Jij vond het wel een geslaagde actie, begrijp ik uit je reactie? Als je het filmpje goed bekijkt dan zie je zijn auto versnellen op de Pirelli reclame waarna hij volledig verrast wordt door de aanwezigheid van een grindbak. In het 'Jos the Boss' tijdperk stond dit circuit nog niet op de kalender, anders was de locatie van deze specifieke grindbak ongetwijfeld bekend geweest binnen de familie Verstappen.quote:Op zondag 6 juni 2021 09:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja echt vet dom dat Verstappen z'n wagen tegen de vangrail parkeert welke idioot doet dat nou
Ik snap wel dat mensen met de ervaring van 25 jaar F1 kijken hier een mening over hebben
Je kunt mij zien als een soort Jean Todt die zich niet laat leiden door persoonlijke voorkeuren of de waan van de dag, maar die met de feiten in de hand volledig objectief oordeelt over wat er zich in de Formule 1 allemaal afspeelt.quote:Op zondag 6 juni 2021 09:42 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Als iedereen een fanboy met oranje oogkleppen op is. Wat is dan de kwalificatie van lokale_notabele?
Ik zie je vooral als iemand die vol zit van aannames en ze presenteert als feiten.quote:Op zondag 6 juni 2021 09:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je kunt mij zien als een soort Jean Todt die zich niet laat leiden door persoonlijke voorkeuren of de waan van de dag, maar die met de feiten in de hand volledig objectief oordeelt over wat er zich in de Formule 1 allemaal afspeelt.
Ik zie jou vooral als iemand die ik niet serieus hoef te nemen. Je laat jezelf sturen door HOE iemand zich uit, en denkt daaruit van alles op te kunnen maken. Daarnaast maak je er een sport van om mensen die jouw (op los zand gefundeerde) mening niet delen, weg te zetten als fanboy.quote:Op zondag 6 juni 2021 09:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je kunt mij zien als een soort Jean Todt die zich niet laat leiden door persoonlijke voorkeuren of de waan van de dag, maar die met de feiten in de hand volledig objectief oordeelt over wat er zich in de Formule 1 allemaal afspeelt.
Je vind het alleen wel lastig om argumenten aan te horen, te discussiëren of überhaupt een standpunt te heroverwegen. Je hebt het zelfs nodig om af en toe met ad honinems te strooien of andere rare persoonlijke sneren toe te voegen.quote:Op zondag 6 juni 2021 09:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, ik ben vrijwel de enige gebruiker in deze discussie die met argumenten en bronnen komt. De overige deelnemers beperken zich tot schoolplein oneliners die kant nog wal raken.quote:Op zondag 6 juni 2021 10:07 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Je vind het alleen wel lastig om argumenten aan te horen, te discussiëren of überhaupt een standpunt te heroverwegen. Je hebt het zelfs nodig om af en toe met ad honinems te strooien of andere rare persoonlijke sneren toe te voegen.
Heel nare manier van communiceren. Maar gelukkig deel je alleen maar feiten, objectieve feiten. Er is nog zo'n user die dat doet...
Je hebt gelijk. Zelden zo'n feitelijke constatering gelezen hier.quote:Op zondag 6 juni 2021 09:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij vond het wel een geslaagde actie, begrijp ik uit je reactie? Als je het filmpje goed bekijkt dan zie je zijn auto versnellen op de Pirelli reclame waarna hij volledig verrast wordt door de aanwezigheid van een grindbak. In het 'Jos the Boss' tijdperk stond dit circuit nog niet op de kalender, anders was de locatie van deze specifieke grindbak ongetwijfeld bekend geweest binnen de familie Verstappen.
Maar deze fout en onnodige dnf vindt dus zijn oorsprong in het feit dat Max track walks overbodig vindt en liever FIFA speelt op zijn hotelkamer. Ook weer zo'n volwassen beslissing.
Selectief voeg ik ook aan het rijtje toe.quote:Op zondag 6 juni 2021 10:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, ik ben vrijwel de enige gebruiker in deze discussie die met argumenten en bronnen komt. De overige deelnemers beperken zich tot schoolplein oneliners die kant nog wal raken.
Geen stampvoeten deze keer, maar een WOEDENDE trap tegen de bandenstapel:quote:Op zondag 6 juni 2021 10:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Zelden zo'n feitelijke constatering gelezen hier.
Gelukkig hebben ze de stampvoetende Verstappen met z'n natte ogen eraf geknipt anders zou het wel heel genant worden voor de fanboys.
En hiermee diskwalificeer je jezelf definitief en onomkeerbaar.quote:Op zondag 6 juni 2021 09:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
In het 'Jos the Boss' tijdperk stond dit circuit nog niet op de kalender, anders was de locatie van deze specifieke grindbak ongetwijfeld bekend geweest binnen de familie Verstappen.
Gaat het?quote:Op zondag 6 juni 2021 10:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
En hiermee diskwalificeer je jezelf definitief en onomkeerbaar.
Verdomme reageer ik hier toch. Ik had me voorgenomen nooit meer in een F1 topic op FOK! te reageren. Deze discussie laat wel weer zien waarom. Wat een ellende hier.
Nou ik ben weer weg. En blijf weg.
Ziedende mental midget gespot inderdaad. Jezelf zo laten gaan tegen een bandenstapel getuigt van een enorm brevet van onvermogen. Alsof die bandenstapel er wat aan kan doen.quote:Op zondag 6 juni 2021 10:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Geen stampvoeten deze keer, maar een WOEDENDE trap tegen de bandenstapel:
Eerst Frankrijk de 20ste nog.quote:
Mannetje....quote:Op zondag 6 juni 2021 10:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maar goed, luister. Als jullie fan zijn van dit mannetje dan wens ik jullie daar veel plezier mee. Weet wel dat ik niet met een oranje klomp op mijn hoofd en een RBR polo langs de Tarzanbocht sta in september.
Als Max niet in het juiste nest geboren was dan stond hij nu verf te mixen in een bouwmarkt. Als persoon stelt hij geen reet voor. Verder staat het mij geheel vrij om mijn mening te ventileren op dit forum, daar heb ik jouw toestemming niet voor nodig.quote:Op zondag 6 juni 2021 10:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mannetje....
Deze knaap heeft meer ballen dan dat jij ooit zult hebben. Je bent niks meer dan een onzekere en anonieme FOK!er die zich boven een ander wilt plaatsen door Verstappen neer beneden te halen.
Max is een groot coureur, meer dan jij ooit zult bereiken en dat zal je onzekere ego ongetwijfeld steken.
Je komt een beetje zuur over, komt dat omdat je nu zelf in de bouwmarkt verf staat te mixen.quote:Op zondag 6 juni 2021 10:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als Max niet in het juiste nest geboren was dan stond hij nu verf te mixen in een bouwmarkt. Als persoon stelt hij geen reet voor. Verder staat het mij geheel vrij om mijn mening te ventileren op dit forum, daar heb ik jouw toestemming niet voor nodig.
Als je denkt dat je alleen met talent en het juiste nest de top van de F1 haalt, heb je de afgelopen 25 jaar niet opgelet iig.quote:Op zondag 6 juni 2021 10:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als Max niet in het juiste nest geboren was dan stond hij nu verf te mixen in een bouwmarkt. Als persoon stelt hij geen reet voor. Verder staat het mij geheel vrij om mijn mening te ventileren op dit forum, daar heb ik jouw toestemming niet voor nodig.
? Lewis is een groot kampioen hoor maar om Max weg te zetten als onvolwassen of mental midget, slaat gewoon nergens op hè.quote:Op zondag 6 juni 2021 10:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Belooft weer gezellig te worden vandaag.
Mensen nemen het allemaal wel een tikkeltje te serieus hier soms moet ik zeggen met die Max hype. Je kan niks goeds zeggen over Lewis of je wordt van 6 kanten bestookt.
Beide geweldige coureurs.
Klopt, heb ik ook nooit beweerd.quote:Op zondag 6 juni 2021 11:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
? Lewis is een groot kampioen hoor maar om Max weg te zetten als onvolwassen of mental midget, slaat gewoon nergens op hè.
Jij niet nee, andere user(s) die bestookt worden wel.quote:Op zondag 6 juni 2021 11:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt, heb ik ook nooit beweerd.
Je wilt feiten? Max Verstappen heeft geeneens een middelbare school diploma. Hij kan verdienstelijk een raceauto besturen en daar is alles wel mee gezegd. Hij stelt geen reet voor als persoon.quote:Op zondag 6 juni 2021 11:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je komt een beetje zuur over, komt dat omdat je nu zelf in de bouwmarkt verf staat te mixen.
Als persoon stelt hij niks voor? Weer zo’n uitspraak die vanuit je onderbuik komt. Probeer het eens met feiten zou ik zeggen.
Je mag gerust je mening ventileren, maar jij bent bezig jouw mening te etaleren als feit. Niks is minder waar, want Max is juist erg volwassen als F1 coureur. Op je 17e een miljoenen contract tekenen, 100-en mensen die voor jou hun best doen een betrouwbare en snelle auto te bouwen. Filmpjes van een vloekende en tierende Verstappen zouden hem onvolwassen maken en een mental midget? Jij weet echt niet waar je het over hebt. Die knakker perst keer op keer het maximale uit z’n auto.
Z’n eerste race voor RedBull haalt al jouw geneuzel genadeloos onderuit. Op banden die op zijn, voormalig wereldkampioen Raikonen achter zich houden en de overwinning binnenslepen.
Mental midget mijn ass, dat is gewoon mentaal ijzersterk.
Als je dat niet inziet, zit je echt te trollen.
Dus in jouw termen, hoef je als coureur niks over de techniek te weten van een auto. Ik denk dat Max zijn techniek kennis beter is dan wat je op een middelbare school leert. Tevens hoe belangrijk is een papiertje als het gaan over geen reet voorstellen als een persoon. Dit is waar jij nu jouw mening als een feit neer zet .quote:Op zondag 6 juni 2021 11:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je wilt feiten? Max Verstappen heeft geeneens een middelbare school diploma. Hij kan verdienstelijk een raceauto besturen en daar is alles wel mee gezegd. Hij stelt geen reet voor als persoon.
Jij bent degene die "vanuit zijn onderbuik" reageert, omdat je het niet kunt hendelen wanneer iemand suggereert dat je grote idool Max Verstappen niet perfect is. Hoe oud ben je, twaalf?
Gewaagde uitspraak want juist @Lokale_Notabele is nogal overtuigd van z'n feitenkennis en heeft daar bovenop nog eens de ervaring waar niemand tegenop schijnt te kunnen, een soort Jean Todt waar we heel blij moeten zijn in dit topic, zo leren we allemaal wat.quote:Op zondag 6 juni 2021 11:13 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Als je denkt dat je alleen met talent en het juiste nest de top van de F1 haalt, heb je de afgelopen 25 jaar niet opgelet iig.
Oh, maar Lewis is zeker een topcoureur.quote:Op zondag 6 juni 2021 10:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Belooft weer gezellig te worden vandaag.
Mensen nemen het allemaal wel een tikkeltje te serieus hier soms moet ik zeggen met die Max hype. Je kan niks goeds zeggen over Lewis of je wordt van 6 kanten bestookt.
Beide geweldige coureurs.
Inderdaad, er zijn hier nooit discussies over het niveau van Alonso geweestquote:Op zondag 6 juni 2021 11:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Bottas is van het 'niveautje' Alonso? Nou, dat lees je ook niet iedere dag. Aangezien het niet over Max Verstappen gaat zal niemand hier er een uitgesproken mening over hebben waarschijnlijk.
Ah, dus als iemand geen diploma heeft van ten minste middelbare school, stelt hij geen reet voor als persoon. Ik vind die gedachtegang op z’n zachtst gezegd enorm kortzichtig.quote:Op zondag 6 juni 2021 11:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je wilt feiten? Max Verstappen heeft geeneens een middelbare school diploma. Hij kan verdienstelijk een raceauto besturen en daar is alles wel mee gezegd. Hij stelt geen reet voor als persoon.
Jij bent degene die "vanuit zijn onderbuik" reageert, omdat je het niet kunt hendelen wanneer iemand suggereert dat je grote idool Max Verstappen niet perfect is. Hoe oud ben je, twaalf?
Lijkt me geen buitengewoon goed plan, maar jij bent de modquote:Op zondag 6 juni 2021 12:13 schreef Nattekat het volgende:
Laten we gewoon afspreken dat hier een speciaal topic voor komt en dat de discussie hier nu ten einde komt
Beter dan het enige centrale topic zo lang kapen voor een discussie waar de meesten geen zin in hebbenquote:Op zondag 6 juni 2021 12:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt me geen buitengewoon goed plan, maar jij bent de mod
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:01 schreef Nattekat het volgende:
Het stormfront dat Spa heeft gesloopt op weg naar een volgend slachtoffer.
Er zijn meer optiesquote:Op zondag 6 juni 2021 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beter dan het enige centrale topic zo lang kapen voor een discussie waar de meesten geen zin in hebben
Mijn mooie plaatje werd ook helemaal ondergesneeuwd
quote:Op zondag 6 juni 2021 12:28 schreef shiz het volgende:
Zo koud was het ook weer niet dat er sneeuw uit die wolken kwam denk ik...
[..]
Weet je zeker dat je geen fan bent van Hamilton? Ik herken wel dezelfde trekjes van hem in jou. Het gemekker en geklaag vooral.quote:Op zondag 6 juni 2021 12:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nou ja, als we de logica van gebruiker 'tja77' volgen dan kunnen we dit hele F1 subforum wel sluiten, want als je de coureurs niet persoonlijk kent dan kun je blijkbaar nergens over praten of oordelen. We hebben eigenlijk maar één topic nodig waarin de race resultaten gepost worden.
Niet voor mijquote:Op zondag 6 juni 2021 12:32 schreef shiz het volgende:
[..]
Zelfs vis is een optie.
Maar back on track dan maar.
quote:Op zondag 6 juni 2021 16:12 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Hamilton die zich verremt en T15 knuffelt en dan Perez, Vet, Gas podium
Maar nog steeds minder dan ze zouden moetenquote:
Dat RB uitloopt op Mercedes boeit me geen fuck. Wat mij betreft finished RB 10de in het kampioenschap. Als Max maar eerste wordt bij de WDCquote:Op zondag 6 juni 2021 17:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar nog steeds minder dan ze zouden moeten
Nouja. Maar nog steeds minder dan Verstappen zou moeten.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:18 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat RB uitloopt op Mercedes boeit me geen fuck. Wat mij betreft finished RB 10de in het kampioenschap. Als Max maar eerste wordt bij de WDC
dat is een combinatie die bijna onmogelijk isquote:Op maandag 7 juni 2021 11:18 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat RB uitloopt op Mercedes boeit me geen fuck. Wat mij betreft finished RB 10de in het kampioenschap. Als Max maar eerste wordt bij de WDC
Niet bijna, helemaal. En nee, ik hoef het niet eens uit te rekenen.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is een combinatie die bijna onmogelijk is
quote:Op maandag 7 juni 2021 11:23 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Niet bijna, helemaal. En nee, ik hoef het niet eens uit te rekenen.
Gold bijna voor 2007. Maar idd erg onwaarschijnlijk, maar het was meer om aan te geven dat ik er weinig voldoening uit haal en dat het me meer om de stand van Max te doen is.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is een combinatie die bijna onmogelijk is
ik begrijp je wel, dat het Verstappen is vind ik leuk maar ieder ander die Mercedes en Hamilton van die troon stoot juich ik toe, niets tegen ze want ze doen hun werk gewoon goed maar die dominantie sinds de hybrids vind ik wel jammerquote:Op maandag 7 juni 2021 11:27 schreef opreis het volgende:
[..]
Gold bijna voor 2007. Maar idd erg onwaarschijnlijk, maar het was meer om aan te geven dat ik er weinig voldoening uit haal en dat het me meer om de stand van Max te doen is.
Mij ook, constructeurs titel boeit alleen de constructeurs zelf.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:27 schreef opreis het volgende:
[..]
Gold bijna voor 2007. Maar idd erg onwaarschijnlijk, maar het was meer om aan te geven dat ik er weinig voldoening uit haal en dat het me meer om de stand van Max te doen is.
als festivals volle bak mogen dan zie ik niet waarom Zandvoort niet zou kunnen. In het ergste geval met testen voor toegangquote:Op maandag 7 juni 2021 22:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/formule(...)it-van-spa~ad126820/
75000 fans op spa eind augustus, dus grote kans dat Zandvoort volle bak wordt
is die app dan nog niet klaar?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als festivals volle bak mogen dan zie ik niet waarom Zandvoort niet zou kunnen. In het ergste geval met testen voor toegang
En wie en wanneer was dan die ene met een Ferrari motor..? Iemand die het weet, zonder te zoeken?quote:- De pole van Leclerc betekende dat het recordaantal pole-positions van Ferrari is verbeterd tot 230 stuks. Met 231 poles is Ferrari ook de motorleverancier met de meeste poles.
Wat denk je zelf?quote:
Vettel Monza 2007quote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:09 schreef Ferry_76 het volgende:
Leuk lijstje met records, waaronder deze:
[..]
En wie en wanneer was dan die ene met een Ferrari motor..? Iemand die het weet, zonder te zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |