Ik weet zeker dat het hopeloos is. Ga eerst zelf de docu maar kijken.quote:
Ja, want 1ste hands info van de betrokkenen is minder waardevol dan 3de hands info in een internetblogje.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jij haalt je informatie over de Formule 1 uit de Netflix docu? Dan zijn we wel uitgepraat.
En jij van een onbetrouwbare copy-paste site?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jij haalt je informatie over de Formule 1 uit de Netflix docu? Dan zijn we wel uitgepraat.
De oorspronkelijke bron van het interview met Abiteboul (Auto Hebdo) staat gewoon in het artikel genoemd hoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En jij van een onbetrouwbare copy-paste site?
Sowieso waren de opties (de junioren) die in het artikel genoemd worden niet realistisch. En dat bleek ook wel, omdat ze Alonso aantrokken voordat de junioren kans kregen om zich te bewijzen.
Niet de skills van zijn top coureur, wel over het voortbestaan van de F1 zoals we die op dat moment kenden, en de bereidheid van Renault om op deze wijze actief te blijven in de F1. Daarom wilde Renault wachten met de optie voor Ricciardo. Ricciardo kreeg een aanbod van McLaren en wilde niet langer wachten op zekerheid.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:23 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ja, want 1ste hands info van de betrokkenen is minder waardevol dan 3de hands info in een internetblogje.![]()
Abiteboul's letterlijke woorden over het vertrek van Ricciardo:
'We need to be in a position to fight for podium's and then fight for win's and then fight for Championship's. Daniel has put a stop to all of that'.
Dat klinkt echt als een teammanager die twijfelt over de skills van zijn (top)coureur.
Ah, ok. Jij kunt in zijn hoofd kijken. Ja, dat verandert alles natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:38 schreef TagForce het volgende:
Niet de skills van zijn top coureur, wel over het voortbestaan van de F1 zoals we die op dat moment kenden, en de bereidheid van Renault om op deze wijze actief te blijven in de F1.
Misschien dat je ipv kinderlijke sneertjes te posten eens uit de doeken kunt doen hoe het volgens jou allemaal in elkaar zit? Jij denkt dat Renault zo gigantisch onder de indruk was van de prestaties van Ricciardo in 2019 dat ze zijn contract ter waarde van 32 miljoen in mei 2020 dolgraag wilde verlengen?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ah, ok. Jij kunt in zijn hoofd kijken. Ja, dat verandert alles natuurlijk.
Misschien moeten jullie daar allebei mee ophouden...quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Misschien dat je ipv kinderlijke sneertjes te posten
Ik denk helemaal niks. Ik luister gewoon naar de woorden van Abiteboul. Die zijn vrij duidelijk en daar hoef ik verder niks bij te verzinnen. Daar is geen journalist of verslaggever (of fokker) aan te pas gekomen die er zijn eigen draai aan geeftquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Misschien dat je ipv kinderlijke sneertjes te posten eens uit de doeken kunt doen hoe het volgens jou allemaal in elkaar zit? Jij denkt dat Renault zo gigantisch onder de indruk was van de prestaties van Ricciardo in 2019 dat ze zijn contract ter waarde van 32 miljoen in mei 2020 dolgraag wilde verlengen?
6 jaar voor TR/RB rijden en dan jobhopper genoemd worden.quote:
En in de originele bron staat helemaal niet dat ze niet overtuigd zijn waren van de kwaliteiten van Ricciardo. Dat is gewoon een verzinsel.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
De oorspronkelijke bron van het interview met Abiteboul (Auto Hebdo) staat gewoon in het artikel genoemd hoor.
Natuurlijk was Ricciardo een optie voor Renault voor 2021, dat ontkent ook helemaal niemand.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En in de originele bron staat helemaal niet dat ze niet overtuigd zijn waren van de kwaliteiten van Ricciardo. Dat is gewoon een verzinsel.
Er staat alleen dat Ricciardo zeer zeker een optie is, maar dat ze ook rekening houden met anderen, verder niet met name genoemd.
De timing vind ik ook wel bijzonder. Slechts een week voor de bekendmaking van het vertrek van Ricciardo. Ik neem dus aan dat Abiteboul toen al wist dat Ricciardo ging vertrekken want binnen een week die hele stoelendans organiseren lijkt me erg snel.
die beslissing kan hij toch nooit op basis van 2020 hebben genomen want er was nog geen race gereden toen en op basis van 2019 lijkt het een logische beslissingquote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Waar deze discussie mee begon is dat er gesuggereerd werd dat Ricciardo om sportieve redenen McLaren boven Renault verkozen heeft en zelfs dat het een 'no-brainer' zou zijn om Renault in te ruilen voor McLaren (wat een erg domme opmerking is gezien het feit dat Ricciardo beide McLarens verslagen heeft in het kampioenschap 2020).
Dat is weer een eigen mening en geen feit. Hoezo eieren voor zijn geld. Dat maak jij er van.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Natuurlijk was Ricciardo een optie voor Renault voor 2021, dat ontkent ook helemaal niemand.
Waar deze discussie mee begon is dat er gesuggereerd werd dat Ricciardo om sportieve redenen McLaren boven Renault verkozen heeft en zelfs dat het een 'no-brainer' zou zijn om Renault in te ruilen voor McLaren (wat een erg domme opmerking is gezien het feit dat Ricciardo beide McLarens verslagen heeft in het kampioenschap 2020).
De realiteit is dat Ricciardo helemaal geen aanbieding van Renault op zak had toen hij bij McLaren tekende in mei 2021. Hij heeft eieren voor zijn geld gekozen, geen sportieve afweging gemaakt. Dat wil op een of andere manier maar niet doordringen tot sommige botte hersens.
Nou ja, een no-brainer is als Russell Williams voor Mercedes kan verruilen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
die beslissing kan hij toch nooit op basis van 2020 hebben genomen want er was nog geen race gereden toen en op basis van 2019 lijkt het een logische beslissing
Jij denkt dat Abiteboul niet op de hoogte was van de onzekerheid vanuit Renault om wel/niet door te gaan met F1, en de onzekerheid over de regels van 2022 en later? Sterker nog, de onzekerheid over zijn baan was er al in 2018, dus elke mogelijkheid om de schuld in iemand anders zijn schoenen te schuiven wordt benut.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ah, ok. Jij kunt in zijn hoofd kijken. Ja, dat verandert alles natuurlijk.
Dat maak ik er inderdaad van ja, als je nog voordat er een race in 2020 gereden is bij een ander team tekent en je geen aanbieding van je huidige team op zak hebt. Dan kies je eieren voor je geld. Dat McLaren in 2019 goed presteerde heb ik gemist.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is weer een eigen mening en geen feit. Hoezo eieren voor zijn geld. Dat maak jij er van.
Hysterisch verhaal. Hoe blijkt hieruit dat Renault niet met Ricciardo verder wilde? Want dat is waar @Lokale_Notabele over blijft jeremiëen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:09 schreef TagForce het volgende:
[..]
Jij denkt dat Abiteboul niet op de hoogte was van de onzekerheid vanuit Renault om wel/niet door te gaan met F1, en de onzekerheid over de regels van 2022 en later? Sterker nog, de onzekerheid over zijn baan was er al in 2018, dus elke mogelijkheid om de schuld in iemand anders zijn schoenen te schuiven wordt benut.
Begin 2020 was er sprake van dat Renault helemaal zou stoppen als team.
Als ik bij Renault zou rijden in 2019, en niet beter presteerde dan McLaren, onzekerheid vanuit Renault hoorde om uberhaupt door te gaan, en de optie voor contractverlenging niet benut werd terwijl ik een aanbieding van McLaren krijg, dan zou ik het ook wel weten.
Heeft niets met in zijn hoofd kijken te maken, maar gewoon met terugkijken op de afgelopen anderhalf tot 2 jaar bij Renault, en het gedrag van Abiteboul met Red Bull.
Ben jij dement aan het worden ofzo? Als je een paar posts naar boven scrolt dan kom je de volgende tekst van mij tegen: "Natuurlijk was Ricciardo een optie voor Renault voor 2021, dat ontkent ook helemaal niemand."quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hysterisch verhaal. Hoe blijkt hieruit dat Renault niet met Ricciardo verder wilde? Want dat is waar @:Lokale_Notabele over blijft jeremiëen.
ja, na RBquote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
6 jaar voor TR/RB rijden en dan jobhopper genoemd worden.
Maar je ontkent het wel:quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je een paar posts naar boven scrolt dan kom je de volgende tekst van mij tegen: "Natuurlijk was Ricciardo een optie voor Renault voor 2021, dat ontkent ook helemaal niemand."
Dat heb je geheel uit je eigen duim gezogen.quote:Op maandag 31 mei 2021 18:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is dus niet zo dat Ricciardo weloverwogen op basis van sportieve gronden Renault ingeruild heeft voor McLaren. Hij had alleen een (goede) aanbieding van McLaren op zak, middenin de corona lockdown, terwijl het seizoen 2020 nog niet begonnen was en het maar zeer de vraag was of Renault met hem verder wilde.
Als iets een 'optie' is dan is het maar zeer de vraag of het daadwerkelijk gaat gebeuren. Anders nog iets?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:52 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar je ontkent het wel:
[..]
Dat heb je geheel uit je eigen duim gezogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |