Als ze herstarten verwacht ik wel een paar klappersquote:Op zondag 6 juni 2021 15:54 schreef Starflyer het volgende:
Gewoon stoppen nu. Heeft geen enkele zin om door te rijden.
Rode vlag ronde terug toch?quote:Op zondag 6 juni 2021 15:54 schreef ondeugend het volgende:
Ik stel voor deze uitslag te schrappen. 😉
Dit.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:54 schreef Starflyer het volgende: Gewoon stoppen nu. Heeft geen enkele zin om door te rijden.
Bedankt Hansquote:Op zondag 6 juni 2021 15:55 schreef Newone82 het volgende:
Die Toto toch. Goed geschoten
[ link | afbeelding ]
Gewoon pechquote:Op zondag 6 juni 2021 15:55 schreef beantherio het volgende:
Het ging gewoon te goed met Verstappen. Dat mag niet van de autosportgoden.
Kan je uit zetten.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:55 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Wel een toepasselijk gifje tussen allemaal die geilewijvenplaatjes onderaan de pagina.
[ afbeelding ]
Yup, daarom dat er gekeken gaat worden naar de structuur van deze banden. Hier is echt iets fout gegaan.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:56 schreef PzKpfw het volgende:
Wel raar dat er twee banden knappen zonder dat er vooraf duidelijke tekens waren van (overmatige) slijtage.
Misschien door debris. In ieder geval bij Max mogelijk door de crash van Strollquote:Op zondag 6 juni 2021 15:56 schreef PzKpfw het volgende:
Wel raar dat er twee banden knappen zonder dat er vooraf duidelijke tekens waren van (overmatige) slijtage.
Dat is nergens voor nodig. Ze kunnen 'm gewoon afvlaggen en klaar.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:57 schreef Werkperd het volgende:
[..]
verdomme ff kappen met die stomme vraag. RACE MOET TOCH AFGEMAAKT WORDEN?
Er wordt niet voor niks geherstart natuurlijk.quote:
Waarom? Er is geen reden om af te vlaggen.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is nergens voor nodig. Ze kunnen 'm gewoon afvlaggen en klaar.
Races worden wel vaker niet meer hervat bij een rode vlag.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:57 schreef Werkperd het volgende:
[..]
verdomme ff kappen met die stomme vraag. RACE MOET TOCH AFGEMAAKT WORDEN?
Ik hoop het voor viesmad reacties hierquote:Op zondag 6 juni 2021 15:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zul je zien dat Hamilton alsnog wint
Rode vlag is om troep op te ruimen.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Races worden wel vaker niet meer hervat bij een rode vlag.
Wat een prachtige dag.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:58 schreef Haags het volgende:
Als Drank de Boer vanavond ook nog even verliest met zijn zooitje ongeregeld is deze epische dag helemaal compleet.
Ik lees her en der dat Max (niet Perez) wint als men niet meer herstart.quote:
Dit jaar is sowieso al compleet na de degradatie van ADOquote:Op zondag 6 juni 2021 15:58 schreef Haags het volgende:
Als Drank de Boer vanavond ook nog even verliest met zijn zooitje ongeregeld is deze epische dag helemaal compleet.
Of in de laatste ronden van een race?quote:Op zondag 6 juni 2021 15:58 schreef franklop het volgende:
Niet herstarten is toch enkel een ding vanwege slechte weersomstandigheden of zware crash?
Boeiend. Max geen WK dit jaar en Nederland komt niet verder dan de groepsfase. Och ja.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:58 schreef Haags het volgende:
Dit zie ik wel gebeuren.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:59 schreef LTVDK het volgende:
Of Hamilton die met een kamikaze actie Perez er af tikt, dan hebben zowel RBR als Mercedes 0 punten.
Gebeurt nu tochquote:Op zondag 6 juni 2021 15:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
FIA doet echt maar wat, stel gewoon duidelijke regels op en houd je daaraan.
Snap ik ook nietquote:Op zondag 6 juni 2021 15:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Waarom nu een rollende start en op andere circuit een staande start? Natte vingerwerk?
De reden is dat er niet eens genoeg laps in de race over zijn om je banden op temperatuur te krijgen.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:58 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Waarom? Er is geen reden om af te vlaggen.
Ik gun het Perez te veel. Hamilton verremt zich gewoon met die nieuwe voorvleugel.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:59 schreef LTVDK het volgende:
Of Hamilton die met een kamikaze actie Perez er af tikt, dan hebben zowel RBR als Mercedes 0 punten.
En terecht, aan de schandpaal met die Italiaantjes!quote:Op zondag 6 juni 2021 15:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Paul di Resta: Ongeacht de uitslag gaan de komende paar weken heel vervelend worden voor Pirelli en Formula One. Er gaat maar over één ding gepraat worden.
Mag gebeuren.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:59 schreef LTVDK het volgende:
Nee, dan tellen ze 1 ronde terug voor de rode vlag. Dat was na de crash van Max.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik lees her en der dat Max (niet Perez) wint als men niet meer herstart.
Maar goed, men gaat wel herstarten.
Sadist.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zin in dit topic als Hamlap zo wint.
Jij krijgt een permaban dan.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Einde tijdperk Max Verstappen.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:00 schreef VacaLoca het volgende:
F1 af en toe wel echt oneerlijke kutsport zeg.
Max had op 44 punten voorsprong moeten staan na deze race ipv 14 achter als je shit als tracklimit geneuzel, rode vlag Bottas/Russell en klapband wegdenkt.
in Nederland waarschijnlijk nietquote:Op zondag 6 juni 2021 15:59 schreef franklop het volgende:
Vraag is of iedereen ook zo verbrouwereerd was geweest als Hamilton daar in die muur had gestaan
Gaat heerlijk worden ja.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er komen nog een hele zooi races man, kan van alles gebeuren nog.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:59 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Boeiend. Max geen WK dit jaar en Nederland komt niet verder dan de groepsfase. Och ja.
Max dit jaar tweede, hij is nog jong. Wat heeft verstappen toch veel pech.
Daar valt niet meer tegenop te vegen.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
44 nog wel. Je weet nooit wat er gebeurd als een situatie anders uit pakt.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:00 schreef VacaLoca het volgende:
F1 af en toe wel echt oneerlijke kutsport zeg.
Max had op 44 punten voorsprong moeten staan na deze race ipv 14 achter als je shit als tracklimit geneuzel, rode vlag Bottas/Russell en klapband wegdenkt.
Ik was nog steeds kritisch op pirelli geweestquote:Op zondag 6 juni 2021 15:59 schreef franklop het volgende:
Vraag is of iedereen ook zo verbrouwereerd was geweest als Hamilton daar in die muur had gestaan
Ik doe niet mee, hoorquote:Op zondag 6 juni 2021 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan zou ik ook graag wikken dat de banden onderzocht worden.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:59 schreef franklop het volgende:
Ja daarom gaat iedereen ook gewoon die twee rondes uitrijden. Je kunt toch ook niet 85ste minuut van voetbal stoppen omdat er een rode kaart verschijnt en ff gevochten wordt op veld.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
De reden is dat er niet eens genoeg laps in de race over zijn om je banden op temperatuur te krijgen.
Ik zou ook nog wegen.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan zou ik ook graag wikken dat de banden onderzocht worden.
Dan ga ik direct door naar buiten, biertje in de zon.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik ga bier en nootjes pakken voor het geval Hamilton alsnog wint.
Dan wordt dit het beste topic ooit
Het is in autosport heel gebruikelijk om een sessie af te vlaggen wanneer er een rode vlag valt vlak voor het eind.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:01 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja daarom gaat iedereen ook gewoon die twee rondes uitrijden. Je kunt toch ook niet 85ste minuut van voetbal stoppen omdat er een rode kaart verschijnt en ff gevochten wordt op veld.
Hamilton is sinds 2016 niet meer uitgevallen……quote:Op zondag 6 juni 2021 16:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er komen nog een hele zooi races man, kan van alles gebeuren nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |