abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 juni 2021 @ 22:01:30 #201
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199748343

Het stormfront dat Spa heeft gesloopt op weg naar een volgend slachtoffer.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 4 juni 2021 @ 22:06:34 #202
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199748427
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 21:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ja hoor, de mannen worden van de jongens gescheiden tijdens het treintje rijden op een generiek stratencircuit zonder hoogteverschil met nauwelijks van elkaar te onderscheiden 90 graden bochtjes.
Als jij Singapore zo definieert ga ik geen moeite doen.

Doe anders ff een filmpje met een hakkelende Verstappen met natte ogen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 5 juni 2021 @ 06:06:11 #203
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_199751059
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 15:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:

Dit is wel een mooi voorbeeld. Vergelijk dat incident eens met Verstappen die zijn auto zelf de grindbak in reed tijdens de 'Sakhir GP' van vorig jaar.
Ik weet niet naar welke race jij hebt gekeken, maar daar werd Max van de baan geforceerd door Leclerc.

We weten natuurlijk al dat jij wel vaker dingen 'ziet' of verzint.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_199752025
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 06:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ik weet niet naar welke race jij hebt gekeken, maar daar werd Max van de baan geforceerd door Leclerc.

We weten natuurlijk al dat jij wel vaker dingen 'ziet' of verzint.
Zoals gewoonlijk ontgaat het je weer volledig waar we het hier over hebben. We hebben het hier over wie mentaal sterker is, Lewis of Max. Iedereen die geen oranje bril op de neus heeft staan zal tot de conclusie komen dat Lewis mentaal veel verder en sterker is.

Iedere keer als er bij 'onze' Max iets tegen zit krijgen we een mokkende kleuter te zien die er helemaal klaar mee is. De tranen biggelen nog net niet over zijn wangetjes. Iemand kwam met China 2007 als voorbeeld van toen het bij Lewis eens tegenzat. Die GP kon Lewis zijn eerste titel pakken maar in plaats daarvan eindigde hij in de grindbak. Moet je eens terugkijken en teruglezen hoe hij met die enorme teleurstelling omging. Dag en nacht verschil met Max Verstappen.

Max Verstappen is een mental midget in vergelijking met Lewis. Dat kun je leuk of niet leuk vinden, maar dat is de realiteit. Of zijn er hier soms mensen die willen beweren dat Max een volwassen, evenwichtig persoon is die zijn emoties te alle tijden onder controle heeft?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_199752123
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:01 schreef fathank het volgende:
Nog steeds geen hakkelende Verstappen gezien met natte oogjes.

Wat een teleurstelling weer.
  zaterdag 5 juni 2021 @ 10:43:07 #206
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_199752577
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 09:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Zoals gewoonlijk ontgaat het je weer volledig waar we het hier over hebben. We hebben het hier over wie mentaal sterker is, Lewis of Max. Iedereen die geen oranje bril op de neus heeft staan zal tot de conclusie komen dat Lewis mentaal veel verder en sterker is.

Iedere keer als er bij 'onze' Max iets tegen zit krijgen we een mokkende kleuter te zien die er helemaal klaar mee is. De tranen biggelen nog net niet over zijn wangetjes. Iemand kwam met China 2007 als voorbeeld van toen het bij Lewis eens tegenzat. Die GP kon Lewis zijn eerste titel pakken maar in plaats daarvan eindigde hij in de grindbak. Moet je eens terugkijken en teruglezen hoe hij met die enorme teleurstelling omging. Dag en nacht verschil met Max Verstappen.

Max Verstappen is een mental midget in vergelijking met Lewis. Dat kun je leuk of niet leuk vinden, maar dat is de realiteit. Of zijn er hier soms mensen die willen beweren dat Max een volwassen, evenwichtig persoon is die zijn emoties te alle tijden onder controle heeft?
Ik neem aan dat deze posting als parodie bedoeld is ofzo?
  zaterdag 5 juni 2021 @ 11:08:03 #207
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_199752871
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 10:43 schreef beantherio het volgende:

[..]

Ik neem aan dat deze posting als parodie bedoeld is ofzo?
Inderdaad zeg, wat een verschrikkelijke onzin :') Of zou het de beheerder van dit prachtige Facebook account zijn?
https://www.facebook.com/Anti-Max-Verstappen-170558730200756/
Rini dankjewel.
  zaterdag 5 juni 2021 @ 11:12:45 #208
157922 fathank
pi_199752929
pi_199755239
Als er iemand kritisch is op zichzelf, dan is het VER wel.
HAM daarentegen, gooit liever z'n hele team onder de bus als het tegen zit (en hij ook mede te verwijten is).
Dit laatste komt niet uit een of ander sprookjesboek, waar Lokale_Notabele kennelijk liever z'n info vandaan haalt :P , nee, dit zijn feiten van vorige GP...
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_199756602
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 14:30 schreef KillerBee4ever het volgende:
Als er iemand kritisch is op zichzelf, dan is het VER wel.
HAM daarentegen, gooit liever z'n hele team onder de bus als het tegen zit (en hij ook mede te verwijten is).
Dit laatste komt niet uit een of ander sprookjesboek, waar Lokale_Notabele kennelijk liever z'n info vandaan haalt :P , nee, dit zijn feiten van vorige GP...
Wees je ervan bewust dat mijn zorgvuldig samengestelde posts niet gebaseerd zijn op de waan van de dag of 'de vorige GP' maar op mijn bevindingen tijdens 25 jaar naar Formule1 races koekeloeren. Ik ben absoluut geen Lewis Hamilton fan, maar ik ben zeer onder de indruk geraakt van zijn mentale weerbaarheid.

Tegelijkertijd constateer ik dat het hier bij Max Verstappen ernstig aan schort. Letterlijk iedere keer als het tegenzit krijgen we een theatrale voorstelling voorgeschoteld en loopt hij letterlijk als een speenvarken te gillen op de boordradio. Over je team onder de bus gooien gesproken. Monza, Mugello, Sakhir. Om over zijn 'interviews' na afloop maar te zwijgen. Let wel, hij speelde vorig jaar geeneens een rol van betekenis in het kampioenschap. Moet je voorstellen als het dit seizoen spannend wordt. Ik sta niet voor de gevolgen in als de RBR pitcrew bij hem een fout maakt (zoals Bottas in Monaco overkwam) of als er een Honda blok op een cruciaal moment de geest geeft. Dat wordt echt een tranendal.

Maar even voor de duidelijkheid, dit is geen Max Verstappen fanclub forum toch?

[ Bericht 1% gewijzigd door Lokale_Notabele op 05-06-2021 16:00:41 ]
pi_199757216
Sommigen hebben een hele fijne discussiestijl in dit topic
  zaterdag 5 juni 2021 @ 16:52:07 #212
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_199757228
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 16:50 schreef Marcoss het volgende:
Sommigen hebben een hele fijne discussiestijl in dit topic
En nemen het bovendien niet zo nauw met de feiten :+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 5 juni 2021 @ 17:20:34 #213
269692 Divje
brr brr patapim
pi_199757511
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 22:01 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Het stormfront dat Spa heeft gesloopt op weg naar een volgend slachtoffer.
Fantastische foto _O_
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zaterdag 5 juni 2021 @ 18:46:59 #214
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199758406
quote:

[..]

Hou hier gewoon mee op joh.
Jij, ik en niemand hier heeft ook maar enig benul hoe deze coureurs psychisch in elkaar steken. Dat jij de ene boven de ander plaats op basis van wat je in een interview/boardradio hoort is compleet ridicuul.
Mensen een mental midget noemen omdat ze van hun hart geen moordkuil maken, en onder de indruk zijn van iemand die al jaren record op record kan verbreken vanwege het materiaal en de onkunde van z’n teammaat.
Dat heeft NIKS met een oranje bril te maken.
  zaterdag 5 juni 2021 @ 18:53:17 #215
342627 tja77
pi_199758487
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 15:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ik ben absoluut geen Lewis Hamilton fan, maar ik ben zeer onder de indruk geraakt van zijn mentale weerbaarheid.

Tegelijkertijd constateer ik dat het hier bij Max Verstappen ernstig aan schort. Letterlijk iedere keer als het tegenzit krijgen we een theatrale voorstelling voorgeschoteld en loopt hij letterlijk als een speenvarken te gillen op de boordradio.
Ik mag hopen dat je zit te trollen.
Hamilton tijdens en na de race in Monaco gehoord?
Mentale weerbaarheid van Lewis _O-
Jarenlang roepen dat hij de strijd wil aangaan met de jongere garde, nu staat er eentje op in een bijna gelijkwaardige auto, en het gemekker begint.
  zaterdag 5 juni 2021 @ 20:24:11 #216
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_199759603
Hoe is de RBR precies gelijkwaardig aan de Mercedes als de RBR een Mercedes-powered tegenstander mét DRS niet eens voorbij komt? :')

En Max was vorig jaar geen kandidaat in de titelstrijd... dat mag best zo zijn maar het is tamelijk schrijnend voor de hele F1 omdat Max nou net de énige coureur van het hele veld is waar Mercedes al meerdere jaren rekening houdt. De rest doet helemaal niet mee.
En nu RBR wat dichter bij Mercedes zit is er maar 1 team waar de paniek flink is uitgebroken en ze met betraande oogjes bij de FIA staan te klagen _O-
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zaterdag 5 juni 2021 @ 23:08:39 #217
Why is all the rum gone?
pi_199762454
quote:

Zoals gewoonlijk ontgaat het je weer volledig waar we het hier over hebben.
Dat is weinig relevant als jij zelf fictieve situaties gaat verzinnen om je verhaal te beargumenteren.

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 15:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:

Wees je ervan bewust dat mijn zorgvuldig samengestelde posts niet gebaseerd zijn op de waan van de dag of 'de vorige GP' maar op mijn bevindingen tijdens 25 jaar naar Formule1 races koekeloeren.
Dan moet ik je helaas mededelen dat je beter de afgelopen 25 jaar naar marathonpunikken had kunnen kijken, want als ik alle zelf verzonnen onzin zie dat jij bij elkaar harkt in je reacties, dan heb je niet echt iets opgestoken van de F1 in die tijd.

[ Bericht 42% gewijzigd door Captain_Jack_Sparrow op 05-06-2021 23:28:24 ]
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_199763781
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 23:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Dat is weinig relevant als jij zelf fictieve situaties gaat verzinnen om je verhaal te beargumenteren.
[..]

Dan moet ik je helaas mededelen dat je beter de afgelopen 25 jaar naar marathonpunikken had kunnen kijken, want als ik alle zelf verzonnen onzin zie dat jij bij elkaar harkt in je reacties, dan heb je niet echt iets opgestoken van de F1 in die tijd.
Je post een verzameling loze kreten in een wanhopige poging indruk te kunnen maken op de overige leden van de Max Verstappen fanclub maar wat zeg je nou eigenlijk allemaal? Welke "fictieve situaties"? Wat heb ik "zelf verzonnen"? Ik heb meer dan genoeg concrete voorbeelden genoemd van het onvolwassen kleuterschool gedrag van Max. Monza, Mugello, Sakhir 2020. Maar wat dacht je bijvoorbeeld van vandaag? Gefrustreerde boordradio, gefrustreerd interview, schelden als een tokkie. En er is eigenlijk helemaal niks bijzonders gebeurd. Alle rijders zaten in hetzelfde schuitje met die rode vlaggen maar toch stroomde de emmer van Max alweer over. Hij heeft de mentale draagkracht van een kleuter. Moet je voorstellen als er dit seizoen echt iets fout gaat bij deze mental midget. Dan is het leed niet te overzien.

Je moet wel een gigantische oranje plaat voor je kop hebben als je de talloze opstandige driftbuien van meneer Verstappen allemaal niet meegekregen hebt. Het is te lachwekkend voor woorden dat ik überhaupt met voorbeelden moet komen. Ik zou zeggen, zoek een boordradio of interview op van een willekeurige race wanneer er ook maar iets niet naar wens ging. "Fictieve situaties", ja, slaap lekker.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lokale_Notabele op 06-06-2021 01:00:41 ]
  zondag 6 juni 2021 @ 00:58:37 #219
Why is all the rum gone?
pi_199763803
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 00:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:

Wat heb ik "zelf verzonnen"?
Dat Renault niet verder wilde met Ricciardo en dat Max zelf de grindbak in gereden is in Sakhir vorig jaar.
pi_199763880
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 00:58 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Dat Renault niet verder wilde met Ricciardo en dat Max zelf de grindbak in gereden is in Sakhir vorig jaar.
Jij bent echt de Donald Trump van dit forum. Blind voor alle feiten, volledig teruggetrokken in je eigen wereldje waarin je altijd gelijk hebt. Nou, tegen beter weten in heb ik de feiten maar weer eens voor je opgezocht. (Dat Renault niet met Ricciardo verder wilde is je eigen conclusie, ik heb dat nooit gezegd)

https://www.planetf1.com/news/renault-2021-drivers/

zondag 6 juni 2021 @ 01:42:13 #221
Why is all the rum gone?
pi_199764160
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 01:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:

Dat Renault niet met Ricciardo verder wilde is je eigen conclusie, ik heb dat nooit gezegd
Wat je hebt gezegd, is dat Ricciardo naar McLaren ging, omdat hij van Renault geen aanbod kreeg. Dat het niet een keuze was op basis van het beste pakket, maar pure noodzaak omdat hij anders geen stoeltje meer zou hebben. En dat is echt volledig uit je duim gezogen.
pi_199764794
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 01:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Wat je hebt gezegd, is dat Ricciardo naar McLaren ging, omdat hij van Renault geen aanbod kreeg. Dat het niet een keuze was op basis van het beste pakket, maar pure noodzaak omdat hij anders geen stoeltje meer zou hebben. En dat is echt volledig uit je duim gezogen.
In mei 2020 had Ricciardo inderdaad geen aanbieding van Renault op zak. Renault was op dat moment onvoldoende van hem overtuigd, op basis van zijn prestaties in 2019, om zijn torenhoge contact te verlengen. Op het moment dat hij bij McLaren tekende had hij dus geen enkele garantie op een 2021 Renault zitje. Maar hij had heus wel "een stoeltje" in de F1 gehad.

Over Max Verstappen wil ik nog dit zeggen en dan ben ik er wel klaar mee. Mijn punt is niet dat hij geen raceauto kan besturen of dat hij geen kampioen kan worden. Hij heeft de snelheid en ik zie hem best kampioen worden dit jaar. Daar gaat het helemaal niet om. Ik vind hem alleen een bloedirritant, puberaal, onvolwassen mannetje die niet met tegenslag om kan gaan en zijn emoties niet onder controle heeft. Dat is het enige wat ik zeg. Lewis is veel sterker op dat vlak, wat een voordeel is. Als je dat ontkent dan ben je in mijn ogen een fanboy met oranje oogkleppen op.

Maar ik begin zo langzamerhand de indruk te krijgen dat we het hier niet over eens gaan worden.
pi_199764798
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 00:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Je post een verzameling loze kreten in een wanhopige poging indruk te kunnen maken op de overige leden van de Max Verstappen fanclub maar wat zeg je nou eigenlijk allemaal? Welke "fictieve situaties"? Wat heb ik "zelf verzonnen"? Ik heb meer dan genoeg concrete voorbeelden genoemd van het onvolwassen kleuterschool gedrag van Max. Monza, Mugello, Sakhir 2020. Maar wat dacht je bijvoorbeeld van vandaag? Gefrustreerde boordradio, gefrustreerd interview, schelden als een tokkie. En er is eigenlijk helemaal niks bijzonders gebeurd. Alle rijders zaten in hetzelfde schuitje met die rode vlaggen maar toch stroomde de emmer van Max alweer over. Hij heeft de mentale draagkracht van een kleuter. Moet je voorstellen als er dit seizoen echt iets fout gaat bij deze mental midget. Dan is het leed niet te overzien.

Je moet wel een gigantische oranje plaat voor je kop hebben als je de talloze opstandige driftbuien van meneer Verstappen allemaal niet meegekregen hebt. Het is te lachwekkend voor woorden dat ik überhaupt met voorbeelden moet komen. Ik zou zeggen, zoek een boordradio of interview op van een willekeurige race wanneer er ook maar iets niet naar wens ging. "Fictieve situaties", ja, slaap lekker.
2e quali op rij word je laatste ronde gestopt door een rode vlag situatie. Terwijl je voor het eerst voor een titel mee kunt vechten. Vervolgens krijg je vol adrenaline een microfoon onder je neus. Tuurlijk is hij even gefrustreerd. Je overdrijft alleen. :)
  zondag 6 juni 2021 @ 08:34:56 #224
342627 tja77
pi_199764836
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 08:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ik vind hem alleen een bloedirritant, puberaal, onvolwassen mannetje die niet met tegenslag om kan gaan en zijn emoties niet onder controle heeft. Dat is het enige wat ik zeg. Lewis is veel sterker op dat vlak, wat een voordeel is. Als je dat ontkent dan ben je in mijn ogen een fanboy met oranje oogkleppen op.

Maar ik begin zo langzamerhand de indruk te krijgen dat we het hier niet over eens gaan worden.
Jij vindt hem bloedirritant, dat mag.
Hij uit zich wanneer iets kut is, big deal.
Lewis is sterker op dat vlak?
Nee Lewis uit zich anders, maar sterker op dat vlak? Dat is een aanname van jou die je niet kunt onderbouwen. Wanneer hebben Max z’n prestaties geleden onder z’n (in jouw optiek) onvolwassen gedrag? Hij vloekt en tiert, maar sport is emotie. Elke topsporter in elke sport doet dat.
Anderen die jouw mening niet delen wegzetten als fanboy met oranje oogkleppen? Gast hou ajb op. Je kent beide heren niet. Dus ga een ander die een andere mening heeft als jij niet wegzetten als een fanboy. Wat een tenenkrommende manier van een discussie voeren hou jij erop na. Je doet aannames die je niet kunt onderbouwen, en mensen die je mening niet delen zijn een fanboy.

Jammer dat dit gedrag hier wordt toegestaan.
  zondag 6 juni 2021 @ 09:10:38 #225
157922 fathank
pi_199764994
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 01:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Jij bent echt de Donald Trump van dit forum. Blind voor alle feiten, volledig teruggetrokken in je eigen wereldje waarin je altijd gelijk hebt. Nou, tegen beter weten in heb ik de feiten maar weer eens voor je opgezocht. (Dat Renault niet met Ricciardo verder wilde is je eigen conclusie, ik heb dat nooit gezegd)

https://www.planetf1.com/news/renault-2021-drivers/

Ja echt vet dom dat Verstappen z'n wagen tegen de vangrail parkeert welke idioot doet dat nou

Ik snap wel dat mensen met de ervaring van 25 jaar F1 kijken hier een mening over hebben
pi_199765138
quote:
14s.gif Op zondag 6 juni 2021 09:10 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja echt vet dom dat Verstappen z'n wagen tegen de vangrail parkeert welke idioot doet dat nou

Ik snap wel dat mensen met de ervaring van 25 jaar F1 kijken hier een mening over hebben
Jij vond het wel een geslaagde actie, begrijp ik uit je reactie? Als je het filmpje goed bekijkt dan zie je zijn auto versnellen op de Pirelli reclame waarna hij volledig verrast wordt door de aanwezigheid van een grindbak. In het 'Jos the Boss' tijdperk stond dit circuit nog niet op de kalender, anders was de locatie van deze specifieke grindbak ongetwijfeld bekend geweest binnen de familie Verstappen.

Maar deze fout en onnodige dnf vindt dus zijn oorsprong in het feit dat Max track walks overbodig vindt en liever FIFA speelt op zijn hotelkamer. Ook weer zo'n volwassen beslissing.
pi_199765182
Als iedereen een fanboy met oranje oogkleppen op is. Wat is dan de kwalificatie van lokale_notabele?
pi_199765196
HAM op de radio: retire the car

Supervolwassen gedrag van een kampioen :Y
pi_199765266
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 09:42 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Als iedereen een fanboy met oranje oogkleppen op is. Wat is dan de kwalificatie van lokale_notabele?
Je kunt mij zien als een soort Jean Todt die zich niet laat leiden door persoonlijke voorkeuren of de waan van de dag, maar die met de feiten in de hand volledig objectief oordeelt over wat er zich in de Formule 1 allemaal afspeelt.
pi_199765272
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 09:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Je kunt mij zien als een soort Jean Todt die zich niet laat leiden door persoonlijke voorkeuren of de waan van de dag, maar die met de feiten in de hand volledig objectief oordeelt over wat er zich in de Formule 1 allemaal afspeelt.
Ik zie je vooral als iemand die vol zit van aannames en ze presenteert als feiten.
  zondag 6 juni 2021 @ 10:05:14 #231
342627 tja77
pi_199765297
quote:

[..]

Ik zie jou vooral als iemand die ik niet serieus hoef te nemen. Je laat jezelf sturen door HOE iemand zich uit, en denkt daaruit van alles op te kunnen maken. Daarnaast maak je er een sport van om mensen die jouw (op los zand gefundeerde) mening niet delen, weg te zetten als fanboy.

Stuitend dat hier niet op gemod wordt.
  zondag 6 juni 2021 @ 10:05:39 #232
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_199765298
Het narcisme en de arrogantie druipt er weer vanaf hoor...
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_199765309
quote:

[..]

Je vind het alleen wel lastig om argumenten aan te horen, te discussiëren of überhaupt een standpunt te heroverwegen. Je hebt het zelfs nodig om af en toe met ad honinems te strooien of andere rare persoonlijke sneren toe te voegen.

Heel nare manier van communiceren. Maar gelukkig deel je alleen maar feiten, objectieve feiten. Er is nog zo'n user die dat doet...
pi_199765360
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 10:07 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Je vind het alleen wel lastig om argumenten aan te horen, te discussiëren of überhaupt een standpunt te heroverwegen. Je hebt het zelfs nodig om af en toe met ad honinems te strooien of andere rare persoonlijke sneren toe te voegen.

Heel nare manier van communiceren. Maar gelukkig deel je alleen maar feiten, objectieve feiten. Er is nog zo'n user die dat doet...
Dat is dus het probleem, ik ben vrijwel de enige gebruiker in deze discussie die met argumenten en bronnen komt. De overige deelnemers beperken zich tot schoolplein oneliners die kant nog wal raken.
  zondag 6 juni 2021 @ 10:17:43 #235
157922 fathank
pi_199765375
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 09:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Jij vond het wel een geslaagde actie, begrijp ik uit je reactie? Als je het filmpje goed bekijkt dan zie je zijn auto versnellen op de Pirelli reclame waarna hij volledig verrast wordt door de aanwezigheid van een grindbak. In het 'Jos the Boss' tijdperk stond dit circuit nog niet op de kalender, anders was de locatie van deze specifieke grindbak ongetwijfeld bekend geweest binnen de familie Verstappen.

Maar deze fout en onnodige dnf vindt dus zijn oorsprong in het feit dat Max track walks overbodig vindt en liever FIFA speelt op zijn hotelkamer. Ook weer zo'n volwassen beslissing.
Je hebt gelijk. Zelden zo'n feitelijke constatering gelezen hier.

Gelukkig hebben ze de stampvoetende Verstappen met z'n natte ogen eraf geknipt anders zou het wel heel genant worden voor de fanboys.
pi_199765400
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 10:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Dat is dus het probleem, ik ben vrijwel de enige gebruiker in deze discussie die met argumenten en bronnen komt. De overige deelnemers beperken zich tot schoolplein oneliners die kant nog wal raken.
Selectief voeg ik ook aan het rijtje toe.
pi_199765411
quote:
10s.gif Op zondag 6 juni 2021 10:17 schreef fathank het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Zelden zo'n feitelijke constatering gelezen hier.

Gelukkig hebben ze de stampvoetende Verstappen met z'n natte ogen eraf geknipt anders zou het wel heel genant worden voor de fanboys.
Geen stampvoeten deze keer, maar een WOEDENDE trap tegen de bandenstapel:
pi_199765438
Maar goed, luister. Als jullie fan zijn van dit mannetje dan wens ik jullie daar veel plezier mee. Weet wel dat ik niet met een oranje klomp op mijn hoofd en een RBR polo langs de Tarzanbocht sta in september.
  FOK!fotograaf zondag 6 juni 2021 @ 10:27:17 #239
842 Zorro
Z
pi_199765449
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 09:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
In het 'Jos the Boss' tijdperk stond dit circuit nog niet op de kalender, anders was de locatie van deze specifieke grindbak ongetwijfeld bekend geweest binnen de familie Verstappen.
En hiermee diskwalificeer je jezelf definitief en onomkeerbaar.

Verdomme reageer ik hier toch. Ik had me voorgenomen nooit meer in een F1 topic op FOK! te reageren. Deze discussie laat wel weer zien waarom. Wat een ellende hier.

Nou ik ben weer weg. En blijf weg.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_199765477
quote:
6s.gif Op zondag 6 juni 2021 10:27 schreef Zorro het volgende:

[..]

En hiermee diskwalificeer je jezelf definitief en onomkeerbaar.

Verdomme reageer ik hier toch. Ik had me voorgenomen nooit meer in een F1 topic op FOK! te reageren. Deze discussie laat wel weer zien waarom. Wat een ellende hier.

Nou ik ben weer weg. En blijf weg.
Gaat het?
  zondag 6 juni 2021 @ 10:34:05 #241
157922 fathank
pi_199765496
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 10:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Geen stampvoeten deze keer, maar een WOEDENDE trap tegen de bandenstapel:
Ziedende mental midget gespot inderdaad. Jezelf zo laten gaan tegen een bandenstapel getuigt van een enorm brevet van onvermogen. Alsof die bandenstapel er wat aan kan doen.
pi_199765521
Maar is nu volgende week Oostenrijk?
  zondag 6 juni 2021 @ 10:40:15 #243
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_199765543
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 10:37 schreef Kickinalfa het volgende:
Maar is nu volgende week Oostenrijk?
Eerst Frankrijk de 20ste nog.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 6 juni 2021 @ 10:44:55 #244
342627 tja77
pi_199765587
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 10:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maar goed, luister. Als jullie fan zijn van dit mannetje dan wens ik jullie daar veel plezier mee. Weet wel dat ik niet met een oranje klomp op mijn hoofd en een RBR polo langs de Tarzanbocht sta in september.
Mannetje....
Deze knaap heeft meer ballen dan dat jij ooit zult hebben. Je bent niks meer dan een onzekere en anonieme FOK!er die zich boven een ander wilt plaatsen door Verstappen neer beneden te halen.
Max is een groot coureur, meer dan jij ooit zult bereiken en dat zal je onzekere ego ongetwijfeld steken.
pi_199765672
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 10:44 schreef tja77 het volgende:

[..]

Mannetje....
Deze knaap heeft meer ballen dan dat jij ooit zult hebben. Je bent niks meer dan een onzekere en anonieme FOK!er die zich boven een ander wilt plaatsen door Verstappen neer beneden te halen.
Max is een groot coureur, meer dan jij ooit zult bereiken en dat zal je onzekere ego ongetwijfeld steken.
Als Max niet in het juiste nest geboren was dan stond hij nu verf te mixen in een bouwmarkt. Als persoon stelt hij geen reet voor. Verder staat het mij geheel vrij om mijn mening te ventileren op dit forum, daar heb ik jouw toestemming niet voor nodig.
  zondag 6 juni 2021 @ 10:56:23 #246
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_199765720

Gelukkig is er de optie 'voeg Lokale_Notabele toe aan je blokkeerlijst'. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_199765726
Belooft weer gezellig te worden vandaag.

Mensen nemen het allemaal wel een tikkeltje te serieus hier soms moet ik zeggen met die Max hype. Je kan niks goeds zeggen over Lewis of je wordt van 6 kanten bestookt.

Beide geweldige coureurs. :)
  zondag 6 juni 2021 @ 11:11:01 #248
342627 tja77
pi_199765933
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 10:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Als Max niet in het juiste nest geboren was dan stond hij nu verf te mixen in een bouwmarkt. Als persoon stelt hij geen reet voor. Verder staat het mij geheel vrij om mijn mening te ventileren op dit forum, daar heb ik jouw toestemming niet voor nodig.
Je komt een beetje zuur over, komt dat omdat je nu zelf in de bouwmarkt verf staat te mixen.
Als persoon stelt hij niks voor? Weer zo’n uitspraak die vanuit je onderbuik komt. Probeer het eens met feiten zou ik zeggen.
Je mag gerust je mening ventileren, maar jij bent bezig jouw mening te etaleren als feit. Niks is minder waar, want Max is juist erg volwassen als F1 coureur. Op je 17e een miljoenen contract tekenen, 100-en mensen die voor jou hun best doen een betrouwbare en snelle auto te bouwen. Filmpjes van een vloekende en tierende Verstappen zouden hem onvolwassen maken en een mental midget? Jij weet echt niet waar je het over hebt. Die knakker perst keer op keer het maximale uit z’n auto.
Z’n eerste race voor RedBull haalt al jouw geneuzel genadeloos onderuit. Op banden die op zijn, voormalig wereldkampioen Raikonen achter zich houden en de overwinning binnenslepen.
Mental midget mijn ass, dat is gewoon mentaal ijzersterk.
Als je dat niet inziet, zit je echt te trollen.
pi_199765976
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 10:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Als je denkt dat je alleen met talent en het juiste nest de top van de F1 haalt, heb je de afgelopen 25 jaar niet opgelet iig.
  zondag 6 juni 2021 @ 11:16:19 #250
342627 tja77
pi_199766013
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 10:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Belooft weer gezellig te worden vandaag.

Mensen nemen het allemaal wel een tikkeltje te serieus hier soms moet ik zeggen met die Max hype. Je kan niks goeds zeggen over Lewis of je wordt van 6 kanten bestookt.

Beide geweldige coureurs. :)
? Lewis is een groot kampioen hoor maar om Max weg te zetten als onvolwassen of mental midget, slaat gewoon nergens op hè.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')