SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOKkers in beeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Weet je wat ik denk. Dat het geen toeval meer is!quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:19 schreef MTheBassman het volgende:
2x Tear achter mekaar in dit uur.
Jongens, dit kan toch geen toeval meer zijn...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Och jee krijgen we dat verschrikkelijke No More Tears ook nog?quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:19 schreef MTheBassman het volgende:
Jongens, dit kan toch geen toeval meer zijn...Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Traantje
![]()
![]()
![]()
O
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Jaaaaaa deze had ik op single“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Dat zei diezelfde DJ ook wel tegen zijn pasgeboren kind waarschijnlijk, liep even andersquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zei een DJ ooit, weet ik nog.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
ja dat zeg ik, Hans.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk. Dat het geen toeval meer is!"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Teardrop
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Toch knap dat je als 54-jarige nog precies zo jeugdig kunt klinken als toen je in de twintig was en pas net bij de radio kwam. Dan lijkt het nog dezelfde jonge hond. Let wel - dan bedoel ik zónder beelden erbij.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:17 schreef Cee het volgende:
Zou het Gijs ooit lukken om zich 2 minuten niet als een totaaldebiel te gedragen?
Met beelden erbij krijgt het opeens wat pijnlijks.![]()
![]()
0006 - Pearl Jam - Black (1992)
0009 - Pink Floyd - Wish You Were Here (1975)
0010 - David Bowie - Heroes (album versie) (1976)
0016 - Guns N' Roses - November Rain (1992)
0019 - Pink Floyd - Comfortably Numb (1979)
0023 - Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence (1966)
0039 - Cure - A Forest (1980)
0040 - Johnny Cash - Hurt (2002)
0046 - Queen - Innuendo (1991)
0063 - Beach Boys - God Only Knows (1966)
0065 - Michael Kiwanuka - Cold Little Heart (2016)
0075 - Supertramp - Fool's Overture (1977)
0111 - Fleetwood Mac - Dreams (1977)
0119 - Creedence Clearwater Revival - Have You Ever Seen The Rain (1971)
0145 - Moody Blues - Nights In White Satin (1968)
0150 - Bruce Springsteen - Streets Of Philadelphia (1994)
0211 - Radiohead - Street Spirit (Fade Out) (1994)
0252 - Jeff Buckley - Hallelujah (album versie) (1994)
0326 - Fleetwood Mac - Landslide (1975)
0415 - Underworld - Born Slippy (1996)
0457 - Joy Division - Love Will Tear Us Apart (1980)
0574 - Gerry Rafferty - Baker Street (1978)
0595 - Kate Bush - Running Up That Hill (1985)
0604 - Don Henley - The Boys Of Summer (1985)
0655 - Massive Attack - Teardrop (1998)
0739 - Charles Aznavour - Yesterday When I Was Young (1970)
0774 - Blue Nile - Tinseltown In The Rain (1984)
0797 - Damien Rice - 9 Crimes (2006)
0887 - Smiths - There Is a Light That Never Goes Out (1986)
0966 - Manic Street Preachers - If You Tolerate This Your Children Will Be Next (1998)
1153 - Stef Bos - Ik Heb Je Lief (1992)
1258 - War On Drugs - Pain (2017)
1484 - Tom Petty & The Heartbreakers - Learning To Fly (1991)
1629 - Spinvis - Bagagedrager (2002)
1886 - The Verve - The Drugs Don't Work (1997)
Stemplaat![]()
![]()
ik heb het over teardrop, grapjas, no more tears is al geweestquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Och jee krijgen we dat verschrikkelijke No More Tears ook nog?
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Het was inderdaad een jaar om te janken.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:19 schreef MTheBassman het volgende:
Jongens, dit kan toch geen toeval meer zijn...Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
No More is wel genot.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Och jee krijgen we dat verschrikkelijke No More Tears ook nog?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nee de mijne ziet er een stuk comfortabeler uit.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:19 schreef Kopiko het volgende:
Is dit de bank waarop Noobie de nacht doorbracht? #dtv
En het was niet de hele nacht hoor. Om een uurtje ok 2 weer wakker.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Stuk beter dan het origineel van Womack & Womack dezeRemember the jester that showed you tears
The script for tears![]()
Dit valt mee. Ik dacht aan Womack en Womack, dat gruwelijk walgelijke kutnummer.
Maar dit is beter
Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik ken deze van prison break goden
Ik ben dit nummer zat, te vaak geluisterd zelf.
Voor mezelf verpest dus eigenlijk.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Jaaaaaa deze had ik op singleHOUSE! MIJN HELD! Geweldigste serie OOITquote:“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Traan
Wel dodelijk saai liveOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik heb em leren kennen op de uitvaart van een neef die het zelf had gedaanquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:22 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ken deze van prison break goden
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Hij moest het zonodig aanleggen met Paula Yates. Die er inmiddels geheel als verwacht ook niet meer is.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Michael Hutchence toch. Hoe kun je nou niet gelukkig zijn met deze godin [ afbeelding ]![]()
Dit werkt op m'n zenuwen.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Beter dan het origineel van Coldplay.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Uiteraardquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Komt Unfinished Sympathy nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Ik heb alles op dvd. Te briljant deze seriequote:“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Kan persoonlijk het origineel van Emmelie de Forest ook waarderen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:22 schreef Dagoduck het volgende:
Beter dan het origineel van Coldplay.![]()
Hoe komt het?quote:
Prachtige, rustgevende muziek, lijkt me zo. Teveel kleine, aparte geluidjes?
Maar goed, daar ben ik zelf niet vies van.![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
UiteraardHoe kan een band die zoiets kan maken als dit ook iets verschrikkelijks als Unfinished Sympathy maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft wonderlijk.Un dann rettet kein Kavallerie,
Die beat kan ik me soms ook wel ietwat aan storen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:23 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Maar goed, daar ben ik zelf niet vies van.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Same, mag ook in m'n top 10 ESF-nummersquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Kan persoonlijk het origineel van Emmelie de Forest ook waarderen.
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Die is beter wmbquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Komt Unfinished Sympathy nog?Remember the jester that showed you tears
Wait whut?quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe kan een band die zoiets kan maken als dit ook iets verschrikkelijks als Unfinished Sympathy maken?
Blijft wonderlijk.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dit is verre van rustgevendquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:23 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Maar goed, daar ben ik zelf niet vies van.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Of dat gesmak.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die beat kan ik me soms ook wel ietwat aan storen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik vraag me vooral af hoe Unfinished Sympathy hoger kan staan (buiten dat er meer op gestemd is)quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe kan een band die zoiets kan maken als dit ook iets verschrikkelijks als Unfinished Sympathy maken?
Blijft wonderlijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nicequote:Op dinsdag 29 december 2020 12:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Same, mag ook in m'n top 10 ESF-nummers
[ afbeelding ]
Remember the jester that showed you tears
Nee ROTKUTGIJS stoppp“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Grote hit geweest natuurlijk. Teardrop niet. Wat dan overigens weer net zo verbazingwekkend isquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af hoe Unfinished Sympathy hoger kan staan (buiten dat er meer op gestemd is)![]()
![]()
Het is sowieso veel bekender dan Teardrop...quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af hoe Unfinished Sympathy hoger kan staan (buiten dat er meer op gestemd is)![]()
TWINTIG VEERTIEN|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Kaatje![]()
![]()
![]()
Donald Sutherland clip
eerste keer deze lijst dat ik Kate Bush hoor, er zijn hiervoor toch al wel platen geweest?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Die dj vannacht ook.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:25 schreef Kopiko het volgende:
Ook GIJS zwaait weer als een RANDDEBIEL naar het beeldscherm IPV NAAR DE CAMERA!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
MooiiiiiiWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Het is gewoon een zenuwachtig deuntje.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:25 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof we een heel verschillende zender aan hebben staan.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Jaaaahhhhh pareltje dit“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
KateGodin
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
#85 in de Mex2000[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik neem aan dat je zelf het antwoord weet (met Mex weet je het namelijk maar nooit)?quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
2e pas,quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:25 schreef MTheBassman het volgende:
eerste keer deze lijst dat ik Kate Bush hoor, er zijn hiervoor toch al wel platen geweest?
Babooshka is nieuw binnen op 1907"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Ik ken Teardrop van de tijd dat er op MTV nog clips gedraaid werden. Die clip van een ongeboren baby in de buik maakt wel indruk als je 12 bent,![]()
Favoriet van Borsatan dus.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:26 schreef alpeko het volgende:
En meteen door met een stemplaat van de hond.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:25 schreef Kopiko het volgende:
Ook GIJS zwaait weer als een RANDDEBIEL naar het beeldscherm IPV NAAR DE CAMERA!![]()
![]()
Honden zijn vaak gek op bush.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:26 schreef alpeko het volgende:
En meteen door met een stemplaat van de hond.![]()
Het houdt niet op niet vanzelf..Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Is wel bekender denk ik, maar ja Nederland smakeloos enzoquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:26 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je zelf het antwoord weet (met Mex weet je het namelijk maar nooit)?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:26 schreef Xqtress het volgende:
Voor mijn vader. Hij is er niet meer maar dit liedje en de clip zeggen alles wat ik van hem vind
![]()
Ohh cloudbusting, ik verstond dat Gijs Clown Bassie zei![]()
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:27 schreef TLC het volgende:
![]()
![]()
zo gedraagt hij zich er wel naar.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:27 schreef TLC het volgende:
Ohh cloudbusting, ik verstond dat Gijs Clown Bassie zei
Origineel is trouwens van Utah Saints[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Babooshka heb ik ook niet gehoord ja, maar niet zo erg bij diequote:Op dinsdag 29 december 2020 12:25 schreef MTheBassman het volgende:
eerste keer deze lijst dat ik Kate Bush hoor, er zijn hiervoor toch al wel platen geweest?Remember the jester that showed you tears
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'CAUSE EVERY TIME IT RAINS
YOU'RE HERE IN MY HEAD
LIKE THE SUN COMING OUT
OOH, I JUST KNOW THAT SOMETHING GOOD IS GONNA HAPPEN
I DON'T KNOW WHEN
BUT JUST SAYING IT COULD EVEN MAKE IT HAPPEN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lach hardop nuquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:27 schreef TLC het volgende:
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Dag vriendjes staat op één.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:27 schreef TLC het volgende:
Ohh cloudbusting, ik verstond dat Gijs Clown Bassie zei
Toch is de videoclip edit van dit nummer mooier.nog even wat meer opbouwWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Bijna koffie op mn beeldscherm, bedanktquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:27 schreef TLC het volgende:
Die was toen ik hier in mijn eentje het topic moest runnen op oudjaarsochtend.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Babooshka heb ik ook niet gehoord ja, maar niet zo erg bij die[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zou me niet eens verbazen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:27 schreef TLC het volgende:
Gijs
Vind deze eigenlijk mooier dan Running up that Hill waar ik zelf op heb gestemd. En Man with the Child in his Eyes is ookWuthering Heights is een mindere.
![]()
De videoclip was enorm baanbrekend: jongedame loopt zingend door de stad, OGENSCHIJLIJK in één opname erop gezet.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is wel bekender denk ik, maar ja Nederland smakeloos enzo![]()
Ik hou wel echt van nummers met een zacht/hard opbouw he
Nou, volgende nummer maar.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
![]()
OOH, JUST SAYING IT COULD EVEN MAKE IT HAPPEN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
YEAAAAAAAH YEAAAAAH!!!! YEAAAAAAAH YEAAAAAH!!!! YEAAAAAAAH YEAAAAAH!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was het niet kerstochtend? (1961quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was toen ik hier in mijn eentje het topic moest runnen op oudjaarsochtend.)
Ik vond hem altijd doodsaai, net als Bittersweet Symphony en Save Tonight.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:29 schreef Kopiko het volgende:
[..]
De videoclip was enorm baanbrekend: jongedame loopt zingend door de stad, OGENSCHIJLIJK in één opname erop gezet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dan hou je vast ook van Ghost love scorequote:Op dinsdag 29 december 2020 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hou wel echt van nummers met een zacht/hard opbouw he“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Ja doe maar (stop de tijdquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Was het niet kerstochtend? (1961)
)
Bittersweet Symphony, was er nou nog wat met dat nummer?quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd doodsaai, net als Bittersweet Symphony en Save Tonight."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
ik moet even naar de verslavingszorg, afspraak met zorghouder.
Later
Ja (al vind ik Dead Boy's Poem nog beter, die heeft dat nog meer natuurlijkquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dan hou je vast ook van Ghost love score)
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:30 schreef MTheBassman het volgende:
Later
Succes, laterquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:30 schreef MTheBassman het volgende:
Later
succes!quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:30 schreef MTheBassman het volgende:
Later![]()
Ja, zoiets leidt ertoe dat je meer op het truukje gaat letten dan echt van de video kunt genieten.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd doodsaai, net als Bittersweet Symphony en Save Tonight.![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:30 schreef MTheBassman het volgende:
Later
Origineel van Guus Meeuwis
Het kan niet op hè Gijs! Wat een feest!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Succesquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:30 schreef MTheBassman het volgende:
Later
De versie van Guus Meeuwis mag Weg, maar dit is prima.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij is blind.Un dann rettet kein Kavallerie,
Dan hou je vast ook van Ghost love scorequote:Op dinsdag 29 december 2020 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hou wel echt van nummers met een zacht/hard opbouw hequote:Op dinsdag 29 december 2020 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja (al vind ik Dead Boy's Poem nog beter, die heeft dat nog meer natuurlijk)
x 1000
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
En potentieel al helemaal van Greatest Show on Earthquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dan hou je vast ook van Ghost love score.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Deze tekst maakt wel weer duidelijk hoe schitterend de Duitse taal eigenlijk is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op welke dag van de topweek beginnen juliie gemiddeld wat emotioneler te worden?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Herbert
M'n ouders zijn gigantisch fan van deze man, veel van z'n cd's gehoord in de auto op vakantie, nostalgie voor mij![]()
![]()
Gelukkig welquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:32 schreef BillDauterive het volgende:
De versie van Guus staat toch wel lager, toch?
Ik hoor het al, tijd om de hond uit te laten“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
quote:wir haben die wahrheit
so gut es ging verlogen.
es war ein stück vom himmel,
da? es dich gibt....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Afgelopen nacht kwart over eenquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op welke dag van de topweek beginnen juliie gemiddeld wat emotioneler te worden?My friends all drive horses![]()
Geen Duitse herder?quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:32 schreef Poppejans het volgende:
Ik hoor het al, tijd om de hond uit te laten![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Afgelopen nacht kwart over een
quote:nordisch nobel,
deine sanftmütige güte,
dein unbändiger stolz,
das leben ist nicht fair.![]()
![]()
![]()
Dat is het enige nummer uit mijn Nightwishtijd die ik nog écht vaak luister. Al staat Ghost Love Score ook nog in de welbekende lijst genoteerd, en ik denk nog wel een paar andere liedjes van Oceanborn/Wishmaster/Once. En The Poet ook wel, dat vind ik heerlijke kitsch.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dan hou je vast ook van Ghost love score
[..]x 1000
Greatest Show On Earth 1x geprobeerd en het deed me niet veel, trouwens.
Oehhh![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Ahh jammer dat ik dat gemist heb, toen lag ik op de bank te ronkenquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Afgelopen nacht kwart over eenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
als we nummer 1000 gehad hebben...quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op welke dag van de topweek beginnen juliie gemiddeld wat emotioneler te worden?![]()
Om 03:00 vannacht was het prima. Unchained Melody, TOAP y You Know I'm No Goodquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op welke dag van de topweek beginnen juliie gemiddeld wat emotioneler te worden?.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Duitstalige muziek is prachtig
Op 't randje en erover.
Is het dartsen al begonnen?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
als we nummer 1000 gehad hebben...Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik weet weer waarom ik normaal gesproken 's avonds boodschappen doen
Wat een drukte pff
En oude mensen die 3 kwartier voor 1 schap staan te turen, uitgebreid met de overbuurvrouw gaan staan kleppen etc."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Mijn meest emotionele moment is meestal wel de avond van 30 december. Maar heb dat een stuk minder dan vroeger, omdat er minder muziek komt die ik niet zo vaak hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op welke dag van de topweek beginnen juliie gemiddeld wat emotioneler te worden?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bitter mehr Deutsch in der Top Zweitausend!!!
![]()
![]()
![]()
quote:dein sicherer gang.
deine wahren gedichte.
deine heitere würde.
dein unerschütterliches geschick.![]()
![]()
![]()
Dit nummer vind ik geen reet aan.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zo rond de 30e, wat niet handig is aangezien ik dan op kantoor zit.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op welke dag van de topweek beginnen juliie gemiddeld wat emotioneler te worden?![]()
![]()
Hoeveel pottenbakgifjes werden er gepost?quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Om 03:00 vannacht was het prima. Unchained Melody, TOAP y You Know I'm No Good.
miste je mequote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:ich gehe nicht weg
hab' meine frist verlängert
neue zeitreise
offene welt
habe dich sicher
in meiner seele
ich trage dich bei mir
bis der vorhang fällt
ich trag dich bei mir
bis der vorhang fällt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk nul omdat we onze Last.FM en concertervaringen doorspraken.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel pottenbakgifjes werden er gepost?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ik pleit voor een Deutsche Donnerstag in de Top 2000quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:34 schreef Gretzl het volgende:
Bitter mehr Deutsch in der Top Zweitausend!!!
![]()
![]()
![]()
[..]![]()
![]()
![]()
Op 't randje en erover.
quote:
Dit is wat de top2000 de top2000 maakt, prachtige liedjes die je anders nooit hoort
quote:
irritatieplaatje#sorrynotsorry
beugehoordBloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Happy![]()
![]()
Dans Dimi dans.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik had het hier over Happy natuurlijk, dat spreekt voor zichquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is wat de top2000 de top2000 maakt, prachtige liedjes die je anders nooit hoort"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ikzelf ook in de bovenste helft, meestal na een blokje van die stemmige nummers.
Zoals net bijvoorbeeld.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
MUZ / Top 2000 editie 2020 #193 Alles Nuquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel pottenbakgifjes werden er gepost?
oh, overheen gekeken
Dit bewijst ook maar weer es dat die plek op 25 ooit zwaar overschat wasHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Klaplong![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier word ik niet happy vanUn dann rettet kein Kavallerie,
If you're happy and you know it clap your hands"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Nederland was toen een........quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:36 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Het meest overplayede liedje van de periode 2013-2015.
Ooit nog eens op plaats 25, wtf
quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Zo rolt Gijsquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:35 schreef Cee het volgende:
Gijs staat nog tijdens Der Weg debiel met z'n armen te zwaaien want zo is ie.My friends all drive horses![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Hoeveel nummers ga jij nog verneuken dit jaar?"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
En dan voor het eerst contactloos betalen in de wachtrij en dit eerst een kwartier lang moeten benoemen aan de kassa.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:34 schreef essnhills het volgende:
Wat een drukte pff
En oude mensen die 3 kwartier voor 1 schap staan te turen, uitgebreid met de overbuurvrouw gaan staan kleppen etc.
Of wellicht is dat meer een Achterhoeks probleem.![]()
Ja, net als een BAP - Kristallnaach of een Peter Fox - Haus Am Seequote:Op dinsdag 29 december 2020 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is wat de top2000 de top2000 maakt, prachtige liedjes die je anders nooit hoort
Volgend jaar wil ik dat m'n fave Duitse band het ook eens redt, eindelijk
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Ik had eerlijk gezegd al verwacht veel eerder en vaker te breken deze week maar gek genoeg valt het juist nu (nog) mee. Misschien omdat ik het afgelopen jaar met grote regelmaat al zo vaak labiel om alles heb zitten janken dat ik ondertussen immuniteit heb opgebouwd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ikzelf ook in de bovenste helft, meestal na een blokje van die stemmige nummers.
Zoals net bijvoorbeeld.![]()
*Ziet voorgaande post*quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:36 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Mensen die hierop stemmen plaatsen ook minionmemes op Facebook.
Het nummer is niet slecht gemaakt maar heeft een wat vervelende opdringerige blijheid, net als die van Justin Timberlake die eerder vandaag al kwam.![]()
Mijn Vlakke Handquote:
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Gelukkig is dit geen blijvertje in de top 100 gewordenRemember the jester that showed you tears
Eric?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Pharrellgodquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:38 schreef Cee het volgende:
"GOOD EVENING AMSTERDAM!"![]()
- Pharrell, Pinkpop.![]()
Zelf check-out scandinges. We zijn helemaal hip in West-Friesland hierquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan voor het eerst contactloos betalen in de wachtrij en dit eerst een kwartier lang moeten benoemen aan de kassa.
Of wellicht is dat meer een Achterhoeks probleem.
Nu nog ff 1400 plekken zakken.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gelukkig is dit geen blijvertje in de top 100 geworden"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Even de koptelefoon voor Laaik Ee Hurriekeen.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Precies dit.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:37 schreef Eightyone het volgende:
Het nummer is niet slecht gemaakt maar heeft een wat vervelende opdringerige blijheid, net als die van Justin Timberlake die eerder vandaag al kwam.![]()
Elk jaarquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wist het, was vorig jaar ookMoest meteen aan jou denken toen ik de eerste noten hoorde.
![]()
![]()
"How are you Brussels?"quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:38 schreef Cee het volgende:
"GOOD EVENING AMSTERDAM!"![]()
- Pharrell, Pinkpop.
- Eminem, Pukkelpop|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ik las Roller Coaster Tycoon 1, en dacht 'Wat is daar nou weer mis mee, dat is een vet leuk spel!'quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:37 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Nu hebben we Rollercoaster op 1, weet niet wat beter/slechter is
Nu stemlijstgenot.
GIJS KOP HOUWEUn dann rettet kein Kavallerie,
Nostalgie, jeugdsentiment allesquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik las Roller Coaster Tycoon 1, en dacht 'Wat is daar nou weer mis mee, dat is een vet leuk spel!'
Dit heeft ook wel eens hoger gestaan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
+1quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Hier stemde ik vroeger altijd standaard op
Achtbanen zijn ontzettend leuk, behalve als ze gemaakt zijn door Danny Vera. En op 1 staan in de Top 2000.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik las Roller Coaster Tycoon 1, en dacht 'Wat is daar nou weer mis mee, dat is een vet leuk spel!'![]()
Ik ben er van overtuigd dat Gijs nooit in z'n leven een evaluatie- of beoordelingsgesprek heeft gehad.![]()
Neil Young
Dinosaur Sr.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ah, daarom stond ie toen nog in de top 100.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hier stemde ik vroeger altijd standaard op[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb er een gewoonte van gemaakt om zoveel mogelijk net voor sluitingstijd te gaan, bevalt prima. Was voor Corona al niet fan van onnodige drukte in de supermarkt, maar nu vind ik het helemaal vervelend om allemaal slome klanten tegen te komen. Enige nadeel is dat ik soms zo laat ga dat ik terwijl ik net de poortjes passeer al wordt gevraagd om naar de kassa te gaan. Maar het is vele malen efficiënterquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:34 schreef essnhills het volgende:
Wat een drukte pff
En oude mensen die 3 kwartier voor 1 schap staan te turen, uitgebreid met de overbuurvrouw gaan staan kleppen etc.![]()
Laat m'n boodschappen ook wel graag bezorgen, maar dan moet je weer voor een minimaal bedrag bestellen (komt niet altijd even goed uit).Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Volgend jaar maar op stemmen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:40 schreef Cee het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat Gijs nooit in z'n leven een evaluatie- of beoordelingsgesprek heeft gehad.
My friends all drive horses![]()
Dat heb je zelfs hier!!! En sinds ik een winterproof baard heb laten staan krijg ik zelfs daar geen leeftijdscontrole meerquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zelf check-out scandinges. We zijn helemaal hip in West-Friesland hier![]()
You are like a hurricane, there's calm in your eyes
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:40 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Achtbanen zijn ontzettend leuk, behalve als ze gemaakt zijn door Danny Vera. En op 1 staan in de Top 2000.
Ik vind het nog steeds niks.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben niet zo gecharmeerd van Neil, maar deze vind ik wel enigszins prima.![]()
Ohh deze ken ik![]()
Nu versta ik ook cum..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Senior is wel wat trager dan junior.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Even vakkundig het intro verknallen van like a hurricane. Bedankt Gijs.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp![]()
quote:
Net die ene stem idd die het doet hequote:Op dinsdag 29 december 2020 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, daarom stond ie toen nog in de top 100.
Over het emo-moment. Dit is het enige nummer waar ik bijna positieve gevoelens voor mijn biologische pa van krijg. BijnaT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Nelis Jong![]()
Stemplaatje hier
Dat kan je wel overlaten aan Gijs ja...quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:41 schreef lubje25 het volgende:
Even vakkundig het intro verknallen van like a hurricane. Bedankt Gijs.
YOU ARE LIKE A HURRICANE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:41 schreef houdjemond het volgende:
Over het emo-moment. Dit is het enige nummer waar ik bijna positieve gevoelens voor mijn biologische pa van krijg. Bijna
Dit was een van mijn laatste afvallers voor mn lijstje dit jaar."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Jengel-genotWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
rVdy32c.gifrVdy32c.gifrVdy32c.gifrVdy32c.gifrVdy32c.gifrVdy32c.gifrVdy32c.gifHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dit hoort toch minimaal in de top 100 te staan?For you, there'll be no more crying.
Komt zeker daar bij in de buurt jaquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoor dan. Beste gitarist aller tijden
Zo spel je niet Eddie Van Halenquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoor dan. Beste gitarist aller tijden"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
![]()
Hij deed dat als een wervelwind.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat kan je wel overlaten aan Gijs ja...![]()
Ik vind dit zo’n beetje het toppunt van wat de westerse beschaving heeft voortgebrachtMy friends all drive horses![]()
Die is gezonkenquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:42 schreef het_fokschaap het volgende:
zijn de laatste uren donderdag weer op de boot van Hans Schiffers ?Het beste adres voor al uw primeurs!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: