Max 3 uur na de start van de race, dus hooguit tot 17 uurquote:
Dan krijgt hij een standbeeld op Zandvoort.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:08 schreef Gezicht het volgende:
Als Perez nu Hamilton ff er af kegelt is er niks aan de hand trouwens
quote:Op zondag 6 juni 2021 16:07 schreef Haags het volgende:
HELEMAAAALLLLL NIKS VOOR RED BULLLLLLL![]()
![]()
Jalalalalaaaaaaa
Vettel achter je is ook niet veilig. Voor je het weet gaat zijn neus in je achterkant.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Met VET achter hem met rode banden is er meer kans dat hij een plek verliest dan wint.
WK-finale Nederland - Duitsland....quote:Op zondag 6 juni 2021 16:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Meteen hebben over de race schrappen
Die Verstappen fans hebben het hoog in hun bol.
Like gedruktquote:Op zondag 6 juni 2021 16:09 schreef Mani89 het volgende:
Verstappen mist toch nog wat volwassenheid, gaat te wild met die auto om op een moment dat het niet hoeft.
Wat heeft Dekker hier nu weer mee van doen?quote:Op zondag 6 juni 2021 16:09 schreef ondeugend het volgende:
Ik pleit voor een pact tegen Louis. Beuk hem er af.
Hij liet die band met een knopje ontploffen ofzo?quote:Op zondag 6 juni 2021 16:09 schreef Mani89 het volgende:
Verstappen mist toch nog wat volwassenheid, gaat te wild met die auto om op een moment dat het niet hoeft.
Klopt, hij valt te vaak uit door roekeloos rijden en die band heeft hij nu ook al vernaggeld. Stroll en Verstappen zijn vrij ruw op dat niveau.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:09 schreef Mani89 het volgende:
Ja man, zomaar op het rechte stuk de muur in duiken. Wat een prutserquote:Op zondag 6 juni 2021 16:09 schreef Mani89 het volgende:
En Hamilton uitvalt.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb alleen vrede met een scenario waar Vettel P2 pakt achter Perez.
De productiemaatschappij wordt gewoon overgenomen door de nieuwe broadcaster, zoals Ziggo/Sport1 het voor hen ook deed.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:09 schreef Remco2021 het volgende:
Ik vind het prima dat Formule 1 uit het Ziggo pakket gaat, Het is me allemaal niet eerlijk genoeg en het is me allemaal teveel PRO Max op Ziggo. Al gun ik die Max wel een titel ondanks dat hij ook gewoon het beste materiaal heeft.
Don't feed....quote:Op zondag 6 juni 2021 16:11 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja man, zomaar op het rechte stuk de muur in duiken. Wat een prutser
Allemaal nieuwe banden bijna hoor valt wel meequote:Op zondag 6 juni 2021 16:10 schreef heywoodu het volgende:
Dit is echt een heel slecht idee, deze herstart. Alsof ze per sé willen dat het helemaal fout gaat.
Hamilton?quote:Op zondag 6 juni 2021 16:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Doe dan nog maar een Hubertje als afsluiter.
Tering jantje...quote:Op zondag 6 juni 2021 15:25 schreef franklop het volgende:
Helemaal in het geluksstaatje van Hamilton zou het natuurlijk kunnen gebeuren dat Verstappen lek rijdt op een stukje van de wagen van Stroll dat is blijven liggen
Das ook een JanLulquote:Op zondag 6 juni 2021 16:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wat heeft Dekker hier nu weer mee van doen?
Nou ja het zal hamgod niet overkomen.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hij liet die band met een knopje ontploffen ofzo?
Volgens mij ookquote:Op zondag 6 juni 2021 16:06 schreef franklop het volgende:
Staande start is toch gewoon regulier tegenwoordig?
Hamilton die zich verremt en T15 knuffelt en dan Perez, Vet, Gas podiumquote:Op zondag 6 juni 2021 16:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb alleen vrede met een scenario waar Vettel P2 pakt achter Perez.
Volgend jaar weer iptv nemen ali. Zit niks anders op. F1tv wordt ook onbetaalbaar volgend jaarquote:Op zondag 6 juni 2021 16:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De productiemaatschappij wordt gewoon overgenomen door de nieuwe broadcaster, zoals Ziggo/Sport1 het voor hen ook deed.
Alleen SA kijk in niet.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:12 schreef Zipportal het volgende:
In Baku worden straks weer mensen opgehangen op het plein.
Ter info.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |