abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199766062
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 11:16 schreef tja77 het volgende:

[..]

? Lewis is een groot kampioen hoor maar om Max weg te zetten als onvolwassen of mental midget, slaat gewoon nergens op hè.
Klopt, heb ik ook nooit beweerd.
  zondag 6 juni 2021 @ 11:24:05 #252
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199766095
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 11:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Klopt, heb ik ook nooit beweerd.
Jij niet nee, andere user(s) die bestookt worden wel.
pi_199766099
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 11:11 schreef tja77 het volgende:

[..]

Je komt een beetje zuur over, komt dat omdat je nu zelf in de bouwmarkt verf staat te mixen.
Als persoon stelt hij niks voor? Weer zo’n uitspraak die vanuit je onderbuik komt. Probeer het eens met feiten zou ik zeggen.
Je mag gerust je mening ventileren, maar jij bent bezig jouw mening te etaleren als feit. Niks is minder waar, want Max is juist erg volwassen als F1 coureur. Op je 17e een miljoenen contract tekenen, 100-en mensen die voor jou hun best doen een betrouwbare en snelle auto te bouwen. Filmpjes van een vloekende en tierende Verstappen zouden hem onvolwassen maken en een mental midget? Jij weet echt niet waar je het over hebt. Die knakker perst keer op keer het maximale uit z’n auto.
Z’n eerste race voor RedBull haalt al jouw geneuzel genadeloos onderuit. Op banden die op zijn, voormalig wereldkampioen Raikonen achter zich houden en de overwinning binnenslepen.
Mental midget mijn ass, dat is gewoon mentaal ijzersterk.
Als je dat niet inziet, zit je echt te trollen.
Je wilt feiten? Max Verstappen heeft geeneens een middelbare school diploma. Hij kan verdienstelijk een raceauto besturen en daar is alles wel mee gezegd. Hij stelt geen reet voor als persoon.

Jij bent degene die "vanuit zijn onderbuik" reageert, omdat je het niet kunt hendelen wanneer iemand suggereert dat je grote idool Max Verstappen niet perfect is. Hoe oud ben je, twaalf?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  zondag 6 juni 2021 @ 11:28:29 #254
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_199766143
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 11:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Je wilt feiten? Max Verstappen heeft geeneens een middelbare school diploma. Hij kan verdienstelijk een raceauto besturen en daar is alles wel mee gezegd. Hij stelt geen reet voor als persoon.

Jij bent degene die "vanuit zijn onderbuik" reageert, omdat je het niet kunt hendelen wanneer iemand suggereert dat je grote idool Max Verstappen niet perfect is. Hoe oud ben je, twaalf?
Dus in jouw termen, hoef je als coureur niks over de techniek te weten van een auto. Ik denk dat Max zijn techniek kennis beter is dan wat je op een middelbare school leert. Tevens hoe belangrijk is een papiertje als het gaan over geen reet voorstellen als een persoon. Dit is waar jij nu jouw mening als een feit neer zet .

.

Ik zie nu dat jouw signature eigenlijk op jezelf slaat.

[ Bericht 3% gewijzigd door HerrFritz op 06-06-2021 11:30:26 (Additie) ]
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
  zondag 6 juni 2021 @ 11:28:53 #255
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199766148
quote:
14s.gif Op zondag 6 juni 2021 11:13 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Als je denkt dat je alleen met talent en het juiste nest de top van de F1 haalt, heb je de afgelopen 25 jaar niet opgelet iig.
Gewaagde uitspraak want juist @Lokale_Notabele is nogal overtuigd van z'n feitenkennis en heeft daar bovenop nog eens de ervaring waar niemand tegenop schijnt te kunnen, een soort Jean Todt waar we heel blij moeten zijn in dit topic, zo leren we allemaal wat.
pi_199766195
hier zit een galbak te trollen vermoed ik.
Max Verstappen is absoluut een talent. Als je echt aan het stoken bent dan zou je kunnen zeggen dat hij alleen water kan koken. Hij kookt nooit zelf, besteld altijd. Als hij een eitje gekookt heeft dan vind hij dat knap van zichzelf.
maar Max kan echt wel meer dan alleen goed sturen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_199766216
om 12:10 begint de build up livestream
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 6 juni 2021 @ 11:39:53 #258
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_199766257
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 10:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Belooft weer gezellig te worden vandaag.

Mensen nemen het allemaal wel een tikkeltje te serieus hier soms moet ik zeggen met die Max hype. Je kan niks goeds zeggen over Lewis of je wordt van 6 kanten bestookt.

Beide geweldige coureurs. :)
Oh, maar Lewis is zeker een topcoureur. :Y Is 'ie meer getalenteerd dan Max, George, Charles & Lando? Ik vind van niet. Hij heeft gewoon superveel mazzel gehad en vanwege 'at the right place at the right time' bij Mercedes een bijzondere reeks van kampioenschappen binnengeharkt. Maar... imho ligt dat eerder aan de dominante Mercedes dan aan hem. Maar goed, je moet het altijd nog wel maar ff flikken. Daarom zijn Rosberg en Bottas geen topcoureurs en eerder niveautje Alonso/Räikkönen. In het juiste materiaal kunnen die ook wel voor het podium gaan en zelfs een race winnen... maar wat zij niet kunnen is hun materiaal en teammaat (dermate significant) ontstijgen. Lewis hoeft zijn materiaal niet te ontstijgen, want hij heeft al de beste auto en dat heeft hem zo succesvol gemaakt. Hij hoeft alleen de minste foutjes te maken en een van de beste te zijn. Maar een van de beste betekent niet per se de beste/GOAT.

Los daarvan gun ik het hem alleen niet, want zijn hele karakter staat me niet aan, hij is een beetje een diva en altijd weer dezelfde riedeltjes met 'we were struggling all weekend', 'such a difficult race' en klagen 'my tyres are dead'... hij wil natuurlijk liever dat men denkt 'oh! Nou! Zo zeg! Voor iemand die zou aan het strijden was met z'n moeilijke auto in die moeilijke race, heeft die dat toch mooi gedaan' en laten we eerlijk zijn, meestal doet 'ie gewoon wat 'ie altijd doet en doet 'ie het met twee vingers in z'n neus en is het voor hem een koud kunstje met een auto die als een bullettrain op rails rijdt. De Mercedes is gewoon de beste auto in het veld de laatste jaren. Als het podium in het gevaar kwam lag dat eerder aan de driver of team/strategie.

'Roses are red
Violets are blue
Bono, my tyres are dead
Another Mercedes 1-2'

Ik bedoel, 't is zelfs een meme en de laatste jaren waren dan ook niet echt spannend qua strijd voor de titel. En ik ben bang dat dit jaar niet anders zal lopen. RBR wil al jarenlang Max de auto geven die kampioenschappen kan winnen. Elk jaar dezelfde belofte, elk jaar desillusie, de auto is niet op het niveau van de Mercedes. Renault ditchen voor Honda vond ik een briljante move die ook goed uit lijkt te pakken. In het begin natuurlijk een beetje kinderziektes en moest Honda de motor nog evolueren als het ware. Nu lijkt de boel aardig op niveau, maar is het dan weer jammer dat er van bovenaf besloten is om uit de F1 te stappen. Wat wel RBR de unieke mogelijkheid gaf nu de motor in eigen beheer te nemen en misschien nu eindelijk richting die kampioenschapwinnende auto kan gaan die al jarenlang is beloofd. Want daar gaat het uiteindelijk om. Mercedes is niet zozeer dominant geweest vanwege Bottas & Hamilton, maar ze hadden nu eenmaal een kampioenschapwinnende auto. Dat gepaard met een topcoureur geeft een logische kampioen.

Maar als je het mij vraagt... je zet een George, Charles, Lando of Max in een kampioenschapwinnende auto naast Lewis, geeft ze tijd om aan de auto te winnen... en ze verslaan onze Mercedes veteraan. Lewis een topcoureur? Sure, beter dan de meeste in het veld en hij maakt nauwelijks fouten dus je mag hem rustig een veer in z'n reet steken, no problemo. Maar zo geweldig vind ik hem zelf nu ook weer niet. Ik vind het mooier om te zien wanneer iemand als George Russell telkens Q2 haalt. Of dat Max elk seizoen zijn materiaal ontstijgt, het Mercedes lastig maakt en z'n teammaat de moeder rijdt. Dat heeft niks met een oranje bril te maken... dat is nu passie voor een sport waar de sporter het verschil maakt. Helaas is dit een sport waar je het voornamelijk ook van je materiaal moet hebben. Swap Lewis met George en Lewis bungelt achteraan en George wint races. Met talent alleen koop je helaas niks. Maar jongens als Max hebben dat nu eenmaal in overvloed.

Je kunt Max misschien niet mogen omdat hij misschien als jonge tiener en wilde stier al vroeg in de RedBull kwam, koppig en ongeduldig was en fouten maakte. Maar dat is het juist, hij was jong en hongerig. Ik vind Max dezer dagen een stuk volwassener en gerijpt en niks mis mee. Hij is nog altijd hongerig en unapologetic recht voor z'n raap, maar goed, da's toch mooi al die jongens in de F1 met een beetje pit en karakter? Wat je niet ontgaan kan zijn is 'geen woorden, maar daden'... en hij staat er goed voor op dit moment... dat zou je toch wat moeten zeggen...

Lewis VS Max. Inderdaad, beide geweldige coureurs. ^O^ Alleen gun ik het Max dan meer en mag ik Lewis nu eenmaal voor geen meter. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_199766292
Bottas is van het 'niveautje' Alonso? Nou, dat lees je ook niet iedere dag. Aangezien het niet over Max Verstappen gaat zal niemand hier er een uitgesproken mening over hebben waarschijnlijk.
  zondag 6 juni 2021 @ 11:46:58 #260
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_199766307
Ja, misschien een tikkeltje oneerlijk tegenover Alonso. :P Maar dat is omdat we Alonso al overal hebben gezien en Bottas eigenlijk stationair draait dat je er niet veel meer over kan zeggen. Als momentsopname ook hè. Niet het potentieel dat er ooit in zat. Ik bedoel Conor McGregor kwam ook terug en kreeg billenkoek.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_199766432
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 11:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Bottas is van het 'niveautje' Alonso? Nou, dat lees je ook niet iedere dag. Aangezien het niet over Max Verstappen gaat zal niemand hier er een uitgesproken mening over hebben waarschijnlijk.
Inderdaad, er zijn hier nooit discussies over het niveau van Alonso geweest
  zondag 6 juni 2021 @ 12:10:41 #262
342627 tja77
pi_199766488
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 11:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ah, dus als iemand geen diploma heeft van ten minste middelbare school, stelt hij geen reet voor als persoon. Ik vind die gedachtegang op z’n zachtst gezegd enorm kortzichtig.
Wie zegt dat Max mijn grote idool is?
Wie zegt dat ik dat niet kan hendelen?

Hou je bij de feiten ajb, en stop met deze aannames, je zet jezelf meer en meer voor schut. Je kent Lewis niet, je kent Max niet, en je kent mij al helemaal niet. Toch moet je al deze personen kwalificeren, en denk je alle wijsheid in pacht te hebben.

Stop hier gewoon mee.
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 juni 2021 @ 12:13:32 #263
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199766506
Laten we gewoon afspreken dat hier een speciaal topic voor komt en dat de discussie hier nu ten einde komt 14.gif
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_199766533
Nou ja, als we de logica van gebruiker 'tja77' volgen dan kunnen we dit hele F1 subforum wel sluiten, want als je de coureurs niet persoonlijk kent dan kun je blijkbaar nergens over praten of oordelen. We hebben eigenlijk maar één topic nodig waarin de race resultaten gepost worden.
  zondag 6 juni 2021 @ 12:20:52 #265
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_199766554
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 12:13 schreef Nattekat het volgende:
Laten we gewoon afspreken dat hier een speciaal topic voor komt en dat de discussie hier nu ten einde komt 14.gif
Lijkt me geen buitengewoon goed plan, maar jij bent de mod :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 juni 2021 @ 12:26:05 #266
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199766595
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 12:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Lijkt me geen buitengewoon goed plan, maar jij bent de mod :)
Beter dan het enige centrale topic zo lang kapen voor een discussie waar de meesten geen zin in hebben :)

Mijn mooie plaatje werd ook helemaal ondergesneeuwd ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 6 juni 2021 @ 12:28:50 #267
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_199766618
Zo koud was het ook weer niet dat er sneeuw uit die wolken kwam denk ik...
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 22:01 schreef Nattekat het volgende:

Het stormfront dat Spa heeft gesloopt op weg naar een volgend slachtoffer.
  zondag 6 juni 2021 @ 12:28:51 #268
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_199766620
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 12:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Beter dan het enige centrale topic zo lang kapen voor een discussie waar de meesten geen zin in hebben :)

Mijn mooie plaatje werd ook helemaal ondergesneeuwd ;(
Er zijn meer opties :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 juni 2021 @ 12:29:56 #269
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199766628
quote:
10s.gif Op zondag 6 juni 2021 12:28 schreef shiz het volgende:
Zo koud was het ook weer niet dat er sneeuw uit die wolken kwam denk ik...
[..]

:D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 juni 2021 @ 12:30:36 #270
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199766636
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 12:28 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Iedereen verbannen is ook weer wat.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 6 juni 2021 @ 12:31:45 #271
342627 tja77
pi_199766647
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 12:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nou ja, als we de logica van gebruiker 'tja77' volgen dan kunnen we dit hele F1 subforum wel sluiten, want als je de coureurs niet persoonlijk kent dan kun je blijkbaar nergens over praten of oordelen. We hebben eigenlijk maar één topic nodig waarin de race resultaten gepost worden.
Weet je zeker dat je geen fan bent van Hamilton? Ik herken wel dezelfde trekjes van hem in jou. Het gemekker en geklaag vooral.
Wederom probeer je iemand in een hokje te plaatsen en trek je een oordeel over iemand die je niet kent.
Ik heb nergens gezegd dat je niet mag oordelen of over praten. Ik stel alleen dat het voor jou (en eenieder hier) onmogelijk is om te stellen hoe iemand psychisch in elkaar steekt. Daarnaast etaleer jij je mening alsof het feiten zijn. Termen als onvolwassen en mental midget zijn je niet vreemd.
En dan durven stellen dat ik 12 ben :')

_O-
  zondag 6 juni 2021 @ 12:32:15 #272
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_199766648
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 12:28 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zelfs vis is een optie. :D

Maar back on track dan maar. :+
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 juni 2021 @ 12:33:28 #273
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199766653
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 12:31 schreef tja77 het volgende:

[..]

Nee, ssst, foei }:|
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 6 juni 2021 @ 12:36:05 #274
280416 Whiskers2009