SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOKkers in beeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Weet je wat ik denk. Dat het geen toeval meer is!quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:19 schreef MTheBassman het volgende:
2x Tear achter mekaar in dit uur.
Jongens, dit kan toch geen toeval meer zijn...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Och jee krijgen we dat verschrikkelijke No More Tears ook nog?quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:19 schreef MTheBassman het volgende:
Jongens, dit kan toch geen toeval meer zijn...Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Traantje
![]()
![]()
![]()
O
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Jaaaaaa deze had ik op single“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Dat zei diezelfde DJ ook wel tegen zijn pasgeboren kind waarschijnlijk, liep even andersquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zei een DJ ooit, weet ik nog.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
ja dat zeg ik, Hans.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk. Dat het geen toeval meer is!"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Teardrop
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Toch knap dat je als 54-jarige nog precies zo jeugdig kunt klinken als toen je in de twintig was en pas net bij de radio kwam. Dan lijkt het nog dezelfde jonge hond. Let wel - dan bedoel ik zónder beelden erbij.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:17 schreef Cee het volgende:
Zou het Gijs ooit lukken om zich 2 minuten niet als een totaaldebiel te gedragen?
Met beelden erbij krijgt het opeens wat pijnlijks.![]()
![]()
0006 - Pearl Jam - Black (1992)
0009 - Pink Floyd - Wish You Were Here (1975)
0010 - David Bowie - Heroes (album versie) (1976)
0016 - Guns N' Roses - November Rain (1992)
0019 - Pink Floyd - Comfortably Numb (1979)
0023 - Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence (1966)
0039 - Cure - A Forest (1980)
0040 - Johnny Cash - Hurt (2002)
0046 - Queen - Innuendo (1991)
0063 - Beach Boys - God Only Knows (1966)
0065 - Michael Kiwanuka - Cold Little Heart (2016)
0075 - Supertramp - Fool's Overture (1977)
0111 - Fleetwood Mac - Dreams (1977)
0119 - Creedence Clearwater Revival - Have You Ever Seen The Rain (1971)
0145 - Moody Blues - Nights In White Satin (1968)
0150 - Bruce Springsteen - Streets Of Philadelphia (1994)
0211 - Radiohead - Street Spirit (Fade Out) (1994)
0252 - Jeff Buckley - Hallelujah (album versie) (1994)
0326 - Fleetwood Mac - Landslide (1975)
0415 - Underworld - Born Slippy (1996)
0457 - Joy Division - Love Will Tear Us Apart (1980)
0574 - Gerry Rafferty - Baker Street (1978)
0595 - Kate Bush - Running Up That Hill (1985)
0604 - Don Henley - The Boys Of Summer (1985)
0655 - Massive Attack - Teardrop (1998)
0739 - Charles Aznavour - Yesterday When I Was Young (1970)
0774 - Blue Nile - Tinseltown In The Rain (1984)
0797 - Damien Rice - 9 Crimes (2006)
0887 - Smiths - There Is a Light That Never Goes Out (1986)
0966 - Manic Street Preachers - If You Tolerate This Your Children Will Be Next (1998)
1153 - Stef Bos - Ik Heb Je Lief (1992)
1258 - War On Drugs - Pain (2017)
1484 - Tom Petty & The Heartbreakers - Learning To Fly (1991)
1629 - Spinvis - Bagagedrager (2002)
1886 - The Verve - The Drugs Don't Work (1997)
Stemplaat![]()
![]()
ik heb het over teardrop, grapjas, no more tears is al geweestquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Och jee krijgen we dat verschrikkelijke No More Tears ook nog?
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Het was inderdaad een jaar om te janken.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:19 schreef MTheBassman het volgende:
Jongens, dit kan toch geen toeval meer zijn...Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
No More is wel genot.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Och jee krijgen we dat verschrikkelijke No More Tears ook nog?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nee de mijne ziet er een stuk comfortabeler uit.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:19 schreef Kopiko het volgende:
Is dit de bank waarop Noobie de nacht doorbracht? #dtv
En het was niet de hele nacht hoor. Om een uurtje ok 2 weer wakker.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Stuk beter dan het origineel van Womack & Womack dezeRemember the jester that showed you tears
The script for tears![]()
Dit valt mee. Ik dacht aan Womack en Womack, dat gruwelijk walgelijke kutnummer.
Maar dit is beter
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ik ken deze van prison break goden
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik ben dit nummer zat, te vaak geluisterd zelf.
Voor mezelf verpest dus eigenlijk.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Jaaaaaa deze had ik op singleHOUSE! MIJN HELD! Geweldigste serie OOITquote:“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Traan
Wel dodelijk saai liveOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik heb em leren kennen op de uitvaart van een neef die het zelf had gedaanquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:22 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ken deze van prison break goden
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Hij moest het zonodig aanleggen met Paula Yates. Die er inmiddels geheel als verwacht ook niet meer is.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Michael Hutchence toch. Hoe kun je nou niet gelukkig zijn met deze godin [ afbeelding ]![]()
Dit werkt op m'n zenuwen.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Beter dan het origineel van Coldplay.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Uiteraardquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Komt Unfinished Sympathy nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Ik heb alles op dvd. Te briljant deze seriequote:“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: