abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 december 2021 @ 09:11:04 #251
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_202951708
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 december 2021 09:01 schreef Lonaa het volgende:
inb4 rotschop op 2 januari. :7
Inb4 de stormloop. *O*

Tevens: :')

Eergisteren op de weegschaal: 84. Gisteren op de weegschaal: 83.2. Vandaag op de weegschaal: 82.1.

Het is geen klacht, maar verwondering.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_202952556
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Inb4 de stormloop. *O*

Tevens: :')

Eergisteren op de weegschaal: 84. Gisteren op de weegschaal: 83.2. Vandaag op de weegschaal: 82.1.

Het is geen klacht, maar verwondering.
Gek is dat he?

Ik ga het jaar uit op 76 kg. Ik ben half mei gestart op 85, dus dat is best een prestatie eigenlijk. Eens kijken of die laatste 6 er voor de zomer af te krijgen zijn. Dat zal er vooral aan liggen of ik er veel extra moeite voor wil gaan doen, met alleen goed opletten gaat het nog wel wat langer duren.
pi_202953722
Ik kom vanaf morgen ook (al)weer. Afgelopen jaar eigenlijk heel goed gegaan. Totaal 10 kg afgevallen. En toen kwam oktober, november, december. Heel veel stress gehad, slecht gegaan op werk etc. En ik ben echt een emotie eter dus de afgelopen 3 maanden niks anders gedaan dan chocola en chips naar binnen werken. :'(
Dus ik ben heel bang voor de weegschaal morgen, verwacht dat echt alles waar ik afgelopen jaar zo mijn best voor heb gedaan er weer bij is. Maar het roer moet weer echt om. Ik weet hoe het moet, dat scheelt :P
pi_202974997
Zo. Eerste weging gedaan. En hoewel ik er heel bang voor was viel het reuze mee. Vorig jaar was ik op zijn laagst 69.5 maar gemiddeld gezien ergens rond de 72 a 73. En vanmorgen stond er 75.9 op de weegschaal. Wel aangekomen dus, maar dat kon ook niet anders. Maar ik had het getal veel dichter op de 80 verwacht dus dat geeft de burger moed.
Daarnaast ook aantal 'progressie-startfoto's' gemaakt. Vond het jammer dat ik die de vorige keer niet had dus dacht ik maak nu op 1/1 foto's en dan moet ik straks eigenlijk op 31/12 weer een foto maken en dan kijken wat het verschil is :P
  zaterdag 1 januari 2022 @ 11:07:01 #255
149959 SQ
snelle trees
pi_202975237
Ha, de 1 januari boost komt weer op gang!
Ik ga niet op de weegschaal vandaag, ik weet dat het erg is. Begin maandag weer. Vandaag zijn er nog te veel leftovers :')

Succes weer iedereen! Hopelijk lukt t dit jaar wél! :D
disclaimer
  zaterdag 1 januari 2022 @ 11:49:48 #256
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_202975605
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 11:07 schreef SQ het volgende:
Ha, de 1 januari boost komt weer op gang!
Ik ga niet op de weegschaal vandaag, ik weet dat het erg is. Begin maandag weer. Vandaag zijn er nog te veel leftovers :')

Succes weer iedereen! Hopelijk lukt t dit jaar wél! :D
Same here _O- _O- Nu doe ik vandaag al wel redelijk weer normaal. Maar vond het wel even best afgelopen 2 weken.

Beste wensen voor iedereen trouwens!
pi_203010352
:W
Ik kom weer meelezen/posten..
Om te beginnen ga ik voor -5.. de 8 moet weer terug op de weegschaal
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_203010381
Ik ben ook weer goed in het ritme.
Niet veel gewichtstoename maar ook niet heel netjes gegeten.

Begonnen met hardlopen ivm de dichte sportscholen en dat is eigenlijk best lekker (als ik klaar ben :')).
Overall probeer ik wat vroeger op te staan elke dag en wat minder gestresst mijn dagen door te gaan. En dan het hardlopen af te wisselen met 's morgens vroeg met een kop koffie en podcast door de wijk te wandelen ofzo.

Lijstje ook maar weer:

O: Alpro nature met banaan en muesli
L: Wortelwraps met hummus, kipfilet, tomaat en spinazie.
T: Appel
D: Groene curry met wokgroente en roerbakreepjes
T: volkoren brood met geitenkaas
pi_203024325
Ik heb me wel beseft hoe heerlijk het eigenlijk is om s'ochtends voor het werk al te sporten. Voel me de hele dag voldaan en savonds kan ik meteen op de bank ploffen. Moet alleen nog even kijken hoe ik dat ga doen als ik straks weer naar kantoor moet/mag want vgm is mijn sportschool 'pas' om 7 uur open.
pi_203026033
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 15:54 schreef Vicky het volgende:
:W
Ik kom weer meelezen/posten..
Om te beginnen ga ik voor -5.. de 8 moet weer terug op de weegschaal
Ik doe ook weer mee.
Ben wat geschrokken van de weegschaal })

Was ooit 88k 2 jaar geleden.. dat was een enorm plateau, ik struggelde daar wel mee. Wil zķ graag naar de 85k van 1998 :D
Nu was ik zondagochtend 93.1 8)7

Ok.
Plan is om op vrije dagen weer 15 min crosstrainer 15 roeien te doen en smiddags te wandelen.
4x in de week is dat .
Alcohol in de ban, geen tussendoortjes en iets meer 'gewoon' eten. Dat moet het gaan doen. ~O>
pi_203028217
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:01 schreef Pinuts het volgende:
Ik heb me wel beseft hoe heerlijk het eigenlijk is om s'ochtends voor het werk al te sporten. Voel me de hele dag voldaan en savonds kan ik meteen op de bank ploffen. Moet alleen nog even kijken hoe ik dat ga doen als ik straks weer naar kantoor moet/mag want vgm is mijn sportschool 'pas' om 7 uur open.
Ja dat ervaar ik ook zo inderdaad!
  dinsdag 4 januari 2022 @ 13:30:49 #262
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203028322
Eerder opstaan om te sporten lukt me écht niet, maar gelukkig heb ik voor ik aan het eten moet beginnen wel tijd beschikbaar, dan kan ik na het eten alsnog neerploffen. O+

De beweging deze week zal wel niet heel veel soeps worden, vandaag (wel op de fiets, dus íets van beweging *O*) booster gehaald en gezien m'n eerdere ervaringen zal het wel voor dood op de bank hangen worden de komende paar dagen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203028441
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Eerder opstaan om te sporten lukt me écht niet, maar gelukkig heb ik voor ik aan het eten moet beginnen wel tijd beschikbaar, dan kan ik na het eten alsnog neerploffen. O+

De beweging deze week zal wel niet heel veel soeps worden, vandaag (wel op de fiets, dus íets van beweging *O*) booster gehaald en gezien m'n eerdere ervaringen zal het wel voor dood op de bank hangen worden de komende paar dagen. :')
Ja die flexibiliteit is hier iets minder geworden sinds kind :P

Ik heb m de 13e gepland *O* Kan ik het hele weekend plat mocht het nodig zijn :')
  dinsdag 4 januari 2022 @ 13:41:39 #264
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203028496
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 13:38 schreef VitaBella het volgende:

[..]
Ja die flexibiliteit is hier iets minder geworden sinds kind :P

Ik heb m de 13e gepland *O* Kan ik het hele weekend plat mocht het nodig zijn :')
Snap ik. :Y

Ik had prik eigenlijk nog niet zo vroeg verwacht, maar hey, fietsafstand en niet op een achterlijk tijdstip, dus doe maar dan. :') Werk is nog niet superdruk gelukkig, nooit in die eerste week van het jaar. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator dinsdag 4 januari 2022 @ 13:49:19 #265
5428 crew  miss_sly
pi_203028628
Ik heb ook net de booster gehaald. Van Janssen vorige keer ook twee dagen op bed geleden, dus ben benieuwd wat Moderna nu met me doet :D

Vrijdagochtend wegen. Als ik in de spiegel kijk, lijkt het erop dat het heel erg meevalt. We hebben ook met de feestdagen niet heel gek gedaan, en ik heb ook wel vrijwel iedere dag even gesport met de vr-bril. Dus het zou te overzien moeten zijn....hoop ik heel erg :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 4 januari 2022 @ 14:02:32 #266
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203028874
Weegschaal was deze week nog niet heel erg lief, maar beetje raar geslapen en meer gesnaaid met het thuiszitten (nu weer naar kantoor, als het even meezit op de fiets), dus niet heel gek. Wel weer onder m'n gehate 84. |:)

En, voor de lulz, eens een lijstje:
O: twee sneeën brood met chocopasta (normaal ontbijt ik niet, maar later van huis weg en nuchter prikken leek me niet enorm slim).
L: vier sneeën brood/twee boterhammen, de een met chocopasta en de ander met "broodbeleg" (echt, die naam. :'))
D: https://www.hellofresh.nl(...)f5e927a53150bc4c5502 - niet echt licht/kcal-arm, maar dan ben ik wel uitgesnaaid ook de res van de avond.

En nog ergens een appel tussendoor. Even checken nog hoe ik in m'n eiwit zit, dat vul ik wellicht nog aan.

Edit: Totaal van het lijstje is zo'n 1700kcal en eiwit is inderdaad laag, dus moar foodz voor mij. :9

[ Bericht 7% gewijzigd door IJsdraakje op 04-01-2022 14:07:50 ]
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203038714
Prima dagje gehad vandaag. Ben wel benieuwd of ik morgen nog kan lopen. Vanmorgen een workout gedaan met 100 (knee) push ups en 200 squats.
Daarnaast wel wat veel extra eiwitten gegeten. Eigenlijk omdat ik voor mijn gevoel er erg weinig had bij mijn avondeten. Ik weet niet zo goed waar ik mijn extra eiwitten vandaan kan/wil halen. Het liefst op een natuurlijkere manier dan dat ik nu doe (eiwitshakes/repen) maar ik moet zeggen dat ik na 2 jaar iedere dag kwark eten die wel een beetje zat ben. Maar goed, dan 'mis' ik wel zo'n 45 gram eiwitten op een dag.

O: eiwitshake na workout
L: toast met 2 eieren en veel groente
T: proteīnetoetje
D: rijst met groene curry (veel groente en wat kip)
T: eiwitreep
pi_203043267
Ik meld me ook weer! Ik moet weer even in het gareel komen :)

Vandaag:
O: Alpro als kwark met zelfgemaakte granola
T: Peer & 2 mandarijnen
L: zelfgebakken bananenbrood (groot stuk)
T: druiven
D: salade met pasta, sla, kip kebab flakes, tomaat, komkommer, paprika, beetje mayo
B: rondje lopen tijdens de lunch, misschien hardlopen
  woensdag 5 januari 2022 @ 20:24:02 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_203053099
Voor het eerst in 2 jaar gaan 'hard'lopen, dat was gvd kut zeg _O-
Maar ben wel gegaan. It's something.
disclaimer
pi_203054581
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 20:24 schreef SQ het volgende:
_O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203055714
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 20:24 schreef SQ het volgende:
Wow
Ik ben al blij als 2 keer pw een wandeling van 4 km lukt
pi_203055871
Op nieuwjaarsdag gaf de weegschaal na weken exact 76 opeens 75,7 aan en sindsdien elke dag 75,3, ik keur ‘m goed hoor. Eens kijken of ik op mijn verjaardag (over bijna 2 weken) op 75 uitkom, dat zou minus 10 kilo in 8 maanden zijn.
pi_203057803
Hoi hoi! Ik kom hier ook weer eens meeposten en lezen voor de zoveelste keer 😅
Sinds nieuwjaarsdag is er al 3 kg af. Nu weet ik dat dit vooral vocht zal zijn maar een goed begin motiveert toch. Vooral bij het afkicken van de suiker, want dat merk ik toch weer goed.
Ik ben 7 weken geleden bevallen, geef borstvoeding aan twee kindjes en mijn doel voor dit jaar is 20 kg eraf.
My salvation lies in your love..
pi_203057978
Vandaag iets lichter dan gister, klein stapje!

Planning vandaag:
O: Alpro als kwark met zelfgemaakte granola
T: mandarijntjes
L: 2 boterhammen van zelfgebakken brood met beleg
T: peer
D: zelfgemaakte babi ketjap, pittige boontjes en rijst
B: rondje hardlopen

Hopelijk gaat dit jaar eindelijk de triatlon door (ik doe 1/8 dus 500 meter zwemmen, 20 km fietsen, 5 km hardlopen), dus mijn training daarvoor moet weer beginnen ...
pi_203060221
Vandaag zowel geen zin om te sporten als ook nog wat spierpijn van de afgelopen dagen. Dus ik vervang mijn hardlooprondje maar met een wandeling.
Van het weekend een weekendje weg dus dan zal er veel gewandeld worden, maar ook meer gegeten.

Lijstje:
O: eiwitreep
L: ciabatta met kipfilet
D: boerenkoolstamppot met rookworst, peer na
T: proteīnepudding
  Moderator vrijdag 7 januari 2022 @ 10:52:12 #276
5428 crew  miss_sly
pi_203075190
De schade van de feestdagen is hier toch 1,5 kilo. Toch iets meer dan ik had verwacht gebaseerd op mijn spiegelbeeld :D Kennelijk heb ik toch ergens wel iets van buikspieren gekweekt de afgelopen maanden waardoor ik slanker lijk. Ik vind 1,5 kilo ook weer niet dramatisch, dus we gaan maar weer verder waar we waren gebleven: gezond eten, niet te veel snoepen en goed bewegen.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 10:57:27 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_203075298
Anderhalve kilo zie je ook niet in de spiegel hoor :D
Fijn dat t meevalt!
disclaimer
  Moderator vrijdag 7 januari 2022 @ 11:01:01 #278
5428 crew  miss_sly
pi_203075364
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 10:57 schreef SQ het volgende:
Anderhalve kilo zie je ook niet in de spiegel hoor :D
Fijn dat t meevalt!
Ik ging ook niet zo heel hard, he :D Ik was pas 3,5 kilo kwijt, dus 1,5 kilo weer erbij klinkt dan toch best flink. Maar het maakt me verder ook niet heel veel uit, hoor. Ik heb leuke feestdagen gehad, lekker gegeten en gedronken en toch een beetje rustig aan gedaan.

En ik heb deze week ook een paar dagen op bed gelegen na de boosterprik, dus wellicht dat dat ook een slechte invloed heeft gehad. We zien het volgende week vrijdag weer.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 11:17:13 #279
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203075605
Zo, de booster-naweeën lijken voorbij, dus het snacken uit zelfmedelijden kan de kast weer in, samen met m'n bankhangsmoes. :Y)

Weegschaal zei vanmorgen 83,4kg, da's een redelijk constante lijn als ik kijk naar (heel) december. Uiteindelijk dus ongeveer 3kg minder dan toen ik de teugels weer aantrok in september. Prima resultaat voorlopig dus!

Plan van aanpak:
• M'n inname toch maar weer gaan tracken
• Vaker op de fiets naar het werk, ondanks minder weer. Afgelopen dinsdag is gebleken dat m'n nieuwe jas + regenbroek prima werkt tegen een lichte regenbui, dus dat is geen excuus.
• Het oude sportritme "thuis" invoeren, dus op ma-wo-vr in ieder geval íets van een workout doen. Thuis even rustig inplannen allemaal, vandaag (want vrijdag) ga ik wandelen.
• Ook in het weekend wat meer bewegen, al is het maar een half uurtje wandelen of ergens op de fiets heen ipv de auto pakken.

En dan zien we over een maandje wel weer verder. |:)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203075948
Ik begon vorig jaar maart op 69 kilo, en schommel nu sinds half november al ergens tussen 56-58 kilo zonder veel moeite te hoeven doen, en ondanks genoeg appelbeignets etc. Ik heb alleen een tijd niet echt kunnen sporten ivm knieblessure en erna hersenschudding, wel veel wandelen maar veel minder hockey en dingen als bodypump dan eerder, en dat zie ik wel aan m'n lijf. Dus ik wil vooral in mijn benen en billen nog wat vet inruilen voor spieren :)

Doel dit jaar is dus vooral consistent blijven sporten, en rond dit gewicht blijven. Eens kijken of het me lukt om het dit keer wel langduriger vast te houden!
pi_203110205
Goed bezig allemaal ?! *G*

Ik was blij met de weegschaal vanochtend.
In een week tijd van 93.1 naar 91.8
Door alcoholvrij doordeweeks, wat meer gewoon normaal gezond eten en geen tussendoortjes en wat meer beweging. (Niet eens zoveel eigenlijk).
En veel water.

Ga zo door Blues *)
pi_203113895
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 15:09 schreef Blues het volgende:
Goed bezig allemaal ?! *G*

Ik was blij met de weegschaal vanochtend.
In een week tijd van 93.1 naar 91.8
Door alcoholvrij doordeweeks, wat meer gewoon normaal gezond eten en geen tussendoortjes en wat meer beweging. (Niet eens zoveel eigenlijk).
En veel water.

Ga zo door Blues *)
Kleine aanpassingen hier en daar werken ook veel beter dan de rigoreuze aanpak wat heel veel geestelijke energie kost :7

Ga zo door, Blues *O*

Hier ook lekker afgevallen in 1 weekje *) Ok, dat was er vanaf kerst ook áángekomen, maar nu dus weer weg. O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203127006
Afgelopen week weer begonnen met hardlopen, wandelen en pilates (en gezonder eten na de kerst en O&N ...). Het gaat weer omlaag gelukkig! Begon kleine 2 weken geleden op 73,5 , nu op 72,7.

Paar dagen thuis deze week, dat is wel de grootste uitdaging. Op mijn werk kan ik niks kopen dus wat ik meeneem is ook hetgeen wat ik kan eten, niks meer.
pi_203141225
Afgelopen weekend een weekendje weg geweest. Heerlijk genoten en qua voeding ook niet echt opgelet. Echter als ik kijk naar de hoeveelheid die ik ook gelopen heb denk ik dat ik qua voeding nog steeds rond onderhoud of er net boven heb gezeten. Dus denk dat de schade meevalt. En zo niet, boeien. Af en toe moet kunnen.

Maar goed, vandaag weer gewoon back on track. Dat is tenminste een ding wat ik vorig jaar eindelijk onder de knie heb gekregen. Gewoon meteen back on track ipv oh deze week is al verpest ik start maandag/volgende maand wel weer.
Lijstje:
O: -
L: Roerei (2) met veel groente en 1 toast
D: krielaardappels, boontjes en een biefstukje
T: proteīnetoetje
pi_203141580
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 16:31 schreef Pinuts het volgende:
Maar goed, vandaag weer gewoon back on track. Dat is tenminste een ding wat ik vorig jaar eindelijk onder de knie heb gekregen. Gewoon meteen back on track ipv oh deze week is al verpest ik start maandag/volgende maand wel weer.
Ik ben hier ook steeds beter in aan het worden _O_ Want 1 dag of weekend te veel eten is eigenlijk helemaal niet zo erg. Maar het kan wel erg worden als je er in blijft hangen en er een week, weken of maanden van maakt :') Het is zo logisch, maar gevoelsmatig bleef ik altijd heel erg hangen in 'het is nu toch verprutst'.

Het gaat hier op zich prima. Vanaf zaterdag een week op vakantie, dus dan maak ik me verder niet druk. En dan als ik thuis kom bovenstaande even 100x voor mezelf oplezen :+
pi_203141853
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 16:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik ben hier ook steeds beter in aan het worden _O_ Want 1 dag of weekend te veel eten is eigenlijk helemaal niet zo erg. Maar het kan wel erg worden als je er in blijft hangen en er een week, weken of maanden van maakt :') Het is zo logisch, maar gevoelsmatig bleef ik altijd heel erg hangen in 'het is nu toch verprutst'.
Klopt. En ik merk ook dat ik daardoor ook makkelijker on track blijf. Als ik bijv. ging uiteten dacht ik 'vroeger' van vrijdag ga ik uit eten dus kan ik beter pas de week erna weer 'starten met afvallen'. En uiteindelijk heb je natuurlijk zo altijd wel een of ander excuus. Terwijl nu denk ik juist deze week knallen en dan vrijdag lekker genieten.
Heeft bij mij ook geholpen dat ik me dan erna woog (oke niet meteen de dag erna, maar 2 dagen erna) woog en zag dat ik dan nog steeds gewoon afgevallen was. Dus dat afvallen en genieten prima samen kan.

Eye opener was ook wel toen iemand tegen mij zei: 'Als je je toast verbrand, accepteer je dat dan en ga je door met je leven, of steek je dan maar je huis in de fik?'. Uh... ja dat eerste _O- En afvallen is eigenlijk precies hetzelfde.
pi_203142200
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 17:18 schreef Pinuts het volgende:

Klopt. En ik merk ook dat ik daardoor ook makkelijker on track blijf. Als ik bijv. ging uiteten dacht ik 'vroeger' van vrijdag ga ik uit eten dus kan ik beter pas de week erna weer 'starten met afvallen'. En uiteindelijk heb je natuurlijk zo altijd wel een of ander excuus. Terwijl nu denk ik juist deze week knallen en dan vrijdag lekker genieten.
Heeft bij mij ook geholpen dat ik me dan erna woog (oke niet meteen de dag erna, maar 2 dagen erna) woog en zag dat ik dan nog steeds gewoon afgevallen was. Dus dat afvallen en genieten prima samen kan.

Eye opener was ook wel toen iemand tegen mij zei: 'Als je je toast verbrand, accepteer je dat dan en ga je door met je leven, of steek je dan maar je huis in de fik?'. Uh... ja dat eerste _O- En afvallen is eigenlijk precies hetzelfde.
Oh hemel ja _O- En wat dacht je dan van: dinsdag heb ik een verjaardag en zaterdag ga ik uit eten, dus tussen dinsdag en zaterdag heeft op mijn eten letten toch geen zin dus dan kan ik dan ook wel chips en chocolademelk met slagroom en en en.... (en het weekend er vķķr maakt ook niets uit, want dinsdag verjaardag huh)

Mooie analogie ook O+
pi_203142310
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 17:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oh hemel ja _O- En wat dacht je dan van: dinsdag heb ik een verjaardag en zaterdag ga ik uit eten, dus tussen dinsdag en zaterdag heeft op mijn eten letten toch geen zin dus dan kan ik dan ook wel chips en chocolademelk met slagroom en en en.... (en het weekend er vķķr maakt ook niets uit, want dinsdag verjaardag huh)

Mooie analogie ook O+
Vooral dat en en en inderdaad. Want in mijn redenatie moest ik dan ook nu juist chocolade en chips en alles eten want ja, vanaf volgende week ging ik ECHT beginnen.
pi_203142442
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 17:55 schreef Pinuts het volgende:

Vooral dat en en en inderdaad. Want in mijn redenatie moest ik dan ook nu juist chocolade en chips en alles eten want ja, vanaf volgende week ging ik ECHT beginnen.
Maandag begin ik O+

Jammer dat er al een boek met die titel bestaat, want dat zou mijn titel worden _O-
pi_203147350
Ommegot O+ Dikkies Drukte O+

Mijn lichaam doet/reageert nog steeds eigenaardig. Inmiddels wandel ik bijna 10 km, keer of 5 per week. Wel met een hoop tegenzin, terwijl ik "je hoeft het niet leuk te vinden, je hoeft het alleen maar te doen" tegen mezelf foeter :')

Noemenswaardig van afvallen? Hmmeuuh :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_203155979
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 17:55 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Terwijl je met afvallen ook gewoon af en toe chocolade en chips kan eten. Het is niet dat je het de rest van je leven moet verbannen.

Ik was zelf trouwens vorig jaar eind januari begonnen met afvallen. Gewoon heel spontaan en niet van te voren gepland. Inmiddels 14 kilo afgevallen in een jaar.
ROBODEMONS..................|:(
pi_203156206
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2022 16:04 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Terwijl je met afvallen ook gewoon af en toe chocolade en chips kan eten. Het is niet dat je het de rest van je leven moet verbannen.
Helemaal waar. Gelukkig heb ik dat ook wel geleerd het afgelopen jaar. Het werkt voor zowat iedereen beter om niet te strikt te zijn dan de teugels heel strak aan te trekken. Want meestal hou je het dan toch maar eventjes vol.
pi_203157785
Ik heb een aantal maanden geleden om redenen eigenlijk in 1 keer mn complete levensstijl omgegooid, min of meer per ongeluk kwam ik daar ook mee in OMAD terecht. Nu heb ik eigenlijk dat ik toch geruime tijd stil sta. Terwijl ik wel netjes beweeg en veel dagen per week OMAD eet. Vandaag toch maar een lunch toegevoegd, om te kijken of dat veel uithaalt. Ik word een beetje moe van mn eigen lijf atm :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_203171995
Sportscholen waarschijnlijk weer open *O* *O*

O: -
L: carpaccio, 2 eieren met groente en toast
T: kiwi, proteinetoetje
D: kipfilet gevuld met kaas en spinazie, salade
B: uur wandelen
  vrijdag 14 januari 2022 @ 07:34:31 #295
149959 SQ
snelle trees
pi_203180424
Valt halverwege je hardloopje je fitbit dood. Helemaal voor niets gelopen :(
disclaimer
pi_203180968
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 07:34 schreef SQ het volgende:
#foreverfat
  vrijdag 14 januari 2022 @ 08:55:23 #297
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203181008
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 07:34 schreef SQ het volgende:
Ja, jammer, nu heb je dus niet gelopen. ;( Hup, nog een keer!

Hier vooral blij dat de sportscholen weer redelijk normaal open lijken te gaan, op zich was deze week qua beweging best braaf (wandelen, fietsen en vanmiddag moetmoetmoet ik wat weerstandstraining doen, want m'n rug haat me), maar het is toch niet hetzelfde als je naast je wasrekken staat te sporten. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203191213
Google Timeline zegt dat ik in 2021 1242km heb gewandeld. ^O^
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_203191328
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 19:41 schreef Declan-Harp het volgende:
Google Timeline zegt dat ik in 2021 1242km heb gewandeld. ^O^
Wauw, lekker bezig! ^O^ ^O^

Moet zeggen dat ik sowieso merk dat ik wandelen eigenlijk een meer dan prima vorm van bewegen vind. Bij hardlopen kijk ik er tegen op. Bij wandelen heb ik er juist zin in. Dus dan maar gewoon wandelen :D
pi_203191363
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 19:46 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Wauw, lekker bezig! ^O^ ^O^

Moet zeggen dat ik sowieso merk dat ik wandelen eigenlijk een meer dan prima vorm van bewegen vind. Bij hardlopen kijk ik er tegen op. Bij wandelen heb ik er juist zin in. Dus dan maar gewoon wandelen :D
Ik word bij het idéé van hardlopen al niet blij :D Gaan we niet aan beginnen.
Dankzij Vitality heb ik een gemiddelde stappencount van 12.000 stappen per dag.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')