Ik neem aan dat je zelf het antwoord weet (met Mex weet je het namelijk maar nooit)?quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af hoe Unfinished Sympathy hoger kan staan (buiten dat er meer op gestemd is)
2e pas,quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:25 schreef MTheBassman het volgende:
eerste keer deze lijst dat ik Kate Bush hoor, er zijn hiervoor toch al wel platen geweest?
Favoriet van Borsatan dus.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:26 schreef alpeko het volgende:
En meteen door met een stemplaat van de hond.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:25 schreef Kopiko het volgende:
Ook GIJS zwaait weer als een RANDDEBIEL naar het beeldscherm IPV NAAR DE CAMERA!
Honden zijn vaak gek op bush.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:26 schreef alpeko het volgende:
En meteen door met een stemplaat van de hond.
Is wel bekender denk ik, maar ja Nederland smakeloos enzoquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:26 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je zelf het antwoord weet (met Mex weet je het namelijk maar nooit)?
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:26 schreef Xqtress het volgende:
Voor mijn vader. Hij is er niet meer maar dit liedje en de clip zeggen alles wat ik van hem vind
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:27 schreef TLC het volgende:
Ohh cloudbusting, ik verstond dat Gijs Clown Bassie zei![]()
zo gedraagt hij zich er wel naar.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:27 schreef TLC het volgende:
Ohh cloudbusting, ik verstond dat Gijs Clown Bassie zei![]()
Babooshka heb ik ook niet gehoord ja, maar niet zo erg bij diequote:Op dinsdag 29 december 2020 12:25 schreef MTheBassman het volgende:
eerste keer deze lijst dat ik Kate Bush hoor, er zijn hiervoor toch al wel platen geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |