Die is leuker! Bart Petersquote:
Ja, bij een plaat van 3 minutenquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:17 schreef Cee het volgende:
Zou het Gijs ooit lukken om zich 2 minuten niet als een totaaldebiel te gedragen?
Kwestie van een stekkertje eruit, toch?quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:16 schreef Diaan73 het volgende:
Vanmiddag een telefoondienstje. Hopelijk weinig telefoontjes.
De hele lijst staat laag. Kunnen we niet gewoon bij 1000 beginnen en tot -1000 doorgaan?quote:
Dream onquote:
Bummer inderdaad. Maar aan de andere kant: nu ben je gezellig met/bij ons. #positivethinkingquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:18 schreef PippenScottie het volgende:
Ik had dus nu met mevrouw Pippen in Praag moeten zijn.
Kutcorona
Ze heeft geen sin.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Vergeet jij Original Sin nou?
Klopt, maar ook van 10 drollen is er 1 de be.. oke deze vergelijking loopt niet helemaal.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kan niet. Daar staan geen slechte liedjes op.
Deze en Mystify zijn beterquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Neen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ha, die staat ook veel te laag.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:18 schreef Keyos het volgende:
De mooiste Tear us Apart komt nog gelukkig.
Praagse lentequote:Op dinsdag 29 december 2020 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bummer inderdaad. Maar aan de andere kant: nu ben je gezellig met/bij ons. #positivethinking
Je moet in het voorjaar naar Praag trouwens.
Julliequote:Op dinsdag 29 december 2020 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bummer inderdaad. Maar aan de andere kant: nu ben je gezellig met/bij ons. #positivethinking
Je moet in het voorjaar naar Praag trouwens.
Zei een DJ ooit, weet ik nogquote:
Ik dacht een tijd lang dat INXS en Joy Division dezelfde band waren daardoorquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:18 schreef Keyos het volgende:
De mooiste Tear us Apart komt nog gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |