abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 mei 2021 @ 16:51:25 #2
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_199657485
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:44 schreef opreis het volgende:

[..]

Kan ik hem undercutten?

En dat kon ook gewoon. Alleen had Lewis dichter op de gearbox van Gasly moeten zitten. Daar heeft hij zelf ook aandeel in gehad.
Ik vraag het me af.

Zijn outlap was imho gewoonweg niet snel genoeg doordat de harde banden moeilijk op temperatuur te krijgen waren. Gasly was in zijn inlap volgens mij sneller op de oude zachte banden dan Hamilton in zijn outlap op de harde nieuwe banden.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator vrijdag 28 mei 2021 @ 17:04:52 #3
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_199657658
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 16:51 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Ik vraag het me af.

Zijn outlap was imho gewoonweg niet snel genoeg doordat de harde banden moeilijk op temperatuur te krijgen waren. Gasly was in zijn inlap volgens mij sneller op de oude zachte banden dan Hamilton in zijn outlap op de harde nieuwe banden.
Het scheelde 2 tienden dus het was echt niet onmogelijk natuurlijk.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_199657953
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 16:51 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Ik vraag het me af.

Maar Lewis kwam slechts 2 tiende te kort om de undercut te laten slagen. Om het team dan de schuld te geven van een onmogelijke optie moet je 3 aannames doen.
-Hij kon voor zijn pitstop onmogelijk dichterbij Gasly zitten.
-Het op temperatuur brengen van de banden kon op geen enkele manier beter/sneller dan dat Lewis deed.
-Lewis zijn outlap kon onmogelijk sneller dan hij nu deed.

Als hij bij die 3 factoren samen 2 tienden had weten te vinden had iedereen het team geprezen en had hij 4de geeindigd.

Het blijft een undercut natuurlijk, en die slagen niet altijd 100%, al helemaal niet wanneer je in het midden van het veld waar je met veel meer coureurs te maken hebben dan ipv aan de voorkant.
  Moderator vrijdag 28 mei 2021 @ 18:34:57 #7
pi_199658623
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 17:33 schreef opreis het volgende:

[..]

Maar Lewis kwam slechts 2 tiende te kort om de undercut te laten slagen. Om het team dan de schuld te geven van een onmogelijke optie moet je 3 aannames doen.
-Hij kon voor zijn pitstop onmogelijk dichterbij Gasly zitten.
-Het op temperatuur brengen van de banden kon op geen enkele manier beter/sneller dan dat Lewis deed.
-Lewis zijn outlap kon onmogelijk sneller dan hij nu deed.

Als hij bij die 3 factoren samen 2 tienden had weten te vinden had iedereen het team geprezen en had hij 4de geeindigd.

Het blijft een undercut natuurlijk, en die slagen niet altijd 100%, al helemaal niet wanneer je in het midden van het veld waar je met veel meer coureurs te maken hebben dan ipv aan de voorkant.
Dit is waar die het verloor :D Erg domme actie!

Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_199662482

Vind vooral de M opvallend. Kan je wel meest succesvolle team zijn :p
  vrijdag 28 mei 2021 @ 22:18:26 #9
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_199663096
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 21:47 schreef opreis het volgende:

Vind vooral de M opvallend. Kan je wel meest succesvolle team zijn :p
Max en Vettel vergeten Red Bull ook even :P
pi_199666240
quote:
80s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 22:18 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Max en Vettel vergeten Red Bull ook even :P
Mooi he :P
Ook Alonso kiest niet de "optie" voor de A. Laat toch wel zien welke namen mensen met F1 associeren
pi_199666840
https://www.gpblog.com/nl(...)ht-met-hamilton.html

Mercedes laat zich wel echt van z'n kneuzige kant zien he. En zo er op gebrandt om de wereld te overtuigen dat de RB sneller is wat natuurlijk niet zo is.

Ik hoop dat RB zich goed verder ontwikkeld en Max echt kan gaan domineren met gelijk materiaal.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 10:09:18 #12
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199667016
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 09:41 schreef VacaLoca het volgende:

Mercedes laat zich wel echt van z'n kneuzige kant zien he. En zo er op gebrandt om de wereld te overtuigen dat de RB sneller is wat natuurlijk niet zo is.

Ik hoop dat RB zich goed verder ontwikkeld en Max echt kan gaan domineren met gelijk materiaal.
kinderachtig allemaal, die speldenprikjes over en weer, denk wel dat Red Bull in Bahrein het beste pakket had maar nadat ze de motor hebben terug geschroefd niet meer
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 29 mei 2021 @ 10:12:32 #13
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_199667039
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

kinderachtig allemaal, die speldenprikjes over en weer, denk wel dat Red Bull in Bahrein het beste pakket had maar nadat ze de motor hebben terug geschroefd niet meer
Zou meer respect hebben gehad als hij ook had genoemd dat Lewis nu ruim 20 punten achter had moeten staan door zijn fout in Imola en dat hij in Monaco ook reed als een slappe vaatdoek.
pi_199667040
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 09:41 schreef VacaLoca het volgende:

Vergeet ook even de 'foutjes' van Hamilton in Imola en Monaco.

Edit: wat hierboven gezegd wordt dus.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2021 10:13:14 ]
  zaterdag 29 mei 2021 @ 10:14:03 #15
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199667050
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:12 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Zou meer respect hebben gehad als hij ook had genoemd dat Lewis nu ruim 20 punten achter had moeten staan door zijn fout in Imola en dat hij in Monaco ook reed als een slappe vaatdoek.
Toto is geen Niki
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 29 mei 2021 @ 10:16:43 #16
416575 crew  Evenstar
pi_199667072
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

Toto is geen Niki
Helaas niet. Ik vind hem met de dag irritanter worden. Zo ie je dat veel mensen hun ware gezicht laten zien als het wat lastiger wordt.

Ricciardo viel ook door de mand toen hij last begon te krijgen van Max. Lewis en Wolff doen ondertussen van alles buiten de baan om in de hoofd van Max te komen.

Volgens mij moet je wel heel veel doen om in zijn hoofd te komen gelukkig :P
  zondag 30 mei 2021 @ 08:09:23 #17
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199679273
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:16 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Helaas niet. Ik vind hem met de dag irritanter worden. Zo ie je dat veel mensen hun ware gezicht laten zien als het wat lastiger wordt.

Ricciardo viel ook door de mand toen hij last begon te krijgen van Max. Lewis en Wolff doen ondertussen van alles buiten de baan om in de hoofd van Max te komen.

Volgens mij moet je wel heel veel doen om in zijn hoofd te komen gelukkig :P
Ricciardo viel door de mand?
Verklaar je nader a.u.b.
Die gozer heb ik nooit op rare uitspattingen of uitspraken kunnen betrappen. Of het moet zijn dat je op Baku doelt (wat een race-incident) was.
pi_199679361
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 08:09 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ricciardo viel door de mand?
Verklaar je nader a.u.b.
Die gozer heb ik nooit op rare uitspattingen of uitspraken kunnen betrappen. Of het moet zijn dat je op Baku doelt (wat een race-incident) was.
In Hongarije hebben ze ook een keer een aanvaring gehad met opgestoken middelvingers en pittige teksten tot gevolg. Ricciardo heeft uit frustratie ook een keer een gat in een muur geslagen en was van plan om niet naar een race af te reizen, al had dat vooral met de gebrekkige betrouwbaarheid van de RBR te maken. Maar al met al liepen de gemoederen behoorlijk op.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  zondag 30 mei 2021 @ 09:11:18 #19
342627 tja77
pi_199679457
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 08:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

In Hongarije hebben ze ook een keer een aanvaring gehad met opgestoken middelvingers en pittige teksten tot gevolg. Ricciardo heeft uit frustratie ook een keer een gat in een muur geslagen en was van plan om niet naar een race af te reizen, al had dat vooral met de gebrekkige betrouwbaarheid van de RBR te maken. Maar al met al liepen de gemoederen behoorlijk op.
Ik lees nog steeds niks raars.
Ricciardo viel door toedoen van Verstappen uit in Hongarije, die middelvinger vond ik niet zo raar. Dat soort zaken werden uitgepraat en tot op de dag van vandaag heeft Ricciardo respect en ontzag voor de snelheid en talent van Verstappen.
Ricciardo was de beste teamgenoot die Verstappen ooit heeft gehad, en mede dankzij Ricciardo heeft Verstappen progressie geboekt.
Je frustratie uiten is normaal en dat doet iedere coureur of teambaas wanneer het kut is.
Om dan te stellen dat Ricciardo door de mand viel, vind ik niet terecht.
pi_199679552
Ik zou ook niet willen zeggen dat Ricciardo "door de mand viel" maar van zijn goedlachse allemansvriend act was in ieder geval weinig meer over toen Verstappen de overhand kreeg.

En daar doelde die andere poster denk ik op met betrekking tot Toto. Toto heeft zeven/ acht jaar lang kalm en beheerst de wereldtitels aan elkaar geregen maar nu het spannend begint te worden krijgen we een andere Toto te zien.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lokale_Notabele op 30-05-2021 09:34:38 ]
  zondag 30 mei 2021 @ 10:20:27 #21
342627 tja77
pi_199679903
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 09:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zou ook niet willen zeggen dat Ricciardo "door de mand viel" maar van zijn goedlachse allemansvriend act was in ieder geval weinig meer over toen Verstappen de overhand kreeg.

En daar doelde die andere poster denk ik op met betrekking tot Toto. Toto heeft zeven/ acht jaar lang kalm en beheerst de wereldtitels aan elkaar geregen maar nu het spannend begint te worden krijgen we een andere Toto te zien.
Ricciardo is altijd die goedlachse allemansvriend geweest, het enige wat hij gedaan heeft is voor zichzelf te kiezen door naar Renault te gaan. Hij realiseerde dat hij nooit van Verstappen zou gaan winnen.
Ricciardo’s gedrag is echt geen act, maar ook iemand die goedlachs en aardig is, kan boos worden. Die gast is blij met wat hij doet voor de kost en is vrolijk.
pi_199680085

Op 49:00 gaat Max in op dat Hongarije incident.
  zondag 30 mei 2021 @ 10:42:06 #23
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_199680151
In die laatste video van RBR zie je kort nog RIC Horner nog feliciteren... Horner met z'n smug face zie je denken 'tja, had je beter in een RBR kunnen zitten, dan gelapt worden door je voormalige en huidige teammate...' en RIC die dan een beetje sneutjes afdruipt. Ik zou er de balen wel in hebben als ik hem was. Ga je weg, naar Renault, die auto & team een zootje. Uiteindelijk de auto een beetje voor elkaar de switch naar het veelbelovende McLaren... na een paar races nog altijd een middenmootje en weer in de schaduw van een jonkie teammate. Dan vergaat je de lol ook wel een keer. In de RBR kon 'ie tenminste nog wat podiums en racewins binnenhalen. BOT is ook gedoemd in de schaduw te leven, maar ja, het alternatief is als Kimi voor spek en bonen meedoen i.p.v. wat poles en podiums mee te pikken...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 30 mei 2021 @ 12:03:32 #24
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_199681282
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 10:42 schreef shiz het volgende:
In die laatste video van RBR zie je kort nog RIC Horner nog feliciteren... Horner met z'n smug face zie je denken 'tja, had je beter in een RBR kunnen zitten, dan gelapt worden door je voormalige en huidige teammate...' en RIC die dan een beetje sneutjes afdruipt. Ik zou er de balen wel in hebben als ik hem was. Ga je weg, naar Renault, die auto & team een zootje. Uiteindelijk de auto een beetje voor elkaar de switch naar het veelbelovende McLaren... na een paar races nog altijd een middenmootje en weer in de schaduw van een jonkie teammate. Dan vergaat je de lol ook wel een keer. In de RBR kon 'ie tenminste nog wat podiums en racewins binnenhalen. BOT is ook gedoemd in de schaduw te leven, maar ja, het alternatief is als Kimi voor spek en bonen meedoen i.p.v. wat poles en podiums mee te pikken...
Achteraf is altijd lekker wonen... ;)

Als ik me verplaats in de Ricciardo van 2018 dan snap ik zijn beweegredenen (deels) wel.
Álles wees erop dat Verstappen dé toekomst en dé grote man ging worden binnen RBR; hij kreeg als eerste een meerjarige contractverlenging met een flinke salaris verhoging, hoger management sprak openlijk in de pers over de potentieel jongste wereldkampioen ooit etc etc, en dat is alleen nog maar wat wij meekregen als buitenstaanders.
Terwijl in de ogen van Ricciardo híj juist de senior in het team was die consistenter punten binnen wist te slepen dan Verstappen.
Ricciardo zag zichzelf als de man die voor RBR de langverwachte wereldkampioenschappen binnen zou halen.
Horner en Marko zagen echter meer groeipotentie in de 18/19 jarige Verstappen.

Ricciardo zou tweede viool gaan spelen bij RBR, punt. Dat werd niet in die woorden uitgesproken, maar het teken aan de wand was duidelijk.
En dat is waar Ricciardo verschilt ten opzichte van Bottas; Ricciardo gelooft echt dat hij wereldkampioen kan worden.
Dus dan zal je het ergens anders moeten zoeken.

En dat is denk ik waar het plan stuk liep, want eerste keuze van Ricciardo was Ferrari. Er werd een hoop openlijk geflirt vanuit team Ricciardo in die fase van het 2018 seizoen.
Echter weten we nu dat plan Ferrari nooit verder geraakt is dan een aantal telefonische gesprekken.
Toen bleven er twee opties over; Renault en McLaren, waarbij McLaren de grotere gok leek met het rampzalige Honda debacle vers in het geheugen en financiële uitdagingen in het vooruitzicht. En aan de andere kant Renault, een underperformer, maar wel een team (Enstone) die in het verleden vaker WDC waardige wagens heeft ontworpen en bovendien met de steun en financiële injecties van een grote fabrikant.

Ook hier valt te begrijpen waarom Ricciardo Renault verkoos boven McLaren op dat moment. Toen zijn overstap naar Renault wereldkundig werd gaf Ricciardo aan voor inspiratie te hebben gekeken naar de overstap van Hamilton naar Mercedes om daar de basis te leggen voor de dominantie die zou volgen. (Brawn en Schumi hebben die basis waarschijnlijk al eerder gelegd, maar dat is een andere discussie)

Eenmaal bij Renault moet het voor Ricciardo echter al heel snel duidelijk zijn geworden dit nooit een WDC waardig team zou worden, want krap twaalf maanden later kondigt hij al zijn vertrek aan.
Ik ben benieuwd of we ooit in een autobiografie zullen lezen waarom hij er zo snel weg was.

Achteraf gezien had hij natuurlijk beter meteen naar McLaren kunnen gaan, nu komt hij in een team wat om de hometown hero gebouwd is en Ricciardo moet het maar zien te weer bewijzen ten opzichte van het volgende jonkie...

[ Bericht 0% gewijzigd door Kleffe_Dop op 30-05-2021 13:41:18 ]
  Moderator / Redactie Sport zondag 30 mei 2021 @ 12:05:17 #25
416575 crew  Evenstar
pi_199681313
quote:

Dit inderdaad.
  Moderator maandag 31 mei 2021 @ 07:47:43 #26
446930 crew  ESF1Gamer
pi_199690530
RACEWEEK *O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 31 mei 2021 @ 09:59:58 #27
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_199691544
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 12:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:

Eenmaal bij Renault moet het voor Ricciardo echter al heel snel duidelijk zijn geworden dit nooit een WDC waardig team zou worden, want krap twaalf maanden later kondigt hij al zijn vertrek aan.
Ik ben benieuwd of we ooit in een autobiografie zullen lezen waarom hij er zo snel weg was.
Dat heeft hij al gezegd, toch? Was overigens ook wel makkelijk te zien. Mclaren zat sowieso al in een goede opwaartse lijn en kreeg ook nog eens de sterkste motor van de grid. Beetje een no-brainer.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_199692279
Ricciardo had al bij McLaren getekend voordat er in 2020 überhaupt een race gereden was. Vond ik nogal voorbarig. Blijkbaar verwachtte hij in 2019 al wonderen? Dan heb je wel erg weinig geduld. Uiteindelijk bleek Renault in 2020 behoorlijke vooruitgang te hebben geboekt en zat er niet veel verschil tussen McLaren en Renault. Ricciardo eindigde boven Sainz en Norris in het kampioenschap. Ik denk niet dat hij dat verwacht had toen hij bij McLaren tekende.

Persoonlijk zou ik met het oog op de toekomst veel liever bij Alpine rijden dan bij Mercedes klantenteam McLaren, wat van een externe windtunnel gebruik moet maken. Uit pure wanhoop heeft McLaren vorig jaar zelfs een sale en leaseback constructie op moeten zetten voor hun fabriek om het hoofd boven water te houden in de coronapandemie. Het F1 team presteert momenteel goed op de baan maar verder kun je een hoop vraagtekens bij McLaren als bedrijf zetten.

Hoe ik het zie is dat McLaren momenteel maximaal presteert. Dit is het. Verdwaalde podiums scoren als alle sterren gunstig staan. Kampioen ga je er niet worden. Bij fabrieksteam Alpine zit er veel meer rek naar boven in. Alonso gaf in 2020 al aan dat Alpine 2021 moest vergeten en op 2022 moet focussen. Ik denk ook dat de huidige auto beter is dan de stand doet vermoeden aangezien Ricciardo vorig jaar twee keer zoveel punten had als Ocon. Met andere woorden, Alonso presteert nog niet optimaal. Dit geeft hij zelf ook toe.

Lang verhaal kort, in mijn optiek moeten we nog even afwachten voordat we kunnen zeggen dat Ricciardo de juiste keuze heeft gemaakt om naar McLaren te vertrekken. Ik had het zelf niet gedaan in zijn positie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lokale_Notabele op 31-05-2021 11:34:05 ]
  maandag 31 mei 2021 @ 11:26:48 #29
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199692452
McLaren gaat z'n eigen windtunnel a 60 miljoen bouwen.

Een van de hoofdredenen van Norris om langdurig bij te tekenen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199692758
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ricciardo had al bij McLaren getekend voordat er in 2020 überhaupt een race gereden was. Vond ik nogal voorbarig. Blijkbaar verwachtte hij in 2019 al wonderen? Dan heb je wel erg weinig geduld. Uiteindelijk bleek Renault in 2020 behoorlijke vooruitgang te hebben geboekt en zat er niet veel verschil tussen McLaren en Renault. Ricciardo eindigde boven Sainz en Norris in het kampioenschap. Ik denk niet dat hij dat verwacht had toen hij bij McLaren tekende.

Persoonlijk zou ik met het oog op de toekomst veel liever bij Alpine rijden dan bij Mercedes klantenteam McLaren, wat van een externe windtunnel gebruik moet maken. Uit pure wanhoop heeft McLaren vorig jaar zelfs een sale en leaseback constructie op moeten zetten voor hun fabriek om het hoofd boven water te houden in de coronapandemie. Het F1 team presteert momenteel goed op de baan maar verder kun je een hoop vraagtekens bij McLaren als bedrijf zetten.

Hoe ik het zie is dat McLaren momenteel maximaal presteert. Dit is het. Verdwaalde podiums scoren als alle sterren gunstig staan. Kampioen ga je er niet worden. Bij fabrieksteam Alpine zit er veel meer rek naar boven in. Alonso gaf in 2020 al aan dat Alpine 2021 moest vergeten en op 2022 moet focussen. Ik denk ook dat de huidige auto beter is dan de stand doet vermoeden aangezien Ricciardo vorig jaar twee keer zoveel punten had als Ocon. Met andere woorden, Alonso presteert nog niet optimaal. Dit geeft hij zelf ook toe.

Lang verhaal kort, in mijn optiek moeten we nog even afwachten voordat we kunnen zeggen dat Ricciardo de juiste keuze heeft gemaakt om naar McLaren te vertrekken. Ik had het zelf niet gedaan in zijn positie.
Probleem is dat we dit riedeltje al vanaf 2016 horen. Vind het niet meer zo geloofwaardig. Ik denk dat Ricciardo de juiste keuze heeft gemaakt. Of ie er kampioen word, denk ik niet.
  maandag 31 mei 2021 @ 11:53:16 #31
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_199692896
Hamverbotweek
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 31 mei 2021 @ 11:58:13 #32
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_199692970
Petsnake!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_199692983
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:44 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Probleem is dat we dit riedeltje al vanaf 2016 horen. Vind het niet meer zo geloofwaardig. Ik denk dat Ricciardo de juiste keuze heeft gemaakt. Of ie er kampioen word, denk ik niet.
Je moet niet vergeten dat het Enstone Team echt op zijn gat lag in 2015 toen het nog als Lotus door het leven ging. Op een gegeven moment was het zelfs zo erg dat er geen geld meer was voor een hospitality unit en de monteurs nergens in het paddock konden eten. In Monza moesten ze bandenwarmers lenen van andere teams. Met andere woorden, het team en het personeelsbestand moesten weer vanaf de grond opgebouwd worden. Dat kost jaren.
https://www.skysports.com(...)-of-hospitality-unit
https://www.autosport.com(...)ets-5001526/5001526/

Toen ze Ricciardo aannamen wilden ze idd een grote stap zetten en de aansluiting vinden met de top maar dat was dus pas in 2019. En daar hebben ze ook zeker in gefaald, dat valt niet te ontkennen. Vorig jaar was er duidelijk verbetering te zien maar voordat er een meter gereden was had Ricciardo zijn handtekening al ergens anders gezet.

Als ik de berichten vanuit het team moet geloven dan is dit een tussenjaar en hebben ze sinds 2020 de focus op 2022 gezet. Het moet dan wel eindelijk een keer gaan gebeuren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lokale_Notabele op 31-05-2021 12:08:39 ]
pi_199693300
Nou hebben de meeste teams met uitzondering van RB zich er wel mee verzoend dat ze met dit reglement Mercedes niet meer gaan bijhalen volgens mij.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_199693365
Ricciardo heeft van dichtbij kunnen volgen wat er gaande was bij Renault en komt tot de conclussie dat hij beter zijn heil ergens anders kan zoeken. Dat hij dan wederom een "risico" neemt door vroegtijdig naar Mclaren te gaan zegt wat dat betreft meer dan een handje podium wat zelfs TR voor elkaar krijgt. Zelfde voor Mclaren die de Renault motor minder tijd geeft dan de Honda en weer bij Mercedes aan komt. Daarnaast hebben de mooie resultaten van 2020 meer te maken met de implosie van Ferrari dan dat Renault grote stappen heeft gezet.
Haas, Ferrari, Mercedes geven bovendien ook aan dat ze volledig naar 2022 aan het kijken zijn nu. Ik vind het moeilijk om argumenten te vinden waarom Renault/Alpine het team is waar je naar toe moet gaan.
  maandag 31 mei 2021 @ 12:31:46 #36
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_199693413
Gezien de manier waarop ze de afgelopen jaren met hun motorproblemen zijn omgegaan (met de Franse slag :) ) verwacht ik er weinig van, eerlijk gezegd.
  maandag 31 mei 2021 @ 12:37:14 #37
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199693476
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:

Eind 22 weten we meer, het is wel zo dat de Mercedes nog steeds de beste powerunit is dus daar hebben ze bij McLaren geen zorgen over, Ricciardo zelf lijkt harder op weg een Hulkenberg2.0 te worden dan een potentiele wereldkampioen, die moet echt aan de bak.
  maandag 31 mei 2021 @ 12:39:27 #38
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_199693503
Is eigenlijk al bekend bij welke races die sprintkwalificatie wordt toegepast?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 31 mei 2021 @ 12:45:47 #39
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_199693585
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 12:39 schreef Caland het volgende:
Is eigenlijk al bekend bij welke races die sprintkwalificatie wordt toegepast?
In ieder geval Silverstone: https://www.formula1.com/(...)x1H90RYGj1lbbaZ.html

Monza lijkt er ook een te worden, de derde weet ik niet. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 31 mei 2021 @ 12:45:57 #40
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_199693588
quote:

Toto Wolff heeft natuurlijk wel een punt als het om de RB-vleugel gaat. Dat zijn geen milimeters maar centimeters dat ie wijkt.
Wie dit leest is gek
  maandag 31 mei 2021 @ 12:47:23 #41
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_199693613
Ricciardo gaat geen WK worden. De jongere generatie is sneller dan hem.
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 31 mei 2021 @ 12:48:03 #42
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_199693619
quote:
99s.gif Op maandag 31 mei 2021 12:45 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Toto Wolff heeft natuurlijk wel een punt als het om de RB-vleugel gaat. Dat zijn geen milimeters maar centimeters dat ie wijkt.
Dan hadden ze DAS ook tijdens het seizoen moeten verbieden.
Toto moet niet zo janken.
  Moderator maandag 31 mei 2021 @ 12:50:34 #43
pi_199693656
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 12:48 schreef daNpy het volgende:

[..]

DAS is gemaakt in samenspraak met de FIA i.t.t. die vleugel. Dus nee.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 31 mei 2021 @ 12:50:44 #44
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_199693658
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 12:48 schreef daNpy het volgende:

[..]

Het is simpel.
Het wordt verboden, of Mercedes gaat hetzelfde doen.
Wie dit leest is gek
  maandag 31 mei 2021 @ 12:51:31 #45
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_199693671
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Vleugel voldoet aan de testen.
Dus geen probleem.
pi_199693678
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

De vleugel is gemaakt met oog op de test die door FIA is bedacht. dus Ja.
pi_199693694
quote:
99s.gif Op maandag 31 mei 2021 12:50 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Het is simpel.
Dan moet Mercedes maar hetzelfde doen. Tussendoor de regels veranderen en heel veel teams op kosten jagen is natuurlijk belachelijk.

Laat Mercedes dat dan maar doen uit hun budgetcap.
  Moderator maandag 31 mei 2021 @ 12:53:22 #48
pi_199693701
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 12:51 schreef daNpy het volgende:

[..]

Vleugel voldoet aan de testen.
Dus geen probleem.
Nog wel, maar de FIA behoudt het recht om de wijze van testen te wijzigen. Dus wel probleem.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_199693727
De reden waarom die regels nu schijnbaar wel 'aangepast' kunnen worden en met DAS niet, is omdat de huidige regels juist gevolgd worden.

In de huidige regels staat met betrekking tot flex wings dat de tests gedurende het seizoen kunnen en mogen worden aangepast. Dat wist iedereen en dus ook Red Bull al. Dan is het een ingecalculeerd risico om toch flex wings te ontwerpen die precies voldoen aan de huidige tests.

ChainBear explains, as always:
gr gr
  maandag 31 mei 2021 @ 13:00:22 #50
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_199693776
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 12:53 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Nog wel, maar de FIA behoudt het recht om de wijze van testen te wijzigen. Dus wel probleem.
Regelwijzigingen tijdens het seizoen, had dus ook bij DAS gekund.
Maarja zolang iedereen gelijk is en team taxi nog gelijker kan het allemaal
  Moderator maandag 31 mei 2021 @ 13:01:26 #51
pi_199693789
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 13:00 schreef daNpy het volgende:

[..]

Bij die flexvleugel hebben we het niet eens over een regelwijziging :')
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 31 mei 2021 @ 13:08:54 #52
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_199693889
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Bij die flexvleugel hebben we het niet eens over een regelwijziging :')
Dus de testrequierements worden niet aangepast.
  maandag 31 mei 2021 @ 13:12:20 #53
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199693925
quote:
99s.gif Op maandag 31 mei 2021 12:50 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Het is simpel.
er is een andere optie en dat is nieuwe meetnorm, daar beginnen ze in Frankrijk mee alleen wil Toto dat ze dat aankomend weekend al doen, dat is wel kinderachtig
pi_199694040
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 13:08 schreef daNpy het volgende:

[..]

Dus de testrequierements worden niet aangepast.
Staat gewoon in de huidige regels dat ze flexibele delen extra mogen testen bij twijfel. En blijkbaar is de huidige test niet helemaal volgens de regels. Of de vleugel de test straks wel of niet doorkomt moeten we nog zien. In Baku roept iedereen dat het zoveel uitmaakt, dat zal wel meevallen lijkt mij. Daar rijden ze vast niet met heel veel vleugel, dan is het verschil sowieso minimaal.

DAS had ook gewoon verboden kunnen worden met een TD, deze nieuwe test had ook kunnen wachten tot volgend seizoen. Beide hebben ze niet gedaan, voor de een komt dit toevallig 2x heel goed uit.
  maandag 31 mei 2021 @ 13:35:28 #55
342627 tja77
pi_199694138
quote:
99s.gif Op maandag 31 mei 2021 12:45 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Dat doet de voorvleugel van de Mercedes ook.
pi_199694775
Wolff gaf ook aan dat ze het blijkbaar vorig jaar al geconstateerd hadden, maar dat ze geen reactie kregen toen ze het aankaartten. Als je het echt zo belangrijk vond, had je toen zo moeten reageren als nu i.p.v. als RB er opeens dichtbij zit :D
  maandag 31 mei 2021 @ 14:29:20 #57
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_199694807
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:27 schreef Marcoss het volgende:
Wolff gaf ook aan dat ze het blijkbaar vorig jaar al geconstateerd hadden, maar dat ze geen reactie kregen toen ze het aankaartten. Als je het echt zo belangrijk vond, had je toen zo moeten reageren als nu i.p.v. als RB er opeens dichtbij zit :D
Krijg er een beetje het 'een kat in het nauw' gevoel bij.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 31 mei 2021 @ 15:40:19 #58
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_199695545
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 13:00 schreef daNpy het volgende:

[..]

Alleen als het unaniem door de teams was geaccepteerd. En laat die regel nou net dit jaar vervallen zijn.
  maandag 31 mei 2021 @ 15:41:26 #59
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_199695557
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 13:35 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dat doet de voorvleugel van de Mercedes ook.
Dus als Mercedes een protest indient, doet RBR dat ook.
pi_199696387
Deze week "I am stupid" Baku.

[ Bericht 4% gewijzigd door spectrumanalyser op 31-05-2021 17:52:40 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator maandag 31 mei 2021 @ 17:36:28 #62
pi_199696676
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 17:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Deze week "I am so stupid" Baku.
*I am stupid
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_199696830
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 17:36 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

*I am stupid
Kan de beste overkomen. Sommige vergooien er zelfs een championship door.

Moderator maandag 31 mei 2021 @ 17:54:28 #64
pi_199696853
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 17:51 schreef opreis het volgende:

[..]

Kan de beste overkomen. Sommige vergooien er zelfs een championship door.

Zeg je nou dat Hamilton de beste is???

:B
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_199697686
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 12:27 schreef opreis het volgende:
Ricciardo heeft van dichtbij kunnen volgen wat er gaande was bij Renault en komt tot de conclussie dat hij beter zijn heil ergens anders kan zoeken. Dat hij dan wederom een "risico" neemt door vroegtijdig naar Mclaren te gaan zegt wat dat betreft meer dan een handje podium wat zelfs TR voor elkaar krijgt.
Nou, dat ligt wel iets genuanceerder. Ricciardo had helemaal nog geen aanbieding van Renault op zak voor 2021 en verder. Wat ook logisch is want zo bijzonder waren de prestaties van de peperdure Ricciardo niet ten opzichte van Hulkenberg in 2019. Renault wilde eerst de prestaties in 2020 afwachten. https://www.planetf1.com/news/renault-2021-drivers/

Het is dus niet zo dat Ricciardo weloverwogen op basis van sportieve gronden Renault ingeruild heeft voor McLaren. Hij had alleen een (goede) aanbieding van McLaren op zak, middenin de corona lockdown, terwijl het seizoen 2020 nog niet begonnen was en het maar zeer de vraag was of Renault met hem verder wilde. Volkomen begrijpelijk dus dat hij eieren voor zijn geld gekozen heeft en bij McLaren getekend heeft.

Zegt verder weinig over de potentie van Alpine om in de nabije toekomst aan te haken bij de top of dat hij bij McLaren wereldkampioen denkt te worden.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 31 mei 2021 @ 20:14:04 #66
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_199698911
Well done Baku !!
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_199699171
Dat hij nog geen aanbieding had is ook wel logisch. Ik denk niet dat Renault er al rekening mee hield dat hij al weg zo snel in het jaar zou besluiten we te gaan. Qua prestaties vond ik hem wel prima/in lijn der verwachting. Misschien dat zijn vermeende salaris wat hoog is als je het afzet tegen anderen maar ik vind die salarissen in de F1 sws niet in verhouding. Het was ook een signaal naar de buitenwereld dat Renault een topper als Ricciardo aan kon trekken des tijds. En toch nog toe is het een betere deal geweest dan Alonso, al brengt die natuurlijk meer dan alleen zijn prestaties.
Wereldkampioen zie ik hem niet meer worden. Of hij moet een jaar a la Jenson Button hebben. Maar dat geldt ook voor Alpine. Het is niet zo dat RB, Mercedes, Ferrari en nu ook AM onder doen voor Alpine.

[ Bericht 31% gewijzigd door opreis op 31-05-2021 21:03:03 ]
  dinsdag 1 juni 2021 @ 10:17:58 #68
Why is all the rum gone?
pi_199703354
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 18:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:

Nou, dat ligt wel iets genuanceerder. Ricciardo had helemaal nog geen aanbieding van Renault op zak voor 2021 en verder. Wat ook logisch is want zo bijzonder waren de prestaties van de peperdure Ricciardo niet ten opzichte van Hulkenberg in 2019. Renault wilde eerst de prestaties in 2020 afwachten. https://www.planetf1.com/news/renault-2021-drivers/

Je zwetst.

quote:
The Aussie, who shocked just about everyone when he first announced he was leaving Red Bull to join Renault, is keeping his options open for 2021 and beyond, so too are Renault.
Als je de Netflix F1 documentaire hebt gezien, dan weet je dat Abiteboul heel erg teleurgesteld was in Ricciardo, omdat hij al weer wegging.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_199703404
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 10:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Je zwetst.
[..]

Als je de Netflix F1 documentaire hebt gezien, dan weet je dat Abiteboul heel erg teleurgesteld was in Ricciardo, omdat hij al weer wegging.
Je wilt graag meepraten maar volgens mij begrijp je het niet helemaal.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 10:26:14 #70
Why is all the rum gone?
pi_199703411
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 10:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:

Je wilt graag meepraten maar volgens mij begrijp je het niet helemaal.
Ik corrigeer slechts jouw verkeerde aanname.
pi_199703570
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 10:26 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ik corrigeer slechts jouw verkeerde aanname.
Volgens mij snap je niet helemaal waar we het hier over hebben. Ricciardo had in mei 2020 helemaal geen aanbieding van Renault liggen om zijn contract te verlengen. Als je de Engelse taal voldoende machtig was dan had je dat uit het bovenstaande artikel op kunnen maken.

Renault wilde eerst de prestaties in 2020 aankijken. Vervolgens kreeg Ricciardo nog voordat er een race gereden was een aanbieding van McLaren en toen heeft hij eieren voor zijn geld gekozen en daar getekend. Uiteraard was Renault daar wel door verrast. Logisch ook dat ze teleurgesteld waren in Ricciardo omdat hij het Renault project dus maar één jaar de kans gegeven heeft en niet het verloop van 2020 af wilde wachten.

Maar misschien dat je uit de doeken kunt doen hoe het in jouw belevingswereld allemaal in elkaar steekt, in plaats van louter bijdehante opmerkingen te plaatsen die kant nog wal raken?
  dinsdag 1 juni 2021 @ 10:44:58 #72
Why is all the rum gone?
pi_199703593
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 10:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:

Volgens mij snap je niet helemaal waar we het hier over hebben.
'We'? Je bedoelt 'jij', toch?

Jij suggereert dat Renault niet verder wilde met Ricciardo. En dat is kul.
pi_199703714
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 10:44 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

'We'? Je bedoelt 'jij', toch?

Jij suggereert dat Renault niet verder wilde met Ricciardo. En dat is kul.
'We' hebben het over de overstap van Ricciardo naar McLaren. Ik ben geen gesprek met mezelf aan het voeren. Dat kun je toch zien of niet?

Maar je snapt er dus nog steeds niks van. Ik suggereer helemaal niks. In mei 2020 was Renault niet overtuigd genoeg van de peperdure Ricciardo om zijn contract te verlengen. Ze wilden eerst het verloop van het 2020 seizoen afwachten. Dat hoef je niet van mij aan te nemen, dat kun je zelf overal teruglezen. Vervolgens heeft Ricciardo eieren voor zijn geld gekozen en is hij op de aanbieding van McLaren ingegaan. Dat is het enige wat ik zeg en dit is precies wat er gebeurt is. Wat valt daar niet aan te snappen?

Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag? Want er gaat nogal wat langs je heen hier.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 11:02:36 #74
Why is all the rum gone?
pi_199703797
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 10:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:

Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag?
Oud genoeg om in te zien dat jouw Engels te wensen overlaat en je zelf een verhaal fabriceert. Ricciardo was weg voor dat Renault 'Merde! ' kon zeggen.

Als je de Netflix docu had gezien en Abiteboul er zelf over had horen spreken, dan zou je weten dat dat zo was.
pi_199703908
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 11:02 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Oud genoeg om in te zien dat jouw Engels te wensen overlaat en je zelf een verhaal fabriceert. Ricciardo was weg voor dat Renault 'Merde! ' kon zeggen.

Als je de Netflix docu had gezien en Abiteboul er zelf over had horen spreken, dan zou je weten dat dat zo was.
Dit is waarschijnlijk hopeloos maar ik ga het nog een keer proberen:

Wat zei Abiteboul dan precies, in jouw belevingswereld en met jouw beperkte kennis van de Engelse taal?
  dinsdag 1 juni 2021 @ 11:15:34 #76
Why is all the rum gone?
pi_199703940
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 11:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:

Dit is waarschijnlijk hopeloos
Ik weet zeker dat het hopeloos is. Ga eerst zelf de docu maar kijken.
pi_199703972
Jij haalt je informatie over de Formule 1 uit de Netflix docu? Dan zijn we wel uitgepraat.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 11:18:04 #78
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199703977
RIC is gewoon een jobhopper
pi_199704009
Wat een non discussie :')
  dinsdag 1 juni 2021 @ 11:23:48 #80
Why is all the rum gone?
pi_199704032
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 11:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jij haalt je informatie over de Formule 1 uit de Netflix docu? Dan zijn we wel uitgepraat.
Ja, want 1ste hands info van de betrokkenen is minder waardevol dan 3de hands info in een internetblogje. :')

Abiteboul's letterlijke woorden over het vertrek van Ricciardo:
'We need to be in a position to fight for podium's and then fight for win's and then fight for Championship's. Daniel has put a stop to all of that'.

Dat klinkt echt als een teammanager die twijfelt over de skills van zijn (top)coureur. _O-
  dinsdag 1 juni 2021 @ 11:27:36 #81
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_199704065
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 11:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
En jij van een onbetrouwbare copy-paste site?

Sowieso waren de opties (de junioren) die in het artikel genoemd worden niet realistisch. En dat bleek ook wel, omdat ze Alonso aantrokken voordat de junioren kans kregen om zich te bewijzen.
pi_199704137
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 11:27 schreef Starflyer het volgende:

[..]

En jij van een onbetrouwbare copy-paste site?

Sowieso waren de opties (de junioren) die in het artikel genoemd worden niet realistisch. En dat bleek ook wel, omdat ze Alonso aantrokken voordat de junioren kans kregen om zich te bewijzen.
De oorspronkelijke bron van het interview met Abiteboul (Auto Hebdo) staat gewoon in het artikel genoemd hoor.
pi_199704188
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 11:23 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ja, want 1ste hands info van de betrokkenen is minder waardevol dan 3de hands info in een internetblogje. :')

Abiteboul's letterlijke woorden over het vertrek van Ricciardo:
'We need to be in a position to fight for podium's and then fight for win's and then fight for Championship's. Daniel has put a stop to all of that'.

Dat klinkt echt als een teammanager die twijfelt over de skills van zijn (top)coureur. _O-
Niet de skills van zijn top coureur, wel over het voortbestaan van de F1 zoals we die op dat moment kenden, en de bereidheid van Renault om op deze wijze actief te blijven in de F1. Daarom wilde Renault wachten met de optie voor Ricciardo. Ricciardo kreeg een aanbod van McLaren en wilde niet langer wachten op zekerheid.

En het is natuurlijk voor Abiteboul, die niet vies is van steken onder de gordel en zichzelf indekken voor zijn fuckups, de ideale scapegoat voor het niet voldoen aan de verwachtingen. Ja, we doen het kut, maar dat komt omdat Daniel weggaat, niet omdat we gewoon ondermaats presteren met mij aan het roer.

In al die jaren dat hij verantwoordelijk was voor het team en de motoren van Renault in de F1 heb ik hem nog nooit betrapt op een eerlijk antwoord. Dus waarom zou deze wel eerlijk zijn?
  dinsdag 1 juni 2021 @ 11:43:38 #84
Why is all the rum gone?
pi_199704228
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 11:38 schreef TagForce het volgende:

Niet de skills van zijn top coureur, wel over het voortbestaan van de F1 zoals we die op dat moment kenden, en de bereidheid van Renault om op deze wijze actief te blijven in de F1.
Ah, ok. Jij kunt in zijn hoofd kijken. Ja, dat verandert alles natuurlijk. _O-
pi_199704294
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 11:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Misschien dat je ipv kinderlijke sneertjes te posten eens uit de doeken kunt doen hoe het volgens jou allemaal in elkaar zit? Jij denkt dat Renault zo gigantisch onder de indruk was van de prestaties van Ricciardo in 2019 dat ze zijn contract ter waarde van 32 miljoen in mei 2020 dolgraag wilde verlengen?
pi_199704396
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 11:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Misschien dat je ipv kinderlijke sneertjes te posten
Misschien moeten jullie daar allebei mee ophouden...
  dinsdag 1 juni 2021 @ 12:03:43 #87
Why is all the rum gone?
pi_199704501
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 11:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:

Misschien dat je ipv kinderlijke sneertjes te posten eens uit de doeken kunt doen hoe het volgens jou allemaal in elkaar zit? Jij denkt dat Renault zo gigantisch onder de indruk was van de prestaties van Ricciardo in 2019 dat ze zijn contract ter waarde van 32 miljoen in mei 2020 dolgraag wilde verlengen?
Ik denk helemaal niks. Ik luister gewoon naar de woorden van Abiteboul. Die zijn vrij duidelijk en daar hoef ik verder niks bij te verzinnen. Daar is geen journalist of verslaggever (of fokker) aan te pas gekomen die er zijn eigen draai aan geeft

En daar laat ik het verder bij.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 12:07:15 #88
Why is all the rum gone?
pi_199704539
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 11:18 schreef THEFXR het volgende:
RIC is gewoon een jobhopper
6 jaar voor TR/RB rijden en dan jobhopper genoemd worden. :')
  dinsdag 1 juni 2021 @ 12:29:00 #89
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_199704769
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 11:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

De oorspronkelijke bron van het interview met Abiteboul (Auto Hebdo) staat gewoon in het artikel genoemd hoor.
En in de originele bron staat helemaal niet dat ze niet overtuigd zijn waren van de kwaliteiten van Ricciardo. Dat is gewoon een verzinsel.

Er staat alleen dat Ricciardo zeer zeker een optie is, maar dat ze ook rekening houden met anderen, verder niet met name genoemd.

De timing vind ik ook wel bijzonder. Slechts een week voor de bekendmaking van het vertrek van Ricciardo. Ik neem dus aan dat Abiteboul toen al wist dat Ricciardo ging vertrekken want binnen een week die hele stoelendans organiseren lijkt me erg snel.
pi_199704884
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 12:29 schreef Starflyer het volgende:

[..]

En in de originele bron staat helemaal niet dat ze niet overtuigd zijn waren van de kwaliteiten van Ricciardo. Dat is gewoon een verzinsel.

Er staat alleen dat Ricciardo zeer zeker een optie is, maar dat ze ook rekening houden met anderen, verder niet met name genoemd.

De timing vind ik ook wel bijzonder. Slechts een week voor de bekendmaking van het vertrek van Ricciardo. Ik neem dus aan dat Abiteboul toen al wist dat Ricciardo ging vertrekken want binnen een week die hele stoelendans organiseren lijkt me erg snel.
Natuurlijk was Ricciardo een optie voor Renault voor 2021, dat ontkent ook helemaal niemand.

Waar deze discussie mee begon is dat er gesuggereerd werd dat Ricciardo om sportieve redenen McLaren boven Renault verkozen heeft en zelfs dat het een 'no-brainer' zou zijn om Renault in te ruilen voor McLaren (wat een erg domme opmerking is gezien het feit dat Ricciardo beide McLarens verslagen heeft in het kampioenschap 2020).

De realiteit is dat Ricciardo helemaal geen aanbieding van Renault op zak had toen hij bij McLaren tekende in mei 2021. Hij heeft eieren voor zijn geld gekozen, geen sportieve afweging gemaakt. Dat wil op een of andere manier maar niet doordringen tot sommige botte hersens.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 12:58:33 #91
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199705027
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 12:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Waar deze discussie mee begon is dat er gesuggereerd werd dat Ricciardo om sportieve redenen McLaren boven Renault verkozen heeft en zelfs dat het een 'no-brainer' zou zijn om Renault in te ruilen voor McLaren (wat een erg domme opmerking is gezien het feit dat Ricciardo beide McLarens verslagen heeft in het kampioenschap 2020).
die beslissing kan hij toch nooit op basis van 2020 hebben genomen want er was nog geen race gereden toen en op basis van 2019 lijkt het een logische beslissing
  dinsdag 1 juni 2021 @ 13:00:34 #92
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_199705049
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 12:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Natuurlijk was Ricciardo een optie voor Renault voor 2021, dat ontkent ook helemaal niemand.

De realiteit is dat Ricciardo helemaal geen aanbieding van Renault op zak had toen hij bij McLaren tekende in mei 2021. Hij heeft eieren voor zijn geld gekozen, geen sportieve afweging gemaakt. Dat wil op een of andere manier maar niet doordringen tot sommige botte hersens.
Dat is weer een eigen mening en geen feit. Hoezo eieren voor zijn geld. Dat maak jij er van.

Hij was de aangewezen persoon om ook in 2021 bij Renault te rijden. Maar Renault presteerde in 2019 helemaal niet goed in tegenstelling tot McLaren. Dat dat de overweging was om bij McLaren te tekenen snap ik wel. Dus imho wel een sportieve reden. Hij had blijkbaar meer vertrouwen in McLaren dan Renault in 2020.
pi_199705101
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 12:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

die beslissing kan hij toch nooit op basis van 2020 hebben genomen want er was nog geen race gereden toen en op basis van 2019 lijkt het een logische beslissing
Nou ja, een no-brainer is als Russell Williams voor Mercedes kan verruilen.
pi_199705118
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 11:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Jij denkt dat Abiteboul niet op de hoogte was van de onzekerheid vanuit Renault om wel/niet door te gaan met F1, en de onzekerheid over de regels van 2022 en later? Sterker nog, de onzekerheid over zijn baan was er al in 2018, dus elke mogelijkheid om de schuld in iemand anders zijn schoenen te schuiven wordt benut.

Begin 2020 was er sprake van dat Renault helemaal zou stoppen als team.

Als ik bij Renault zou rijden in 2019, en niet beter presteerde dan McLaren, onzekerheid vanuit Renault hoorde om uberhaupt door te gaan, en de optie voor contractverlenging niet benut werd terwijl ik een aanbieding van McLaren krijg, dan zou ik het ook wel weten.

Heeft niets met in zijn hoofd kijken te maken, maar gewoon met terugkijken op de afgelopen anderhalf tot 2 jaar bij Renault, en het gedrag van Abiteboul met Red Bull.
pi_199705137
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 13:00 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Dat is weer een eigen mening en geen feit. Hoezo eieren voor zijn geld. Dat maak jij er van.

Dat maak ik er inderdaad van ja, als je nog voordat er een race in 2020 gereden is bij een ander team tekent en je geen aanbieding van je huidige team op zak hebt. Dan kies je eieren voor je geld. Dat McLaren in 2019 goed presteerde heb ik gemist.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 13:19:42 #96
Why is all the rum gone?
pi_199705228
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 13:09 schreef TagForce het volgende:

[..]

Jij denkt dat Abiteboul niet op de hoogte was van de onzekerheid vanuit Renault om wel/niet door te gaan met F1, en de onzekerheid over de regels van 2022 en later? Sterker nog, de onzekerheid over zijn baan was er al in 2018, dus elke mogelijkheid om de schuld in iemand anders zijn schoenen te schuiven wordt benut.

Begin 2020 was er sprake van dat Renault helemaal zou stoppen als team.

Als ik bij Renault zou rijden in 2019, en niet beter presteerde dan McLaren, onzekerheid vanuit Renault hoorde om uberhaupt door te gaan, en de optie voor contractverlenging niet benut werd terwijl ik een aanbieding van McLaren krijg, dan zou ik het ook wel weten.

Heeft niets met in zijn hoofd kijken te maken, maar gewoon met terugkijken op de afgelopen anderhalf tot 2 jaar bij Renault, en het gedrag van Abiteboul met Red Bull.
Hysterisch verhaal. Hoe blijkt hieruit dat Renault niet met Ricciardo verder wilde? Want dat is waar @Lokale_Notabele over blijft jeremiëen.
pi_199705304
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 13:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Hysterisch verhaal. Hoe blijkt hieruit dat Renault niet met Ricciardo verder wilde? Want dat is waar @:Lokale_Notabele over blijft jeremiëen.
Ben jij dement aan het worden ofzo? Als je een paar posts naar boven scrolt dan kom je de volgende tekst van mij tegen: "Natuurlijk was Ricciardo een optie voor Renault voor 2021, dat ontkent ook helemaal niemand."

Het wil allemaal niet zo lukken vandaag he? Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk met je oliedomme 'bijdragen' aan dit topic.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 13:40:55 #98
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199705496
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 12:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

6 jaar voor TR/RB rijden en dan jobhopper genoemd worden. :')
ja, na RB
  dinsdag 1 juni 2021 @ 13:52:03 #99
Why is all the rum gone?
pi_199705632
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 13:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:

Als je een paar posts naar boven scrolt dan kom je de volgende tekst van mij tegen: "Natuurlijk was Ricciardo een optie voor Renault voor 2021, dat ontkent ook helemaal niemand."
Maar je ontkent het wel:

quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 18:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:

Het is dus niet zo dat Ricciardo weloverwogen op basis van sportieve gronden Renault ingeruild heeft voor McLaren. Hij had alleen een (goede) aanbieding van McLaren op zak, middenin de corona lockdown, terwijl het seizoen 2020 nog niet begonnen was en het maar zeer de vraag was of Renault met hem verder wilde.
Dat heb je geheel uit je eigen duim gezogen.
pi_199705740
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 13:52 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Maar je ontkent het wel:
[..]

Dat heb je geheel uit je eigen duim gezogen.
Als iets een 'optie' is dan is het maar zeer de vraag of het daadwerkelijk gaat gebeuren. Anders nog iets?

Maar even serieus, ben jij misschien een asielzoeker die pas net in Nederland is ofzo? Dat zou het een en ander verklaren. Je hebt zoveel moeite met begrijpend lezen, ik heb dit zelden eerder gezien. Het gaat allemaal volledig langs je heen en je opmerkingen raken kant nog wal.
pi_199705778
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 16:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb hier geen zin meer in.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2021 14:04:04 ]
  dinsdag 1 juni 2021 @ 14:07:10 #102
Why is all the rum gone?
pi_199705821
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 14:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:

Als iets een 'optie' is dan is het maar zeer de vraag of het daadwerkelijk gaat gebeuren.
In goed Nederlands heet dat 'in twijfel trekken'. Wat is jouw moers taal eigenlijk?
  dinsdag 1 juni 2021 @ 14:12:13 #103
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_199705879
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 14:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Als iets een 'optie' is dan is het maar zeer de vraag of het daadwerkelijk gaat gebeuren. Anders nog iets?

Maar even serieus, ben jij misschien een asielzoeker die pas net in Nederland is ofzo? Dat zou het een en ander verklaren. Je hebt zoveel moeite met begrijpend lezen, ik heb dit zelden eerder gezien. Het gaat allemaal volledig langs je heen en je opmerkingen raken kant nog wal.
Je poneert weer een eigen mening als stellig.

Ik denk namelijk dat vanuit Renault het wel degelijk de bedoeling was om met Ricciardo door te gaan.

Sterker nog, ik denk zelfs dat het zo geformuleerd werd omdat ze al wisten dat Ricciardo weg zou gaan.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 juni 2021 @ 14:17:52 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199705966
Zullen we niet met persoonlijke aanvallen en dergelijke gaan strooien alsjeblieft dankjewel? Beetje respect mag best.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_199705978
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 14:12 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Je poneert weer een eigen mening als stellig.

Ik denk namelijk dat vanuit Renault het wel degelijk de bedoeling was om met Ricciardo door te gaan.

Sterker nog, ik denk zelfs dat het zo geformuleerd werd omdat ze al wisten dat Ricciardo weg zou gaan.
Ik baseer mij louter op feiten. Jij bent degene die met allerlei zelf verzonnen complottheorieën op de proppen komt met betrekking tot de uitspraken van Abiteboul.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 14:29:08 #106
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_199706154
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 14:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ik baseer mij louter op feiten. Jij bent degene die met allerlei zelf verzonnen complottheorieën op de proppen komt met betrekking tot de uitspraken van Abiteboul.
"Dan is het maar zeer de vraag" is geen feit maar een mening. Waarvan het maar zeer de vraag of het waar is.

Ik zeg tenminste dat het een mening is.
pi_199706381
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 14:29 schreef Starflyer het volgende:

[..]

"Dan is het maar zeer de vraag" is geen feit maar een mening. Waarvan het maar zeer de vraag of het waar is.

Ik zeg tenminste dat het een mening is.
Nee, je bent moeilijk aan het doen om het moeilijk doen. Ik ben met een artikel op de proppen gekomen waarin Cyril Abiteboul letterlijk zegt dat Ricciardo een optie is voor Renault in 2021 maar dat ze alternatieven overwegen. https://www.planetf1.com/news/renault-2021-drivers/

Omdat je graag moeilijk wilt doen is dat niet goed genoeg voor je en kom je met zelfverzonnen complottheorieën op de proppen die kant nog wal raken. Want wat zeg je nou eigenlijk? Jij zegt dat Abiteboul ten tijden van dat interview wist dat Ricciardo naar McLaren zou gaan, maar om een of andere reden zei hij dat niet en noemde hij hem als optie voor 2021? Dat slaat toch helemaal nergens op?

Ik quote Cyril Abiteboul, managing director van Renault Sport F1. Dat neem je niet serieus. Vervolgens verwacht je van mij dat ik jouw zelf verzonnen hersenspinsels wel serieus nemen? Wat wil je nou allemaal jongen.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 14:55:59 #108
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_199706548
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 14:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Nee, je bent moeilijk aan het doen om het moeilijk doen. Ik ben met een artikel op de proppen gekomen waarin Cyril Abiteboul letterlijk zegt dat Ricciardo een optie is voor Renault in 2021 maar dat ze alternatieven overwegen. https://www.planetf1.com/news/renault-2021-drivers/

Omdat je graag moeilijk wilt doen is dat niet goed genoeg voor je en kom je met zelfverzonnen complottheorieën op de proppen die kant nog wal raken. Want wat zeg je nou eigenlijk? Jij zegt dat Abiteboul ten tijden van dat interview wist dat Ricciardo naar McLaren zou gaan, maar om een of andere reden zei hij dat niet en noemde hij hem als optie voor 2021? Dat slaat toch helemaal nergens op?

Ik quote Cyril Abiteboul, managing director van Renault Sport F1. Dat neem je niet serieus. Vervolgens verwacht je van mij dat ik jouw zelf verzonnen hersenspinsels wel serieus nemen? Wat wil je nou allemaal jongen.
Ik doe niet moeilijk. Ik zeg dat het een mening is, daar hoef je het niet mee eens te zijn.

Net zoals ik het er niet mee eens ben dat jij zegt dat het maar zeer de vraag was of ze door wilden gaan met Ricciardo. Die quotes zeggen daar werkelijk niets over.
Alles wees er imho op dat dat namelijk wel het geval was, getuige ook Abitebouls opmerkingen nadat bekend was dat Ricciardo zou vertrekken.
pi_199706814
Even een spelletje mensen.

https://nl.motorsport.com(...)-toto-wolff/6521582/

Bottas houdt motivatie hoog met negatieve foto op computer.

Raad het plaatje!

[ Bericht 9% gewijzigd door VacaLoca op 01-06-2021 15:23:30 ]
  dinsdag 1 juni 2021 @ 15:36:17 #110
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_199707114
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:14 schreef VacaLoca het volgende:
Even een spelletje mensen.

https://nl.motorsport.com(...)-toto-wolff/6521582/

Raad het plaatje!

[ afbeelding ]
Een of andere verslaggever denk ik: “To whom it may concern: Fuck you.”

Misschien de rotkop van Plooij wel :')
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 1 juni 2021 @ 15:57:20 #111
157922 fathank
pi_199707411
Ik zou eerder een foto meenemen naar de schietbaan of op de bokszak plakken

een foto van een rivaal op je desktop :')

Wat een psychologie van de koude grond zeg schei uit man en dat noemen ze topsport? _O-
pi_199707518
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:57 schreef fathank het volgende:
Ik zou eerder een foto meenemen naar de schietbaan of op de bokszak plakken

een foto van een rivaal op je desktop :')

Wat een psychologie van de koude grond zeg schei uit man en dat noemen ze topsport? _O-
Heeft tot nog toe ook niet echt resultaten gebracht. Waarom doe je het dan nog.
pi_199709299
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:14 schreef VacaLoca het volgende:

rEnT fReE
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 22:19:05 #114
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_199711721
w/
  dinsdag 1 juni 2021 @ 22:27:30 #115
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199716414
Toto Wolff, karikatuur van zichzelf:
https://www.gptoday.net/n(...)-voor-de-wereldtitel
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 juni 2021 @ 12:27:21 #117
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199716439
quote:
10s.gif Op woensdag 2 juni 2021 12:25 schreef BroesWillems het volgende:
Hij is wereldkampioen sandbaggen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_199716475
quote:
Vermoeiende vent. Hij heeft het nu zo vaak gezegd dat hij het inmiddels zelf nog echt gelooft ook.
pi_199719549
Vooral jammer dat journalisten hem ook dat podium blijven geven en niet met kritische tegenargumenten komen.
pi_199719575

Wie durft te beweren dat hij het verschil ziet tijdens een kwali zonder naar de tijdsmeting te kijken of de laps naast elkaar te leggen :P
  woensdag 2 juni 2021 @ 22:50:39 #121
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199724958
pi_199726881
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 16:48 schreef opreis het volgende:

Wie durft te beweren dat hij het verschil ziet tijdens een kwali zonder naar de tijdsmeting te kijken of de laps naast elkaar te leggen :P
Ik denk dat dat precies is wat Robert Doornbos gaat beweren tijdens de voorbeschouwing van de quali in een terugblik naar vorig jaar. Waarbij hij dan heel vrolijk voor dat scherm gaat staan en vertellen dat hij de rondes naast elkaar gezet heeft, etc, etc.
  donderdag 3 juni 2021 @ 09:13:08 #123
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_199727019
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 16:48 schreef opreis het volgende:

Alleen bij bocht 2 zag je heel duidelijk dat hij beter de kerbs pakte, dat had ik zonder slomo ook wel gezien. Voor de rest zeker niet zonder deze analyse :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 3 juni 2021 @ 10:28:50 #124
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199727863
Wie in een oude sok nog wat geld heeft liggen: De Arrows A21 van Jos staat de koop.

Goddelijke livery wel _O_

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_199727980
Topautootje _O_
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 juni 2021 @ 11:10:11 #126
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199728269
Ik bied ¤100
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 3 juni 2021 @ 11:10:47 #127
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_199728278
Heb 'm als 1:43. Veel groter past niet in mijn huis :P
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  donderdag 3 juni 2021 @ 11:27:45 #128
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_199728502
Bottas heeft blijkbaar moeite om in Baku te komen:

twitter
  donderdag 3 juni 2021 @ 11:30:54 #129
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_199728531
Russell weer in de Mercedes dit weekend? ;)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 juni 2021 @ 11:32:26 #130
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199728558
quote:
6s.gif Op donderdag 3 juni 2021 11:30 schreef Starflyer het volgende:
Russell weer in de Mercedes dit weekend? ;)
Laten we het kampioenschap eens spannend houden, een Mercedes 1-2 heb ik geen zin in :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_199728936
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juni 2021 10:28 schreef Dven het volgende:
Wie in een oude sok nog wat geld heeft liggen: De Arrows A21 van Jos staat de koop.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Als ik aan "de" F1 auto denk dan komt dit toch wel het meest in de buurt van hoe het zou moeten zijn. Minus misschien de wing end plates.
pi_199728955
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zit Jos krap bij kas?
  donderdag 3 juni 2021 @ 12:10:01 #133
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199729014
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 08:53 schreef TagForce het volgende:

[..]

Ik denk dat dat precies is wat Robert Doornbos gaat beweren tijdens de voorbeschouwing van de quali in een terugblik naar vorig jaar. Waarbij hij dan heel vrolijk voor dat scherm gaat staan en vertellen dat hij de rondes naast elkaar gezet heeft, etc, etc.
vorig jaar, dat zal niet meevallen
  donderdag 3 juni 2021 @ 12:15:05 #134
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_199729071
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
In Balcarce staat er ook eentje, het bordje zegt dat ie van Verstappen was. Ik heb hem aangeraakt _O_ (de auto, weinig interesse om Jos aan te raken verder). Zal even foto´s uploaden, want TinyPic doet het al lang niet meer helaas...

Linkje naar wat meer foto?s: https://postimg.cc/gallery/8628p6G

Edit: Grrr, Tinypic was een stuk makkelijker

[ Bericht 6% gewijzigd door flipsen op 03-06-2021 12:21:14 ]
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_199729798
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 12:15 schreef flipsen het volgende:

[..]

In Balcarce staat er ook eentje, het bordje zegt dat ie van Verstappen was. Ik heb hem aangeraakt _O_ (de auto, weinig interesse om Jos aan te raken verder). Zal even foto´s uploaden, want TinyPic doet het al lang niet meer helaas...

[ afbeelding ]

Linkje naar wat meer foto?s: https://postimg.cc/gallery/8628p6G

Edit: Grrr, Tinypic was een stuk makkelijker
Nou, dat bordje dat hij van Verstappen was kunnen ze wel weghalen. Het is in ieder geval geen Arrows A21 of A22. Het lijkt me een 1999 Arrows A20 met een 2000 paintjob. Een showcar.

De mooiste F1 auto ooit is naar mijn bescheiden mening de Benetton B200:

[ Bericht 8% gewijzigd door Lokale_Notabele op 03-06-2021 13:40:02 ]
  Moderator donderdag 3 juni 2021 @ 14:24:29 #136
446930 crew  ESF1Gamer
pi_199730439
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 11:27 schreef beantherio het volgende:

[ twitter ]
Well done baku
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  donderdag 3 juni 2021 @ 15:00:56 #137
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_199730779
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 11:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Laten we het kampioenschap eens spannend houden, een Mercedes 1-2 heb ik geen zin in :{
Inderdaad ja :X
  donderdag 3 juni 2021 @ 15:53:13 #138
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_199731365
quote:
Je zou net zo goed dit artikel kunnen plaatsen, dat komt dichterbij de waarheid:

'Toto Wolf kijkt wanhopig. "Je moet het ijzer smeden als het heet is, maar dat hebben we vooralsnog onvoldoende gedaan. In Bahrein hadden we nog geluk dat we niet bestraft werden voor het 29x negeren van track limits, maar in Imola had Lewis ondanks Pole Position een slechte start en liet hij zich de kaas van het brood eten in de eerste bocht. Daarna ging hij ook nog eens ernstig in de fout en hadden we puur geluk dat hij nog 2e kon worden. Gemiste punten omdat we ook daar gewoon de beste auto hadden. In Barcelona kwamen we goed weg met onze strategie, maar in Monte Carlo gingen we weer de mist in en maakte Lewis er zelf ook een puinhoop van. Vaak zie je dat vorm gedurende het jaar wisselt. In deze periode hadden wij in 3 van de 5 races de snelste auto en hebben we ook nog in 1 van die andere 2 wedstrijden met geluk gewonnen. Toch staan we achter Max en RedBull. Ik hoop dat het geluk nog even aan onze kant blijft"!
Rini dankjewel.
  donderdag 3 juni 2021 @ 17:58:10 #139
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199732642
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 11:27 schreef beantherio het volgende:

[ twitter ]
BLACK LIVES MATTER!
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 3 juni 2021 @ 18:19:15 #140
Maffe Fries
pi_199732818
Het overkomt ook altijd Bottas he
pi_199732920
Hij is inmiddels gearriveerd.
  donderdag 3 juni 2021 @ 21:29:18 #142
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_199735503
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nummer 18, die was van de La Rosa :P
Had volgens mij te maken omdat 18 in Spanje een ongeluksgetal was oid. of was dat in 1996 met Rosset waar verstappen nummer 17 had ipv 16?!?
Net efkes anges
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 juni 2021 @ 09:48:16 #143
416575 crew  Evenstar
pi_199739702
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 15:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Je zou net zo goed dit artikel kunnen plaatsen, dat komt dichterbij de waarheid:

'Toto Wolf kijkt wanhopig. "Je moet het ijzer smeden als het heet is, maar dat hebben we vooralsnog onvoldoende gedaan. In Bahrein hadden we nog geluk dat we niet bestraft werden voor het 29x negeren van track limits, maar in Imola had Lewis ondanks Pole Position een slechte start en liet hij zich de kaas van het brood eten in de eerste bocht. Daarna ging hij ook nog eens ernstig in de fout en hadden we puur geluk dat hij nog 2e kon worden. Gemiste punten omdat we ook daar gewoon de beste auto hadden. In Barcelona kwamen we goed weg met onze strategie, maar in Monte Carlo gingen we weer de mist in en maakte Lewis er zelf ook een puinhoop van. Vaak zie je dat vorm gedurende het jaar wisselt. In deze periode hadden wij in 3 van de 5 races de snelste auto en hebben we ook nog in 1 van die andere 2 wedstrijden met geluk gewonnen. Toch staan we achter Max en RedBull. Ik hoop dat het geluk nog even aan onze kant blijft"!
Hij maakt zichzelf wel echt belachelijk in ieder geval. Zijn geloofwaardigheid is hij ondertussen wel kwijt en RB / Max zijn te snugger/nuchter om voor dit soort dingetjes te vallen.
pi_199740787
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 09:48 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Hij maakt zichzelf wel echt belachelijk in ieder geval. Zijn geloofwaardigheid is hij ondertussen wel kwijt en RB / Max zijn te snugger/nuchter om voor dit soort dingetjes te vallen.
Vind je Max een nuchter persoon? Bij iedere tegenslag loopt hij met een rood aangelopen hoofd te hakkelen en te stotteren dat hij nergens wakker van ligt, maar zijn lichaamstaal verraad hem dus duidelijk.

Ik vind dat Toto het wel slim speelt. Hij creëert een beeld dat als Max geen pole position traint hij een slechte job gedaan heeft. Natuurlijk is dat niet reëel maar bepaalde journalisten zullen dat waarschijnlijk continu Max voor de voeten werpen als hij P3 of whatever kwalificeert. Dat zal ongetwijfeld weer de nodige irritatie opwekken bij 'onze' Max. Naarmate het jaar vordert zal Toto wel meer van dit soort dingen de wereld in brengen. Qua psychologische spelletjes zijn Toto en Lewis imo duidelijk sterker en slimmer dan Horner en Max. Vandaar dat Max zich er überhaupt niet aan waagt denk ik.

Waarschijnlijk zullen dit soort dingetjes niet het verschil gaan maken in het kampioenschap maar mentaal denk ik dat Lewis wel de sterkere van de twee is. Het is natuurlijk ook een wereld van verschil of je voor het eerst kampioen kunt worden of voor de achtste keer. De druk ligt iig bij Max en RBR.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lokale_Notabele op 04-06-2021 11:21:28 ]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 juni 2021 @ 11:13:48 #145
416575 crew  Evenstar
pi_199740833
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 11:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Vind je Max een nuchter persoon? Bij iedere tegenslag loopt hij met een rood aangelopen hoofd te hakkelen en te stotteren dat hij nergens wakker van ligt, maar zijn lichaamstaal verraad hem dus duidelijk.

Ik vind dat Toto het wel slim speelt. Hij creëert een beeld dat als Max geen pole position traint hij een slechte job gedaan heeft. Natuurlijk is dat niet reëel maar bepaalde journalisten zullen dat waarschijnlijk continu Max voor de voeten werpen als hij P3 of whatever kwalificeert. Dat zal ongetwijfeld weer de nodige irritatie opwekken bij 'onze' Max. Naarmate het jaar vordert zal Toto wel meer van dit soort dingen de wereld in brengen. Qua psychologische spelletjes zijn Toto en Lewis imo duidelijk sterker en slimmer dan Horner en Max. Vandaar dat Max zich er überhaupt niet aan waagt denk ik.

Waarschijnlijk zullen dit soort dingetjes niet het verschil gaan maken in het kampioenschap maar mentaal denk ik dat Lewis wel de sterkere is van de twee is. Het is natuurlijk ook een wereld van verschil of je voor het eerst kampioen kunt worden of voor de achtste keer. De druk ligt iig bij Max en RBR.
Lewis mentaal sterk _O-

Goeie grap.

Iedereen is mentaal sterk als het goed gaat. Als Lewis moet vechten en strijden is het absoluut geen mentaal sterk persoon.
pi_199740900
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 11:13 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Lewis mentaal sterk _O-
Uhh, ja? Hij heeft letterlijk de carrière van Nico Rosberg beëindigt. Nico kon het mentaal niet langer aan om nog langer met Lewis in een team te zitten.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 juni 2021 @ 11:20:42 #147
416575 crew  Evenstar
pi_199740942
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 11:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Uhh, ja? Hij heeft letterlijk de carrière van Nico Rosberg beëindigt. Nico kon het mentaal niet langer aan om nog langer met Lewis in een team te zitten.
:')
pi_199740976
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 11:20 schreef Evenstar het volgende:

[..]

:')
De argumenten zijn op zie ik.

Dit was weer een mooie inhoudelijke discussie op het Fok! forum. Dat is dan 'moderator'. Wat een aanfluiting.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 11:26:35 #149
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_199741038
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 11:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Dat Nico het mentaal niet meer aankon om dat soort psychologische spelletjes te spelen zegt niets over de mentaliteit van Lewis.

Nico had als mindere coureur dat soort spelletjes nodig om te kunnen winnen. En dat lukte, dus lijkt me dat eerder het tegenovergestelde te zeggen, namelijk dat Lewis dat jaar verloor doordat hij niet zo goed tegen die mentale spelletjes van Nico kon.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 juni 2021 @ 11:29:55 #150
416575 crew  Evenstar
pi_199741108
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 11:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

De argumenten zijn op zie ik.

Dit was weer een mooie inhoudelijke discussie op het Fok! forum. Dat is dan 'moderator'. Wat een aanfluiting.
Alsof er valt te discusseren met iemand die met dit soort onzin komt. Jij hebt zo te zien ook geen argumenten meer, want mijn kleurtje heeft weinig te maken met de discussie.

Dat persoon A mentaal nog zwakker is wil niet zeggen dat persoon B niet zwak is. Als je sowieso al mentale spelletjes nodig hebt om van Rosberg te winnen .....

Lewis kan mentaal sterker zijn dan Rosberg en die conclusie zou je, in mijn ogen onterecht, kunnen trekken n.a.v. het vertrek van Rosberg. Dat maakt Lewis echter niet meteen mentaal heel sterk. Lewis is mentaal echt een kleuter. Gaat allemaal prima, totdat het tegenzit en hij zijn zin niet krijgt, dan is opeens iedereen tegen hem en krijgt hij een meltdown. Hij maakt de ene na andere fout dit seizoen, rijdt in Monaco super slecht, boort zijn team de grond in, terwijl hij zelf fout zat etc.

Imola en Monaco zijn prima voorbeelden hoe lastig Lewis het heeft. Dit soort fouten maakte hij de afgelopen jaren niet, want er was geen druk. Hij kon gewoon op 90% van zijn capaciteit rijden met een veel te sterke auto. Nu heeft hij weerstand, maakt Max het hem behoorlijk moeilijk en enige wat Lewis dan kan doen is mentale spelletjes spelen. Wat dat betreft vind ik Max wel mentaal sterk ja, want die gaat daar niet in mee.

Als Lewis dit jaar met een veel betere auto het aflegt tegen Max dan is het een smet op zijn opgeklopte cv en daar is hij zich heel erg bewust van.

[ Bericht 10% gewijzigd door Evenstar op 04-06-2021 11:36:28 ]
pi_199741139
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 11:26 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Dat Nico het mentaal niet meer aankon om dat soort psychologische spelletjes te spelen zegt niets over de mentaliteit van Lewis.

Nico had als mindere coureur dat soort spelletjes nodig om te kunnen winnen. En dat lukte, dus lijkt me dat eerder het tegenovergestelde te zeggen, namelijk dat Lewis dat jaar verloor doordat hij niet zo goed tegen die mentale spelletjes van Nico kon.
Nee, jij hebt er gewoon een sport van gemaakt om het met mij oneens te zijn. Als ik zou zeggen dat Mazepin slecht is dan kom jij ongetwijfeld weer met een verhaal dat dat een voorbarige conclusie is. Begint een beetje vermoeiend te worden.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 11:40:52 #152
157922 fathank
pi_199741280
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 11:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Nee, jij hebt er gewoon een sport van gemaakt om het met mij oneens te zijn. Als ik zou zeggen dat Mazepin slecht is dan kom jij ongetwijfeld weer met een verhaal dat dat een voorbarige conclusie is. Begint een beetje vermoeiend te worden.
Helemaal gelijk maat iedereen is gek.
pi_199741378
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 11:29 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Alsof er valt te discusseren met iemand die met dit soort onzin komt. Jij hebt zo te zien ook geen argumenten weer, want mijn kleurtje heeft weinig te maken met deze discussie.

Dat persoon A mentaal nog zwakker is wil niet zeggen dat persoon B niet zwak is. Alsj e sowieso al mentale spelletjes nodig hebt om van Rosberg te winnen .....

Lewis kan mentaal sterker zijn dan Rosberg en die conclusie zou je, in mijn ogen onterecht, kunnen trekken n.a.v. het vertrek van Rosberg. Dat maakt Lewis echter niet meteen mentaal heel sterk. Lewis is mentaal echt een kleuter. Gaat allemaal prima, totdat het tegenzit en hij zijn zin niet krijgt, dan is opeens iedereen tegen hem en krijgt hij een meltdown. Hij maakt de ene na andere fout dit seizoen, rijdt in Monaco super slecht, boort zijn team de grond in, terwijl hij zelf fout zat etc.
Oke, nou, dit is in ieder geval een post waar argumenten uit te destilleren zijn. Maar hoezo zou ik "onterecht de conclusie trekken dat Lewis mentaal sterker is dan Nico n.a.v. het vertrek van Nico"? Het mentale aspect is letterlijk de reden die hij aangevoerd heeft voor zijn vertrek. Als Rosberg een Bottas als teamgenoot had gehad dan was hij natuurlijk nooit gestopt. De mentale spelletjes van Lewis hebben ervoor gezorgd dat Nico er geen trek meer in had om tientallen miljoenen per jaar te verdienen met het besturen van raceauto's over de hele aardbol. Dat zegt toch wel iets, of niet?

Maar even terug naar Max. Als we de oranje bril even afzetten, hij is mentaal toch absoluut niet sterk? Hij is soms bijna in tranen lijkt het. Waarna hij nog net hakkelend uit kan brengen dat hij nergens wakker van ligt.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 11:54:09 #154
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_199741415
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 11:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ik kan het ook niet helpen dat ik het vaak met je oneens ben.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 juni 2021 @ 12:00:58 #155
416575 crew  Evenstar
pi_199741484
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 11:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Oke, nou, dit is in ieder geval een post waar argumenten uit te destilleren zijn. Maar hoezo zou ik "onterecht de conclusie trekken dat Lewis mentaal sterker is dan Nico n.a.v. het vertrek van Nico"? Het mentale aspect is letterlijk de reden die hij aangevoerd heeft voor zijn vertrek. Als Rosberg een Bottas als teamgenoot had gehad dan was hij natuurlijk nooit gestopt. De mentale spelletjes van Lewis hebben ervoor gezorgd dat Nico er geen trek meer in had om tientallen miljoenen per jaar te verdienen met het besturen van raceauto's over de hele aardbol. Dat zegt toch wel iets, of niet?
Het enige, maar dan ook het enige, wat dit zegt is dat Rosberg geen zin had in jarenlang mentale spelletjes spelen met Lewis. Lewis heeft schijnbaar dat soort mentale spelletjes nodig als er iemand naast hem rijdt die wat weerstand kan bieden. Als je echt beter bent dan rij je gewoon je rondjes en ga je geen spelletjes spelen. Dat Lewis en Toto nu spelletjes gaan spelen is juist een teken dat ze denken dat ze niet goed genoeg meer zijn. Mercedes is nog steeds de beste auto, maar Lewis laat steken vallen en Bottas heb je net niet genoeg aan nu RB een stapje dichterbij is gekomen. Als Perez en Ferrari zich er ook nog mee gaan bemoeien wordt het helemaal een feest.

quote:
Maar even terug naar Max. Als we de oranje bril even afzetten, hij is mentaal toch absoluut niet sterk? Hij is soms bijna in tranen lijkt het. Waarna hij nog net hakkelend uit kan brengen dat hij nergens wakker van ligt.
Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik hier inhoudelijk op moet reageren.

Ik heb absoluut geen oranje bril, want ben nooit fan geweest van iemand omdat hij/zij uit Nederland kwam. Ik vind Max gewoon een geweldige coureur en na M.Schumacher de enige coureur die mij weer genoeg kan boeien om ieder raceweekend de TV aan te zetten. Juist omdat hij de grenzen op zoekt, juist omdat hij af en toe buiten de lijntjes wil en durft te kleuren, juist omdat hij frustratie durft te tonen, juist omdat hij geen mentale spelletjes wil spelen, juist omdat hij zich weinig aantrekt van wat men van hem vindt. Al zou hij uit Zimbabwe komen. Dat jij, en met jou vele andere, steeds "zet je oranje bril eens af" als argument aanvoeren is een teken dat er geen inhoudelijke argumenten zijn.

Waar heeft Max met "bijna tranen in de ogen" een interview gegeven dan? Ja, hij is soms gefrustreerd en ja dat weet en durft hij dan ook gewoon te uiten. Ik heb tien keer liever dat dan nogmaals een lulkoek verhaal van Lewis die dan eerst even de drie fans op de tribunes gaat bedanken en dan tussen neus en lippen iets roept over dat iedereen hem en Mercedes wil stoppen.

Dat Max mentaal sterk is zie je vooral omdat hij alles wat Lewis en Toto roept gewoon weet te negeren. Alle vragen die die richting om gaan krijgen een standaard antwoord (of geen antwoord eigenlijk).

Ik denk dat jij, bewust of onbewust, dingen doorelkaar haalt. Frustratie na iets wat mis gaat is niet hetzelfde als mentaal zwak zijn. Max laat vaak frustratie zien, maar Max laat niet zijn kopje hangen als het even tegenzit.

Als Mercedes niet een tandje of twee beter gaat worden zal je steeds meer gezeik en fouten van Lewis gaan zien en dan stopt hij aan het einde van dit jaar waarschijnlijk ook gewoon. Lewis is alleen "mentaal sterk" als hij een auto heeft waarmee hij 0.5s sneller is dan de rest terwijl hij zelf op 90% rijdt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Evenstar op 04-06-2021 12:14:15 ]
pi_199741580
Als er iemand mentaal zwak is dan is het Lewis wel op het moment dat het mis gaat.

Ondanks zn zwakke teammate en dominante auto voorbeelden te over.
pi_199741616
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 12:00 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Het enige, maar dan ook het enige, wat dit zegt is dat Rosberg geen zin had in jarenlang mentale spelletjes spelen met Lewis. Lewis heeft schijnbaar dat soort mentale spelletjes nodig als er iemand naast hem rijdt die wat weerstand kan bieden.
[..]

Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik hier inhoudelijk op moet reageren.

Ik heb absoluut geen oranje bril, want ben nooit fan geweest van iemand omdat hij/zij uit Nederland kwam. Ik vind Max gewoon een geweldige coureur en na M.Schumacher de enige coureur die mij weer genoeg kan boeien om ieder raceweekend de TV aan te zetten. Al zou hij uit Zimbabwe komen. Dat jij, en met jou vele andere, steeds "zet je oranje bril eens af" als argument aanvoeren is een teken dat er geen inhoudelijke argumenten zijn.

Waar heeft Max met "bijna tranen in de ogen" een interview gegeven dan? Ja, hij is soms gefrustreerd en ja dat weet en durft hij dan ook gewoon te uiten. Ik heb tien keer liever dat dan nogmaals een lulkoek verhaal van Lewis die dan eerst even de drie fans op de tribunes gaat bedanken en dan tussen neus en lippen iets roept over dat iedereen hem en Mercedes wil stoppen.

Dat Max mentaal sterk is zie je vooral omdat hij alles wat Lewis en Toto roept gewoon weet te negeren. Alle vragen die die richting om gaan krijgen een standaard antwoord (of geen antwoord eigenlijk).

Ik denk dat jij, bewust of onbewust, dingen doorelkaar haalt. Frustratie na iets wat mis gaat is niet hetzelfde als mentaal zwak zijn. Max laat vaak frustratie zien, maar Max laat niet zijn kopje hangen als het even tegenzit.

Als Mercedes niet een tandje of twee beter gaat worden zal je steeds meer gezeik en fouten van Lewis gaan zien en dan stopt hij aan het einde van dit jaar waarschijnlijk ook gewoon. Lewis is alleen "mentaal sterk" als hij een auto heeft waarmee hij 0.5s sneller is dan de rest terwijl hij zelf op 90% rijdt.
Nee, Max laat niet "zijn kopje hangen als het tegenzit" maar die 'never give up' oneliner waar atleten die tientallen miljoenen per jaar verdienen steeds mee komen slaat imo sowieso nergens op. Hoe zou het er überhaupt uitzien als je wel opgeeft? Als je wel je kop laat hangen? Kom je dan vanaf P4 naar binnen omdat je het allemaal niet meer ziet zitten?

In mijn optiek is Lewis minder emotioneel dan Max. Iets koeler, hij heeft zichzelf beter onder controle. En hij is dus goed in psychologische spelletjes. Dat is ook logisch want hij is een stuk ouder dan Max, meer ervaren en gaat voor zijn achtste wereldtitel i.p.v. zijn eerste. Ik ben nu mentaal ook een stuk sterker dan toen ik begin 20 was. Dat is normaal, je ontwikkelt jezelf als persoon. Maar dat is dus wel een voordeel voor Lewis. Of het mentale aspect uiteindelijk het verschil gaat maken in het kampioenschap dat weet ik natuurlijk ook niet.

Maar goed, we zijn het oneens. Dat is ook geen ramp verder. Dat maak ik wel vaker mee in dit specifieke subforum.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 juni 2021 @ 12:21:12 #158
416575 crew  Evenstar
pi_199741647
Als je wil weten hoe "opgeven" eruit ziet kan je kijken naar de GP van Monaco en Lewis. Niet eens 1 aanval weten te plaatsen bij een auto en coureur die vele malen minder zou moeten zijn.
pi_199741666
Letterlijk niemand heeft een aanval weten te plaatsen op Monaco. Een aanval plaatsen in 2021 Monaco is een garantie voor een kapotte voorvleugel en een nulscore.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 12:24:31 #160
8783 gbm
Estd. 2001
pi_199741673
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 12:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Nee, Max laat niet "zijn kopje hangen als het tegenzit" maar die 'never give up' oneliner waar atleten die tientallen miljoenen per jaar verdienen steeds mee komen slaat imo sowieso nergens op. Hoe zou het er überhaupt uitzien als je wel opgeeft? Als je wel je kop laat hangen? Kom je dan vanaf P4 naar binnen omdat je het allemaal niet meer ziet zitten?

Je bedoelt zoals bij Lewis tijdens de GP van Duitsland in 2019 waar hij wilde stoppen toen ie buiten de punten viel na z'n spin? En dat het team hem toen vertelde om gewoon door te rijden (en hij daardoor nog een puntje haalde vanwege een diskwalificatie van de Alfa Romeo's? ;)
pi_199741683
quote:

[..]

Nee, Max laat niet "zijn kopje hangen als het tegenzit" maar die 'never give up' oneliner waar atleten die tientallen miljoenen per jaar verdienen steeds mee komen slaat imo sowieso nergens op.
Wat dacht je van Austria 2019 waar hij vanaf de front row een slechte start had naar P7~P8 en uiteindelijk nog de race weet te winnen. Of Hungarije waar hij een flater heeft bij de formatie lap en uiteindelijk de knop omzet een op een natte baan nog steeds P2 binnen haalt.

quote:
Hoe zou het er überhaupt uitzien als je wel opgeeft? Als je wel je kop laat hangen? Kom je dan vanaf P4 naar binnen omdat je het allemaal niet meer ziet zitten?
Ongeveer zo. Maar er zijn meer voorbeelden te vinden.

quote:
In mijn optiek is Lewis minder emotioneel dan Max. Iets koeler, hij heeft zichzelf beter onder controle. En hij is dus goed in psychologische spelletjes. Dat is ook logisch want hij is ook een stuk ouder dan Max, meer ervaren en gaat voor zijn achtste wereldtitel i.p.v. zijn eerste. Ik ben nu mentaal ook een stuk sterker dan toen ik begin 20 was. Dat is normaal, je ontwikkelt jezelf als mens. Maar dat is dus wel een voordeel voor Lewis. Of het mentale aspect uiteindelijk het verschil gaat maken in het kampioenschap dat weet ik natuurlijk ook niet.

Maar goed, we zijn het oneens. Dat is ook geen ramp verder. Dat maak ik wel vaker mee in dit specifieke subforum.
Max is in mijn ogen altijd hetzelfde/zichzelf. Een flap uit, maar het beinvloed zijn prestaties niet en hij laat ook niet echt zijn kop hangen. Enige periode wanneer ik dat echt gezien heb was tijdens TR.

Lewis heeft er inmiddels een sport van gemaakt om bij elke presconferentie te acteren maar op de boordradio komt zijn ware aard nog genoeg naar boven. Als hij dan na een slechte race het team nog ff de schuld geeft voor zijn fouten omdat hij het nog heeft kunnen verwerken dan zie je ook die overlap. Het acteren gaat natuurlijk een stuk makkelijker wanneer alles goed gaat in je snelste auto en je net gewonnen hebt.
pi_199741686
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 12:24 schreef gbm het volgende:

[..]

Je bedoelt zoals bij Lewis tijdens de GP van Duitsland in 2019 waar hij wilde stoppen toen ie buiten de punten viel na z'n spin? En dat het team hem toen vertelde om gewoon door te rijden (en hij daardoor nog een puntje haalde vanwege een diskwalificatie van de Alfa Romeo's? ;)
Dat was lachwekkend inderdaad. Ik ben ook absoluut geen fan van de man, laat dat duidelijk zijn.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 12:47:23 #163
157922 fathank
pi_199741902
Benieuwd naar de hakkelende Verstappen met natte oogjes.

Waar blijven die beelden!?
  vrijdag 4 juni 2021 @ 12:52:40 #164
342627 tja77
pi_199741957
quote:

[..]

In mijn optiek is Lewis minder emotioneel dan Max. Iets koeler, hij heeft zichzelf beter onder controle. En hij is dus goed in psychologische spelletjes. Dat is ook logisch want hij is een stuk ouder dan Max, meer ervaren en gaat voor zijn achtste wereldtitel i.p.v. zijn eerste. Ik ben nu mentaal ook een stuk sterker dan toen ik begin 20 was. Dat is normaal, je ontwikkelt jezelf als persoon. Maar dat is dus wel een voordeel voor Lewis. Of het mentale aspect uiteindelijk het verschil gaat maken in het kampioenschap dat weet ik natuurlijk ook niet.
Wat een onsamenhangend geklets staat hier.
Lewis is minder emotioneel dan Max?
Waar slaat dat dan op? Lewis mekkert de gehele race, Max vloekt als het tegen zit. Big deal.
Emoties hebben is 1 ding, Max uit ze, maakt dat hem emotioneler dan Lewis?
Lewis is goed in psychologische spelletjes?
Waaruit blijkt dat dan? Had hij Rosberg onder de duim? Dwingt hij Max tot fouten?
En dat heeft lang niet altijd iets met leeftijd te maken. Ieder persoon is anders, en Max laat zich in z’n prestaties echt niet beïnvloeden door wat Leeis uitkraamt.
  Moderator vrijdag 4 juni 2021 @ 12:53:29 #165
pi_199741968
Lewis is sowieso slimmer dan Max.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_199742019
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 12:52 schreef tja77 het volgende:

[..]

Lewis is goed in psychologische spelletjes?
Waaruit blijkt dat dan? Had hij Rosberg onder de duim?
Dit vind ik zo'n domme uitspraak. Hij heeft met zijn psychologische spelletjes letterlijk de carrière van Rosberg beëindigd. "Waaruit blijkt dat dan?" Mijn hemel.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 13:03:20 #167
342627 tja77
pi_199742081
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 12:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Dit vind ik zo'n domme uitspraak. Hij heeft met zijn psychologische spelletjes letterlijk de carrière van Rosberg beëindigd. "Waaruit blijkt dat dan?" Mijn hemel.
Ja, dat zal door Lewis zijn gekomen... 8)7
Rosberg was juist degene die beter was in de psychologische spelletjes.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 13:08:05 #168
342627 tja77
pi_199742129
Ook de zelfingenomenheid van sommige users hier die denken te weten hoe iemand psychisch in elkaar steekt. En daardoor de ene persoon boven of onder een ander plaatsen.
En ook het op jezelf betrekken, en vergelijken met toen jezelf nog jong was :')
Ga toch fietsen joh.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 13:15:03 #169
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_199742201
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 12:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Owh, vertel. Ben benieuwd :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_199742275
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 12:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waaruit blijkt dit chev?
pi_199742700
MaX mEntAl MidGet.

Leuke rubriek. Vooral omdat de altijd irritante klootzak Lewis H. nog nooit tijdens zijn carriere met tegenslag te maken heeft gehad...
Jack does it in real time...
pi_199742830
Die indruk zou je misschien kunnen krijgen als je in 2015 begonnen bent met kijken.
pi_199743168
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 14:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Die indruk zou je misschien kunnen krijgen als je in 2015 begonnen bent met kijken.
Tegenslag zoals wanneer 'ie zelf z'n auto de grindbak in reed in China zeker?
Jack does it in real time...
  vrijdag 4 juni 2021 @ 14:51:36 #174
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_199743192
Of zoals in 2011 toen hij privé wat problemen had, wat zijn weerslag had op zijn prestaties.
pi_199743374
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 14:49 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Tegenslag zoals wanneer 'ie zelf z'n auto de grindbak in reed in China zeker?
Dit is wel een mooi voorbeeld. Vergelijk dat incident eens met Verstappen die zijn auto zelf de grindbak in reed tijdens de 'Sakhir GP' van vorig jaar. Toen konden we de driftige kleuter act weer bewonderen. Nou ja act, was het maar een act. Hij kan gewoon niet goed met tegenslag omgaan.

Maar als ik jullie goed beluister kan Verstappen geen stappen meer maken op mentaal vlak? Hij komt op jullie over als een volwassen, evenwichtig persoon die zichzelf volledig onder controle heeft?

[ Bericht 4% gewijzigd door Lokale_Notabele op 04-06-2021 15:18:15 ]
  vrijdag 4 juni 2021 @ 16:07:15 #176
38114 beantherio
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 juni 2021 @ 16:09:09 #177
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199744127
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 4 juni 2021 @ 16:10:26 #178
38114 beantherio
pi_199744141
Ja :Y
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 juni 2021 @ 16:14:55 #179
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199744186
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 16:10 schreef beantherio het volgende:
Ja :Y
Nee :(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 4 juni 2021 @ 16:18:58 #180
38114 beantherio
pi_199744225
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 16:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee :(
Ja. En ik lees dat we dan in ruil misschien wel 2 races op COTA kunnen krijgen. Dat is dan toch wel weer leuk. ^O^

twitter
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 juni 2021 @ 16:19:58 #181
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199744232
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 16:18 schreef beantherio het volgende:

[..]

Ja. En ik lees dat we dan in ruil misschien wel 2 races op COTA kunnen krijgen. Dat is dan toch wel weer leuk. ^O^

[ twitter ]
We ruilen een RB baan in voor een Mercedes baan dan -O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_199744321
Pff Corona aflastingen in oktober 2021 :') Hou op schei uit.
pi_199744406
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 16:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

In 2021 zijn alle banen RB banen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 juni 2021 @ 16:34:52 #184
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199744412
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 16:34 schreef TagForce het volgende:

[..]

De Toto propaganda heeft zijn werk gedaan zie ik.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 4 juni 2021 @ 16:37:50 #185
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_199744440
quote:

[..]

daar lijkt het wel naar toe te gaan Monaco was ook geen RB baan , Italie was ook niets voor RB :-)
maar kijk nu eens :D
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  vrijdag 4 juni 2021 @ 16:39:41 #186
194695 franklop
Fran knock
pi_199744456
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 16:37 schreef RAVW het volgende:

[..]

daar lijkt het wel naar toe te gaan Monaco was ook geen RB baan , Italie was ook niets voor RB :-)
maar kijk nu eens :D
Monaco geen RB baan? Juist wel..
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_199744959
Twee weken geleden: Maar Baku is weer een Mercedes baan.

Tot nu toe: waar is Mercedes?
  Moderator vrijdag 4 juni 2021 @ 17:36:41 #188
pi_199744981
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 17:34 schreef babylon het volgende:
Twee weken geleden: Maar Baku is weer een Mercedes baan.

Tot nu toe: waar is Mercedes?
Allemaal schijn. Vanavond even goed data analyseren en Bottas morgen op pole position.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_199745000
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 17:36 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Allemaal schijn. Vanavond even goed data analyseren en Bottas morgen op pole position.
Ik zou verbaasd zijn. Maar alles kan :)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 juni 2021 @ 17:41:16 #190
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199745040
twitter
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 4 juni 2021 @ 18:01:15 #191
157922 fathank
pi_199745278
Nog steeds geen hakkelende Verstappen gezien met natte oogjes.

Wat een teleurstelling weer.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 18:03:05 #192
157922 fathank
pi_199745300
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 17:36 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Dat zou het 9e wereldwonder zijn als Lewis daardoor z'n 8e titel binnen haalt.

Maar ik geloof er niet in. Mercedes zit er echt niet voor de lol zover vanaf
pi_199745377
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 16:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Max ging altijd wel goed op COTA. In 2018 op andere halve seconde van de leider (Kimi) gefinished na 18de te zijn gestart.
2019 minder dan een tiende van pole gekwalificeerd en 5 seconde van de leider gefinishd op zondag.
En het was ook niet dat Mercedes super slecht was op singapore/RB dominant op singapore.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 18:12:48 #194
157922 fathank
pi_199745394
Jammer wel van Singapore. Daar worden de mannen van de jochies gescheiden.
pi_199745558
Perez heeft een boete gekregen voor te hard rijden in de pitsstraat. de bekeuring is bij het team binnen gekomen.

1,7 kilometer per uur te hard.
200 euro boete.

Het is net Nederland. Alleen komt er geen 9 euro administratiekosten bij. geen aftrek van correctie?

vrijdag 4 juni 2021 @ 19:29:21 #196
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_199746265
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 15:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Dit is wel een mooi voorbeeld. Vergelijk dat incident eens met Verstappen die zijn auto zelf de grindbak in reed tijdens de 'Sakhir GP' van vorig jaar.
Ja goed voorbeeld man. Max reed idd zelf de grindbak in zonder invloeden van buitenaf :')_!
  vrijdag 4 juni 2021 @ 20:23:45 #197
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199746937
Liever cancelen of een andere baan dan weer 2x achter elkaar hetzelfde circuit.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 20:31:33 #198
429367 DKUp
ON TOUR
pi_199747034
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 20:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Liever cancelen of een andere baan dan weer 2x achter elkaar hetzelfde circuit.
Met een andere layout prima.
quote:

[..]

Nou echt niet….
SOONY
pi_199747879
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:12 schreef fathank het volgende:
Jammer wel van Singapore. Daar worden de mannen van de jochies gescheiden.
Ja hoor, de mannen worden van de jongens gescheiden tijdens het treintje rijden op een generiek stratencircuit zonder hoogteverschil met nauwelijks van elkaar te onderscheiden 90 graden bochtjes.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 juni 2021 @ 21:58:54 #200
416575 crew  Evenstar
pi_199748295
Kan Turkije tegen die tijd toch niet ofzo :D
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 juni 2021 @ 22:01:30 #201
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199748343

Het stormfront dat Spa heeft gesloopt op weg naar een volgend slachtoffer.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 4 juni 2021 @ 22:06:34 #202
157922 fathank
pi_199748427
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 21:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ja hoor, de mannen worden van de jongens gescheiden tijdens het treintje rijden op een generiek stratencircuit zonder hoogteverschil met nauwelijks van elkaar te onderscheiden 90 graden bochtjes.
Als jij Singapore zo definieert ga ik geen moeite doen.

Doe anders ff een filmpje met een hakkelende Verstappen met natte ogen.
  zaterdag 5 juni 2021 @ 06:06:11 #203
Why is all the rum gone?
pi_199751059
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 15:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:

Dit is wel een mooi voorbeeld. Vergelijk dat incident eens met Verstappen die zijn auto zelf de grindbak in reed tijdens de 'Sakhir GP' van vorig jaar.
Ik weet niet naar welke race jij hebt gekeken, maar daar werd Max van de baan geforceerd door Leclerc.

We weten natuurlijk al dat jij wel vaker dingen 'ziet' of verzint.
pi_199752025
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 06:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ik weet niet naar welke race jij hebt gekeken, maar daar werd Max van de baan geforceerd door Leclerc.

We weten natuurlijk al dat jij wel vaker dingen 'ziet' of verzint.
Zoals gewoonlijk ontgaat het je weer volledig waar we het hier over hebben. We hebben het hier over wie mentaal sterker is, Lewis of Max. Iedereen die geen oranje bril op de neus heeft staan zal tot de conclusie komen dat Lewis mentaal veel verder en sterker is.

Iedere keer als er bij 'onze' Max iets tegen zit krijgen we een mokkende kleuter te zien die er helemaal klaar mee is. De tranen biggelen nog net niet over zijn wangetjes. Iemand kwam met China 2007 als voorbeeld van toen het bij Lewis eens tegenzat. Die GP kon Lewis zijn eerste titel pakken maar in plaats daarvan eindigde hij in de grindbak. Moet je eens terugkijken en teruglezen hoe hij met die enorme teleurstelling omging. Dag en nacht verschil met Max Verstappen.

Max Verstappen is een mental midget in vergelijking met Lewis. Dat kun je leuk of niet leuk vinden, maar dat is de realiteit. Of zijn er hier soms mensen die willen beweren dat Max een volwassen, evenwichtig persoon is die zijn emoties te alle tijden onder controle heeft?
pi_199752123
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:01 schreef fathank het volgende:
Nog steeds geen hakkelende Verstappen gezien met natte oogjes.

Wat een teleurstelling weer.
  zaterdag 5 juni 2021 @ 10:43:07 #206
38114 beantherio
pi_199752577
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 09:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Zoals gewoonlijk ontgaat het je weer volledig waar we het hier over hebben. We hebben het hier over wie mentaal sterker is, Lewis of Max. Iedereen die geen oranje bril op de neus heeft staan zal tot de conclusie komen dat Lewis mentaal veel verder en sterker is.

Iedere keer als er bij 'onze' Max iets tegen zit krijgen we een mokkende kleuter te zien die er helemaal klaar mee is. De tranen biggelen nog net niet over zijn wangetjes. Iemand kwam met China 2007 als voorbeeld van toen het bij Lewis eens tegenzat. Die GP kon Lewis zijn eerste titel pakken maar in plaats daarvan eindigde hij in de grindbak. Moet je eens terugkijken en teruglezen hoe hij met die enorme teleurstelling omging. Dag en nacht verschil met Max Verstappen.

Max Verstappen is een mental midget in vergelijking met Lewis. Dat kun je leuk of niet leuk vinden, maar dat is de realiteit. Of zijn er hier soms mensen die willen beweren dat Max een volwassen, evenwichtig persoon is die zijn emoties te alle tijden onder controle heeft?
Ik neem aan dat deze posting als parodie bedoeld is ofzo?
  zaterdag 5 juni 2021 @ 11:08:03 #207
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_199752871
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 10:43 schreef beantherio het volgende:

[..]

Ik neem aan dat deze posting als parodie bedoeld is ofzo?
Inderdaad zeg, wat een verschrikkelijke onzin :') Of zou het de beheerder van dit prachtige Facebook account zijn?
https://www.facebook.com/Anti-Max-Verstappen-170558730200756/
Rini dankjewel.
  zaterdag 5 juni 2021 @ 11:12:45 #208
157922 fathank
pi_199752929
pi_199755239
Als er iemand kritisch is op zichzelf, dan is het VER wel.
HAM daarentegen, gooit liever z'n hele team onder de bus als het tegen zit (en hij ook mede te verwijten is).
Dit laatste komt niet uit een of ander sprookjesboek, waar Lokale_Notabele kennelijk liever z'n info vandaan haalt :P , nee, dit zijn feiten van vorige GP...
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_199756602
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 14:30 schreef KillerBee4ever het volgende:
Als er iemand kritisch is op zichzelf, dan is het VER wel.
HAM daarentegen, gooit liever z'n hele team onder de bus als het tegen zit (en hij ook mede te verwijten is).
Dit laatste komt niet uit een of ander sprookjesboek, waar Lokale_Notabele kennelijk liever z'n info vandaan haalt :P , nee, dit zijn feiten van vorige GP...
Wees je ervan bewust dat mijn zorgvuldig samengestelde posts niet gebaseerd zijn op de waan van de dag of 'de vorige GP' maar op mijn bevindingen tijdens 25 jaar naar Formule1 races koekeloeren. Ik ben absoluut geen Lewis Hamilton fan, maar ik ben zeer onder de indruk geraakt van zijn mentale weerbaarheid.

Tegelijkertijd constateer ik dat het hier bij Max Verstappen ernstig aan schort. Letterlijk iedere keer als het tegenzit krijgen we een theatrale voorstelling voorgeschoteld en loopt hij letterlijk als een speenvarken te gillen op de boordradio. Over je team onder de bus gooien gesproken. Monza, Mugello, Sakhir. Om over zijn 'interviews' na afloop maar te zwijgen. Let wel, hij speelde vorig jaar geeneens een rol van betekenis in het kampioenschap. Moet je voorstellen als het dit seizoen spannend wordt. Ik sta niet voor de gevolgen in als de RBR pitcrew bij hem een fout maakt (zoals Bottas in Monaco overkwam) of als er een Honda blok op een cruciaal moment de geest geeft. Dat wordt echt een tranendal.

Maar even voor de duidelijkheid, dit is geen Max Verstappen fanclub forum toch?

[ Bericht 1% gewijzigd door Lokale_Notabele op 05-06-2021 16:00:41 ]
pi_199757216
Sommigen hebben een hele fijne discussiestijl in dit topic
  zaterdag 5 juni 2021 @ 16:52:07 #212
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_199757228
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 16:50 schreef Marcoss het volgende:
Sommigen hebben een hele fijne discussiestijl in dit topic
En nemen het bovendien niet zo nauw met de feiten :+
  zaterdag 5 juni 2021 @ 17:20:34 #213
269692 Divje
brr brr patapim
pi_199757511
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 22:01 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Fantastische foto _O_
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zaterdag 5 juni 2021 @ 18:46:59 #214
342627 tja77
pi_199758406
quote:

[..]

Hou hier gewoon mee op joh.
Jij, ik en niemand hier heeft ook maar enig benul hoe deze coureurs psychisch in elkaar steken. Dat jij de ene boven de ander plaats op basis van wat je in een interview/boardradio hoort is compleet ridicuul.
Mensen een mental midget noemen omdat ze van hun hart geen moordkuil maken, en onder de indruk zijn van iemand die al jaren record op record kan verbreken vanwege het materiaal en de onkunde van z’n teammaat.
Dat heeft NIKS met een oranje bril te maken.
  zaterdag 5 juni 2021 @ 18:53:17 #215
342627 tja77
pi_199758487
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 15:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ik ben absoluut geen Lewis Hamilton fan, maar ik ben zeer onder de indruk geraakt van zijn mentale weerbaarheid.

Tegelijkertijd constateer ik dat het hier bij Max Verstappen ernstig aan schort. Letterlijk iedere keer als het tegenzit krijgen we een theatrale voorstelling voorgeschoteld en loopt hij letterlijk als een speenvarken te gillen op de boordradio.
Ik mag hopen dat je zit te trollen.
Hamilton tijdens en na de race in Monaco gehoord?
Mentale weerbaarheid van Lewis _O-
Jarenlang roepen dat hij de strijd wil aangaan met de jongere garde, nu staat er eentje op in een bijna gelijkwaardige auto, en het gemekker begint.
  zaterdag 5 juni 2021 @ 20:24:11 #216
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_199759603
Hoe is de RBR precies gelijkwaardig aan de Mercedes als de RBR een Mercedes-powered tegenstander mét DRS niet eens voorbij komt? :')

En Max was vorig jaar geen kandidaat in de titelstrijd... dat mag best zo zijn maar het is tamelijk schrijnend voor de hele F1 omdat Max nou net de énige coureur van het hele veld is waar Mercedes al meerdere jaren rekening houdt. De rest doet helemaal niet mee.
En nu RBR wat dichter bij Mercedes zit is er maar 1 team waar de paniek flink is uitgebroken en ze met betraande oogjes bij de FIA staan te klagen _O-
  zaterdag 5 juni 2021 @ 23:08:39 #217
Why is all the rum gone?
pi_199762454
quote:

Zoals gewoonlijk ontgaat het je weer volledig waar we het hier over hebben.
Dat is weinig relevant als jij zelf fictieve situaties gaat verzinnen om je verhaal te beargumenteren.

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 15:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:

Wees je ervan bewust dat mijn zorgvuldig samengestelde posts niet gebaseerd zijn op de waan van de dag of 'de vorige GP' maar op mijn bevindingen tijdens 25 jaar naar Formule1 races koekeloeren.
Dan moet ik je helaas mededelen dat je beter de afgelopen 25 jaar naar marathonpunikken had kunnen kijken, want als ik alle zelf verzonnen onzin zie dat jij bij elkaar harkt in je reacties, dan heb je niet echt iets opgestoken van de F1 in die tijd.

[ Bericht 42% gewijzigd door Captain_Jack_Sparrow op 05-06-2021 23:28:24 ]
pi_199763781
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 23:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Dat is weinig relevant als jij zelf fictieve situaties gaat verzinnen om je verhaal te beargumenteren.
[..]

Dan moet ik je helaas mededelen dat je beter de afgelopen 25 jaar naar marathonpunikken had kunnen kijken, want als ik alle zelf verzonnen onzin zie dat jij bij elkaar harkt in je reacties, dan heb je niet echt iets opgestoken van de F1 in die tijd.
Je post een verzameling loze kreten in een wanhopige poging indruk te kunnen maken op de overige leden van de Max Verstappen fanclub maar wat zeg je nou eigenlijk allemaal? Welke "fictieve situaties"? Wat heb ik "zelf verzonnen"? Ik heb meer dan genoeg concrete voorbeelden genoemd van het onvolwassen kleuterschool gedrag van Max. Monza, Mugello, Sakhir 2020. Maar wat dacht je bijvoorbeeld van vandaag? Gefrustreerde boordradio, gefrustreerd interview, schelden als een tokkie. En er is eigenlijk helemaal niks bijzonders gebeurd. Alle rijders zaten in hetzelfde schuitje met die rode vlaggen maar toch stroomde de emmer van Max alweer over. Hij heeft de mentale draagkracht van een kleuter. Moet je voorstellen als er dit seizoen echt iets fout gaat bij deze mental midget. Dan is het leed niet te overzien.

Je moet wel een gigantische oranje plaat voor je kop hebben als je de talloze opstandige driftbuien van meneer Verstappen allemaal niet meegekregen hebt. Het is te lachwekkend voor woorden dat ik überhaupt met voorbeelden moet komen. Ik zou zeggen, zoek een boordradio of interview op van een willekeurige race wanneer er ook maar iets niet naar wens ging. "Fictieve situaties", ja, slaap lekker.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lokale_Notabele op 06-06-2021 01:00:41 ]
  zondag 6 juni 2021 @ 00:58:37 #219
Why is all the rum gone?
pi_199763803
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 00:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:

Wat heb ik "zelf verzonnen"?
Dat Renault niet verder wilde met Ricciardo en dat Max zelf de grindbak in gereden is in Sakhir vorig jaar.
pi_199763880
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 00:58 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Dat Renault niet verder wilde met Ricciardo en dat Max zelf de grindbak in gereden is in Sakhir vorig jaar.
Jij bent echt de Donald Trump van dit forum. Blind voor alle feiten, volledig teruggetrokken in je eigen wereldje waarin je altijd gelijk hebt. Nou, tegen beter weten in heb ik de feiten maar weer eens voor je opgezocht. (Dat Renault niet met Ricciardo verder wilde is je eigen conclusie, ik heb dat nooit gezegd)

https://www.planetf1.com/news/renault-2021-drivers/

zondag 6 juni 2021 @ 01:42:13 #221
Why is all the rum gone?
pi_199764160
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 01:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:

Dat Renault niet met Ricciardo verder wilde is je eigen conclusie, ik heb dat nooit gezegd
Wat je hebt gezegd, is dat Ricciardo naar McLaren ging, omdat hij van Renault geen aanbod kreeg. Dat het niet een keuze was op basis van het beste pakket, maar pure noodzaak omdat hij anders geen stoeltje meer zou hebben. En dat is echt volledig uit je duim gezogen.
pi_199764794
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 01:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Wat je hebt gezegd, is dat Ricciardo naar McLaren ging, omdat hij van Renault geen aanbod kreeg. Dat het niet een keuze was op basis van het beste pakket, maar pure noodzaak omdat hij anders geen stoeltje meer zou hebben. En dat is echt volledig uit je duim gezogen.
In mei 2020 had Ricciardo inderdaad geen aanbieding van Renault op zak. Renault was op dat moment onvoldoende van hem overtuigd, op basis van zijn prestaties in 2019, om zijn torenhoge contact te verlengen. Op het moment dat hij bij McLaren tekende had hij dus geen enkele garantie op een 2021 Renault zitje. Maar hij had heus wel "een stoeltje" in de F1 gehad.

Over Max Verstappen wil ik nog dit zeggen en dan ben ik er wel klaar mee. Mijn punt is niet dat hij geen raceauto kan besturen of dat hij geen kampioen kan worden. Hij heeft de snelheid en ik zie hem best kampioen worden dit jaar. Daar gaat het helemaal niet om. Ik vind hem alleen een bloedirritant, puberaal, onvolwassen mannetje die niet met tegenslag om kan gaan en zijn emoties niet onder controle heeft. Dat is het enige wat ik zeg. Lewis is veel sterker op dat vlak, wat een voordeel is. Als je dat ontkent dan ben je in mijn ogen een fanboy met oranje oogkleppen op.

Maar ik begin zo langzamerhand de indruk te krijgen dat we het hier niet over eens gaan worden.
pi_199764798
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 00:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Je post een verzameling loze kreten in een wanhopige poging indruk te kunnen maken op de overige leden van de Max Verstappen fanclub maar wat zeg je nou eigenlijk allemaal? Welke "fictieve situaties"? Wat heb ik "zelf verzonnen"? Ik heb meer dan genoeg concrete voorbeelden genoemd van het onvolwassen kleuterschool gedrag van Max. Monza, Mugello, Sakhir 2020. Maar wat dacht je bijvoorbeeld van vandaag? Gefrustreerde boordradio, gefrustreerd interview, schelden als een tokkie. En er is eigenlijk helemaal niks bijzonders gebeurd. Alle rijders zaten in hetzelfde schuitje met die rode vlaggen maar toch stroomde de emmer van Max alweer over. Hij heeft de mentale draagkracht van een kleuter. Moet je voorstellen als er dit seizoen echt iets fout gaat bij deze mental midget. Dan is het leed niet te overzien.

Je moet wel een gigantische oranje plaat voor je kop hebben als je de talloze opstandige driftbuien van meneer Verstappen allemaal niet meegekregen hebt. Het is te lachwekkend voor woorden dat ik überhaupt met voorbeelden moet komen. Ik zou zeggen, zoek een boordradio of interview op van een willekeurige race wanneer er ook maar iets niet naar wens ging. "Fictieve situaties", ja, slaap lekker.
2e quali op rij word je laatste ronde gestopt door een rode vlag situatie. Terwijl je voor het eerst voor een titel mee kunt vechten. Vervolgens krijg je vol adrenaline een microfoon onder je neus. Tuurlijk is hij even gefrustreerd. Je overdrijft alleen. :)
  zondag 6 juni 2021 @ 08:34:56 #224
342627 tja77
pi_199764836
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 08:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ik vind hem alleen een bloedirritant, puberaal, onvolwassen mannetje die niet met tegenslag om kan gaan en zijn emoties niet onder controle heeft. Dat is het enige wat ik zeg. Lewis is veel sterker op dat vlak, wat een voordeel is. Als je dat ontkent dan ben je in mijn ogen een fanboy met oranje oogkleppen op.

Maar ik begin zo langzamerhand de indruk te krijgen dat we het hier niet over eens gaan worden.
Jij vindt hem bloedirritant, dat mag.
Hij uit zich wanneer iets kut is, big deal.
Lewis is sterker op dat vlak?
Nee Lewis uit zich anders, maar sterker op dat vlak? Dat is een aanname van jou die je niet kunt onderbouwen. Wanneer hebben Max z’n prestaties geleden onder z’n (in jouw optiek) onvolwassen gedrag? Hij vloekt en tiert, maar sport is emotie. Elke topsporter in elke sport doet dat.
Anderen die jouw mening niet delen wegzetten als fanboy met oranje oogkleppen? Gast hou ajb op. Je kent beide heren niet. Dus ga een ander die een andere mening heeft als jij niet wegzetten als een fanboy. Wat een tenenkrommende manier van een discussie voeren hou jij erop na. Je doet aannames die je niet kunt onderbouwen, en mensen die je mening niet delen zijn een fanboy.

Jammer dat dit gedrag hier wordt toegestaan.
  zondag 6 juni 2021 @ 09:10:38 #225
157922 fathank
pi_199764994
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 01:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Jij bent echt de Donald Trump van dit forum. Blind voor alle feiten, volledig teruggetrokken in je eigen wereldje waarin je altijd gelijk hebt. Nou, tegen beter weten in heb ik de feiten maar weer eens voor je opgezocht. (Dat Renault niet met Ricciardo verder wilde is je eigen conclusie, ik heb dat nooit gezegd)

https://www.planetf1.com/news/renault-2021-drivers/

Ja echt vet dom dat Verstappen z'n wagen tegen de vangrail parkeert welke idioot doet dat nou

Ik snap wel dat mensen met de ervaring van 25 jaar F1 kijken hier een mening over hebben
pi_199765138
quote:
14s.gif Op zondag 6 juni 2021 09:10 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja echt vet dom dat Verstappen z'n wagen tegen de vangrail parkeert welke idioot doet dat nou

Ik snap wel dat mensen met de ervaring van 25 jaar F1 kijken hier een mening over hebben
Jij vond het wel een geslaagde actie, begrijp ik uit je reactie? Als je het filmpje goed bekijkt dan zie je zijn auto versnellen op de Pirelli reclame waarna hij volledig verrast wordt door de aanwezigheid van een grindbak. In het 'Jos the Boss' tijdperk stond dit circuit nog niet op de kalender, anders was de locatie van deze specifieke grindbak ongetwijfeld bekend geweest binnen de familie Verstappen.

Maar deze fout en onnodige dnf vindt dus zijn oorsprong in het feit dat Max track walks overbodig vindt en liever FIFA speelt op zijn hotelkamer. Ook weer zo'n volwassen beslissing.
pi_199765182
Als iedereen een fanboy met oranje oogkleppen op is. Wat is dan de kwalificatie van lokale_notabele?
pi_199765196
HAM op de radio: retire the car

Supervolwassen gedrag van een kampioen :Y
pi_199765266
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 09:42 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Als iedereen een fanboy met oranje oogkleppen op is. Wat is dan de kwalificatie van lokale_notabele?
Je kunt mij zien als een soort Jean Todt die zich niet laat leiden door persoonlijke voorkeuren of de waan van de dag, maar die met de feiten in de hand volledig objectief oordeelt over wat er zich in de Formule 1 allemaal afspeelt.
pi_199765272
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 09:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Je kunt mij zien als een soort Jean Todt die zich niet laat leiden door persoonlijke voorkeuren of de waan van de dag, maar die met de feiten in de hand volledig objectief oordeelt over wat er zich in de Formule 1 allemaal afspeelt.
Ik zie je vooral als iemand die vol zit van aannames en ze presenteert als feiten.
  zondag 6 juni 2021 @ 10:05:14 #231
342627 tja77
pi_199765297
quote:

[..]

Ik zie jou vooral als iemand die ik niet serieus hoef te nemen. Je laat jezelf sturen door HOE iemand zich uit, en denkt daaruit van alles op te kunnen maken. Daarnaast maak je er een sport van om mensen die jouw (op los zand gefundeerde) mening niet delen, weg te zetten als fanboy.

Stuitend dat hier niet op gemod wordt.
  zondag 6 juni 2021 @ 10:05:39 #232
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_199765298
Het narcisme en de arrogantie druipt er weer vanaf hoor...
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_199765309
quote:

[..]

Je vind het alleen wel lastig om argumenten aan te horen, te discussiëren of überhaupt een standpunt te heroverwegen. Je hebt het zelfs nodig om af en toe met ad honinems te strooien of andere rare persoonlijke sneren toe te voegen.

Heel nare manier van communiceren. Maar gelukkig deel je alleen maar feiten, objectieve feiten. Er is nog zo'n user die dat doet...
pi_199765360
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 10:07 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Je vind het alleen wel lastig om argumenten aan te horen, te discussiëren of überhaupt een standpunt te heroverwegen. Je hebt het zelfs nodig om af en toe met ad honinems te strooien of andere rare persoonlijke sneren toe te voegen.

Heel nare manier van communiceren. Maar gelukkig deel je alleen maar feiten, objectieve feiten. Er is nog zo'n user die dat doet...
Dat is dus het probleem, ik ben vrijwel de enige gebruiker in deze discussie die met argumenten en bronnen komt. De overige deelnemers beperken zich tot schoolplein oneliners die kant nog wal raken.
  zondag 6 juni 2021 @ 10:17:43 #235
157922 fathank
pi_199765375
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 09:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Jij vond het wel een geslaagde actie, begrijp ik uit je reactie? Als je het filmpje goed bekijkt dan zie je zijn auto versnellen op de Pirelli reclame waarna hij volledig verrast wordt door de aanwezigheid van een grindbak. In het 'Jos the Boss' tijdperk stond dit circuit nog niet op de kalender, anders was de locatie van deze specifieke grindbak ongetwijfeld bekend geweest binnen de familie Verstappen.

Maar deze fout en onnodige dnf vindt dus zijn oorsprong in het feit dat Max track walks overbodig vindt en liever FIFA speelt op zijn hotelkamer. Ook weer zo'n volwassen beslissing.
Je hebt gelijk. Zelden zo'n feitelijke constatering gelezen hier.

Gelukkig hebben ze de stampvoetende Verstappen met z'n natte ogen eraf geknipt anders zou het wel heel genant worden voor de fanboys.
pi_199765400
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 10:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Dat is dus het probleem, ik ben vrijwel de enige gebruiker in deze discussie die met argumenten en bronnen komt. De overige deelnemers beperken zich tot schoolplein oneliners die kant nog wal raken.
Selectief voeg ik ook aan het rijtje toe.
pi_199765411
quote:
10s.gif Op zondag 6 juni 2021 10:17 schreef fathank het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Zelden zo'n feitelijke constatering gelezen hier.

Gelukkig hebben ze de stampvoetende Verstappen met z'n natte ogen eraf geknipt anders zou het wel heel genant worden voor de fanboys.
Geen stampvoeten deze keer, maar een WOEDENDE trap tegen de bandenstapel:
pi_199765438
Maar goed, luister. Als jullie fan zijn van dit mannetje dan wens ik jullie daar veel plezier mee. Weet wel dat ik niet met een oranje klomp op mijn hoofd en een RBR polo langs de Tarzanbocht sta in september.
  FOK!fotograaf zondag 6 juni 2021 @ 10:27:17 #239
842 Zorro
Z
pi_199765449
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 09:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
In het 'Jos the Boss' tijdperk stond dit circuit nog niet op de kalender, anders was de locatie van deze specifieke grindbak ongetwijfeld bekend geweest binnen de familie Verstappen.
En hiermee diskwalificeer je jezelf definitief en onomkeerbaar.

Verdomme reageer ik hier toch. Ik had me voorgenomen nooit meer in een F1 topic op FOK! te reageren. Deze discussie laat wel weer zien waarom. Wat een ellende hier.

Nou ik ben weer weg. En blijf weg.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_199765477
quote:
6s.gif Op zondag 6 juni 2021 10:27 schreef Zorro het volgende:

[..]

En hiermee diskwalificeer je jezelf definitief en onomkeerbaar.

Verdomme reageer ik hier toch. Ik had me voorgenomen nooit meer in een F1 topic op FOK! te reageren. Deze discussie laat wel weer zien waarom. Wat een ellende hier.

Nou ik ben weer weg. En blijf weg.
Gaat het?
  zondag 6 juni 2021 @ 10:34:05 #241
157922 fathank
pi_199765496
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 10:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Geen stampvoeten deze keer, maar een WOEDENDE trap tegen de bandenstapel:
Ziedende mental midget gespot inderdaad. Jezelf zo laten gaan tegen een bandenstapel getuigt van een enorm brevet van onvermogen. Alsof die bandenstapel er wat aan kan doen.
pi_199765521
Maar is nu volgende week Oostenrijk?
  zondag 6 juni 2021 @ 10:40:15 #243
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_199765543
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 10:37 schreef Kickinalfa het volgende:
Maar is nu volgende week Oostenrijk?
Eerst Frankrijk de 20ste nog.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 6 juni 2021 @ 10:44:55 #244
342627 tja77
pi_199765587
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 10:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maar goed, luister. Als jullie fan zijn van dit mannetje dan wens ik jullie daar veel plezier mee. Weet wel dat ik niet met een oranje klomp op mijn hoofd en een RBR polo langs de Tarzanbocht sta in september.
Mannetje....
Deze knaap heeft meer ballen dan dat jij ooit zult hebben. Je bent niks meer dan een onzekere en anonieme FOK!er die zich boven een ander wilt plaatsen door Verstappen neer beneden te halen.
Max is een groot coureur, meer dan jij ooit zult bereiken en dat zal je onzekere ego ongetwijfeld steken.
pi_199765672
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 10:44 schreef tja77 het volgende:

[..]

Mannetje....
Deze knaap heeft meer ballen dan dat jij ooit zult hebben. Je bent niks meer dan een onzekere en anonieme FOK!er die zich boven een ander wilt plaatsen door Verstappen neer beneden te halen.
Max is een groot coureur, meer dan jij ooit zult bereiken en dat zal je onzekere ego ongetwijfeld steken.
Als Max niet in het juiste nest geboren was dan stond hij nu verf te mixen in een bouwmarkt. Als persoon stelt hij geen reet voor. Verder staat het mij geheel vrij om mijn mening te ventileren op dit forum, daar heb ik jouw toestemming niet voor nodig.
  zondag 6 juni 2021 @ 10:56:23 #246
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_199765720

Gelukkig is er de optie 'voeg Lokale_Notabele toe aan je blokkeerlijst'. ;)
pi_199765726
Belooft weer gezellig te worden vandaag.

Mensen nemen het allemaal wel een tikkeltje te serieus hier soms moet ik zeggen met die Max hype. Je kan niks goeds zeggen over Lewis of je wordt van 6 kanten bestookt.

Beide geweldige coureurs. :)
  zondag 6 juni 2021 @ 11:11:01 #248
342627 tja77
pi_199765933
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 10:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Als Max niet in het juiste nest geboren was dan stond hij nu verf te mixen in een bouwmarkt. Als persoon stelt hij geen reet voor. Verder staat het mij geheel vrij om mijn mening te ventileren op dit forum, daar heb ik jouw toestemming niet voor nodig.
Je komt een beetje zuur over, komt dat omdat je nu zelf in de bouwmarkt verf staat te mixen.
Als persoon stelt hij niks voor? Weer zo’n uitspraak die vanuit je onderbuik komt. Probeer het eens met feiten zou ik zeggen.
Je mag gerust je mening ventileren, maar jij bent bezig jouw mening te etaleren als feit. Niks is minder waar, want Max is juist erg volwassen als F1 coureur. Op je 17e een miljoenen contract tekenen, 100-en mensen die voor jou hun best doen een betrouwbare en snelle auto te bouwen. Filmpjes van een vloekende en tierende Verstappen zouden hem onvolwassen maken en een mental midget? Jij weet echt niet waar je het over hebt. Die knakker perst keer op keer het maximale uit z’n auto.
Z’n eerste race voor RedBull haalt al jouw geneuzel genadeloos onderuit. Op banden die op zijn, voormalig wereldkampioen Raikonen achter zich houden en de overwinning binnenslepen.
Mental midget mijn ass, dat is gewoon mentaal ijzersterk.
Als je dat niet inziet, zit je echt te trollen.
pi_199765976
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 10:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Als je denkt dat je alleen met talent en het juiste nest de top van de F1 haalt, heb je de afgelopen 25 jaar niet opgelet iig.
  zondag 6 juni 2021 @ 11:16:19 #250
342627 tja77
pi_199766013
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 10:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

Mensen nemen het allemaal wel een tikkeltje te serieus hier soms moet ik zeggen met die Max hype. Je kan niks goeds zeggen over Lewis of je wordt van 6 kanten bestookt.

? Lewis is een groot kampioen hoor maar om Max weg te zetten als onvolwassen of mental midget, slaat gewoon nergens op hè.
pi_199766062
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 11:16 schreef tja77 het volgende:

[..]

? Lewis is een groot kampioen hoor maar om Max weg te zetten als onvolwassen of mental midget, slaat gewoon nergens op hè.
Klopt, heb ik ook nooit beweerd.
  zondag 6 juni 2021 @ 11:24:05 #252
342627 tja77
pi_199766095
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 11:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Klopt, heb ik ook nooit beweerd.
Jij niet nee, andere user(s) die bestookt worden wel.
pi_199766099
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 11:11 schreef tja77 het volgende:

[..]

Je komt een beetje zuur over, komt dat omdat je nu zelf in de bouwmarkt verf staat te mixen.
Als persoon stelt hij niks voor? Weer zo’n uitspraak die vanuit je onderbuik komt. Probeer het eens met feiten zou ik zeggen.
Je mag gerust je mening ventileren, maar jij bent bezig jouw mening te etaleren als feit. Niks is minder waar, want Max is juist erg volwassen als F1 coureur. Op je 17e een miljoenen contract tekenen, 100-en mensen die voor jou hun best doen een betrouwbare en snelle auto te bouwen. Filmpjes van een vloekende en tierende Verstappen zouden hem onvolwassen maken en een mental midget? Jij weet echt niet waar je het over hebt. Die knakker perst keer op keer het maximale uit z’n auto.
Z’n eerste race voor RedBull haalt al jouw geneuzel genadeloos onderuit. Op banden die op zijn, voormalig wereldkampioen Raikonen achter zich houden en de overwinning binnenslepen.
Mental midget mijn ass, dat is gewoon mentaal ijzersterk.
Als je dat niet inziet, zit je echt te trollen.
Je wilt feiten? Max Verstappen heeft geeneens een middelbare school diploma. Hij kan verdienstelijk een raceauto besturen en daar is alles wel mee gezegd. Hij stelt geen reet voor als persoon.

Jij bent degene die "vanuit zijn onderbuik" reageert, omdat je het niet kunt hendelen wanneer iemand suggereert dat je grote idool Max Verstappen niet perfect is. Hoe oud ben je, twaalf?
  zondag 6 juni 2021 @ 11:28:29 #254
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_199766143
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 11:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Je wilt feiten? Max Verstappen heeft geeneens een middelbare school diploma. Hij kan verdienstelijk een raceauto besturen en daar is alles wel mee gezegd. Hij stelt geen reet voor als persoon.

Jij bent degene die "vanuit zijn onderbuik" reageert, omdat je het niet kunt hendelen wanneer iemand suggereert dat je grote idool Max Verstappen niet perfect is. Hoe oud ben je, twaalf?
Dus in jouw termen, hoef je als coureur niks over de techniek te weten van een auto. Ik denk dat Max zijn techniek kennis beter is dan wat je op een middelbare school leert. Tevens hoe belangrijk is een papiertje als het gaan over geen reet voorstellen als een persoon. Dit is waar jij nu jouw mening als een feit neer zet .

.

Ik zie nu dat jouw signature eigenlijk op jezelf slaat.

[ Bericht 3% gewijzigd door HerrFritz op 06-06-2021 11:30:26 (Additie) ]
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
  zondag 6 juni 2021 @ 11:28:53 #255
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199766148
quote:
14s.gif Op zondag 6 juni 2021 11:13 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Als je denkt dat je alleen met talent en het juiste nest de top van de F1 haalt, heb je de afgelopen 25 jaar niet opgelet iig.
Gewaagde uitspraak want juist @Lokale_Notabele is nogal overtuigd van z'n feitenkennis en heeft daar bovenop nog eens de ervaring waar niemand tegenop schijnt te kunnen, een soort Jean Todt waar we heel blij moeten zijn in dit topic, zo leren we allemaal wat.
pi_199766195
hier zit een galbak te trollen vermoed ik.
Max Verstappen is absoluut een talent. Als je echt aan het stoken bent dan zou je kunnen zeggen dat hij alleen water kan koken. Hij kookt nooit zelf, besteld altijd. Als hij een eitje gekookt heeft dan vind hij dat knap van zichzelf.
maar Max kan echt wel meer dan alleen goed sturen.
pi_199766216
om 12:10 begint de build up livestream
  zondag 6 juni 2021 @ 11:39:53 #258
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_199766257
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 10:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

Oh, maar Lewis is zeker een topcoureur. :Y Is 'ie meer getalenteerd dan Max, George, Charles & Lando? Ik vind van niet. Hij heeft gewoon superveel mazzel gehad en vanwege 'at the right place at the right time' bij Mercedes een bijzondere reeks van kampioenschappen binnengeharkt. Maar... imho ligt dat eerder aan de dominante Mercedes dan aan hem. Maar goed, je moet het altijd nog wel maar ff flikken. Daarom zijn Rosberg en Bottas geen topcoureurs en eerder niveautje Alonso/Räikkönen. In het juiste materiaal kunnen die ook wel voor het podium gaan en zelfs een race winnen... maar wat zij niet kunnen is hun materiaal en teammaat (dermate significant) ontstijgen. Lewis hoeft zijn materiaal niet te ontstijgen, want hij heeft al de beste auto en dat heeft hem zo succesvol gemaakt. Hij hoeft alleen de minste foutjes te maken en een van de beste te zijn. Maar een van de beste betekent niet per se de beste/GOAT.

Los daarvan gun ik het hem alleen niet, want zijn hele karakter staat me niet aan, hij is een beetje een diva en altijd weer dezelfde riedeltjes met 'we were struggling all weekend', 'such a difficult race' en klagen 'my tyres are dead'... hij wil natuurlijk liever dat men denkt 'oh! Nou! Zo zeg! Voor iemand die zou aan het strijden was met z'n moeilijke auto in die moeilijke race, heeft die dat toch mooi gedaan' en laten we eerlijk zijn, meestal doet 'ie gewoon wat 'ie altijd doet en doet 'ie het met twee vingers in z'n neus en is het voor hem een koud kunstje met een auto die als een bullettrain op rails rijdt. De Mercedes is gewoon de beste auto in het veld de laatste jaren. Als het podium in het gevaar kwam lag dat eerder aan de driver of team/strategie.

'Roses are red
Violets are blue
Bono, my tyres are dead
Another Mercedes 1-2'

Ik bedoel, 't is zelfs een meme en de laatste jaren waren dan ook niet echt spannend qua strijd voor de titel. En ik ben bang dat dit jaar niet anders zal lopen. RBR wil al jarenlang Max de auto geven die kampioenschappen kan winnen. Elk jaar dezelfde belofte, elk jaar desillusie, de auto is niet op het niveau van de Mercedes. Renault ditchen voor Honda vond ik een briljante move die ook goed uit lijkt te pakken. In het begin natuurlijk een beetje kinderziektes en moest Honda de motor nog evolueren als het ware. Nu lijkt de boel aardig op niveau, maar is het dan weer jammer dat er van bovenaf besloten is om uit de F1 te stappen. Wat wel RBR de unieke mogelijkheid gaf nu de motor in eigen beheer te nemen en misschien nu eindelijk richting die kampioenschapwinnende auto kan gaan die al jarenlang is beloofd. Want daar gaat het uiteindelijk om. Mercedes is niet zozeer dominant geweest vanwege Bottas & Hamilton, maar ze hadden nu eenmaal een kampioenschapwinnende auto. Dat gepaard met een topcoureur geeft een logische kampioen.

Maar als je het mij vraagt... je zet een George, Charles, Lando of Max in een kampioenschapwinnende auto naast Lewis, geeft ze tijd om aan de auto te winnen... en ze verslaan onze Mercedes veteraan. Lewis een topcoureur? Sure, beter dan de meeste in het veld en hij maakt nauwelijks fouten dus je mag hem rustig een veer in z'n reet steken, no problemo. Maar zo geweldig vind ik hem zelf nu ook weer niet. Ik vind het mooier om te zien wanneer iemand als George Russell telkens Q2 haalt. Of dat Max elk seizoen zijn materiaal ontstijgt, het Mercedes lastig maakt en z'n teammaat de moeder rijdt. Dat heeft niks met een oranje bril te maken... dat is nu passie voor een sport waar de sporter het verschil maakt. Helaas is dit een sport waar je het voornamelijk ook van je materiaal moet hebben. Swap Lewis met George en Lewis bungelt achteraan en George wint races. Met talent alleen koop je helaas niks. Maar jongens als Max hebben dat nu eenmaal in overvloed.

Je kunt Max misschien niet mogen omdat hij misschien als jonge tiener en wilde stier al vroeg in de RedBull kwam, koppig en ongeduldig was en fouten maakte. Maar dat is het juist, hij was jong en hongerig. Ik vind Max dezer dagen een stuk volwassener en gerijpt en niks mis mee. Hij is nog altijd hongerig en unapologetic recht voor z'n raap, maar goed, da's toch mooi al die jongens in de F1 met een beetje pit en karakter? Wat je niet ontgaan kan zijn is 'geen woorden, maar daden'... en hij staat er goed voor op dit moment... dat zou je toch wat moeten zeggen...

Lewis VS Max. Inderdaad, beide geweldige coureurs. ^O^ Alleen gun ik het Max dan meer en mag ik Lewis nu eenmaal voor geen meter. :P
pi_199766292
Bottas is van het 'niveautje' Alonso? Nou, dat lees je ook niet iedere dag. Aangezien het niet over Max Verstappen gaat zal niemand hier er een uitgesproken mening over hebben waarschijnlijk.
  zondag 6 juni 2021 @ 11:46:58 #260
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_199766307
Ja, misschien een tikkeltje oneerlijk tegenover Alonso. :P Maar dat is omdat we Alonso al overal hebben gezien en Bottas eigenlijk stationair draait dat je er niet veel meer over kan zeggen. Als momentsopname ook hè. Niet het potentieel dat er ooit in zat. Ik bedoel Conor McGregor kwam ook terug en kreeg billenkoek.
pi_199766432
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 11:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Bottas is van het 'niveautje' Alonso? Nou, dat lees je ook niet iedere dag. Aangezien het niet over Max Verstappen gaat zal niemand hier er een uitgesproken mening over hebben waarschijnlijk.
Inderdaad, er zijn hier nooit discussies over het niveau van Alonso geweest
  zondag 6 juni 2021 @ 12:10:41 #262
342627 tja77
pi_199766488
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 11:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ah, dus als iemand geen diploma heeft van ten minste middelbare school, stelt hij geen reet voor als persoon. Ik vind die gedachtegang op z’n zachtst gezegd enorm kortzichtig.
Wie zegt dat Max mijn grote idool is?
Wie zegt dat ik dat niet kan hendelen?

Hou je bij de feiten ajb, en stop met deze aannames, je zet jezelf meer en meer voor schut. Je kent Lewis niet, je kent Max niet, en je kent mij al helemaal niet. Toch moet je al deze personen kwalificeren, en denk je alle wijsheid in pacht te hebben.

Stop hier gewoon mee.
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 juni 2021 @ 12:13:32 #263
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199766506
Laten we gewoon afspreken dat hier een speciaal topic voor komt en dat de discussie hier nu ten einde komt 14.gif
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_199766533
Nou ja, als we de logica van gebruiker 'tja77' volgen dan kunnen we dit hele F1 subforum wel sluiten, want als je de coureurs niet persoonlijk kent dan kun je blijkbaar nergens over praten of oordelen. We hebben eigenlijk maar één topic nodig waarin de race resultaten gepost worden.
  zondag 6 juni 2021 @ 12:20:52 #265
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_199766554
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 12:13 schreef Nattekat het volgende:
Laten we gewoon afspreken dat hier een speciaal topic voor komt en dat de discussie hier nu ten einde komt 14.gif
Lijkt me geen buitengewoon goed plan, maar jij bent de mod :)
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 juni 2021 @ 12:26:05 #266
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199766595
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 12:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Lijkt me geen buitengewoon goed plan, maar jij bent de mod :)
Beter dan het enige centrale topic zo lang kapen voor een discussie waar de meesten geen zin in hebben :)

Mijn mooie plaatje werd ook helemaal ondergesneeuwd ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 6 juni 2021 @ 12:28:50 #267
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_199766618
Zo koud was het ook weer niet dat er sneeuw uit die wolken kwam denk ik...
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 22:01 schreef Nattekat het volgende:

zondag 6 juni 2021 @ 12:28:51 #268
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_199766620
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 12:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Beter dan het enige centrale topic zo lang kapen voor een discussie waar de meesten geen zin in hebben :)

Mijn mooie plaatje werd ook helemaal ondergesneeuwd ;(
Er zijn meer opties :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 juni 2021 @ 12:29:56 #269
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199766628
quote:
10s.gif Op zondag 6 juni 2021 12:28 schreef shiz het volgende:
Zo koud was het ook weer niet dat er sneeuw uit die wolken kwam denk ik...
[..]

:D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 juni 2021 @ 12:30:36 #270
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199766636
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 12:28 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Iedereen verbannen is ook weer wat.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 6 juni 2021 @ 12:31:45 #271
342627 tja77
pi_199766647
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 12:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nou ja, als we de logica van gebruiker 'tja77' volgen dan kunnen we dit hele F1 subforum wel sluiten, want als je de coureurs niet persoonlijk kent dan kun je blijkbaar nergens over praten of oordelen. We hebben eigenlijk maar één topic nodig waarin de race resultaten gepost worden.
Weet je zeker dat je geen fan bent van Hamilton? Ik herken wel dezelfde trekjes van hem in jou. Het gemekker en geklaag vooral.
Wederom probeer je iemand in een hokje te plaatsen en trek je een oordeel over iemand die je niet kent.
Ik heb nergens gezegd dat je niet mag oordelen of over praten. Ik stel alleen dat het voor jou (en eenieder hier) onmogelijk is om te stellen hoe iemand psychisch in elkaar steekt. Daarnaast etaleer jij je mening alsof het feiten zijn. Termen als onvolwassen en mental midget zijn je niet vreemd.
En dan durven stellen dat ik 12 ben :')

_O-
  zondag 6 juni 2021 @ 12:32:15 #272
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_199766648
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 12:28 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zelfs vis is een optie. :D

Maar back on track dan maar. :+
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 juni 2021 @ 12:33:28 #273
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199766653
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 12:31 schreef tja77 het volgende:

[..]

Nee, ssst, foei }:|
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 6 juni 2021 @ 12:36:05 #274
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_199766674
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 12:32 schreef shiz het volgende:

[..]

Zelfs vis is een optie. :D

Maar back on track dan maar. :+
Niet voor mij :N Vis :r
:P
pi_199770681
ABSURD
Groot fan van User Wotte
pi_199770702
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 16:12 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Hamilton die zich verremt en T15 knuffelt en dan Perez, Vet, Gas podium O+
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_199770703
Well done Baku _O_
mag het weten
  zondag 6 juni 2021 @ 16:17:41 #278
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_199770706
JAAAA JUICHEN _O_
  zondag 6 juni 2021 @ 16:18:19 #279
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_199770712
RBR loopt uit gewoon. :D
  Redactie Frontpage / Sport zondag 6 juni 2021 @ 16:18:31 #280
Maffe Fries
pi_199770714
heerlijk zo
  zondag 6 juni 2021 @ 16:19:07 #281
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_199770718
Perez kapot?
Flesje bier
  zondag 6 juni 2021 @ 16:19:49 #282
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_199770721
En Lewis zou goed met de mentale druk om kunnen gaan _O-
pi_199770725
Wat een ontzettend terechte fuck you naar al die tyfustrollen. GENOT!

Max: pech
Lewis: domme fout

Max WDC
RBR WCC
  zondag 6 juni 2021 @ 16:31:14 #284
342627 tja77
pi_199771014
Lewis, de volwassen coureur die nooit foutjes maakt _O-

[ Bericht 13% gewijzigd door Nattekat op 06-06-2021 18:53:08 ]
  zondag 6 juni 2021 @ 17:08:37 #285
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199771618
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 16:18 schreef shiz het volgende:
RBR loopt uit gewoon. :D
Maar nog steeds minder dan ze zouden moeten ;(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 7 juni 2021 @ 10:15:50 #286
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199779645
Extreme Moderating is ook een sport geworden. Gelukkig hebben we de foto's nog

pi_199780460
quote:
10s.gif Op zondag 6 juni 2021 17:08 schreef Dven het volgende:

[..]

Maar nog steeds minder dan ze zouden moeten ;(
Dat RB uitloopt op Mercedes boeit me geen fuck. Wat mij betreft finished RB 10de in het kampioenschap. Als Max maar eerste wordt bij de WDC
  maandag 7 juni 2021 @ 11:18:45 #288
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199780470
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 11:18 schreef opreis het volgende:

[..]

Dat RB uitloopt op Mercedes boeit me geen fuck. Wat mij betreft finished RB 10de in het kampioenschap. Als Max maar eerste wordt bij de WDC
Nouja. Maar nog steeds minder dan Verstappen zou moeten.
  maandag 7 juni 2021 @ 11:22:26 #289
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199780535
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 11:18 schreef opreis het volgende:

[..]

dat is een combinatie die bijna onmogelijk is
pi_199780551
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 11:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

Niet bijna, helemaal. En nee, ik hoef het niet eens uit te rekenen.
  maandag 7 juni 2021 @ 11:24:04 #291
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199780564
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 11:23 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Niet bijna, helemaal. En nee, ik hoef het niet eens uit te rekenen.
:) eens, ik had ook geen zin om het uit te rekenen vandaar het bijna
pi_199780614
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 11:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

Gold bijna voor 2007. Maar idd erg onwaarschijnlijk, maar het was meer om aan te geven dat ik er weinig voldoening uit haal en dat het me meer om de stand van Max te doen is.
  maandag 7 juni 2021 @ 11:30:32 #293
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199780659
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 11:27 schreef opreis het volgende:

[..]

Gold bijna voor 2007. Maar idd erg onwaarschijnlijk, maar het was meer om aan te geven dat ik er weinig voldoening uit haal en dat het me meer om de stand van Max te doen is.
ik begrijp je wel, dat het Verstappen is vind ik leuk maar ieder ander die Mercedes en Hamilton van die troon stoot juich ik toe, niets tegen ze want ze doen hun werk gewoon goed maar die dominantie sinds de hybrids vind ik wel jammer
pi_199780663
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 11:27 schreef opreis het volgende:

[..]

Mij ook, constructeurs titel boeit alleen de constructeurs zelf. :)
  Moderator maandag 7 juni 2021 @ 22:36:38 #295
446930 crew  ESF1Gamer
pi_199789635
https://www.ad.nl/formule(...)it-van-spa~ad126820/

75000 fans op spa eind augustus, dus grote kans dat Zandvoort volle bak wordt
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 8 juni 2021 @ 12:46:48 #296
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_199794228
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 22:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/formule(...)it-van-spa~ad126820/

75000 fans op spa eind augustus, dus grote kans dat Zandvoort volle bak wordt
als festivals volle bak mogen dan zie ik niet waarom Zandvoort niet zou kunnen. In het ergste geval met testen voor toegang
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 8 juni 2021 @ 12:47:44 #297
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199794237
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 12:46 schreef rubbereend het volgende:

[..]

als festivals volle bak mogen dan zie ik niet waarom Zandvoort niet zou kunnen. In het ergste geval met testen voor toegang
is die app dan nog niet klaar?
pi_199796745
Leuk lijstje met records, waaronder deze:

quote:
- De pole van Leclerc betekende dat het recordaantal pole-positions van Ferrari is verbeterd tot 230 stuks. Met 231 poles is Ferrari ook de motorleverancier met de meeste poles.
En wie en wanneer was dan die ene met een Ferrari motor..? Iemand die het weet, zonder te zoeken? :P
  dinsdag 8 juni 2021 @ 16:11:27 #299
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_199796782
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 12:47 schreef Tarado het volgende:

[..]

is die app dan nog niet klaar?
Wat denk je zelf? :P

En bovendien, hoe doe je dat met buitenlanders?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 juni 2021 @ 16:11:51 #300
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199796793
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 16:09 schreef Ferry_76 het volgende:
Leuk lijstje met records, waaronder deze:
[..]

En wie en wanneer was dan die ene met een Ferrari motor..? Iemand die het weet, zonder te zoeken? :P
Vettel Monza 2007 :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 8 juni 2021 @ 16:18:22 #301
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199796870
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 16:11 schreef daNpy het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? :P

En bovendien, hoe doe je dat met buitenlanders?
is toch een EU app?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')