Wait whut?quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe kan een band die zoiets kan maken als dit ook iets verschrikkelijks als Unfinished Sympathy maken?
Blijft wonderlijk.
Dit is verre van rustgevendquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:23 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Prachtige, rustgevende muziek, lijkt me zo. Teveel kleine, aparte geluidjes?
Maar goed, daar ben ik zelf niet vies van.
Of dat gesmak.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die beat kan ik me soms ook wel ietwat aan storen.
Ik vraag me vooral af hoe Unfinished Sympathy hoger kan staan (buiten dat er meer op gestemd is)quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe kan een band die zoiets kan maken als dit ook iets verschrikkelijks als Unfinished Sympathy maken?
Blijft wonderlijk.
Nicequote:Op dinsdag 29 december 2020 12:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Same, mag ook in m'n top 10 ESF-nummers
[ afbeelding ]
Grote hit geweest natuurlijk. Teardrop niet. Wat dan overigens weer net zo verbazingwekkend isquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af hoe Unfinished Sympathy hoger kan staan (buiten dat er meer op gestemd is)
Het is sowieso veel bekender dan Teardrop...quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af hoe Unfinished Sympathy hoger kan staan (buiten dat er meer op gestemd is)
Die dj vannacht ook.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:25 schreef Kopiko het volgende:
Ook GIJS zwaait weer als een RANDDEBIEL naar het beeldscherm IPV NAAR DE CAMERA!
Het is gewoon een zenuwachtig deuntje.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:25 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof we een heel verschillende zender aan hebben staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |