Inb4 de stormloop.quote:
Gek is dat he?quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Inb4 de stormloop.
Tevens:![]()
Eergisteren op de weegschaal: 84. Gisteren op de weegschaal: 83.2. Vandaag op de weegschaal: 82.1.
Het is geen klacht, maar verwondering.
Same herequote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:07 schreef SQ het volgende:
Ha, de 1 januari boost komt weer op gang!
Ik ga niet op de weegschaal vandaag, ik weet dat het erg is. Begin maandag weer. Vandaag zijn er nog te veel leftovers
Succes weer iedereen! Hopelijk lukt t dit jaar wél!
Ik doe ook weer mee.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:54 schreef Vicky het volgende:
Ik kom weer meelezen/posten..
Om te beginnen ga ik voor -5.. de 8 moet weer terug op de weegschaal
Ja dat ervaar ik ook zo inderdaad!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:01 schreef Pinuts het volgende:
Ik heb me wel beseft hoe heerlijk het eigenlijk is om s'ochtends voor het werk al te sporten. Voel me de hele dag voldaan en savonds kan ik meteen op de bank ploffen. Moet alleen nog even kijken hoe ik dat ga doen als ik straks weer naar kantoor moet/mag want vgm is mijn sportschool 'pas' om 7 uur open.
Ja die flexibiliteit is hier iets minder geworden sinds kindquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Eerder opstaan om te sporten lukt me écht niet, maar gelukkig heb ik voor ik aan het eten moet beginnen wel tijd beschikbaar, dan kan ik na het eten alsnog neerploffen.
De beweging deze week zal wel niet heel veel soeps worden, vandaag (wel op de fiets, dus íets van beweging) booster gehaald en gezien m'n eerdere ervaringen zal het wel voor dood op de bank hangen worden de komende paar dagen.
Snap ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:38 schreef VitaBella het volgende:
[..]
Ja die flexibiliteit is hier iets minder geworden sinds kind![]()
Ik heb m de 13e geplandKan ik het hele weekend plat mocht het nodig zijn
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:24 schreef SQ het volgende:
Voor het eerst in 2 jaar gaan 'hard'lopen, dat was gvd kut zeg
Maar ben wel gegaan. It's something.
Wowquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:24 schreef SQ het volgende:
Voor het eerst in 2 jaar gaan 'hard'lopen, dat was gvd kut zeg
Maar ben wel gegaan. It's something.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |