Nee, jij hebt er gewoon een sport van gemaakt om het met mij oneens te zijn. Als ik zou zeggen dat Mazepin slecht is dan kom jij ongetwijfeld weer met een verhaal dat dat een voorbarige conclusie is. Begint een beetje vermoeiend te worden.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat Nico het mentaal niet meer aankon om dat soort psychologische spelletjes te spelen zegt niets over de mentaliteit van Lewis.
Nico had als mindere coureur dat soort spelletjes nodig om te kunnen winnen. En dat lukte, dus lijkt me dat eerder het tegenovergestelde te zeggen, namelijk dat Lewis dat jaar verloor doordat hij niet zo goed tegen die mentale spelletjes van Nico kon.
Helemaal gelijk maat iedereen is gek.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee, jij hebt er gewoon een sport van gemaakt om het met mij oneens te zijn. Als ik zou zeggen dat Mazepin slecht is dan kom jij ongetwijfeld weer met een verhaal dat dat een voorbarige conclusie is. Begint een beetje vermoeiend te worden.
Oke, nou, dit is in ieder geval een post waar argumenten uit te destilleren zijn. Maar hoezo zou ik "onterecht de conclusie trekken dat Lewis mentaal sterker is dan Nico n.a.v. het vertrek van Nico"? Het mentale aspect is letterlijk de reden die hij aangevoerd heeft voor zijn vertrek. Als Rosberg een Bottas als teamgenoot had gehad dan was hij natuurlijk nooit gestopt. De mentale spelletjes van Lewis hebben ervoor gezorgd dat Nico er geen trek meer in had om tientallen miljoenen per jaar te verdienen met het besturen van raceauto's over de hele aardbol. Dat zegt toch wel iets, of niet?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Alsof er valt te discusseren met iemand die met dit soort onzin komt. Jij hebt zo te zien ook geen argumenten weer, want mijn kleurtje heeft weinig te maken met deze discussie.
Dat persoon A mentaal nog zwakker is wil niet zeggen dat persoon B niet zwak is. Alsj e sowieso al mentale spelletjes nodig hebt om van Rosberg te winnen .....
Lewis kan mentaal sterker zijn dan Rosberg en die conclusie zou je, in mijn ogen onterecht, kunnen trekken n.a.v. het vertrek van Rosberg. Dat maakt Lewis echter niet meteen mentaal heel sterk. Lewis is mentaal echt een kleuter. Gaat allemaal prima, totdat het tegenzit en hij zijn zin niet krijgt, dan is opeens iedereen tegen hem en krijgt hij een meltdown. Hij maakt de ene na andere fout dit seizoen, rijdt in Monaco super slecht, boort zijn team de grond in, terwijl hij zelf fout zat etc.
Ik kan het ook niet helpen dat ik het vaak met je oneens ben.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee, jij hebt er gewoon een sport van gemaakt om het met mij oneens te zijn. Als ik zou zeggen dat Mazepin slecht is dan kom jij ongetwijfeld weer met een verhaal dat dat een voorbarige conclusie is. Begint een beetje vermoeiend te worden.
Het enige, maar dan ook het enige, wat dit zegt is dat Rosberg geen zin had in jarenlang mentale spelletjes spelen met Lewis. Lewis heeft schijnbaar dat soort mentale spelletjes nodig als er iemand naast hem rijdt die wat weerstand kan bieden. Als je echt beter bent dan rij je gewoon je rondjes en ga je geen spelletjes spelen. Dat Lewis en Toto nu spelletjes gaan spelen is juist een teken dat ze denken dat ze niet goed genoeg meer zijn. Mercedes is nog steeds de beste auto, maar Lewis laat steken vallen en Bottas heb je net niet genoeg aan nu RB een stapje dichterbij is gekomen. Als Perez en Ferrari zich er ook nog mee gaan bemoeien wordt het helemaal een feest.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Oke, nou, dit is in ieder geval een post waar argumenten uit te destilleren zijn. Maar hoezo zou ik "onterecht de conclusie trekken dat Lewis mentaal sterker is dan Nico n.a.v. het vertrek van Nico"? Het mentale aspect is letterlijk de reden die hij aangevoerd heeft voor zijn vertrek. Als Rosberg een Bottas als teamgenoot had gehad dan was hij natuurlijk nooit gestopt. De mentale spelletjes van Lewis hebben ervoor gezorgd dat Nico er geen trek meer in had om tientallen miljoenen per jaar te verdienen met het besturen van raceauto's over de hele aardbol. Dat zegt toch wel iets, of niet?
Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik hier inhoudelijk op moet reageren.quote:Maar even terug naar Max. Als we de oranje bril even afzetten, hij is mentaal toch absoluut niet sterk? Hij is soms bijna in tranen lijkt het. Waarna hij nog net hakkelend uit kan brengen dat hij nergens wakker van ligt.
Nee, Max laat niet "zijn kopje hangen als het tegenzit" maar die 'never give up' oneliner waar atleten die tientallen miljoenen per jaar verdienen steeds mee komen slaat imo sowieso nergens op. Hoe zou het er berhaupt uitzien als je wel opgeeft? Als je wel je kop laat hangen? Kom je dan vanaf P4 naar binnen omdat je het allemaal niet meer ziet zitten?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het enige, maar dan ook het enige, wat dit zegt is dat Rosberg geen zin had in jarenlang mentale spelletjes spelen met Lewis. Lewis heeft schijnbaar dat soort mentale spelletjes nodig als er iemand naast hem rijdt die wat weerstand kan bieden.
[..]
Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik hier inhoudelijk op moet reageren.
Ik heb absoluut geen oranje bril, want ben nooit fan geweest van iemand omdat hij/zij uit Nederland kwam. Ik vind Max gewoon een geweldige coureur en na M.Schumacher de enige coureur die mij weer genoeg kan boeien om ieder raceweekend de TV aan te zetten. Al zou hij uit Zimbabwe komen. Dat jij, en met jou vele andere, steeds "zet je oranje bril eens af" als argument aanvoeren is een teken dat er geen inhoudelijke argumenten zijn.
Waar heeft Max met "bijna tranen in de ogen" een interview gegeven dan? Ja, hij is soms gefrustreerd en ja dat weet en durft hij dan ook gewoon te uiten. Ik heb tien keer liever dat dan nogmaals een lulkoek verhaal van Lewis die dan eerst even de drie fans op de tribunes gaat bedanken en dan tussen neus en lippen iets roept over dat iedereen hem en Mercedes wil stoppen.
Dat Max mentaal sterk is zie je vooral omdat hij alles wat Lewis en Toto roept gewoon weet te negeren. Alle vragen die die richting om gaan krijgen een standaard antwoord (of geen antwoord eigenlijk).
Ik denk dat jij, bewust of onbewust, dingen doorelkaar haalt. Frustratie na iets wat mis gaat is niet hetzelfde als mentaal zwak zijn. Max laat vaak frustratie zien, maar Max laat niet zijn kopje hangen als het even tegenzit.
Als Mercedes niet een tandje of twee beter gaat worden zal je steeds meer gezeik en fouten van Lewis gaan zien en dan stopt hij aan het einde van dit jaar waarschijnlijk ook gewoon. Lewis is alleen "mentaal sterk" als hij een auto heeft waarmee hij 0.5s sneller is dan de rest terwijl hij zelf op 90% rijdt.
Je bedoelt zoals bij Lewis tijdens de GP van Duitsland in 2019 waar hij wilde stoppen toen ie buiten de punten viel na z'n spin? En dat het team hem toen vertelde om gewoon door te rijden (en hij daardoor nog een puntje haalde vanwege een diskwalificatie van de Alfa Romeo's?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee, Max laat niet "zijn kopje hangen als het tegenzit" maar die 'never give up' oneliner waar atleten die tientallen miljoenen per jaar verdienen steeds mee komen slaat imo sowieso nergens op. Hoe zou het er berhaupt uitzien als je wel opgeeft? Als je wel je kop laat hangen? Kom je dan vanaf P4 naar binnen omdat je het allemaal niet meer ziet zitten?
Wat dacht je van Austria 2019 waar hij vanaf de front row een slechte start had naar P7~P8 en uiteindelijk nog de race weet te winnen. Of Hungarije waar hij een flater heeft bij de formatie lap en uiteindelijk de knop omzet een op een natte baan nog steeds P2 binnen haalt.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee, Max laat niet "zijn kopje hangen als het tegenzit" maar die 'never give up' oneliner waar atleten die tientallen miljoenen per jaar verdienen steeds mee komen slaat imo sowieso nergens op.
Ongeveer zo. Maar er zijn meer voorbeelden te vinden.quote:Hoe zou het er berhaupt uitzien als je wel opgeeft? Als je wel je kop laat hangen? Kom je dan vanaf P4 naar binnen omdat je het allemaal niet meer ziet zitten?
Max is in mijn ogen altijd hetzelfde/zichzelf. Een flap uit, maar het beinvloed zijn prestaties niet en hij laat ook niet echt zijn kop hangen. Enige periode wanneer ik dat echt gezien heb was tijdens TR.quote:In mijn optiek is Lewis minder emotioneel dan Max. Iets koeler, hij heeft zichzelf beter onder controle. En hij is dus goed in psychologische spelletjes. Dat is ook logisch want hij is ook een stuk ouder dan Max, meer ervaren en gaat voor zijn achtste wereldtitel i.p.v. zijn eerste. Ik ben nu mentaal ook een stuk sterker dan toen ik begin 20 was. Dat is normaal, je ontwikkelt jezelf als mens. Maar dat is dus wel een voordeel voor Lewis. Of het mentale aspect uiteindelijk het verschil gaat maken in het kampioenschap dat weet ik natuurlijk ook niet.
Maar goed, we zijn het oneens. Dat is ook geen ramp verder. Dat maak ik wel vaker mee in dit specifieke subforum.
Dat was lachwekkend inderdaad. Ik ben ook absoluut geen fan van de man, laat dat duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:24 schreef gbm het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals bij Lewis tijdens de GP van Duitsland in 2019 waar hij wilde stoppen toen ie buiten de punten viel na z'n spin? En dat het team hem toen vertelde om gewoon door te rijden (en hij daardoor nog een puntje haalde vanwege een diskwalificatie van de Alfa Romeo's?
Wat een onsamenhangend geklets staat hier.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
In mijn optiek is Lewis minder emotioneel dan Max. Iets koeler, hij heeft zichzelf beter onder controle. En hij is dus goed in psychologische spelletjes. Dat is ook logisch want hij is een stuk ouder dan Max, meer ervaren en gaat voor zijn achtste wereldtitel i.p.v. zijn eerste. Ik ben nu mentaal ook een stuk sterker dan toen ik begin 20 was. Dat is normaal, je ontwikkelt jezelf als persoon. Maar dat is dus wel een voordeel voor Lewis. Of het mentale aspect uiteindelijk het verschil gaat maken in het kampioenschap dat weet ik natuurlijk ook niet.
Dit vind ik zo'n domme uitspraak. Hij heeft met zijn psychologische spelletjes letterlijk de carrire van Rosberg beindigd. "Waaruit blijkt dat dan?" Mijn hemel.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lewis is goed in psychologische spelletjes?
Waaruit blijkt dat dan? Had hij Rosberg onder de duim?
Ja, dat zal door Lewis zijn gekomen...quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dit vind ik zo'n domme uitspraak. Hij heeft met zijn psychologische spelletjes letterlijk de carrire van Rosberg beindigd. "Waaruit blijkt dat dan?" Mijn hemel.
Owh, vertel. Ben benieuwdquote:
Tegenslag zoals wanneer 'ie zelf z'n auto de grindbak in reed in China zeker?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Die indruk zou je misschien kunnen krijgen als je in 2015 begonnen bent met kijken.
Dit is wel een mooi voorbeeld. Vergelijk dat incident eens met Verstappen die zijn auto zelf de grindbak in reed tijdens de 'Sakhir GP' van vorig jaar. Toen konden we de driftige kleuter act weer bewonderen. Nou ja act, was het maar een act. Hij kan gewoon niet goed met tegenslag omgaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Tegenslag zoals wanneer 'ie zelf z'n auto de grindbak in reed in China zeker?
Ja. En ik lees dat we dan in ruil misschien wel 2 races op COTA kunnen krijgen. Dat is dan toch wel weer leuk.quote:
We ruilen een RB baan in voor een Mercedes baan danquote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:18 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ja. En ik lees dat we dan in ruil misschien wel 2 races op COTA kunnen krijgen. Dat is dan toch wel weer leuk.![]()
[ twitter ]
In 2021 zijn alle banen RB banen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We ruilen een RB baan in voor een Mercedes baan dan
daar lijkt het wel naar toe te gaan Monaco was ook geen RB baan , Italie was ook niets voor RB :-)quote:
Monaco geen RB baan? Juist wel..quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:37 schreef RAVW het volgende:
[..]
daar lijkt het wel naar toe te gaan Monaco was ook geen RB baan , Italie was ook niets voor RB :-)
maar kijk nu eens
Allemaal schijn. Vanavond even goed data analyseren en Bottas morgen op pole position.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:34 schreef babylon het volgende:
Twee weken geleden: Maar Baku is weer een Mercedes baan.
Tot nu toe: waar is Mercedes?
Ik zou verbaasd zijn. Maar alles kanquote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Allemaal schijn. Vanavond even goed data analyseren en Bottas morgen op pole position.
Dat zou het 9e wereldwonder zijn als Lewis daardoor z'n 8e titel binnen haalt.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Allemaal schijn. Vanavond even goed data analyseren en Bottas morgen op pole position.
Max ging altijd wel goed op COTA. In 2018 op andere halve seconde van de leider (Kimi) gefinished na 18de te zijn gestart.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We ruilen een RB baan in voor een Mercedes baan dan
Ja goed voorbeeld man. Max reed idd zelf de grindbak in zonder invloeden van buitenafquote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dit is wel een mooi voorbeeld. Vergelijk dat incident eens met Verstappen die zijn auto zelf de grindbak in reed tijdens de 'Sakhir GP' van vorig jaar.
Met een andere layout prima.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Liever cancelen of een andere baan dan weer 2x achter elkaar hetzelfde circuit.
Nou echt niet….quote:
Ja hoor, de mannen worden van de jongens gescheiden tijdens het treintje rijden op een generiek stratencircuit zonder hoogteverschil met nauwelijks van elkaar te onderscheiden 90 graden bochtjes.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:12 schreef fathank het volgende:
Jammer wel van Singapore. Daar worden de mannen van de jochies gescheiden.
Als jij Singapore zo definieert ga ik geen moeite doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja hoor, de mannen worden van de jongens gescheiden tijdens het treintje rijden op een generiek stratencircuit zonder hoogteverschil met nauwelijks van elkaar te onderscheiden 90 graden bochtjes.
Ik weet niet naar welke race jij hebt gekeken, maar daar werd Max van de baan geforceerd door Leclerc.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dit is wel een mooi voorbeeld. Vergelijk dat incident eens met Verstappen die zijn auto zelf de grindbak in reed tijdens de 'Sakhir GP' van vorig jaar.
Zoals gewoonlijk ontgaat het je weer volledig waar we het hier over hebben. We hebben het hier over wie mentaal sterker is, Lewis of Max. Iedereen die geen oranje bril op de neus heeft staan zal tot de conclusie komen dat Lewis mentaal veel verder en sterker is.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 06:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik weet niet naar welke race jij hebt gekeken, maar daar werd Max van de baan geforceerd door Leclerc.
We weten natuurlijk al dat jij wel vaker dingen 'ziet' of verzint.
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:01 schreef fathank het volgende:
Nog steeds geen hakkelende Verstappen gezien met natte oogjes.
Wat een teleurstelling weer.
Ik neem aan dat deze posting als parodie bedoeld is ofzo?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk ontgaat het je weer volledig waar we het hier over hebben. We hebben het hier over wie mentaal sterker is, Lewis of Max. Iedereen die geen oranje bril op de neus heeft staan zal tot de conclusie komen dat Lewis mentaal veel verder en sterker is.
Iedere keer als er bij 'onze' Max iets tegen zit krijgen we een mokkende kleuter te zien die er helemaal klaar mee is. De tranen biggelen nog net niet over zijn wangetjes. Iemand kwam met China 2007 als voorbeeld van toen het bij Lewis eens tegenzat. Die GP kon Lewis zijn eerste titel pakken maar in plaats daarvan eindigde hij in de grindbak. Moet je eens terugkijken en teruglezen hoe hij met die enorme teleurstelling omging. Dag en nacht verschil met Max Verstappen.
Max Verstappen is een mental midget in vergelijking met Lewis. Dat kun je leuk of niet leuk vinden, maar dat is de realiteit. Of zijn er hier soms mensen die willen beweren dat Max een volwassen, evenwichtig persoon is die zijn emoties te alle tijden onder controle heeft?
Inderdaad zeg, wat een verschrikkelijke onzinquote:Op zaterdag 5 juni 2021 10:43 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik neem aan dat deze posting als parodie bedoeld is ofzo?
Wees je ervan bewust dat mijn zorgvuldig samengestelde posts niet gebaseerd zijn op de waan van de dag of 'de vorige GP' maar op mijn bevindingen tijdens 25 jaar naar Formule1 races koekeloeren. Ik ben absoluut geen Lewis Hamilton fan, maar ik ben zeer onder de indruk geraakt van zijn mentale weerbaarheid.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 14:30 schreef KillerBee4ever het volgende:
Als er iemand kritisch is op zichzelf, dan is het VER wel.
HAM daarentegen, gooit liever z'n hele team onder de bus als het tegen zit (en hij ook mede te verwijten is).
Dit laatste komt niet uit een of ander sprookjesboek, waar Lokale_Notabele kennelijk liever z'n info vandaan haalt, nee, dit zijn feiten van vorige GP...
En nemen het bovendien niet zo nauw met de feitenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:50 schreef Marcoss het volgende:
Sommigen hebben een hele fijne discussiestijl in dit topic
Fantastische fotoquote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:01 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Het stormfront dat Spa heeft gesloopt op weg naar een volgend slachtoffer.
Hou hier gewoon mee op joh.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk ontgaat het je weer volledig waar we het hier over hebben. We hebben het hier over wie mentaal sterker is, Lewis of Max. Iedereen die geen oranje bril op de neus heeft staan zal tot de conclusie komen dat Lewis mentaal veel verder en sterker is.
Iedere keer als er bij 'onze' Max iets tegen zit krijgen we een mokkende kleuter te zien die er helemaal klaar mee is. De tranen biggelen nog net niet over zijn wangetjes. Iemand kwam met China 2007 als voorbeeld van toen het bij Lewis eens tegenzat. Die GP kon Lewis zijn eerste titel pakken maar in plaats daarvan eindigde hij in de grindbak. Moet je eens terugkijken en teruglezen hoe hij met die enorme teleurstelling omging. Dag en nacht verschil met Max Verstappen.
Max Verstappen is een mental midget in vergelijking met Lewis. Dat kun je leuk of niet leuk vinden, maar dat is de realiteit. Of zijn er hier soms mensen die willen beweren dat Max een volwassen, evenwichtig persoon is die zijn emoties te alle tijden onder controle heeft?
Ik mag hopen dat je zit te trollen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen Lewis Hamilton fan, maar ik ben zeer onder de indruk geraakt van zijn mentale weerbaarheid.
Tegelijkertijd constateer ik dat het hier bij Max Verstappen ernstig aan schort. Letterlijk iedere keer als het tegenzit krijgen we een theatrale voorstelling voorgeschoteld en loopt hij letterlijk als een speenvarken te gillen op de boordradio.
Dat is weinig relevant als jij zelf fictieve situaties gaat verzinnen om je verhaal te beargumenteren.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zoals gewoonlijk ontgaat het je weer volledig waar we het hier over hebben.
Dan moet ik je helaas mededelen dat je beter de afgelopen 25 jaar naar marathonpunikken had kunnen kijken, want als ik alle zelf verzonnen onzin zie dat jij bij elkaar harkt in je reacties, dan heb je niet echt iets opgestoken van de F1 in die tijd.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wees je ervan bewust dat mijn zorgvuldig samengestelde posts niet gebaseerd zijn op de waan van de dag of 'de vorige GP' maar op mijn bevindingen tijdens 25 jaar naar Formule1 races koekeloeren.
Je post een verzameling loze kreten in een wanhopige poging indruk te kunnen maken op de overige leden van de Max Verstappen fanclub maar wat zeg je nou eigenlijk allemaal? Welke "fictieve situaties"? Wat heb ik "zelf verzonnen"? Ik heb meer dan genoeg concrete voorbeelden genoemd van het onvolwassen kleuterschool gedrag van Max. Monza, Mugello, Sakhir 2020. Maar wat dacht je bijvoorbeeld van vandaag? Gefrustreerde boordradio, gefrustreerd interview, schelden als een tokkie. En er is eigenlijk helemaal niks bijzonders gebeurd. Alle rijders zaten in hetzelfde schuitje met die rode vlaggen maar toch stroomde de emmer van Max alweer over. Hij heeft de mentale draagkracht van een kleuter. Moet je voorstellen als er dit seizoen echt iets fout gaat bij deze mental midget. Dan is het leed niet te overzien.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat is weinig relevant als jij zelf fictieve situaties gaat verzinnen om je verhaal te beargumenteren.
[..]
Dan moet ik je helaas mededelen dat je beter de afgelopen 25 jaar naar marathonpunikken had kunnen kijken, want als ik alle zelf verzonnen onzin zie dat jij bij elkaar harkt in je reacties, dan heb je niet echt iets opgestoken van de F1 in die tijd.
Dat Renault niet verder wilde met Ricciardo en dat Max zelf de grindbak in gereden is in Sakhir vorig jaar.quote:
Jij bent echt de Donald Trump van dit forum. Blind voor alle feiten, volledig teruggetrokken in je eigen wereldje waarin je altijd gelijk hebt. Nou, tegen beter weten in heb ik de feiten maar weer eens voor je opgezocht. (Dat Renault niet met Ricciardo verder wilde is je eigen conclusie, ik heb dat nooit gezegd)quote:Op zondag 6 juni 2021 00:58 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat Renault niet verder wilde met Ricciardo en dat Max zelf de grindbak in gereden is in Sakhir vorig jaar.
Wat je hebt gezegd, is dat Ricciardo naar McLaren ging, omdat hij van Renault geen aanbod kreeg. Dat het niet een keuze was op basis van het beste pakket, maar pure noodzaak omdat hij anders geen stoeltje meer zou hebben. En dat is echt volledig uit je duim gezogen.quote:Op zondag 6 juni 2021 01:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dat Renault niet met Ricciardo verder wilde is je eigen conclusie, ik heb dat nooit gezegd
In mei 2020 had Ricciardo inderdaad geen aanbieding van Renault op zak. Renault was op dat moment onvoldoende van hem overtuigd, op basis van zijn prestaties in 2019, om zijn torenhoge contact te verlengen. Op het moment dat hij bij McLaren tekende had hij dus geen enkele garantie op een 2021 Renault zitje. Maar hij had heus wel "een stoeltje" in de F1 gehad.quote:Op zondag 6 juni 2021 01:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat je hebt gezegd, is dat Ricciardo naar McLaren ging, omdat hij van Renault geen aanbod kreeg. Dat het niet een keuze was op basis van het beste pakket, maar pure noodzaak omdat hij anders geen stoeltje meer zou hebben. En dat is echt volledig uit je duim gezogen.
2e quali op rij word je laatste ronde gestopt door een rode vlag situatie. Terwijl je voor het eerst voor een titel mee kunt vechten. Vervolgens krijg je vol adrenaline een microfoon onder je neus. Tuurlijk is hij even gefrustreerd. Je overdrijft alleen.quote:Op zondag 6 juni 2021 00:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je post een verzameling loze kreten in een wanhopige poging indruk te kunnen maken op de overige leden van de Max Verstappen fanclub maar wat zeg je nou eigenlijk allemaal? Welke "fictieve situaties"? Wat heb ik "zelf verzonnen"? Ik heb meer dan genoeg concrete voorbeelden genoemd van het onvolwassen kleuterschool gedrag van Max. Monza, Mugello, Sakhir 2020. Maar wat dacht je bijvoorbeeld van vandaag? Gefrustreerde boordradio, gefrustreerd interview, schelden als een tokkie. En er is eigenlijk helemaal niks bijzonders gebeurd. Alle rijders zaten in hetzelfde schuitje met die rode vlaggen maar toch stroomde de emmer van Max alweer over. Hij heeft de mentale draagkracht van een kleuter. Moet je voorstellen als er dit seizoen echt iets fout gaat bij deze mental midget. Dan is het leed niet te overzien.
Je moet wel een gigantische oranje plaat voor je kop hebben als je de talloze opstandige driftbuien van meneer Verstappen allemaal niet meegekregen hebt. Het is te lachwekkend voor woorden dat ik berhaupt met voorbeelden moet komen. Ik zou zeggen, zoek een boordradio of interview op van een willekeurige race wanneer er ook maar iets niet naar wens ging. "Fictieve situaties", ja, slaap lekker.
Jij vindt hem bloedirritant, dat mag.quote:Op zondag 6 juni 2021 08:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik vind hem alleen een bloedirritant, puberaal, onvolwassen mannetje die niet met tegenslag om kan gaan en zijn emoties niet onder controle heeft. Dat is het enige wat ik zeg. Lewis is veel sterker op dat vlak, wat een voordeel is. Als je dat ontkent dan ben je in mijn ogen een fanboy met oranje oogkleppen op.
Maar ik begin zo langzamerhand de indruk te krijgen dat we het hier niet over eens gaan worden.
Ja echt vet dom dat Verstappen z'n wagen tegen de vangrail parkeert welke idioot doet dat nouquote:Op zondag 6 juni 2021 01:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij bent echt de Donald Trump van dit forum. Blind voor alle feiten, volledig teruggetrokken in je eigen wereldje waarin je altijd gelijk hebt. Nou, tegen beter weten in heb ik de feiten maar weer eens voor je opgezocht. (Dat Renault niet met Ricciardo verder wilde is je eigen conclusie, ik heb dat nooit gezegd)
https://www.planetf1.com/news/renault-2021-drivers/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |