Inb4 de stormloop.quote:
Gek is dat he?quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Inb4 de stormloop.
Tevens:![]()
Eergisteren op de weegschaal: 84. Gisteren op de weegschaal: 83.2. Vandaag op de weegschaal: 82.1.
Het is geen klacht, maar verwondering.
Same herequote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:07 schreef SQ het volgende:
Ha, de 1 januari boost komt weer op gang!
Ik ga niet op de weegschaal vandaag, ik weet dat het erg is. Begin maandag weer. Vandaag zijn er nog te veel leftovers
Succes weer iedereen! Hopelijk lukt t dit jaar wél!
Ik doe ook weer mee.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:54 schreef Vicky het volgende:
Ik kom weer meelezen/posten..
Om te beginnen ga ik voor -5.. de 8 moet weer terug op de weegschaal
Ja dat ervaar ik ook zo inderdaad!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:01 schreef Pinuts het volgende:
Ik heb me wel beseft hoe heerlijk het eigenlijk is om s'ochtends voor het werk al te sporten. Voel me de hele dag voldaan en savonds kan ik meteen op de bank ploffen. Moet alleen nog even kijken hoe ik dat ga doen als ik straks weer naar kantoor moet/mag want vgm is mijn sportschool 'pas' om 7 uur open.
Ja die flexibiliteit is hier iets minder geworden sinds kindquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Eerder opstaan om te sporten lukt me écht niet, maar gelukkig heb ik voor ik aan het eten moet beginnen wel tijd beschikbaar, dan kan ik na het eten alsnog neerploffen.
De beweging deze week zal wel niet heel veel soeps worden, vandaag (wel op de fiets, dus íets van beweging) booster gehaald en gezien m'n eerdere ervaringen zal het wel voor dood op de bank hangen worden de komende paar dagen.
Snap ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:38 schreef VitaBella het volgende:
[..]
Ja die flexibiliteit is hier iets minder geworden sinds kind![]()
Ik heb m de 13e geplandKan ik het hele weekend plat mocht het nodig zijn
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:24 schreef SQ het volgende:
Voor het eerst in 2 jaar gaan 'hard'lopen, dat was gvd kut zeg
Maar ben wel gegaan. It's something.
Wowquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:24 schreef SQ het volgende:
Voor het eerst in 2 jaar gaan 'hard'lopen, dat was gvd kut zeg
Maar ben wel gegaan. It's something.
Ik ging ook niet zo heel hard, hequote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:57 schreef SQ het volgende:
Anderhalve kilo zie je ook niet in de spiegel hoor
Fijn dat t meevalt!
Kleine aanpassingen hier en daar werken ook veel beter dan de rigoreuze aanpak wat heel veel geestelijke energie kostquote:Op zondag 9 januari 2022 15:09 schreef Blues het volgende:
Goed bezig allemaal ?!
Ik was blij met de weegschaal vanochtend.
In een week tijd van 93.1 naar 91.8
Door alcoholvrij doordeweeks, wat meer gewoon normaal gezond eten en geen tussendoortjes en wat meer beweging. (Niet eens zoveel eigenlijk).
En veel water.
Ga zo door Blues
Ik ben hier ook steeds beter in aan het wordenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:31 schreef Pinuts het volgende:
Maar goed, vandaag weer gewoon back on track. Dat is tenminste een ding wat ik vorig jaar eindelijk onder de knie heb gekregen. Gewoon meteen back on track ipv oh deze week is al verpest ik start maandag/volgende maand wel weer.
Klopt. En ik merk ook dat ik daardoor ook makkelijker on track blijf. Als ik bijv. ging uiteten dacht ik 'vroeger' van vrijdag ga ik uit eten dus kan ik beter pas de week erna weer 'starten met afvallen'. En uiteindelijk heb je natuurlijk zo altijd wel een of ander excuus. Terwijl nu denk ik juist deze week knallen en dan vrijdag lekker genieten.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben hier ook steeds beter in aan het wordenWant 1 dag of weekend te veel eten is eigenlijk helemaal niet zo erg. Maar het kan wel erg worden als je er in blijft hangen en er een week, weken of maanden van maakt
Het is zo logisch, maar gevoelsmatig bleef ik altijd heel erg hangen in 'het is nu toch verprutst'.
Oh hemel jaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:18 schreef Pinuts het volgende:
Klopt. En ik merk ook dat ik daardoor ook makkelijker on track blijf. Als ik bijv. ging uiteten dacht ik 'vroeger' van vrijdag ga ik uit eten dus kan ik beter pas de week erna weer 'starten met afvallen'. En uiteindelijk heb je natuurlijk zo altijd wel een of ander excuus. Terwijl nu denk ik juist deze week knallen en dan vrijdag lekker genieten.
Heeft bij mij ook geholpen dat ik me dan erna woog (oke niet meteen de dag erna, maar 2 dagen erna) woog en zag dat ik dan nog steeds gewoon afgevallen was. Dus dat afvallen en genieten prima samen kan.
Eye opener was ook wel toen iemand tegen mij zei: 'Als je je toast verbrand, accepteer je dat dan en ga je door met je leven, of steek je dan maar je huis in de fik?'. Uh... ja dat eersteEn afvallen is eigenlijk precies hetzelfde.
Vooral dat en en en inderdaad. Want in mijn redenatie moest ik dan ook nu juist chocolade en chips en alles eten want ja, vanaf volgende week ging ik ECHT beginnen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh hemel jaEn wat dacht je dan van: dinsdag heb ik een verjaardag en zaterdag ga ik uit eten, dus tussen dinsdag en zaterdag heeft op mijn eten letten toch geen zin dus dan kan ik dan ook wel chips en chocolademelk met slagroom en en en.... (en het weekend er vķķr maakt ook niets uit, want dinsdag verjaardag huh)
Mooie analogie ook
Maandag begin ikquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:55 schreef Pinuts het volgende:
Vooral dat en en en inderdaad. Want in mijn redenatie moest ik dan ook nu juist chocolade en chips en alles eten want ja, vanaf volgende week ging ik ECHT beginnen.
Terwijl je met afvallen ook gewoon af en toe chocolade en chips kan eten. Het is niet dat je het de rest van je leven moet verbannen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:55 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Vooral dat en en en inderdaad. Want in mijn redenatie moest ik dan ook nu juist chocolade en chips en alles eten want ja, vanaf volgende week ging ik ECHT beginnen.
Helemaal waar. Gelukkig heb ik dat ook wel geleerd het afgelopen jaar. Het werkt voor zowat iedereen beter om niet te strikt te zijn dan de teugels heel strak aan te trekken. Want meestal hou je het dan toch maar eventjes vol.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:04 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Terwijl je met afvallen ook gewoon af en toe chocolade en chips kan eten. Het is niet dat je het de rest van je leven moet verbannen.
#foreverfatquote:Op vrijdag 14 januari 2022 07:34 schreef SQ het volgende:
Valt halverwege je hardloopje je fitbit dood. Helemaal voor niets gelopen
Ja, jammer, nu heb je dus niet gelopen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 07:34 schreef SQ het volgende:
Valt halverwege je hardloopje je fitbit dood. Helemaal voor niets gelopen
Wauw, lekker bezig!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:41 schreef Declan-Harp het volgende:
Google Timeline zegt dat ik in 2021 1242km heb gewandeld.
Ik word bij het idéé van hardlopen al niet blijquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:46 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Wauw, lekker bezig!![]()
![]()
Moet zeggen dat ik sowieso merk dat ik wandelen eigenlijk een meer dan prima vorm van bewegen vind. Bij hardlopen kijk ik er tegen op. Bij wandelen heb ik er juist zin in. Dus dan maar gewoon wandelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |