quote:Op zondag 6 juni 2021 16:12 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Hamilton die zich verremt en T15 knuffelt en dan Perez, Vet, Gas podium
Maar nog steeds minder dan ze zouden moetenquote:
Dat RB uitloopt op Mercedes boeit me geen fuck. Wat mij betreft finished RB 10de in het kampioenschap. Als Max maar eerste wordt bij de WDCquote:Op zondag 6 juni 2021 17:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar nog steeds minder dan ze zouden moeten
Nouja. Maar nog steeds minder dan Verstappen zou moeten.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:18 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat RB uitloopt op Mercedes boeit me geen fuck. Wat mij betreft finished RB 10de in het kampioenschap. Als Max maar eerste wordt bij de WDC
dat is een combinatie die bijna onmogelijk isquote:Op maandag 7 juni 2021 11:18 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat RB uitloopt op Mercedes boeit me geen fuck. Wat mij betreft finished RB 10de in het kampioenschap. Als Max maar eerste wordt bij de WDC
Niet bijna, helemaal. En nee, ik hoef het niet eens uit te rekenen.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is een combinatie die bijna onmogelijk is
quote:Op maandag 7 juni 2021 11:23 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Niet bijna, helemaal. En nee, ik hoef het niet eens uit te rekenen.
Gold bijna voor 2007. Maar idd erg onwaarschijnlijk, maar het was meer om aan te geven dat ik er weinig voldoening uit haal en dat het me meer om de stand van Max te doen is.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is een combinatie die bijna onmogelijk is
ik begrijp je wel, dat het Verstappen is vind ik leuk maar ieder ander die Mercedes en Hamilton van die troon stoot juich ik toe, niets tegen ze want ze doen hun werk gewoon goed maar die dominantie sinds de hybrids vind ik wel jammerquote:Op maandag 7 juni 2021 11:27 schreef opreis het volgende:
[..]
Gold bijna voor 2007. Maar idd erg onwaarschijnlijk, maar het was meer om aan te geven dat ik er weinig voldoening uit haal en dat het me meer om de stand van Max te doen is.
Mij ook, constructeurs titel boeit alleen de constructeurs zelf.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:27 schreef opreis het volgende:
[..]
Gold bijna voor 2007. Maar idd erg onwaarschijnlijk, maar het was meer om aan te geven dat ik er weinig voldoening uit haal en dat het me meer om de stand van Max te doen is.
als festivals volle bak mogen dan zie ik niet waarom Zandvoort niet zou kunnen. In het ergste geval met testen voor toegangquote:Op maandag 7 juni 2021 22:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/formule(...)it-van-spa~ad126820/
75000 fans op spa eind augustus, dus grote kans dat Zandvoort volle bak wordt
is die app dan nog niet klaar?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als festivals volle bak mogen dan zie ik niet waarom Zandvoort niet zou kunnen. In het ergste geval met testen voor toegang
En wie en wanneer was dan die ene met een Ferrari motor..? Iemand die het weet, zonder te zoeken?quote:- De pole van Leclerc betekende dat het recordaantal pole-positions van Ferrari is verbeterd tot 230 stuks. Met 231 poles is Ferrari ook de motorleverancier met de meeste poles.
Wat denk je zelf?quote:
Vettel Monza 2007quote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:09 schreef Ferry_76 het volgende:
Leuk lijstje met records, waaronder deze:
[..]
En wie en wanneer was dan die ene met een Ferrari motor..? Iemand die het weet, zonder te zoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |