Ik vraag het me af.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:44 schreef opreis het volgende:
[..]
Kan ik hem undercutten?
En dat kon ook gewoon. Alleen had Lewis dichter op de gearbox van Gasly moeten zitten. Daar heeft hij zelf ook aandeel in gehad.
Het scheelde 2 tienden dus het was echt niet onmogelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik vraag het me af.
Zijn outlap was imho gewoonweg niet snel genoeg doordat de harde banden moeilijk op temperatuur te krijgen waren. Gasly was in zijn inlap volgens mij sneller op de oude zachte banden dan Hamilton in zijn outlap op de harde nieuwe banden.
Maar Lewis kwam slechts 2 tiende te kort om de undercut te laten slagen. Om het team dan de schuld te geven van een onmogelijke optie moet je 3 aannames doen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik vraag het me af.
Zijn outlap was imho gewoonweg niet snel genoeg doordat de harde banden moeilijk op temperatuur te krijgen waren. Gasly was in zijn inlap volgens mij sneller op de oude zachte banden dan Hamilton in zijn outlap op de harde nieuwe banden.
Dit is waar die het verloorquote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:33 schreef opreis het volgende:
[..]
Maar Lewis kwam slechts 2 tiende te kort om de undercut te laten slagen. Om het team dan de schuld te geven van een onmogelijke optie moet je 3 aannames doen.
-Hij kon voor zijn pitstop onmogelijk dichterbij Gasly zitten.
-Het op temperatuur brengen van de banden kon op geen enkele manier beter/sneller dan dat Lewis deed.
-Lewis zijn outlap kon onmogelijk sneller dan hij nu deed.
Als hij bij die 3 factoren samen 2 tienden had weten te vinden had iedereen het team geprezen en had hij 4de geeindigd.
Het blijft een undercut natuurlijk, en die slagen niet altijd 100%, al helemaal niet wanneer je in het midden van het veld waar je met veel meer coureurs te maken hebben dan ipv aan de voorkant.
Max en Vettel vergeten Red Bull ook evenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:47 schreef opreis het volgende:
Vind vooral de M opvallend. Kan je wel meest succesvolle team zijn :p
Mooi hequote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:18 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Max en Vettel vergeten Red Bull ook even
kinderachtig allemaal, die speldenprikjes over en weer, denk wel dat Red Bull in Bahrein het beste pakket had maar nadat ze de motor hebben terug geschroefd niet meerquote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:41 schreef VacaLoca het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)ht-met-hamilton.html
Mercedes laat zich wel echt van z'n kneuzige kant zien he. En zo er op gebrandt om de wereld te overtuigen dat de RB sneller is wat natuurlijk niet zo is.
Ik hoop dat RB zich goed verder ontwikkeld en Max echt kan gaan domineren met gelijk materiaal.
Zou meer respect hebben gehad als hij ook had genoemd dat Lewis nu ruim 20 punten achter had moeten staan door zijn fout in Imola en dat hij in Monaco ook reed als een slappe vaatdoek.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 10:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
kinderachtig allemaal, die speldenprikjes over en weer, denk wel dat Red Bull in Bahrein het beste pakket had maar nadat ze de motor hebben terug geschroefd niet meer
Vergeet ook even de 'foutjes' van Hamilton in Imola en Monaco.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:41 schreef VacaLoca het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)ht-met-hamilton.html
Mercedes laat zich wel echt van z'n kneuzige kant zien he. En zo er op gebrandt om de wereld te overtuigen dat de RB sneller is wat natuurlijk niet zo is.
Ik hoop dat RB zich goed verder ontwikkeld en Max echt kan gaan domineren met gelijk materiaal.
Toto is geen Nikiquote:Op zaterdag 29 mei 2021 10:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zou meer respect hebben gehad als hij ook had genoemd dat Lewis nu ruim 20 punten achter had moeten staan door zijn fout in Imola en dat hij in Monaco ook reed als een slappe vaatdoek.
Helaas niet. Ik vind hem met de dag irritanter worden. Zo ie je dat veel mensen hun ware gezicht laten zien als het wat lastiger wordt.quote:
Ricciardo viel door de mand?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 10:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Helaas niet. Ik vind hem met de dag irritanter worden. Zo ie je dat veel mensen hun ware gezicht laten zien als het wat lastiger wordt.
Ricciardo viel ook door de mand toen hij last begon te krijgen van Max. Lewis en Wolff doen ondertussen van alles buiten de baan om in de hoofd van Max te komen.
Volgens mij moet je wel heel veel doen om in zijn hoofd te komen gelukkig
In Hongarije hebben ze ook een keer een aanvaring gehad met opgestoken middelvingers en pittige teksten tot gevolg. Ricciardo heeft uit frustratie ook een keer een gat in een muur geslagen en was van plan om niet naar een race af te reizen, al had dat vooral met de gebrekkige betrouwbaarheid van de RBR te maken. Maar al met al liepen de gemoederen behoorlijk op.quote:Op zondag 30 mei 2021 08:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ricciardo viel door de mand?
Verklaar je nader a.u.b.
Die gozer heb ik nooit op rare uitspattingen of uitspraken kunnen betrappen. Of het moet zijn dat je op Baku doelt (wat een race-incident) was.
Ik lees nog steeds niks raars.quote:Op zondag 30 mei 2021 08:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
In Hongarije hebben ze ook een keer een aanvaring gehad met opgestoken middelvingers en pittige teksten tot gevolg. Ricciardo heeft uit frustratie ook een keer een gat in een muur geslagen en was van plan om niet naar een race af te reizen, al had dat vooral met de gebrekkige betrouwbaarheid van de RBR te maken. Maar al met al liepen de gemoederen behoorlijk op.
Ricciardo is altijd die goedlachse allemansvriend geweest, het enige wat hij gedaan heeft is voor zichzelf te kiezen door naar Renault te gaan. Hij realiseerde dat hij nooit van Verstappen zou gaan winnen.quote:Op zondag 30 mei 2021 09:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zou ook niet willen zeggen dat Ricciardo "door de mand viel" maar van zijn goedlachse allemansvriend act was in ieder geval weinig meer over toen Verstappen de overhand kreeg.
En daar doelde die andere poster denk ik op met betrekking tot Toto. Toto heeft zeven/ acht jaar lang kalm en beheerst de wereldtitels aan elkaar geregen maar nu het spannend begint te worden krijgen we een andere Toto te zien.
Achteraf is altijd lekker wonen...quote:Op zondag 30 mei 2021 10:42 schreef shiz het volgende:
In die laatste video van RBR zie je kort nog RIC Horner nog feliciteren... Horner met z'n smug face zie je denken 'tja, had je beter in een RBR kunnen zitten, dan gelapt worden door je voormalige en huidige teammate...' en RIC die dan een beetje sneutjes afdruipt. Ik zou er de balen wel in hebben als ik hem was. Ga je weg, naar Renault, die auto & team een zootje. Uiteindelijk de auto een beetje voor elkaar de switch naar het veelbelovende McLaren... na een paar races nog altijd een middenmootje en weer in de schaduw van een jonkie teammate. Dan vergaat je de lol ook wel een keer. In de RBR kon 'ie tenminste nog wat podiums en racewins binnenhalen. BOT is ook gedoemd in de schaduw te leven, maar ja, het alternatief is als Kimi voor spek en bonen meedoen i.p.v. wat poles en podiums mee te pikken...
Dit inderdaad.quote:Op zondag 30 mei 2021 09:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zou ook niet willen zeggen dat Ricciardo "door de mand viel" maar van zijn goedlachse allemansvriend act was in ieder geval weinig meer over toen Verstappen de overhand kreeg.
En daar doelde die andere poster denk ik op met betrekking tot Toto. Toto heeft zeven/ acht jaar lang kalm en beheerst de wereldtitels aan elkaar geregen maar nu het spannend begint te worden krijgen we een andere Toto te zien.
Dat heeft hij al gezegd, toch? Was overigens ook wel makkelijk te zien. Mclaren zat sowieso al in een goede opwaartse lijn en kreeg ook nog eens de sterkste motor van de grid. Beetje een no-brainer.quote:Op zondag 30 mei 2021 12:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Eenmaal bij Renault moet het voor Ricciardo echter al heel snel duidelijk zijn geworden dit nooit een WDC waardig team zou worden, want krap twaalf maanden later kondigt hij al zijn vertrek aan.
Ik ben benieuwd of we ooit in een autobiografie zullen lezen waarom hij er zo snel weg was.
Probleem is dat we dit riedeltje al vanaf 2016 horen. Vind het niet meer zo geloofwaardig. Ik denk dat Ricciardo de juiste keuze heeft gemaakt. Of ie er kampioen word, denk ik niet.quote:Op maandag 31 mei 2021 11:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ricciardo had al bij McLaren getekend voordat er in 2020 überhaupt een race gereden was. Vond ik nogal voorbarig. Blijkbaar verwachtte hij in 2019 al wonderen? Dan heb je wel erg weinig geduld. Uiteindelijk bleek Renault in 2020 behoorlijke vooruitgang te hebben geboekt en zat er niet veel verschil tussen McLaren en Renault. Ricciardo eindigde boven Sainz en Norris in het kampioenschap. Ik denk niet dat hij dat verwacht had toen hij bij McLaren tekende.
Persoonlijk zou ik met het oog op de toekomst veel liever bij Alpine rijden dan bij Mercedes klantenteam McLaren, wat van een externe windtunnel gebruik moet maken. Uit pure wanhoop heeft McLaren vorig jaar zelfs een sale en leaseback constructie op moeten zetten voor hun fabriek om het hoofd boven water te houden in de coronapandemie. Het F1 team presteert momenteel goed op de baan maar verder kun je een hoop vraagtekens bij McLaren als bedrijf zetten.
Hoe ik het zie is dat McLaren momenteel maximaal presteert. Dit is het. Verdwaalde podiums scoren als alle sterren gunstig staan. Kampioen ga je er niet worden. Bij fabrieksteam Alpine zit er veel meer rek naar boven in. Alonso gaf in 2020 al aan dat Alpine 2021 moest vergeten en op 2022 moet focussen. Ik denk ook dat de huidige auto beter is dan de stand doet vermoeden aangezien Ricciardo vorig jaar twee keer zoveel punten had als Ocon. Met andere woorden, Alonso presteert nog niet optimaal. Dit geeft hij zelf ook toe.
Lang verhaal kort, in mijn optiek moeten we nog even afwachten voordat we kunnen zeggen dat Ricciardo de juiste keuze heeft gemaakt om naar McLaren te vertrekken. Ik had het zelf niet gedaan in zijn positie.
Je moet niet vergeten dat het Enstone Team echt op zijn gat lag in 2015 toen het nog als Lotus door het leven ging. Op een gegeven moment was het zelfs zo erg dat er geen geld meer was voor een hospitality unit en de monteurs nergens in het paddock konden eten. In Monza moesten ze bandenwarmers lenen van andere teams. Met andere woorden, het team en het personeelsbestand moesten weer vanaf de grond opgebouwd worden. Dat kost jaren.quote:Op maandag 31 mei 2021 11:44 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Probleem is dat we dit riedeltje al vanaf 2016 horen. Vind het niet meer zo geloofwaardig. Ik denk dat Ricciardo de juiste keuze heeft gemaakt. Of ie er kampioen word, denk ik niet.
Eind 22 weten we meer, het is wel zo dat de Mercedes nog steeds de beste powerunit is dus daar hebben ze bij McLaren geen zorgen over, Ricciardo zelf lijkt harder op weg een Hulkenberg2.0 te worden dan een potentiele wereldkampioen, die moet echt aan de bak.quote:Op maandag 31 mei 2021 11:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ricciardo had al bij McLaren getekend voordat er in 2020 überhaupt een race gereden was. Vond ik nogal voorbarig. Blijkbaar verwachtte hij in 2019 al wonderen? Dan heb je wel erg weinig geduld. Uiteindelijk bleek Renault in 2020 behoorlijke vooruitgang te hebben geboekt en zat er niet veel verschil tussen McLaren en Renault. Ricciardo eindigde boven Sainz en Norris in het kampioenschap. Ik denk niet dat hij dat verwacht had toen hij bij McLaren tekende.
Persoonlijk zou ik met het oog op de toekomst veel liever bij Alpine rijden dan bij Mercedes klantenteam McLaren, wat van een externe windtunnel gebruik moet maken. Uit pure wanhoop heeft McLaren vorig jaar zelfs een sale en leaseback constructie op moeten zetten voor hun fabriek om het hoofd boven water te houden in de coronapandemie. Het F1 team presteert momenteel goed op de baan maar verder kun je een hoop vraagtekens bij McLaren als bedrijf zetten.
Hoe ik het zie is dat McLaren momenteel maximaal presteert. Dit is het. Verdwaalde podiums scoren als alle sterren gunstig staan. Kampioen ga je er niet worden. Bij fabrieksteam Alpine zit er veel meer rek naar boven in. Alonso gaf in 2020 al aan dat Alpine 2021 moest vergeten en op 2022 moet focussen. Ik denk ook dat de huidige auto beter is dan de stand doet vermoeden aangezien Ricciardo vorig jaar twee keer zoveel punten had als Ocon. Met andere woorden, Alonso presteert nog niet optimaal. Dit geeft hij zelf ook toe.
Lang verhaal kort, in mijn optiek moeten we nog even afwachten voordat we kunnen zeggen dat Ricciardo de juiste keuze heeft gemaakt om naar McLaren te vertrekken. Ik had het zelf niet gedaan in zijn positie.
In ieder geval Silverstone: https://www.formula1.com/(...)x1H90RYGj1lbbaZ.htmlquote:Op maandag 31 mei 2021 12:39 schreef Caland het volgende:
Is eigenlijk al bekend bij welke races die sprintkwalificatie wordt toegepast?
Toto Wolff heeft natuurlijk wel een punt als het om de RB-vleugel gaat. Dat zijn geen milimeters maar centimeters dat ie wijkt.quote:Op zondag 30 mei 2021 09:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dan hadden ze DAS ook tijdens het seizoen moeten verbieden.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Toto Wolff heeft natuurlijk wel een punt als het om de RB-vleugel gaat. Dat zijn geen milimeters maar centimeters dat ie wijkt.
DAS is gemaakt in samenspraak met de FIA i.t.t. die vleugel. Dus nee.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dan hadden ze DAS ook tijdens het seizoen moeten verbieden.
Toto moet niet zo janken.
Het is simpel.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dan hadden ze DAS ook tijdens het seizoen moeten verbieden.
Toto moet niet zo janken.
Vleugel voldoet aan de testen.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
DAS is gemaakt in samenspraak met de FIA i.t.t. die vleugel. Dus nee.
De vleugel is gemaakt met oog op de test die door FIA is bedacht. dus Ja.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
DAS is gemaakt in samenspraak met de FIA i.t.t. die vleugel. Dus nee.
Dan moet Mercedes maar hetzelfde doen. Tussendoor de regels veranderen en heel veel teams op kosten jagen is natuurlijk belachelijk.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het is simpel.
Het wordt verboden, of Mercedes gaat hetzelfde doen.
Nog wel, maar de FIA behoudt het recht om de wijze van testen te wijzigen. Dus wel probleem.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Vleugel voldoet aan de testen.
Dus geen probleem.
Regelwijzigingen tijdens het seizoen, had dus ook bij DAS gekund.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nog wel, maar de FIA behoudt het recht om de wijze van testen te wijzigen. Dus wel probleem.
Bij die flexvleugel hebben we het niet eens over een regelwijzigingquote:Op maandag 31 mei 2021 13:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Regelwijzigingen tijdens het seizoen, had dus ook bij DAS gekund.
Maarja zolang iedereen gelijk is en team taxi nog gelijker kan het allemaal
Dus de testrequierements worden niet aangepast.quote:Op maandag 31 mei 2021 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bij die flexvleugel hebben we het niet eens over een regelwijziging
er is een andere optie en dat is nieuwe meetnorm, daar beginnen ze in Frankrijk mee alleen wil Toto dat ze dat aankomend weekend al doen, dat is wel kinderachtigquote:Op maandag 31 mei 2021 12:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het is simpel.
Het wordt verboden, of Mercedes gaat hetzelfde doen.
Staat gewoon in de huidige regels dat ze flexibele delen extra mogen testen bij twijfel. En blijkbaar is de huidige test niet helemaal volgens de regels. Of de vleugel de test straks wel of niet doorkomt moeten we nog zien. In Baku roept iedereen dat het zoveel uitmaakt, dat zal wel meevallen lijkt mij. Daar rijden ze vast niet met heel veel vleugel, dan is het verschil sowieso minimaal.quote:Op maandag 31 mei 2021 13:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dus de testrequierements worden niet aangepast.
Dat doet de voorvleugel van de Mercedes ook.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Toto Wolff heeft natuurlijk wel een punt als het om de RB-vleugel gaat. Dat zijn geen milimeters maar centimeters dat ie wijkt.
Krijg er een beetje het 'een kat in het nauw' gevoel bij.quote:Op maandag 31 mei 2021 14:27 schreef Marcoss het volgende:
Wolff gaf ook aan dat ze het blijkbaar vorig jaar al geconstateerd hadden, maar dat ze geen reactie kregen toen ze het aankaartten. Als je het echt zo belangrijk vond, had je toen zo moeten reageren als nu i.p.v. als RB er opeens dichtbij zit
Alleen als het unaniem door de teams was geaccepteerd. En laat die regel nou net dit jaar vervallen zijn.quote:Op maandag 31 mei 2021 13:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Regelwijzigingen tijdens het seizoen, had dus ook bij DAS gekund.
Maarja zolang iedereen gelijk is en team taxi nog gelijker kan het allemaal
Dus als Mercedes een protest indient, doet RBR dat ook.quote:Op maandag 31 mei 2021 13:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat doet de voorvleugel van de Mercedes ook.
*I am stupidquote:
Zeg je nou dat Hamilton de beste is???quote:Op maandag 31 mei 2021 17:51 schreef opreis het volgende:
[..]
Kan de beste overkomen. Sommige vergooien er zelfs een championship door.
Nou, dat ligt wel iets genuanceerder. Ricciardo had helemaal nog geen aanbieding van Renault op zak voor 2021 en verder. Wat ook logisch is want zo bijzonder waren de prestaties van de peperdure Ricciardo niet ten opzichte van Hulkenberg in 2019. Renault wilde eerst de prestaties in 2020 afwachten. https://www.planetf1.com/news/renault-2021-drivers/quote:Op maandag 31 mei 2021 12:27 schreef opreis het volgende:
Ricciardo heeft van dichtbij kunnen volgen wat er gaande was bij Renault en komt tot de conclussie dat hij beter zijn heil ergens anders kan zoeken. Dat hij dan wederom een "risico" neemt door vroegtijdig naar Mclaren te gaan zegt wat dat betreft meer dan een handje podium wat zelfs TR voor elkaar krijgt.
Je zwetst.quote:Op maandag 31 mei 2021 18:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nou, dat ligt wel iets genuanceerder. Ricciardo had helemaal nog geen aanbieding van Renault op zak voor 2021 en verder. Wat ook logisch is want zo bijzonder waren de prestaties van de peperdure Ricciardo niet ten opzichte van Hulkenberg in 2019. Renault wilde eerst de prestaties in 2020 afwachten. https://www.planetf1.com/news/renault-2021-drivers/
Als je de Netflix F1 documentaire hebt gezien, dan weet je dat Abiteboul heel erg teleurgesteld was in Ricciardo, omdat hij al weer wegging.quote:The Aussie, who shocked just about everyone when he first announced he was leaving Red Bull to join Renault, is keeping his options open for 2021 and beyond, so too are Renault.
Je wilt graag meepraten maar volgens mij begrijp je het niet helemaal.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Je zwetst.
[..]
Als je de Netflix F1 documentaire hebt gezien, dan weet je dat Abiteboul heel erg teleurgesteld was in Ricciardo, omdat hij al weer wegging.
Ik corrigeer slechts jouw verkeerde aanname.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Je wilt graag meepraten maar volgens mij begrijp je het niet helemaal.
Volgens mij snap je niet helemaal waar we het hier over hebben. Ricciardo had in mei 2020 helemaal geen aanbieding van Renault liggen om zijn contract te verlengen. Als je de Engelse taal voldoende machtig was dan had je dat uit het bovenstaande artikel op kunnen maken.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:26 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik corrigeer slechts jouw verkeerde aanname.
'We'? Je bedoelt 'jij', toch?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Volgens mij snap je niet helemaal waar we het hier over hebben.
'We' hebben het over de overstap van Ricciardo naar McLaren. Ik ben geen gesprek met mezelf aan het voeren. Dat kun je toch zien of niet?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:44 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
'We'? Je bedoelt 'jij', toch?
Jij suggereert dat Renault niet verder wilde met Ricciardo. En dat is kul.
Oud genoeg om in te zien dat jouw Engels te wensen overlaat en je zelf een verhaal fabriceert. Ricciardo was weg voor dat Renault 'Merde! ' kon zeggen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag?
Dit is waarschijnlijk hopeloos maar ik ga het nog een keer proberen:quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:02 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Oud genoeg om in te zien dat jouw Engels te wensen overlaat en je zelf een verhaal fabriceert. Ricciardo was weg voor dat Renault 'Merde! ' kon zeggen.
Als je de Netflix docu had gezien en Abiteboul er zelf over had horen spreken, dan zou je weten dat dat zo was.
Ik weet zeker dat het hopeloos is. Ga eerst zelf de docu maar kijken.quote:
Ja, want 1ste hands info van de betrokkenen is minder waardevol dan 3de hands info in een internetblogje.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jij haalt je informatie over de Formule 1 uit de Netflix docu? Dan zijn we wel uitgepraat.
En jij van een onbetrouwbare copy-paste site?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jij haalt je informatie over de Formule 1 uit de Netflix docu? Dan zijn we wel uitgepraat.
De oorspronkelijke bron van het interview met Abiteboul (Auto Hebdo) staat gewoon in het artikel genoemd hoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En jij van een onbetrouwbare copy-paste site?
Sowieso waren de opties (de junioren) die in het artikel genoemd worden niet realistisch. En dat bleek ook wel, omdat ze Alonso aantrokken voordat de junioren kans kregen om zich te bewijzen.
Niet de skills van zijn top coureur, wel over het voortbestaan van de F1 zoals we die op dat moment kenden, en de bereidheid van Renault om op deze wijze actief te blijven in de F1. Daarom wilde Renault wachten met de optie voor Ricciardo. Ricciardo kreeg een aanbod van McLaren en wilde niet langer wachten op zekerheid.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:23 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ja, want 1ste hands info van de betrokkenen is minder waardevol dan 3de hands info in een internetblogje.![]()
Abiteboul's letterlijke woorden over het vertrek van Ricciardo:
'We need to be in a position to fight for podium's and then fight for win's and then fight for Championship's. Daniel has put a stop to all of that'.
Dat klinkt echt als een teammanager die twijfelt over de skills van zijn (top)coureur.
Ah, ok. Jij kunt in zijn hoofd kijken. Ja, dat verandert alles natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:38 schreef TagForce het volgende:
Niet de skills van zijn top coureur, wel over het voortbestaan van de F1 zoals we die op dat moment kenden, en de bereidheid van Renault om op deze wijze actief te blijven in de F1.
Misschien dat je ipv kinderlijke sneertjes te posten eens uit de doeken kunt doen hoe het volgens jou allemaal in elkaar zit? Jij denkt dat Renault zo gigantisch onder de indruk was van de prestaties van Ricciardo in 2019 dat ze zijn contract ter waarde van 32 miljoen in mei 2020 dolgraag wilde verlengen?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ah, ok. Jij kunt in zijn hoofd kijken. Ja, dat verandert alles natuurlijk.
Misschien moeten jullie daar allebei mee ophouden...quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Misschien dat je ipv kinderlijke sneertjes te posten
Ik denk helemaal niks. Ik luister gewoon naar de woorden van Abiteboul. Die zijn vrij duidelijk en daar hoef ik verder niks bij te verzinnen. Daar is geen journalist of verslaggever (of fokker) aan te pas gekomen die er zijn eigen draai aan geeftquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Misschien dat je ipv kinderlijke sneertjes te posten eens uit de doeken kunt doen hoe het volgens jou allemaal in elkaar zit? Jij denkt dat Renault zo gigantisch onder de indruk was van de prestaties van Ricciardo in 2019 dat ze zijn contract ter waarde van 32 miljoen in mei 2020 dolgraag wilde verlengen?
6 jaar voor TR/RB rijden en dan jobhopper genoemd worden.quote:
En in de originele bron staat helemaal niet dat ze niet overtuigd zijn waren van de kwaliteiten van Ricciardo. Dat is gewoon een verzinsel.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
De oorspronkelijke bron van het interview met Abiteboul (Auto Hebdo) staat gewoon in het artikel genoemd hoor.
Natuurlijk was Ricciardo een optie voor Renault voor 2021, dat ontkent ook helemaal niemand.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En in de originele bron staat helemaal niet dat ze niet overtuigd zijn waren van de kwaliteiten van Ricciardo. Dat is gewoon een verzinsel.
Er staat alleen dat Ricciardo zeer zeker een optie is, maar dat ze ook rekening houden met anderen, verder niet met name genoemd.
De timing vind ik ook wel bijzonder. Slechts een week voor de bekendmaking van het vertrek van Ricciardo. Ik neem dus aan dat Abiteboul toen al wist dat Ricciardo ging vertrekken want binnen een week die hele stoelendans organiseren lijkt me erg snel.
die beslissing kan hij toch nooit op basis van 2020 hebben genomen want er was nog geen race gereden toen en op basis van 2019 lijkt het een logische beslissingquote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Waar deze discussie mee begon is dat er gesuggereerd werd dat Ricciardo om sportieve redenen McLaren boven Renault verkozen heeft en zelfs dat het een 'no-brainer' zou zijn om Renault in te ruilen voor McLaren (wat een erg domme opmerking is gezien het feit dat Ricciardo beide McLarens verslagen heeft in het kampioenschap 2020).
Dat is weer een eigen mening en geen feit. Hoezo eieren voor zijn geld. Dat maak jij er van.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Natuurlijk was Ricciardo een optie voor Renault voor 2021, dat ontkent ook helemaal niemand.
Waar deze discussie mee begon is dat er gesuggereerd werd dat Ricciardo om sportieve redenen McLaren boven Renault verkozen heeft en zelfs dat het een 'no-brainer' zou zijn om Renault in te ruilen voor McLaren (wat een erg domme opmerking is gezien het feit dat Ricciardo beide McLarens verslagen heeft in het kampioenschap 2020).
De realiteit is dat Ricciardo helemaal geen aanbieding van Renault op zak had toen hij bij McLaren tekende in mei 2021. Hij heeft eieren voor zijn geld gekozen, geen sportieve afweging gemaakt. Dat wil op een of andere manier maar niet doordringen tot sommige botte hersens.
Nou ja, een no-brainer is als Russell Williams voor Mercedes kan verruilen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
die beslissing kan hij toch nooit op basis van 2020 hebben genomen want er was nog geen race gereden toen en op basis van 2019 lijkt het een logische beslissing
Jij denkt dat Abiteboul niet op de hoogte was van de onzekerheid vanuit Renault om wel/niet door te gaan met F1, en de onzekerheid over de regels van 2022 en later? Sterker nog, de onzekerheid over zijn baan was er al in 2018, dus elke mogelijkheid om de schuld in iemand anders zijn schoenen te schuiven wordt benut.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ah, ok. Jij kunt in zijn hoofd kijken. Ja, dat verandert alles natuurlijk.
Dat maak ik er inderdaad van ja, als je nog voordat er een race in 2020 gereden is bij een ander team tekent en je geen aanbieding van je huidige team op zak hebt. Dan kies je eieren voor je geld. Dat McLaren in 2019 goed presteerde heb ik gemist.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is weer een eigen mening en geen feit. Hoezo eieren voor zijn geld. Dat maak jij er van.
Hysterisch verhaal. Hoe blijkt hieruit dat Renault niet met Ricciardo verder wilde? Want dat is waar @Lokale_Notabele over blijft jeremiëen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:09 schreef TagForce het volgende:
[..]
Jij denkt dat Abiteboul niet op de hoogte was van de onzekerheid vanuit Renault om wel/niet door te gaan met F1, en de onzekerheid over de regels van 2022 en later? Sterker nog, de onzekerheid over zijn baan was er al in 2018, dus elke mogelijkheid om de schuld in iemand anders zijn schoenen te schuiven wordt benut.
Begin 2020 was er sprake van dat Renault helemaal zou stoppen als team.
Als ik bij Renault zou rijden in 2019, en niet beter presteerde dan McLaren, onzekerheid vanuit Renault hoorde om uberhaupt door te gaan, en de optie voor contractverlenging niet benut werd terwijl ik een aanbieding van McLaren krijg, dan zou ik het ook wel weten.
Heeft niets met in zijn hoofd kijken te maken, maar gewoon met terugkijken op de afgelopen anderhalf tot 2 jaar bij Renault, en het gedrag van Abiteboul met Red Bull.
Ben jij dement aan het worden ofzo? Als je een paar posts naar boven scrolt dan kom je de volgende tekst van mij tegen: "Natuurlijk was Ricciardo een optie voor Renault voor 2021, dat ontkent ook helemaal niemand."quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hysterisch verhaal. Hoe blijkt hieruit dat Renault niet met Ricciardo verder wilde? Want dat is waar @:Lokale_Notabele over blijft jeremiëen.
ja, na RBquote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
6 jaar voor TR/RB rijden en dan jobhopper genoemd worden.
Maar je ontkent het wel:quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je een paar posts naar boven scrolt dan kom je de volgende tekst van mij tegen: "Natuurlijk was Ricciardo een optie voor Renault voor 2021, dat ontkent ook helemaal niemand."
Dat heb je geheel uit je eigen duim gezogen.quote:Op maandag 31 mei 2021 18:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is dus niet zo dat Ricciardo weloverwogen op basis van sportieve gronden Renault ingeruild heeft voor McLaren. Hij had alleen een (goede) aanbieding van McLaren op zak, middenin de corona lockdown, terwijl het seizoen 2020 nog niet begonnen was en het maar zeer de vraag was of Renault met hem verder wilde.
Als iets een 'optie' is dan is het maar zeer de vraag of het daadwerkelijk gaat gebeuren. Anders nog iets?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:52 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar je ontkent het wel:
[..]
Dat heb je geheel uit je eigen duim gezogen.
In goed Nederlands heet dat 'in twijfel trekken'. Wat is jouw moers taal eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als iets een 'optie' is dan is het maar zeer de vraag of het daadwerkelijk gaat gebeuren.
Je poneert weer een eigen mening als stellig.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als iets een 'optie' is dan is het maar zeer de vraag of het daadwerkelijk gaat gebeuren. Anders nog iets?
Maar even serieus, ben jij misschien een asielzoeker die pas net in Nederland is ofzo? Dat zou het een en ander verklaren. Je hebt zoveel moeite met begrijpend lezen, ik heb dit zelden eerder gezien. Het gaat allemaal volledig langs je heen en je opmerkingen raken kant nog wal.
Ik baseer mij louter op feiten. Jij bent degene die met allerlei zelf verzonnen complottheorieën op de proppen komt met betrekking tot de uitspraken van Abiteboul.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je poneert weer een eigen mening als stellig.
Ik denk namelijk dat vanuit Renault het wel degelijk de bedoeling was om met Ricciardo door te gaan.
Sterker nog, ik denk zelfs dat het zo geformuleerd werd omdat ze al wisten dat Ricciardo weg zou gaan.
"Dan is het maar zeer de vraag" is geen feit maar een mening. Waarvan het maar zeer de vraag of het waar is.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik baseer mij louter op feiten. Jij bent degene die met allerlei zelf verzonnen complottheorieën op de proppen komt met betrekking tot de uitspraken van Abiteboul.
Nee, je bent moeilijk aan het doen om het moeilijk doen. Ik ben met een artikel op de proppen gekomen waarin Cyril Abiteboul letterlijk zegt dat Ricciardo een optie is voor Renault in 2021 maar dat ze alternatieven overwegen. https://www.planetf1.com/news/renault-2021-drivers/quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
"Dan is het maar zeer de vraag" is geen feit maar een mening. Waarvan het maar zeer de vraag of het waar is.
Ik zeg tenminste dat het een mening is.
Ik doe niet moeilijk. Ik zeg dat het een mening is, daar hoef je het niet mee eens te zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee, je bent moeilijk aan het doen om het moeilijk doen. Ik ben met een artikel op de proppen gekomen waarin Cyril Abiteboul letterlijk zegt dat Ricciardo een optie is voor Renault in 2021 maar dat ze alternatieven overwegen. https://www.planetf1.com/news/renault-2021-drivers/
Omdat je graag moeilijk wilt doen is dat niet goed genoeg voor je en kom je met zelfverzonnen complottheorieën op de proppen die kant nog wal raken. Want wat zeg je nou eigenlijk? Jij zegt dat Abiteboul ten tijden van dat interview wist dat Ricciardo naar McLaren zou gaan, maar om een of andere reden zei hij dat niet en noemde hij hem als optie voor 2021? Dat slaat toch helemaal nergens op?
Ik quote Cyril Abiteboul, managing director van Renault Sport F1. Dat neem je niet serieus. Vervolgens verwacht je van mij dat ik jouw zelf verzonnen hersenspinsels wel serieus nemen? Wat wil je nou allemaal jongen.
Een of andere verslaggever denk ik: “To whom it may concern: Fuck you.”quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:14 schreef VacaLoca het volgende:
Even een spelletje mensen.
https://nl.motorsport.com(...)-toto-wolff/6521582/
Bottas houdt motivatie hoog met negatieve foto op computer.
Raad het plaatje!
[ afbeelding ]
Heeft tot nog toe ook niet echt resultaten gebracht. Waarom doe je het dan nog.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:57 schreef fathank het volgende:
Ik zou eerder een foto meenemen naar de schietbaan of op de bokszak plakken
een foto van een rivaal op je desktop
Wat een psychologie van de koude grond zeg schei uit man en dat noemen ze topsport?
rEnT fReEquote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:14 schreef VacaLoca het volgende:
Bottas houdt motivatie hoog met negatieve foto op computer.
Hij is wereldkampioen sandbaggen.quote:Op woensdag 2 juni 2021 12:25 schreef BroesWillems het volgende:
Toto Wolff, karikatuur van zichzelf:
https://www.gptoday.net/n(...)-voor-de-wereldtitel
Vermoeiende vent. Hij heeft het nu zo vaak gezegd dat hij het inmiddels zelf nog echt gelooft ook.quote:Op woensdag 2 juni 2021 12:25 schreef BroesWillems het volgende:
Ik denk dat dat precies is wat Robert Doornbos gaat beweren tijdens de voorbeschouwing van de quali in een terugblik naar vorig jaar. Waarbij hij dan heel vrolijk voor dat scherm gaat staan en vertellen dat hij de rondes naast elkaar gezet heeft, etc, etc.quote:Op woensdag 2 juni 2021 16:48 schreef opreis het volgende:
Wie durft te beweren dat hij het verschil ziet tijdens een kwali zonder naar de tijdsmeting te kijken of de laps naast elkaar te leggen
Alleen bij bocht 2 zag je heel duidelijk dat hij beter de kerbs pakte, dat had ik zonder slomo ook wel gezien. Voor de rest zeker niet zonder deze analysequote:Op woensdag 2 juni 2021 16:48 schreef opreis het volgende:
Wie durft te beweren dat hij het verschil ziet tijdens een kwali zonder naar de tijdsmeting te kijken of de laps naast elkaar te leggen
Laten we het kampioenschap eens spannend houden, een Mercedes 1-2 heb ik geen zin inquote:Op donderdag 3 juni 2021 11:30 schreef Starflyer het volgende:
Russell weer in de Mercedes dit weekend?
Als ik aan "de" F1 auto denk dan komt dit toch wel het meest in de buurt van hoe het zou moeten zijn. Minus misschien de wing end plates.quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:28 schreef Dven het volgende:
Wie in een oude sok nog wat geld heeft liggen: De Arrows A21 van Jos staat de koop.
Goddelijke livery wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit Jos krap bij kas?quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:28 schreef Dven het volgende:
Wie in een oude sok nog wat geld heeft liggen: De Arrows A21 van Jos staat de koop.
Goddelijke livery wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vorig jaar, dat zal niet meevallenquote:Op donderdag 3 juni 2021 08:53 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ik denk dat dat precies is wat Robert Doornbos gaat beweren tijdens de voorbeschouwing van de quali in een terugblik naar vorig jaar. Waarbij hij dan heel vrolijk voor dat scherm gaat staan en vertellen dat hij de rondes naast elkaar gezet heeft, etc, etc.
In Balcarce staat er ook eentje, het bordje zegt dat ie van Verstappen was. Ik heb hem aangeraaktquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:28 schreef Dven het volgende:
Goddelijke livery wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, dat bordje dat hij van Verstappen was kunnen ze wel weghalen. Het is in ieder geval geen Arrows A21 of A22. Het lijkt me een 1999 Arrows A20 met een 2000 paintjob. Een showcar.quote:Op donderdag 3 juni 2021 12:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
In Balcarce staat er ook eentje, het bordje zegt dat ie van Verstappen was. Ik heb hem aangeraakt(de auto, weinig interesse om Jos aan te raken verder). Zal even foto´s uploaden, want TinyPic doet het al lang niet meer helaas...
[ afbeelding ]
Linkje naar wat meer foto?s: https://postimg.cc/gallery/8628p6G
Edit: Grrr, Tinypic was een stuk makkelijker
Well done bakuquote:Op donderdag 3 juni 2021 11:27 schreef beantherio het volgende:
Bottas heeft blijkbaar moeite om in Baku te komen:
[ twitter ]
Inderdaad jaquote:Op donderdag 3 juni 2021 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laten we het kampioenschap eens spannend houden, een Mercedes 1-2 heb ik geen zin in
Je zou net zo goed dit artikel kunnen plaatsen, dat komt dichterbij de waarheid:quote:Op woensdag 2 juni 2021 12:25 schreef BroesWillems het volgende:
BLACK LIVES MATTER!quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:27 schreef beantherio het volgende:
Bottas heeft blijkbaar moeite om in Baku te komen:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:28 schreef Dven het volgende:
Goddelijke livery wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nummer 18, die was van de La Rosaquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:28 schreef Dven het volgende:
Goddelijke livery wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij maakt zichzelf wel echt belachelijk in ieder geval. Zijn geloofwaardigheid is hij ondertussen wel kwijt en RB / Max zijn te snugger/nuchter om voor dit soort dingetjes te vallen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Je zou net zo goed dit artikel kunnen plaatsen, dat komt dichterbij de waarheid:
'Toto Wolf kijkt wanhopig. "Je moet het ijzer smeden als het heet is, maar dat hebben we vooralsnog onvoldoende gedaan. In Bahrein hadden we nog geluk dat we niet bestraft werden voor het 29x negeren van track limits, maar in Imola had Lewis ondanks Pole Position een slechte start en liet hij zich de kaas van het brood eten in de eerste bocht. Daarna ging hij ook nog eens ernstig in de fout en hadden we puur geluk dat hij nog 2e kon worden. Gemiste punten omdat we ook daar gewoon de beste auto hadden. In Barcelona kwamen we goed weg met onze strategie, maar in Monte Carlo gingen we weer de mist in en maakte Lewis er zelf ook een puinhoop van. Vaak zie je dat vorm gedurende het jaar wisselt. In deze periode hadden wij in 3 van de 5 races de snelste auto en hebben we ook nog in 1 van die andere 2 wedstrijden met geluk gewonnen. Toch staan we achter Max en RedBull. Ik hoop dat het geluk nog even aan onze kant blijft"!
Vind je Max een nuchter persoon? Bij iedere tegenslag loopt hij met een rood aangelopen hoofd te hakkelen en te stotteren dat hij nergens wakker van ligt, maar zijn lichaamstaal verraad hem dus duidelijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hij maakt zichzelf wel echt belachelijk in ieder geval. Zijn geloofwaardigheid is hij ondertussen wel kwijt en RB / Max zijn te snugger/nuchter om voor dit soort dingetjes te vallen.
Lewis mentaal sterkquote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Vind je Max een nuchter persoon? Bij iedere tegenslag loopt hij met een rood aangelopen hoofd te hakkelen en te stotteren dat hij nergens wakker van ligt, maar zijn lichaamstaal verraad hem dus duidelijk.
Ik vind dat Toto het wel slim speelt. Hij creëert een beeld dat als Max geen pole position traint hij een slechte job gedaan heeft. Natuurlijk is dat niet reëel maar bepaalde journalisten zullen dat waarschijnlijk continu Max voor de voeten werpen als hij P3 of whatever kwalificeert. Dat zal ongetwijfeld weer de nodige irritatie opwekken bij 'onze' Max. Naarmate het jaar vordert zal Toto wel meer van dit soort dingen de wereld in brengen. Qua psychologische spelletjes zijn Toto en Lewis imo duidelijk sterker en slimmer dan Horner en Max. Vandaar dat Max zich er überhaupt niet aan waagt denk ik.
Waarschijnlijk zullen dit soort dingetjes niet het verschil gaan maken in het kampioenschap maar mentaal denk ik dat Lewis wel de sterkere is van de twee is. Het is natuurlijk ook een wereld van verschil of je voor het eerst kampioen kunt worden of voor de achtste keer. De druk ligt iig bij Max en RBR.
Uhh, ja? Hij heeft letterlijk de carrière van Nico Rosberg beëindigt. Nico kon het mentaal niet langer aan om nog langer met Lewis in een team te zitten.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Uhh, ja? Hij heeft letterlijk de carrière van Nico Rosberg beëindigt. Nico kon het mentaal niet langer aan om nog langer met Lewis in een team te zitten.
De argumenten zijn op zie ik.quote:
Dat Nico het mentaal niet meer aankon om dat soort psychologische spelletjes te spelen zegt niets over de mentaliteit van Lewis.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Uhh, ja? Hij heeft letterlijk de carrière van Nico Rosberg beëindigt. Nico kon het mentaal niet langer aan om nog langer met Lewis in een team te zitten.
Alsof er valt te discusseren met iemand die met dit soort onzin komt. Jij hebt zo te zien ook geen argumenten meer, want mijn kleurtje heeft weinig te maken met de discussie.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
De argumenten zijn op zie ik.
Dit was weer een mooie inhoudelijke discussie op het Fok! forum. Dat is dan 'moderator'. Wat een aanfluiting.
Nee, jij hebt er gewoon een sport van gemaakt om het met mij oneens te zijn. Als ik zou zeggen dat Mazepin slecht is dan kom jij ongetwijfeld weer met een verhaal dat dat een voorbarige conclusie is. Begint een beetje vermoeiend te worden.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat Nico het mentaal niet meer aankon om dat soort psychologische spelletjes te spelen zegt niets over de mentaliteit van Lewis.
Nico had als mindere coureur dat soort spelletjes nodig om te kunnen winnen. En dat lukte, dus lijkt me dat eerder het tegenovergestelde te zeggen, namelijk dat Lewis dat jaar verloor doordat hij niet zo goed tegen die mentale spelletjes van Nico kon.
Helemaal gelijk maat iedereen is gek.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee, jij hebt er gewoon een sport van gemaakt om het met mij oneens te zijn. Als ik zou zeggen dat Mazepin slecht is dan kom jij ongetwijfeld weer met een verhaal dat dat een voorbarige conclusie is. Begint een beetje vermoeiend te worden.
Oke, nou, dit is in ieder geval een post waar argumenten uit te destilleren zijn. Maar hoezo zou ik "onterecht de conclusie trekken dat Lewis mentaal sterker is dan Nico n.a.v. het vertrek van Nico"? Het mentale aspect is letterlijk de reden die hij aangevoerd heeft voor zijn vertrek. Als Rosberg een Bottas als teamgenoot had gehad dan was hij natuurlijk nooit gestopt. De mentale spelletjes van Lewis hebben ervoor gezorgd dat Nico er geen trek meer in had om tientallen miljoenen per jaar te verdienen met het besturen van raceauto's over de hele aardbol. Dat zegt toch wel iets, of niet?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Alsof er valt te discusseren met iemand die met dit soort onzin komt. Jij hebt zo te zien ook geen argumenten weer, want mijn kleurtje heeft weinig te maken met deze discussie.
Dat persoon A mentaal nog zwakker is wil niet zeggen dat persoon B niet zwak is. Alsj e sowieso al mentale spelletjes nodig hebt om van Rosberg te winnen .....
Lewis kan mentaal sterker zijn dan Rosberg en die conclusie zou je, in mijn ogen onterecht, kunnen trekken n.a.v. het vertrek van Rosberg. Dat maakt Lewis echter niet meteen mentaal heel sterk. Lewis is mentaal echt een kleuter. Gaat allemaal prima, totdat het tegenzit en hij zijn zin niet krijgt, dan is opeens iedereen tegen hem en krijgt hij een meltdown. Hij maakt de ene na andere fout dit seizoen, rijdt in Monaco super slecht, boort zijn team de grond in, terwijl hij zelf fout zat etc.
Ik kan het ook niet helpen dat ik het vaak met je oneens ben.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee, jij hebt er gewoon een sport van gemaakt om het met mij oneens te zijn. Als ik zou zeggen dat Mazepin slecht is dan kom jij ongetwijfeld weer met een verhaal dat dat een voorbarige conclusie is. Begint een beetje vermoeiend te worden.
Het enige, maar dan ook het enige, wat dit zegt is dat Rosberg geen zin had in jarenlang mentale spelletjes spelen met Lewis. Lewis heeft schijnbaar dat soort mentale spelletjes nodig als er iemand naast hem rijdt die wat weerstand kan bieden. Als je echt beter bent dan rij je gewoon je rondjes en ga je geen spelletjes spelen. Dat Lewis en Toto nu spelletjes gaan spelen is juist een teken dat ze denken dat ze niet goed genoeg meer zijn. Mercedes is nog steeds de beste auto, maar Lewis laat steken vallen en Bottas heb je net niet genoeg aan nu RB een stapje dichterbij is gekomen. Als Perez en Ferrari zich er ook nog mee gaan bemoeien wordt het helemaal een feest.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Oke, nou, dit is in ieder geval een post waar argumenten uit te destilleren zijn. Maar hoezo zou ik "onterecht de conclusie trekken dat Lewis mentaal sterker is dan Nico n.a.v. het vertrek van Nico"? Het mentale aspect is letterlijk de reden die hij aangevoerd heeft voor zijn vertrek. Als Rosberg een Bottas als teamgenoot had gehad dan was hij natuurlijk nooit gestopt. De mentale spelletjes van Lewis hebben ervoor gezorgd dat Nico er geen trek meer in had om tientallen miljoenen per jaar te verdienen met het besturen van raceauto's over de hele aardbol. Dat zegt toch wel iets, of niet?
Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik hier inhoudelijk op moet reageren.quote:Maar even terug naar Max. Als we de oranje bril even afzetten, hij is mentaal toch absoluut niet sterk? Hij is soms bijna in tranen lijkt het. Waarna hij nog net hakkelend uit kan brengen dat hij nergens wakker van ligt.
Nee, Max laat niet "zijn kopje hangen als het tegenzit" maar die 'never give up' oneliner waar atleten die tientallen miljoenen per jaar verdienen steeds mee komen slaat imo sowieso nergens op. Hoe zou het er überhaupt uitzien als je wel opgeeft? Als je wel je kop laat hangen? Kom je dan vanaf P4 naar binnen omdat je het allemaal niet meer ziet zitten?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het enige, maar dan ook het enige, wat dit zegt is dat Rosberg geen zin had in jarenlang mentale spelletjes spelen met Lewis. Lewis heeft schijnbaar dat soort mentale spelletjes nodig als er iemand naast hem rijdt die wat weerstand kan bieden.
[..]
Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik hier inhoudelijk op moet reageren.
Ik heb absoluut geen oranje bril, want ben nooit fan geweest van iemand omdat hij/zij uit Nederland kwam. Ik vind Max gewoon een geweldige coureur en na M.Schumacher de enige coureur die mij weer genoeg kan boeien om ieder raceweekend de TV aan te zetten. Al zou hij uit Zimbabwe komen. Dat jij, en met jou vele andere, steeds "zet je oranje bril eens af" als argument aanvoeren is een teken dat er geen inhoudelijke argumenten zijn.
Waar heeft Max met "bijna tranen in de ogen" een interview gegeven dan? Ja, hij is soms gefrustreerd en ja dat weet en durft hij dan ook gewoon te uiten. Ik heb tien keer liever dat dan nogmaals een lulkoek verhaal van Lewis die dan eerst even de drie fans op de tribunes gaat bedanken en dan tussen neus en lippen iets roept over dat iedereen hem en Mercedes wil stoppen.
Dat Max mentaal sterk is zie je vooral omdat hij alles wat Lewis en Toto roept gewoon weet te negeren. Alle vragen die die richting om gaan krijgen een standaard antwoord (of geen antwoord eigenlijk).
Ik denk dat jij, bewust of onbewust, dingen doorelkaar haalt. Frustratie na iets wat mis gaat is niet hetzelfde als mentaal zwak zijn. Max laat vaak frustratie zien, maar Max laat niet zijn kopje hangen als het even tegenzit.
Als Mercedes niet een tandje of twee beter gaat worden zal je steeds meer gezeik en fouten van Lewis gaan zien en dan stopt hij aan het einde van dit jaar waarschijnlijk ook gewoon. Lewis is alleen "mentaal sterk" als hij een auto heeft waarmee hij 0.5s sneller is dan de rest terwijl hij zelf op 90% rijdt.
Je bedoelt zoals bij Lewis tijdens de GP van Duitsland in 2019 waar hij wilde stoppen toen ie buiten de punten viel na z'n spin? En dat het team hem toen vertelde om gewoon door te rijden (en hij daardoor nog een puntje haalde vanwege een diskwalificatie van de Alfa Romeo's?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee, Max laat niet "zijn kopje hangen als het tegenzit" maar die 'never give up' oneliner waar atleten die tientallen miljoenen per jaar verdienen steeds mee komen slaat imo sowieso nergens op. Hoe zou het er überhaupt uitzien als je wel opgeeft? Als je wel je kop laat hangen? Kom je dan vanaf P4 naar binnen omdat je het allemaal niet meer ziet zitten?
Wat dacht je van Austria 2019 waar hij vanaf de front row een slechte start had naar P7~P8 en uiteindelijk nog de race weet te winnen. Of Hungarije waar hij een flater heeft bij de formatie lap en uiteindelijk de knop omzet een op een natte baan nog steeds P2 binnen haalt.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee, Max laat niet "zijn kopje hangen als het tegenzit" maar die 'never give up' oneliner waar atleten die tientallen miljoenen per jaar verdienen steeds mee komen slaat imo sowieso nergens op.
Ongeveer zo. Maar er zijn meer voorbeelden te vinden.quote:Hoe zou het er überhaupt uitzien als je wel opgeeft? Als je wel je kop laat hangen? Kom je dan vanaf P4 naar binnen omdat je het allemaal niet meer ziet zitten?
Max is in mijn ogen altijd hetzelfde/zichzelf. Een flap uit, maar het beinvloed zijn prestaties niet en hij laat ook niet echt zijn kop hangen. Enige periode wanneer ik dat echt gezien heb was tijdens TR.quote:In mijn optiek is Lewis minder emotioneel dan Max. Iets koeler, hij heeft zichzelf beter onder controle. En hij is dus goed in psychologische spelletjes. Dat is ook logisch want hij is ook een stuk ouder dan Max, meer ervaren en gaat voor zijn achtste wereldtitel i.p.v. zijn eerste. Ik ben nu mentaal ook een stuk sterker dan toen ik begin 20 was. Dat is normaal, je ontwikkelt jezelf als mens. Maar dat is dus wel een voordeel voor Lewis. Of het mentale aspect uiteindelijk het verschil gaat maken in het kampioenschap dat weet ik natuurlijk ook niet.
Maar goed, we zijn het oneens. Dat is ook geen ramp verder. Dat maak ik wel vaker mee in dit specifieke subforum.
Dat was lachwekkend inderdaad. Ik ben ook absoluut geen fan van de man, laat dat duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:24 schreef gbm het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals bij Lewis tijdens de GP van Duitsland in 2019 waar hij wilde stoppen toen ie buiten de punten viel na z'n spin? En dat het team hem toen vertelde om gewoon door te rijden (en hij daardoor nog een puntje haalde vanwege een diskwalificatie van de Alfa Romeo's?
Wat een onsamenhangend geklets staat hier.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
In mijn optiek is Lewis minder emotioneel dan Max. Iets koeler, hij heeft zichzelf beter onder controle. En hij is dus goed in psychologische spelletjes. Dat is ook logisch want hij is een stuk ouder dan Max, meer ervaren en gaat voor zijn achtste wereldtitel i.p.v. zijn eerste. Ik ben nu mentaal ook een stuk sterker dan toen ik begin 20 was. Dat is normaal, je ontwikkelt jezelf als persoon. Maar dat is dus wel een voordeel voor Lewis. Of het mentale aspect uiteindelijk het verschil gaat maken in het kampioenschap dat weet ik natuurlijk ook niet.
Dit vind ik zo'n domme uitspraak. Hij heeft met zijn psychologische spelletjes letterlijk de carrière van Rosberg beëindigd. "Waaruit blijkt dat dan?" Mijn hemel.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lewis is goed in psychologische spelletjes?
Waaruit blijkt dat dan? Had hij Rosberg onder de duim?
Ja, dat zal door Lewis zijn gekomen...quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dit vind ik zo'n domme uitspraak. Hij heeft met zijn psychologische spelletjes letterlijk de carrière van Rosberg beëindigd. "Waaruit blijkt dat dan?" Mijn hemel.
Owh, vertel. Ben benieuwdquote:
Tegenslag zoals wanneer 'ie zelf z'n auto de grindbak in reed in China zeker?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Die indruk zou je misschien kunnen krijgen als je in 2015 begonnen bent met kijken.
Dit is wel een mooi voorbeeld. Vergelijk dat incident eens met Verstappen die zijn auto zelf de grindbak in reed tijdens de 'Sakhir GP' van vorig jaar. Toen konden we de driftige kleuter act weer bewonderen. Nou ja act, was het maar een act. Hij kan gewoon niet goed met tegenslag omgaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Tegenslag zoals wanneer 'ie zelf z'n auto de grindbak in reed in China zeker?
Ja. En ik lees dat we dan in ruil misschien wel 2 races op COTA kunnen krijgen. Dat is dan toch wel weer leuk.quote:
We ruilen een RB baan in voor een Mercedes baan danquote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:18 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ja. En ik lees dat we dan in ruil misschien wel 2 races op COTA kunnen krijgen. Dat is dan toch wel weer leuk.![]()
[ twitter ]
In 2021 zijn alle banen RB banen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We ruilen een RB baan in voor een Mercedes baan dan
daar lijkt het wel naar toe te gaan Monaco was ook geen RB baan , Italie was ook niets voor RB :-)quote:
Monaco geen RB baan? Juist wel..quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:37 schreef RAVW het volgende:
[..]
daar lijkt het wel naar toe te gaan Monaco was ook geen RB baan , Italie was ook niets voor RB :-)
maar kijk nu eens
Allemaal schijn. Vanavond even goed data analyseren en Bottas morgen op pole position.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:34 schreef babylon het volgende:
Twee weken geleden: Maar Baku is weer een Mercedes baan.
Tot nu toe: waar is Mercedes?
Ik zou verbaasd zijn. Maar alles kanquote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Allemaal schijn. Vanavond even goed data analyseren en Bottas morgen op pole position.
Dat zou het 9e wereldwonder zijn als Lewis daardoor z'n 8e titel binnen haalt.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Allemaal schijn. Vanavond even goed data analyseren en Bottas morgen op pole position.
Max ging altijd wel goed op COTA. In 2018 op andere halve seconde van de leider (Kimi) gefinished na 18de te zijn gestart.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We ruilen een RB baan in voor een Mercedes baan dan
Ja goed voorbeeld man. Max reed idd zelf de grindbak in zonder invloeden van buitenafquote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dit is wel een mooi voorbeeld. Vergelijk dat incident eens met Verstappen die zijn auto zelf de grindbak in reed tijdens de 'Sakhir GP' van vorig jaar.
Met een andere layout prima.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Liever cancelen of een andere baan dan weer 2x achter elkaar hetzelfde circuit.
Nou echt niet….quote:
Ja hoor, de mannen worden van de jongens gescheiden tijdens het treintje rijden op een generiek stratencircuit zonder hoogteverschil met nauwelijks van elkaar te onderscheiden 90 graden bochtjes.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:12 schreef fathank het volgende:
Jammer wel van Singapore. Daar worden de mannen van de jochies gescheiden.
Als jij Singapore zo definieert ga ik geen moeite doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja hoor, de mannen worden van de jongens gescheiden tijdens het treintje rijden op een generiek stratencircuit zonder hoogteverschil met nauwelijks van elkaar te onderscheiden 90 graden bochtjes.
Ik weet niet naar welke race jij hebt gekeken, maar daar werd Max van de baan geforceerd door Leclerc.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dit is wel een mooi voorbeeld. Vergelijk dat incident eens met Verstappen die zijn auto zelf de grindbak in reed tijdens de 'Sakhir GP' van vorig jaar.
Zoals gewoonlijk ontgaat het je weer volledig waar we het hier over hebben. We hebben het hier over wie mentaal sterker is, Lewis of Max. Iedereen die geen oranje bril op de neus heeft staan zal tot de conclusie komen dat Lewis mentaal veel verder en sterker is.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 06:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik weet niet naar welke race jij hebt gekeken, maar daar werd Max van de baan geforceerd door Leclerc.
We weten natuurlijk al dat jij wel vaker dingen 'ziet' of verzint.
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:01 schreef fathank het volgende:
Nog steeds geen hakkelende Verstappen gezien met natte oogjes.
Wat een teleurstelling weer.
Ik neem aan dat deze posting als parodie bedoeld is ofzo?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk ontgaat het je weer volledig waar we het hier over hebben. We hebben het hier over wie mentaal sterker is, Lewis of Max. Iedereen die geen oranje bril op de neus heeft staan zal tot de conclusie komen dat Lewis mentaal veel verder en sterker is.
Iedere keer als er bij 'onze' Max iets tegen zit krijgen we een mokkende kleuter te zien die er helemaal klaar mee is. De tranen biggelen nog net niet over zijn wangetjes. Iemand kwam met China 2007 als voorbeeld van toen het bij Lewis eens tegenzat. Die GP kon Lewis zijn eerste titel pakken maar in plaats daarvan eindigde hij in de grindbak. Moet je eens terugkijken en teruglezen hoe hij met die enorme teleurstelling omging. Dag en nacht verschil met Max Verstappen.
Max Verstappen is een mental midget in vergelijking met Lewis. Dat kun je leuk of niet leuk vinden, maar dat is de realiteit. Of zijn er hier soms mensen die willen beweren dat Max een volwassen, evenwichtig persoon is die zijn emoties te alle tijden onder controle heeft?
Inderdaad zeg, wat een verschrikkelijke onzinquote:Op zaterdag 5 juni 2021 10:43 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik neem aan dat deze posting als parodie bedoeld is ofzo?
Wees je ervan bewust dat mijn zorgvuldig samengestelde posts niet gebaseerd zijn op de waan van de dag of 'de vorige GP' maar op mijn bevindingen tijdens 25 jaar naar Formule1 races koekeloeren. Ik ben absoluut geen Lewis Hamilton fan, maar ik ben zeer onder de indruk geraakt van zijn mentale weerbaarheid.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 14:30 schreef KillerBee4ever het volgende:
Als er iemand kritisch is op zichzelf, dan is het VER wel.
HAM daarentegen, gooit liever z'n hele team onder de bus als het tegen zit (en hij ook mede te verwijten is).
Dit laatste komt niet uit een of ander sprookjesboek, waar Lokale_Notabele kennelijk liever z'n info vandaan haalt, nee, dit zijn feiten van vorige GP...
En nemen het bovendien niet zo nauw met de feitenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:50 schreef Marcoss het volgende:
Sommigen hebben een hele fijne discussiestijl in dit topic
Fantastische fotoquote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:01 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Het stormfront dat Spa heeft gesloopt op weg naar een volgend slachtoffer.
Hou hier gewoon mee op joh.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk ontgaat het je weer volledig waar we het hier over hebben. We hebben het hier over wie mentaal sterker is, Lewis of Max. Iedereen die geen oranje bril op de neus heeft staan zal tot de conclusie komen dat Lewis mentaal veel verder en sterker is.
Iedere keer als er bij 'onze' Max iets tegen zit krijgen we een mokkende kleuter te zien die er helemaal klaar mee is. De tranen biggelen nog net niet over zijn wangetjes. Iemand kwam met China 2007 als voorbeeld van toen het bij Lewis eens tegenzat. Die GP kon Lewis zijn eerste titel pakken maar in plaats daarvan eindigde hij in de grindbak. Moet je eens terugkijken en teruglezen hoe hij met die enorme teleurstelling omging. Dag en nacht verschil met Max Verstappen.
Max Verstappen is een mental midget in vergelijking met Lewis. Dat kun je leuk of niet leuk vinden, maar dat is de realiteit. Of zijn er hier soms mensen die willen beweren dat Max een volwassen, evenwichtig persoon is die zijn emoties te alle tijden onder controle heeft?
Ik mag hopen dat je zit te trollen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen Lewis Hamilton fan, maar ik ben zeer onder de indruk geraakt van zijn mentale weerbaarheid.
Tegelijkertijd constateer ik dat het hier bij Max Verstappen ernstig aan schort. Letterlijk iedere keer als het tegenzit krijgen we een theatrale voorstelling voorgeschoteld en loopt hij letterlijk als een speenvarken te gillen op de boordradio.
Dat is weinig relevant als jij zelf fictieve situaties gaat verzinnen om je verhaal te beargumenteren.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zoals gewoonlijk ontgaat het je weer volledig waar we het hier over hebben.
Dan moet ik je helaas mededelen dat je beter de afgelopen 25 jaar naar marathonpunikken had kunnen kijken, want als ik alle zelf verzonnen onzin zie dat jij bij elkaar harkt in je reacties, dan heb je niet echt iets opgestoken van de F1 in die tijd.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wees je ervan bewust dat mijn zorgvuldig samengestelde posts niet gebaseerd zijn op de waan van de dag of 'de vorige GP' maar op mijn bevindingen tijdens 25 jaar naar Formule1 races koekeloeren.
Je post een verzameling loze kreten in een wanhopige poging indruk te kunnen maken op de overige leden van de Max Verstappen fanclub maar wat zeg je nou eigenlijk allemaal? Welke "fictieve situaties"? Wat heb ik "zelf verzonnen"? Ik heb meer dan genoeg concrete voorbeelden genoemd van het onvolwassen kleuterschool gedrag van Max. Monza, Mugello, Sakhir 2020. Maar wat dacht je bijvoorbeeld van vandaag? Gefrustreerde boordradio, gefrustreerd interview, schelden als een tokkie. En er is eigenlijk helemaal niks bijzonders gebeurd. Alle rijders zaten in hetzelfde schuitje met die rode vlaggen maar toch stroomde de emmer van Max alweer over. Hij heeft de mentale draagkracht van een kleuter. Moet je voorstellen als er dit seizoen echt iets fout gaat bij deze mental midget. Dan is het leed niet te overzien.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat is weinig relevant als jij zelf fictieve situaties gaat verzinnen om je verhaal te beargumenteren.
[..]
Dan moet ik je helaas mededelen dat je beter de afgelopen 25 jaar naar marathonpunikken had kunnen kijken, want als ik alle zelf verzonnen onzin zie dat jij bij elkaar harkt in je reacties, dan heb je niet echt iets opgestoken van de F1 in die tijd.
Dat Renault niet verder wilde met Ricciardo en dat Max zelf de grindbak in gereden is in Sakhir vorig jaar.quote:
Jij bent echt de Donald Trump van dit forum. Blind voor alle feiten, volledig teruggetrokken in je eigen wereldje waarin je altijd gelijk hebt. Nou, tegen beter weten in heb ik de feiten maar weer eens voor je opgezocht. (Dat Renault niet met Ricciardo verder wilde is je eigen conclusie, ik heb dat nooit gezegd)quote:Op zondag 6 juni 2021 00:58 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat Renault niet verder wilde met Ricciardo en dat Max zelf de grindbak in gereden is in Sakhir vorig jaar.
Wat je hebt gezegd, is dat Ricciardo naar McLaren ging, omdat hij van Renault geen aanbod kreeg. Dat het niet een keuze was op basis van het beste pakket, maar pure noodzaak omdat hij anders geen stoeltje meer zou hebben. En dat is echt volledig uit je duim gezogen.quote:Op zondag 6 juni 2021 01:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dat Renault niet met Ricciardo verder wilde is je eigen conclusie, ik heb dat nooit gezegd
In mei 2020 had Ricciardo inderdaad geen aanbieding van Renault op zak. Renault was op dat moment onvoldoende van hem overtuigd, op basis van zijn prestaties in 2019, om zijn torenhoge contact te verlengen. Op het moment dat hij bij McLaren tekende had hij dus geen enkele garantie op een 2021 Renault zitje. Maar hij had heus wel "een stoeltje" in de F1 gehad.quote:Op zondag 6 juni 2021 01:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat je hebt gezegd, is dat Ricciardo naar McLaren ging, omdat hij van Renault geen aanbod kreeg. Dat het niet een keuze was op basis van het beste pakket, maar pure noodzaak omdat hij anders geen stoeltje meer zou hebben. En dat is echt volledig uit je duim gezogen.
2e quali op rij word je laatste ronde gestopt door een rode vlag situatie. Terwijl je voor het eerst voor een titel mee kunt vechten. Vervolgens krijg je vol adrenaline een microfoon onder je neus. Tuurlijk is hij even gefrustreerd. Je overdrijft alleen.quote:Op zondag 6 juni 2021 00:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je post een verzameling loze kreten in een wanhopige poging indruk te kunnen maken op de overige leden van de Max Verstappen fanclub maar wat zeg je nou eigenlijk allemaal? Welke "fictieve situaties"? Wat heb ik "zelf verzonnen"? Ik heb meer dan genoeg concrete voorbeelden genoemd van het onvolwassen kleuterschool gedrag van Max. Monza, Mugello, Sakhir 2020. Maar wat dacht je bijvoorbeeld van vandaag? Gefrustreerde boordradio, gefrustreerd interview, schelden als een tokkie. En er is eigenlijk helemaal niks bijzonders gebeurd. Alle rijders zaten in hetzelfde schuitje met die rode vlaggen maar toch stroomde de emmer van Max alweer over. Hij heeft de mentale draagkracht van een kleuter. Moet je voorstellen als er dit seizoen echt iets fout gaat bij deze mental midget. Dan is het leed niet te overzien.
Je moet wel een gigantische oranje plaat voor je kop hebben als je de talloze opstandige driftbuien van meneer Verstappen allemaal niet meegekregen hebt. Het is te lachwekkend voor woorden dat ik überhaupt met voorbeelden moet komen. Ik zou zeggen, zoek een boordradio of interview op van een willekeurige race wanneer er ook maar iets niet naar wens ging. "Fictieve situaties", ja, slaap lekker.
Jij vindt hem bloedirritant, dat mag.quote:Op zondag 6 juni 2021 08:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik vind hem alleen een bloedirritant, puberaal, onvolwassen mannetje die niet met tegenslag om kan gaan en zijn emoties niet onder controle heeft. Dat is het enige wat ik zeg. Lewis is veel sterker op dat vlak, wat een voordeel is. Als je dat ontkent dan ben je in mijn ogen een fanboy met oranje oogkleppen op.
Maar ik begin zo langzamerhand de indruk te krijgen dat we het hier niet over eens gaan worden.
Ja echt vet dom dat Verstappen z'n wagen tegen de vangrail parkeert welke idioot doet dat nouquote:Op zondag 6 juni 2021 01:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij bent echt de Donald Trump van dit forum. Blind voor alle feiten, volledig teruggetrokken in je eigen wereldje waarin je altijd gelijk hebt. Nou, tegen beter weten in heb ik de feiten maar weer eens voor je opgezocht. (Dat Renault niet met Ricciardo verder wilde is je eigen conclusie, ik heb dat nooit gezegd)
https://www.planetf1.com/news/renault-2021-drivers/
Jij vond het wel een geslaagde actie, begrijp ik uit je reactie? Als je het filmpje goed bekijkt dan zie je zijn auto versnellen op de Pirelli reclame waarna hij volledig verrast wordt door de aanwezigheid van een grindbak. In het 'Jos the Boss' tijdperk stond dit circuit nog niet op de kalender, anders was de locatie van deze specifieke grindbak ongetwijfeld bekend geweest binnen de familie Verstappen.quote:Op zondag 6 juni 2021 09:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja echt vet dom dat Verstappen z'n wagen tegen de vangrail parkeert welke idioot doet dat nou
Ik snap wel dat mensen met de ervaring van 25 jaar F1 kijken hier een mening over hebben
Je kunt mij zien als een soort Jean Todt die zich niet laat leiden door persoonlijke voorkeuren of de waan van de dag, maar die met de feiten in de hand volledig objectief oordeelt over wat er zich in de Formule 1 allemaal afspeelt.quote:Op zondag 6 juni 2021 09:42 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Als iedereen een fanboy met oranje oogkleppen op is. Wat is dan de kwalificatie van lokale_notabele?
Ik zie je vooral als iemand die vol zit van aannames en ze presenteert als feiten.quote:Op zondag 6 juni 2021 09:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je kunt mij zien als een soort Jean Todt die zich niet laat leiden door persoonlijke voorkeuren of de waan van de dag, maar die met de feiten in de hand volledig objectief oordeelt over wat er zich in de Formule 1 allemaal afspeelt.
Ik zie jou vooral als iemand die ik niet serieus hoef te nemen. Je laat jezelf sturen door HOE iemand zich uit, en denkt daaruit van alles op te kunnen maken. Daarnaast maak je er een sport van om mensen die jouw (op los zand gefundeerde) mening niet delen, weg te zetten als fanboy.quote:Op zondag 6 juni 2021 09:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je kunt mij zien als een soort Jean Todt die zich niet laat leiden door persoonlijke voorkeuren of de waan van de dag, maar die met de feiten in de hand volledig objectief oordeelt over wat er zich in de Formule 1 allemaal afspeelt.
Je vind het alleen wel lastig om argumenten aan te horen, te discussiëren of überhaupt een standpunt te heroverwegen. Je hebt het zelfs nodig om af en toe met ad honinems te strooien of andere rare persoonlijke sneren toe te voegen.quote:Op zondag 6 juni 2021 09:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, ik ben vrijwel de enige gebruiker in deze discussie die met argumenten en bronnen komt. De overige deelnemers beperken zich tot schoolplein oneliners die kant nog wal raken.quote:Op zondag 6 juni 2021 10:07 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Je vind het alleen wel lastig om argumenten aan te horen, te discussiëren of überhaupt een standpunt te heroverwegen. Je hebt het zelfs nodig om af en toe met ad honinems te strooien of andere rare persoonlijke sneren toe te voegen.
Heel nare manier van communiceren. Maar gelukkig deel je alleen maar feiten, objectieve feiten. Er is nog zo'n user die dat doet...
Je hebt gelijk. Zelden zo'n feitelijke constatering gelezen hier.quote:Op zondag 6 juni 2021 09:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij vond het wel een geslaagde actie, begrijp ik uit je reactie? Als je het filmpje goed bekijkt dan zie je zijn auto versnellen op de Pirelli reclame waarna hij volledig verrast wordt door de aanwezigheid van een grindbak. In het 'Jos the Boss' tijdperk stond dit circuit nog niet op de kalender, anders was de locatie van deze specifieke grindbak ongetwijfeld bekend geweest binnen de familie Verstappen.
Maar deze fout en onnodige dnf vindt dus zijn oorsprong in het feit dat Max track walks overbodig vindt en liever FIFA speelt op zijn hotelkamer. Ook weer zo'n volwassen beslissing.
Selectief voeg ik ook aan het rijtje toe.quote:Op zondag 6 juni 2021 10:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, ik ben vrijwel de enige gebruiker in deze discussie die met argumenten en bronnen komt. De overige deelnemers beperken zich tot schoolplein oneliners die kant nog wal raken.
Geen stampvoeten deze keer, maar een WOEDENDE trap tegen de bandenstapel:quote:Op zondag 6 juni 2021 10:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Zelden zo'n feitelijke constatering gelezen hier.
Gelukkig hebben ze de stampvoetende Verstappen met z'n natte ogen eraf geknipt anders zou het wel heel genant worden voor de fanboys.
En hiermee diskwalificeer je jezelf definitief en onomkeerbaar.quote:Op zondag 6 juni 2021 09:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
In het 'Jos the Boss' tijdperk stond dit circuit nog niet op de kalender, anders was de locatie van deze specifieke grindbak ongetwijfeld bekend geweest binnen de familie Verstappen.
Gaat het?quote:Op zondag 6 juni 2021 10:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
En hiermee diskwalificeer je jezelf definitief en onomkeerbaar.
Verdomme reageer ik hier toch. Ik had me voorgenomen nooit meer in een F1 topic op FOK! te reageren. Deze discussie laat wel weer zien waarom. Wat een ellende hier.
Nou ik ben weer weg. En blijf weg.
Ziedende mental midget gespot inderdaad. Jezelf zo laten gaan tegen een bandenstapel getuigt van een enorm brevet van onvermogen. Alsof die bandenstapel er wat aan kan doen.quote:Op zondag 6 juni 2021 10:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Geen stampvoeten deze keer, maar een WOEDENDE trap tegen de bandenstapel:
Eerst Frankrijk de 20ste nog.quote:
Mannetje....quote:Op zondag 6 juni 2021 10:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maar goed, luister. Als jullie fan zijn van dit mannetje dan wens ik jullie daar veel plezier mee. Weet wel dat ik niet met een oranje klomp op mijn hoofd en een RBR polo langs de Tarzanbocht sta in september.
Als Max niet in het juiste nest geboren was dan stond hij nu verf te mixen in een bouwmarkt. Als persoon stelt hij geen reet voor. Verder staat het mij geheel vrij om mijn mening te ventileren op dit forum, daar heb ik jouw toestemming niet voor nodig.quote:Op zondag 6 juni 2021 10:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mannetje....
Deze knaap heeft meer ballen dan dat jij ooit zult hebben. Je bent niks meer dan een onzekere en anonieme FOK!er die zich boven een ander wilt plaatsen door Verstappen neer beneden te halen.
Max is een groot coureur, meer dan jij ooit zult bereiken en dat zal je onzekere ego ongetwijfeld steken.
Je komt een beetje zuur over, komt dat omdat je nu zelf in de bouwmarkt verf staat te mixen.quote:Op zondag 6 juni 2021 10:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als Max niet in het juiste nest geboren was dan stond hij nu verf te mixen in een bouwmarkt. Als persoon stelt hij geen reet voor. Verder staat het mij geheel vrij om mijn mening te ventileren op dit forum, daar heb ik jouw toestemming niet voor nodig.
Als je denkt dat je alleen met talent en het juiste nest de top van de F1 haalt, heb je de afgelopen 25 jaar niet opgelet iig.quote:Op zondag 6 juni 2021 10:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als Max niet in het juiste nest geboren was dan stond hij nu verf te mixen in een bouwmarkt. Als persoon stelt hij geen reet voor. Verder staat het mij geheel vrij om mijn mening te ventileren op dit forum, daar heb ik jouw toestemming niet voor nodig.
? Lewis is een groot kampioen hoor maar om Max weg te zetten als onvolwassen of mental midget, slaat gewoon nergens op hè.quote:Op zondag 6 juni 2021 10:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Belooft weer gezellig te worden vandaag.
Mensen nemen het allemaal wel een tikkeltje te serieus hier soms moet ik zeggen met die Max hype. Je kan niks goeds zeggen over Lewis of je wordt van 6 kanten bestookt.
Beide geweldige coureurs.
Klopt, heb ik ook nooit beweerd.quote:Op zondag 6 juni 2021 11:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
? Lewis is een groot kampioen hoor maar om Max weg te zetten als onvolwassen of mental midget, slaat gewoon nergens op hè.
Jij niet nee, andere user(s) die bestookt worden wel.quote:Op zondag 6 juni 2021 11:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt, heb ik ook nooit beweerd.
Je wilt feiten? Max Verstappen heeft geeneens een middelbare school diploma. Hij kan verdienstelijk een raceauto besturen en daar is alles wel mee gezegd. Hij stelt geen reet voor als persoon.quote:Op zondag 6 juni 2021 11:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je komt een beetje zuur over, komt dat omdat je nu zelf in de bouwmarkt verf staat te mixen.
Als persoon stelt hij niks voor? Weer zo’n uitspraak die vanuit je onderbuik komt. Probeer het eens met feiten zou ik zeggen.
Je mag gerust je mening ventileren, maar jij bent bezig jouw mening te etaleren als feit. Niks is minder waar, want Max is juist erg volwassen als F1 coureur. Op je 17e een miljoenen contract tekenen, 100-en mensen die voor jou hun best doen een betrouwbare en snelle auto te bouwen. Filmpjes van een vloekende en tierende Verstappen zouden hem onvolwassen maken en een mental midget? Jij weet echt niet waar je het over hebt. Die knakker perst keer op keer het maximale uit z’n auto.
Z’n eerste race voor RedBull haalt al jouw geneuzel genadeloos onderuit. Op banden die op zijn, voormalig wereldkampioen Raikonen achter zich houden en de overwinning binnenslepen.
Mental midget mijn ass, dat is gewoon mentaal ijzersterk.
Als je dat niet inziet, zit je echt te trollen.
Dus in jouw termen, hoef je als coureur niks over de techniek te weten van een auto. Ik denk dat Max zijn techniek kennis beter is dan wat je op een middelbare school leert. Tevens hoe belangrijk is een papiertje als het gaan over geen reet voorstellen als een persoon. Dit is waar jij nu jouw mening als een feit neer zet .quote:Op zondag 6 juni 2021 11:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je wilt feiten? Max Verstappen heeft geeneens een middelbare school diploma. Hij kan verdienstelijk een raceauto besturen en daar is alles wel mee gezegd. Hij stelt geen reet voor als persoon.
Jij bent degene die "vanuit zijn onderbuik" reageert, omdat je het niet kunt hendelen wanneer iemand suggereert dat je grote idool Max Verstappen niet perfect is. Hoe oud ben je, twaalf?
Gewaagde uitspraak want juist @Lokale_Notabele is nogal overtuigd van z'n feitenkennis en heeft daar bovenop nog eens de ervaring waar niemand tegenop schijnt te kunnen, een soort Jean Todt waar we heel blij moeten zijn in dit topic, zo leren we allemaal wat.quote:Op zondag 6 juni 2021 11:13 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Als je denkt dat je alleen met talent en het juiste nest de top van de F1 haalt, heb je de afgelopen 25 jaar niet opgelet iig.
Oh, maar Lewis is zeker een topcoureur.quote:Op zondag 6 juni 2021 10:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Belooft weer gezellig te worden vandaag.
Mensen nemen het allemaal wel een tikkeltje te serieus hier soms moet ik zeggen met die Max hype. Je kan niks goeds zeggen over Lewis of je wordt van 6 kanten bestookt.
Beide geweldige coureurs.
Inderdaad, er zijn hier nooit discussies over het niveau van Alonso geweestquote:Op zondag 6 juni 2021 11:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Bottas is van het 'niveautje' Alonso? Nou, dat lees je ook niet iedere dag. Aangezien het niet over Max Verstappen gaat zal niemand hier er een uitgesproken mening over hebben waarschijnlijk.
Ah, dus als iemand geen diploma heeft van ten minste middelbare school, stelt hij geen reet voor als persoon. Ik vind die gedachtegang op z’n zachtst gezegd enorm kortzichtig.quote:Op zondag 6 juni 2021 11:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je wilt feiten? Max Verstappen heeft geeneens een middelbare school diploma. Hij kan verdienstelijk een raceauto besturen en daar is alles wel mee gezegd. Hij stelt geen reet voor als persoon.
Jij bent degene die "vanuit zijn onderbuik" reageert, omdat je het niet kunt hendelen wanneer iemand suggereert dat je grote idool Max Verstappen niet perfect is. Hoe oud ben je, twaalf?
Lijkt me geen buitengewoon goed plan, maar jij bent de modquote:Op zondag 6 juni 2021 12:13 schreef Nattekat het volgende:
Laten we gewoon afspreken dat hier een speciaal topic voor komt en dat de discussie hier nu ten einde komt
Beter dan het enige centrale topic zo lang kapen voor een discussie waar de meesten geen zin in hebbenquote:Op zondag 6 juni 2021 12:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt me geen buitengewoon goed plan, maar jij bent de mod
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:01 schreef Nattekat het volgende:
Het stormfront dat Spa heeft gesloopt op weg naar een volgend slachtoffer.
Er zijn meer optiesquote:Op zondag 6 juni 2021 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beter dan het enige centrale topic zo lang kapen voor een discussie waar de meesten geen zin in hebben
Mijn mooie plaatje werd ook helemaal ondergesneeuwd
quote:Op zondag 6 juni 2021 12:28 schreef shiz het volgende:
Zo koud was het ook weer niet dat er sneeuw uit die wolken kwam denk ik...
[..]
Weet je zeker dat je geen fan bent van Hamilton? Ik herken wel dezelfde trekjes van hem in jou. Het gemekker en geklaag vooral.quote:Op zondag 6 juni 2021 12:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nou ja, als we de logica van gebruiker 'tja77' volgen dan kunnen we dit hele F1 subforum wel sluiten, want als je de coureurs niet persoonlijk kent dan kun je blijkbaar nergens over praten of oordelen. We hebben eigenlijk maar één topic nodig waarin de race resultaten gepost worden.
Niet voor mijquote:Op zondag 6 juni 2021 12:32 schreef shiz het volgende:
[..]
Zelfs vis is een optie.
Maar back on track dan maar.
quote:Op zondag 6 juni 2021 16:12 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Hamilton die zich verremt en T15 knuffelt en dan Perez, Vet, Gas podium
Maar nog steeds minder dan ze zouden moetenquote:
Dat RB uitloopt op Mercedes boeit me geen fuck. Wat mij betreft finished RB 10de in het kampioenschap. Als Max maar eerste wordt bij de WDCquote:Op zondag 6 juni 2021 17:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar nog steeds minder dan ze zouden moeten
Nouja. Maar nog steeds minder dan Verstappen zou moeten.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:18 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat RB uitloopt op Mercedes boeit me geen fuck. Wat mij betreft finished RB 10de in het kampioenschap. Als Max maar eerste wordt bij de WDC
dat is een combinatie die bijna onmogelijk isquote:Op maandag 7 juni 2021 11:18 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat RB uitloopt op Mercedes boeit me geen fuck. Wat mij betreft finished RB 10de in het kampioenschap. Als Max maar eerste wordt bij de WDC
Niet bijna, helemaal. En nee, ik hoef het niet eens uit te rekenen.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is een combinatie die bijna onmogelijk is
quote:Op maandag 7 juni 2021 11:23 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Niet bijna, helemaal. En nee, ik hoef het niet eens uit te rekenen.
Gold bijna voor 2007. Maar idd erg onwaarschijnlijk, maar het was meer om aan te geven dat ik er weinig voldoening uit haal en dat het me meer om de stand van Max te doen is.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is een combinatie die bijna onmogelijk is
ik begrijp je wel, dat het Verstappen is vind ik leuk maar ieder ander die Mercedes en Hamilton van die troon stoot juich ik toe, niets tegen ze want ze doen hun werk gewoon goed maar die dominantie sinds de hybrids vind ik wel jammerquote:Op maandag 7 juni 2021 11:27 schreef opreis het volgende:
[..]
Gold bijna voor 2007. Maar idd erg onwaarschijnlijk, maar het was meer om aan te geven dat ik er weinig voldoening uit haal en dat het me meer om de stand van Max te doen is.
Mij ook, constructeurs titel boeit alleen de constructeurs zelf.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:27 schreef opreis het volgende:
[..]
Gold bijna voor 2007. Maar idd erg onwaarschijnlijk, maar het was meer om aan te geven dat ik er weinig voldoening uit haal en dat het me meer om de stand van Max te doen is.
als festivals volle bak mogen dan zie ik niet waarom Zandvoort niet zou kunnen. In het ergste geval met testen voor toegangquote:Op maandag 7 juni 2021 22:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/formule(...)it-van-spa~ad126820/
75000 fans op spa eind augustus, dus grote kans dat Zandvoort volle bak wordt
is die app dan nog niet klaar?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als festivals volle bak mogen dan zie ik niet waarom Zandvoort niet zou kunnen. In het ergste geval met testen voor toegang
En wie en wanneer was dan die ene met een Ferrari motor..? Iemand die het weet, zonder te zoeken?quote:- De pole van Leclerc betekende dat het recordaantal pole-positions van Ferrari is verbeterd tot 230 stuks. Met 231 poles is Ferrari ook de motorleverancier met de meeste poles.
Wat denk je zelf?quote:
Vettel Monza 2007quote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:09 schreef Ferry_76 het volgende:
Leuk lijstje met records, waaronder deze:
[..]
En wie en wanneer was dan die ene met een Ferrari motor..? Iemand die het weet, zonder te zoeken?
is toch een EU app?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
En bovendien, hoe doe je dat met buitenlanders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |