HOUSE! MIJN HELD! Geweldigste serie OOITquote:
Ik heb em leren kennen op de uitvaart van een neef die het zelf had gedaanquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:22 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ken deze van prison break goden
Hij moest het zonodig aanleggen met Paula Yates. Die er inmiddels geheel als verwacht ook niet meer is.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Michael Hutchence toch. Hoe kun je nou niet gelukkig zijn met deze godin [ afbeelding ]
Uiteraardquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Komt Unfinished Sympathy nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik heb alles op dvd. Te briljant deze seriequote:
Kan persoonlijk het origineel van Emmelie de Forest ook waarderen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:22 schreef Dagoduck het volgende:
Beter dan het origineel van Coldplay.
Hoe komt het?quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
UiteraardHoe kan een band die zoiets kan maken als dit ook iets verschrikkelijks als Unfinished Sympathy maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft wonderlijk.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Die beat kan ik me soms ook wel ietwat aan storen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:23 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Prachtige, rustgevende muziek, lijkt me zo. Teveel kleine, aparte geluidjes?
Maar goed, daar ben ik zelf niet vies van.
Same, mag ook in m'n top 10 ESF-nummersquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Kan persoonlijk het origineel van Emmelie de Forest ook waarderen.
Die is beter wmbquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Komt Unfinished Sympathy nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |