Als ze herstarten verwacht ik wel een paar klappersquote:Op zondag 6 juni 2021 15:54 schreef Starflyer het volgende:
Gewoon stoppen nu. Heeft geen enkele zin om door te rijden.
Rode vlag ronde terug toch?quote:Op zondag 6 juni 2021 15:54 schreef ondeugend het volgende:
Ik stel voor deze uitslag te schrappen. 😉
Dit.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:54 schreef Starflyer het volgende: Gewoon stoppen nu. Heeft geen enkele zin om door te rijden.
Bedankt Hansquote:Op zondag 6 juni 2021 15:55 schreef Newone82 het volgende:
Die Toto toch. Goed geschoten
[ link | afbeelding ]
Gewoon pechquote:Op zondag 6 juni 2021 15:55 schreef beantherio het volgende:
Het ging gewoon te goed met Verstappen. Dat mag niet van de autosportgoden.
Kan je uit zetten.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:55 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Wel een toepasselijk gifje tussen allemaal die geilewijvenplaatjes onderaan de pagina.
[ afbeelding ]
Yup, daarom dat er gekeken gaat worden naar de structuur van deze banden. Hier is echt iets fout gegaan.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:56 schreef PzKpfw het volgende:
Wel raar dat er twee banden knappen zonder dat er vooraf duidelijke tekens waren van (overmatige) slijtage.
Misschien door debris. In ieder geval bij Max mogelijk door de crash van Strollquote:Op zondag 6 juni 2021 15:56 schreef PzKpfw het volgende:
Wel raar dat er twee banden knappen zonder dat er vooraf duidelijke tekens waren van (overmatige) slijtage.
Dat is nergens voor nodig. Ze kunnen 'm gewoon afvlaggen en klaar.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:57 schreef Werkperd het volgende:
[..]
verdomme ff kappen met die stomme vraag. RACE MOET TOCH AFGEMAAKT WORDEN?
Er wordt niet voor niks geherstart natuurlijk.quote:
Waarom? Er is geen reden om af te vlaggen.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is nergens voor nodig. Ze kunnen 'm gewoon afvlaggen en klaar.
Races worden wel vaker niet meer hervat bij een rode vlag.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:57 schreef Werkperd het volgende:
[..]
verdomme ff kappen met die stomme vraag. RACE MOET TOCH AFGEMAAKT WORDEN?
Ik hoop het voor viesmad reacties hierquote:Op zondag 6 juni 2021 15:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zul je zien dat Hamilton alsnog wint
Rode vlag is om troep op te ruimen.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Races worden wel vaker niet meer hervat bij een rode vlag.
Wat een prachtige dag.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:58 schreef Haags het volgende:
Als Drank de Boer vanavond ook nog even verliest met zijn zooitje ongeregeld is deze epische dag helemaal compleet.
Ik lees her en der dat Max (niet Perez) wint als men niet meer herstart.quote:
Dit jaar is sowieso al compleet na de degradatie van ADOquote:Op zondag 6 juni 2021 15:58 schreef Haags het volgende:
Als Drank de Boer vanavond ook nog even verliest met zijn zooitje ongeregeld is deze epische dag helemaal compleet.
Of in de laatste ronden van een race?quote:Op zondag 6 juni 2021 15:58 schreef franklop het volgende:
Niet herstarten is toch enkel een ding vanwege slechte weersomstandigheden of zware crash?
Boeiend. Max geen WK dit jaar en Nederland komt niet verder dan de groepsfase. Och ja.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:58 schreef Haags het volgende:
Dit zie ik wel gebeuren.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:59 schreef LTVDK het volgende:
Of Hamilton die met een kamikaze actie Perez er af tikt, dan hebben zowel RBR als Mercedes 0 punten.
Gebeurt nu tochquote:Op zondag 6 juni 2021 15:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
FIA doet echt maar wat, stel gewoon duidelijke regels op en houd je daaraan.
Snap ik ook nietquote:Op zondag 6 juni 2021 15:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Waarom nu een rollende start en op andere circuit een staande start? Natte vingerwerk?
De reden is dat er niet eens genoeg laps in de race over zijn om je banden op temperatuur te krijgen.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:58 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Waarom? Er is geen reden om af te vlaggen.
Ik gun het Perez te veel. Hamilton verremt zich gewoon met die nieuwe voorvleugel.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:59 schreef LTVDK het volgende:
Of Hamilton die met een kamikaze actie Perez er af tikt, dan hebben zowel RBR als Mercedes 0 punten.
En terecht, aan de schandpaal met die Italiaantjes!quote:Op zondag 6 juni 2021 15:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Paul di Resta: Ongeacht de uitslag gaan de komende paar weken heel vervelend worden voor Pirelli en Formula One. Er gaat maar over één ding gepraat worden.
Mag gebeuren.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:59 schreef LTVDK het volgende:
Nee, dan tellen ze 1 ronde terug voor de rode vlag. Dat was na de crash van Max.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik lees her en der dat Max (niet Perez) wint als men niet meer herstart.
Maar goed, men gaat wel herstarten.
Sadist.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zin in dit topic als Hamlap zo wint.
Jij krijgt een permaban dan.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Einde tijdperk Max Verstappen.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:00 schreef VacaLoca het volgende:
F1 af en toe wel echt oneerlijke kutsport zeg.
Max had op 44 punten voorsprong moeten staan na deze race ipv 14 achter als je shit als tracklimit geneuzel, rode vlag Bottas/Russell en klapband wegdenkt.
in Nederland waarschijnlijk nietquote:Op zondag 6 juni 2021 15:59 schreef franklop het volgende:
Vraag is of iedereen ook zo verbrouwereerd was geweest als Hamilton daar in die muur had gestaan
Gaat heerlijk worden ja.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er komen nog een hele zooi races man, kan van alles gebeuren nog.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:59 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Boeiend. Max geen WK dit jaar en Nederland komt niet verder dan de groepsfase. Och ja.
Max dit jaar tweede, hij is nog jong. Wat heeft verstappen toch veel pech.
Daar valt niet meer tegenop te vegen.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
44 nog wel. Je weet nooit wat er gebeurd als een situatie anders uit pakt.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:00 schreef VacaLoca het volgende:
F1 af en toe wel echt oneerlijke kutsport zeg.
Max had op 44 punten voorsprong moeten staan na deze race ipv 14 achter als je shit als tracklimit geneuzel, rode vlag Bottas/Russell en klapband wegdenkt.
Ik was nog steeds kritisch op pirelli geweestquote:Op zondag 6 juni 2021 15:59 schreef franklop het volgende:
Vraag is of iedereen ook zo verbrouwereerd was geweest als Hamilton daar in die muur had gestaan
Ik doe niet mee, hoorquote:Op zondag 6 juni 2021 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan zou ik ook graag wikken dat de banden onderzocht worden.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:59 schreef franklop het volgende:
Ja daarom gaat iedereen ook gewoon die twee rondes uitrijden. Je kunt toch ook niet 85ste minuut van voetbal stoppen omdat er een rode kaart verschijnt en ff gevochten wordt op veld.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
De reden is dat er niet eens genoeg laps in de race over zijn om je banden op temperatuur te krijgen.
Ik zou ook nog wegen.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan zou ik ook graag wikken dat de banden onderzocht worden.
Dan ga ik direct door naar buiten, biertje in de zon.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik ga bier en nootjes pakken voor het geval Hamilton alsnog wint.
Dan wordt dit het beste topic ooit
Het is in autosport heel gebruikelijk om een sessie af te vlaggen wanneer er een rode vlag valt vlak voor het eind.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:01 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja daarom gaat iedereen ook gewoon die twee rondes uitrijden. Je kunt toch ook niet 85ste minuut van voetbal stoppen omdat er een rode kaart verschijnt en ff gevochten wordt op veld.
Hamilton is sinds 2016 niet meer uitgevallen……quote:Op zondag 6 juni 2021 16:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er komen nog een hele zooi races man, kan van alles gebeuren nog.
Ongetwijfeld pas nadat je stond te feesten omdat het HAM wasquote:Op zondag 6 juni 2021 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was nog steeds kritisch op pirelli geweest
Er is geen reden om af te vlaggen. Ook al is er nog maar 1 ronde over. Er zijn toch ook zat voorbeelden geweest dat de race onder SC is beëindigd?quote:Op zondag 6 juni 2021 16:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is in autosport heel gebruikelijk om een sessie af te vlaggen wanneer er een rode vlag valt vlak voor het eind.
Gelukkig is de wereld groter dan alleen maar de VS.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:03 schreef Remco2021 het volgende:
Waarom is Formule 1 in de USA niet zo populair? Heeft dat te maken met de ongelijkheid in budget en materiaal waardoor het minder eerlijk is?
Of vinden ze het te langzaam gaan?
Drive to survive netflixquote:Op zondag 6 juni 2021 16:03 schreef Remco2021 het volgende:
Waarom is Formule 1 in de USA niet zo populair? Heeft dat te maken met de ongelijkheid in budget en materiaal waardoor het minder eerlijk is?
Ja.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:03 schreef Remco2021 het volgende:
Is mooi tochquote:
Geen rednecks die meerijden.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:03 schreef Remco2021 het volgende:
Ze kunnen die buitenlandse namen niet uitsprekenquote:Op zondag 6 juni 2021 16:03 schreef Remco2021 het volgende:
Als de SC eenmaal loopt, is er geen reden om opeens te stoppen. Maar vanwege de rode vlag is de sessie nu sowieso gestopt, dus dan moet je je afvragen of het de moeite waard is om 'm te herstarten.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:03 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Er is geen reden om af te vlaggen. Ook al is er nog maar 1 ronde over. Er zijn toch ook zat voorbeelden geweest dat de race onder SC is beëindigd?
Niet genoeg naar linksquote:Op zondag 6 juni 2021 16:03 schreef Remco2021 het volgende:
In Amerika rijdt iedereen met een automaat.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:03 schreef Remco2021 het volgende:
Je snapt er duidelijk niet veel van. Autoracen vergelijken met voetballenquote:Op zondag 6 juni 2021 16:01 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja daarom gaat iedereen ook gewoon die twee rondes uitrijden. Je kunt toch ook niet 85ste minuut van voetbal stoppen omdat er een rode kaart verschijnt en ff gevochten wordt op veld.
Het is te ingewikkeld voor de gemiddelde obese Amerikaan.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:03 schreef Remco2021 het volgende:
ftfyquote:Op zondag 6 juni 2021 16:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
En nu weer een staande herstart. Masi doet echt maar wat.
In die twee rondes kan van alles gebeuren. We praten hier over F1 en punten. Is niet zo maar een spelletjes van hey laten we stoppen omdat we nog maar 2 laps over hebben.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als de SC eenmaal loopt, is er geen reden om opeens te stoppen. Maar vanwege de rode vlag is de sessie nu sowieso gestopt, dus dan moet je je afvragen of het de moeite waard is om 'm te herstarten.
Neuh, de RBR is sneller met de startquote:Op zondag 6 juni 2021 16:04 schreef Fleischmeister het volgende:
Staande herstart, Hamilton wint gewoon
Dan kan de wedstrijd definitief gestaakt worden net als in de f1quote:Op zondag 6 juni 2021 16:01 schreef Werkperd het volgende:
[..]
De race van vandaag begon om 8:00 's ochtends in het Oosten en om 5:00 's ochtends in het Westen daar zal het wel mee te maken hebben.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:03 schreef Remco2021 het volgende:
Ja.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat zijn de overwegingen om nu staand te starten?
Dat is vast geen Engelsman...quote:Op zondag 6 juni 2021 16:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
En nu weer een staande herstart. De FIA doet echt maar wat.
Ik kan dit noch ontkennen noch bevestigen.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Ongetwijfeld pas nadat je stond te feesten omdat het HAM was
Schandalig. Dit is wat ik nou zei. Ze discussieerden hoe ze Hamilton op 1 kunnen krijgen.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:04 schreef Fleischmeister het volgende:
Staande herstart, Hamilton wint gewoon
Dit ja.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:05 schreef Evenstar het volgende:
Nou lekker hoor, staande herstart. Best crowd, thank you Baku. Get in there.
die ronde telt wel meequote:Op zondag 6 juni 2021 16:03 schreef Werkperd het volgende:
De vraag is nu of de warming up lap wel of niet meetelt en hoe dat precies in zijn werking gaat.
Ik denk gewoon dat ze onder SC de twee rondes gaan uitrijden.
quote:Op zondag 6 juni 2021 16:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat zijn de overwegingen om nu staand te starten?
Zo kort voor het einde is een staande start wel vrij gevaarlijk.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:06 schreef S95Sedan het volgende:
Volgens mij is het na rood altijd een staande start. Behalve als het te gevaarlijk is om dat niet te doen zoals met regen.
Is normaal bij een rode vlag. Staat in de Sporting Regulations.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:06 schreef Refragmental het volgende:
Staande herstart
Zeg de race anders gewoon af en geef hamlap 26 punten.
Wat een onzin dit.
Nog één spinnetje danquote:
Lol. En slikken maarquote:Op zondag 6 juni 2021 16:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Michael Masi krijgt weer een zuigje van Toto vanavond.
Niet gevaarlijker als aan het begin van de race.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo kort voor het einde is een staande start wel vrij gevaarlijk.
Hoe triest is jouw leven?quote:Op zondag 6 juni 2021 16:07 schreef Haags het volgende:
HELEMAAAALLLLL NIKS VOOR RED BULLLLLLL![]()
![]()
Jalalalalaaaaaaa
Ik geef je even een quoteje, zodat je de aandacht krijgt die je zo hard nodig hebt.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:07 schreef Haags het volgende:
![]()
Jalalalalaaaaaaa
Snappen ze niet.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is normaal bij een rode vlag. Staat in de Sporting Regulations.
Wat een onzin. Met VET achter hem met rode banden is er meer kans dat hij een plek verliest dan wint.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:06 schreef beantherio het volgende:
Het wordt wel heel erg naar een overwinning voor Lewis geloodst. Eerst al die rode vlag en nu dit weer.
Ontzettende kneusquote:Op zondag 6 juni 2021 16:07 schreef Haags het volgende:
![]()
Jalalalalaaaaaaa
Z’n ‘assistente’ was nog even met hem bezigquote:Op zondag 6 juni 2021 16:07 schreef Stoorzendert het volgende:
Heeft Hamlap die microfoon in z’n reet gestoken ofzo?
Ja.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:07 schreef Haags het volgende:
![]()
Jalalalalaaaaaaa
Gasly wisselen voor torpedo Kvyatquote:Op zondag 6 juni 2021 16:08 schreef Gezicht het volgende:
Als Perez nu Hamilton ff er af kegelt is er niks aan de hand trouwens
Zijn er hier mensen voor dat suikerdrankje dan?quote:Op zondag 6 juni 2021 16:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat jij mod bent geeft precies aan waarom Fok! afsterft.
Max 3 uur na de start van de race, dus hooguit tot 17 uurquote:
Dan krijgt hij een standbeeld op Zandvoort.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:08 schreef Gezicht het volgende:
Als Perez nu Hamilton ff er af kegelt is er niks aan de hand trouwens
quote:Op zondag 6 juni 2021 16:07 schreef Haags het volgende:
![]()
Jalalalalaaaaaaa
Vettel achter je is ook niet veilig. Voor je het weet gaat zijn neus in je achterkant.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Met VET achter hem met rode banden is er meer kans dat hij een plek verliest dan wint.
WK-finale Nederland - Duitsland....quote:Op zondag 6 juni 2021 16:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Meteen hebben over de race schrappen
Die Verstappen fans hebben het hoog in hun bol.
Like gedruktquote:Op zondag 6 juni 2021 16:09 schreef Mani89 het volgende:
Verstappen mist toch nog wat volwassenheid, gaat te wild met die auto om op een moment dat het niet hoeft.
Wat heeft Dekker hier nu weer mee van doen?quote:Op zondag 6 juni 2021 16:09 schreef ondeugend het volgende:
Ik pleit voor een pact tegen Louis. Beuk hem er af.
Hij liet die band met een knopje ontploffen ofzo?quote:Op zondag 6 juni 2021 16:09 schreef Mani89 het volgende:
Verstappen mist toch nog wat volwassenheid, gaat te wild met die auto om op een moment dat het niet hoeft.
Klopt, hij valt te vaak uit door roekeloos rijden en die band heeft hij nu ook al vernaggeld. Stroll en Verstappen zijn vrij ruw op dat niveau.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:09 schreef Mani89 het volgende:
Ja man, zomaar op het rechte stuk de muur in duiken. Wat een prutserquote:Op zondag 6 juni 2021 16:09 schreef Mani89 het volgende:
En Hamilton uitvalt.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb alleen vrede met een scenario waar Vettel P2 pakt achter Perez.
De productiemaatschappij wordt gewoon overgenomen door de nieuwe broadcaster, zoals Ziggo/Sport1 het voor hen ook deed.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:09 schreef Remco2021 het volgende:
Ik vind het prima dat Formule 1 uit het Ziggo pakket gaat, Het is me allemaal niet eerlijk genoeg en het is me allemaal teveel PRO Max op Ziggo. Al gun ik die Max wel een titel ondanks dat hij ook gewoon het beste materiaal heeft.
Don't feed....quote:Op zondag 6 juni 2021 16:11 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja man, zomaar op het rechte stuk de muur in duiken. Wat een prutser
Allemaal nieuwe banden bijna hoor valt wel meequote:Op zondag 6 juni 2021 16:10 schreef heywoodu het volgende:
Dit is echt een heel slecht idee, deze herstart. Alsof ze per sé willen dat het helemaal fout gaat.
Hamilton?quote:Op zondag 6 juni 2021 16:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Doe dan nog maar een Hubertje als afsluiter.
Tering jantje...quote:Op zondag 6 juni 2021 15:25 schreef franklop het volgende:
Helemaal in het geluksstaatje van Hamilton zou het natuurlijk kunnen gebeuren dat Verstappen lek rijdt op een stukje van de wagen van Stroll dat is blijven liggen
Das ook een JanLulquote:Op zondag 6 juni 2021 16:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wat heeft Dekker hier nu weer mee van doen?
Nou ja het zal hamgod niet overkomen.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hij liet die band met een knopje ontploffen ofzo?
Volgens mij ookquote:Op zondag 6 juni 2021 16:06 schreef franklop het volgende:
Staande start is toch gewoon regulier tegenwoordig?
Hamilton die zich verremt en T15 knuffelt en dan Perez, Vet, Gas podiumquote:Op zondag 6 juni 2021 16:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb alleen vrede met een scenario waar Vettel P2 pakt achter Perez.
Volgend jaar weer iptv nemen ali. Zit niks anders op. F1tv wordt ook onbetaalbaar volgend jaarquote:Op zondag 6 juni 2021 16:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De productiemaatschappij wordt gewoon overgenomen door de nieuwe broadcaster, zoals Ziggo/Sport1 het voor hen ook deed.
Alleen SA kijk in niet.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:12 schreef Zipportal het volgende:
In Baku worden straks weer mensen opgehangen op het plein.
Ter info.
Lekker voor twee ronden (of gaan ze zo nog een formatieronde doen?quote:Op zondag 6 juni 2021 16:11 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Allemaal nieuwe banden bijna hoor valt wel mee
Pro-Hamilton zou zijn om de race gewoon te stoppen. Twintig punten in de pocket en nul risico om het kwijt te raken.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:11 schreef Blik het volgende:
Ik vind het weer een enorm pro hamilton besluit dit...
Zoals Hamilton al 7 titels gewonnen heeft met het beste materiaal?quote:Op zondag 6 juni 2021 16:09 schreef Remco2021 het volgende:
Ik vind het prima dat Formule 1 uit het Ziggo pakket gaat, Het is me allemaal niet eerlijk genoeg en het is me allemaal teveel PRO Max op Ziggo. Al gun ik die Max wel een titel ondanks dat hij ook gewoon het beste materiaal heeft.
Jammer, gouden kans laten liggen.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:10 schreef Remco2021 het volgende:
[..]
Klopt, hij valt te vaak uit door roekeloos rijden en die band heeft hij nu ook al vernaggeld. Stroll en Verstappen zijn vrij ruw op dat niveau.
18 punten. Nu heeft hij kans op 26quote:Op zondag 6 juni 2021 16:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pro-Hamilton zou zijn om de race gewoon te stoppen. Twintig punten in de pocket en nul risico om het kwijt te raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |