In goed Nederlands heet dat 'in twijfel trekken'. Wat is jouw moers taal eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als iets een 'optie' is dan is het maar zeer de vraag of het daadwerkelijk gaat gebeuren.
Je poneert weer een eigen mening als stellig.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als iets een 'optie' is dan is het maar zeer de vraag of het daadwerkelijk gaat gebeuren. Anders nog iets?
Maar even serieus, ben jij misschien een asielzoeker die pas net in Nederland is ofzo? Dat zou het een en ander verklaren. Je hebt zoveel moeite met begrijpend lezen, ik heb dit zelden eerder gezien. Het gaat allemaal volledig langs je heen en je opmerkingen raken kant nog wal.
Ik baseer mij louter op feiten. Jij bent degene die met allerlei zelf verzonnen complottheorieën op de proppen komt met betrekking tot de uitspraken van Abiteboul.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je poneert weer een eigen mening als stellig.
Ik denk namelijk dat vanuit Renault het wel degelijk de bedoeling was om met Ricciardo door te gaan.
Sterker nog, ik denk zelfs dat het zo geformuleerd werd omdat ze al wisten dat Ricciardo weg zou gaan.
"Dan is het maar zeer de vraag" is geen feit maar een mening. Waarvan het maar zeer de vraag of het waar is.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik baseer mij louter op feiten. Jij bent degene die met allerlei zelf verzonnen complottheorieën op de proppen komt met betrekking tot de uitspraken van Abiteboul.
Nee, je bent moeilijk aan het doen om het moeilijk doen. Ik ben met een artikel op de proppen gekomen waarin Cyril Abiteboul letterlijk zegt dat Ricciardo een optie is voor Renault in 2021 maar dat ze alternatieven overwegen. https://www.planetf1.com/news/renault-2021-drivers/quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
"Dan is het maar zeer de vraag" is geen feit maar een mening. Waarvan het maar zeer de vraag of het waar is.
Ik zeg tenminste dat het een mening is.
Ik doe niet moeilijk. Ik zeg dat het een mening is, daar hoef je het niet mee eens te zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee, je bent moeilijk aan het doen om het moeilijk doen. Ik ben met een artikel op de proppen gekomen waarin Cyril Abiteboul letterlijk zegt dat Ricciardo een optie is voor Renault in 2021 maar dat ze alternatieven overwegen. https://www.planetf1.com/news/renault-2021-drivers/
Omdat je graag moeilijk wilt doen is dat niet goed genoeg voor je en kom je met zelfverzonnen complottheorieën op de proppen die kant nog wal raken. Want wat zeg je nou eigenlijk? Jij zegt dat Abiteboul ten tijden van dat interview wist dat Ricciardo naar McLaren zou gaan, maar om een of andere reden zei hij dat niet en noemde hij hem als optie voor 2021? Dat slaat toch helemaal nergens op?
Ik quote Cyril Abiteboul, managing director van Renault Sport F1. Dat neem je niet serieus. Vervolgens verwacht je van mij dat ik jouw zelf verzonnen hersenspinsels wel serieus nemen? Wat wil je nou allemaal jongen.
Een of andere verslaggever denk ik: “To whom it may concern: Fuck you.”quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:14 schreef VacaLoca het volgende:
Even een spelletje mensen.
https://nl.motorsport.com(...)-toto-wolff/6521582/
Bottas houdt motivatie hoog met negatieve foto op computer.
Raad het plaatje!
[ afbeelding ]
Heeft tot nog toe ook niet echt resultaten gebracht. Waarom doe je het dan nog.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:57 schreef fathank het volgende:
Ik zou eerder een foto meenemen naar de schietbaan of op de bokszak plakken
een foto van een rivaal op je desktop
Wat een psychologie van de koude grond zeg schei uit man en dat noemen ze topsport?
rEnT fReEquote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:14 schreef VacaLoca het volgende:
Bottas houdt motivatie hoog met negatieve foto op computer.
Hij is wereldkampioen sandbaggen.quote:Op woensdag 2 juni 2021 12:25 schreef BroesWillems het volgende:
Toto Wolff, karikatuur van zichzelf:
https://www.gptoday.net/n(...)-voor-de-wereldtitel
Vermoeiende vent. Hij heeft het nu zo vaak gezegd dat hij het inmiddels zelf nog echt gelooft ook.quote:Op woensdag 2 juni 2021 12:25 schreef BroesWillems het volgende:
Toto Wolff, karikatuur van zichzelf:
https://www.gptoday.net/n(...)-voor-de-wereldtitel
Ik denk dat dat precies is wat Robert Doornbos gaat beweren tijdens de voorbeschouwing van de quali in een terugblik naar vorig jaar. Waarbij hij dan heel vrolijk voor dat scherm gaat staan en vertellen dat hij de rondes naast elkaar gezet heeft, etc, etc.quote:Op woensdag 2 juni 2021 16:48 schreef opreis het volgende:
Wie durft te beweren dat hij het verschil ziet tijdens een kwali zonder naar de tijdsmeting te kijken of de laps naast elkaar te leggen
Alleen bij bocht 2 zag je heel duidelijk dat hij beter de kerbs pakte, dat had ik zonder slomo ook wel gezien. Voor de rest zeker niet zonder deze analysequote:Op woensdag 2 juni 2021 16:48 schreef opreis het volgende:
Wie durft te beweren dat hij het verschil ziet tijdens een kwali zonder naar de tijdsmeting te kijken of de laps naast elkaar te leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |