Kom je brengen? Neem je schilderdoos mee?quote:Op woensdag 24 november 2021 21:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wil je kefir van me? Dat kreeg zelfs Dot lekkerder aan t metaboliseren, en die is al 5 jaar ofzo aan de forlax.
Halenquote:Op woensdag 24 november 2021 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kom je brengen? Neem je schilderdoos mee?
Mag ik dan ook de droger? En de schilderdoos?quote:
Wow.quote:Op woensdag 24 november 2021 21:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mag ik dan ook de droger? En de schilderdoos?
Jij bent duidelijk nog nooit bij V over de vloer geweest. Die geeft nooit maar 1 vingerquote:
Ja hè!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Vandaag een onverwachte T van gevulde speculaas. Grmbl @ echtgenoot![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door minilot op 25-11-2021 13:21:29 ]Let me see you stripped down to the bone
Geen idee, er zit doorgaans weinig logica in mn depressieve buienquote:Op donderdag 25 november 2021 20:36 schreef minilot het volgende:
Kus op de tranen Poebs, enig zicht op het einde van deze baggerperiode?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had ineens per ongeluk een bonbon in mn mond -en mn maag- en hij was eigenlijk helemaal niet lekker
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op donderdag 25 november 2021 08:52 schreef minilot het volgende:
Heuj, er begint wat vorm in bovenlichaam zichtbaar te worden! Verhip!Dat is gaaf, als je vorm krijgt! Hard gewerkt dus ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Vandaag een onverwachte T van gevulde speculaas. Grmbl @ echtgenoot![]()
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Dat is stom.quote:Op donderdag 25 november 2021 10:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoera voor de arm van minilot
Ik word een beetje gefrustreerd, ik heb weer het volgende plateau te pakken, al een week of 5, met als dieptepunt vandaag, waarop ik 0,3 meer weeg dan die 5 weken geleden. Tussendoor leek het heel voorzichtig naar beneden te schommelen, vorige week dacht ik echt dat ik in een maand 0,5 kilo kwijtgeraakt was, maar het schommelt weer omhoog.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Geen idee, er zit doorgaans weinig logica in mn depressieve buienSterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had ineens per ongeluk een bonbon in mn mond -en mn maag- en hij was eigenlijk helemaal niet lekker
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Wat een prestatiequote:Op zondag 28 november 2021 12:33 schreef LPFAN het volgende:
Hoi weer eens een update van mijn kant.
Laatste weken ging met ups en downs, ook gezondheid werkte weer niet eens mee waardoor ik weinig kon bewegen.
Maar vanmorgen toch weer even op de weegschaal gestaan en mezelf gemeten en ondanks alles ben ik nu 88,5 kiloDat betekend dat ik precies 20 kilo nu kwijt ben
En mijn meting was 102 centimeter terwijl ik een paar week geleden nog 106 was.
![]()
![]()
![]()
Ik heb gewoon een 8 op de weegschaal!
Oh wow, wat een prestatie!quote:Op zondag 28 november 2021 12:33 schreef LPFAN het volgende:
Hoi weer eens een update van mijn kant.
Laatste weken ging met ups en downs, ook gezondheid werkte weer niet eens mee waardoor ik weinig kon bewegen.
Maar vanmorgen toch weer even op de weegschaal gestaan en mezelf gemeten en ondanks alles ben ik nu 88,5 kiloDat betekend dat ik precies 20 kilo nu kwijt ben
En mijn meting was 102 centimeter terwijl ik een paar week geleden nog 106 was.
![]()
![]()
![]()
Ik heb gewoon een 8 op de weegschaal!
Was mijn doel om het eind januari te wegen omdat ik dan precies 2 jaar bezig ben, maar ben het nu dus gewoon alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |