B: Uur krachttraining
B: Half uur yoga
D: Taquitos met bonen en kaas + salsa van onder meer ananas, paprika, ui en chilipepers. Flesje Desperados Munt & Limoen erbij. Banaan en plantaardige chocoladevla toe.
Let me see you stripped down to the bone
pi_202329238
Heuj, er begint wat vorm in bovenlichaam zichtbaar te worden! Verhip! :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Vandaag een onverwachte T van gevulde speculaas. Grmbl @ echtgenoot }:| O+

[ Bericht 12% gewijzigd door minilot op 25-11-2021 13:21:29 ]
pi_202330034
Hoera voor de arm van minilot

Ik word een beetje gefrustreerd, ik heb weer het volgende plateau te pakken, al een week of 5, met als dieptepunt vandaag, waarop ik 0,3 meer weeg dan die 5 weken geleden. Tussendoor leek het heel voorzichtig naar beneden te schommelen, vorige week dacht ik echt dat ik in een maand 0,5 kilo kwijtgeraakt was, maar het schommelt weer omhoog.
pi_202336869
:9~ arm :9~

Ik ging naar buiten toen het 3 uur droog zou blijven. Einde van de straat... regen :') Toen lekkere koffie edit: cappuccino, vast ook gelijk mislukt dus :'( gehaald, weer naar boven geklommen en de rest van de dag zitten janken :') :'( Hopelijk zie ik het vochtverlies terug op de weegschaal morgen :')
pi_202340249
Kus op de tranen Poebs, enig zicht op het einde van deze baggerperiode? :*

Extra T net nog: wederom gevulde speculaas. :') Het is nu bijna op en ik heb het de echtgenoot uitdrukkelijk verboden meer te kopen. o|O
pi_202352216
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:36 schreef minilot het volgende:
Kus op de tranen Poebs, enig zicht op het einde van deze baggerperiode? :*

Geen idee, er zit doorgaans weinig logica in mn depressieve buien :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ineens per ongeluk een bonbon in mn mond -en mn maag- en hij was eigenlijk helemaal niet lekker :'(
pi_202366436
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 08:52 schreef minilot het volgende:
Heuj, er begint wat vorm in bovenlichaam zichtbaar te worden! Verhip! :)

SPOILER
Edit: Vandaag een onverwachte T van gevulde speculaas. Grmbl @ echtgenoot }:| O+
Dat is gaaf, als je vorm krijgt! Hard gewerkt dus ook.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_202366457
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoera voor de arm van minilot

Ik word een beetje gefrustreerd, ik heb weer het volgende plateau te pakken, al een week of 5, met als dieptepunt vandaag, waarop ik 0,3 meer weeg dan die 5 weken geleden. Tussendoor leek het heel voorzichtig naar beneden te schommelen, vorige week dacht ik echt dat ik in een maand 0,5 kilo kwijtgeraakt was, maar het schommelt weer omhoog.
Dat is stom.
Heb je een idee of je iets wil veranderen, en zo ja, wat dan? Frustrerend hoor.
pi_202366465
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Geen idee, er zit doorgaans weinig logica in mn depressieve buien :(

SPOILER
Ik had ineens per ongeluk een bonbon in mn mond -en mn maag- en hij was eigenlijk helemaal niet lekker :'(
Sterkte :*
pi_202366496
Gisteren weer weekdag: -0,5.

In totaal nu 3,1 kg sinds de zomervakantie ongeveer. Ook een ruime -1 op BMI en vetpercentage en een iets ruimere +1 op spieren en vochtgehalte. Al met al gaat het dus nog steeds lekker *O*
  zondag 28 november 2021 @ 12:33:14 #217
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_202376528
Hoi weer eens een update van mijn kant.

Laatste weken ging met ups en downs, ook gezondheid werkte weer niet eens mee waardoor ik weinig kon bewegen.

Maar vanmorgen toch weer even op de weegschaal gestaan en mezelf gemeten en ondanks alles ben ik nu 88,5 kilo :o Dat betekend dat ik precies 20 kilo nu kwijt ben :o En mijn meting was 102 centimeter terwijl ik een paar week geleden nog 106 was. *O* *O* *O*

Ik heb gewoon een 8 op de weegschaal! :o
  Moderator zondag 28 november 2021 @ 13:51:36 #218
5428 crew  miss_sly
pi_202377620
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 12:33 schreef LPFAN het volgende:

Laatste weken ging met ups en downs, ook gezondheid werkte weer niet eens mee waardoor ik weinig kon bewegen.

Maar vanmorgen toch weer even op de weegschaal gestaan en mezelf gemeten en ondanks alles ben ik nu 88,5 kilo :o Dat betekend dat ik precies 20 kilo nu kwijt ben :o En mijn meting was 102 centimeter terwijl ik een paar week geleden nog 106 was. *O* *O* *O*

Wat een prestatie *O*
pi_202379254
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 12:33 schreef LPFAN het volgende:

Oh wow, wat een prestatie!
  zondag 28 november 2021 @ 16:33:09 #220
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_202379502
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 16:15 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Oh wow, wat een prestatie!
Was mijn doel om het eind januari te wegen omdat ik dan precies 2 jaar bezig ben, maar ben het nu dus gewoon al *O*
  maandag 29 november 2021 @ 08:42:30 #221
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_202386912
Lekker bezig LP!

Ik was afgelopen tijd niet heel tevreden met mezelf, maar de post van miss_sly deed me even anders naar m'n voortgang kijken. :+ Voor m'n gevoel ben ik de afgelopen twee/drie weken vooral aan het prutsen, maar de weegschaal zei vanmorgen alsnog 82.9kg. Begin september was het nog 86.0kg en objectief bekeken is zo ongeveer een kilo per maand een prima tempo, helemaal als ik bedenk dat ik ook pepernoten snack en alcohol drink en de afgelopen paar weken helemaal niets getracked heb qua eten.

Wel is het erg jammer dat m'n maandagavondtrainingen niet door mogen gaan, dat wilde ik na ze een tijdje gemist te hebben precies weer oppakken vandaag. Maar ja. :') Mooi moment om m'n hardlopen weer op te pakken, I guess. Aangezien ik ook niet voor 16.30 in de sportschool kan zijn. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_202391571
Ik kreeg net een mini chocoladelettertje (40 gram), staat erop dat er maar 20 kcal (en 1 gram vet) in zit. Doe mij maar heel vaak zulke chocolade :Y)

Helaas zijn ze dus een 0 vergeten -O-
pi_202401296
Alle kaaspannenkoeken van Sint Pannenkoek gisteren bevinden zich nog ergens in mijn spijsverteringskanaal dus ik tikte nét de 58 aan vanmorgen. Komt wel weer goed :) Tussen Sint en Kerst dadelijk even een periode van beperkte inname :') Nog nét warme kruidnootjes uit de oven, gemaakt met mijn zelfgemalen specerijenmengsel zijn momenteel de extra kcals nog even ruimschoots waard O+

Lijst!
O: Zwarte koffie en een medjooldadel
B: Uur baantjes trekken in het zwembad
D: https://www.hellofresh.nl(...)a1f979a23c10488b4567 met verse ananas toe
B: Avondwandeling van ca. twee uur

[ Bericht 13% gewijzigd door minilot op 30-11-2021 09:17:15 ]
pi_202405229
Hier ging het afgelopen week echt helemaal mis. Te veel kruidnoten, chocoladeletters, banketstaven, sushi, pizza, alcohol. Ging echt niet goed. Gelukkig mezelf bij elkaar weten te rapen én gelijk vanochtend op de weegschaal gaan staan. Normaal ben ik 'kop in het zand en opeens 20 kilo zwaarder' type.
Schade: slechts 600 gram zwaarder :o
Sinds gisteren wel weer lekker in het gareel. Maar de grootste winst voor mezelf is dat ik mezelf op tijd (!) bijeen heb weten te rapen en direct ook weer de confrontatie met de weegschaal ben aangegaan. Voelt goed :)
pi_202419430
Ik ben november (normaal best een vreetmaand..) ook lichter geëindigd dan begonnen :D En heb nog steeds geen oliebol gehad _O_
Hier gaat dus alles volgens plan, geen uitspattingen maar ook geen dikke drops down.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_202436769
Heb een beetje met "iets lekkers" op het moment. Ik kan alleen rempejek bedenken :9~ maar daar zitten wel gelijk weer duusent calorietjes in.

Toch skronchen :9~
pi_202445347
God kolere, mn lichaam begint (heeeel langzaam aan) weer een beetje normaal te doen.

Iets minder belangrijk op het moment, maar wel weer een new low aangetikt voor deze ronde *O*

*O* sinterklaasweekend *O*

:')
pi_202445593
Bij mijn echtgenoot gaat het voortvarend, hij is in een half jaar al 15 kilo kwijtgeraakt. Hier nog steeds het plateau op 77, ik ga maar weer wat beter op variatie in de lunch en tussendoortjes letten.
  vrijdag 3 december 2021 @ 10:49:08 #229
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_202446349
De weegschaal was stom, 83,5kg. :{w

Maar wel weer twee keer sporten deze week (ik heb in ieder geval alles gereed om vanmiddag weer te gaan), dus we gaan weer de goede kant op. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202535135
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 15:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
O! kaasdip :9~

Ik hoop al een week een nieuw tiental in te klappen. Mn darmen werken alleen niet mee :')
Nou een maand en een dag later zijn we er dan eindelijk hoor :')

Echt niet terecht dit keer, want ik heb echt netjes gedaan overall :'(

Maar goed *O*
pi_202535402
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 09:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar goed *O*
*O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202535408
quote:

[..]

Maar goed *O*
Blij met deze mijlpaal *O*
Hier gaat het ook tergend langzaam, maar ik zie nu al 3 dagen 76,1 op de weegschaal, dus er lijkt wel beweging in te zitten na bijna 2 maanden. Waar ik op 1 september dacht dat ik de 75 op 1 januari makkelijk zou kunnen halen weet ik nu dat dat zeker niks gaat worden, maar goed, het is wat het is.
pi_202535463
Bij mij staat het stil, maar ik ben er ook even totaal niet mee bezig, dus eh. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202535725
quote:

[..]

Maar goed *O*
*O* voor vooruitgang *O*
pi_202535738
Ik stapte afgelopen vrijdag even op de weegschaal, zag dat het niet de goede kant op ging (wat ik al verwachtte) en ben er maar weer afgestapt voor hij ergens op bleef staan :+

December, tja.... :')
pi_202535751
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:12 schreef miss_sly het volgende:
Ik stapte afgelopen vrijdag even op de weegschaal, zag dat het niet de goede kant op ging (wat ik al verwachtte) en ben er maar weer afgestapt voor hij ergens op bleef staan :+

December, tja.... :')
Struisvogelen. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202535756
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Struisvogelen. O+
Heerlijk soms O+ :D
pi_202586644
Hoe gaan jullie om met feedende enablers die je paginalange lijsten lekkers van Crisp sturen en je dwingen daar te bestellen?
pi_202587153
Dwingen nog wel ;)

Ja als je gedwongen wordt kun je niks anders doen dan het maar slikken he ¯\_(ツ)_/¯
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  zondag 12 december 2021 @ 17:59:35 #240
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_202587553
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 17:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe gaan jullie om met feedende enablers die je paginalange lijsten lekkers van Crisp sturen en je dwingen daar te bestellen?
Van genieten en de volgende dag weer volgens plan eten. :+

Of weigeren.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202590566
De 76,1 lijkt permanent, al bijna een week elke dag. En ik heb 3 broeken weggedaan omdat ze van m’n kont zakken. Progress *O*
pi_202833927
Stil hier. Iedereen van de wagen gevallen door de feestdagen?
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_202833985
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 10:02 schreef Nanuke het volgende:
Nee hoor, hier is het nog steeds hetzelfde gewicht als 2 weken geleden. Ik doe niet echt uitgebreid aan feestdagen, al is het ritme wel een beetje weggevallen, dus daar ga ik wat weer aan doen want er moeten nog 6 kilo’s af.
En bij jou?
  maandag 27 december 2021 @ 10:15:27 #244
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_202834061
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 10:02 schreef Nanuke het volgende:
Neuh, daar heb ik over het algemeen niet echt "last" van. Ik zit meer met het amper fatsoenlijk kunnen sporten op het moment. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202834794
Hier gaat het ook nog steeds meer dan prima :Y Heb dit topic niet meer nodig als stok achter de deur, mijn ''lifestyle change'' is zo goed als compleet. Ik dieet dan ook niet meer.

Kocht vorige week nog een gave broek bij de kringloop, op het eerste gezicht véééél te klein, maar ik paste hem dus gewoon. Mijn hoofd is nog niet helemaal bij ;) Heb al wel geleerd om alles met maat L of XL te negeren.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Moderator maandag 27 december 2021 @ 11:07:36 #246
5428 crew  miss_sly
pi_202834923
Ik heb wel de teugels een beetje laten vieren, maar we hebben niet overdreven gek gedaan. En ik ben redelijk blijven sporten met VR, dus dat scheelt ook wel. Ik denk wel dat er iets bij is, maar dat heb ik ingecalculeerd, dus dat vind ik verder niet erg.
pi_202836905
Goed bezig allemaal! *O*

Hier ook weinig last van de feestdagen. Doordat ik maar 2 eetmomenten heb (en soms 1) is het heel makkelijk te beperken allemaal.

Lastiger vind ik dat een van m'n beste vriendinnen hier straks 3 dagen is, en die vindt alleen ontbijten stom. :P Ik overweeg nu laat samen te brunchen en dan wat vroeger avondeten zodat t allemaal meevalt. En dan even zien of ik daarna m'n eigen ritme weer makkelijk kan oppakken. :)
  maandag 27 december 2021 @ 13:27:00 #248
319308 Tink89
To live is to dance
pi_202837356
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 12:58 schreef Nanuke het volgende:
Goed bezig allemaal! *O*

Hier ook weinig last van de feestdagen. Doordat ik maar 2 eetmomenten heb (en soms 1) is het heel makkelijk te beperken allemaal.

Lastiger vind ik dat een van m'n beste vriendinnen hier straks 3 dagen is, en die vindt alleen ontbijten stom. :P Ik overweeg nu laat samen te brunchen en dan wat vroeger avondeten zodat t allemaal meevalt. En dan even zien of ik daarna m'n eigen ritme weer makkelijk kan oppakken. :)
En als je nu ipv ontbijt/brunch een lekkere kop thee maakt en er gezellig bij gaat zitten?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_202838572
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 13:27 schreef Tink89 het volgende:

[..]
En als je nu ipv ontbijt/brunch een lekkere kop thee maakt en er gezellig bij gaat zitten?
Dit doe ik met de kinderen wel gewoon, maar dat vind ze dus niet zo gezellig. Voor die paar dagen is het niet zo'n ramp natuurlijk. Maar ik vind mijn ritme dusdanig fijn dat ik er ook niet te veel aan wil klooien en dus niet naar 3 maaltijden wil. Nu heb ik een goed excuus want ik mag ivm medicijnen s ochtends toch niet eten. Maar brunch kan wel, en dan kom ik haar nog een beetje tegemoet. :)
pi_202951582
inb4 rotschop op 2 januari. :7
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')