Kom je brengen? Neem je schilderdoos mee?quote:Op woensdag 24 november 2021 21:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wil je kefir van me? Dat kreeg zelfs Dot lekkerder aan t metaboliseren, en die is al 5 jaar ofzo aan de forlax.
Halenquote:Op woensdag 24 november 2021 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kom je brengen? Neem je schilderdoos mee?
Mag ik dan ook de droger? En de schilderdoos?quote:
Wow.quote:Op woensdag 24 november 2021 21:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mag ik dan ook de droger? En de schilderdoos?
Jij bent duidelijk nog nooit bij V over de vloer geweest. Die geeft nooit maar 1 vingerquote:
Ja hè!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Vandaag een onverwachte T van gevulde speculaas. Grmbl @ echtgenoot![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door minilot op 25-11-2021 13:21:29 ]Let me see you stripped down to the bone
Geen idee, er zit doorgaans weinig logica in mn depressieve buienquote:Op donderdag 25 november 2021 20:36 schreef minilot het volgende:
Kus op de tranen Poebs, enig zicht op het einde van deze baggerperiode?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had ineens per ongeluk een bonbon in mn mond -en mn maag- en hij was eigenlijk helemaal niet lekker
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op donderdag 25 november 2021 08:52 schreef minilot het volgende:
Heuj, er begint wat vorm in bovenlichaam zichtbaar te worden! Verhip!Dat is gaaf, als je vorm krijgt! Hard gewerkt dus ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Vandaag een onverwachte T van gevulde speculaas. Grmbl @ echtgenoot![]()
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Dat is stom.quote:Op donderdag 25 november 2021 10:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoera voor de arm van minilot
Ik word een beetje gefrustreerd, ik heb weer het volgende plateau te pakken, al een week of 5, met als dieptepunt vandaag, waarop ik 0,3 meer weeg dan die 5 weken geleden. Tussendoor leek het heel voorzichtig naar beneden te schommelen, vorige week dacht ik echt dat ik in een maand 0,5 kilo kwijtgeraakt was, maar het schommelt weer omhoog.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Geen idee, er zit doorgaans weinig logica in mn depressieve buienSterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had ineens per ongeluk een bonbon in mn mond -en mn maag- en hij was eigenlijk helemaal niet lekker
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Wat een prestatiequote:Op zondag 28 november 2021 12:33 schreef LPFAN het volgende:
Hoi weer eens een update van mijn kant.
Laatste weken ging met ups en downs, ook gezondheid werkte weer niet eens mee waardoor ik weinig kon bewegen.
Maar vanmorgen toch weer even op de weegschaal gestaan en mezelf gemeten en ondanks alles ben ik nu 88,5 kiloDat betekend dat ik precies 20 kilo nu kwijt ben
En mijn meting was 102 centimeter terwijl ik een paar week geleden nog 106 was.
![]()
![]()
![]()
Ik heb gewoon een 8 op de weegschaal!
Oh wow, wat een prestatie!quote:Op zondag 28 november 2021 12:33 schreef LPFAN het volgende:
Hoi weer eens een update van mijn kant.
Laatste weken ging met ups en downs, ook gezondheid werkte weer niet eens mee waardoor ik weinig kon bewegen.
Maar vanmorgen toch weer even op de weegschaal gestaan en mezelf gemeten en ondanks alles ben ik nu 88,5 kiloDat betekend dat ik precies 20 kilo nu kwijt ben
En mijn meting was 102 centimeter terwijl ik een paar week geleden nog 106 was.
![]()
![]()
![]()
Ik heb gewoon een 8 op de weegschaal!
Was mijn doel om het eind januari te wegen omdat ik dan precies 2 jaar bezig ben, maar ben het nu dus gewoon alquote:
Nou een maand en een dag later zijn we er dan eindelijk hoorquote:Op maandag 8 november 2021 15:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
O! kaasdip
Ik hoop al een week een nieuw tiental in te klappen. Mn darmen werken alleen niet mee
quote:Op donderdag 9 december 2021 09:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou een maand en een dag later zijn we er dan eindelijk hoor
Echt niet terecht dit keer, want ik heb echt netjes gedaan overall
Maar goed
Blij met deze mijlpaalquote:Op donderdag 9 december 2021 09:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar goed
quote:Op donderdag 9 december 2021 09:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar goed
Struisvogelen.quote:Op donderdag 9 december 2021 10:12 schreef miss_sly het volgende:
Ik stapte afgelopen vrijdag even op de weegschaal, zag dat het niet de goede kant op ging (wat ik al verwachtte) en ben er maar weer afgestapt voor hij ergens op bleef staan![]()
December, tja....
Heerlijk somsquote:
Van genieten en de volgende dag weer volgens plan eten.quote:Op zondag 12 december 2021 17:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe gaan jullie om met feedende enablers die je paginalange lijsten lekkers van Crisp sturen en je dwingen daar te bestellen?
Nee hoor, hier is het nog steeds hetzelfde gewicht als 2 weken geleden. Ik doe niet echt uitgebreid aan feestdagen, al is het ritme wel een beetje weggevallen, dus daar ga ik wat weer aan doen want er moeten nog 6 kilo’s af.quote:Op maandag 27 december 2021 10:02 schreef Nanuke het volgende:
Stil hier. Iedereen van de wagen gevallen door de feestdagen?
Neuh, daar heb ik over het algemeen niet echt "last" van. Ik zit meer met het amper fatsoenlijk kunnen sporten op het moment.quote:Op maandag 27 december 2021 10:02 schreef Nanuke het volgende:
Stil hier. Iedereen van de wagen gevallen door de feestdagen?
En als je nu ipv ontbijt/brunch een lekkere kop thee maakt en er gezellig bij gaat zitten?quote:Op maandag 27 december 2021 12:58 schreef Nanuke het volgende:
Goed bezig allemaal!![]()
Hier ook weinig last van de feestdagen. Doordat ik maar 2 eetmomenten heb (en soms 1) is het heel makkelijk te beperken allemaal.
Lastiger vind ik dat een van m'n beste vriendinnen hier straks 3 dagen is, en die vindt alleen ontbijten stom.Ik overweeg nu laat samen te brunchen en dan wat vroeger avondeten zodat t allemaal meevalt. En dan even zien of ik daarna m'n eigen ritme weer makkelijk kan oppakken.
Dit doe ik met de kinderen wel gewoon, maar dat vind ze dus niet zo gezellig. Voor die paar dagen is het niet zo'n ramp natuurlijk. Maar ik vind mijn ritme dusdanig fijn dat ik er ook niet te veel aan wil klooien en dus niet naar 3 maaltijden wil. Nu heb ik een goed excuus want ik mag ivm medicijnen s ochtends toch niet eten. Maar brunch kan wel, en dan kom ik haar nog een beetje tegemoet.quote:Op maandag 27 december 2021 13:27 schreef Tink89 het volgende:
[..]
En als je nu ipv ontbijt/brunch een lekkere kop thee maakt en er gezellig bij gaat zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |