Nederland was toen een........quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:36 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Het meest overplayede liedje van de periode 2013-2015.
Ooit nog eens op plaats 25, wtf
quote:
Zo rolt Gijsquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:35 schreef Cee het volgende:
Gijs staat nog tijdens Der Weg debiel met z'n armen te zwaaien want zo is ie.
quote:
En dan voor het eerst contactloos betalen in de wachtrij en dit eerst een kwartier lang moeten benoemen aan de kassa.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:34 schreef essnhills het volgende:
Ik weet weer waarom ik normaal gesproken 's avonds boodschappen doen
Wat een drukte pff
En oude mensen die 3 kwartier voor 1 schap staan te turen, uitgebreid met de overbuurvrouw gaan staan kleppen etc.
Ja, net als een BAP - Kristallnaach of een Peter Fox - Haus Am Seequote:Op dinsdag 29 december 2020 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is wat de top2000 de top2000 maakt, prachtige liedjes die je anders nooit hoort
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ik had eerlijk gezegd al verwacht veel eerder en vaker te breken deze week maar gek genoeg valt het juist nu (nog) mee. Misschien omdat ik het afgelopen jaar met grote regelmaat al zo vaak labiel om alles heb zitten janken dat ik ondertussen immuniteit heb opgebouwd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ikzelf ook in de bovenste helft, meestal na een blokje van die stemmige nummers.
Zoals net bijvoorbeeld.
*Ziet voorgaande post*quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:36 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Mensen die hierop stemmen plaatsen ook minionmemes op Facebook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |